JT Beauty Outlet

shoppazillaaa

49

2341

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fejnj

      Mainostusta taas pukkaa!

      • Niinpä näkyy

        Suomenkielinen nettikauppa, omistajat suomalaisia, toimii kuitenkin Englannista käsin ja tavarat tulee ja palautetaan Englantiin. Ne kertoo noudattavansa Suomen kuluttajansuojalakeja.


      • erlefovdjuf
        Niinpä näkyy kirjoitti:

        Suomenkielinen nettikauppa, omistajat suomalaisia, toimii kuitenkin Englannista käsin ja tavarat tulee ja palautetaan Englantiin. Ne kertoo noudattavansa Suomen kuluttajansuojalakeja.

        Englantilainen pulju tää on. Joku suomenkielinen Jonna siellä duunissa. Toimitusajat ei pidä, syytetään postia ja sitten kun pyytää antamaan kuljetusliikkeen nimen ja tracking-numeron, ei vastata sähköposteihin. Puhelinnumeroa ei nettisivuilla ole (koska paljastaisi että ei operoida Suomesta käsin). Että tämmönen kusetus.


    • mävaaaaan

      On muuten niin säälittävä kauppa joka myy vanhoja eltaantuneita tuotteita ja jopa TESTEREITÄ!!! ...siis testereitähän eivät valmistajat ole tarkoittaneet myytäviksi, mutta joku kosmetiikka-amatööri yrittää saada itselleen viikkorahaa niilläkin. Hurraa vaan. Eivätkä ne mitään Suomen kuluttajasuojalakeja tositilanteessa noudata koska ei niiden edes tarvitse, höpöhöpöpuhetta etta saadaan ihmiset kerran tilaamaan niiden roskaa.

      • ****

        Mulla on ihan sama kokemus. Tilasin 3 tuotetta, joista yhdessä luki (englanniksi) näyte, ei myyntiin ja yksi oli hajusta päätellen vanhentunut. Kolmas tuote oli mielestäni hyvä ja päätin ostaa äidilleni samanlaisen Suomesta. Kun kaupassa näytin kyseistä tuotetta myyjälle, niin tämä kertoi, ettei tuollaista pakkausta ole ollut käytössä enää pariin vuoteen... vanha siis sekin tuote. Tuotteet lähetetään ilman pakkuksia/pakkausselosteita, mikä on ainakin allergiselle huono juttu. Viimeinen käyttöpäiväkään ei missään näistä kolmesta tuotteesta ollut näkyvissä. Tilaus oli kyllä edullinen, mutta kieltämättä on huijattu olo.


    • simpe

      Ei ole ollut mitään ongelmia... tilasin ja asiakaspalvelu oli ihan 10 kun otin niihin yhteyttä. Kun katsot ulkomaalaisia nettikauppoja, kaikki myy testereitä. Joskus valmistajat lopettavat tuotteet ja myyvät testerit ylimääräisten tuotteiden mukana juuri nettikaupoille. Ainiin ja sivuilla lukee että noudattavat suomen kuluttajasuojalakia.

      Tässä taisi olla muuten ideana ostokokemuksia..?

    • ewajofjef

      Mainostusta taas! Suosittelisin varomaan tällaisia firmoja joilla ei ole varaa maksaa mainoksistaan rehellisesti

    • Johanna67

      Hyvä kauppa :)

    • pettynyt tilaaja

      Hei!

      Ei minullakaan ole tosiaan mitään positiivista sanottavaa tuosta puljusta. Tuotteita mainostetaan myyntikuntoisina ja uusina. Kysyin vielä erikseen, ovatko tuotteet oikean kokoisia, vaikka ovatkin osa testereitä ja minulle sanottiin että ovat. Silti osa tuotteista oli "testerikokoa". Lisäksi pakkaukset oli todellakin kulahtaneita ja osa luomiväreistä pinnaltaan rikkoutuneita. Toimituskin kesti luvattoman kauan. Lisäksi tuotteeet oli pakattu erittäin epäammattimaiseen tyyliin.

      Nyt olen huomannutkin että kyseinen firma on vallannut keskustelupalstat ja blogeille antanut ilmaisia meikkejä, jotta joku edes kehuisi heidän tuotteitaan. Suosittelen kyllä miettimään useamman kerran tämän firman kohdalla, mihin rahansa laittaa.. Ei edullinenkaan kosmetiikka saisi olla vanhaa ja eltaantunutta.

    • JT Beauty Outlet

      Hei!

      Olen pahoillani jos jollain on ollut huono kokemus kaupastamme. Sahkopostilla meihin ei ole otettu yhteytta viela yhdessakaan tapauksessa (kauppahan on viela aika uusi). Jos jossain tuotteessa on vikaa, mielellamme korvaamme tuotteen.

      Meista on levitetty aika pahoja valheita keskustelu palstoilla viime aikoina. Esimerkiksi etta myymme vanhentuneita ja feikki tuotteita. Tama ei ole totta, ja olemme tehneet rikosilmoituksen eraasta kirjoittajasta joka levittaa naita huhuja Suomi24 palstalla.

      Emme ole vastaanottaneet sahkopostia jossa kysyttaisiin ovatko testerit testerikokoisia. Jotkut tuotteista ovat tosiaan valmistettu testerikayttoon, eli niissa on 'tester' merkki. Tuotteet ovat taysikokoisia ja ehdottomasti kayttamattomia. Valmistajat myyvat testeriksi valmistetut ylimaaraiset tuotteensa tukuille, josta JT Beauty Outlet ostaa ne ja myy kuluttajille.

      JT Beauty Outlet ei halua etta kukaan asiakkaista saa huonolaatuisia tuotteita tai huonoa ostokokemusta. Jos tuotteissa tai kokemuksessa on jotain vikaa, ota yhteys JT Beauty Outlet asiakaspalveluun osoitteessa: [email protected]. Kiitos paljon.

      JT Beauty Outlet

      • &&pettynyt

        n jokaista välttämään tätä nettikauppaa (kuin herpestä) ! Tilasin tuotteen jonka toimituksessa noin kesti 1kk. Kun tuote viimein tuli, niitä tulikin viikon päästä toinen. Palautin toisen tuotteen omakustanteisesti Englantiin. Yritys ei ole kuitenkaan perunut Klarnalta toista laskua, vaan yrittää laskuttaa kahdesta tuoteesta. Jokaiseen sähköpostiin vastaaminen kestää monta päivää ja vastaaja vastaa vain etunimellään Jonna. Ei puhelinnumeroa ja tuotteen pakattu epämääräisesti.
        Keissi tällä hetkellä kuluttajaasiamiehellä.


    • pettynyt tilaaja

      Hei!

      Itse tein tilaukseni huutonetin kautta, jossa esitin kysymykseni suoraan tuotteen kohteeseen. Kysyin siis, ovatko tuotteet normaalikokoisia. Kuitenkin paketissa osa tuotteista oli sitten joko niitä testeri- tai matkakokoja, joista minulle ei oltu mainittu mitään. Palautteessani huomautin kyllä tuotteiden kuluneesta ulkoasusta, mutta muusta en jaksanut alkaa valittamaan koska pakettiin oli osittain kuitenkin huomioitu toiveitani, enkä kehdannut alkaa muutamaa tuotetta postittamaan takaisin. Joka tapauksessa jäi harmittamaan, kun rahoille ei saanut täyttä vastinetta ja silloin helposti ne positiiviset puolet unohtuvat.

      Osa tuotteista haisee hieman pistävälle, kun tänään niitä vielä tarkemmin tutkiskelin (en siis vielä ehtinyt käyttää suurinta osaa tuotteista) ja esim. kaksi rimmelin voidemaista luomiväriä olivat keskenään aivan epätasalaatuisia. Toinen oli oikeasti voidemainen ja hyvä, toinen oli aivan lirua, aivan kuin vettä. Mielestäni kosmetiikkafirman ei tulisi myydä kosmetiikkaa, jonka tuotepakkaukset ovat ulkoasultaan aivan kulahtaneita koska se antaa epäammattimaisen kuvan firmasta.

      Itse jaksanut lähettää teille sähköpostia, koska olin lukenut, että kuinka monet ovat lähettäneet teille sähköpostia, mutta eivät ole koskaan saaneet vastausviestiä.

      Toivon, että saisitte nämä kyseiset asiat kuntoon josta monikin ihminen on huomauttanut. Ainahan on mukavempi lukea positiivista palautetta kuin negatiivista! :)

    • JT Beauty Outlet

      Paketti jonka olet ostanut Huuto.netin kautta on poistomyyntipaketti, jossa myydaan 60kpl tuotteita todella edullisesti. Laitamme pakettiin aina ylimaaraisia tuotteita sen takia etta joskus siella voi olla muutama tuote jossa on paketointi kulahtanut tms. Ideana on se etta siella olisi 60kpl niita kunnon tuotteita, koska emme jokaista tuotetta tarkista erikseen. Olen todella pahoillani huonosta kokemuksesta, mutta on reilua antaa kaupalle mahdollisuus selvittaa asia ennen kuin menee haukkumaan nettipalstoilla. Mielellaan olisimme selvittaneet asian kanssasi jos olisit ottanut yhteytta maililla.

      JT Beauty Outlet

    • Pelkkää plussaa

      Oma kokemus: näitä kommentteja lukeneena annan korteni kekoon. Tilasin pari ripsenhoitotuotetta, selluliittivoidetta ja vartalopuuteria. Tilaus vaivaton, toimitus tilauksesta vei tasan viikon. Tuotteet pakattu asiallisesti ja pakkaukset siistejä, tuotteet samoin. Ei mitään valittamista todellakaan. Maksuvaihtoehtoja löytyi! Voin suositella 10 !

    • Ryppyrasva

      Olen tilannut kahdesti, ensimmäinen tilaus tuli tosi nopeasti noin viikossa ja lasku Klarnan kautta. Toisen, isomman tilauksen tein 8.11. ja maksoin heti verkkopankissa. Tästä tilauksesta ei tullut sähköpostiin edes tilausvahvistusta, kuten ensimmäisestä. Odottelen yhä jo maksamiani tuotteita. Olen lähettänyt firmalle jo kolme sähköpostiviestiä, joihin ei edes vaivauduta vastaamaan. Olen tosi pettynyt ja jäi viimeiseksi tilaukseksi ko. firmalta.

    • JT Beauty Outlet

      Moikka Ryppyrasva!

      Voisitkohan ottaa yhteytta asiakaspalveluumme? Emme ole jattaneet kolmeen sahkopostiin vastaamatta keneltakaan asiakkaalta - ainakaan tahallaan! Joskus meidan sahkopostit menevat roskapostikansioon automaattisesti, eli meidan sahkopostiosoite kannattaa tallentaa. Ottaisin sinuun yhteytta mielellani ja selvittaisin mista on kyse.

      JT Beauty Outlet

      • cat

        moikka JT outlet.
        Jos kerran vastaatte aina sähköposteihin nii ole nyt kahden päivän ajan lähettänyt 3 viestiä ja odoton vielä yhteydenottoa asiakaspalvelusta. Ny teillä on mahdollisuus todistaa nopeaa vastaus toimintaanne realiajassa.


      • Venaillaan
        cat kirjoitti:

        moikka JT outlet.
        Jos kerran vastaatte aina sähköposteihin nii ole nyt kahden päivän ajan lähettänyt 3 viestiä ja odoton vielä yhteydenottoa asiakaspalvelusta. Ny teillä on mahdollisuus todistaa nopeaa vastaus toimintaanne realiajassa.

        Itse kanssa ihmettelin,kun en saanut minkäänlaista tilausvahvistusta tilauksesta jonka tein viikko sitten.Tässä nyt sitten jännityksellä odottelen tuleeko tilaukseni perille,ei ainakaan tämän päivän postissa ollut.


    • harmittaaa

      Itse olen tilannut sieltä pari kertaa aikaisemmin ja ollut tyytyväinen palveluun ja tuotteisiin. Nyt latoin tilauksen menemään tammikuun alussa, mutta en ole saanut maksamiani tuotteita vieläkään, jos edes tulen saamaan. Kerran jo jouduin vaihtamaan yhden tuotteen tilauksestani ja lupasivat laittaa postiin. Nyt olen laittanut sähköpostia jo monta kertaa, mutta sieltä päästä ei vastata.

    • harmissaan myös

      Minulla myös tilaus sisässä kyseiseen nettikauppaan jonka olen tehnyt tammikuun alkupuolella . Tilauksesta olen saanut sähköpostiini tilausvahvisyiksen, mutta tilausta ei ole vieläkään näkynyt eikä kuulunut!

    • Ripsiräpsy

      Siis apua mitä meininkiä tolla nettikaupalla!! Tein tilaukseni Helmikuussa ja sain tuotteeet Maaliskuun lopulla, lähettivät tuotteet kahteen kertaan ja vaikka palautin toisen ylimääräisen paketin heti. On lasku molemmista tuotteista edelleen Klarnalla. Yrittävät siis velottaa kahdesta ja eivät vastaa mihinkään sähköposteihini tiedustellessani asiasta. Nyt kaksi meiliä lähtenyt sinne ja ei vastausta.
      Tänään olin yhteydessä Kuluttajavirastoon. Suosittelen varomaan kyseistä frimaa.

    • huhhuhhuh1

      Tilasin tänään tuolta ja vaikka tilaus oli lähes 100 eur, niin maksu kohdassa tuli teksti että ei voi maksaa laskulla, pitää maksaa verkkopankilla tai luottokortilla. Maksoin sitten luottokortilla ja heti kun maksu oli vahvistettu tuli error! Tein tilauksen työpaikan koneella ja täällä tehokkaat yhteydet, vika ei siis ollut minun koneessa. Sain sähköpostin Klarnalta että maksu vastaanotettu mutta minkäännäköistä tilausvahvistusta en saanut. Onko siis odotettavissa että en ole tuolta saamassa yhtään mitään? Otan kyllä yhteyttä mastercardiin ja kuluttajansuojaan jos ei kuulu. Mailia laitoin, saa nähdä tuleeko siihen vastausta..huoh

    • JT Beauty Outlet

      Heippa!

      Pahoittelemme tosiaan jos jonkun sähköposteihin ei ole vastattu. Yleensä vastaamme 24h sisällä, mutta joskus meilla on ollut valtata määrä sähköposteja ja meillä on kestänyt useampi päivä vastata. Parannamme palvelua.

      Joskus asiakkailta tulee viestejä, mutta heidän säköpostiosoitteensa on kirjoitettu väärin joten emme pysty vastaamaan. Tästä syystä myös tilausvahvistuksen eivät mene perille. Joskus meidän sähköpostit menevät suoraan roskaposti kansioon, eli sekin on hyvä tarkistaa.

      Pahoittelemme tosiaan vuoden alussa tapahtunutta häiriötä. Meilla oli ongelmia tukun kanssa, ja emme saaneet tavaraa sisään joten emme valitettavasti voineet lähettää niitä eteenpäin asiakkaille.

      Pahoittelemme asiasta johtunutta häiriötä.

      JT Beauty Outlet

    • Ifolori

      Huuto.netissäkin ylläpidon toimesta suljettiin tuon puljun tunnus...kosmetix. Siellä saa aika paljon kuraa tehdä että noin käy, voipi olla historian ensimmäinen FIRMA, joka menetti tunnarinsa kun oli epäammattimaisempi kuin tavalliset yksityiset myyjät. Aika huikea suoritus kyllä sinänsä, mutta en yhtään ihmettele kun luki sitä negatiivisten palautteiden määrää. Ja kaikki nettipalstat ovat täynnä negatiivisia kommentteja ja huuto.net oli myös, kaikki eri ihmisten kirjoittamia, joten ei todellakaan ole YKSI ihminen joka näin kirjoittaa.

      Ja tuskinpa oikeasti mitään rikosilmoitusta on edes tehty, mä en ainakaan kehtaisi yrittäjänä mennä tekemään rikosilmoitusta negatiivisesta palautteesta asiakkaalta. :D Ja jos asiaa alettaisiin tutkimaan, niin tuskinpa yksikään kirjoittaja olisi väärässä, koska evidenssit paskaan palveluun ja paskoihin tuotteisiin löytyy, niitä löytyy pilvinpimein eri käyttäjiltä. Jos jostakin pitäisi rikosilmoitus tehdä olisi se tuon firman pyörittäjä, ilmeisesti tuo sama lyyli joka täälläkin pyöriin hoitamassa firman asiakaspalvelua Suoli24-nettipalstalla. Voi morjensta pöytään tuota ammattitaidon määrää. :D :D :D

    • minunmielipidr

      Oma kokemukseni. En tilaa enää ikinä. Mielestäni nettisivuilla pitäisi lukea jos joku tuote on loppu tai sitä ei ole varastossa jotta tilaaja tietää että kestää kauan ennenkuin saa tuotteen (jos saa...) Olen tilannut kaksi kertaa.Ekalla kerralla meni yli kk. toisella kerralla eli nyt joudun yhä odottamaan rahoja tuotteesta mitä en ole saanut. Aijon ottaa kuluttajavirastoon pian yhteyttä jos ei ala rahoja kuulumaan.
      Halusin jakaa kokemukseni koska huomaan etten ole ainoa kenellä huono kokemus, enkä halua muille samaa mielipahaa mitä itse olen kokenut. Kyseiselle firmalle olen sähköpostia laittanut joihin ei ole vastattu joten pakko avautua täällä ettei muille tule samaa kokemusta.
      Olen tilannut enne zalandolta, pretty:sta, hersecretiltä, nellyltä ym. ja mistään muusta ei ole pahaa sanottavaa!

    • Ripsiräpsy

      Laita samantien vaan kuluttajavirastoon ilmoitusta firmasta. Itsekin tein ilmoituksen, vasta tämän jälkeen mitätöivät laskuni Klarnalta.
      Tilaan paljon myös netistä ja vain tämän firman ja Freddystoren kanssa on ollut ongelmia.

    • minunmielipidert

      ok hyvä tietää! kumpa olisin lukenut kokemuksia kyseisestä firmasta ennekuin tilasin. :(

    • JT Beauty Outlet

      Moikka!

      Meidän imago on meille toki tärkeä, sillä ihmiset lukevat näitä ketjuja. Rikosilmoitus on tehty valheellisen tiedon levittämisestä ja kunnianloukkauksesta.

      Meillä on jotain asiakkaita jotka eivät ole lukeneet toimitusaikoja kunnolla, ja ovat tehneet ilmoituksia Kuluttajasuojavirastoon. Meille ei kuitenkaan ole tullut yhtään moitteita sieltä, sillä asiakas on ollut väärässä. Sitten suutuksissaan tullaan tänne kommentoimaan valheellista tietoa :(

      Jokaisella on teitenkin sananvapaus ja otamme mielellään vastaan rakentavaa palautetta. Yritämme kokoajan parantaa palveluitamme, ja siirrymme ensikuussa eri postiin toivoen, etta viivästyksiä postin puolesta tulisi vähemmän.

      JT Beauty Outlet

      • Banaanibanni

        On se kyllä kumma että yhdelle ainoalle firmalle sattuu näitä "viivästyksiä" niin paljon. Varmaan lähetysten kulkemattomuudesta johtuu sekin että asiakkaiden viesteihin ei vastata. Ja myös se että tuotteet ovat loppuneet, mutta siitä ei ole mainintaa asiakkaalle missään.

        Kaikki nuo edellämainitut seikat ovat varmasti kuljetusfirmojen syy kun eivät kuljeta asiakkaiden sähköpostejakaan perille. :D ;) Ja eivät myöskään tuo lisää tuotteita varastolle.

        Kuka oikeasti uskoo nuo selitykset? Ei kukaan pienimmilläkin hoksottimilla varustettu henkilö. Yksikään näistä asiakaspalautteista täällä ei täytä kunnianloukkauksen kriteereitä eikä valheellisen tiedon levittämistä, vaikka Suomen laissa ei kyllä ole sellaista rikosnimikettä olemassakaan kuin "valheellisen tiedon levittäminen". Todella outoa jos sellaisesta olisi rikosilmoitus tehty, koska sellaista rikosta ei ole ainakaan Suomen laissa.

        Ja tuo on kummaa myös että oikein erikseen tullaan tänne kertomaan miten asiakkaat ovat aina olleet väärässä. Yleensä firmat eivät edes viesti asioita tuolla tavalla asiakkaita typeryksiksi leimaten ja eivät varsinkaan jossain Suomi24 -keskustelupalstalla. Mutta JT Beauty Outlet yllättää aina uudelleen kerta toisensa jälkeen, tuskin oppii ikinä läksyään.


      • odottava

        Olen yrittänyt ottaa teihin yhteyt eri teitse jo yli viikon. Tilasin teiltä joululahjoja mutta teistä ei kuulu mitään. Tilasin tuotteet yli 2 viikkoa sitten enkä ole saanut kuin yhden s-postin tuotetilauksen yhteydessä, että tilaus on käsittelyssä. Olen yrittänyt kysellä moneen otteeseen tilaukseni perään, että onko sitä edes lähetetty, ja olen odottanut nyt vastausta jo yli viikon! Pitää tulla tänne huutelemaan josko täältä joku vastaisi. Tällaisesta ei tule kyllä kovin luotettava fiilis..!


    • Makeuplover

      Miksiköhän ei ole saatu huomatuksia Suomen kuluttaja-asiamieheltä? Samalta, jota kaupan pitäjä virheellisesti tituleeraa Kuluttajasuojavirastoksi, vaikka sellaista instanssia ei ole olemassakaan. Olisikohan syy se että sen toimivalta ei ulotu ulkomaisiin nettikauppohin? Koska ei ulotu, ulkomaiset nettikaupat ovat suomalaisen kuluttajan kannalta villi länsi ja niihin ei ole mitään toimivaltaa Suomen viranomaisilla. Aina voi sanoa firmat kuten tämäkin että noudattaa Kuluttajaviraston määräyksiä, mutta tosipaikan tullen ei silti ole mikään pakko edellämainituista syistä.

    • pirkkooo

      Täällä palstalla on kyllä kaksi täysin eri näkemystä kyseisesta nettikaupasta. Toiset haukkuu ja toiset kehuu. Eikai ne kaikki voi olla omistajan kirjoittamia? Eihän muuten Klarna esim. suostuisi tekemään kyseisen firman kanssa mitään. Eihän se pulju edes pysyisi pystyssä jos siellä oikeesti asiakkaita kohdeltaisiin näin. Ymmärtääkseni kuluttajasuoja laki ulottuu ulkomiasiihkin firmoihin jos Suomeen markkinoivat noinkin paljon.

      Tosin sitten herää se kysymys ettämiksi täällä jaksetaan haukkua yhtä pikku firmaa? Hankkikaa elämä!!

      • Nytonelämä

        Eihän nettikaupan pystyssä pysymiseen vaadita likviditeettiä kuin alle satanen kuukaudessa, jonka nettisivujen palvelimet ja maksupalvelut veloittavat. Senhän rahan saa jo helposti kasaan kun jättää yhden asiakkaan tilauksen toimittamatta. Ja katteen saa parinkin rehellisesti toimitun tilauksen lähettämisestä. Sehän siinä just onkin, että nettikauppoja pystyvät pyörittämään ties millaiset rahattomat huijarit tarvittaessa, koska aloitus- ja ylläpitokustannukset ovat niin pienet. Eli pystyssäpysyminen ei paljoa vaadi.

        Laadukkailla nettikaupoilla kuitenkin on hyvä varasto -> tuotteet saapuvat nopeasti ja toimitusajat ovat lyhyet. Varastoa ei tunnu tuolla firmalla oikein olevan ollenkaan, koska jokaisen tuotteet lähetys tuntuu kestävän ikuisuuden. Tässä herääkin kysymys että pyöritetäänkö kauppaa ns. asiakkaan rahoilla eli kun rahat tulee, sitten vasta ostetaan asiakkaan haluama tuote ja lähetetään asiakkaalle. Eli sama mitä yksityiset myyjät tekevät huuto.netissä esim. hiuspidennystilauksissa, asiakas maksaa ja toimitusaika on 2 vkoa = myyjä tilaa Kiinasta hiukset vasta saatuaan rahat. Juuri noin pyöritetään "businessta" nollapääomalla ja sanotaan että "juuri nyt on tuote loppunut varastosta". Muutamaa halpistuotetta voi olla toki useampikin "varastossa", mutta varaston arvo tuskin on kovin montaa euroa toisin kuin laadukaissa suomalaisissa nettikaupoissa, joiden varastoarvot ovat helposti yli 10 000 €. Ulkomaalaisten suurten nettikauppojen varastoarvot ovat taas moninkertaiset tuohon verrattuna.


      • Nytonelämä
        Nytonelämä kirjoitti:

        Eihän nettikaupan pystyssä pysymiseen vaadita likviditeettiä kuin alle satanen kuukaudessa, jonka nettisivujen palvelimet ja maksupalvelut veloittavat. Senhän rahan saa jo helposti kasaan kun jättää yhden asiakkaan tilauksen toimittamatta. Ja katteen saa parinkin rehellisesti toimitun tilauksen lähettämisestä. Sehän siinä just onkin, että nettikauppoja pystyvät pyörittämään ties millaiset rahattomat huijarit tarvittaessa, koska aloitus- ja ylläpitokustannukset ovat niin pienet. Eli pystyssäpysyminen ei paljoa vaadi.

        Laadukkailla nettikaupoilla kuitenkin on hyvä varasto -> tuotteet saapuvat nopeasti ja toimitusajat ovat lyhyet. Varastoa ei tunnu tuolla firmalla oikein olevan ollenkaan, koska jokaisen tuotteet lähetys tuntuu kestävän ikuisuuden. Tässä herääkin kysymys että pyöritetäänkö kauppaa ns. asiakkaan rahoilla eli kun rahat tulee, sitten vasta ostetaan asiakkaan haluama tuote ja lähetetään asiakkaalle. Eli sama mitä yksityiset myyjät tekevät huuto.netissä esim. hiuspidennystilauksissa, asiakas maksaa ja toimitusaika on 2 vkoa = myyjä tilaa Kiinasta hiukset vasta saatuaan rahat. Juuri noin pyöritetään "businessta" nollapääomalla ja sanotaan että "juuri nyt on tuote loppunut varastosta". Muutamaa halpistuotetta voi olla toki useampikin "varastossa", mutta varaston arvo tuskin on kovin montaa euroa toisin kuin laadukaissa suomalaisissa nettikaupoissa, joiden varastoarvot ovat helposti yli 10 000 €. Ulkomaalaisten suurten nettikauppojen varastoarvot ovat taas moninkertaiset tuohon verrattuna.

        Yhtä pikkufirmaa jaksetaan "haukkua" siksi, koska se ei kohtele asiakkaita hyvin ja aiheuttaa heille mielipahaa ja epävarmuutta omien itsetienattujen rahojensa kohtalosta. Nämä "haukkujat" ovat solidaarisia ja jakavat tietoa, jotta noidankehä ei jatku ja muillekin käy samalla tavalla. Itse koen sen olevan hyvätapaista tiedon välitystä, jossa ajatellaan myös muiden ihmisen parasta.

        Oletko myös koskaan miettinyt miksi juuri "yhtä pikkufirmaa" haukutaan niin paljon? Miksi eivät muita suomalaisia pieniä nettikauppoja, joita on pilvinpimein? Voisiko johtua siitä että muiden kanssa hommat toimii ja asiakasta kohdellaan hyvin, joten ei ole haukuttavaa? Onhan se kummallista että niin eri tahot ovat pullollaan näitä huonoja kokemuksia juuri tietystä kaupasta.

        Pitäisikö olla ok että rahat jää sisään ja tuotteita ei kuulu? Silloin olisi se mainitsemasi elämä kun ei välittäisi siitä että menetti 100 €? Ja pitäisikö olla ok, että vastausta kyselyihin ei tule että missä tuotteet/rahat? Jos kyselee rahojensa tai maksamiensa tuotteiden perään, niin ei ole elämää? Kieltämättä erikoinen ajattelutapa.


    • huoh333333

      Kaikkea muuta kuin luotettava firma. Itse lueskelin näitä, ennen kun tein tilaukseni.
      Noh ajattelin olla tuomitsematta, ennen kuin tilaukseni olisin saanut.

      Tilasin tuotteet 11.12. Heidän nettisivuillaan lukee, että mikäli tilaa ennen 16.12, niin tuotteet kerkävät jouluksi, tämän jälkeen he eivät voi taata, että tuotteet kerkeävät jouluksi.

      Nyt 22.12 kävin postissa kysymässä onko pakettia- ei ollut. Toimitusaika 3-14vrk.

      Laitoin sähköpostia ja kas 22.12 ja tuotteita ei ole edes lähetetty, koska varasto on muuttanut.

      Olen aivan hemmetin pettynyt, en ole koskaan moiseen verkkokauppaan törmännyt.

      En suosittele en.

      • Aasiakas

        Hei,minullakin aivan samanlainen kokemus.Ei tullut joululahjoja vaikka tilasin jo joulukuun alussa.En ole saanut vieläkään tilaamiani tuotteita.Vasta toiseen sähköpostiini vastattiin.

        Ensimmäinrn tilaukseni tuli moitteetta,mutta toisen osalta täytyy kyllä todeta toiminnan olevan todella vähintään outoa.


    • xccvx

      Kuluttajansuojalaki

      Kuluttajan ja elinkeinonharjoittajan välillä tehtyihin kauppoihin sovelletaan kuluttajansuojalakia. Kuluttajaviranomaiset auttavat kuluttajaa jos erimielisyyksiä ilmenee. Kuluttajaviranomaiset ja heidän yhteystietonsa löydät osuudesta Yhteystietoja.

      Kuluttajansuojalakia ei sovelleta kahden kuluttajan tai kahden elinkeinonharjoittajan välillä tehtyihin kauppoihin. Tämä kannattaa huomioida esimerkiksi autokaupoissa kahden kuluttajan kesken.

      Kuluttajan velvollisuus on
      maksaa tavaran tai palvelun hinta kokonaan ja sovittuna aikana
      Myyjän velvollisuus on
      toimittaa sovitunlainen tuote sovittuna aikana ja sovittuun hintaan

      • johannajaminttu

        Missä meikit viipyvät??? marraskuussa tehty tilaus, luvattu joulukuun alkupuolella toimittaa sähköpostia laitettu jo muutaman kerran, eikä vastausta oo tullu vaikka on luvattu 24h sisällä vastata. päähän ottaa tällanen touhu!! en olisi tilannut jos olisin tiennyt että näin kauan kestää.... ja tuotteet jo maksettu ennakkoon!!!!!......tästä hyvästä pitäis saada paljon ilmaisia meikkejä paketin mukana! sitten voisi viel harkita tilaamista uudelleen.


    • äimänkäki

      Mitä ihmettä te ihmiset oikein hölmöilette?! Ettekö tarkista nettikaupoista edes sen vertaa onko niillä fyysistä osoitetta ja puhelinnumeroa ja missä sijaitsevat?! Ne on perusasioita ja muista pikkuseikoista voi huomata kyllä sitten että minkäluokan pulju on kyseessä.
      Näitä huijarifirmoja tuntuu olevan ihan tarpeeksi jo suomalaisten seassa et huhhuh.

      Mitenkä tuo liike voi olla vieläkin pystyssä?

    • jo toinen tilaus

      hyvä kauppa, toiitus vaan vähän venyy...mutta hyvät hinnat ja laatua pikkurahalla, jos osaa etsiä..suosittelen! :)

    • Asiakaspalvelu?

      Huh,kannatti guuglata. Olen onneksi niin varovainen ulkomaisten kauppojen suhteen, en laita edes Visan nroa mielelläni. Ja tuolta en tilaa, oli sitten kuinka halpaa tahansa!

    • Tiv

      Olen tilannut 2kertaa ja mitään ongelmaa ei ole ollut missään asiassa.
      Turhaa leukojen louskutusta ja panettelua.
      Minun tuotteet olleet ihan hyviä.
      En ole koskaan uskonut puheita, varsinkaan negatiivisia puheita.
      Rohkeasti tilaamaan JBbeaytysta kauneutta naisille!!!
      Tilaan vastakin kun tarvetta tulee.

      • Taa12

        Olen tilannut monta kertaa aiemmin ja aina toiminut moitteettomasti. Valitettavasti viimeisimmän tilauksen myötä meni luotto tähän yritykseen. Tavaroita en ole saanut, luvattu lähettää uudet tuotteet mutta ei ole kuulunut. Laskun maksoin ajallaan ja tilauksen tein marraskuussa. Ikävä joutua pettymään kauppaan johon aiemmin olin todella tyytyväinen.


      • naurajasi

        "En ole koskaan uskonut puheita, varsinkaan negatiivisia puheita."
        Hahaa! Mahtaa tuollainen idootti joutua jatkuvasti huijatuksi.


    • lainkuuliainen

      Huijaa! Älkää missään nimessä tilatko mitään. Toimitusaika pitkä, spostiin ei vastata ja mitä parasta laitetaan tuotteet maksamaan vaikka ne olivat palautettu

      • Tilaaja1

        Huono kokemus täälläkin. Tammikuun loppupuolella tehty tilaus ei ole huhtikuun alkuun mennessä saapunut, vaikka paketti luvattiin lähettää helmikuun alussa. Sähköposteihin ei vastata ja facebookista poistettu pettyneiden tilaajien kommentit. En suosittele ko. firmaa kenellekään!


    • ÄläTilaaTuoltaMitään

      Tämä yhden naisen pyörittämä huijausfirma on kaikkea muuta kuin mitä antaa nettisivujen kautta ymmärtää. Luojan kiitos tilasin tuotteen laskulla, mutta olen joutunut olemaan yhteydessä kuluttajariita- asiamieheen, sillä laskua ei suostuta mitätöimään vaikka olen perunut ostoksen, eikä koko tuotetta edes olla lähetetty minulle. Myyjä ei ota yhteyttä vaikka olen päivittäin ollut yhteydessä. Sen verran myyjällä ollut aikaa, että esti minut Facebookista, etten voi kirjoittaa sinne mitään. Kirjoitin sinne viestin, mutta poisti sen ja esti minut.

      Varokaa todella! Ihme, että saa olla vielä kyseinen pulju pystyssä.

    • grrrrrh

      tuotetta ei OLE lähetetty on suomea

      ei mitään "ei OLLA lähetetty"

    • SaaraKoo17

      Hei, tilasin tuotteen N. 130,00€ yli kuukausi sitten, tuotetta en ole edelleenkään saanut eikä maksua palautettu pyynnöistä huolimatta. Nyt en saa enään edes vastausta kyselyyn... Onneksi mies on poliisihallinossa ja teimme rikosilmoituksen. Olen tilannut paljon netistä ja tämä oli kyllä ihan ensimmäinen huijaus. Eli välttäkää näitä nettisivuja. T. Pystynyt nettikauppaan luottanut

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe