Miten laitat hiukset ja meikit kouluun?:)

Elikkä miten laitat hiukset ja meikit kouluun?:) mä laitan yleensä ponnarille, nutturalle tai jätän auki, ja meikkaan ihan perus ripsari ja meikkivoide yms. Kommatkaa!

54

1072

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minävainn

      No itte laitan vaa iha normist hiukset eli siis jätän ne "auki" ja sit meikkin kans meikkivoide,puuteri,ripsari,ehkä kajaalii ja tälläi :D

    • killjoyzz

      suoristan hiukset, jakaus sinne minne se kuuluu, meikkivoide, puuteri, kajaali, kulmakynä, ripsiväri. joskus huuliin jotain väriä.

    • minä vaaan

      hiukset ponnarille tai auki tai jotai. Meikkii en käytä....

      Alottaja miten saat nutturalle hiukset siististi??

    • tyty96

      suoristan hiukset, laitan pidennykset, väsään etuhiuksien kanssa ja meikkinä käytän meikkivoidetta, puuterii, kulmakynää, ripsarii, joskus kajaalii:)

    • kohta seiskaluokalla

      Jätän hiukset suurinpiirtein niin, kun ne olivat herätessäni ja meikkiä en käytä.
      Ja kyllä, olen tyttö.

    • kiroka

      no yleensä hiukset harjaan ne mut jos on huno hius päivä ni sit pitää väsää niit vähä jotenki muun lail ja meikkii no ripsari ja jos iho kiiltelee ni puuterii

      • seiskalle

        Moi,mä yleesä suoristan hiukset ja sit ripsari,luomiväri (ei räikee , joku vaalee tai kultane ) ja joskus mustaa kajaalii alas ja sit hukikiiltoo lisäilen pitkin päivää.


    • 5435354

      Kampaan yleensä vaan hiukset ja laitan jonkun kevyen meikin johon kuuluu: meikkivoide puuteri ja ripsiväri.

    • neuvo(ja)?

      Mulla on ripsaru, kajaali, meikkivoide ja puuteri. Hiukset ovat aina auki, lakkaakin on hiuksissa(:

    • Tyttö11wee

      Mä useimmiten piilotan "virheet" meikkipuikolla ja laitan ripsarii ja kulmakynällä vedän kulmat kun ne on niin vaaleet :s

    • fufuyfgufyuf

      Hiukset jätän yleensä auki.
      Meikki;
      -meikkivoide/BB-voide
      -peitevoide
      -toisenlainen peitevoide
      -puuteri
      -sit vie kolmas peitevoide, jota laitan silmäluomille
      -kulmat vedän mustalla luomivärillä ja siveltimellä
      -luomiväriä (vaihtelee päivästä, et mitä laitan)
      -kajaali
      -eyeliner
      -ripsari

      • Huh huh

        Kuinka kauan tuhon menee aikaa ?


      • qnyrhaet

        sun naamas on kohta ruma ku laitat ton peruusteella kauheet kerrokset meiikivoidetta! mut kai se sit menettelee..


    • Sivu,ottis LOVE

      Harjaan hiukset takuttomaksi.
      Pidän hiukset usein auki,
      mutta liikuntapäivinä laitan ponnarille
      (joskus joku muukin päivä saattaa olla hiusket ponnarilla
      kun vaan liikka-päivänä. Mut ei niin usein)

      En käytä vielä meikkiä.

    • cholidean

      itte laitan hiukset (on perseelle asti) ni jätän auki ja panta päähän ta isitten nuttura tai vastaavaa. meikki -en käytä paaljoo meikkivoisetta laitan ripsarii,luomivätii, muotoilen jotenki maagisesti kulmat ja sit kai huuliin jtn eloo janiin edelleen

    • 14w.gggiiirrrlll

      meikkivoidetta, puuteria, ripsaria, kajalia ja pikkusen poskipunaa kaventamaan naamaa. tukka (peppuun asti luonnonkiharat) on joko:
      -auki
      -ponnarilla
      -nutturalla
      -letillä/leteillä

      • poika!!

        50 % mahollisuus oli syntytä tytöksi mutta ONNEKSI minua onnisti ja oon poika vuhuuuuuuu!!!!


    • ^onnee :D!!

      mut siis en oikein jaksa panostaa kouluu. se on koulu. mun elämä on muualla :D

    • 14 veeee

      Hiukset: Yleensä suoristan ja pidän auki, mutta joskus jätän luonnonkiharat tai kiharran ne ihan kihartimella. Ja joskus on myös korkeella ponnarilla tai nutturalla.

      Meikki: Meikkivoide, peitepuikko, puuteri, taivutettuihin ripsiin ripsari, joskus vähä luomiväriä. :)

      • 14 veeee

        Ja hiukset on pituudeltaan noin 10 perseen yläpuolella.


    • x)

      Suoristan hiukset ja jätän auki mut kylll välillä ehkä ponnarille/nutturalle yms. Kajaalit ja ripsarit laitan ja en ymmärrä jos te ny ootte sen 12-14 et miks nuori iho pitää pilata niillä meikkivoiteilla tai puuterilla jos haluuutte finnittömän naaman tai jtn nii peskää naamanne ja käyttäkää jotai puhdistusaineita!

      • 12 v tyttö :D

        Meikki: taivutetut ripset ripsarii, tummiin silmänalusiin meikkivoidetta, saatan laittaa kulmakarvoihin väritöntä geeliä
        hiukset: Joskus auki, ylös nutturalle, ponnarille silleen et ihanku hiukset ois solmulla :D... Pidän niitä melkein joka päivä eri tavoilla


      • AJATTELE!

        Sori vain mutta niillä ei nyt kuitenkaan pilata ihoa vaan piilotetaan niitä epäpuhtauksia. Vaikka minullakaan ei ole mitään finnejä, välillä toki tulee, käytän silti meikkivoidetta ja puuteria, koska se saa ihon näytämään tasaiselta, hävittää punoitukset ja jotenkin vain tekee huolitellun näköisen. Ja tämä ei siis tarkoita että naamassa olisi hirveä pakkelikerros(joita en tajua) vaan kevyt kerros, joka saa ihon näyttämään paremmalta.

        Ja jos on huolestunut siitä, että ne esim tukkivat ihohuokoset tms, niin käyttää mineraalituotteita. Siis oikeasti sellaisia mineraalipohjaisia.

        Ja kyllä minäkin puhdistan kasvojani. Anteeksi vain, mutta kaikilla ei ole täydellinen iho. Jos olisi, miksi olisi keksitty ihonhoitotuotteet ja peiteaineet?


    • 13-w

      Hiukset:
      -Harjaus
      -Hiuspuuteria
      -Tupeeraus
      -Lakkaa.

      Meikki:
      -Ripsiväriä
      -Eye lineriä ylös
      -Meikkivoide
      -Puuteri
      -Jotain huulikiiltoa ja iha ok. Tekee 20minuutissa ja saahan siihen tietty enemmänkin aikaa.

    • :3

      Auki jätän vähä meikii mut ei finnin puuteria se isontuu

    • 13v.

      Ripsari, kajali ja hoitava peitepuikko finneille.

      Hiukset auki tai kihartimella saatan vääntää etuhiukset ylös ja joskus ponnarille.

    • tällai mä ;)

      hiukset;
      -käyn suihkussa pesemässä hiukset..
      -kuivaan..
      -kampaan selviksi
      -auki tai ponnarilla, nutturalla tms.
      -suoristan, vahvistan jakauksen

      naamataulu;
      -huuhtelen ihan ekaks aamulla, pesen
      -ei meikki voiteita yms.
      -muotoilen silmät eyelinerillä ylhäältä
      -kevyesti valkosta kajaalia waterlinee
      -häivytän mustaa kajaalia alaripsien kohalle..
      -ripsari
      kauhee kertomus sori (: ja menee alle puoli tuntia uskokaa tai älkää :D

    • MinäMinäVaan

      En usein laita meikkiä, mutta polkkatukkani vain harjaa ja etuhiukset pinneillä kiinni sivuun ja joskus lakkaa...

    • perustavis98

      Laitan ponnarille nutturalle, auki tai miltä nyt sillä hetkellä tuntuu et ois kiva. Meikit jtn ripsaria ja sellasta perrus...

    • blondesnooki

      - kuultomeikkivoide
      - peitevoide ja peitepuikko
      - puuteri
      - paljon aurinkopuuteria
      - smokey eye silmämeikki
      - pinkit huulet
      Tukka on yleensä kihara ja tupeerattu

    • tiaasd_

      Hiukset:
      - pesen ne ja kuivaan pyyhkeellä
      - laitan jakauksen
      - en juurikaa harjaa niit mutta isoimmat takut pois :)
      - lakkaa ku hiukset ei koskaa muute jakaus ei pysy

      meikki:
      - ripsarii joskus kajaalii :D
      yksinkertaista ja helppoo :D

    • 14v tyttönen

      noo hiukset suoristan ja sit silleen hienosti kammalla takutan hiuksia että niistä tulis tuuheemman näköset ja sit laitan lakkaa toosi vähän ja en käytä meikkiä lainkaan [:

    • Tyttö7lk.

      Mä suoristan joka kouluaamu hiukset, PAITSI jos laitan ne kiinni ponnarille.
      Meikkini on seuraava: vähän ripsiväriä, peitepuikkoa jos on ilmestynyt punoittavia finnejä, ja lisäksi "siistin" kulmakarvani "kulmakarvakynällä" =D
      Eipä mitään muuta..
      Ja seiskalle siis menen :]

    • asdftre

      Hiukset harjaan vaa takuttomiks ja joskus nutturall tai ponnaril. Feissiin sit laitan meikkivoidet koko naamaa,näppylöihin peitepuikkoo,tummille silmänalusille simmost voidetta,joskus luomarii jtn ruskeen sävyi,ripsarii ja harjaan kulmat nii ja puuterii tietenki

    • Mirakkeli

      En tajua, miksi suurimmalla osalla joilla on listassaan vähän enemmän juttuja, laitetaan miinusta koko ajan.

      Anyway;

      Meikki:

      Eyeliner,
      ihonvärinen luomiväri,
      varjostus luomeen,
      valkoinen waterline,
      ripsiväri.

      Kulmat, puuteria jos iho kiiltää, huulirasvaa. Time: 10min

      Hiukset:

      Kampaan, suoristan latvat ja etuhiukset. Time: 3-5min

      Meikin teen huolella, hiukset yleensä sellanen pörrö, koska mulla on vitunmoiset sellaset, tappavat luonnonkiharat, ei ne pysy suorana vaikka mitä tekisi. Ja fleda on siis punainen, luonnostaan. Ginger!

      • Tyttö7lk.

        Olen samaa mieltä Mirakkeli -nimimerkin kanssa.
        Se, että tässä lista on pitkä, ei välttämättä tarkoita sitä, että kyseisellä henkilöllä on hirveät pakkelikerrokset naamassa - ehei, ei suinkaan.
        Ihmiset ovat erilaisia. Jotkut tarvitsevat vain pienen sipaisun puuteria, mutta toiset saattavat tarvita erilaisia rasvoja, peitevoidetta, meikkivoidetta... - lista on päättymätön.
        Ja kaikkia listassa mainittuja asioita ei välttämättä levitetä koko naamalle. Voi olla, että joku tarvitsee joka aamu finnejä "musertavaa" voidetta, jota levitetään pelkästään finneille. Tämän lisäksi käytössä voi olla kasvorasva ja paljon muita tuotteita.
        Muistakaamme tämä silloin, kun seuraavan kerran alamme arvostelemaan toisten aamutoimia! :D


    • uudet ovet aukeaa

      katsahdan aamupöhnässä peiliin ja totean, että sama luuseri siellä taas kurkkii. sit pesen hampaat ja toisinaan saatan sipaista harjalla muutamaan otteeseen ettei kuontalo näytä ihan lokin raiskaamalta linnunpesältä.

    • gsd4e4

      hiukset:
      -kampaan ja suoristan suoristusraudalla (hiuksissa kuumasuoja-ainetta)
      -tupeeraan vähän ja laitan lakkaa

      kasvot:
      -ei meikkivoidetta, koska mulla aika tasainen iho
      -puuterii
      -meikkikynää
      -kajaalii
      -kuulikiiltoo/huulipunaa
      -ripsarii

      Täytän siis 17-vuotta ja ihan perusmeikki. En käytä meikkivoidetta koska se ois aika turhaa jos ei oo tosi epätasainen iho.

    • poeka_

      Mä oon poika ja meikkaan kans :) Mä pesen hiukset, föönaan, suoristan, sit laitan noita muotoiluaineita ja hiuspuuterii ja lakkaa. Kasvot pesen myös, kosteutan ja laitan 1) primerin eli pohjustusvoiteen 2) meikkivoiteen 3) peitevoiteen ihon virheiden päälle ja tummiin silmänalusiin eri peitevoidetta 4) vähän puuteria 5) tarvittaessa aurinkopuuterii. Siinäpä se sit on. Huuliin viel jotai kivaa huulivoidetta.

    • Muumisi

      Voi teitä ihmisiä.
      10-15v tytöt(ja pojat(; )kertovat koulumeikistään. Eikös siitä jo ihan tarpeeksi ole puhuttu? juttu menee taas niin, että 11v tyttö laittaa 230kerrosta meikkivoidetta, eyelineria ja mustaa tuuheuttavaa ripsiväriä. Sitten sitä peukutetaan alas, ja kamala mikä keskustelu siitä taas syntyy. Te ihmiset kyselette miten tuntemattomat ihmiset meikkaavat? Jotkut eivät meikkaa, jotkut meikkaavat, jotkut taas ovat kuin mutavelliä naamaan saaneet. Ymmärrän, että kaikkia kiinnostaa tämä aihe. Varsinkin 7lk. tyttöjä, jotka opettelevat meikkausta, mutta tästä asiasta on jo puhuttu tarpeeksi.

    • omgg

      okei äiti

    • Born in 98

      Hiukset ovat yleensä auki tuuheasti, ei suorat, mutta ei sillai kiharatkaan... Etuhiuksia yritän asetella jotenkin järkevästi.

      Meikki:
      Meikkivoide
      Puuteri
      Kulmakynä
      Ripsari
      Kajal
      Ja huulirasvaa silloin kun tarvitsee :)

      Ja nutturoihi on tosi monenlaisia ohjeita, itse laitan yleensä sillai et hiukset ponnarille ylös, sitten tupeeraa huolellisesti jokaisen suortuvan, silottaa vähän päältä, ja kiinnittää suortuva pinneillä niin tulos on kuohkea nuttura :) En osaa kyllä ihan selittää.

    • Kanon <3

      Hiukset:

      - Suoristan.
      - Tupeeraan tai laitan ponnareille.
      - Rusetti hiuksiin. :3
      - Otsis joko sivuun tai suoraksi.

      Meikki:

      - Peitevoide.
      - Meikkivoide.
      - Ripsari.^^
      - Joskus kajaalia.
      - Jotain vaaleaa luomiväriä.

      Olen 7 luokalla ja 13 vuotias.
      Ja olen emo ja ernu. :3
      ^^

    • True story

      Bye bye money

    • anskuuuuuh

      Mulla on hiukset useimmiten auki ja suoristetut, koska mulla harvemmin jää aikaa mihinkää erikoiseen taiteiluu niitten kans c: joskus jos on tavallista enemmän aikaa nii kiharran. ja joskus ne sit on korkeel ponnaril c:

      meikki on meikkivoide > puuteri > aurinkopuuteri > ohut eyeliner-rajaus ylös > ripsiväri > mulla on luonnostaan kivan väriset kulmat nii harjaan ne vaa > värilline huulirasva

    • justme610

      eye liner, ripsari, kulmakynä, puuteri ja aurinkopuuteri ja hiukset yleensä auki

    • Menikö kalloon?

      hoidan ihooni hyvin mut vanhemmilta peritty rasvainen naama mulla on ja pysyy.Oon 13w ja en haluis käyttää meikkivoidetta,mutta näytän aivan karseelta ilman.Ja mulla on niiin lyhyet ripset et ripsiväriiki tulee käytettyä. sanon vaan et ne joiden naama ei kiilllä niin että ku siihen päin kattoo meinaa sokastuu,ja iho ei punota niinku maratonin juoseella ja naamassa ei oo isoja tulivuoria jotka sylkee aina välissä rasvaa,NI OLKAA NY SITTE KIITOLLISIA!!!!!! Itel todellaki on noi kaikki ongelmat,ja joo tuliko mieleen et näytän hirviöltä?,Se on osittain totta,mut parin sentin kerros meikkivoidetta lärvin päälle ni jo näyttää paremmalta xD

    • plöplöp

      Itse kävin juuri leikkaamassa hiukset lyhyeksi, joten laitan ne sileen pystöön
      Meikkejä käytän. mustaa ja ruskeeta kajaalii,ripsarii,luomivärei,pakkelii,puuterii,semmosta laimentavuus pakkeli(kallis)

      • 7-luokkalainen

        Mä laitan hiukset seuraavasti : suoristan harjaan annan olla auki. ( vähän alle pepun ) makeup: 1.laitan kasvorasvaa 2.vähän BB-voidetta en tarttis ku ei oo oikeesti MITÄÄN epäpuhtauksii mut nojoo ihassama en jaksa selittää XD sit laitan ripsarii ja paul frank huulirasvaa.


    • Blondi prinsessa

      Oon kasilla.
      Mulla on aika paljon epäpuhtauksia naamas joten aina ennen meikkausta puhdistan naaman näillä:
      -puhdistusvaahto
      -kuorinta(välillä)
      -kasvovesi

      Sitten meikki:
      -kosteusvoide
      -primer
      -meikkivoide
      -peitevoide finneille
      -peitevoide tummille silmänalusille
      -irtopuuteri
      -aurinkopuuteri
      -poskipuna
      -kulmakynä
      -silmämeikinpohjustusvoide
      -nudeja luomivärejä
      -mustat rajaukset geelilinerillä
      -ripsari
      -huulikiilto

      Ja hiukset:
      -hiusöljyä latvoihin
      -lämpösuoja
      -suoristaminen
      -vähän hiuspuuteria jos hiukset nuolee päätä pitkin
      -pidennykset päähän
      -harjaus
      -kiiltotippoja pidennyksiin
      -hoitosuihketta
      Jätän hiukset auki.
      Kyllähän tossa menee aikaa, mut tulos on kyllä ansaittu :)!

      • Jos koulu alkaa kahdeksalta, käytätkö 15-30 minuuttia mieluummin tuohon kuin nukkumiseen?


    • 7 luokkalainen

      Mä suorista hiukset kouluun ja käytän meikkivoidetta,rajaus kynää,välillä luomiväriä ja ripsaria

    • Näet kuvasta.

    • tyttö00

      Hiukset auki tai ponnarilla, joskus harvoin nuttural. Meikeissä keskityn paljo enemmä silmii ku ihoo, elikkä rasvaan vaa naaman ja joskus laitan meikkivoidetta kevyesti, silmii laitan: silmämeikinpohjustusvoidetta, nuden väristä luomarii, nestemäistä eyelinerii, kajaalii ja ripsarii ja sit aina huuliin baby lipsii :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe