Onko laillista olla antamatta kassan kuittia ?TRE bonuksella on?

rotia peliin

Ihmettelen kun muilla paikoilla oon ollut vuokraajana olen aina saanut kuitin kassaan lyödyistä tavaroiden hinnasta .Bonuksella en saanut ? en vaikka tivasin oikeudekseni.Lappuja oli kait sitten hukkunut ,mutta kenen taskuun?Päätin ainakin etten sinne enään vie ,koska tavaraa häviää ja Pimeyden voimat jyllää myydyistä tavaroistani.Joku aiemmin kertoi tavaroidensa olleen henkilökunnan pöydillä myynnissä? törkeää ryöstöä.On kait mentävä kysymään tätä viisaammilta onko se kuitti loppusummasta annettava? Jos on ,niin varmasti pistän sen akan ahtaalle.Joku roti olla pitää varastamisessakin,vaik köyhänä hän kait kattiloita kerää jätepisteistä?

55

829

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitit esiin.

No nyt se selvisi miksi kuittia ei anneta.Todellisen myynnin näkisi sieltä.Sanoisin että on aikamoista härskiä toimintaa.Omistajako siellä näitä lappuja hukkaa? Kuka tästä on oikein vastuussa?Minultakin puuttui lappuja monta,vaikka näin kun ostaja kiikutti tavarani kassalle maksuun.Paskamaista toimintaa.Miksei tähän puututa ja heti ? En enää käytä ko. kirppiksen palvelua joka on noin törkeetä.

• Sama hlö aina

Pysy ny hyvä ihminen poissa sieltä kun aina mielenrauhas menetät.
      Mene muualle äläkä täällä aina kateellisena itke.

• riiikka

Kiva seurata tätä bonuksen sivua.Rötökset jatkuu ja jotkut puolustaa sitä kummastelen kyllä.Aloittaja on oikeassa siinä että kuitti pitää saada myydyistä tuotteista kassakone sen näyttää kumma että ihmiset antavat petkuttaa itseään rikoshan tuo on!Luulisi omistajan jo vastaavan näihin syytöksiin?Pitänee piipahtaa useammin siellä haistelemasa "ilmaa".

• jok näkkee tän

Missä kirppiksen pitäjä ? Ei ole vastannut kyselyihin? roskiksilla keräämässä kattiloita ja paistinpannuja? joita on myytävänä siinä oikealla heti numero 6. On hällä otsaa työstää tätä bisnestä".

• Terhiikki

Hei ! Onkos kaikki nyt ok bonuksella ? kun ei kuulu mitään niistä rötöksistä? Vieläkö se karsee nainen touhuaa siellä? Eli voiko sinne viedä tavaroita myytäväksi,vaiko parempi viedä muualle?Oliko se kameravalvonta siellä nyt kunnossa sekä ne muut ongelmat?

• kirppiksillä käynti

Eivät ole muuttuneet muuta kuin pahempaan suuntaan.

• Martti..

Mikään ei ole mennyt parempaan suuntaan.Siellä edelleen vanha omistava tökerökin paikalla "työssään.

• Niea
        Martti.. kirjoitti:

Mikään ei ole mennyt parempaan suuntaan.Siellä edelleen vanha omistava tökerökin paikalla "työssään.

Sama omistaja kait huusi minulle ,vie ne tavarat omille pöydille jos "eksyvät sinun pöytään ! huh huh mitä kielenkäyttöä.Huutaen kuin vika olisi minussa ...20 eri vaatekappaletta ympäri eri kirpparipöydiltä ...menis tunti ennenkuin ne löytäsin.. vien kassalle heidän se kuuluu tehdä.Viimenen kerta kun otan pöytää bonukselta.Akan takia en suosittele bonusta kelleen .Aluksi oli ystävällinen ja osti halvalla tuodessani tavarat. Rohmu joppari tää omistaja.

• usein asiaakkaana.
        Niea kirjoitti:

Sama omistaja kait huusi minulle ,vie ne tavarat omille pöydille jos "eksyvät sinun pöytään ! huh huh mitä kielenkäyttöä.Huutaen kuin vika olisi minussa ...20 eri vaatekappaletta ympäri eri kirpparipöydiltä ...menis tunti ennenkuin ne löytäsin.. vien kassalle heidän se kuuluu tehdä.Viimenen kerta kun otan pöytää bonukselta.Akan takia en suosittele bonusta kelleen .Aluksi oli ystävällinen ja osti halvalla tuodessani tavarat. Rohmu joppari tää omistaja.

Sitä peliä on jatkunut pitkään jo siellä .Myymään en enään mene. Ostamaan ja katselemaan useikin.Totta joka sana siitä omistajasta.Siis voisi sanoa alaarvoista todella henkilökunnan käytös.

• Jeeetta

Bonuksen henkilökunnasta yksi käy roskiksilla keräten kattiloita ja paistinpannuja ja vie pöytäänsä myyntiin. Oiskohan siellä todella huono tunti liksa? Pöydässä 6 löytyy tuotteet jossa niitä kaupitellaan. Jätteet kaupaksi. huh huh.

• marjo..

Todellakin, eräs työntekijä kävi meidänkin jätepisteellä.Menempä katsomaan mistä pöydästä vanhan (ruosteisen)kakkuvuokani löydän? Mitähän mahtaa pyytää siitä?

• tieeeetävä

No se on se vanha ämmä sieltä bonuksen kirpparilta.Asuu tuossa peltokadulla naapurissa . Entinen parturi. Kulkee pyörällä jätepisteet ja myy ne bonuksella ja sammonkirppiksellä.

• toini..

Häijyin akka mitä tiedän.Ahne ja törkee.Ei enää asiakkaaksi bonukselle ei ikinä.

• Erja X

Kumma tosiaan etten saanut kuittia ? Kassakone oli näyttänyt enemmän kuin laput? Mihin ne laput häviää ? kuka niitä laittaa väärään loosiin? Onko jollain sormensa pelissä ja vetää muiden tilitykset itselleen? muualla tosiaan annetaan kassan mukaan rahat.

• tietysti haluan

Meidän kaupungin femmatorilla myyjäneito kysyy haluatko kuitin.. ? Vastaan hänelle haluan . Tekisi mieli jotenkin nätisti sanoa hänelle että se pitää antaa kyselemättä vaikka heillä on kuittikippo pöydällä johon sen asiaks voi jättää...

• femmiksellä käyn

huoh ja huh, ettekös ole muissa kaupoissa törmännyt samaan kysymykseen; "haluatko kuitin? " kaupoissa kassa yleensä heittää sen roskikseen jos et sitä halua, mutta femmatorilla kuittia ei tulosteta jos asiakas ei sitä tarvitse. näin ollen kuittinauhaa voi säästää niille asiakkaille jotka sen kuitin haluaa. jos teitä se kysymys niin paljon häiritsee ja vaikeuttaa elämää nii sanokaa sille kassaneidille että otat kuitin ennenku hän sitä kysyy. ja ehkä hän/ne kysyy sen kysymyksen siksi kun esimies on niin kehottanut? näin olen ymmärtänyt, korjatkaa jos olen väärässä.

• tiiNA,
        femmiksellä käyn kirjoitti:

huoh ja huh, ettekös ole muissa kaupoissa törmännyt samaan kysymykseen; "haluatko kuitin? " kaupoissa kassa yleensä heittää sen roskikseen jos et sitä halua, mutta femmatorilla kuittia ei tulosteta jos asiakas ei sitä tarvitse. näin ollen kuittinauhaa voi säästää niille asiakkaille jotka sen kuitin haluaa. jos teitä se kysymys niin paljon häiritsee ja vaikeuttaa elämää nii sanokaa sille kassaneidille että otat kuitin ennenku hän sitä kysyy. ja ehkä hän/ne kysyy sen kysymyksen siksi kun esimies on niin kehottanut? näin olen ymmärtänyt, korjatkaa jos olen väärässä.

Minulle kävi samoin : kassa näytti suurempaa summaa kuin laput ! p.......le ...annettiin vain lappujen mukaan rahat. Kuka se lappuja "sorvailee" muualle ? Törkeetä huijausta !

• anna.
        tiiNA, kirjoitti:

Minulle kävi samoin : kassa näytti suurempaa summaa kuin laput ! p.......le ...annettiin vain lappujen mukaan rahat. Kuka se lappuja "sorvailee" muualle ? Törkeetä huijausta !

Bonuskirppis on henkilökunnaltaan alhaisinta kastia.Ei valvontaa ei kiinnosta varkaiden kiinniotto,vain henkilökunnan oma tavaran hamuaminen uusilta myyjiltä ykkösasia.

• eeWa.
        anna. kirjoitti:

Bonuskirppis on henkilökunnaltaan alhaisinta kastia.Ei valvontaa ei kiinnosta varkaiden kiinniotto,vain henkilökunnan oma tavaran hamuaminen uusilta myyjiltä ykkösasia.

Toden totta : varkaiden suosima ykköspaikka ! En saanut tilitystä hävinneistä tavaroista ! noin 200-250€ tavarat ja vaatteet poissa ei kuitteja ei mitään mistä voisin hakea onko ?.Ei siellä ole pöytää mistä voisit hakea kadonneita tavaroitasi niinkuin muualla .Kuka ne vei ja minne? Onko tällä henkilökunnalla sormensa pelissä? IHMETTELEN SUURESTI ! meni kyllä luottamus paikkaan.

• reeetta.
        eeWa. kirjoitti:

Toden totta : varkaiden suosima ykköspaikka ! En saanut tilitystä hävinneistä tavaroista ! noin 200-250€ tavarat ja vaatteet poissa ei kuitteja ei mitään mistä voisin hakea onko ?.Ei siellä ole pöytää mistä voisit hakea kadonneita tavaroitasi niinkuin muualla .Kuka ne vei ja minne? Onko tällä henkilökunnalla sormensa pelissä? IHMETTELEN SUURESTI ! meni kyllä luottamus paikkaan.

Minä olen aina saanut kuitit kirppiksiltä.Tosin en ole ollut bonuksen asiakas.

• kasssaneito

Kuitit kuuluu antaa, lainmukaan ei tarvi erikseen pyytää. Haloo kassa !

• iihmetellen ?

Tilityksen yhteydessäkö kassa ja laput ei täsmää? Omituista toimintaa jos näin?

• irja.
        iihmetellen ? kirjoitti:

Tilityksen yhteydessäkö kassa ja laput ei täsmää? Omituista toimintaa jos näin?

Lue tarkkaan niin ymmärrät kuin on asiat siellä. Käy paikalla ja totea kuka lappuja selaa? Kertoo kovaan ääneen ystävilleen kuka mitäkin on saanut pöytätavaroistaan.Se on tämä "ilmainen " työntekijä. HA HA ..voi talouden harmautta.Huusi yks päivä et Jussin isä on poliisi ! Tuskin tulee tarkastaa taloutta , tukee kait antaa. Taitaa kuulua siihen porukkaan joka ei omaa pesää sotke"

• kaija h
        irja. kirjoitti:

Lue tarkkaan niin ymmärrät kuin on asiat siellä. Käy paikalla ja totea kuka lappuja selaa? Kertoo kovaan ääneen ystävilleen kuka mitäkin on saanut pöytätavaroistaan.Se on tämä "ilmainen " työntekijä. HA HA ..voi talouden harmautta.Huusi yks päivä et Jussin isä on poliisi ! Tuskin tulee tarkastaa taloutta , tukee kait antaa. Taitaa kuulua siihen porukkaan joka ei omaa pesää sotke"

Tuo pitää kaikilta osin paikkansa ,mitä sieltä on kirjoitettu. Todellakaan siellä ei ole kunnossa niin valvonta kuin käytöskään. Tilitykset aiheuttavat kyllä ihmetystä,jos kaikki tuo pitää paikkansa. En ole ollut asiakkaana enkä varmaan mene.Paikka haisee"

• evely.
        kaija h kirjoitti:

Tuo pitää kaikilta osin paikkansa ,mitä sieltä on kirjoitettu. Todellakaan siellä ei ole kunnossa niin valvonta kuin käytöskään. Tilitykset aiheuttavat kyllä ihmetystä,jos kaikki tuo pitää paikkansa. En ole ollut asiakkaana enkä varmaan mene.Paikka haisee"

Kävin paikalla "kurkistamassa meininkiä" todella ei haluta viedä tavaroita sinne huonohenkiseen ja palvelultaan kehnoon paikkaan: no thanks !

• lea.
        evely. kirjoitti:

Kävin paikalla "kurkistamassa meininkiä" todella ei haluta viedä tavaroita sinne huonohenkiseen ja palvelultaan kehnoon paikkaan: no thanks !

Eilen palvelu oli lähinnä erään työntekijän rähinää ja uusien tavaroiden kyttäystä. Törkypaikka !!!!

• Hansu.
        lea. kirjoitti:

Eilen palvelu oli lähinnä erään työntekijän rähinää ja uusien tavaroiden kyttäystä. Törkypaikka !!!!

Tämän tyypin käytös on aina ollut törkeää siellä.

• 4+7
      • höntsä

Kiva mennä katsoon taas, kun bonus aukeaa ja rähinä jatkuu

• yuijkgnmh
        höntsä kirjoitti:

Kiva mennä katsoon taas, kun bonus aukeaa ja rähinä jatkuu

RÄHINÄÄ ja Jussin isää ei näy ? oliks hää muka poliisi?

• uhuitdu

Taitaa kirpparinpitäjä myydä sinun kamoja omiin pöytänumeroihin ja koska ketään maksavaa asiakasta ei kiinnosta kenenkä pöytänumerolle rahat menee ei käry käy. Tälläisiä tapauksia on ollut. Riittää että ostaja saa oikein rahasta takaisin ja kaikki hyvin. Kirppariyrittäjissä on kaikenlaista viheltäjää ja ongelmia on puitu oikeudessakin ja nokilleen on saaneet. Rikollinen yrittäjä on mm syyttänyt työntekijäänsä vilpistä ja on antanut kenkää mutta on joutunut oikeudenpäätöksellä korvaamaan palkat ja oikeudenkäyntikulut. Tampereen kirppareista en osaa sanoa mitään mutta olkaa tarkkana.

• tietoi

Oletan tälläkin kirpparilla olevan just noin ,kuin ylläoleva kirjoitti.

• röh.
        tietoi kirjoitti:

Oletan tälläkin kirpparilla olevan just noin ,kuin ylläoleva kirjoitti.

Oisko rähinää?

• velho.
        röh. kirjoitti:

Oisko rähinää?

Oli ainakin muutama päivä sitten .

• voe voe.
        velho. kirjoitti:

Oli ainakin muutama päivä sitten .

Ongelmat jatkuvat tällä kirppiksellä :paljon olisi tehtävä jotta niistä pääsisi. Valvonta ym käytös.

• rea.
        voe voe. kirjoitti:

Ongelmat jatkuvat tällä kirppiksellä :paljon olisi tehtävä jotta niistä pääsisi. Valvonta ym käytös.

Taas rähinää, voi voi henkilökuntaa.

• poissonni
        rea. kirjoitti:

Taas rähinää, voi voi henkilökuntaa.

Kuka se myrkky on ? Hänestä kuulee aikas usein . Oletan olevan jonkun henkilökunnasta. Tuskin erehdyin ?

• ungry.
        poissonni kirjoitti:

Kuka se myrkky on ? Hänestä kuulee aikas usein . Oletan olevan jonkun henkilökunnasta. Tuskin erehdyin ?

Käy paikan päällä . Ei voi olla tunnistamatta.

• Ritvä
        ungry. kirjoitti:

Käy paikan päällä . Ei voi olla tunnistamatta.

Kävin ja heti huomasin ken on hän" Ahne akka . Eipä tee mieli vuokrata pöytää sieltä.

• hik
        Ritvä kirjoitti:

Kävin ja heti huomasin ken on hän" Ahne akka . Eipä tee mieli vuokrata pöytää sieltä.

Siellähän se ,on kuin omistais paikan .No, ahne omistaja hyötyy kuulemma hänestä paljon. Siinä selitys tähän olemmassaolevaan tilanteeseen. Raha siellä killuu omistajan silmissä.Käykää kurkistamassa jopparia ja omistajaa,niin näette kyllä mistä on kyse.

• s....na
        hik kirjoitti:

Siellähän se ,on kuin omistais paikan .No, ahne omistaja hyötyy kuulemma hänestä paljon. Siinä selitys tähän olemmassaolevaan tilanteeseen. Raha siellä killuu omistajan silmissä.Käykää kurkistamassa jopparia ja omistajaa,niin näette kyllä mistä on kyse.

Enpä vois sanoa muuta kuin PASKA KIRPPIS ! En jalallani astu ko. liikkeeseen. Olipa käytös ala-arvoista.

• Yrittäjä Ykä

On laillista olla antamatta kuittia, mutta se edellyttää että " kassa " kysyy asiakkaalta ensin, mutta aina se pitää varmistaa haluaako asiakas sen kuitin vai ei. Tohon bonuksen kirppikseen en ole tutustunut joten siihen en ota kantaa mutta itse yrittäjänä ( 1 / 9 ) olemme vastaavanlaisessa toiminnassa jouduttu menettelemään niin että ( säännöt määrää ) tilityksen yhteydessä " kassa " kirjoittaa kuitin jonka asiakas kuittaa allekirjoituksellaan. Näin olemme toimineet jo vuosia ja koska viranomaisilla ei ole asiasta huomautettavaa niin jatkamme samalla toimivalla systeemillä. Vastoinkäymisistä huolimatta kaikille aurinkoisia ostosreissuja :-)

• epärehtiä

Alunperin tuo kuittijuttu meni niin että kassakuitti näytti enemmän kuin laput ? Eli joku, joka lataa lappuja on hävittänyt niitä ? Olen nähnyt kun tuotteeni meni kassalle ,enkä koskaan saanut siitä rahaa? Miten tämä on muuten selitettävissä? Joku todella tekee "tuhoja siellä lappujen kanssa. Minäkään en veisi sinne enään mitään myyntiin juuri tuon takia.

• freiy
        epärehtiä kirjoitti:

Alunperin tuo kuittijuttu meni niin että kassakuitti näytti enemmän kuin laput ? Eli joku, joka lataa lappuja on hävittänyt niitä ? Olen nähnyt kun tuotteeni meni kassalle ,enkä koskaan saanut siitä rahaa? Miten tämä on muuten selitettävissä? Joku todella tekee "tuhoja siellä lappujen kanssa. Minäkään en veisi sinne enään mitään myyntiin juuri tuon takia.

Minulle kävi juuri noin.Ei enää sinne koskaan myymään mitään.Muutenkin paikka on epämiellyttävä.

• kummaa.."
        freiy kirjoitti:

Minulle kävi juuri noin.Ei enää sinne koskaan myymään mitään.Muutenkin paikka on epämiellyttävä.

Kirppislaput ja kassa ei täsmännyt ? Kuka vie välistä? varkaat ? mutta ketkä?

• ghjdil
        kummaa.." kirjoitti:

Kirppislaput ja kassa ei täsmännyt ? Kuka vie välistä? varkaat ? mutta ketkä?

Olisi todella kiintoisaa saada tietää kuka siellä vetää välistä nämä rahat ! P....le Multakin ainakin 100€ kateissa !

• helen.

Voi vitalis ,en uskonut tuota "käytäntöä" ja maksoin kait siitä kalliisti.Tavaraa hävisi tuhottomasti . On hyvä että täällä varoitetaan näistä ongelmista. olisi vain pitänyt ottaa neuvosta vaarin.

• give me a break

Martti.. marjo.. toini.. anna. eeva. reeetta. evely. irja. lea. hansu. velho. lea. ungry. helen. ja todennäköisesti suurin osa tämän ketjun kirjoittajista = SAMA IHMINEN
      Jotain ikävää on hänelle täytynyt bonus-kirppiksellä sattua ja asia kovasti tuntuu vaivaavan. Neuvoisin kuitenkin ottamaan yhteyttä ihan henkilökohtaisesti kirppiksen omistajaan ja selvittämään asiaa sitä kautta, näitä kirjoituksia hän tuskin käy lukemassa.
      Myös yhden työntekijän jatkuva parjaaminen alkaa jo täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit. Reilumpaa olisi käydä selvittämässä välejä hänen kanssaan ihan kasvotusten.
      Me muut kirppispalstan seurailijat alamme olla jo perin kyllästyneitä tähän ainaiseen ruikutukseen!!!!

• Vanh. nainen-47

Seuraan mielelläni tätä kekustelupalstaa ja ongelmia bonuksella . Meitä on todella monta jotka ovat noiden kirjoittajien kanssa samaa mieltä ja itse olen tiettävästi ainoa joka nyt kirjoittaa.Totuuden torven törähdys on vain hyvä asia. Lisää kirjoituksia siellä tapahtuvista ongelmista ,KIITOS !

• ja taas...

varmaan saat lisää kirjoituksia ongelmista, kun niitä itse taas kirjoitat!!!!

• uneton..

No tuolla kirppiksellä on varmasti ongelmia.Kirjoittelun runsaus on todella "märkivää". Onneksi en tarvi heidän palveluitaan.

• epäröin
        uneton.. kirjoitti:

No tuolla kirppiksellä on varmasti ongelmia.Kirjoittelun runsaus on todella "märkivää". Onneksi en tarvi heidän palveluitaan.

Hei ! Onko tilanne yhä se sama huono, ettei ne laskut täsmää? Oisko parempi viedä tavarat muualle?jos näin on?

• voihan kevät
        epäröin kirjoitti:

Hei ! Onko tilanne yhä se sama huono, ettei ne laskut täsmää? Oisko parempi viedä tavarat muualle?jos näin on?

Tilanne siellä edelleen sama . On se kumma ,että tämä yksi kirppis ei noudata samaa käytäntöä mitä muualla ? Itse en sinne vie enään mitään myyntiin.Hävikki oli suuri.

• qwei
        voihan kevät kirjoitti:

Tilanne siellä edelleen sama . On se kumma ,että tämä yksi kirppis ei noudata samaa käytäntöä mitä muualla ? Itse en sinne vie enään mitään myyntiin.Hävikki oli suuri.

Siellä tunnetusti käy varkaita paljon "läheltä ja kaukaa" On Tampereen "helpoimpia" puhutaan.Siellä myös huonointa palvelua. Tänään vanhan rouvan pöydästä löytyi jonkun toisen asiakkaan tavaraa ? Mikähän juttu sekin oli ? Riitelivät kovaäänisesti. Ei voi suositella bonusta.

• Höntsy
        qwei kirjoitti:

Siellä tunnetusti käy varkaita paljon "läheltä ja kaukaa" On Tampereen "helpoimpia" puhutaan.Siellä myös huonointa palvelua. Tänään vanhan rouvan pöydästä löytyi jonkun toisen asiakkaan tavaraa ? Mikähän juttu sekin oli ? Riitelivät kovaäänisesti. Ei voi suositella bonusta.

V.....u kun olin tyhmä ja vein tuonne myyntiin tavaroita .Hävikki oli valtava.Miten on mahdollista ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      58
      3979
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      14
      2793
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2006
    4. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      207
      1655
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1436
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1290
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1089
    9. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      904
    Aihe