Fressi Ylöjärvi

kopai74

olen juuri muuttanut paikkakunnalle ja haluaisin kovasti ruveta treenaamaan. onko kukaan käynyt tuossa fressillä?onko millaiset palvelut ja entäs henkilökunta? kiitos vastauksista :)

8

1626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10

      Ylöjärven monipuolisin paikka. Hyvää palvelua ja ammattitaitoiset/mukavat ohjaajat. Olen viihtynyt :)
      Sinne voi tulla tutustumaan ilmaiseksi.

    • 3tygwsbrhrth

      Kallis, se easyfit tai vastaava on selkeesti halvempi. Kummassakaan en ole käynyt joten vehkeistä yms. ei ole tietoa, mutta raha ainakin itellä ratkaisisi ton easyfitin suuntaan. Sitten jos vielä haluaa säästää niin meet lielahteen gogo expressiin, saat 18 eurolla kuussa pääsyn sinne ja pirkkalankin gogohin.

    • liitit likoon

      Voi voi hirveen kallis paikka Ylöjärvellä on kyllä hyviä
      ja halvempia sielläkin pääsee kiloista ja kunto kohoaa
      GouGou paras paikka

    • pullukka 10

      syksyinen tervehdys!

      onko kellään tiee tosta tampereen Lielahden GOUGOUSTA . Oon vastaalkaja ja olis kiva saada informaaatioo, he ilmoittavat kuukausimaksuksi 18 euroa, tuleeko siihen muita maksuja. minkälainen vastaanotto siellä on ja mikä tunnelma
      Ystävällisin terveisin. " pullukka 10"

    • rasvanpolttaja

      Olen käynyt Ylöjärven Ateenassa noin vuoden verran. Kiva suht pieni paikka, missä mukavaa porukkaa niin asiakkaina kuin vetäjinäkin. Siistit tilat saunoineen, myös solarium löytyy. Hintataso sama kuin vastaavissa paikoissa Ylöjärvellä. Sijainti hyvä Liikekulmilla S-Markettia vastapäätä Ylöjärven keskustassa.

      • Olenkin ihmetellyt

        Jaa se johtuu varmaan liikunnasta syntyvästä lämmöstä, kun rakennuksen räystäillä on ehkä koko Suomen komeimmat jääpuikot talvisin?


      • rasvanpolttaja
        Olenkin ihmetellyt kirjoitti:

        Jaa se johtuu varmaan liikunnasta syntyvästä lämmöstä, kun rakennuksen räystäillä on ehkä koko Suomen komeimmat jääpuikot talvisin?

        Arktan arkitsta rakentamista. Olen ihmetellyt kuinka kauan kiinteistöyhtiöllä on varaa tuollaiseen energiantuhlaukseen. Luulisi että urakoitsijalla on edelleen vastuu tällaisen asian korjaamiseksi.
        Suomalaisilta odotetaan nyt innovatiivisyyttä, jotta talous saadaan nousuun. Kuka keksisi menetelmän, jolla kuntosalilla kulutettu energia voitaisiin hyödyntää energiantuotannossa, jolla pidetään yllä mm. lämmitysta, valaistusta ja ilmastointia. Jos jokaisessa laitteessa olisi systeemi joka varastoisi käytetyn energian niin siitä kertyisi jo huomattava määrä sähköenergiaa.


      • Jääurheilija
        rasvanpolttaja kirjoitti:

        Arktan arkitsta rakentamista. Olen ihmetellyt kuinka kauan kiinteistöyhtiöllä on varaa tuollaiseen energiantuhlaukseen. Luulisi että urakoitsijalla on edelleen vastuu tällaisen asian korjaamiseksi.
        Suomalaisilta odotetaan nyt innovatiivisyyttä, jotta talous saadaan nousuun. Kuka keksisi menetelmän, jolla kuntosalilla kulutettu energia voitaisiin hyödyntää energiantuotannossa, jolla pidetään yllä mm. lämmitysta, valaistusta ja ilmastointia. Jos jokaisessa laitteessa olisi systeemi joka varastoisi käytetyn energian niin siitä kertyisi jo huomattava määrä sähköenergiaa.

        Liikekulmat oli pitkään Arktan omistuksessa. On ehkä vieläkin. Myyvät varmaan kymmenen vuoden kohdilla kaupungille samaan tapaan kuin jäähallin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe