Hotelli Nykistä??

issoon omppuun

Tarvitsen tuoreita kokemuksia Nykin hotelleista: eli missä olet majoittunut ja mihin hintaan? Entä pitä pidit hotellin tasosta ja minkälainen se oli?

Tarkoituksena on tehdä viikon matka, jossa ne perinteiset: nähtävyydet, shoppailua ja kulttuuria

Onko vinkkejä kaupunginosista, kannattaako ylipäätänsä majoittua manhattanin ulkopuolella?

(En kaipaa virtuaalitietoa eli kommentteja netistä löytyvistä hotelliarvosteluista ne osaan luea itsekin.)

15

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • youtelhotel

      Olin kesä- heinäkuun vaihteessa Youtel nimisessä hotellissa.Sijaitsee 10th av ja 42 st kulmauksessa, times squarelle n.800m.Hyvä hotelli jos tykkää nuorekkaasta menosta se on myös melko uusi ja fiksussa kunnossa.Siellä on sisään ja uloskirjautuminen koneella eli ei perinteistä respaa.Henkilökuntaa on aina paikalla ja ovat hyvin avuliaita.124-142e vuorokausi.Viikonloppu ja alkuviikko halvempia.Jos majoittuu manhattanin ulkopuolelle ja aikoo käydä perinteisillä nähtävyyksillä joutuu reissaamaan metrolla (mikä sinänsä on ok )Manhattanilla asumisessa on se puoli että voi suunnitella päivän vapaammin ja käväistä välillä elpymässä hotelilla.Kun olin siellä oli turkasen kuumaa(liki 40)joten oli mukava käväistä hotellilla suihkussa ja elpymässä ennen uusia seikkailuja

      • 12eikka

        ilmeisesti on puhe YOTEL hotellista :)


    • matkailija-x

      Majoituksen hinta riippuu paljon ajankohdasta. Heinä-elokuussa halvempaa kuin syksyllä.

      Hintoja voi katsastaa haluamalleen ajankohdalle erilaisista varauspalveluista, esim hotelscombined tai quickbook. Tsekkaa myös priceline ja hotwire. Viimeksi viime heinäkuussa n 100 $ verot Tribecan Sheratonissa Pricelinen Name your own price-tarjouskaupalla.

      Itsekin olisin ehdottomasti Manhattanilla, jos siellä aikoo muutenkin aikansa viettää.

    • jenkkilänkävijä

      Palasimme lauantaina 27.7. Jenkkilän matkaltamme takaisin suomeen ja vietimme viimeisen etappimme New Yorkissa. Yövyimme Hotel Carter New Yorkissa jota voin suositella sijaintinsa vuoksi joka on loistava. Kivenheiton päässä Times Squarelta ja metroasema heti toisella puolella.

      Hotelli on vähän ränsistynyt, ja siksi suht edullinen. Mutta meille kelpasi hyvin koska tärkeintä oli sijainti. Voin suositella.

      • 10 + 9

        Hotelli valittu neljänä vuonna peräkkäin Amerikan likaisimmaksi hotelliksi, kuuluisa ludetartunnoista ja turvattomasta ympäristöstä. Hotellissa tehtiin murha v. 2007, sängyn alta löytyi roskispusseihin kääritty naisen ruumis.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Hotel_Carter,_Manhattan


    • Tällainen kokemus

      Olimme New Yorkissa kaksi yötä huhtikuussa laivamatkan päätteeksi (Southampton - New York). Koska oli noin lyhyt oleilu, ajattelimme että voimme sijoittaa hotelliin vähän enemmän. Valitsimme sitten, puhtaasti Tripadvisorin perusteella, hotelli Casablancan. Ajattelimme että jos yli 2000 matkailijaa on äänestänyt sen ykköseksi yli 400 New Yorkin hotellin joukosta, ei se ihan kauhea paikka voi olla.

      Olimme valintaamme äärettömän tyytyväisiä. Hotelli on kirjaimellisesti muutaman kymmenen metriä Times Squarelta, mutta aivan kuin toinen maailma. Pieni boutique -hotelli, jossa tunsimme olevamme todella tervetulleita. Huone todella mukava, erinomainen sänky. Meillä oli ikkuna sisäpihalle joten myös käsittämättömän hiljainen, kun ottaa huomioon sijainnin. Aamiainen oli runsas ja hyvätasoinen, ja iltapäivällä oli tarjolla juusto-viini -buffet (kuului hintaan). Kahvia ja hedelmiä sai aina halutessaan.

      Olemme asuneet New Yorkissa aiemmin massivisessa monen sadan huoneen Sheratonissa, jossa jo aulasta huoneeseen pääseminen vei monta minuuttia. Tässä Casablancassa miellytti juuri tuon pienuus ja intiimiys; omintakeinen sisustus (tosiaan tuntui kuin olisi ollut Casablancassa 40-luvulla) sekä hyvä palvelu.

      Hintaa kahdelle yölle tuli 920 dollaria veroineen eli ei halpaa mutta sen arvoista. Meillä oli Premium-huone, tavallisen olisi saanut muutaman sata dollaria halvemmalla.

      • kk

        Mä tulin just nykistä. Vuokrattiin asunto brooklynista. Oli ihan kiva asua muualla ku Manhattanilla, missä on kalliimpaa jne. Tietysti jos haluaa olla pelkällä Manhattanilla, ni sit kannattaa varmaan sieltä hotellia tms. kattella. Metrolla pääsee kyllä kätevästi kulkemaan, eikä taksitkaan mahottomia maksa. New York on niin paljon muutakin kuin Manhattan, vaikka toki siellä nähtävää riittää. Kämppä vuokrattiin Home Away kautta. Ja sit ku joku alkaa täällä valittamaan et asuntojen lyhyaikainen vuokraus on laitonta, ni ei pidä paikkaansa... Mikäli vuokraaja omistaa koko kiinteistön ni homma on ok. Kaikki hoitu tosi hienosti, et suosittelen lämpimästi kokeilemaan vähän toisenlaistakin asumista hotellin sijaan.


      • Nykin matkaaja
        kk kirjoitti:

        Mä tulin just nykistä. Vuokrattiin asunto brooklynista. Oli ihan kiva asua muualla ku Manhattanilla, missä on kalliimpaa jne. Tietysti jos haluaa olla pelkällä Manhattanilla, ni sit kannattaa varmaan sieltä hotellia tms. kattella. Metrolla pääsee kyllä kätevästi kulkemaan, eikä taksitkaan mahottomia maksa. New York on niin paljon muutakin kuin Manhattan, vaikka toki siellä nähtävää riittää. Kämppä vuokrattiin Home Away kautta. Ja sit ku joku alkaa täällä valittamaan et asuntojen lyhyaikainen vuokraus on laitonta, ni ei pidä paikkaansa... Mikäli vuokraaja omistaa koko kiinteistön ni homma on ok. Kaikki hoitu tosi hienosti, et suosittelen lämpimästi kokeilemaan vähän toisenlaistakin asumista hotellin sijaan.

        Hei,

        Menikö kaikki ok kämpän vuokrauksen suhteen? Olen itse katsellut myös Home Avayn sivuja ja kohteita. Olen ennen asunut aina hotellissa ja nyt tekisi mieli vuokrata kämppä hotellin sijaan.
        Vuokrausta ajattelin sekä lokakuulle että joulukuulle.
        Onko jotain käytännön vinkkejä tms. vuokrauksen suhteen?

        Kiitos, jos ehdit vastata!


      • kk
        Nykin matkaaja kirjoitti:

        Hei,

        Menikö kaikki ok kämpän vuokrauksen suhteen? Olen itse katsellut myös Home Avayn sivuja ja kohteita. Olen ennen asunut aina hotellissa ja nyt tekisi mieli vuokrata kämppä hotellin sijaan.
        Vuokrausta ajattelin sekä lokakuulle että joulukuulle.
        Onko jotain käytännön vinkkejä tms. vuokrauksen suhteen?

        Kiitos, jos ehdit vastata!

        Moi

        Kaikki meni vuokrauksen suhteen tosi ok. Eli mitään ongelmia ei ollu. Asunto sijaitsi Brooklynissa hieman ehkä syrjässäkin. Vuokraisäntä oli tosi kiva ja auttoi muutenkin mikäli apua kaivattiin. Eli suosittelen lämpimästi. Maksettiin 100 dollaria varausmaksua etukäteen. Paikan päällä vuokra 100dollaria vakuusmaksua, joka saatiin takaisin ku lähdettiin pois. Ennen vuokrausta laitoin s-postia aika moneenkin paikkaan ja kyselin kaikki valmiiksi eli hinnat, maksupolitiikan, avaiten saamisen ja luovutuksen jne. Ja kun asunnon vuokraa, saa tutustua ehkä paremmin paikalliseen elämänmenoon :) Muutenkin löytyy kokemusta asunnon vuokrauksesta useammastakin maasta, eikä koskaan ole tarvinnut pettyä!!! Interhomea olen käyttänyt myös, tosin eivät taida jenkeissä asuntoja vuokrata. Zemppiä vuokraukseen, jos siihen ratkaisuun päädyt ja mukavaa matkaa, kun sen aika koittaa :) :)


    • tribeca

      me ollaan kolme kertaa peräkkäin majotuttu Hampton Inn Madison Square Garden area-nimisessä hotellissa. hotelli sijaitsee nimensä mukaisesti aivan MSG:n vieressä. Empire state building on myös aivan liki. sijainti on siis ihan loistava. metropysäkkikin on muutaman kadunvälin päässä.

      hotelli on siisti. aamupala on runsas, tosin mitään tuoretta ei ole tarjolla (paitsi banaaneja, omenaa ja hedelmäsalaattia). henkilökunta on ystävällistä. mitään elukoita ei ole saatu tästä hotellista mukaan..

      • nepparipoks

        Me taas majoituttiin Hampton inn Manhattan Chelsea hotellissa 24th streetillä. Hotellin lähellä useampi Metro asema ja ihana Madison square park.

        Mielestäni hotellissa oli hyvä hinta ja sijainti oli loistava.


    • vsd

      nostetaan

    • tupaluuri

      Itse olen majoittunut kolmella viimeisimmällä visiitillä Park Central -hotelliin. Aivan loistava sijainti (kävelymatka kaikkialle manhattanilla) ja kuitenkin kohtuuhintainen. Monesti hyviä tarjouksia esim joka neljäs yö ilmainen eli neljästä yöstä maksat vain kolmen yön hinnan. Pienellä lisämaksulla saat huoneen ylimmistä kerroksista ja hyvillä näkymillä. Reilun viikon päästä taas lähdössä :-)

      • Nykin_matkalla

        Heippa, mihin tällä kertaa meinasit majoittua? Itse olen kans menossa parin pv:n päästä tuonne hotelliin nimeltä Radisson Martinique On Broadway :). Toivottavasti on hyvä hotla

        Edellisen kerran yövyimme aivan hirveässä jättimäisessä murjussa Time Squarelta varmaan kymmenen askelta Broadwaylle päin, aivan theatre districtin takana. Sen kauheuden nimi oli ja on Manhattan At Times Square. Älkää hyvät ihmiset menkö ikinä siihen (ellette saa huonetta sitten ihan pilkkahintaan, tyyliin 50$/yö)


    • kävisiellä

      En suosittele. Raiskaavat newyorkilaiset jo katseellaan -ja perheen pienimmät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe