JennyJoseph.com

mekkometsästäjä

Kellään kokemuksia sivustosta? Olen lueskellut netistä niin hyvää kun huonoa palautetta. Olen saanut selville, että tuotteet tulevat kiinasta ja ne ovat tosiaan halpismekkoja, ja osa mekoista on merkkimekkojen kopioita.

Itsellä haussa vanhojentanssimekko ja en todellakaan halua tuhlata siihen jotain 300-600 euroa niinkuin monissa paikoissa pyydetään. Tuolta saisin tosi halvalla, mutta onko laatu myös sen mukaista? Itseäni se ei ainakaan häiritse, että mekot on tehty halvoista materiaaleista, kuitenkin omakin vaatekaappi koostuu lähinnä H&M ja Gina Tricot vaatteista, jotka on sitä samaa halpaa kamaa.

18

3275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liinalaura

      Itse juurikin tilasin sieltä mekon, vaikka vähän pelottaa mitä sieltä tulee. Tulen sitten haukkumaan jos oli huono :D

    • liinalaura

      Putkeen meni! Mekko tuli nopeaan, tilasin sen omilla mitoilla ja johan istui. Nätti on kuin mikä ja laatu tuntuu hyvältä. Iltapukuni tosin oli simppelimpää mallia, joten en tiedä miten sit on jos tilaa jonkun uskomattoman prinsessapuvun, kannattaa nimittäin muistaa että jollain 100 eurolla tuskin saa aivan sitä samaa tylliunelmaa koristekirjailuilla.

      Huomion arvoista on myös, että tilauskustannusten lisäksi tullista tulee maksua 16,6e. Eli kun mekko lähetetään Kiinasta, niin DHL lähettää sähköpostia jahka se on saapunut Suomen tulliin ja pyytää maksamaan tullimaksun nettipankissa. Sitten puvun saakin hetimiten suoraan kotiinsa.

    • mekkometsästäjä

      okei kiitos vastauksesta! itelläkin suht yksinkertainen puku, oon kuullu jotain et monesti varsinkin jos on hirveesti jotain koristeluja, timantteja, paljettelja jne niin ne ei välttämättä oo mitään ihan laadukkaimpia. mutta eiköhän noi yksinkertasemmat puvut ainakin vastaa kuvaa suht hyvin!

    • morsian -13

      Onko vielä muilla kokemuksia kyseisestä kaupasta? Laatu on siis hyvää? Olen ostamassa hääpukua ja jennyjoseph.comista löytyi yksi ihana! :) Ajattelin että voin kyllä laittaa rahaa myös ompelijaa jos malli ei tunnukkaan päällä hyvältä.
      Mutta istuvatko puvut hyvin? Laatu on hyvä, tai ainakin kohtuullinen? Värit yms täsmäsivät ja virheitä ei ollut?
      Olisin hyvin kiitollinen jos joku viitsii vastata! :)
      Sekä hyvät että huonot kokemukset tulemaan! En mielellään ostaisi kahta hääpukua jos toinen onkin epäonnistunut.

      • Morsmaikku´13

        Heippa! Tilasin sivustolta hääpuvun omien mittojeni mukaan, tuli ongelmitta noin kahdessa viikossa koti-ovelle. Eilen sovitin ja puku on täydellinen! Vähän joudutaan lyhentämään mutta siinä kaikki. Puku on laadukkaan tuntuinen eikä ainakaan tähän malliin tarvitse edes alushametta. Hieman langanpätkiä siellä täällä, mutta helpostihan niistä pääse eroon. Tullimaksujen suuruus yllätti, oli 86 euroa, mutta silti puku jäi reilusti alle suomen hintojen. Minun kokemukseni olivat siis pelkästään positiivia.


    • Pitsimorsian

      Löytyiskö vielä lisää kokemuksia JennyJoseph.comin puvuista ja laadusta? Etenkin niistä pitsisistä?

      • Vinkkinä

        Kyseessähän on ihan sama kauppa kuin jenjenhouse.com, josta löydät vaikka kuinka paljon keskusteluja. Tämä sama kauppa esiintyy myös monilla muilla nettisivuilla.


    • dreamdresssss

      Sama liike on myös Jenjenhouse, josta itte tilasin puvun mittojen mukaan. Ajallaan tuli ja oli yllättävänkin laadukas, vaikka maksoi vain 180e, sama puku suomesta 450e, että kyllä kannatti! Suosittelen ainakin siis jenjenhousea! :D

    • Kysymys
    • lixiaoyan

      The simple wedding dresses simple wedding dresses for bridesmaid really should match the bride's costume in all ways. You will find generally many confusion when selecting the dress for bridesmaid. Following are a few guidelines to get considered once you go and buy any wholesale bridesmaid dresses.
      http://www.weddingdress2013.com/

    • ASDSDFG

      Wedding Dresses Prom Dresses www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.weddingdressesmore.com 2013 spring wedding dresses at www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses,Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.

    • MorsianHKI

      Itse sain juuri tänään mekkoni ja istui kuin hansikas! Malli on aika yksinkertainen ja takana nyöritys, mutta ehdin jo pelätä kaikenlaista kuultuani jos jonkinmoista tarinaa. Olen myös paaaaljon pidempi ja jonkin verran leveämpi, kuin keskivertonainen, joten siksikin mietin, että mitä sieltä Kiinasta tulee. Jos eivät uskokaan mittojani :D

      Olen kuitenkin tosi tyytyväinen ja voin hyvillä mielin nyt odottaa häitäni :)

    • Beryles
    • Bannnayy123

      http://www.weddingdressesmore.com/

      Olen itse tykästynyt kyseiseen kauppaan. Tavan seppälästä ei nääs minun makuun löydy. Varsinkin leggingsit lämmittävät jalkoja ja mieltäni.

    • tyttövain

      tilasin jennyjosephilta yksiolkaimisen sifonki mekon laahuksella. Siinä on jonkun verran paljetteja olkaimessa ja vyötärössä. Mekko istuu ihan hyvin (tilasin omilla mitoilla) ja nätti on :). Mekolla kesti tulla noin 10 päivää. Suosittelen kyseistä paikkaa! Olin aluksi aika epäileväinen, mutta otin riskin ja se kannatti.

    • Swepsue

      Tilasin hääpuvun ja olen ollut äärettömän tyytyväinen. Toimitus oli nopea ja tuote vastasi hyvin myös tuotekuvaa!

    • Epävarma

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe