Huomattavat otakut

Fujivara Yumi <__<

Siis voisitteko te muut otakut kertoa, että oletteko näkyviä otakuja vai niin sanottuja "normaaleja ihmisiä"....?
Itse olen kai aika näkyvä koska minulla on laukku jossa on anime hahmon kuva, pukeudun usein hameisiin ja säärystimiin. Pukeudun värikkäästi, ja hiukset on aina täyttä pinnejä tai ponnareilla.
Huoneestani sen viimeistään huomaa että olen otaku, : seinät täynnä anime/manga aiheisia julisteita, kirjahyllyt täynnä mangaa,animea, anime/japan-pop lehtiä, piirustusoppaita ja pelejä.
Tykkään myös piirtää:)
Joten kommentoikaa ja kertokaa ihmiset!!!

65

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fujivara Yumi <__<

      tänne siis saa laittaa kommentteja ja vastauksia^^
      Oon sit 13v tyttö^^

    • Moimoimoi9415

      Kannattaa mennä sinne kaappiin. Normaalit ihmiset oudoksuu tuollaisia olioita.

      • Fujivara Yumi <__<

        no ite oot joku massapissis mikä kuuntelee jotaa vitun justin bieberii ja robinii -_-"
        Ja ei mua haittaa vaik mua oudoksuttas


      • Nyappytoast
        Fujivara Yumi <__< kirjoitti:

        no ite oot joku massapissis mikä kuuntelee jotaa vitun justin bieberii ja robinii -_-"
        Ja ei mua haittaa vaik mua oudoksuttas

        hei jos haluut että muut hyväksyy sut, hyväksy sä sit muut. antaa tosi fiksun kuvan tuollainen massapissisten haukkuminen.

        terv. harrastanu mangaa ja animea n. 6 vuotta ja ikää ois nyt semmoset melkeen 16.


    • Moimoimoi9415

      En kyllä tiedä, että kumpi on säälittävämpää: Bieber ja Robin vai anime ja manga. Samaa schaissea.

      • Fujivara Yumi <__<

        oliks sit pakko kommentoida tänne jos ei kiinnosta? senkin baka.


      • Moimoimoi9415
        Fujivara Yumi <__< kirjoitti:

        oliks sit pakko kommentoida tänne jos ei kiinnosta? senkin baka.

        Oli.


      • Fujivara Yumi <__<
        Moimoimoi9415 kirjoitti:

        Oli.

        baaaaaaaaaaaakaaaaaaa


      • Moimoimoi9415
        Fujivara Yumi <__< kirjoitti:

        baaaaaaaaaaaakaaaaaaa

        Baka baaa sanoi pässi.


      • Fujivara Yumi <__<
        Moimoimoi9415 kirjoitti:

        Baka baaa sanoi pässi.

        se sano sen sulle. Koska oot niin baka


      • Moimoimoi9415
        Fujivara Yumi <__< kirjoitti:

        se sano sen sulle. Koska oot niin baka

        Se sano sen mulle. Koska oon niin baka.


      • Fujivara Yumi <__<
        Moimoimoi9415 kirjoitti:

        Se sano sen mulle. Koska oon niin baka.

        Niin! Hyvä että vihdoin ymmärsit!


      • Moimoimoi9415
        Fujivara Yumi <__< kirjoitti:

        Niin! Hyvä että vihdoin ymmärsit!

        En ymmärtänyt. Baka bakaa baaa sanoi pässi uudestaan. Päästä irti animesta ja aloita oikea elämä.


      • Fujivara Yumi <__<
        Moimoimoi9415 kirjoitti:

        En ymmärtänyt. Baka bakaa baaa sanoi pässi uudestaan. Päästä irti animesta ja aloita oikea elämä.

        Kiitos mutta ei kiitos. En aio ainakaan lähivuosina päästää irti aminesta.
        Ihan kun tietäisit mun elämästä tai aminesta yhtään mitään!


      • Fujivara Yumi <__<
        Moimoimoi9415 kirjoitti:

        En ymmärtänyt. Baka bakaa baaa sanoi pässi uudestaan. Päästä irti animesta ja aloita oikea elämä.

        Kiitos mutta ei kiitos. En aio ainakaan lähivuosina päästää irti aminesta.
        Ihan kun tietäisit mun elämästä tai animesta yhtään mitään!


      • Moimoimoi9415
        Fujivara Yumi <__< kirjoitti:

        Kiitos mutta ei kiitos. En aio ainakaan lähivuosina päästää irti aminesta.
        Ihan kun tietäisit mun elämästä tai animesta yhtään mitään!

        Tiedän tarpeeksi. Eli sen, että anime on luonnotonta kuraa. Baka baa sanoi pässi ja animen pois hässi.


      • Fujivara Yumi <__<
        Moimoimoi9415 kirjoitti:

        Tiedän tarpeeksi. Eli sen, että anime on luonnotonta kuraa. Baka baa sanoi pässi ja animen pois hässi.

        No, elä oma elämäs sit ilman animee.
        Mä elän omani sen kanssa.
        PISTE.


      • Ulquiorra
        Fujivara Yumi <__< kirjoitti:

        No, elä oma elämäs sit ilman animee.
        Mä elän omani sen kanssa.
        PISTE.

        Fujivara Yumi


      • Moyashi

        Baka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Otakuboy97!

      Ööh moi :) oon kauan ettiny MEITÄ SAMANLAISIA OTAKUITA! :)) mäkin oon tämmönen otaku oon 15v poika ja tykkään käyttää minifarkkuja, ja mustaa nahkatakkia ilman t-paitaa alla ja pidän hiuksissa pinkkejä ponnareita aika paljon :) me voitais tavatakki ? ois mukava tutustua muihin samanlaisiin kaapista ulostulleisiin yksilöihin!

      • Fujivara Yumi <__<

        En ehkä tahtoisi tavata mutta voidaan jutella täällä netissä^^ kiva että on joku muukin joka on näkyvästi otaku^^


      • Fujivara Yumi <__<

        Mitkä on sun lempi anime/manga sarjoja?
        Itse tykkään narutosta, c-the money of soul and possibility controlista, higurashi no naku koro nistä, soul eateristä jne...
        Entä tykkäätkö mistään japanilaisesta musiikista?
        Mä tykkään an cafesta, sugista, lm.c:stä, the gazettesta, vocaloidista jne...^^


    • Otakuboy97!

      Mä tykkään kattoo spidermäniä ja lucky lukeki on ihan kova sarjis! :))
      noilla sun piirretyil on hassut nimet...ei sano yhtää mitää mulle :)
      Ja japanilainen musiikki hmm...lasketaanko se Mulanissa oleva loppulaulu ? kun sehän on niinkun jotakin kiinaa tai samaa paskaa eripaketissa ne kaikki itseasias on, onko nyt kiinasta vai suomesta jos totta puhutaan...

      • Fujivara Yumi <__<

        Okei :) mut kannattaa kattoo noit sarjoi mitä luettelin tos. Erityisesti narutoo, luultavasti tykkäät siitä^^
        Kyl se mulanin loppulaulu kait lasketaan :3


      • trol
        Fujivara Yumi <__< kirjoitti:

        Okei :) mut kannattaa kattoo noit sarjoi mitä luettelin tos. Erityisesti narutoo, luultavasti tykkäät siitä^^
        Kyl se mulanin loppulaulu kait lasketaan :3

        :DD alan olla melko varma että Fujivara Yumi on trolli tai sitten erittäin tyhmä...


      • S24_laatu
        trol kirjoitti:

        :DD alan olla melko varma että Fujivara Yumi on trolli tai sitten erittäin tyhmä...

        Tässä 2 vuotta myöhemmin samaa naureskelen. Japanissa ei edes käytetä äännettä (yksöis) vee.


    • otamato

      No, minusta ei varmaan "normaalia ihmistä" saa tekemälläkään mutta asiaan. En todellakaan ole näyttänyt ulospäin tuota anime harrastusta. Eli pukeudun ihan normaaleihin vaatteisiin, ja en ole edes sanonut kenellekkään että tulee katseltua animea. Jotkin asiat eivät vain muille kuulu...

      • Fujivara Yumi <__<

        Kyllä minäkin joskus pukeudun "normaaleihin" vaatteisiin mutta, tykkään pukeutua värikkäästi tai sitten tosi emosti XD


    • ldjgäpg

      Ihan, kun oikeesti puhuttais jostain paino-pituus-jutuista, kun on näitä "en muille kerro" TAI "en kehtaisi ulospäin näyttää" TAI "oon tullu tästä kaapista ulos". Mitä helvettiä? Ihan sama sanooko, että harrastaa jääkiekkoa, pianoa tai animea ja mangaa. Ihmisten intressejä kaikki! Toiset tykkää elokuvista, toiset sarjakuvista ja jotkut ei voi elää ilman jonkun pallon potkimista. Se nyt on yks ja sama, eikä harrastukset oo salaisuuksia.

      Ite kyllä katson animea ja luen mangaa. Voin siitä kertoa, jos asiasta tulee puhetta, mutta se ei näy ulospäin. Kyse ei ole siitä, ettenkö kehtaisi näyttää sitä, mutta en osaa pukeutua tavalla, jolla se tulisi esille saati sitten pitäisi paljon pinneistä ja muista härpäkkeistä. Eivät ne vain ole minun juttuni, mutta en todellakaan aio ruveta häpeemään sitä, että tykkään jostain asiasta.

      PISTE.

    • Vocafan

      Suomi24 ei ole kyllä kaikkein paras paikka puhua animesta, mangasta etc. (kuten näistä kommenteista on hyvin tullut selville)

      Se on kuitenkin varmaa että jokainen dissaaja on saanut vain pintaraapauksen "animesta" yms.. nähnyt ehkä jonkun lastensarjan tv:stä, tai jotain.. Kyllä se on paljon enemmän kuin pelkkää ylipirteää piirrettyä, mutta myönnän kyllä että on olemassa erittäin huonoja anime-sarjoja, mutta kyllä niitä hyviäkin on. Kaikkeen ei tarvitse suhtautua ennakkoluuloisesti.

      Itse olen 16-vuotias, "tavallinen kansalainen".. Joskus on tultu katseltua joitain anime-sarjoja ja mielipide niistä on kyllä positiivinen (poikkeustapauksia lukuunottamatta)

      Oma henkilökohtainen mielipiteeni on että olet rohkeasti sitä mitä olet, ja osoita ymmärrystä niille jotka ovat ennakkoluulojen ja pelkojen vallassa.

    • Vähän rajaa ääliöt

      Jos meikkaat olet lissu. Jos pidät olet pyöreä olet lihava. Jos olet laiha sinulla on syömishäiriö. Jos sinulla on silmälaisit olet joko nörtti tai hiljainen mutta et todellakaan ole kaunis. Minulla on silmälaisit olen laiha meikkaan mutta minä en ole lissu enkä kärsi anorxsiasta. Ymmärsittekö? Älkää laatikoiko ihmisiä!

      • otamato

        opettele kirjottamaan!!!


      • PandoraHearts98
        otamato kirjoitti:

        opettele kirjottamaan!!!

        *Opettele kirjoittamaan!


    • hfghfjfjhj

      Voi saakeli kun on tyhmiä trolleja täällä taas :D Kiitos, että vaivaudutte tänne kommentoimaan asioista jotka eivät teille sinänsä kuulu. Eipä tässä muuta, hyvät päivänjatkot vaan itse kullekin.

    • zycv

      Ideana OIS olla täys otaku.. vaikka joku kattois miten kieroon.. ei ***** mua kiinnosta :D

      ehkä kuulun tähän idiootti-luokkaan :D

      ja huom: ikää on 28v xD

    • Ite olen otaku, vaikka sitä ei välttämättä heti päällepäin uskoisi. :D Pukeudun sen verran normisti, mutta mitä omaan kämppään tulee (kyllä, asun omassa asunnossa tätä nykyä), niin siellä viimeistään näkee tämän anime/manga/japani-fanituksen, kun löytyy muutamaan sarjaan liittyvää oheistuotetta ja mangaa. DVD-levyjä ei ihan heti näe, kun ovat tuossa TV-tason hyllyssä, mutta sieltä löytyy muutamia animeleffoja (mm. Liikkuva linna) ja pari animesarjaa (Naruto, Fullmetal Alchemist, Pokémon....). Ehkä animanga-innostus ei ole päässyt vielä vaikuttamaan pukeutumiseeni, mutta ajattelin ostaa tässä jossain vaiheessa Naruto-aiheisen laukun, jonka bongasin Huuto.netistä. Pitänee kohtapuoliin hankkia sekin, kuhan saan tarpeeks rahaa kasaan siihen mennessä. ^w^

    • Erqe

      Ehkä ilmeisin on mun ostama BakaBT:n paita, ja sit ajattelin ostaa pipon mis lukee et i'm otaku and i love anime....

      en mä muuten pukeudu sen erikoisemmin. (aiemmin vastasin zycv nimimerkil)

      eikä sitä animea vielä löydy kotoota dvd-muodossa kuin ehkä pari sarjaa
      mut olen kattonu sitäkin enemmän....

    • Tapansa kullakin näyttää innostus. :)

    • Erqe

      kukin omalla tyylillään, toiset vähemmän ja toiset enemmän, ehkä ite kuulun niihin jotka pitä ä vähemmän melua

    • Sama juttu.

    • TohtoriF

      Animehan on sairaus.

    • (Y)Sage(Y)

      Minun mielestäni otaku tyyli on oksettava, mutta animen katsomisessa tai mangan lukemisessa ei ole mitään pahaa. Se on outoa, jos ei ole koskaan seurannut mitään animea. Nähtävästi monet katuu, jos on seurannut pienenä jotakin animea. Pienenä katsoin muumeja, starzingeria, galaxy expressiä, hopeanuolta ja jotain muita animeja myös. Sitten tuli Pokemon, Dragon Ball ja Digimon seurasin niitä aika kauan.
      Sitten aloin seuraamaan Narutoa. Lopulta aloin lukemaan naruto mangaa.
      Sitten, kun en jaksanut enään Narutoa lukea. Siiryin taas animeen. Aloitin Bleachin seuraamisen. Seurasin viimeiseen osaan asti. Sitten aloin seuraamaan Fairy Tailia, ja aloitin paussin, koska alkoi tylsä filler kaari. Aloitin lukemaan Ravea ja kohta olen lukenut kaikki. Olen mies, 18v ja kaverit hyväksyy sen, että seuraan animea ja luen mangaa. Kyllä sen sitten vanhempana ymmärtää sen, ettei ole mitään hävettävää. Nuoret vain haluaa esittää kovaa :)

    • girar

      Itese olen 17v poika en pukeudu mitenkään otaku maisesti mutta aino että pidän kännykässä anime kuoria tämä vääräin?

      • Fujivara Yumi <__<

        ei ole väärin ^^ oletko muuten animussa? Pidätkö aminesta tai mangasta? :3 sori kun kyselen...


      • Dptdkoyx
        Fujivara Yumi <__< kirjoitti:

        ei ole väärin ^^ oletko muuten animussa? Pidätkö aminesta tai mangasta? :3 sori kun kyselen...

        Se on kyllä anime :3


    • girar

      en ole animussa ja pidän animesta ja mangasta

      • Fujivara Yumi <__<

        ok :3


    • Tännehän on tullut kivasti viestejä, kun viimeksi kävin täällä. XD

      • Fujivara Yumi <__<

        Jjeps^^


      • Fujivara Yumi <__< kirjoitti:

        Jjeps^^

        Ihan mukavaa, kun täältä löytyy lisää samanhenkistä porukkaa. :D


    • Anneli Mansikka

      Anime aiheuttaa mielenterveydellisiä ongelmia. Ihmisen luonne alkaa muuttumaan ja animen katsoja rupeaa pukeutumaan ja käyttäytymään erilaisesti. Mielestäni anime tulisi kieltää lailla, koska se on selkeästi verrattavissa huumeisiin, kuten kannabikseen tai lsd trippeihin.

      Tämä saattaa olla myös japanilaisten keino koittaa valloittaa maailma. Japanilaiset tyrkyttävät animea joka puolelle maailmaa samalla muovaten animea katsovien mielet. Animen "ihmiset" alkavat muuttua ja toimimaan japanin hyväksi. Kun mahdollinen sota syttyy, niin kaikki animea katsovat alkavat tekemään kamikaze hyökkäyksiä ympäriinsä.

      Kieltäkää anime suomen sekä lastemme turvallisuuden tähden!!


      Anneli Mansikka, Psykologi, Lasten mielenterveyden erikoislääkäri

      • I want you here with me

        Vähä nauratti :-D
        Ite kattelen jotaki sillon tälläin sekä naruton ostan nykyään ilmestyessä pidettyäni siitä pari-kolme vuotta taukoa. Ja vähä jotai muutaki tuolla hyllyssä plus Rebuild of Eva 1 ja 2 sekä eva-figuuri patsaana kaapin päällä. Kannattaa kattoa tai lukee se sarja,se on hyvä.

        Ite kyllä en oo tälläne "otaku",mielestäni se menee yli

        14 years bojannappula.


    • :_DD

      Täh?

    • 537849+64

      Milä nimellä olet Animussa Fujivara Yumi?

      • Fujivara Yumi <__<

        Olen nimellä itadakimasu


    • Ertsu:3

      Moro! Ite oon otaku Hyvinkäältä päin ja en ole huomattava otaku. Lainaan ihan jatkuvasti kirjastosta ja yritän ens' vuonna päästä coneihin kaverini kanssa. En pukeudun normaalisti. Ihmiset tietävät mitä katson ja luen. Jotkut dissaavat, but whatever! This is our thing! :) Ja ikä 12. Ite oon kattonut/lukenut mm. : Mermaid melody, Shugo Chara, Tokyo Mew Mew, Hetalia, naruto, hopeanuoli, kill me kiss me ym.. Mutta juu. Kuuntelen myös J-pop ja J-rock. :3

    • HYPECON!

      Ja HypeCon 2013! Tulkaa! Hyvinkää! Hyvinkääsali! 8.6.2013!

    • Nuppitahtooyaoita

      Voi ei nauran tääl silmät kyynelis. :'D mun mielestä otakun määritelmä ei piile siinä, kuinka sä pukeuduit, tai kuinka paljon sulla on fanikamaa(pokkarit, figuurit, julisteet yms.) vaan se et kuinka paljon sä animea ja mangaa rakastat. Ite rakastan hetaliaa, black butlerii ja fullmetal alchemistii, ja oon ajatellu et alkaisin kattomaan narutoo koska iskä meni ostaa mulle narutomangan ku olin pyytäny kuroshitsujia(black butler suomeks).

      Väittäisin itteeni enemmän weeabooks ku otakuks, vaikken varsinaisesti oo kumpikaan, vaan molempaa. :)

      • Pirreonaivansekaisin..

        Ei luoja. NUPPI. mulla. sama. onkelma. JA KUULKAAS IHMISET, vffuux te tuutte dissaa tänne ihmisii siit et ne tykkää animest tai mangast, ON IHAN HEMPSKUTIN SAMA JOS JOKU V, 12-V JONNE JUO ES JA OMISTAA ELÄMÄNSÄ SILLE! me vaan ollaan fiksumpia ja luetaan mangaa ja katsotaan animea (: PISTE NYT HYS (: ja sinä yourisduthskdjfh ni oot todella hölmö jos et tajunnu et toi ''otaku poika 15v'' on feikki XD SPIDERMAN EI OLE MANGAA :D joten en usko et oot kuiteskaa otaku :--) mulan ei oo animea, SE ON DISNEY PIIRRETTY! lucky luke, ei oo lähelläkää...


      • suomenkielentaito

        "black butler suomeks"

        Eikö kumminkin "Musta hovimies" eikä mikää pläk patler.


    • Ernu :--33

      Siis oonhann mä otaku, mutta ei sitä välttis vaatetuksen peruusteella huomaa... pukeudun yleesä synkkiin vaatteisiin ja ruutuhousuihin.. :--33 joo mut oon mä ernu silti... mutt jos mun huoneesee tullee niin kyll huomaa että oon otaku, kun hyllyt täynnä mangaa, seinät täynnä piirustuksia ja yks vaivainen juliste... :> mua ei oikeesti kiinosta pätkän vertaa mitä muut ajattelee musta. mä pukeudun niin kun haluan yms.. (;

    • meh1

      Ei, ei musta huomaa mitään:D
      Tummiin, toisinaan hieman röyhelöisiin paitoihin tai hameisiin pukeutuva kun olen, ei ihmiset pidä mua mitenkään erityisenä. Huoneenikaan ei ole sellainen mitä ihmisillä yleensä on: kaikki animeen ja mangaan liittyvä taitaakin olla pitkä kirjahyllyllinen mangaa ja yksi hylly fanikamaa.

    • Oli pakko

      Pakko antaa pojot kommenttiin koska en olekkaan maan ainoa Higurashi-tuuletin

    • OtAkU0

      Itselläkin koululaukku anime hahmojen kuvalla varustettuna.
      Huone täynnä mangaa ja animea & julisteita sun muuta fanikamaa.
      Pölpätän mangasta, animesta, japanista melkein koko ajan,
      YouTube videotkin liittyvät jotenkin animeen.
      Intohimoinen cosplay hullu & harrastaja.
      OTAKU, OTAKU, OTAKU

    • rito-san

      baah. ei mulla mitään julisteita oo vaan riittää että animut pyörii näytöllä :3
      18v poika

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe