Fennopoint/CleanFinland

Myyntinousuun

Kertokaas onko kellään kokemusta kyseisestä firmasta? Hakevat Fuengirolaan myyjiä. Maksaako palkat ajallaan jne.

Kiitos kaikille vastauksista.

42

8769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaosta halvalla

      joopa joo, pesuainetta korjaamoille, kuljetuslikkeille, ym , ihan vit.. kilpailtu ala ja pilattu, onnea vaan.

    • -Jensa-

      Ainakin pesuaineet oli tosi huonoja, pistän paluu postina takaisin....

      • Point

        Miksi mitä tilasit sieltä????


      • point point
        Point kirjoitti:

        Miksi mitä tilasit sieltä????

        Ei vissiin mitään.


    • väsynyt puhelimeen

      tyrkyttävät puolivängällä puhelimitse pesuaineita 20 litran pakkauksia ja sitten lupaavat jotai lomamatkaa siihen kaupanpäälle : (

      väsyttävän pitkiä puheluita vaikka sanoin heti aluksi että en tarvitse pesuaineita.

    • Mykkis-Oona

      Oon ollut töissä siellä. Se on raskasta duunia ja hyvä palkka ja palkat maksettiin ajallaan ja vaikka ei tullut paljon kauppaa niin silti tuli hyvin palkka

    • huhhu

      Paska mesta ei maksa palkkaa kunnol vetää välist eikä suostu palauttaa verokorttii. Hämärähommii koko mesta täynnä.

    • Epsanjaan

      Fennopointtii vaan jaksaa soitella ja tarjota sitä (kallista) pesuainetta, ja ostajat varmaan saa palkkioksi

      matkoja epsanjaan.


      Täältä löytyy lisää tietoa:
      https://www.google.fi/#q=fennopoint

    • Kalliiksi tulee pesu

      Ne saa kauppoja sellaisilta firmoilta joilla on palkattu ostajahenkilö, mutta kun soittavat pikkufirmoille joissa omistaja itse vastaa ostoista niin juttu paljastuu kun tarjoavat niitä huikeita taulutelevisioita tai matkoja epsanjaan ym.

    • Esarijesari

      Myyt pesuaineita vitun kalliilla ja pienellä provikalla

    • myyjä

      On hyvä työantaja ! Palkat maksetaan aina ajallaan, peruutuksia ei juuri tule.

      • Sepsis

        Mä olin muutaman viikon. Hyvä porukkahenki ja kuuma blondi esimiehenä, ei paha. Ei ollut mun juttu kuitenkaan, pari kauppaa tein ja rahat tuli niinku piti mut pää ei kestäis provisioo. Jotkut siel takoo isoa liksaa. Oli monta niitä ketkä on olleet pitkään ja asiakkaat yleensä tilaa lisääkin!


    • Sepsis

      Espanjan pomona mies. Ikää en tiedä ja haistanut en oo. Helsingissä olin ja kusetus oli kielletty.. Koko ajan muistutettiin että kaikki pitää sanoo oikein että asiakkaat tietää mitä tilaa. Ja monet tilas uudestaan jo monetta kertaa. Tuskin ottais jos myis paskaa ja kusettais.
      Kai ne samat säännöt on siellä epsanjassakin?!

    • nanoteknologiaa

      Mitä nyt puhelinmyyntifirmalta voi odottaa, mutta ihan kohtalaisessa kunnossa ja rentoa porukkaa. Työhän on ihan perseestä, mutta kahmitut lounarit ja joka tunti 10 mina tauko piti hermot kurissa. Jengiä "lomautettaan" jos ei tule myyntiä, mutta omalla kohdalla myin tätä tuhansien eurojen nanoteknologiasaippuaa niin että soittelivat vielä perään voisinko tulla taas ensi kesänä.

    • lkf

      Itse tilasin pesuainetta,en kuitenkaan sitä isoa satsia missä oli Espanjan matka kaupantekijäisinä,tilasin oman firman tarpeisiin sopivan määrän,ja sain kuitenkin sen matkan kaupan päälle.Pesuaineet toimivat hyvin,ja matkaa odotellessa,ja kyllä ,myyjä kertoi mitä ehtoja matkaan sisältyy=) en voi moittia,asiallista palvelua,hyvät aineet ja vielä matka kaupan päällle.

    • Nolooo

      Ohhoh, ylläoleva ei ilmeisesti ole saanut saippuaa kaupaksi ja nyt on mielipaha? :) Noin puolen vuoden kokemuksella ei voi ainakaan palkanmaksussa moittia!
      Toki kun palkkana on provikkaa niin jotain tarvii myydäkin.

    • Zerozero7

      Jos sinne meet töihin niin varmista että yleensä saat palkkaa. Provikoilla et pysty elämään. Kysäsin itte parilta tyypiltä jotka itse oli ollut siellä tosi pitkään niin eivät olleet onnistuneet myymmään kuin yhden kaupan viikossa keskimäärin. Siitä tulee tuntiliksaa 3€. Et sillee.

      • Zinozino

        Kaikki tuo yhden päivän kokemuksella? TAITAVAA salapoliisityötä :)


    • hyväuskoinen

      Ja taas pientä yrittäjää kusetettiin.!!
      Miten käsitätte sanonnan; lasku tulee nolla alvilla? Ja kun lasku tulee, siinä loppusumma onkin yli kaksisataa euroa suurempi, kun sovittiin,eli alvi lisättiin kuitenkin.Firman mielestä tämä sanonta on yleinen käytäntö, kun myydään yrityksille..tuli niin kalliit pesuaineet, ettei raaski edes käyttää. Saa nähdä tuleeko matkaa, möyhkäsin sen verran puhelimessa, kun vihdoin löysin sinne suoran numeron.
      No. Opin tästä taas jotain, ÄLÄ koskaan tilaa mitään,äläkä vastaa puhelimeen kiireisen työn ohessa!!!!!

      • Alvitar

        No etkös kuitenkin saa alvin verottajalta takas?


      • Anonyymi
        Alvitar kirjoitti:

        No etkös kuitenkin saa alvin verottajalta takas?

        verottaja muistaa kyllä sua tuosta matkasta! Ethän sä nyt 4hengen luxuslomaa firman piikkiin saa.. Saippuatiivistettä tonnilla ja oheislahja tulee henk. kohtaiseen käyttöön. Järki hei! Ei auta selitys että saippualle oli tarve.


    • jönni1806

      varokaa tilaamasta täyttä kusetusta

    • Yrittäjämyös

      No jopas alkoi tälläistä vanhaakin ukkoa huvittamaan kun kolleega vinkkasi tästä keskustelusta. Minä omistan itse oman yritykseni ja alvit maksan niinkuin muutkin. Kertaakaan ei ole Fennopointin kanssa ollut ongelmia. Päinvastoin kaikki on hoitunut paremmin kuin hyvin. Jopa tekemäni reklamaatio tuotteesta käsiteltiin heti ja sain toimivan tilalle. Yksi reissu takana ja toinen edessä. Kyllä kelpaa minulle ja "äireelle"

      • Anonyymi

        älä valehtele , ettäs kehtaatte rulla tänne keukeuekeu , höpöhöpö teidän aineet


    • Hyvinpelaa

      Kesällä tilasin. Pitkin hampain mutta kun oli niin hyvä myyjä. Hämmästyin kun pesin autoa. Sehän toimii ja pirun hyvin toimikin niinkuin ne muutkin litkut! Reissu tehtiin marraskuussa ja hämmästyttiin taas. Ei ollut myyntipuhetta sekään. Vaimokin kehui. Hotellia että meikäläistä :). Homma toimii!

      • Stava

        Millainen on Teneriffa ja Los christianos majoittumislahjakortilla 7 pvä aaati Fennopointilta kun ostettiin aineita


      • Anonyymi
        Stava kirjoitti:

        Millainen on Teneriffa ja Los christianos majoittumislahjakortilla 7 pvä aaati Fennopointilta kun ostettiin aineita

        ihan perseestä


      • Anonyymi

        juu niin varmaan, oletko hyväkin pesuainemyyjä
        kun joku kehuu täällä niin se on firman oma myyjä tai esimies
        koska koskaan ei kukaan ikinä kehu täällä oikeasti
        ainoastaan haukkuu
        kukaan ei tule tänne koskaan puhumaan hyviä asioita ainoastaan pahaa
        sama kuin uutisissa , hyvä uutinen ei ole uutinen
        helppo arvata kuka täällä kehuu omia tuotteitaan


      • Anonyymi

        hämmästyin kun pesin autoa , taidat hämmästyä kun näet vttn kin hahah
        ja vaimot ei kehu se on valetta, ei varsinkaan hotellia


      • Anonyymi

        eikä kehunu valetta , ei nainen kehu koskaan , ei hotellia eikä miestä
        paskapuhetta ja jos kehus ni et tänne kirjottelis.


    • niinsevaanonk

      Tässäkin ketjussa firman omat miehet kehumassa yritystä.

      Paistaa selvästi läpi!!

    • Tsingiskan

      Olen ollut pitkään töissä ja oon tykännyt kyllä. Tuotteita kehtaa myydä (sen verran oon saanu jo palautetta vanhoilta asiakkailta) ja onhan se loma luksuskohteessa aika kova juttu. Pääsääntöisesti sitäkin on kehuttu :). Palkka on hyvä kun myy paljon! Huonot ei tienaa..
      Kohtuullisen rentoa porukkaa!

      • Anonyymi

        niin varmaan,hehehe


    • Anonyymi

      Onks näille matkoille päästy kans vai jääkö lupaukseksi?

      • Anonyymi

        juu pääsee , saa hotellin mutta maksa lennot itse eli sama kuin maksat itse kokonaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu pääsee , saa hotellin mutta maksa lennot itse eli sama kuin maksat itse kokonaan

        Saiteko sen hotelli mita ihan alussa luvatti? Mies sai lahjakortti ja nyt tyrkytettään jo 3 hotelli kun sanotaan että oli ylibuukatut. Ekana tarjottiin rannalla hotelli, siten vähe kauemas mutta merinäköala ja nyt sinne Los Cristianose kukulalle. Lentokenttä kuljetukset kuului olla mukana. Nyt lähetätti voucher ja EI ole lentokenttä kuljetukset. Todella pettynyt


    • Anonyymi

      ei varmasti maksa palkkoja ainakaan täysimääräisesti
      aineet on ihan peruskamaa
      ylikalliita
      todennäköisesti ei kannata kokeilla
      ainut kuka näissä tienaa on firman omistajat
      omituista että tämä on ainut firma jossa muutaman haukun jälkeen on ainoastaan kehuja eli oma väki tai johtajat on heränneet kirjoittamaan tänne kehuja
      surkeeta toimintaa
      älkää turhaab tuhlatko aikaanne näihin pesuainefirmoihin
      nää on niin laast siisön

    • Anonyymi

      Nämä kylkiäisillä myyjät kannataa kiertää kaukaa. Salon kaupungin tekninen joutui lähtemään, kun oli ostanut ZEPiltä kalliita aineita lahjojen kanssa, joita ei merkitä laskuun ja toimitetaan kotiosoitteeseen. Tämä tuli esille ZEPin konkurssitutkinnassa(ei ollut eka kerta, siis konkurssi). Tuokin firma luukutti Thaimaasta käsin ja parhaat myyjät saivat liksaa jopa yli 10k€/kk.

      Lahjuksen ottamisesta tuli välittömät potkut. Että yrittäjienkin kannattaa miettiä asiaa ja ostaa teknokemian tuotteet ihan vaan aineina ilman kylkiäisiä. Itsekin olen luukuttanut rasvoja jne. Thaimaasta käsin, mutta kylkiäiset eivät olleet telkkareita, tai Espanjan reissuja, vaan esim. pakka duunihanskoja kaupan päälle tai pari purkkia jotain sprayta testiin jne.

      ZEP ja muut alan kylkkäreillä myyvät toimijat ovat kyllä kartoittaneet ne ostajat, joita kylkkärit kiinnostavat(yleensä eivät osta omalla, tai oman yrityksen rahalla vrt.. Salon kaupunki)

      • Anonyymi

        Kuulostaa vähän kenkää saanelta suomi sarjan myyjältä ;)


    • Anonyymi

      Hmmm, ei taida näinä aikoina matkapuoli vetää joten saattaa jäädä litkutkin yrityksen varastoon... koko 'bisneshän' perustunut muutenkin vain niihin matkoihin. Pomo sanoikin, ettei asiakasta ne litkut kiinnosta, vaan juntti-reissu johonkin espanjaan. myyntiargumenttina jokin paikallisen tavernan kana-annos jossa kyljessä jopa kahteen kertaan 'fritatut' ranskalaiset... hohhoijjaa... vähän huijauksen makuhan tällaisessa tietenkin on... ja työntekijöiden palkat/oikeudet tietysti vähän mitä sattuu...

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe