Maailmanloppu alkaa Lappajärveltä?

Muikkuluisu

Mayojen ennustaman maailmanlopun on sanottu alkavan Lappajärveltä. Tämä johtuu siitä, että noita meteoriitteja ropisee maahan tietyssä tahdissa ja tietylle linjalle. Lappajärvi on tämän linjan alkupiste ja linja kiertää sitten maapallon. Uusimpien tutkimusten mukaan joulukuussa 2012 maailmanloppu alkaisi täten nimenomaan Lappajärveltä. Itsekkin aion tuolloin mennä tuonne taivasta tähystelemään. Lappajärvelle on jo yksi murkula tullut, ja paikallinen sanontakin on että "ei yhtä ilman toista". Eli ennusmerkit ovat vahvat...

136

14439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjainvaltainen

      Itse lukemani kirja, sanoi, että maailmanloppu alkaa merestä, Mexiconlahdelta.... ohkaisimmassa kohdassa.... Siellä on mm. Venäläinen ydinsukkellusvene ampunut ydinohjuksen jossakin luolassa, ettei jäisi jumiin.... Se oli tietysti amerikkalainen elokuva, ja en usko, että ne sitä "lavasti" valheella mitenkään, vaan se oli totta....
      Se itse kirja väitti, että siellä oli silti paljon aiemmin jo joku muu, ulkoavaruuden siittäjärotu asustanut(kymmeniätuhansia vuosia sitten), ja siellä siis tuli myrkyllistä mönjää, radioaktiivsta jätettä, joka aiheutta ihon syöpymisiä, ei sen kummempaa.... Vain vesi on se, jolle kannattaa energiaa palauttaa, vaikka ydinpommilla tai jätteellä, sillä siltä sitä on elementeistä eniten riistetty maailmassa....
      Kyseisessä kirjassa oli mielisairaalaan juuttunut Michael niminen mies, jonka isä oli arkeologi, ja joka oli Maya kalentereiden loppumisen ennustanut tapahtuvan samaan aikaan, kun Mormoonien kirjan löytävät nuo inkkarit.....
      Intiaanit olivat siis Israelin yksi(Nefi oli johtajansa) suvuista, joka seilasi amerikkaan, siksi siellä oli ihmisiä, silloin kun Kolumbus sinne meni myöhemmin, melko paljon myöhemmin..... Myöhemmin siis tuo "langennut" Israelin sukukunta alkoi palvoa aurinkoa jumalanaan.....
      Naisten perään sekin Michael oli, ja oli melko väkivaltainen mies.....

      Mutta EI SE vielä loppu, en minä tiedä, mikä on maailman loppu, varmaan se että tulee uusi Babylonin tornien hajottaminen niin, ettei ihmiset ymmärrä toistensa kieliä enää ollenkaan vaan vielä vähemmän?

      En lukenut kirjaa kokonaan, vaan annoin sen isolle paksulle naiselle.....
      Ei kiinnostanut niin tarkasti tietää, mitä Usalle tapahtuu, kirjan kirjoittanut äijä oli varma, että jotain aivan järkyttävää, mutta en tiedä, ennustiko jopa ydinsodan tai jotain, siitä synnistä en halunnut saada sitä kirjailijaa kiinni....

      • Fyysikko.

        Uuden maailman alku ja fysiikan Nobelin saa seuraavaksi se, joka pystyy elektronien kiertosuunnan määrittävän laitteen valmistamaan....Saattaa riittää vain valehdella tietokonella sille joku suunta, en ole varma.....
        Silloin siis sillä toisella spinillä syntyisi POSITRONEJA, joka on antimateriaa.....
        Positronit eivät ole luonteeltaan ehkä kiertolaisia samoin kuin elektronit vaan vielä enemmän? Superkvanttiteoria olisi mullistavampi kuin se Higgsin teoria, eli jotain ihan ihme olevaisuus/olemattomuus ominaisuuksia niillekin voitaisiin saada, monesta ominaisuudesta valittuna.... Kaikkia maailmaa kokoonpanevia ideoita ei ole vielä keksitty, vaikka tietysti vain ON/OFF nekin jotenkin olisivat, mutta OFFILLA eli kieltämällä edellinen rakenne, luodaan niin monenlaisia SILMIÄ ja aisti-ilmiöitä, että ei niillä silti samaa fysikaalista tapahtumaa tapahdu.....

        "Paholainen sen tietää, Crom, jos Jumala Odin-Ukko- sen sille sallii"
        (Conan Barbaari). Pyhä sille kaiken laskee....


      • Samasta lahkosta.
        Fyysikko. kirjoitti:

        Uuden maailman alku ja fysiikan Nobelin saa seuraavaksi se, joka pystyy elektronien kiertosuunnan määrittävän laitteen valmistamaan....Saattaa riittää vain valehdella tietokonella sille joku suunta, en ole varma.....
        Silloin siis sillä toisella spinillä syntyisi POSITRONEJA, joka on antimateriaa.....
        Positronit eivät ole luonteeltaan ehkä kiertolaisia samoin kuin elektronit vaan vielä enemmän? Superkvanttiteoria olisi mullistavampi kuin se Higgsin teoria, eli jotain ihan ihme olevaisuus/olemattomuus ominaisuuksia niillekin voitaisiin saada, monesta ominaisuudesta valittuna.... Kaikkia maailmaa kokoonpanevia ideoita ei ole vielä keksitty, vaikka tietysti vain ON/OFF nekin jotenkin olisivat, mutta OFFILLA eli kieltämällä edellinen rakenne, luodaan niin monenlaisia SILMIÄ ja aisti-ilmiöitä, että ei niillä silti samaa fysikaalista tapahtumaa tapahdu.....

        "Paholainen sen tietää, Crom, jos Jumala Odin-Ukko- sen sille sallii"
        (Conan Barbaari). Pyhä sille kaiken laskee....

        http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=ZzdTtEuPPYM


      • pian, pian
        Samasta lahkosta. kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=ZzdTtEuPPYM

        Paavo puhuu asiaa, sillä on kirjoitettu: " Katso, Herra tekee maan tyhjäksi ja autioksi, mullistaa sen muodon ja hajottaa sen asukkaat..lukekaa itse lisää Jes 24: 1, 3, 5, 6

        Syynä tähän on: " Kun minä kutsuin te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne" Sananl 1: 24- 26

        Pilkallinen ivailu tulee taukoamaan, kun Herran viha kohdistetaan maahan, vuoriin, veteen, meriin, ja ihmisiin.

        "Mene pois minun edestäni paha palvelija" Kirkon ja seurakuntien papeille on annettu äärettömän suuri vastuu varoittaa syntielämästä,..mutta papit tekevät väkivaltaa Jumalan laille, joka kertoo mikä on syntiä!!

        Hengellisessä virassa toimivan vastuu on suuri. Pappien tulee kertoa mistä syntyy ero vanhurskaan ja väärän välillä,..mutta he eivät kerro!

        Papit ja seurakunnat etsivät maailman suosiota, eikä Jumalan suosiota, he syrjäyttävät Jumalan vaatimukset ,opetukset ja säädökset ..ja halveksivat Jumalan lakia, jonka kautta synti tuomitaan!

        Kun maassa alkaa tuho ja koston enkelien aikaansaama kierre, on enää liian myöhäistä korjata elämänsä virheet.. elämä tuli rakennettua hiekka perustukselle, ja se ei kestä kun Jumalan tulvat tulevat!

        Jumalaa vastaan on turha yrittää taistella, ..hänellä on sellaiset aseet, ettei parhainkaan armeija voi mitään!!

        Mitenkäs sodit armeijan aseilla tulvia vastaan? ..Entä maanjäristyksisä vastaan? entä sadetta, myrskyä, entä kun aurinko paahtaa? Entä jos aurinko pimenee? jne.. Tee pian parannus... koska et voi voittaa, eivätkä ne, jotka ovat kanssasi! terv benkku


      • aikamatkaaja

        XDXDXDXDXD

        terveisiä tulevaisuudesta

        ei se maaillmanloppu sittenkää tullu ;D


      • 040 666 666 666
        pian, pian kirjoitti:

        Paavo puhuu asiaa, sillä on kirjoitettu: " Katso, Herra tekee maan tyhjäksi ja autioksi, mullistaa sen muodon ja hajottaa sen asukkaat..lukekaa itse lisää Jes 24: 1, 3, 5, 6

        Syynä tähän on: " Kun minä kutsuin te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne" Sananl 1: 24- 26

        Pilkallinen ivailu tulee taukoamaan, kun Herran viha kohdistetaan maahan, vuoriin, veteen, meriin, ja ihmisiin.

        "Mene pois minun edestäni paha palvelija" Kirkon ja seurakuntien papeille on annettu äärettömän suuri vastuu varoittaa syntielämästä,..mutta papit tekevät väkivaltaa Jumalan laille, joka kertoo mikä on syntiä!!

        Hengellisessä virassa toimivan vastuu on suuri. Pappien tulee kertoa mistä syntyy ero vanhurskaan ja väärän välillä,..mutta he eivät kerro!

        Papit ja seurakunnat etsivät maailman suosiota, eikä Jumalan suosiota, he syrjäyttävät Jumalan vaatimukset ,opetukset ja säädökset ..ja halveksivat Jumalan lakia, jonka kautta synti tuomitaan!

        Kun maassa alkaa tuho ja koston enkelien aikaansaama kierre, on enää liian myöhäistä korjata elämänsä virheet.. elämä tuli rakennettua hiekka perustukselle, ja se ei kestä kun Jumalan tulvat tulevat!

        Jumalaa vastaan on turha yrittää taistella, ..hänellä on sellaiset aseet, ettei parhainkaan armeija voi mitään!!

        Mitenkäs sodit armeijan aseilla tulvia vastaan? ..Entä maanjäristyksisä vastaan? entä sadetta, myrskyä, entä kun aurinko paahtaa? Entä jos aurinko pimenee? jne.. Tee pian parannus... koska et voi voittaa, eivätkä ne, jotka ovat kanssasi! terv benkku

        Ja Jumala sanoi ihmiselle: "marchco pitchska materino!"


      • jumala ja Minä

    • Helpompi nähdä

      Näin näyn maailmanlopusta omalta kotihiekkatiekadultani.
      Jonkun puutaloistamme, joissa ennen asuin, väitettiin syttyneen palamaan
      Källi oli valitettavasti elossa, mokomakin pyhä-pyromaani, ja pisti muunkin kuin LADON silläkertaa palamaan....
      Kiantajärveen oli matkaa alle sata metriä, mutta mitä se auttaa, kun myllypuro ei niin paljoo tulvinut että SEN talon olisi voinut sammuttaa?

    • Aiti 87

      Haha taytta paskaa te ette voi todistaa asiaa. Minapa kerron teille etta kukaan ei tuota paivaa vooi sanoa tasan 21.12 ei ole tulossa kalenteri ei ole lopunu tohon vuoteen vaan jatkuu vuoteen 2048. Ja kertokaapa mulle miten taa on teoriassa mahdlista jos mayat katosivat ennen ku kalentri valmistu.

      • Byrokratiaa

        Niinpä niin. Juuri sinä vuonna kun maailmatuhoutuu "löydetään" uusi kalenteri. Ihmisiä yritetään vaan pitää aisoissa.


    • Titu

      Ihminen taitaa olla se viimeinen peto itse?? Mehän tuhoamme itse ko ajan maailmaa.

    • ;D

      Noniin mä kuolen eka kun asun Lappajärvellä ;D

      • Joojust

        Sama :D


      • bestfriend

        Akki nii mäki ::D


      • Tzuguwei----

        Joo mäkin, mä lahjotan ton Nissanin 300ZX jollekin enhä mä sitäkään enää tarvii, kaik mun massit ja ps3:sen ja jotain 50 pelii ja mun 55" plasman. Ilmotelkaa jos joku huolii.


      • trilateraali
        Tzuguwei---- kirjoitti:

        Joo mäkin, mä lahjotan ton Nissanin 300ZX jollekin enhä mä sitäkään enää tarvii, kaik mun massit ja ps3:sen ja jotain 50 pelii ja mun 55" plasman. Ilmotelkaa jos joku huolii.

        kuulostaa lampaan elämältä, ei millään pahalla


    • apin

      Joululahjojakaan ei kannata ostaa, meneerahat ihan hukkaan.
      Terveiset Lappajärveltä

      • 18+20

        No siinä tapauksessa kaikki raha kannattaa tuhlata niin voi nauttia viimeiset päivät mahdollisimman onnellisesti, mutta maailmanloppu taitaa tulla joku toinen kerta...


    • peruna

      no turhaan näitä perunoita kuokin.....

    • loll..

      toivottavasti ei putoa meidä talo päälle.. XDDDXDX

    • josaksdasd

      tätä on niin kauan väitetty jo tätä maailmanloppua eikä ole tullu nii eipä taida tulla nytkään

    • lappajärveltä

      Ei hitsi, nyt poimin mansikoita ihan turhaan pakkaseen. D:

    • Lappajärveläinen

      MITÄ HITSIÄ EI VARMAA!? XD

    • lepalappajärveltä

      moiks kaikki mun nimion ja mää haluisin sanoo että moi

    • Lappislaane

      Kivitipussa on sitte varmaan bileet ku kaikki menee sileeks!

    • Ilman muuta

      ja jatkot KK:ssa!

    • lapislane

      aika laimeet läppäääääääääääääääääääääääääääääääääääää ! :)

    • VOI VITTU

      Voi vittu ei tuu mitää maailmanloppuja

    • anynomous

      Helvetin helvetti turhaanhan mie näitä marjoja sitte pakastan

    • KALappajärviKKA

      Vamma turhaan käyn paskalla :O

    • en oo uskovainen

      jeesus pelastaa meijät ennen sitä :))

    • Pelastusta odotelles

      Jumalan siunausta teille te senkin paholaiset :) Jumalan pelastus tulee pian :) JEESUS TULEE PIAN!

    • lappajärvellemeteori

      Eikös se Jeesus ole alunperin Lappajärveltä?

      • Arkhippa Petrunen

        Jeesus lienee haudattu Kirkkoniemeen, kuullut tälläistä kansanperinne keskusteluissa, todenperäisyyttä en voi mennä takaamaan. Viettänyt aikaansa Vanhalassa nuorena poikana ja Tupsulassa ollut sukulaisia ja serkkuja. Kyllähän kolmas tuleminen taitaa ennustuksien mukaan osua juuri tuonne Arkkuvainion seudulle, joten kyllä on otettava eturivin paikat kyseisenä päivänä.


      • vähänniinkunsukua

        Oli joo, Nissin Savoloita, Hermannin puolelta.


      • Maunau.

        Jeesus oli Lappajärvellä syntynyt. Myöhemmin israililaiset halusivat omia Jeesuksen ja kirjoittivat siitä kirjan, jossa Jeesuksen syntymäpaikaksi valeheltiin beetlehemiä... Ja että Jeesus oli nasarealainen ja vaikuttanu jerusaalemissa. Oikeasti Jeesus on Lappajärvellä syntynyt ja suurimman osan elämästään viettänyt Lappajärvellä. Jeesus myös käveli Lappajärven veden päällä ja Jeesus muutti Lappajärvessä olleen vedenkin kerran viiniksi. Jeesus on päättänyt, että maailmanloppu alkaakin vasta 14.14.2014 ja lappajärveltä tietysti! Jeesus loi ylimääräiset kuukaudet tuolle ajankohdalle!


    • Lähellä asuva :__D

      Kuolen sit aikalailla ekana :_D Asun nimittäin vimpelissä :D

    • Lapajärvi on paeasr

      Terveiset lappajärvellä kuolen eka oon paras !!! :DdDDdDdD ei viddu make! :D

    • Jäi matikat saamatta

      Tais jäädä pilkki-reissut sikseen......

    • ei liian rehellinen

      Kannattaisi kyllä uskoa aloittajan väitteeseen että maailmanloppu alkaa Lappajärveltä... Saisi Lappajärvikin vähän kuuluisuutta ja ehkä jokunen turistikin tuonne eksyisi. Voihan aloittaja olla sitäpaitsi oikeassa ja eikös Lappajärvelle tosiaan ole kivi jo pudonnutkin, eli...?

    • murikka tulee pian

      Tämä on toden totta! Maailmanloppu alkaa viimeisten tietojen mukaan Lappajärveltä! Näin on profeetatkin kertoneet ja useita unenomaisia ilmestyksiäkin on nähty.

    • tiedoks TYHMILLE

      voi perkele! vetäkää nyt ittenne jojoo! uskokaa nyt jonku maya päällikön vitseihi :D

    • läppäjärveläinen

      heihei lappajärvi :c

    • uskoontullut..

      Kukaan ei tiedä aikaa eikä paikkaa! Ei edes mayat!
      Mutta sen sijaan uskoutukaa Jeesukselle, niin teidän ei tarvitse pelätä tulevaa maailmanloppua. :)

    • Muikkuluisu
      Taitaa tapahtua muita asioita paljon ennen,kun sellainen tapahtuu,evankelumin vienti kaikkeen maailmaan on pian suoritettu päätökseen.
      Sen jälkee tapahatuu se mitä on kiroitettu joh ilmestyskirjaan,voi niitä päiviä kun herran viha syttyy.

      • K.T.USA.

        Mutta sekään ei vielä ole se lopullinen "itku,ja hammasten kiristys",vaan se aika on Armakedonin lopulla,kun saatanan joukot kaikkine maallisine järjestöineen huomaavat tulleensa täysin petetyksi ja ovat marssimassa lopulliseen tuhoon josta ei enää ole minkäänlaista toivoa nousta elämään maan päälle.Se on yksinkertaisesti lopullinen hauta, maaksi muuttuminen,eikä minkäänlainen tulinen kidutuspaikka ikuisesti,vaikka kristikunta niin opettaakin harhauttavasti.


      • HÄVETKÄÄ!

        ihmekös jos tuo herrajeesuksemme suutahtaa, eivät luota ihmiset hänen kaikkivoipaan armoonsa! mokomat pakanat, kehtaattekin olla luottamatta jumalaan ja hänen poikaansa!


      • K.T.USA. kirjoitti:

        Mutta sekään ei vielä ole se lopullinen "itku,ja hammasten kiristys",vaan se aika on Armakedonin lopulla,kun saatanan joukot kaikkine maallisine järjestöineen huomaavat tulleensa täysin petetyksi ja ovat marssimassa lopulliseen tuhoon josta ei enää ole minkäänlaista toivoa nousta elämään maan päälle.Se on yksinkertaisesti lopullinen hauta, maaksi muuttuminen,eikä minkäänlainen tulinen kidutuspaikka ikuisesti,vaikka kristikunta niin opettaakin harhauttavasti.

        K.T.USA
        Katsotaan mitä Raamattu siitä sanoo. Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan. Tämä on siis viimeitä tuomiota.
        Sen jälkeen siis kuolema ja Tuonela heitettin tulissen järveen se on toinen kuolema.
        Kristikunta opetta mitä on sanassa kirjoitettu,sana ei ole harhauttavaa vaikka väitätkin niin se on tänäpäivänä todellisinta totta.


    • lukija :)

      Mayojen ennustama maailmanloppu on vaan peruttu...joten kai sitten myös sen lappajärven osalta :D

    • Ne jotka tietävät

      Seitanan vallan loppu alkaa lappajärveltä

    • Maailmanloppu ei tuu

      Koska viimeisten tietojen mukaan on löydetty uusi maya-kalenteri jossa on hieroglyfeja vuodelta 800. Ne on vanhempia kuin edelliset. Älkää lopettako paskomista tai marjojen pakastutsta. Se kalenteri yltää 7000 vuoden päähän.
      Joten älkää pelätkö maailmanloppua. Ja ostakaa joululahjoja.

      • tiedemies1

        Korjaus,mikään tunnettu hieroklyyffi ei mene 7000 vuoden päähän asti,se on valhe.


      • Maailmanloppu
        tapahtuu kun evankeljumi on saatupäätökseen,maya-kalenteri on vain maalista ja kotavaisuutta.
        Sana ei katoa koskaan,sen mukaan tapahtuvat ajallaan,myös maaiman päättyy kerran.


    • Maailmansota 3 tulee

      Sionistit ovat aloittamassa maailman loppua Iranissa. Paikan jäänteet voisi nimetä Ironiaksi, sillä maailmanloppu tehtaillaan lähinnä rahasyistä, vaikka rahalla ei taida maailmanlopun jälkeen tehdä pahasti mittää.

      • Politrukki41

        Mistä olet saanut tarkat tietosi.Totta on että Israel aloittaa kolmannen maailmasodan,vaikka sen alku voi olla USAan ansiota.Nyt käytyjen rauhan-neuvottelujen tuloksista Israelin pääministeri on suorastaan raivoissaan,hän ei halua edes kuulla rauhan-neuvotteluista Iranin kanssa.USA on vaisusti pitänyt jo kolme neuvottelua ilman Israelin osaanottoa,koska Israel ei halua rauhaa Iranin kanssa maksoi mitä maksoi.Suomen Media on hiljaa näistä asioista,ja siihen heillä on omat syynsä Israelin tukijana ja puolustajana.Rehellisyyttä ei enää arvosteta ollenkaan.


    • mailman matti

      Mailman Loppu alkaa Budasjärveltä.
      Tai oliko se Budabestistä?
      Emmää muista niin tarkkaan, mut jostain se alkaa.
      Tai emmä tiedä.

      • orjat ja vapaat

        Maailman loppu tulee..kun Kuningasten Kuningas astuu alas leimuavien liekkien ympäröimän pilven päällä!

        Lue Ps 50: 3, 4 sekä Ilmestyskirjan 6: 15 - 17 terv. Pena, Raamattua tunteva


      • luopumaton
        orjat ja vapaat kirjoitti:

        Maailman loppu tulee..kun Kuningasten Kuningas astuu alas leimuavien liekkien ympäröimän pilven päällä!

        Lue Ps 50: 3, 4 sekä Ilmestyskirjan 6: 15 - 17 terv. Pena, Raamattua tunteva

        Orj,ja vap.Todellakin ja ihmeellisintä asiassa on se että kaikki maailman kansat tulevat sen näkemään samanaikaisesti.Ne harvat jotka tämän asian ymmärtävät ovat siunattuja,sekä etuoikeutetussa asemassa sillä hetkellä,sentähden monet meistä rukoilevat näiden aikojen lyhennystä ja Armakedonin alkamista,koska se tulee vapauttamaan meidät.Maailmaan tule asetettavaksi UUSI HALLITUS,joka on maailmanlaajuinen.


      • K.T. USA.
        orjat ja vapaat kirjoitti:

        Maailman loppu tulee..kun Kuningasten Kuningas astuu alas leimuavien liekkien ympäröimän pilven päällä!

        Lue Ps 50: 3, 4 sekä Ilmestyskirjan 6: 15 - 17 terv. Pena, Raamattua tunteva

        Pena,olet oikealla aaltopituudella,ja se on harvinaista Suomessa ?


      • murh
        luopumaton kirjoitti:

        Orj,ja vap.Todellakin ja ihmeellisintä asiassa on se että kaikki maailman kansat tulevat sen näkemään samanaikaisesti.Ne harvat jotka tämän asian ymmärtävät ovat siunattuja,sekä etuoikeutetussa asemassa sillä hetkellä,sentähden monet meistä rukoilevat näiden aikojen lyhennystä ja Armakedonin alkamista,koska se tulee vapauttamaan meidät.Maailmaan tule asetettavaksi UUSI HALLITUS,joka on maailmanlaajuinen.

        ... Ja sitten ihmetellään, mistä islamistifundamentalistit ovat saaneet vaikutteita maailmankatsomukseensa...


    • Mummeli -48

      Totta! Vietin lapsuuskesät Lappajärven rannalla, Vimpelissä. Maailmanlopun meininki oli jo silloi havaittavissa.

    • jeppels

      Nyt ei oikeesti auta muu kuin pukea hyvin topatut foliohatut päähän niin pystytään välttelemään eri hallitusten lähettämiä säteitä ja avaruudesta satavia meteoriitteja!

      Mikäli jollakin ei vielä tätä tärkeää kapinetta eli folihattua löydy niin äkkiä kaupasta ostamaan foliota ja tekemään tämän ohjeen mukaisesti:

      http://koti.mbnet.fi/roine/salaliitto/foliohattu.php

    • näin on

      Mun kännykän kalenteri jatkuu vuoden 2101 saakka joten sillon se maailmaloppu sit varmaan tulee. Kyllä Nokia tietää. Jeesus ratsastaa isolla asteroidilla ja taivaalle ilmestyy ihmisen pojan merkki, vähän niin kuin se batmanin merkki.

      • näin on

    • jouni42

      ei tule maailmanloppua uskokaa jo
      kun sen oisi pitänyt tulla jo et lopettakaa siitä puhumine

      • joojooojooo

        kaikki loppuu aikanaan mutta tilliliha ei milloinkaan


    • VITUN PASKA :D

      mika kaikki puhuu jostai maailman lopust fysikalliset insinöörit on todennu et mitään meteo riittei ei oo tulos auringos riittää viel poltopuita... ja tiedoks see maaelman loppu koski vittu pelkästään mayjoneita et ei meitä suomalaisia ja sen piti tul 12.12.12 ja pitihän vuonna 1999 ja 2000 tul kans ja vuonna 1985 aina joku keksii tollast paskaa syötettäväks!!!! ja vuonna 1999 tuli maailman loppu nimittäi mää synnyin et näkyy 21.12.12 ;) ja ei maailman loppu saa tulla sillon mun tilaamani tietokone tulee 22-23päivä 12.12 et ei se saa tul 21mielummi 00.00.00 eli ei koskaan paskat jaksoit lukee mun txt loppuun ;)

      • K.T. USA.

        Ja jälleen joukko idiootteja aloittivat saastaisten kommenttien kirjoittamisen.Heidän koulupohjansa on niin säälittävän heikko,ettei heiltä voi muuta odottaakkaan.Te törkysuut voisitte pitää mölyt mahassanne,teidän kommentteja ei kaivata Suomi-24 siviulla.


    • fgfdcgfddf

      ootte kaikki aiva sekasi :(

    • Jalkeilla

      No, minkälainen se maailmanloppu nyt sitten oli? :)

      • totistaja topi

        Se oli toosi kova homma se mailmanloppu! Yks Penakin oli ihan tillin tallin kun se oli juonu koko etellisen päivän kiljua niin ettei se pysyny tolpillaan.
        Ja yks suttura (en ny sano sen nimee) jakoi tavaraansa puoleen hintaan mailmanlopun kunniaks. Voit arvata, että oli pitkä jono jätkiä ja kaikilla molo sojotti pystyssä.
        Oli sekin näky!


    • Madeinheaven

      Tuleeko Halkosaaresta Helvetti? Näin joskus nuorena Karpon dokumentin Halkosaaren "bailuista" ja meininki ei ollut ihmislapsen tekosia.

    • Uskollinen72

      Et ole lukenut kirjaasi ollenkaan.Siitä ajasta ei tiedä edes "poikakaan,vaan ISÄ ainoastaan " ilmoittaa Raamattu.Turhia ovat Mayan ja kenenkä tahansa muunkin ennustukset.Rauhoitu ja säästä matkarahasi johonkin parempaan.Maa on perustalleen asetettu,ja pysyy IÄTI,siis ikuisuudesta ikuisuuteen.Maan pinnalla tulee kylläkin tapahtumaan suuria muutoksia,ne on kaikki ennustettu jo kaksi,ja puolituhatta vuotta sitten.

    • dfdfggg

      Turhaa on puhua mistään ..että Lappajärvi yhistettäisiin Kauhavaan. Maailmanloppu kun tulee kumminkin. Niin ja saa muuten muikkuverkot jäähä järveen. Pistänpä ovet säppiin ja verhot lasin eteen

    • Kuolinko?

      Hmm.... Nyt on 30.11. 2013! Oonks mä haamu vai ??? :DDDDD

    • Tuleevaikoeitule

      On se kumma juttu että maailmanloppu "alkaa" aina joka talvi ;) en kyllä panis pahitteeks vaikka tuliski, kun on tää maailma niin julma paikka.

    • Muikkuluisu

      Anteeksi, ennustukseeni tuli "Y2k" - ongelma eli laskin vuoden väärin, oikea määre on joulukuussa 2013!

      24.12.13 (IKÄVÄ PUOLITUSLUKU) Tulee taivaasta alas muutakin kuin Jeesus..

    • maa5

      Eihän maailman loppua ees tullu.

    • sdfgbhm,.

      Joo, kuinkä monta maailmanloppua on ennustettu? Ja kuinka moni niistä on tähän menessä käynyt toetteen? Ei ykskäään.!

    • Arvidsson

      Maailmanloppu tulee vasta sen jälkeen, kun sitä ennen on vielä ainakin 1000-vuotinen valtakunta. Siellä Jeesus hallitsee pyhien kanssa. Ihmiskunta näkee silloin, miten ihanaa aikaa eletään silloin, kun saatana on poissa sotkemassa asioita.

      Tämä kausi alkaa, kun "kun minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
      Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen aikaan asti kunnes tuhat vuotta ovat loppuun asti kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa. Joh. 20: 1-3.

      Jes. 11-luku mm. kertoo tuosta rauhanajasta. "Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä ja pieni poikanen niitä paimentaa.
      Imeväinen leikitsee kyykäärmeen kololla, ja vieroitettu kurottaa kätensä myrkkyliskon luolaan.
      EI MISSÄÄN MINUN PYHÄLLÄ VUORELLANI TEHDÄ PAHAA EIKÄ VAHINKOA, SILLÄ MAA ON TÄYNNÄ hERRAN TUNTEMUSTA, NIINKUIN VEDET PEITTÄVÄT MEREN".

      Ketkä pääsevät tuhatvuotiseen valtakuntaan? Sinne pääsevät Herran omat. "Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennen kuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus. Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa . . . he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta".

      Tämän jälkeen saatana pääsee irti ja kerää kansajoukkoja hyökätäkseen Jerusalemiin. Silloin nämä vastustajat tuhotaan.

      Vasta tämän jälkeen tulee viimeinen tuomio, jolloin kaikki ihmiset kootaan valkoisen valtaistuimen eteen ja kuolleet tuomitaan "sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan", 12 jae.
      Ihmiset jaetaan pelastumattomiin ja pelastuneisiin. Toiset ovat uskoneet Jeesukseen jo eläessään, jolloin heidät viedään taivaan riemuun,. mutta:uskottomat viedään kadotukseen.

      Raamattu sanoo, että kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat kirkkautta vailla. Miksi silloin osa syntisistä pelastetaan kadotuksesta? Jeesus lunasti kyllä koko ihmiskunnan synneistä, mutta pelastumattomat eivät ole ottaneet vastaan Jumalan armoa. He joutuvat vastaamaan synneistään ja siksi heidät tuomitaan..

    • ei pidä paikkaansa

      Muikkuluisu, sä huijaat.Ei maailmanloppu tuu tänä vuonna.Sä laskit ekalla kerralla ihan oikein.Tokalla kerralla sä joko huijasit, tai sitte laskit väärin.Maailmanlopun olisi pitänyt tulla joulukuussa 2012, eikä tänä vuonna, nyt on vuos 2013.

      • haloo

        tämä arvidson nimimerkki on tyhmä eikä tajua sitä että jumala ja jeesus ovat milemmat satua.


      • taasko tilität?
        haloo kirjoitti:

        tämä arvidson nimimerkki on tyhmä eikä tajua sitä että jumala ja jeesus ovat milemmat satua.

        Kohtaat heidät aikanaan. Jännää sinulle, millä pokalla silloin heille selität.


    • from laihia

      Lappajärvi on hieno paikka. Sieltä se meikäläisen äiti vainaakin oli kotoisin :)

    • joku2

      Oot viisas, from laihia!

    • Kulkijapoika

      Viinilaaksosta Lappajärven itärannalta oli minunkin äitini maailmalle lähtenyt. Upea on järvi ja mukavat olivat äitini tarinat. Vimpeli olisi täydellinen paikka asua, jos vain metsä olisi lähempänä.

    • Sivusta seurannut

      Maailmanloppu tuli Lappajärveltä alkaen aivan oikeasti 13.12.2012 klo 23:32, mutta kukaan ei sitä valitettavasti huomannut.

    • Eheii!

      Hei! Mielestäni maailmanloppu ei tule nyt! Se tulee noin 100 vuoden päästä.

    • epätietoinenko

      Ameriikan tulivuosi senkö tuo?

    • Joha1
      • Joha1

        Juuh, oletko katsonut jouluna Muumipeikko ja pyrstö-tahti elokuvan?

        Kuulostaa ihanan ruotsalaiselta homoleffalta tai katartrofi kun Muumipeikolla ei ole peräaukkoa ja homoo panettaa voi katainen


    • KTS (Ei kirj.)

      Jotkut yrittävät vielä epätoivoisesti herätellä henkiin tuhannen päreiksi hajonnutta komeettaa...:D

    • ghzsdgh

      tuli perkeleen hieno maailmanloppu piti tulla 2012 nyt ei oo ku parii päivää vaille 2014 ettäpä....

    • julistaja

      Ollanko nyt siis tässä kohdassa Raamatussa:

      Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat. Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella. Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsennne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä.” ja hän puhui heille vertauksen: ”Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita. Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä. Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan valtakunta on lähellä. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu.

      Tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin fyrkka on kupattu EU:lle, EKP:lle, pankeille. Katso ja käteinen kysyi, paljonko haluatte ja niin tulivat siunatuksi, mammonan manaajat ja vikkelä vilkuttajat, sillä niille, jotka vaan pääomaverotuloja maksavat on taattu valta, niin taivaissa, kuin maan päällä. Aamen!

      Herätkää ja ylen annettuanne, alkakaa ajatella. Päänsärystä toivuttuanne, toimikaa!

      • Loputon kyttäys

        Nyt on tekeillä hanke, jolla lompakkosi liitetään satelliittivalvontaan. Sanovat, että ajokilometrien seurantahanke. Oikeasti vain esivaihe, jolla kansalaisen pakkokytkös valtaeliittiin sinetöidään.


      • .....
        Loputon kyttäys kirjoitti:

        Nyt on tekeillä hanke, jolla lompakkosi liitetään satelliittivalvontaan. Sanovat, että ajokilometrien seurantahanke. Oikeasti vain esivaihe, jolla kansalaisen pakkokytkös valtaeliittiin sinetöidään.

        ....ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.....Ilm.13:17


      • Joh

    • hih2

      Haha. Eip' maailmanloppu tullu xD

      • Luuska

        Hieno huomio.


    • Muikkuluisu

      28.12.2013 NUGGHGHGHGHGHHGGHGHGGHHGGHGH

      iiikk iiiik IIIIIKKKK!!!!!!!

    • VARMA LOPPU

      MAAILMANLOPPU tulee alkamaan 010100 00
      2014 !!!!

      Loppu alkaa suoraan Torniosta josta se jatkuu kiertäen LÄNTEEN!
      VARMA TIETO, katsokaa vaikka Johnathan Rawlingsin teos new World Order and consprite theories of destruction of Worlds End sekä Suomalaisen näkijän Per Saukkosen Tarkista Faktat - Maailmanloppu - Nyt

      Ei auta mikään, EI
      LOPPU TULEE

    • Huipullatuulee

      Maailmanloppu on jo alkanut täältä Korson suunnilta.. Etenee pikkuhiljaa Keravalle. Ei vittu nyt oikeesti senkin pikku Mayat, sitä ei tule :DD

      • uki

        Ihminen ei tiiä omaa alkuaan saati lopuaan.mutta meille jokaiselle tulee henkilökohtainen oma maailman loppu aikoinaan.


    • joototaamoi

      Mitään maailman loppuu ei tuu ainakaan lähiaikoina mutta joskus se tulee.. Rauhottukaa nyt vähäsen.

    • DerpaJaVerp

      2016 mennessä se on tullu. Maailmanloppu alkoi jo 2011.

    • yliviisas

      Maailmanloppu tulee vuojenpiästä ja kuuskuukaotta yheksäntuntia kusisekunttia meteoriittimenee maapallonläpi se on ihan varma......

      • Näin se on!

        no tajuutko kuin pitkään maapallo ollut samas paikassa, ehkä 10 sentin liikkuja?
        Kuin se nyt just tulisi sun aikaan? maapallon loppu on sellainen juttu, että se loppuu siihen kun ihmiset itse sen lopettaa tyhmillä viisauksilla, ydinvoima on ekaks mielessä ja tokas maapallo loppuu jokaisen kohdalla sit kun kuolema kutsuu! Että vieläkin mennään miljoonia vuosia maapalloalla, eri asia jaksatko niin pitkään pysyä hengissä tai ydin sota, ydin voimalat on se ainoa joka voi kadottaa elämän maapalloalla. Siitä huolimatta maapallolle jää elin olosuhteita joillekin kestäville mikroobeille ja lujille ötököille joihin radioaktiivinen juttu ei tehoa.

        Mun mielestä jokaiselle elävälle tulee maailmanloppu, niillekin mikro ötököille ja bakteereille kuten ihmisillekin, kuolema on meidän jokaisen kohdattava, eli kutsumus ...


    • mailman loppu joskus
    • mailman loppu joskus
    • mailman loppu joskus
    • unohdetut levyt
    • Alakerran apumies

      Maailmanloppu alkaa täältä Loimaalta. Se on totinen tosi. Maailman ensimmäinen kylä . Aika on vähän hämärän peitossa , mutta todennäköisesti lokakuun toisella viikolla 2014 , tai jonkun verran myöhemmin. Lippuja alakerran junaan voi varata Hautaustoimistosta , alk. 29,50 €. Käteisale 35%. Tarkemmat ohjeet myöhemmin tällä palstalla.

    • 19ja17
      • KTS (Ei kirj.)

        Eivät nuo päivämäärät ole Ilmattaren. Hän vain kerää ennustajien julkisesti ilmaan heittämiä päivämääriä laittaa svulleen ja pyöräyttää laskurin käyntiin.


      • Varmaa tietoa

        Olipa ilmattarella paljon tietoa. Yksi luotettavimmista lähteistä on hänen mukaansa Suomi24-palsta. Pakko olla samaa mieltä. Nyt täytyy yrittää arvata paras ennustus.


    • hah,hah

      No kuin menee, tuliko siellä maalimanloppu?

    • ok...

      vittu kaikki oottte pähkähulluja ja sekoja, kun ajattelette, että maailman loppu tulee nyt...

    • realismi jyllää

      Näitä ennustajia on ollut pilvin pimein niin maailmanlopun kuin talousennustajia ym. Enimmäkseen mennet metsään ennustukset

      • gyio76

        Ainahan näitä MAAILMANLOPPUJA on ollut tulossa., siitä asti kun olin lapsi.

        Nyt olen kohta kuusikymppinen,, ei ole vieläkään tullut.

        Jos se tulee, niin sitä e ihuivi himanenkaa pysty ennustamaan.


    • Lappaa se

      sinne meteooreja . tosi on.

    • ennutus vai eikö

      Olen kohta 60v. ja niinkauan kuin muistan n. 50v. on ennustettu maailamanloppua, milloin mistäkin syystä, J... tulee, pitkin tolppia, Halleyn komeetta, vuosituhannen vaihde ym........

      Lapsena se oli pelottavaa, mutta nyt kun on tullut ikää ja järkeä niitä miettii uudella tavalla.
      Mitä järkeä on pelotella ihmisiä erilaisilla m....lopuilla ja toisaalta , kokemukseni perustella sitä ei kukaan pysty ennustamaan.
      Ei 2000 v. sitten eikä nykyään.
      Toisekseen mitä pelättävää siinä on, jokaisen ihmisen kohtalo on syntyä ja kuolla, onko eriasia kuolla vanhuuteen, kolarissa, tapaturmassa kuin maailmanlopussa? Jos sitten se m-loppu on tullakseen miksi se pelkäämisestä muuttuu?
      Jos alkaa kaikkia ennustuksia pelkään, niin sitten huomenna kypärä päähän, ennustan, että huomenna jonkun päähän osuu meteoriitti, myös piikarit jalkaan, sillä ennustan, että huomenna joku, jolla ei ole piikarit jalassa, liukastuu banaanin kuoreen.
      Jos jollain on huolia avioelämässä ja haluaa ennusteita, tänne vain kysymyksiä, mutta vastaan jo näin etukäteen. Jos kysyt ennusteita elämääsi ennustajalta ja saat niitä, tulet rakentamaan tulevan elämäsi niiden varaan, koska uskot ennustajiin.

      • Liimanäppi

        "Olen kohta 60v. ja niinkauan kuin muistan n. 50v. on ennustettu maailamanloppua, milloin mistäkin syystä, J... tulee, pitkin tolppia, Halleyn komeetta, vuosituhannen vaihde ym........"

        Nykyinen länsimaisen uskonnollisen maailmanlopun odottelun merkittävin solmukohta oli kaksi vuosituhatta sitten, joten jokainen meistä tuntee asian jollakin tarkkuudella.

        "Jos sitten se m-loppu on tullakseen miksi se pelkäämisestä muuttuu?"

        Uskonnoissa on kepin ohella porkkana, eri tavalla ajattelevat tapetaan, joten venttalistalla on vääräuskoisen naapurin kuolema.

        "Jos alkaa kaikkia ennustuksia pelkään, niin sitten huomenna kypärä päähän..."

        Foliohattu perususkovaiselle, spesiaalikalsarit mormonille, niillä pääsee alkuun.

        "Jos jollain on huolia avioelämässä ja haluaa ennusteita, tänne vain kysymyksiä, mutta vastaan jo näin etukäteen. Jos kysyt ennusteita elämääsi ennustajalta ja saat niitä, tulet rakentamaan tulevan elämäsi niiden varaan, koska uskot ennustajiin."

        Silloin on kyseessä itseään toteuttava ennustus. Vakavasti otettavasta ennustuksesta ei ennustuksen kohde saa olla tietoinen. No siinä meni Jessen ennustukset, tosin Raamattuun tukeutuminen Raamattua koskevissa asioissa on jo kehäpäättelyä muutenkin.


    • katso1
    • katso777
    • HIRTEEN!!!

      Varo, ettei Virpi Oikarinen tule ulostamaan suuhusi. Sillä on ulosteeseen liittyvä eriskummallinen hahmottamiskyky esiintyä POLIISINA. Hänellä on erittäin vakavia näköharhoja siitä, että minne pitäisi ulostaa.

    • Afri

      Oli siis kysymyksessa KALOJEN AIKAKAUDEN LOPPU JA VESIMIEHEN AIKAKAUDEN ALKU......... ei mulla muuta :D

    • Lappu luukulle
    • Homot

      Miks te kaikki jauhatte jostai jumalasta ja jeesuksesta ja siitä että me pelastutaan jos aletaa lukeen jtn vitun raamattua jonka joku random on vaa kirjottanu sillo vuonna vittu ja perse ja sanonu että "näin tapahtu oikeesti mä näin".. Siis se on vittu sama ku mä menisin kirjottaan vaikka että "Suomen presidentti on jumalan uusi poika" ihan vitsillä ja sitten 200 vuoden päästä jotku hyväuskoset idiootit menis lukee sillee "uusi messias".. JA PASKAT -.- Kuulkaa niitä ei ole olemassakaan kun jos olisi, niin eiköhän ne estäis kaiken pahan mutta EI kaikki kuolee joka asiaan ja elämä on täynnä paskaa. Mulkerot hyväksykää tosiasia ettei jumalaa ole olemassakaan! Siis maailman kaikkeus synty ALKURÄJÄHYKSESTÄ eikä mistää läskistä miekkosesta joka sen nakkisormilla sörkki maailmaa ja päättiki sitte luoka alastoman naisen ja miehen... Teijän logiikka KUSEE. Maailman loppu tulee 20 vuoden päästä kun iso meteoriitti jysähtää maahan, koska semmonen on matkalla tänne. Me kuollaan siihen ellei joku mahtava ihminen keksi jotai tapaa saada sitä muuttaan suuntaa.. TAI ellei se törmää tejän "jumalan" läskiin perseeseen ja jää jumiin.

    • kertokaamisämääoon

      vitu misämääoon lapajärvinenki jossai maanalla oonko mää kuollu tää elossa vielä maailma??? suomio24 toimii oneeks :))

    • Höpöjutut

      Jehovat, Jehovat,

      Montako maailmanloppua on tullut. Lupauksia ja uhkauksia näin tapahtuvan...

    • nivea

      poistakaa nato ja tori viesti koska siellä joskus paljon kiroilan.

    • pieriasenporautan

      maailman loppu alkaa perseestäni

    • FUCKIN YOU

      Ensin helvetti pitää väitellä että se tulee tuhansien vuosien päästä. Nyt sitten vittuilette tänne nettiin et se tulis joulukuussa 2012. ARE YOU SERIOUS? siis Fuck,oikeesti miten te pystytte?sit ku kaiken maailman lapset käy ettii kaikkee ja eksyy tälle sivulle niiden elämä järkkyy,kun ne OIKEESTI LUULEE ET NE KUOLEE EIKÄ OO AIKUISIA SAATIKA YLI KYMMENEN ET HELVETTI PASKOKAA TOTA ROSKAA VAIKKA JONNEKKIN RANDOM PAIKKOIHIN TAI KERTOKAA LÄPPÄBLOGEILLE

    • AjanHermolla

      No sehän meni jo se maailmanloppu. Täälläkään kukaan näköjään seuraa uutisia. Mut eipä hätää, seuraava tulee jo melkosella varmuudella 2016 loppupuolella mummon vanhan kalenterin mukaan.

    • ei helvetti

      Te ootte kaikki niin vitun pellejä, ennustajat on vittumaisia paska housuja. Uskotte oikeesti kaikkea, maailman loppu tulee silloin ku tulee eikä sitä tarvitse ajatella saatana joka päivä, se saattaa tapahtua joko ydinsodan takia tai taudin leviämisen tai katastrofin jolloin osa on jo muuttanut avaruuteen. en ole itsekkään varma mitä tässä höpisen mutta tuollasta saatanan paskaa! ei vittu se olis jo ympäri maailmaa uutisissa jo sanotaan että meteoriitteja tulee. vitun pellet

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe