Runot siitä, mitä ei koskaan ollut.

Vedetön meri.

Ihmisen sielun maailma. On onnellinen auringon noususta. Rakkaasta vaimosta ja omasta tajunnasta.

24

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä haluineen

      Ja sitten tuli nainen, sinä. Vaaleat hiukset, halukas hymy. Kaukainen vesiputouksen haave. Rakkautta väreilevä iho. Kosketin sinua, sinä värähdit aivankuin olisit herännyt unesta. Vapauduit vapauteen, rakastit minua ja minä sinua.

    • rakkauden luoja.

      Kuin peilaava veden pinta, on sisimpäsi edessäni. Tunteesi ja huulesi rakastaa.Silmäni sirrillään katson sinua oi naiseni, sinä olet minä, ja minä olen sinä, olemme samaa ainetta, ja sulaudumme samaksi rakkaudeksi.

    • Valheen juurilla.

      Sitä ei ollut olemassa koskaan, tunsin kuin olisin ollut jossain, mutta sitä ei ollut missään. Olin näkevinäni tuttua maisemaa, ei, ei sittenkään, se ei ole sitä mitä ei ole missään. Kohtasin utopiassa sinut, vaalea nainen. Seisoit --- odotit jotain. Pysähdyin ja kysyin ketä odotat. Katsoit vain ja hiuksesi hulmahti tuulenpuuskasta. Olit kuin vahaa, et enään minun rakas.

      • siemenen antanut

        Sitä en muista miten sinne jouduin pyysikö joku vai miten sinne päädyin. Luulin tulleeni ihmisten luo mutta huomasin aivan jotain muuta. Syntymässä oli viaton lapsi kuitenkin ilmapiiri oli vihaa ja kostoa täynnä. En merkinnyt heille kenellekkään mitään. Demoonit olivat kerenneet valehtelemaan minun elämäni näille ihmisille joiden olisi pitänyt osoittaa välittämistä ja rakkautta sekä tukea molempia vaikka olimme toimineet väärin. Muistan miten tunteeni hajosi teräviksi lasinsiruiksi sydämeeni ja tunteisiin. Valtava ahdistus täytti sisimpäni. Sinä nuori söpö rakastettuni et halunnutkaan minua koska loukkasit minua jatkuvasti " en tahdo kanssasi saunaan" "en jaksa lähteä hakemaan sormuksia" "en lähde kävelylle" "en jaksa lähteä elokuviin" " olin vielä vähän alaikäinen" "en tule kanssasi kahville". Muuten koko aika hiljaista mykkyyttä niinkuin minua ei olisikaan. Synkistyin ja hajosin sisimmässäni enkä voinut enään jäädä sinun luoksesi pieni rakas tyttöni. Kyynel silmin avasin ulko oven ja laitoin kiinni eikä kukaan vaivautunut kysymään mihi olet menossa? Harhailin bussipysäkille ja kun olin torilla siellä seisoi taas se sama valheiden levittäjäporukka kuin oudosta johdatuksesta. Olinhan aivan tavallinen hetero mies juuri armeijasta päässyt.En vain kyennyt käsittämään miksi minua vihattiin luonasi rakas nuori tyttöni.Senjälkeiset tapahtumat ovat kaikki muutamien ilkeiden ja narsististen ihmisten aikaansaamaa valhetta. Olisin halunnut saada uuden rakkauden mutta en saanut sinua pois sydämestäni. Valehtelit asioita ja pönkitit tunteitasi sanoen "ei siitä olisi tullut kuitenkaan mitään" en vieläkään tajua mitä sillä tarkoitit . Enkä tajunnut sinun sanontaa "et ole rakastanut ketään koskaan"Varmaankin näiden sinun napatuttujesi provoa. Nyt sanon sinulle hyvästit ikuisiksi ajoiksi sillä en enään halua muistaa sinua enkä sinun vanhinta lastasi enkä lastenlapsia.Pilkatkaa vaikka kuinka ei sillä ole enään mitään väliä sillä olen jo kuollut noille pilkoille. Rakastin kuitenkin joskus sinua eikä se rakkaus lähde milloinkaan pois. En koskaan hyljännyt sinua enkä yhteistä lastamme vaan kylmyys ja rakkaudettomuus ajoi minut pos. Vaellusvuoteni olivat katkerat sitten törmäsin Vuokkoon ja sain sisintäni hiukan kuntoon . Eija oli seuraava mutta jostain ikäänkuin tyhjästä nämä narsistit iskivät olihan sinun isäsi luvannut kostaa kaiken minulle mahdollisimman julmasti niin taisi tapahtuakkin.


      • Oma itse
        siemenen antanut kirjoitti:

        Sitä en muista miten sinne jouduin pyysikö joku vai miten sinne päädyin. Luulin tulleeni ihmisten luo mutta huomasin aivan jotain muuta. Syntymässä oli viaton lapsi kuitenkin ilmapiiri oli vihaa ja kostoa täynnä. En merkinnyt heille kenellekkään mitään. Demoonit olivat kerenneet valehtelemaan minun elämäni näille ihmisille joiden olisi pitänyt osoittaa välittämistä ja rakkautta sekä tukea molempia vaikka olimme toimineet väärin. Muistan miten tunteeni hajosi teräviksi lasinsiruiksi sydämeeni ja tunteisiin. Valtava ahdistus täytti sisimpäni. Sinä nuori söpö rakastettuni et halunnutkaan minua koska loukkasit minua jatkuvasti " en tahdo kanssasi saunaan" "en jaksa lähteä hakemaan sormuksia" "en lähde kävelylle" "en jaksa lähteä elokuviin" " olin vielä vähän alaikäinen" "en tule kanssasi kahville". Muuten koko aika hiljaista mykkyyttä niinkuin minua ei olisikaan. Synkistyin ja hajosin sisimmässäni enkä voinut enään jäädä sinun luoksesi pieni rakas tyttöni. Kyynel silmin avasin ulko oven ja laitoin kiinni eikä kukaan vaivautunut kysymään mihi olet menossa? Harhailin bussipysäkille ja kun olin torilla siellä seisoi taas se sama valheiden levittäjäporukka kuin oudosta johdatuksesta. Olinhan aivan tavallinen hetero mies juuri armeijasta päässyt.En vain kyennyt käsittämään miksi minua vihattiin luonasi rakas nuori tyttöni.Senjälkeiset tapahtumat ovat kaikki muutamien ilkeiden ja narsististen ihmisten aikaansaamaa valhetta. Olisin halunnut saada uuden rakkauden mutta en saanut sinua pois sydämestäni. Valehtelit asioita ja pönkitit tunteitasi sanoen "ei siitä olisi tullut kuitenkaan mitään" en vieläkään tajua mitä sillä tarkoitit . Enkä tajunnut sinun sanontaa "et ole rakastanut ketään koskaan"Varmaankin näiden sinun napatuttujesi provoa. Nyt sanon sinulle hyvästit ikuisiksi ajoiksi sillä en enään halua muistaa sinua enkä sinun vanhinta lastasi enkä lastenlapsia.Pilkatkaa vaikka kuinka ei sillä ole enään mitään väliä sillä olen jo kuollut noille pilkoille. Rakastin kuitenkin joskus sinua eikä se rakkaus lähde milloinkaan pois. En koskaan hyljännyt sinua enkä yhteistä lastamme vaan kylmyys ja rakkaudettomuus ajoi minut pos. Vaellusvuoteni olivat katkerat sitten törmäsin Vuokkoon ja sain sisintäni hiukan kuntoon . Eija oli seuraava mutta jostain ikäänkuin tyhjästä nämä narsistit iskivät olihan sinun isäsi luvannut kostaa kaiken minulle mahdollisimman julmasti niin taisi tapahtuakkin.

        Voi teitä häpäisijät ja pilkkaajat Psyykkeenne ei kestä sitä mitä olette valehdelleet. Näen jo tuon valheen lihavan enkelin kiemurtelevan tuskissaan oman minänsä syytöksissä. Vain kuolema vapauttaa.


    • odotettu menetys

      Sitä mitä ei ollut koskaan, oli elämäni .Lasi viiniä, muutama askel tanssia kanssasi, rakas vaimoni. Nyt viiltävä yksinäisyys, ja odotus unholaan......Kadotin jo kerran saadun elämän.

      • kivustuminen

        silmiesi katse oli kuin kaktuksen piikit. sydämeni täyttyi niistä. Verta tihkuva sydän jäi jäljelle.


    • Aamun koitto.

      Näin perhosen lentävän keväisessä valossa, muistin sinut ja sinun keveytesi. Sieluni kaipaa sinua Rakas naiseni.

      • pilkkaajille

        En kokenut aitoa rakkautta, ei minusta kukaan koskaan välittänyt. Kuljin vain mieli riipuksissa, häväistyjen kujanjuoksua, talutin silti sokean, otin vastaan häpeän. Näin heidät, minun pilkkaajat. He olivat yleviä eivät alentuneet auttamaan sokeata, vaan pilkkasivat niinkuin musta sielu vaati.


      • mihin uskoisin.
        pilkkaajille kirjoitti:

        En kokenut aitoa rakkautta, ei minusta kukaan koskaan välittänyt. Kuljin vain mieli riipuksissa, häväistyjen kujanjuoksua, talutin silti sokean, otin vastaan häpeän. Näin heidät, minun pilkkaajat. He olivat yleviä eivät alentuneet auttamaan sokeata, vaan pilkkasivat niinkuin musta sielu vaati.

        Minut tulkittiin niinkuin olkinukkea tulkitaan . Vääristellen minun sanontoja, tehden omanmaun mukaisia valehteluja päälleni. Tähän kaikkeen syyllistyi uskovaiset ihmiset.


    • Tomuuntuminen.

      Sisimpäni on lyyhistynyt häpeään ja pimeyteen, jaksanko enään mitään muuta kuin tehdä tilaa kuolemalle. Kristallinkirkkaat ajatukset ja tunteet ovat tipo tiessään, jäljelle jäi samea toispuoleinen ontuva muisti. Samea hapuileva elämän loppu lähenee. Olen kuin kaatuva mykkä kelopuu.

    • Gummerus

      Olisiko joku tietoinen kuka on kirjoittanut:: Mitä siitä. Kaunis pieni runo, vaan minulla on hukassa kirjoittaja. Esitän silloin tällöin täyteohjelmassa mm. vanhusten hoitokodissa ja olisi mukavaa ilmoittaa runon tekijä. Minun mukaani se on tarttunut jostakin jo vuosia sitten, mistä, en muista. Pari vuotta sitten se tuli laatikosta silmiini, kun etsiskelin ohjelmatäydennystä... Kiitos jo etukäteen!

      • en voi auttaa

        Tuosta en voi sanoa mitään varmaa.


      • armon runo
        en voi auttaa kirjoitti:

        Tuosta en voi sanoa mitään varmaa.

        Minä joka olin pahin syntinen, sain ihmeellisen armon kohdata totuuden tien tekijän. Hänen ja hänen isässä armo poispyyhki minun menneisyyteni vieden kaiken vääryyden ja pahat teot mennessään. Sydämeni on ympärileikattu ja armo valtavanmoinen, Jeesuksen Isä Jumala on todella anteeksi antava Jumala.


      • anastettukko
        armon runo kirjoitti:

        Minä joka olin pahin syntinen, sain ihmeellisen armon kohdata totuuden tien tekijän. Hänen ja hänen isässä armo poispyyhki minun menneisyyteni vieden kaiken vääryyden ja pahat teot mennessään. Sydämeni on ympärileikattu ja armo valtavanmoinen, Jeesuksen Isä Jumala on todella anteeksi antava Jumala.

        Olet kuka hyvänsä niin ole tarkkana sillä narsistisadisti saattaa anastaa elämäsi


      • häväistyksi syyttä
        anastettukko kirjoitti:

        Olet kuka hyvänsä niin ole tarkkana sillä narsistisadisti saattaa anastaa elämäsi

        Narsistisadistit niin he varastivat elämäni valheillaan ja vääryyksillään


      • Runo tämä on totta
        häväistyksi syyttä kirjoitti:

        Narsistisadistit niin he varastivat elämäni valheillaan ja vääryyksillään

        Siksikö halusitte häväistä minut. Te ette tunnustaneet luotua maailmaa Jumalassa vaan sattumalta syntyneen evoluutiossa. Uskoitte ateistien valheet joista koitin turhaan sanoa. Rikoitte sydämmeni ja varastitte lapseni. Vaikea oli uskoa mihinkään sen jälkeen vaikka kävitte yrittämässä saada jotakin tapahtumaan. Nyt vuosikymmentenkin jälkeen te olette halunneet tuhota muiden lapsieni välit järkyttävillä valheilla. Tällainen on voimanne pahuudessa. Uskon kuitenkin parempaan tulevaisuuteen mutta en parempaan maailmaan tai parempiin ihmisiin. Hyvyys ja rakkaus aidosti on ihmisen tunne maailmassa ja sydämessä. Rakastin sinua Pirjo silloin ja nyt vaikka et halua sitä uskoa. Kaukana kajastaa aamun kirkkaus.


      • tuhotut narsistit
        Runo tämä on totta kirjoitti:

        Siksikö halusitte häväistä minut. Te ette tunnustaneet luotua maailmaa Jumalassa vaan sattumalta syntyneen evoluutiossa. Uskoitte ateistien valheet joista koitin turhaan sanoa. Rikoitte sydämmeni ja varastitte lapseni. Vaikea oli uskoa mihinkään sen jälkeen vaikka kävitte yrittämässä saada jotakin tapahtumaan. Nyt vuosikymmentenkin jälkeen te olette halunneet tuhota muiden lapsieni välit järkyttävillä valheilla. Tällainen on voimanne pahuudessa. Uskon kuitenkin parempaan tulevaisuuteen mutta en parempaan maailmaan tai parempiin ihmisiin. Hyvyys ja rakkaus aidosti on ihmisen tunne maailmassa ja sydämessä. Rakastin sinua Pirjo silloin ja nyt vaikka et halua sitä uskoa. Kaukana kajastaa aamun kirkkaus.

        Niin he tekivät sen en minä. minulla ei ole sellaisia vääriä elämän arvoja jota he yrittivät laittaa menneisyyteeni. Olivat narsisti valehtelijoita. Onnistuivat kuitenkin tuhoamaan elämän.Yksi kyynel riittää sille elämälle.


      • kuolema
        tuhotut narsistit kirjoitti:

        Niin he tekivät sen en minä. minulla ei ole sellaisia vääriä elämän arvoja jota he yrittivät laittaa menneisyyteeni. Olivat narsisti valehtelijoita. Onnistuivat kuitenkin tuhoamaan elämän.Yksi kyynel riittää sille elämälle.

        Sisäinen maailma on poissa jäljelle on jäänyt vain kuolemaa odottava tyhjä kuori.


      • alaikäisyys
        kuolema kirjoitti:

        Sisäinen maailma on poissa jäljelle on jäänyt vain kuolemaa odottava tyhjä kuori.

        Lohduton kaipaus ja kuin raivoava meri tunteeni salpaa. Huudan sinua oi vaaleahiuksinen rakkaani. Ääneni häviää muiden melskeeseen mutta näen sinut tarkemmin menneisyydessäsi kuin milloinkaan. Älä minua syytä en minä sinua kehoittanut sellaiseen elämään vaan valhe sinun iästäsi. "Olin vielä silloin vähän alaikäinen".


      • vanha ihmisraunio
        alaikäisyys kirjoitti:

        Lohduton kaipaus ja kuin raivoava meri tunteeni salpaa. Huudan sinua oi vaaleahiuksinen rakkaani. Ääneni häviää muiden melskeeseen mutta näen sinut tarkemmin menneisyydessäsi kuin milloinkaan. Älä minua syytä en minä sinua kehoittanut sellaiseen elämään vaan valhe sinun iästäsi. "Olin vielä silloin vähän alaikäinen".

        Rakensinko elämäni raunioille koskaan mitään hyvää tai onnistunutta en sillä seuraava päivä tuhosi kaiken julmuudellaan ja rakkaudettomuudellaan. Muistan sinut nuori tyttönen ja raskautesi kun odotit meidän yhteistä lasta. Myrsky joka hajoitti sieluni repi psyykkeeni ripoitteli sen häpeällisesti toisten jalkoihin. Huusin mutta kukaan ei kuullut sillä pilkka häpäisijät rummuttivat niin lujaa että ei huutoani kuultu ja vaikka olisi kuultu kukaan ei olisi tullut auttamaan. Jäljellä on häpeällisesti valheilla rikottu minuus ja vanha ihmisraunio.


    • petetty hän

      Olitte petollisia sinä ja pikkuserkkusi.

      • syytön syyllinen

        Miten olisin voinut kihlautua sinun menneisyytesi kanssa vaaleahiuksinen tyttöni. Minut pilkattiin juudas iskariotiksi ja sinut pelastettiin mariaksi Jeesuksen äidiksi. Minä olin syyllinen kaikkeen ja sinä vapaa kaikkeen.


    • Lähteillä

      Mutkainen kylätie
      vie rannalle
      silkkiuikku sukeltaa
      taivas on sininen
      sydämeni avoin sinulle
      kaikki tapahtui
      yksikössä
      herään levotomasta
      kiihkeästä unesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe