AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Ikävä on suunnattoman suuri tyhjyys sisälläni

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

28 Vastausta 1 512 Lukukertaa
merien taakse, kohta jo valkein kuohuin, auringon laskiessa tomutan tyynyn ja maille makkaroille heitän
Minkäs teet... Kun sattuu paljon ja pitkään yrittää... Kerta toisensa jälkeen saa korvilleen ..En jaksanu enää.. Siksi katosin..

Kadonnut mies ei pelleile vaikka se et sinä ollutkaan.. Nälkäisiä sydämiä ja mieliä -78 on maailma täynnä.. Mun on hyvä olla hukassa.. Toivon et sun kaipaus saa haluamansa vastauksen..
oih, ikuisuuden kukkivassa ruusutarhassa on aina tilaa yhdelle rakkaustarinalle... mutta ei noiden kaikkien tarinoiden kuulu jatkua tästä ajanlaskumme loppuun asti. joskus se pieni ohitsemme kiitävä hetkikin voi täyttää sielumme sellaisella lämmöllä ja kaipuulla, joka hehkuu sydämessämme vahvemmin kuin tuhat aurinkoa. pusut sinulle kaunis <3

Väärä palsta!
Mistä päin tämä kadotettu tai sinut jättänyt mies oli? Minkä ikäinen hän mahtoi olla?
tuskin hän tahallisesti sinua jätti tai sinulta katosi? Jokaisella on jokin syy?? Mitä tekee elämässään? mutta entä kun koittaa se uusi aamu ja hän saapuu luoksesi takaisin, pyytääkseen anteeksi käytöstään? Niin annatko?

hyvä kappale melkein samanlainen tarina..??mutta ku kerran lähtee vaikeuksia karkuun kannattaa myös pysyä valinnassa.....

Sanot että tunnet hänet hyvin.. Mikset laita hänelle sähköpostia, tekstiviestiä??
Taitaa olla kyseessä varattu mies.....
Taisin osua oikeaan kun aloittaja ei vastaa........
Ei kai tämä rakkaustarina täällä ole meille "ulkopuolisille" arvosteltavaksi ja kyseltäväksi laitettu ?!?
Kaipaus toista ihmistä kohtaan on käsinkosketeltavaa tarinassasi hungryheart-78. Toivon että kaipuusi täytetään... Aurinkoisia kesäpäiviä ja toivoa huomiseen...

t. lähes samanlaista tarinaa elävä ..
Jos tarinansa nettiin laittaa kaikkien luettavaksi niin siinä vaiheessa arvostelut on otettava vastaan, jos siis sellaisia tulee......

En henk. koht. sinulle mitään pahaa tarkoittanut tai näitä negatiivisia kommentteja toivonut. Sanoin vaan yllä olevaan viestiin mielipiteeni. :)
Ymmärrän tilanteesi, enkä sitä lähde arvostelemaan miltään kantilta.
Lämpimiä kesäkelejä myös sinulle!

Kerro ny vähän että mistäpäin tää henkilö on. Ite olen satakunnast.

Ota ihmeessä yhteyttä yhteiseen ystäväänne.....voihan kyseessä olla joku väärinkäsitys...olen kokenut samaa kuin sinä...
Ymmärrän sinua hyvin, koska itse käyn läpi tuskallista prosessia; eroa suhteesta jota ei edes ollut. Luultavasti vain oma mielikuvani hänen rakkaudestaan. Itse rakastin ja rakastan niin paljon, etten millään olisi luopunut siitä harhakuvasta. Tai ehkä hän rakastaa, mutta haluaa silti luopua minusta. Vain hän tietää, muttei sitä kerro. Olen kertonut hänelle rakkaudestani monen monta kertaa, hän ei milloinkaan. Vain käytös on kertonut, että hänkin ehkä tuntee jotain. Kuinka vaikeaa onkaan, kun mikään ihmisten välillä ei kohtaa. Ne kuuluisat laivat jotka ohittavat toisensa sumussa. Miten paljon rakkautta heitetäänkään hukkaan.
hungryheart-78,voisitko kertoa lähemmin kaupungin jossa tää sun miehesi tai naisesi asusteli silloin?kun te seurustelitte.Tuosta tuben videosta voisin päätellä että hän oli joku ulkomaalainen/maahanmuuttaja.

/   /  / Ikävä on suunnattoman suuri tyhjyys sisälläni

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta