Honda cbr 125 viritys?

TheSomeone

Miten vois helposti tai sitten vähän vaikeemmin virittää honda cbr kun ei kulje kovin kovaa?

Vain asiallisia kommentteja kiitos! :)

13

4462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !#%%¤

      Joo sama kiinnostaisi Kun niissä ongelma että hyytyy kun on paljon tuulta eikä mene silloin kuin korkeintaan 95 mittarin mukaan

      Miten saisi edes kulkee 140 ilman että moottori kusee

    • Minkä painosia te oikein olette? En mä saa omaani kyllä hyytymään ikinä 90, jos ei nyt jotain kilometrin pitusta ylämäkeä etitä. :D Mun alla tuo kulkee vitosella 120 ja huiput on jossain siellä 140 kieppeillä, ja luulis sen kyllä riittävän. Tuohan alkaa heijaamaanki ihan tajuttomasti noissa nopeuksissa, kun ei sitä ole tarkoitettu siihen. Toki jos on massaa enempi niin se hyytyy kyllä melko nopiasti, ei tuolla 2 päällä kannata mihkää motarille lähteä :D

      • rasse#3

        paljo cbr:än huiput on rehellisesti vakiona kiitos? :)


      • separi 69
        rasse#3 kirjoitti:

        paljo cbr:än huiput on rehellisesti vakiona kiitos? :)

        Mulla meni puhelien gps ssään 126 semmosella möykkysellä tiellä vm2011


      • Kssjdj

        Badums.... jos saat cebarin kulkemaan 140 kilsaa tunnissa niin olet joko 20 kilonen tai mittaris kusee erittäin pahasti 😂😂😂


      • SitäOdotellessa
        Kssjdj kirjoitti:

        Badums.... jos saat cebarin kulkemaan 140 kilsaa tunnissa niin olet joko 20 kilonen tai mittaris kusee erittäin pahasti 😂😂😂

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


    • RoyalRayo

      Kokeilepa porata äänenvaimentimen ritilään 32mm reikä, pakoputkesta ritilä pois ja ilmanputsarista kumirätsä veke.. Kumirätsän saa pois aivan helposti pois kun avaa bensatankin alamutterin, ottaa katepidikkeet ja yläruuvit pois ja kallistaa bensatankkia ylös(ei liikaa ettei letkut irtoa) ja isolla ruuvimeisselillä vetää sen rätsän irti nitkuttelemalla. Suppilo lähtee helposti rälläkällä mutta sitilää saa aika kauan porata, helvetin vahvaa tekoa. Ite painan 75kg ja menee sen 160 noilla!ja vaikka kaks päällä niin ihan sama kuka tulee kyytiin kyllä se 130 asti vääntää. Pitää vaan muistaa kaikki vaihteet huudattaa reippaasti punarajalle, tosin 6 vaihteella alkaa kierrokset laskemaan :/ Ja muista tarkastaa moottoriöljyt riittävän usein kun tämän teet! ja ei tarvi suutinta muokkailla

      • laiska2006

        Mites Jos on 2006 eli ei ruisku et toimiiks samat jutut ^^


      • laiska2006
        laiska2006 kirjoitti:

        Mites Jos on 2006 eli ei ruisku et toimiiks samat jutut ^^

        Ja miten vaikuttaa kulutukseen ja tykkääkö nonehyvää ja mitä säätöi pitää tehä virityksen jälkeen


    • Anonyymi

      Honda cbr 125r 2010 kyseessä ja olen saanut huipuksi moottotiellä 133kmh

      • Mittariin voi hyvin mennäkin jos on pelkkä kuski ja laite on kunnossa.


    • Anonyymi

      Itte huputin tänään ihan vakion vm2008 Honda cbr 125ccn 122 puhelimen gps

    • Anonyymi

      Mikä kiire ihmisillä on, kyllä ne kulkee sen mitä rajoitukset sallii.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe