Tarvitsisin neuvoja..

4kaviota omistaja

Virtuaalitallini on vasta valmistunut. Ollut noin alle kuukauden valmis. Aluksi en millään meinannut saada hoitajia. Nyt on onneksi edes yksi hoitaja (suuri kiitos hänelle). Kuinka saisin lisää hoitajia tallilleni? Olen käynyt mainostamassa muilla talleilla. Olen jo hieman vanhemman puoleinen (käsittääkseni virtuaalitalleja pitää yleensä 13-15 vuotiaat, jos en ihan väärin ole ymmärtänyt), joten ainakaan samanikäiset minun kaverini eivät hoida enää virtuaalitallilla, joten kavereita ei ole mahdollisuus saada hoitamaan.
Kertokaa miten saan hoitajia?
Osoite on 4kaviota.suntuubi.com

16

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmi (VRL-09880)

      Kannattaa ehkä muokata tallia hieman käyttäjäystävällisemmäksi, itse en ainakaan halua edes ruveta lukemaan tekstejä etusivun perusteella (aivan liian isokokoinen teksti ja ehkä värikin voisi olla joku toinen).
      Myös muilla foorumeilla mainostaminen saattaa lisätä kävijöitä. Tuohon ikäasiaan liittyen, ainakin Hevostalli.net:in virtuaalitallifoorumilla käyttäjien keskimääräinen ikä on siinä 17-19 kohdilla. :)
      Muista olla sinnikäs, tallista ei hetkessä tule suosittua, ajan kanssa porukka alkaa muistamaan tallisi kun jaksat pitää sitä pystyssä, olet aktiivinen ja järjestät toimintaa. Tallin ulkoasuun ja nimeen täytyy panostaa että kävijät huomaavat sinun paneutuneen asiaan tosissasi. Tällä hetkellä tallin nimi ja ulkoasu eivät hirveästi herätä kiinnostusta.

      Toivottavasti tästä oli apua. :)

      • 4kaviota omistaja

        Tallia jaksan kyllä pitää pystyssä. Ja olen aktiivinen, käyn tallillani 1-3 kertaa päivässä. Myöhemmin on myös jonkinlaista toimintaa tulossa, ehkä tuntitoimintaa jne.


    • Emmi (VRL-09880)

      Ja nyt muuten huomasin että et ole merkannut copyja mihinkään, rikot siis lakia! Hevosten sivuilla täytyy ehdottomasti olla copyt jotta näkee mistä kuva on kopioitu. Ethän ole myöskään suoralinkittänyt kuvia?
      Jos olet vasta vähän aikaa sitten aloittanut virtuaaliharrastuksen, täältä voisi löytyä paljon apua: http://www.virtuaalihevoset.net/wiki/index.php/Virtuaaliopas:Sisällys. :)

    • 4kaviota omistaja

      Tiedän, ettei ihan heti saa hoitajia. Täytyy jaksaa odottaa. Tuo ikä juttu on hyvä, koska olen 19-vuotias.
      Kuvat on otettu googlesta. Tallin nimeksi minulla olisi paljon ideoita, mutta suntuubissa jollakin muulla oli jo sama nimi mitä olin ajatellut, joten vaikea muuttaa.. Samaa nimeä ei saa jos se jollakin toisella on.
      Kerran minulle sanottiin ulkoasusta, että se on erilainen. Hyvä niin, en halua että se on samanlainen kuin jonkun muun virtuaalitalli. En ymmärrä mikä ulkoasussa on vikana, itse siitä tykkään. Enhän nyt sellaista tee, minkä ulkoasusta en itse pidä.

    • 4kaviota omistaja

      Kuulehan nyt. Tämä on elämäni ensimmäinen virtuaalitalli jonka omistan. Suntuubissa hieman vaikeita muokata eri asioita. Mikä on tekstinkirjoituksessa ongelma? Itse taidat olla joku kymmenvuotias. Älä loukkaannu, en tarkoita pahalla. :)

    • _katherine_

      Tässä jotain parannusvinkkejä:

      1. Opettele muokkaamaan suntuubilla, tee oma otsikko kuva, muuta värit jne... Saat tallista heti mielenkiintoisemman.
      Ulkoasu on täsmälleen samanlainen kuin kymmenien muidenkin virtuaalitallien ulkoasut.

      2. Muuta teksti pienemmäksi (fonttikoko n. 12p) ja vältä ihan mustaa ja valkoista. Paras on, jos tausta on vaalea ja teksti joko musta tai tumman harmaa. Tai jos tausta on tumma, teksti mieluummin vaalean harmaana. Näin se on helpompaa lukea. Huomioi kielioppi.

      3. Kirjoita pidempiä lauseita ja panosta etusivun tekstiin ja tallin esittelyyn. Tee tallille pohjapiirros ja hanki kuvia tai vaikka piirrä kuvia tallista.

      4. Unohda tuollaiset hirvittävän pitkän tallikauppa listat, eihän noita kukaan jaksa lukea läpi. Tee mieluummin pienempi tallikauppa, jossa tavaroilla on kuvat ja lyhyet esittelytekstit.

      5. Hanki lailliset kuvat! Google ei ole mikään vapaastikopiointi paikka, googlesta ei saa ottaa kuvia.

      6. Panosta hevosten esittelyihin. Keksi hevosille kunnon nimet (Letut ja Laikut meni muodista jo 10 vuotta sitten) ja lempinimet. Kirjoita huomattavasti pidemmät luonnekuvaukset, keksi sukutaulut ja koulutustiedot.

      7. Keksi tallille joku "yritysidea". Onko se siittola, ratsastuskoulu, kilpatalli tms. ja tee hevoset sen mukaisesti. Jotenkin epärealistista että on samassa tallissa hevosia ihan joka lajiin.

    • 4kaviota omistaja

      Ei tarvitse tulla haukkumaan toisia varkaiksi tai miksipä muuksikaan. Jokainen tekee sellaisen tallin kuin itse haluaa, enkä enää tarvitse mitään neuvoja. Kysyn sitten jos tarvitsen. No voi vitun kielioppi teidän kanssa! Älkää jaksako tommosesta asiasta valittaa saatana kun miulle on sanottu aina että se on kohdillaan!!!! Jotkut eivät ehkä tykkää mistään tallikaupan kuvista, kuten esimerkiksi minä en tykkää!!! Päät kiinni ja eläkää omaa elämäänne. En tarvitse yhen yhtä neuvoanne.

    • minä

      Ja sitä paitsi lisään luonteitakin vielä, jossain vaiheessa tulossa ehkä tuntitoiminta tms.
      Jos teidän tarvitsee haukkua muita ja nimitellä ym, niin menkää terapeutille ja hakekaa apua. Kiitos!

    • Emilie

      Ensin haluat neuvoja, mutta sitten kun sinulle tullaan niitä täysin asiallisesti kertomaan, otat samantien nokkiisi asiasta. Melkoisen lapsellista käytöstä. Eikä kukaan ole edes haukkunut tai nimitellyt sinua millään tavalla.

    • ...

      Täällä haukuttiin ja nimiteltiin varkaaksi. Asiallisia nämä teidän "neuvonne" eivät kyllä olleet, että jos siitä lähdetään. Jokainen tekee sellaisen virtuaalitallin, kuin itse haluaa. Itse olette lapsellisia. Monella muullakin tallilla on hevosia, jotka voivat olla moneen eri käyttöön. Ja voittekin itse mennä opettelemaan sitä oikeinkirjoitusta. Jätetäänpä tämä keskustelu siis sikseen. En jaksa tapella teidän kanssa kun 9 vuotta olen tapellut ihmisten kanssa.
      Teen sen näköisen virtuaalitallin kuin haluan.

    • Emilie

      No, jos et ole valmis ottamaan kritiikkiä vastaan niin omapahan on ongelmasi. Tottakai saat tehdä sellaisen tallin kuin haluat, mutta jos kysyt neuvoa niin pitäisi kyllä valmistautua myös siihen että palaute ei aina välttämättä ole positiivista. Ja miksi muuten vaihdat jatkuvasti nimimerkkiä?

      Mutta kaikkihan tietysti ovat joskus aloittelijoita, tallistasi tulee varmasti oikein hieno ajan kanssa kun kehityt itsekin näissä virtuaalihommissa. :)

    • 4 kaviota omistaja

      Hoitohevosia virtuaalimaailmassa minulla on ollut ties kuinka monta ja nytkin useampi, mutta kuten olen todennut, on tämä ensimmäinen oma virtuaalitallini. Joten ensimmäinen on aina ensimmäinen kaikissa asioissa. Vaikkapa ensimmäinen oma kissa on aina se ensimmäinen, ja nyt tämä virtuaalitallini on minun ensimmäinen joten vikoja/puutteita löytyy tottakai. Kiitos kuitenkin Emilie lopun kannustavista sanoista.

    • moi111111111

      Kannattaa copyt laittaa kuntoon, ei mullakaan ekalla kerralla ollut, kuulin laista ja poistin tallin. Uusi tallini on toiminnassa ja hoitajia puuttuu, ymmärrän tilanteesi. Netistä löytyy hyviä ohjeita ulkoasun muokkaamiseen:)

    • -Molli-

      Voitteko kertoo...

      En oikein tiiä mitä ja miten virtuaalitallille esim. Järjestetään kisoja, tunteja yms. Ja miten esim. Astutetaan.. miten edes koko tallia pidetään pystyssä! Voisko joku ihanaihminen kertoo vähän kaikenlaista virtuaalitallista?


      T. -Molli-

    • kakkaaiha

      Ei sulle hoitajia tuu ton perusteella.

    • Krista-Melina

      Muistan kun minä aloitin. Virtuaalitallin pito vaati vain kärsivällisyyttä ja mielenkiintoa! Jos sinulla on kokemusta oikeista hevosista, se helpottaa asiaa. Kun Copyt ovat kunnossa, kaikki on hyvin. Sinun pitää vain uskoa itseesi ja kokeilla kaikkea uutta!:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe