iHerb koodin vaihto?

..............

Miten ihmeessä saan vaihdettua jonkun tuntemattoman ihmisen värväyskoodin pois tuolla iHerbissä? Yritän tässä tehdä ensimmäistä tilaustani sieltä ja haluaisin käyttää kaverini koodia, mutta tuolla ostoskorin alla lukee vain sitkeästi jonkun muun koodi, enkä saa sitä millään pois vaihdettua/muokattua.

En mene sivustolle minkään ihmeellisen linkin kautta, olen yrittänyt luoda uuden tilin ja kirjautua uudelleen sisään ja ulos. Silti aina sama koodi ilmestyy tuohon "You provided referral code", kun alan lisätä tavaroita ostoskoriin. Osaisiko joku neuvoa mikä auttaisi koodin vaihdossa?

22

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hnmjkb

      Itse jouduin samaan tilanteeseen, kun avasin jonkun vastaavan linkin. Oli vielä se ongelma, että en ollut ensi kertaa tilaamassa. Siis uutta tilausta ei tahtonut saada onnistumaan.

      Varmaan löytyy jokin suorempikin keino, mutta ccleanerilla lähti tuollainen hörhö pois koneesta.

      http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/ccleaner.cfm

      Tuo on turvallinen ohjelma ja hyödyllinen muunkin turhan poistossa. Rekisterin putsauskin käy. Kysyy aina tehdäänkö tällöin vanhasta varmuuskopio. Kannattaa tehdä, jos tulee ongelmia. Itse olen kymmeniä kertoja käyttänyt ja kertaakaan ei ole tarvinnut palauttaa vanhoja asetuksia. Buutti on hyvä suorittaa vielä lopuksi.

      • Jenna Ohman

        Parhaat iHerb-tuotteet:

        http://www.iherb.com/Super-Brands?rcode=MOP737

        Vinkki: tilaukset menevät paremmin läpi, jos et kirjoita osoitteeseen tai luottokorttitietoihin ÄÖ-kirjaimia. Kirjoita Jenna Ohman, vaikka luottokortissa lukisi Jenna Öhman.


    • uubersupo
    • vuosiatilannu

      Suosittelen tilaamaan lisäravinteet (mm d vitsku) suoraan netistä osoitteesta www.iherb.com

      Itse tilaan esim nestemäistä d-vitamiinia lapsille ja itselle kapselina. Sieltä olen tilannut myös vaimon raskausajan vitamiinit, koirien lisäravinteet jne..

      -toimitus suoraan kotiovelle
      -hinnat HUOMATTAVASTI edullisemmat kuin Suomessa
      -pystyy maksamaan mm Visa electronilla
      -ensimmäisen tilauksen yhteydessä kun kysytään alennuskoodia niin syötä koodikenttään PEK241 niin saat 5 dollarin alennuksen!

    • Sanna-Kaisa!

      Olen ostanut jo vuosia d-vitamiinit ja kalaöljyt iherbistä edullisesti.

      Koodilla HHF724 10 dollarin alennus tilauksestasi!

      • tilaus,.,.

        Kun tilaan iherbistä oman profiilin kautta, niin voinko laittaa sillain, että paketti menee ystävän osoitteeseen?


    • lel375

      iHerbiltä saa 10$ alennuksen käyttämällä koodia LEL375

      • I-herkuttelija

        Kuten myös koodilla HMV823.


    • herbthegreat

      Vuosien kokemuksella suosittelen www.iherb.com
      Ja koodi jolla saat jopa 10 dollarin alennuksen on PEK241

    • VIL700

      Ensitilaajille $10 alennus iHerb-tilauksesta koodilla VIL700, kun tilaus on yli $40!

    • ANU673

      Suosittelen tilaamaan lisäravinteet (mm d vitsku) suoraan netistä osoitteesta www.iherb.com

      Itse tilaan esim nestemäistä d-vitamiinia lapsille ja itselle kapselina. Sieltä olen tilannut myös vaimon raskausajan vitamiinit, koirien lisäravinteet jne..

      -toimitus suoraan kotiovelle
      -hinnat HUOMATTAVASTI edullisemmat kuin Suomessa
      -pystyy maksamaan mm Visa electronilla
      -ensimmäisen tilauksen yhteydessä kun kysytään alennuskoodia niin syötä koodikenttään ANU673 niin saat 5 dollarin alennuksen!

    • fufi1

      http://www.iherb.com/?rcode=JKC693

      Tuolla linkillä tilaamaan tai syötä alennuskoodi kenttään koodiksi JKC693, niin saat ensimmäisestä tilauksestasi 5$ tai 10$ alennuksen ostostesi loppusummasta riippuen.

    • DST646

      Ensimmäisestä iHerb tilauksestasi 5$ tai 10$ alennus koodilla DST646

    • iHerbuser

      10 dollarin alennus ensimmäisestä tilauksesta iHerb.comiin koodilla OVI328

    • MarkSports

      5 tai 10 $ alennuksen iHerbin tilauksesta myös koodilla

      KKG357

    • iHerb ihastunut
      • iHerb

        10$ alennus koodilla ZTD305, voimassa aina.

        Itse tilaan jatkuvasti tuolta.


    • tyytyväinen tilaaja

      iHerbistä vain myönteisiä kokemuksia ja varmasti suosittelemisen arvoinen kohde ravinteikkaille ja edullisimmille löydöille .

      Ensimmäistä kertaa tilatessasi alennuskoodilla ZIP003 voit hyödyntää mahdollisuuden 5-10 $ alennukseen .

      www.iherb.com

      Youtubessa iHerbin tehtaalta videota .

    • Kurvit kuntoon
    • Eveliina94

      Tuore ja takuulla toimiva 10$ alennuskoodi iHerbiin, voimassa aina! Jos haluat hieman tukea köyhää tamperelaista yliopisto-opiskelijaneitokaista. :)
      Syötä koodi: JCM400
      Tai vaihtoehtoisesti klikkaa:
      http://www.iherb.com?rcode=JCM400

    • herbbiii

      Itse tilasin juuri käyttäen koodia PEK241, sain 10 dollarin alennuksen, pienemmästä tilauksesta 5 dollaria.
      Voin kyllä suositella kämpimästi kaikille! Huomattavasti edullisempi, nopea toimitus ja taatusti laadukasta tavaraa.
      Iherbistä löytyy
      -vitamiinit
      -hivenaineet
      -mausteet
      -tee / kahvi
      -kauneudenhoito mm meikit, shampoot
      -lemmikkien vitamiinit
      -ruoka-aineet
      -superfoodit

      JA PALJON MUUTA!!!!!

    • Steviaa

      Uunituore alekoodi TKD391

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe