Blackbird + FI-valo

mustarastas

Asiasta on paljon keskustelua netissä, mutta olisko täällä jollain jotain neuvoa tähän asiaan vielä. Eli -00 vuosimallin XX. Kun on jonkun matkaa ajanut, niin FI-valo syttyy kirkkaana palamaan. Pysähdyttyä, kun seisontatuen laskee alas, niin alkaa valo vilkkua. Vilkkuu samaan hitaaseen tahtiinsa koko ajan, eli ei tule nopeita vilkahduksia. Äsken lenkin jälkeen 15 vilkahhdustä jaksoin laskea ja sammutin sitten pois. Uudelleen kun laittaa käyntiin, niin valo ei pala, mutta jonkun matkan päästä syttyy uudelleen kirkkaana palamaan.. Mikä neuvoksi..? Pyörä toimii täysin normaalisti. Ei yski, eikä pätki ja normaalisti käyntiinkin lähtee..

5

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Likaiset/hapettuneet liittimet saattaa aiheuttaa tuon.

    • ex. XX kuski

      Oliko märkä keli, oletko ajanut sateessa tai ilmenikö ongelma pesun jälkeen?

      Yksi mahdollinen vika paikka on tankin alla vasemmalla puolella oleva liitinnippu. Liittimet on läpinäkyvässä "kumitötterössä". Tötterö on auki eteenpäin. Sinne saattaa kerääntyä vettä, kosteutta yms. Tee kumiin alaosaan reikä jotta mahdollinen vesi pääsee pois. Ota liittimet auki puhdista ja laita vaseliinia. Esim. Hondalta saa sähkövaseliinia, mutta muukin vastaava tavara ajanee asian.

      • 1100xxxxx

        sori mutta älä vaseliinia laita, vaan korjaamokäytöön tarkoitettua johtojen suojaainetta, en muista nimeä mutta ei mitään crceetä..kysy jostain alanliikkeestä, hiustenkuivaajalla saaa kuivax kun aikansa hehkuttaa ja paineilmalla..


      • mustarastas
        1100xxxxx kirjoitti:

        sori mutta älä vaseliinia laita, vaan korjaamokäytöön tarkoitettua johtojen suojaainetta, en muista nimeä mutta ei mitään crceetä..kysy jostain alanliikkeestä, hiustenkuivaajalla saaa kuivax kun aikansa hehkuttaa ja paineilmalla..

        sieltäpä se vika vas. jalan vierestä johtonipusta kesällä löyty, kun tuota asiaa tutkittiin.. täysin paskaksi hapettuneet pinnat..


      • Lmsaari
        mustarastas kirjoitti:

        sieltäpä se vika vas. jalan vierestä johtonipusta kesällä löyty, kun tuota asiaa tutkittiin.. täysin paskaksi hapettuneet pinnat..

        Mulla teki saman korkealla vuoristossa. En tiedä miksi sammuttamisen jälkeen ei enää vilkutellut. Mulle auttoi nähtävästi manuaalin selailu. Olin itse asiassa ylittänyt st.morizin jälkeen passin itävaltaan päin ja aloin laskeutua normaalikorkeuksille. Luukutettuakin tuli ja kovia kiihdytyksiä ylämäessä. Pitää tutkia johtonippu. Yhdessä Pannarissa oli vastaava johtonippuvika ja se vaikutti yhteen puolaan heikentäen tehoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe