Riitan metrimättö:(

HattYYY

Ostien ekaa kertaa tuota Riitan metripizzaa. Voih. Ei kyllä meidän perheessä mennyt alas. Paitsi siis roskiksesta. Mautonta oli. Harmi.

11

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fingerpori

En itse pidä Riitan-Herkuista,sillä mullepa kävi kerran näin:
      olin ostanut sitä juustoa mustassa paketissa.
      Kun olin kotona avasin sen ja se oli musta!
      palautin sen ja en halunnut enää uutta,sillä se oli pilaantunutta.

Fingerporin Rivo-Riitan herkku :DDDDDDDD

• diu diu

Ei mikään ruoka ole niin pahaa että roskiin, urpo.

• Uusavuttomat taas

Mautonta..., et osaa itse laittaa mausteita?
      Katsos näin nykyaikana moni inhoaa tai on allerginen jollekkin, niin tälläinen pikkusäätö on jätetty asiakkaalle ja voi tehdä oman maun mukaan.

• TTYCC?

>et osaa itse laittaa mausteita?

Riitan herkussa olisi ollut niin paljon petrattavaa, etten jaksanut enää. Osa mausteista olisi pitänyt jo laittaa uuniin. Mutta en kyllä kylmänä tuollaista maisterele.

Vahinko - vaihdoin Ötkeriin, ja johan oli niin paljon parempaa, että sai pisteet suhteessa riittaan tuollaiset 5-1.

• HattYYY

Yleisesti itsetyydytyksen katsotaan olevan mitä normaalein ja turvallisin seksuaalisen toiminnan muoto. Sitä esiintyy aina varhaislapsuudesta vanhuuteen saakka, niin ihmisillä kuin kaikilla muillakin nisäkkäillä.
      Pienet lapset saattavat masturboida, vaikka he eivät tietoisesti tiedä mistä on kysymys. Yleensä se on sattumalta opittua.
      Ei ole mitään todisteita itsetyydytyksen minkäänlaisesta lääketieteellisestä haitallisuudesta muille kuin Peyronien sairaudesta kärsiville.

• äityliHHH

Riitan metripitsa on mauton.

• nam!

Sehän on just hyvää! Älä dissaa!;(

• voihan siihen

itse lisätä mausteita, tyhmät

• kassinenkatto12

Ainakin nää niiden leipäjuustot on kylla aika herkkua! Pitsat pitää aina vääntää ite tai ostaa mamuilta!

• riitan herkun

"leipäjuusto" on kaukana todella hyvästä leipäjuustosta.

• joooo2

Riitan metripizza on parasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      55
      3935
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      54
      1932
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1406
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1270
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1237
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1081
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1059
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      886
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      884
    10. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      64
      829
    Aihe