The Sims 4

Ihan jees

Olen kuullut että jossain vaiheessa on tulossa vielä The Sims 4- peli, onko tämä totta? Ja jos on, niin mitä haluaisitte tähän peliin?

80

4227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep

      juu joskus kai parin vuoden päästä ,jos oikein muistan

    • fkjd

      Kyl se varmaa joskus ensvuonna tulee tai joskus. Ja toivoisin siihen säätä. Ja että peli olis aidomman tuntuinen.

      • simmm

        Sims 3:seen on tulossa marraskuussa vuodenajat lisäosa.


    • sims-love <3

      ensvuoden puolella tulee ja toivosin että siinä olis hienompii hiuksia,vaatteita,simejä ja taloja

      • Rose90_

        Haluaisin linkin sinne sivustoon josta tieto on peräisin :) Koska virallisilla sivuilla ei lue mitään, ja sims 3:sta alkoi tulla tietoja vuotta ennen ilmestymistä, joten aika outoa jos se 4 jo ensi vuonna tulisi kun ei mitään "virallista" ole asiasta vielä sanottu. Tai ainekaan minä en ole lukenut.


      • Cama

        Hienommat talot saat tekemällä ne ite. Herää!


    • Ensivuonnatulossa

      Ilmeisesti tulossa ensivuonna (: Itse haluaisin myös tähän ainakin vaihtelevat säät, kerrostalot, oman kaupungin tekemiset, ja ties mitä. Kavereiden kanssa suunniteltu kauheasti millainen pitäisi olla :D

      • muismuis

        Osta iltahuvit lisäosa sims kolmoseen ni saat kerrostalot. Ja vaihtelevat säät saat tossa vuodenajat jutussa. Ei mun mielestä tarvis mitään uusia peruspelejä...


    • 18

      Oii vähä ihana jos tulee kerran jo ens vuonna! :) Tottakai haluaisin siihen vaikka ja mitä, mut ehdoton ykköstoive ois säät ja vuodenajat jotka kuuluis peruspeliin, ei siis tarvis lisäriä siihen.

    • en kannata nelosta

      Kolmoseenhan on tulossa nyt vuodenajat lisäosa. Itse toivon, että nelosta ei tulisi vielä, sillä kolmonen on hyvä ja laadukas. Sitä paitsi kolmonen on vasta ollut noin. kolme vuotta, niin mitä järkeä olisi tehdä kokonaan uusia peruspelejä kolmen vuoden välein?

      • Ncvce

        1.rahaa 2.rutosti rahaa 3.he***tisti rahaa


      • ^^

        Samaa mieltä


      • ^SimsFan^

        Sims 2 ja - 3 pelien välillä oli 5 vuotta ja Sims 3 on ollu jo 3 vuotta, joten ei ihme jos se Sims 4 peli jo tulis. Epäilen itse, että se tulee joko ensi- tai sitä seuraavana vuonna.


      • VOI V*TTU ! :p

        Ne ei tee 3 vuoden välein pelejä, vaan 4-5. Poikkeus sims 1 ja sims 2 pelin välillä 3 vuotta, mutta varmaan vain siksi koska he halusivat että peli kehittyisi nopeammin...


      • VOI V*TTU :p
        VOI V*TTU ! :p kirjoitti:

        Ne ei tee 3 vuoden välein pelejä, vaan 4-5. Poikkeus sims 1 ja sims 2 pelin välillä 3 vuotta, mutta varmaan vain siksi koska he halusivat että peli kehittyisi nopeammin...

        Eikun hups oli sen sims 1 ja sims 2 pelinkin välillä 4 vuotta. Sims 2 ja sims 3pelin välillä 5 vuotta ja varmaan sims 3 ja sims 4 pelin välillä 4-5 vuotta ... EI SIIS KOLME ETKÖ OSAA LASKEE, vaikka ootki joku sims fani...


      • VOI V*TTU :p
        VOI V*TTU :p kirjoitti:

        Eikun hups oli sen sims 1 ja sims 2 pelinkin välillä 4 vuotta. Sims 2 ja sims 3pelin välillä 5 vuotta ja varmaan sims 3 ja sims 4 pelin välillä 4-5 vuotta ... EI SIIS KOLME ETKÖ OSAA LASKEE, vaikka ootki joku sims fani...

        mun kone lagaa niin kommentit menee sitten väärille tyypeille kun tää sivu liikkuu ja kone sammuu noin 15 minuutin välein...


      • Sims<3ME
        VOI V*TTU :p kirjoitti:

        Eikun hups oli sen sims 1 ja sims 2 pelinkin välillä 4 vuotta. Sims 2 ja sims 3pelin välillä 5 vuotta ja varmaan sims 3 ja sims 4 pelin välillä 4-5 vuotta ... EI SIIS KOLME ETKÖ OSAA LASKEE, vaikka ootki joku sims fani...

        Hei, elä hauku Sims faneja se on hyvä peli :DD


    • Sims Fani

      Olen aina pelannut simssiä kakkosesta kolmoseen ja ois ihan mukavaa jos nelonen tulisi :) Olen kuullut puhetta että sims 4 tulee jo 2012 joulukuussa :D

    • Annuskih !

      En toivo että The Sims 4 tulee. Justhan tuli Sims 3 ja sitte vielä 4 perään..

    • Tuleehan se

      Kyllä tulee. (Ainakin itse olen katsonut videoita ja lukenut tämän tiedon jostakin.) Olisi todellakin kiva, jos simit ja kaikki rakennukset ja naapurustot olisivat aidon näköisiä. Eikä esimerkiksi elokuvateatteri, johon pääsee sisälle olisi pahitteeksi.

    • kalakukkoojr

      Omasta mielestäni The Sims 2 on loistava peli, mutta kolmonen oli ihan paska. Siitä puuttu niin paljon juttuja mitä on kakkosessa, ja siks ootan innolla The Sims nelosta! :)

      The Sims 4 on tulossa! EA on mm. varannut itselleen nettisivun "thesim4.com" ja ettekö seuraa E3 messuja? Siellähän paljastettiin yksi The Sims video, joka näytti ainakin musta tosi hienolta, muttei olla varmoja oliko se The Sims 4, koska EA ei kerro mitään.

      Joka tapauksessa nythän on tulossa Simcity 5, ja EA sanoi että niiltä on tulossa kaksi suurta uutta Sims-peliä, ja toinen paljastui Simcityksi. Toinen voisi sitten hyvinkin olla The Sims 4! :D

      Youtubessa on sellainen heppu, joka tekee videoita tulevista peleistä ja on tehnyt ainakin kaks videoo Sims nelosesta, ja näyttänyt siinä esim. sen E3 trailerin ja puhunut siitä kaikenlaista, mitä siinä vois olla. Se arveli Sims nelosen tulevan noin 2013-2014 välillä.

      Toivosin siltä peliltä, että siinä olis:

      - valmiiks säätilat, lemmikit ja vuodenajat, eikä tarvii ostaa lisäosaa niitä varten
      - ikävaiheita vois olla enemmän, esim. lapsi joka käy eskarissa tms.
      - että vois mennä lenkille vaikka koiran kanssa ja ottaa lapsi vaunuissa mukaan --> leikkipuistoja!!
      - enemmän erilaisia ruokia :P
      - suhteet olisi samankaltaiset kuin The Sims kakkosessa, koska kolmosen suhdemittari on täys pee -.-
      - lisää työpaikkoja

      JA VAIKKA MITÄ MUUTA! :DD

      En kyllä malta odottaa vuoteen 2014, koska sillon uskon The Sims nelosen tulevan :)

      • haistajopaska

        No voi herranjestas! Käytä aivoja. Jos susta sims 3 on paska ja 2 hyvä nii huhuh!! 3 on tuplasti enemmä kaikkee ja jos 3 ei miellytä, niin enpä usko et 4, jos kerran sinulla on tollane mielipide sims 3:-)


    • Thesims2- pelaaja

      Musta the sims 4 tuleminen olis melko aikasta :D Aatelkaa nyt miten paljon rahaa siinä menee ku on just esim. Saanu vaik vuodenajat ja kaikki supernaturalit ja kaikki ja sit tuleeki joku uus ja sillee :D Musta se olis kyl aika ärsyttävää, musta ne vois kehittää sitä sims 3 vaan eteenpäin... Ja sit jos se sit tulee ni ei ne tietenkää siihen mitään vuodenaikojakaa valmiiks laita ku nehän saa vaan lisää rahaa jos ihmisten pitää eka ostaa peruspeli (esim. vaik 40 e) Ja sitte vuodenajat (39e). Sit jos ne tekis niin et ne laittais sen samaa pakettii mikä maksais suunnillee 70-80 ni kuka sellassen suostuis ostamaan? Ei kukaan muu paitsi jonku kamalan hemmotellun kakaran vanhemmat.

    • kolmosLover

      Lisäisin itse tuohon veilä, ettei 3:sta edes ole ehtinyt pelata paljoo ennen nelosta, joten mitä järkeä on hankkia nelonen, sillä silloinhan kolmosen on hankkinut turhaan?:O

    • huoh..

      Hei! Iha oikeesti! Miettikää mitkä toivelistat lataatte päähänne ja petytte kun se peli ei olekkaan sellainen.. Ja jos haluattee niin paljon kaikkee tavitsette todella hyvän konee, näytänohjaimen ja prosessorin.. Ja sellaneha maksais pelinä iha hemmetisti! Sori ku oon tälläne ilonpilaaja mut toivon ett se ei tuu viel pitkää aikaa.. Ja miks kaikki sanoo et haluu siit realistisemman ku nyttekii tulee se supernatural ni ihmiset sekoo ku kaikee yliluonnollista!! Eli oikeestaan ihmiset eivät halua sitä pelii realistisemmaks.. koska sittenn siihen voisi samantien tulla kaikki sairaudet, rikokset, ufot vois heittää helvettii.. Oisko se sitte enää sims? Oisko se enää meidän virtuaalinen nukkekotimme jossa ei tapahdu mitään pahaa..? Haluatteko oikeasti pilata Simsin? Miettikää nytten ne listat uudestaan!

    • SipuliSim

      En ole ostanut sims 3:a enkä tule ostamaan mutta haluaisin sims neljään:

      paljon ikä vaihtoehtoja
      määrittää simin pituuden
      tien muokkaus (välineitä?)
      hyvän grafiikan

    • dfwegrg

      Oooi ootan nelosta!!
      Mulla on kaikki ykköset ja kakkoset ja kolmosen peruspeli. Kolmoseen petyin täysin! Siis ihan perseestä :-D Myin sen sitte pois. Nelonen kun ja jos tulee, en mene ostamaan heti. Näin tein kolmosen kohdalla... Täytyy siis ensin katsella vähän miltä peli näyttää..

    • DUMI

      "- valmiiks säätilat, lemmikit ja vuodenajat, eikä tarvii ostaa lisäosaa niitä varten"

      No ei ne todellakaan laita valmiiksi noita juttuja. Nehän saa siitä pirun hyvät rahat, kun joutuu vielä lisäosat ostamaan.

      --

      "- että vois mennä lenkille vaikka koiran kanssa ja ottaa lapsi vaunuissa
      mukaan --> leikkipuistoja!!"

      Kolmosessa voit mennä koiran kanssa lenkille ja Täyttä Elämää-lisäosassa voit viedä lasta vaunuissa.

      --

      " Itse haluaisin myös tähän ainakin vaihtelevat säät, kerrostalot..."

      Kolmoseen tulee vuodenaikalisäosa ja Iltahuvit-lisäosassa saa kerrostaloja.

    • ölölölölö

      En haluis et se tulee lähiaikoina koska ostin kolmosen jouluna ja oon tuhlannu rahaa lisäosiin eikä huvittais tuntee sitä tunnetta et nelonen on parempi ku kolmonen ja tuhlaan ylipaljon rahaa siihe.

      No jos tulee ni toivoisin et siin ois just toi eskari-ikä ja vaik varhaisteini.
      Ja vois luoda omia kaupunkeja helpommin ku kolmosessa mutta sais tehä enemmän ku kakkosessa.

    • ...

      en haluis et sims 4 tulis vielä. Just oon käyttänyt kaikki rahat kolmosen lisäosiin nii sit vaan ostamaan sitä nelosta -.-

    • ffgfsdgsdfadfasf
    • The sims 3

      Mulla on The sims 3 Peruspeli, Täyttä elämää, Iltahuvit, Superstara, Supernatural ja Vuodenajat ja pelaan niitä paljon! mutta jos nelonen tulee nii kiva! ku oon ostanu noi kaikki simssit omilla rahoilla ja tällee ja sitku tulee nelonen nii haluun tietenkin ostaa sen mut sitte sinne menee ihan hel**tisti rahaa!!! Ja en usko et The sims 4:seen tulee vuodenajat ja lemmikit mukana jne. Mut siis mäki haluisin et nelonen tulee (JOTENKI) :)))

    • love9

      IHanaaaaa

    • AlSimhara

      EA on kyllä jo rekisteröinyt itselleen Sims 4 osoitteen mutta se onkin ainoa pitävä tieto tällä hetkellä. Sims 4 ei takuulla ilmesty vielä ainakaan tämän vuoden aikana, varsinkin kun kolmoseen on yhä tulossa lisäosia. Realistisinta olisi odottaa Sims 4:sen ilmestyvän ehkä joskus 2014 loppupuolella tai vuoden 2015 puolella. Itse veikkaisin vuotta 2015. Kyllä se EA varmasti rustistaa kaikki mahdolliset rahat irti ensin kolmosesta, sen verran rahanahnetta porukkaa kun ovat.

    • Sims4

      Jep, ja jo sen pelin tekeminen vie paljon aikaa. Lisäosat tuntuu turhan jäljittelevältä kakkosen lisäosiin, mutta kolmosessa on kätevämmät toiminnot, kaikessa. Mutta jos se nelonen vuosien päästä putkahtaisi maailmaan, olisi kiva jos sää vaihtelisi itsekseen, lemmikkejä voi luoda normaalisti, ja kaupunkeja sekä paikkoja olisi jo peruspelissä. Eli ei lisäosia, jos nelonen tulisi. En ainakaan itse maksaisi pelin lisäosista satasia.

    • EnHaluaMaksaaMitään

      Onko kukaa ajatellu paljonko se MAKSAA????? Jos lisäosat sims 3seen maksaa jo 45 euroo niin mieti; jotain 115 euroo???? No okei se oli arvaus, mutta miettikää ennen kuin ostatte!!!

    • DUMI

      Miks Sims 4 maksaisi enempää kuin Sims 3? On se varmasti vähän hintavampi, mutta Sims 1 ja 2 oli lähes tulkoon ihan yhtä kalliita kuin kolmonenkin.

      Ja tottakai EA puristaa kaiken saatavilla olevan rahan kolmosesta, ennen kuin tekevät nelosen. Rahan takiahan he tätä tekevät, eivätkä minään hyväntekeväisyytenä.

    • Bendelesentään

      Ootteko miettiny kuinka saatanan paljon tilaa se veisi tietokoneeltasi, jotta kaikki saataisiin yhteen peliin? Ja ei se peli voi olla 40-60 euroa jos vaaditte kaikkea tuota paskaa. ''lemmikit, rakennuksien sisään näkee, kaupungin muokkaus, sää muuttuu, lisää vaatteita.. " Ja kuinka sinun ''huippu'' tietokone sitä pyörittäisi (jotenkin en usko että suurimmalla osalla kommentoijista on tilaustyönä teetetty tietokone jotka tietoni mukaan maksavat 600e siihen 5000 euroon tai rahaa ostellessa muuta basgaa että peli pyörisi koneellasi) Järkeä päähän. Ja tietenkin, he saavat älyttömästi rahaa lisäosilla. :)

      • Bendelesentään

        Tai noh ekaan lauseeseen korjaus; jos tuo kaikki laitettaisiin Sims 4*


    • Stylix

      Alustava aikataulu 2013 syksyllä tai 2014 vuodenalussa, mutta en usko että pitää paikkaansa.

    • AlSimhara

      Ei varmastikaan ainakaan mitenkään 2013 syksyllä. Kesällä ilmestyy Island Paradise -lisäosa ja jonkin sortin tulevaisuus lisäosakin on tulossa. Epäilen vahvasti. :)

    • sinms

      jos tuohon macorgin linkkiin on luottaminen nii eikös se tulisi sitten jossain 2014 puolessa välissä..?

    • AlSimhara

      Totta. Tosin tuossa artikkelissä myös sanotaan ettei julkaisupäivästä ole vielä minkäänlaista varmuutta, joten 2014 puolivälikin on yhä auki. :)

      "...but no one can tell for sure when the game will be released."

      • lumpsipallo

        Siinä artikkelissahan sanotaan odotetuin IPad peli ja tagikin on "ipad games". Onko tämä sims 4 siis vaan IPadille vai myös PC:lle? (sivusto tietysti vaikuttaa artikkelin näkökulmaan mutta silti...)

        Ja tossa artikkelissa monet mainitut jutut jotka "tulisi olemaan" 4:ssa on juuri tulleet mukana 3:sen uusissa lisäosissa tai ovat tulossa noissa tulevissa, kuten esim. jokainen päivä on sään puolesta erilainen ja että voi luoda noitia ja keijuja ja matkustaa saarelle...

        Ja ton artikkelin perusteella mitään "uutta" ei siis taida olla tulossa paitsi entistä tarkempi siminluontityökalu...
        Itse toivoisin että voisi pelata kavereiden kanssa online ja vierailla ja pelata näiden naapurustoissa, ilman tätä ominaisuutta ei minusta kannata vaivautua tekemään sims 4:sta, eihän siinä silloin olisi mitään kunnon parannusta... (kolmosessa tuli sentään elävä kaupunki ilman jatkuvaa latailua jota 2:ssa oli...)

        Enkä toivo että se 4:nen tulisi ainekaan pariin vuoteen kun kolmonen on kuitenkin sen verran hyvä vielä ja siinä on kivasti lisäreitä. Eikä monen ihmisten koneetkaan ole vielä niin uusinta uutta että jaksaisivat entistä tarkempaa Simssiä pyörittää. Voisi ilmestyä sitten joskus 2015 aikaisintaan...


      • AlSimhara
        lumpsipallo kirjoitti:

        Siinä artikkelissahan sanotaan odotetuin IPad peli ja tagikin on "ipad games". Onko tämä sims 4 siis vaan IPadille vai myös PC:lle? (sivusto tietysti vaikuttaa artikkelin näkökulmaan mutta silti...)

        Ja tossa artikkelissa monet mainitut jutut jotka "tulisi olemaan" 4:ssa on juuri tulleet mukana 3:sen uusissa lisäosissa tai ovat tulossa noissa tulevissa, kuten esim. jokainen päivä on sään puolesta erilainen ja että voi luoda noitia ja keijuja ja matkustaa saarelle...

        Ja ton artikkelin perusteella mitään "uutta" ei siis taida olla tulossa paitsi entistä tarkempi siminluontityökalu...
        Itse toivoisin että voisi pelata kavereiden kanssa online ja vierailla ja pelata näiden naapurustoissa, ilman tätä ominaisuutta ei minusta kannata vaivautua tekemään sims 4:sta, eihän siinä silloin olisi mitään kunnon parannusta... (kolmosessa tuli sentään elävä kaupunki ilman jatkuvaa latailua jota 2:ssa oli...)

        Enkä toivo että se 4:nen tulisi ainekaan pariin vuoteen kun kolmonen on kuitenkin sen verran hyvä vielä ja siinä on kivasti lisäreitä. Eikä monen ihmisten koneetkaan ole vielä niin uusinta uutta että jaksaisivat entistä tarkempaa Simssiä pyörittää. Voisi ilmestyä sitten joskus 2015 aikaisintaan...

        Tuo koko artikkeli oli muuten jonkin sortin aikaisempaa aprillapilaa. Siitä oli juttu SimsVIP sivustolla. ;)

        http://simsvip.com/2012/04/01/the-sims-4-press-release-origin-listing-leak/


      • ainapelannut
        lumpsipallo kirjoitti:

        Siinä artikkelissahan sanotaan odotetuin IPad peli ja tagikin on "ipad games". Onko tämä sims 4 siis vaan IPadille vai myös PC:lle? (sivusto tietysti vaikuttaa artikkelin näkökulmaan mutta silti...)

        Ja tossa artikkelissa monet mainitut jutut jotka "tulisi olemaan" 4:ssa on juuri tulleet mukana 3:sen uusissa lisäosissa tai ovat tulossa noissa tulevissa, kuten esim. jokainen päivä on sään puolesta erilainen ja että voi luoda noitia ja keijuja ja matkustaa saarelle...

        Ja ton artikkelin perusteella mitään "uutta" ei siis taida olla tulossa paitsi entistä tarkempi siminluontityökalu...
        Itse toivoisin että voisi pelata kavereiden kanssa online ja vierailla ja pelata näiden naapurustoissa, ilman tätä ominaisuutta ei minusta kannata vaivautua tekemään sims 4:sta, eihän siinä silloin olisi mitään kunnon parannusta... (kolmosessa tuli sentään elävä kaupunki ilman jatkuvaa latailua jota 2:ssa oli...)

        Enkä toivo että se 4:nen tulisi ainekaan pariin vuoteen kun kolmonen on kuitenkin sen verran hyvä vielä ja siinä on kivasti lisäreitä. Eikä monen ihmisten koneetkaan ole vielä niin uusinta uutta että jaksaisivat entistä tarkempaa Simssiä pyörittää. Voisi ilmestyä sitten joskus 2015 aikaisintaan...

        Samaa mieltä! Ja paremman siminluonti työkalun voisivat laittaa uutena päivityksenä kolmoseen :)


    • Multiplayeri

      Olisi ainakin hirveen siistiä, jos TS4 olisi mahdollisuus internetin kautta multiplayeriin, ja voisi esimerkiksi pelata kaverin kanssa! :) Mutta nähtäväksi jää, tuleeko sellaista koskaan, ainakaan ennenkuin kasvaa The simsin yli.. :/

      • Curggu

        Kasvaa yli? En tiedä miten tästä pelistä voi kasvaa yli, tämähän on ihan liian mahtava siihen :D Itse olen pelannut jo n. 8-9 vuotta eikä vieläkään ole tylsää (tietysti välillä on taukoja mutta aina palaan pelin ääreen). Ja olen siis jo yli 20 ^_^

        Ja mäkin toivon todella tollasta toimintoa jolla voi vierailla kavereiden pelissä internetin kautta! Ainut asia mielestäni jolla peliä voisi oikeasti kehittää eteenpäin...


    • jekku pekku

      Sims 3 on hyvä ja kaks ihan p ja sitä paitsi ne kakkosen vaha naamat hyi hitsi mikä peli mul on ykkösestä kolmoseen pelit lisäreitten kera kolmonen on nyt kaikkien parhain

      • Cama

        Omg


    • piste

      Multiplayeri oon samaa mieltä ku oon aina miettiny et jos sen ruudun vois jakaa sillee jänskästi tai jtn. :D
      Ja ku katoin YouTubesta nii oli se aika aidomman näköne.
      Mut toisaalta emmäkää sitä viel haluis ku ostelee "hulluna" noita lisäreitä :P

    • the sims fani

      ny on menny the sims 3 tulosta 4vuotta. 2009-2013

    • Mursujaa

      Haluaisin ainakin pituudet...

    • Must1kka

      Haluisin, että peliin tulisi pituuden säätelyä.. (:
      Lisäksi olisi kiva jos kaupunginmuokkauksessa voisi laittaa omia tontteja koska miuta ärsyttää kun tila loppuu kesken..
      (:

    • AlSimhara
    • Sipsipurkki

      No munmielestä ois tosi kiva jos siin tulis enemmän säitä, kuin lumi, sumu, sade ja rakeet. Koska olis kiva jos tulis tuuli, ja sit kaikki hiukset ja lehdet yms. sellaset liehuis, se ois kivaa.

      JA EHDOTTOMASTI et vois tehdä korkeampia taloja! Siis jos haluu rakentaa jonku hotellin... ja sit et kerrostaloissa pääsee näkeen niitten toisten huoneiden sisälle ja et siel asuis enemmän ihmisii ja ois enemmän kerroksia mihin muutta ja niin edelleen. Ja et hiukset kiiltäis, koska mun mielestä kaikki hiukset näyttää tosi tönköiltä kun ne ei kiillä :D ettei tarvis latailla kauheesti niitten kiiltojen takii ja sillee.

      Ja muutenkin et vois vaik lukee lehtee syödessä tai vessassa, tai sit juoda jotain liikkuessaankin. Ja sitten vois tulla kolareita niinkuin kakkosessa. Et ei silleen et kaikki menee kaikkien läpi vaan auto vois ajaa päältä ja sitten joku soittais ambulanssin ja vietäis sairaalaan sit viettää siel hetken aikaa... ja sama juttu kolareilla.

      Plusplus vielä enemmän hiustyylejä, vaatteita ja huonekaluja. Mä niin rakastaisin EA'ta jos laittavat nämä tulevaan peliin. :)

    • Myöhemmin

      Sims 4:llä ei ole vielä edes annettu virallista julkaisupäivämäärää, joten kaikki on turhaa spekulointia ja arvuuttelua.
      Sims 3 saa kesällä paratiisisaari lisäosan ja on saanut vuodenajat, yliopistoelämää puolen vuoden sisällä, samoin grafiikkapäivityksiä, joten en usko että Sims 4:ää nähdään vielä tänä vuonna. Sims 3 yhteisö on tällä hetkellä suurimmillaan ja jengi ostaa siihen uudet lisäosatkin, joten olisi erittäin typerää julkaista EA:lta vielä uutta peruspeliä ja eiköhän samaa mieltä olla EA:lla.

      • TuleeSe

    • AlSimhara

      Ja Paratiisisaaren jälkeen on tulossa vielä jonkin sortin tulevaisuus lisäosa, joten ei, ei ainakaan tämän vuoden puolella.

      • lolololololooool

        Ois kiva jos sims 4 tulis niinku vähän niinku siis niinku kouluun pääsisi sisälle mukaan ja tehä siä kaikkee.


    • Simittäjä4ever!

      Olisi kyllä mukavaa jos peliin saataisiin lisää uusia eläimiä ja töitä. Esim. voisi rakentaa itselleen maatilan missä olisi sitten lehmiä yms. Johan pelissä pystyy kasvattamaan vihanneksia niin tuollainen maatila olisi ihan toteuttamiskelpoinen kunhan maatilaeläimet pysyis npc hahmoina silloin eivät vie tilaakaan perheestä. Sitten jos pääsis purjehtimaan, surffaamaan, kalastamaan veneellä, riippuliitämään tai vaikka metsästämään niin olis cool. Isommat tontitkin ois mukavia. Silloin voisi rakentaa ihan kunnon kartanoita. Sitten uusia yhteisötontteja esim. leirikeskus. Naapurustossa voisi olla vaikka joku metsä ja luontopolku minne simit voi mennä patikoimaan leirikeskuksen oppaan kanssa. Siellä vois tulla vastaan sitten vaikka karhuja.

      • HASSU NASSU!

        Joo mäki oon jo pitkään aatellu minkälainen hieno peli se ois mut ehkä se on kuitenki hieman hienompi mun omassa päässä ku se peli sit loppujen lopussa tulee olemaan!Ja uskon että simssejä tulee koko ajan lisää sillä simssillä on ollut kuitenkin järjettomän suuri suosio ja itsekkin olen tuhlannut melkein pienen omaisuuden sims 3:een mut ostan kuitenkin sims 4 peruspelin ja jos se on hyvä niin voin myydä pikku hiljaa sims 3 lisäosia pois ja viimesenä peruspelin mut jos se ei oo hyvä niin pelaan sitte mieluummin vanhaa!:D


    • jeesimssii !!11

      En ymmärrä tätä Simsiä.. Peruspelissä ei saa juurikaan mitään, edes koko sarja ei ole isosti muttunut ja kaikki rahastetaan lisäosien avulla, mitkä voisi helposti olla jo peruspelissä..
      Mutta toisaalta.. miljoona kärpästä ei voi olla väärässä, paska ON hyvää.. vai mitä?

    • TS4 ;(

      The Sims 4 tulee vuonna 2014!En kylläkään haluais sitä,koska on käyttäny omaisuuden TS3 ja sitten jos ostaa TS4 niin ei enää niin paljon pelaa TS3 :(Mutta tämä on vain minun mielipiteeni ;)

    • dnsfgnsdgm

      Saatte huomata että nelosessa ei ole mitään muuta uutta kuin mahdollisuus moninpeliin. Lisäosat toistavat sitä samaa kaavaa, yöelämää, stara, yliopisto, eläimet ja vuodenajat/sää, jonka lisäksi tulee sitten kamasettejä joissa on esimerkiksi erilaisia portaita ja muita erittäin tärkeitä toimintoja joita ei ole peruspeliin laitettu, eikä laiteta.

      Ja tietenkin peli aiheuttaa jo alusta lähtien ihan helvetisti ongelmia joita modaajat joutuvat sitten korjaamaan kun EA ei ehdi.

      Lisäosat tulevat maksamaan sen 60 euroa ja sillä rahalla saatte sitten tasan kaksikymmentä erilaista tuotetta hiuksista, vaatteisiin pöytiin ja turhiin pikkukoristeisiin joilla ei ole mitään toimintoja.

      Tietenkään ette tule saamaan levykettä, vaan kaikki pelit löytyvät tililtä, johon on pakko olla kokoaikainen nettiyhteys.

    • AlSimhara

      Ensinnäkin EA vihjaisi että Sims 4 peruspelissä olisi jo sää valmiina. Toiseksi, he sanoivat että pelistä tulee off-line yksinpeli, mikä tarkoittaa sitä että kokoaikainen nettiyhteys ei ole vaadittava. Kolmanneksi, on aivan turha väittää ettei tulisi levykkettä. Se että pelivalmistaja jättäisi pelistä levykeversion pois, on sama kuin pissaisi omaan lahkeeseensa. Se ei ole kannattavaa, ei rahastuksen kannalta.

      Pelien hinnat ovat vuosissa nousseet koko ajan ja tulevat varmasti nousemaan. Se ei ole mitään uutta. Eihän mitään ole pakko ostaa jos ei huvita. Ja se että tulee lisäosia... Eihän pelintekijöiden ole mitään järkeä tunkea kaikkea jo peruspeliin, vaikka se pelaajan kannalta olisikin vaikka miten mukavaa. Pelintekijöiden päämäärä on yksinkertaisesti tehdä mahdollisimman paljon tuottoa, se on yksi yrityksen kantavista voimista. Voittoja tuottamaton yritys ei pitkään pinnalla pysy ja kuka tahansa tajuaa sen. Eihän se ehkä pelaajan asemaa pahemmin helpota mutta jälleen... ei ole pakko ostaa.

    • Minä, lukutoukka

      Se ilmestyy 2014 vuotena sillä oon sims fani ja mulle tuli siitä tieto simssin netti sivustolta ja sen ainakin tiedän että tämä tieto on aiheuttanut sims faneissa ison kuohahduksen ja jotkut ovat tehneet videoita ja erilaisia kuvia joissa nämä fanit sitten ovat aivan innoissaan ja ihmeissään.Odotukset tästä neljännestä sims osasta on aika korkealla.

    • simsittäjä

      Haluaisin pituuden säätelyy(ettei kaikki simit olis aina saman mittasia), erilaisia asuinmuotoja(tarkoitan siis kerrostaloja,rivareita & paritaloja) omakotitalon lisäks.
      Että vois viettää esim.jouluu, peruspelissä vaihtuis vuodenajat, simeistä ei kuitenkaan ihan ihmisiä, vaan semmosii niiden välimuotoja? :D
      Olis uusii ammatteja(jos tulee lemmikki-lisäri niin siihen esim.eläinenhoitaja & eläinlääkäri) ja ehdottomasti lisää lemmikeitä.
      En kyl tiiä ostanko ees nelosta.

      Jotai tohon tyyliin.
      :)

    • Sitruuna♥♥♥

      Se tulee syksyllä

    • Sissaaa

      Sims 4 tulee tämän vuoden (2014) syksyllä. Peli tulee maksamaan jotain 60-70 euroa. Pelissä voit muokata simisi aivan uudella tavalla ja siminluontitila on aivan erinlainen ja mahtavampi. Voit muokkailla simisi nenää, suuta tms. ihan samalla tavalla kuin vaikka muovailuvahalla tekisi!

      • Simmie

      • Väärää tietoo! argh
        Simmie kirjoitti:

        Vanhaa tietoo. Ennakkotilaus hinta 69.90 euroo Originissa.

        Siminluonti ei tosiaa tuu olemaan mahtavampi vaan surkeempi. Ensinnäki tyylinluonti puuttuu pelistä kokonaa ja toisekseen hiukset on ku vuoltu muovipalikasta.

        Simit näyttää ihan piirroshahmoilta...
        http://sims3.crinrict.com/en/2013/09/sims-4-cas-preview.html

        Ja vissii siminluonnissa ei oo ku 3 eri kampausta...
        http://www.youtube.com/watch?v=-oMxVGmeO-s
        (2:56) (5:47)
        Niillähä sitä pötkii jo pitkälle. :-/

        No makusa kullaki.

        Senkin neropatti on se deluxe versio! 59,99€ maksaa normaali limited edition. Tai kyl sen mukana tulee joku ihme juttu mut kyl se joku normaalin tyyppine on.


    • esteetön kulku

      Haluaisin, että Sims 4:een tulisi sellainen ominaisuus, että simit voivat kiertää esteet (esim. tuolit, pöydät jne. simi voisi siirtää niitä pikkasen). Eli ei tulisi aina sitä "en pääse tästä kulkemaan" symbolia, jos joku tavara edessä. Sitten ei haittaisi, jos esim. talo sisustettu todella täyteen.

      • Kyllä.

        Sims 4 pitäisi pyöriä huonoillakin koneilla, joten sen takia siitä on karsittu joitain Sims 3:sta tuttuja juttuja. Tyylinluonti lähtee, mikä on aika huono juttu minun mielestäni ja ihan kuin Radolassa olisi juteltu, että vapaa naapurustokin lähtee? Tiedä sitten mitä muuta ne ovat karsineet, itse kun en ole nelosta pahemmin katsellut. Jää kyllä nelonen ostamatta :D Voisin veikata, että aika monet nykyiset Sims 3 pelaajat tulevat kyllä pettymään.
        Joku muuten mainitsi täällä toivovansa, että nelosessa voisi muokata simejä kuin muovailuvahaa. Ainankin ne simit näyttävät ihan muovailuvahasta tehdyiltä... :D


    • Jackie Sparrow!

      HaaHaa, se on jo ilmestyny xD

    • pöö-ärr

      Siis miks kaikki valittaa et Sims 4 on huono? (tai kaikilla on oma mielipide mut..)Mun mielestä se on just parempi kuin 3 tai 2.... 1 en oo koittanu mut en usko et sekään olisi parempi (: Ainoo miinus sims 4 on se että siinä ei oo lemmikkejä muutakuin kaloja tai sammakoita koska siihen ei ole ilmestynyt vielä lemmikit lisäosaa....

    • Simahtanut

      Tätä kirjoitettaessa Sims 4 on vielä puolivalmis, pikkuvikainen ja pahoin puutteellinen, mutta eihän se enää ihan surkea ole. Itse kun en ole kaikkia pelejä pelannut enkä edes ajatellut sitä tehdä, en osaa paremmuudesta sanoa - edes omalta kohdaltani. :) Totean vain, että vielä vuonna 2015 Sims 4:ssä oli vähemmän ominaisuuksia kuin esimerkiksi Sims 3:ssa, eikä sitä pelatessa tullut samanlaista 'satumetsän' tunnelmaa kuin Sims 2:ssa. Ensimmäinen The Sims oli edelläkävijä. Seuraavat versiot ovat parantaneet monia asioita ja lisänneet osaltaan aina jotakin. Ikävä kyllä ne ovat silti vain alkuperäisen toisintoja, eikä niihin kokonaisuutena liity mitään mullistavaa - kaikesta mainostuksesta huolimatta. Se, että iso pelitalo myy saman konseptin ihmisille kolmannen kerran on huomion arvoinen saavutus. Se, että joku pitää sitä "parhaana" on kenties vielä merkittävämpää ja osoitus siitä, että Sims 4 kannatti tehdä.

      • Simahtanut

        Edellisen edellinen (omaa viestiäni edeltänyt) on näköjään ylläpidon toimesta poistettu sääntöjen vastaisena. Oman (ei eideettisen) muistini mukaan tuossa nimenomaisessa lyhyehkössä kommentissa ei ollut havaittavia piirteitä, jotka olisivat loukanneet Suomi24:n sääntöjä. Kyseessä oli lähinnä lyhyt mielipide, jota ei perusteltu. Koska se sai minut kirjoittamaan tähän keskusteluketjuun 19.12.2015 ja nyt uudestaan, sen poistaminen jätti myös minun kirjoituksiini irrallisen leiman ja teki niistä melko tarpeettomia. Siksi pyydän kohteliaimmin ylläpitoa poistamaan myös minun viestini tästä ketjusta ja harkinnan mukaan mahdollisesti muistakin The Sims-aiheisista keskusteluista.
        Omakohtaisten havaintojeni mukaan ylläpito on aktivoitunut poistamaan kommentteja. Kokonaisuutena en epäile lainkaan sellaisen käytöksen tarpeellisuutta, päinvastoin. Koska poistot kuitenkin ovat kohdistuneet myös sääntöjen mukaan laadittuihin viesteihin, mm. kahteen itse laatimaani ainakin omasta mielestäni vilpittömään, asialliseen ja vähintäänkin sääntöjen mukaisesti laadittuun viestiin, tulen jatkossa edelleen vähentämään kirjoitteluani tälle palstalle.

        Kohteliaimmin Simahtanut

        PS. Suomi24 säännöissä on tätä kirjoitettaessa edelleen vähintään yksi kirjoitusvirhe: "Käyttäjtunnus ei voi päättyä pisteeseen (.)" Pitänee olla esim. "Käyttäjätunnus" tms. Toivon, etteivät viestien poistot perustuisi ainakaan säännöissä oleviin kirjoitusvirheisiin.


    • saaaaaaaaaaaa

      Pystyykö the sims nelosen lataamaan tietokoneeseen

    • Simahtanut

      Nimerkki "saaaaaaaaaaaa" kirjoittaa: "Pystyykö the sims nelosen lataamaan tietokoneeseen"
      Tulkitsen tuon kysymykseksi ja vastaan huolimatta siitä, että kysymysmerkkikin puuttuu.
      Kyllä. Sims nelosen pystyy lataamaan tietokoneeseen. Minun käsittääkseni lataaminen on jopa hyvin yleinen menetelmä pelin hankkimiseksi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että jokainen voisi ladata sims nelosen mihin tahansa tietokoneeseen ja vielä vähemmän, että mainittu peli toimisi tyydyttävällä tavalla missä hyvänsä tietokoneessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe