Damatisoitu jakso Meikä Päällä.

Damatisoitu jakso Me

Damatisoitu jakso Meikä Päällä.
Hemmetti kun on vaarallista! Pitää kömpiä hytistä pissille. Tässä voi kuolla. Kauhea ilma! Vain 12 C lämmintä! Tässä voi kuolla! Kattokaa kaikki 26 mustaa rengasta on kiinni maassa! Tässähän on vaara, etä ne eivät enää koskaan pyörikään!
Mulla on lastina terveyssiteitä Vantaan K-varastoon! Tässähän voi loukkaantua tai jopa kuolla! Vielä pitää ajaa ensin Mikkeliin ja siitä Lahteen. Matkalla on toki kaiksi hyvää ABC:tä, mutta onko siellä sitten Aku Ankat luettavana WC:ssä? Siihenhän voi kuolla, tai ainakin loukkaantua 45 000 euron edestä!
Lahdesta pitäisi vielä kyetä ajamaan Vantaalle. Se on rapian 100 kilsaa vaarallsita vuoristotietä ja siellä on karhuja ja hirviä. Tässä voi vielä ennen Vantaata tapahtua vaikka mitä! Kake, mun kaveri ajaa jo Hyvinkäällä. Meillä on aina kännyt korvalla, kun ajamme. Muute voi vaikka kuolla.

15

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäällä ja Päällä

      just noin ja mukaan hakkaava musiikki ja leikkaukset välähtelemällä tuulilasissa, kartaanissa ja äijän naamalla, kun se soittaa kännyllä taas kaverilleen.

    • Nostoteli

      Joo niiden ameeriikan äijien ajotaidoista on paha mennä sanomaan mitään, mutta kyllä niillä ainakin parta kasvaa paljon paremmin kuin täkäläisillä golleegoilla.

    • å¨+pä0ö9il8u

      joo mä jatkan vaikka tässä voi kuolla... Taas on kylmää. Aamulla oli 6 astetta lämmintä. On taas lastia tunne Olkipuotoon. Kolme 5 metrin putkea kyytissä. Täss voi vaikka kuolla enne kasitietä on se niin mutkaista ja vaarallista tämä kakkostie tästä kehältä.
      Kake jaaa nyt takana. Soitti kännyyn just ja kerto, että pääsi turvallisesti kääntyy Ykköseltä tänne Kakkoselle, eikä kaatanut kuormaa... Siltäki voi mennä henki. on tää niin vaarallista hommaa.
      Kyllä kuulkaa nää vullerinlaatikot on vaikeita vaihtaa, voi mennä henki. Ei rusahtamatta oo ainutkaan vaihde vielä päälle mennyt 8 vuoden ajossa. Huonoja laatikoita!
      Kaverit sano, että mulla on tuolla alla joku kartaani, joka pyörii pirusti. Mä kattoi ja hokasi, etä ne kuussetti. Soitin Kakelle ja haukui sen, et ei se mitään pyöri ja multa meinas liukastuessa mennä henki. On tää kauhee juttu ajaa Porvoosta putkia Rauman suuntaan.... voi mennä henki---

    • P.Pena(jöpökkä)

      Ajoin juuri Hietasen satamaan valtavan suuri tyhjä kontti kyydissä, ja juna tuli oikealta kylkeen, vaikka ne kyllä tietää että rekalla on mutkaisille satamakujille tullessaan etuajo-oikeus. Hyvä ettei mennyt kummaltakaan henki. Menitin päivätienestini 30 euroa ja saan odottaa rekkaani korjaamolta luultavasti lokakuulle asti ansaitsematta rahaa lainkaan.

    • meikä jäällä päällää

      Nyt on kuiva pakkasilma. Tää on vaarallista. Matkaakin on vielä 40 kilsaa perille. Mitä vaan voi tapahtua. Mulla on päällä Bobkatti ja sen kaksi kauhaa. Painavat 80 000 kiloa ja lisäksi kilometreittäin vaijeria, joka painaa 67 000 kiloa! Ei ylikuormaa oo paljon, mutta kyllä tuossa ennen Nokiaa pitää kepittää mäessä paljon. Kerran jäin kesällä siihen sutimaan kun en vullerista löytänyt mitään. Tää on vaarallista. Mike ja Kele ajaa nyt sentään eessä ja mulla on kaksi kännyä korvilla. Niiltä kuulen millaista on ennen Tamperetta sillalla ja sen alla. Tään on kovien kundien vaarallista hommaa ja aina voi tulla mammutti tai norsu eteen ja siinä voi kuolla.

    • Per ja Kele

      on tää vaarallista hommaa. Eilen ajoin nelostietä pohjoiseen, siellä voi sataa vettä/lunta. Jyväskylässä kauhean vaarallinen paikka kun käänsin nelostielle sillan päällä. Meinas kaatua koko paska mutta rautaisilla hermoilla sain kuin sainkin pidettyä kaiken 60 tonnia rattaillaan. Kauhea tapahtuma oli kun liittymässä tuli Mäkelän auto Tampereen suunnasta, ajoimma hetken rinnakkain, huh huh olipa jännittävä paikka. Tästä kun selvisin piti alkaa miettimään menenkö Kirrin Nesteelle vai Hirvaskangaalle Aakkos, Shelliin vai sinne mäen päällä olevalle Teppanelle, Hirmu vaarallista, tähän voi vaikka kuolla. Ja huipentumana tässä jaksossa Beast-Hillin ylös kipuaminen. Katsokaa kuinka yhdistelmä nousee mäen päälle!

      • kenvortti pekosbill

        Heinäkuussa voi vaikka kuolla jäätiellä! ja lasti upota.kauheaa.
        Pike pääs just Kuolleen Hevosen etapille..johtaa kuormissa.
        Oho..täsä kohtaa kaatu yks kenvortti..tehostan pään nöykkäämistä,kun
        on tuo tie niin vaarallisen huono."Iso Karhu" johtaa..tienannu jo viis dollaria.voi vaikka kuolla. Pelaa kenoa,vaarallista,voi vaikka kuolla


    • kummaa touhua taas

      Seontepoililla tauko taas. Lunta sataa vaikka on jo tammikuu mutta kuuma höyryävä makkara virkistää. Lervo soitti matkapuhelimellaan että päällä täys junalasti keppananpoikia ja kalakukon jalkoja menossa kohti Berliiniä. Lunta tuli sielläkin vartissa liki metri. Piti tauon Puolan Kesoililla taas. Kummasti vaan kuulemma kaania sutkuttaa tyhjää kun kunnolla kierroksia antaa. 80tn puolikkaassa eli lain sallimissa rajoissa mennään, toki promilleja taas se liki viis. Viis siitä, oli tullissakin mullit kertoneet ja kiristäneet vaan Lervon perstaskussa lepäävän pullon kierrekorkkia. Paska haisee, mutta minkäs teet, sano Lervo ja samalla keventeli kaaniansa teliä kun kurvasi Oslon Finnoilin pihaan, urgoolit saatanallista sävelmäänsä soittaen.

      • Rahti konna no1

        ketjuttaako Lervo Oslossa?Vai ajuu Kungsparkkeniin ja siitä HjelleFjordin lautalle.Tullaa varmaan samaa matkaa Svartageniiin.
        Siinähän on se he.vetin iso alamäki.Utvesseniin päin.
        Kikkarsundissahan on se lähetysasema.


    • einaurataei!:D

      Aivan mahtava ketju :D
      nauroin ratketakseni! =)

    • lervo etapilla

      Lervo nojaa pajatsoon käyrän kyrvän etapilla niin että persvako paistaa ainakin kuus tuumaa! Johtaa ainakin kossunotossa. Sano että jäille ei mene, ne sopii vaan kossulasiin!

    • lervo ajussa

      Lervolla 111 kanja lonksuttaa loputonta tyhjäkäyntiään takavituttulan esson kesoililla, huoltikalla. Siellä LERVO ottaa tiukan otteen kossupotustaan ja heleästi sen tyhjentää pulputuksen saattelemana ja valmistautuu raakaan rahdinajuun.

    • rumia ootte!

      paremmin ne ajaa kuin yksikään puukenkäinen juntti täällä! Ja kaiken lisäksi kaikki suomalaiset kuskit oli ne pulla tai rekkamiehiä ovat niin helvetin rumia. Hampaita suussa se 4-8kpl ja niistäki puolet mustia tai muuten vaan tippumassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe