Hei jotain rajaa te "Scenetytöt"

isgv

Lukekaa palstoja joissa lukee että pojat rakastavat Scenetyttöjä, niitä nyt on varmasti kovin harvassa mutta haloo! jos hankitte itsestänne scene tyylisiä niin pojat ei osaa enää arvostaa tein luonnollista kauneutta. te pilaatte hiuksenne, naamanne ihon meikillä. ei hienoa. haluan ite ainaki et poikakaverini pitää kauniina sen jälkeen ku oon tullu suihkusta sekä että oon laittautunut.

Oon ollut scene tyyliltäni eikä kauheen hyvä karma ollut...

48

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-scene

      Okei, kiva kuulla. Ymmärrän pointtisi siitä, että luonnonkauneus menee meikkikerrosten alla mutta eiks jokanen silti saa laittautua millaseks tahtoo? :-D

      • Saa, mutta sitten on turha tulla tänne itkemään: "MIKSEI KUKAA KIINNOSTU MUSTA? EI MUN NAAMASSA OO KU 5CM KERROS MEIKKIÄ!"


    • Samaa mieltä

      Mustaki toi ihon ja hiusten pilaaminen menee vähän överiksi.
      Samoin, tykkään pojista jotka arvostavat myös luonnonkauneutta.

      • EmoBadass

        hei sun asentees menee överiks "samaa mieltä" hyväksy se et jotku on erilaisii eikä tykkää samoist ku just sä:D:D


    • scene ja ylpeä siitä

      Miks vitus te mollaatte scenei??
      Scenet haluu esim erottuu joukost!!
      Ja mä oon kans scene ja mun mielest kaikki saa olla sellassii ku haluu!
      ja ittelläs on 5 cm kerros meikkii! MIKS pitää mollata kaikkii erilaisii ihmisii?? se on ihan sama asia jos joku tulee valittaa sulle miks sull ei oo meikki sun naama taulus ja mun poikkkis tykkää mun tyylista tosi tosi paljon! no joo se on emo... no aivan sama mulle mollatkaa ihan vapaasti! nimittäin MINÄ HALUAN EROTTUA JOUKOSTA!
      ja luonnon kauneus on nörteille ja joillekki vitun vammasille ihmisille ja joillekkii muille...
      ja tietty pojat on luonnollisii yleensä koska ei ne käytä yleensä meikkii

      • Aika heikko puolustuspuheenvuoro - tosin saatan mennä trolliin.

        "mun pokkis tykkää mun tyylistä tosi tosi paljon!"

        Hienoa, hyvä sinulle. Nyt siis tiedämme että on olemassa poikia jotka pitävät scene-tyylistä "tosi tosi paljon!!11".

        "ja luonnon kauneus on nörteille ja joillekki vitun vammasille ihmisille ja joillekkii muille..."

        Mitä sanoitkaan aiemmin? "MIKS pitää mollata kaikkii erilaisii ihmisii??" ja "mun mielest kaikki saa olla sellassii ku haluu!". Tekstistäsi saa kuitenkin sellaisen kuvan että vaan scene-tyyliä edustavat ihmiset saavat olla sellaisia kuin haluavat.

        Kaikella kunnioituksella, opettele kirjoittamaan.


      • joukostaerottuja?

        Erottua joukosta... muiden kaltaistensa kanssa.

        "luonnon kauneus on nörteille ja joillekki ***** vammasille ihmisille ja joillekkii muille..." -> "MIKS pitää mollata kaikkii erilaisii ihmisii??" Ensin valitat ja sit mollaat ite. Onkos tullut otettua jotain vettä sakeampaa?


    • eiymmarra

      mitä se sua liikuttaa ? :D:D:D::DDd vittu näit

    • envy''

      scenet = 14-vuotiaat tytöt jotka yrittävät esittää jotakuta muuta

      vítu siistii?

      • kuusi + neljä = ?

        No mitä sitten vaikka joku todellusuudessa laittaisi pakkelia 5cm naamaan, ja pilaisi hiuksensa. Ne EIVÄT ole sinun hiuksesi ja naamasi, ei huolta en ukso että he tulevat yöllä pilaamaan naamaasi ja tukkaasi. Mutta ei koskaan pidä muuttaa ulkonäköäsi vain jonkun tietyn/tiettyjen ihmisten takia, meikkaa, pukeudu ja laita hiuksesi ihan niinkuin itse haluat. Jos et pelkää massasta erottautumista ja mahdollista dissaamista(ko). Miettikää nyt hyvät ihmiset mitä oikein kirjoittelette täällä.


      • Chelva

        ''Jotakuta muuta''

        *slow clap*

        ei helvetti...antakaa täl jätkäl keksi :'D


      • Siiliiih :33

        Se vaa et mikä luokitellaan sceneks... Jonkun mielest voi olla se et rajaa silmiä alapuolelta ja tuperaa hiuksistaan paksut, jonku mielest taas kaikki hiustenpidennykset sun muut hiuksiin tungettuina ja tälläset


    • EN KESTÄ SITÄ!!!!!!!

      Kyllä se ainakin mua häiritsee jos nen rruman tai muuten itseensä pilanneen ihmisen kadulla. Tai missä tahansa. Sen verran vois itsestää pitää huolta ettei tappais niitä hiuksiaan sillai miten ne tekee ja sitten pitää sitä vielä hienon näköisenä tai laittais sitä kiloa meikkiä naamaansa. Eihän sua edes tunnisteta ilman meikkiä!

      Haluan pitää katukuvani kauniina ja siinä olevat ihmiset muodikkaina, kauniina ja niih... Scenet eivät tähän yhtälöön sovi.

      • En oo scene, mut...

        Miksi muka sinua häiritsee se, jos joku ei ole yhtä kaunis kuin muut?
        On tosi kusipäistä ajatella noin. Jotkut eivät vain synny kauniiksi, ja sen ei pitäisi häiritä noin vakavasti sinun elämääsi. Mene hoitoon jos se sua häiritsee!
        On jokaisen oma asia, miten pukeutuu tai meikkaa. Kaikilla on oikeus siihen, ja on vittumaista, että kaikki eivät uskalla olla oma itsensä juuri tuollaisten takia! Laittaudu sinä niinkuin haluat, mutta anna muiden myös laittautua ihan silleen, miten halukoot. Ei ole kovin vaikeaa.... Tosin sinusta en tiedä.

        Vai että pitäisi olla myös muodikkaita kauneuden lisäks?!
        Ihan tiedoksi sinun kaltaisillesi idiooteille; Olisi todella ärsyttävää, jos kaikki pukeutuisivat aivan samalla tavalla, koska se on "muodikasta". Vain massateinilissut pukeutuvat täsmälleen muodin mukaan! Pukeutukaa miten haluatte, ette minkään "muodikkaasti". Ketä oikeesti kiinnostaa jos joku pukeutuu mitn itse haluaa! Sehän on jokaisen oma päätös.

        Näytät olevan selvä lissu, joten älä tule valittaa. Lissui vihataan enemmän kuin scenejä! Mutta ole rauhassa lissumassateini, ei se ainakaan minua häiritse...
        Eikä mikään muukaan tyyli, toisin kuin erästä!


      • mun response eiku öä
        En oo scene, mut... kirjoitti:

        Miksi muka sinua häiritsee se, jos joku ei ole yhtä kaunis kuin muut?
        On tosi kusipäistä ajatella noin. Jotkut eivät vain synny kauniiksi, ja sen ei pitäisi häiritä noin vakavasti sinun elämääsi. Mene hoitoon jos se sua häiritsee!
        On jokaisen oma asia, miten pukeutuu tai meikkaa. Kaikilla on oikeus siihen, ja on vittumaista, että kaikki eivät uskalla olla oma itsensä juuri tuollaisten takia! Laittaudu sinä niinkuin haluat, mutta anna muiden myös laittautua ihan silleen, miten halukoot. Ei ole kovin vaikeaa.... Tosin sinusta en tiedä.

        Vai että pitäisi olla myös muodikkaita kauneuden lisäks?!
        Ihan tiedoksi sinun kaltaisillesi idiooteille; Olisi todella ärsyttävää, jos kaikki pukeutuisivat aivan samalla tavalla, koska se on "muodikasta". Vain massateinilissut pukeutuvat täsmälleen muodin mukaan! Pukeutukaa miten haluatte, ette minkään "muodikkaasti". Ketä oikeesti kiinnostaa jos joku pukeutuu mitn itse haluaa! Sehän on jokaisen oma päätös.

        Näytät olevan selvä lissu, joten älä tule valittaa. Lissui vihataan enemmän kuin scenejä! Mutta ole rauhassa lissumassateini, ei se ainakaan minua häiritse...
        Eikä mikään muukaan tyyli, toisin kuin erästä!

        Oikeastaan lissut eivät seuraa muotia niin paljon. He vain ostavat ne massavaatteet koska kaikilla muilla on sellaiset. Todelliset muodin seuraajat muokkaavat siitä oman näköisensä, ja tietävät ne asiat ennen kuin ne ovat massaa. En ole mielestäni pissis. Ihan sama mitä jotkut randomit ajattelee täällä but I don't give a shit :P

        Pari syytä miksi en ole mielestäni pissis: en kiroile, en meikkaa sillai vahvasti, en tällä hetkellä käytä edes meikkivoidetta(ihoni on tasaisen värinen ja en tarvitse), en ole hirveä huomiohuora heruttaja ja mitä kaikkea muuta nyt onkaan :D Juon toki välillä, ja poltan satunnaisesti.

        Kyllä, mua häiritsee jos näen ympärilläni rumia ihmisiä. Pidän kauniista asioista ja kauniista ihmisistä^^ Yleensä ihmisillä pitäisi olla silmää kauneudelle, vaikka joltain se välillä tuntuu puuttuvan.


      • OottePerseestä
        mun response eiku öä kirjoitti:

        Oikeastaan lissut eivät seuraa muotia niin paljon. He vain ostavat ne massavaatteet koska kaikilla muilla on sellaiset. Todelliset muodin seuraajat muokkaavat siitä oman näköisensä, ja tietävät ne asiat ennen kuin ne ovat massaa. En ole mielestäni pissis. Ihan sama mitä jotkut randomit ajattelee täällä but I don't give a shit :P

        Pari syytä miksi en ole mielestäni pissis: en kiroile, en meikkaa sillai vahvasti, en tällä hetkellä käytä edes meikkivoidetta(ihoni on tasaisen värinen ja en tarvitse), en ole hirveä huomiohuora heruttaja ja mitä kaikkea muuta nyt onkaan :D Juon toki välillä, ja poltan satunnaisesti.

        Kyllä, mua häiritsee jos näen ympärilläni rumia ihmisiä. Pidän kauniista asioista ja kauniista ihmisistä^^ Yleensä ihmisillä pitäisi olla silmää kauneudelle, vaikka joltain se välillä tuntuu puuttuvan.

        JOS VITTU JOTAIN HOROO HÄIRITSEE TOISEN ULKONÄKÖ IHAN VITUSTI, NII MENKÄÄ SAATANA JONNEKKI LAITOKSELLE! EI OLE NIIN VAIKEETA HYVÄKSYY TOISET JA OLLA HAUKUMATTA! JOKAINEN VITTU TYYLILLÄÄN, YMMÄRTÄKÄÄ RETARDIT SE!


      • Lopeta toi uikutus
        mun response eiku öä kirjoitti:

        Oikeastaan lissut eivät seuraa muotia niin paljon. He vain ostavat ne massavaatteet koska kaikilla muilla on sellaiset. Todelliset muodin seuraajat muokkaavat siitä oman näköisensä, ja tietävät ne asiat ennen kuin ne ovat massaa. En ole mielestäni pissis. Ihan sama mitä jotkut randomit ajattelee täällä but I don't give a shit :P

        Pari syytä miksi en ole mielestäni pissis: en kiroile, en meikkaa sillai vahvasti, en tällä hetkellä käytä edes meikkivoidetta(ihoni on tasaisen värinen ja en tarvitse), en ole hirveä huomiohuora heruttaja ja mitä kaikkea muuta nyt onkaan :D Juon toki välillä, ja poltan satunnaisesti.

        Kyllä, mua häiritsee jos näen ympärilläni rumia ihmisiä. Pidän kauniista asioista ja kauniista ihmisistä^^ Yleensä ihmisillä pitäisi olla silmää kauneudelle, vaikka joltain se välillä tuntuu puuttuvan.

        Siis IhQ sullekki vaa. Entä jos sceneys tulis uudestaan muotiin? Olisitko säkin sillon tappamassa hiuksias? Ja c'moon ei sun persettäs voi kutittaa miten joku pukeutuu. Sä et ole sen parempi kuin kukaan muukaan.


      • ....
        OottePerseestä kirjoitti:

        JOS VITTU JOTAIN HOROO HÄIRITSEE TOISEN ULKONÄKÖ IHAN VITUSTI, NII MENKÄÄ SAATANA JONNEKKI LAITOKSELLE! EI OLE NIIN VAIKEETA HYVÄKSYY TOISET JA OLLA HAUKUMATTA! JOKAINEN VITTU TYYLILLÄÄN, YMMÄRTÄKÄÄ RETARDIT SE!

        Lopeta uikutus, luonnevikanen.


      • ....
        OottePerseestä kirjoitti:

        JOS VITTU JOTAIN HOROO HÄIRITSEE TOISEN ULKONÄKÖ IHAN VITUSTI, NII MENKÄÄ SAATANA JONNEKKI LAITOKSELLE! EI OLE NIIN VAIKEETA HYVÄKSYY TOISET JA OLLA HAUKUMATTA! JOKAINEN VITTU TYYLILLÄÄN, YMMÄRTÄKÄÄ RETARDIT SE!

        Lopeta uikutus, luonnevikanen.


    • DahvieVanity4ever

      MItä välii sil on että onko scene jol on 5cm meikkii naamassa ja on kaunis??
      Mieluummin ainaki ite kattelen niitä kun sellasii pissiksii joilla on 5cm meikkii naamassa ja silti näyttää norsunperseeltä...
      Jokainen varmaan saa ite valita miltä näyttää ja maailmassa on kyllä poikii jokka tykkää sceneistä!!

      • LiigaLove

        Scene-tyyli on tosi kiva, mutta mä en ole tajunnut sitä valkonaama-juttua. Eli eikö voi olla scene, jossei meikkaa itsestään valkoista ja silmiä vahvasti? OMIA hiuksiani en lähtisi joka päivä tupeeraamaan niin kuin he, mutta jos sen homman osaa, niin mikäpäs siinä. Itse haluaisin olla lievempi versio scenestä, eli hiukset sen väriset kuin luonnostaankin, värikäs "pesukarhuraita" (vaaleanpunaista ja jotain muuta väriä:) ) värikäs pukeutuminen, erilaisia, värikkäitä koruja ja ehkä jopa hiukset sillätavalla takaa pitkät ja lyhenee edestä... Leikkaisinkin, mutta entä jos ne pitää saada kiinni? Ja jos ei tupeeraa, näyttääköhän typerälle, tai pysyykö edes poissa silmien päältä...


      • JayyVonMonroe4ever
        LiigaLove kirjoitti:

        Scene-tyyli on tosi kiva, mutta mä en ole tajunnut sitä valkonaama-juttua. Eli eikö voi olla scene, jossei meikkaa itsestään valkoista ja silmiä vahvasti? OMIA hiuksiani en lähtisi joka päivä tupeeraamaan niin kuin he, mutta jos sen homman osaa, niin mikäpäs siinä. Itse haluaisin olla lievempi versio scenestä, eli hiukset sen väriset kuin luonnostaankin, värikäs "pesukarhuraita" (vaaleanpunaista ja jotain muuta väriä:) ) värikäs pukeutuminen, erilaisia, värikkäitä koruja ja ehkä jopa hiukset sillätavalla takaa pitkät ja lyhenee edestä... Leikkaisinkin, mutta entä jos ne pitää saada kiinni? Ja jos ei tupeeraa, näyttääköhän typerälle, tai pysyykö edes poissa silmien päältä...

        Toi kuulustaa just hyvältä!


      • Eisaatanakuole

        Olet kyllä vitun typerä pelle jos oikeesti tykkäät Dahvie Turhamaisuudesta.


    • dfegcwhyt7ki

      Ei vittu noi scenetytöt on vitun sairaan näkösiä otuksia. En yhtää ihmettele jos ei pojat oikee kiinnostu sceneistä, luulisin että niistä saattaa kiinnostua korkeintaa joku sairas homo joka luulee niit miehiks.

    • emohiukset kiitos

      Okei tehään tää ny selväks: jos tyttö on scene, kaikki jätkät ignoraa sen ja tytöt puhuu paskaa sen tyylistä. EI SCENELLÄ SAA MIEHIÄ :D

      ns. ''scenejä'' on harvassa mut wnb scenejä on liikaa.

    • Minä vain

      Tämäpäs on hieno väittely, bravo.

      Kaikki saavat olla sen näköisiä kun haluavat, kenelläkään ei ole oikeutta valittaa asiasta. Toiset pitävät erilaisuudesta, toiset luonnollisuudesta, osat massasta, osat emosta... Kaikilla on oma tyylinsä, joten miksi mennä mollaamaan toisen? Ja tässä samalla voisin sanoa, että minua pistää ärsyttämään ne ihmiset, jotka kuvittelevat olevansa toisia parempia vain ulkonäkönsä takia, jos on "meikitön ja ruma" ei ole oikeutta mihinkään. Miksi muka?

      "ja luonnon kauneus on nörteille ja joillekki ***** vammasille ihmisille ja joillekkii muille..."

      Oi kiitos. En meikkaa, olen nörtihkö ja hikipinko, vammaiseksikin näköjään nyt haukuttu. Ei ole oikeutta tulla haukkumaan toisia ihmisiä anonyymisti kiitos internetin.

      "Kyllä, mua häiritsee jos näen ympärilläni rumia ihmisiä. Pidän kauniista asioista ja kauniista ihmisistä^^ Yleensä ihmisillä pitäisi olla silmää kauneudelle, vaikka joltain se välillä tuntuu puuttuvan."

      Kaikilla ei ole silmä taiteelle, kaikki eivät osaa erottaa väriä a väristä b, kaikki eivät ole kauniita. Sanon nyt itsestäni, että en voi kehaista olevani erityisen kaunis, päinvastoin! Olen hyvinkin ruma, en meikkaa, kuten yllä jo tuli selväksi. En tarkoita, että sinun pitäisi alkaa pitämään "rumista" ihmisistä, mutta on loukkaavaa haukkua toista rumaksi. Loppujen lopuksi, kuka määrittää kuka on kaunis ja kuka ruma?

      Meni hieman jaaritteluksi, mutta pointtini taisi tulla selville? Ei ole väliä millainen on, mutta ei kannata alkaa haukkua toisia vain heidän erilaisuutensa takia.

    • Scene<3

      Scenetytöt on just söpöi

    • sceneaddikti

      ite ainaki 14 vee poikana ( ehkä hieman erilaisena sellasena..) ainaki ite vihaan kaikkia "tavallisia" tyttöjä..en mä niitä niide pukeutumisesta/meikkaamisesta/hiustenlaitosta dissaa mut scenetytöt on vaa sellasia etten vois ikinä kuvitellakkaa alkavani minkää muunlaisen tytön kanssa..voiha se olla et mieli muuttuu joskus mut tykkään vaa erilaisista ihmisistä :D ja enemmän tyttöjä sais alkaa sceneiks mun mielest..

      • Joomoi:DDD

        ;)


    • kissmyassscenegirls

      Ja kuitenki scenetytöt dissaa massamuotii kokoajan, vaik ne itteki on oikeit massoi...
      Must scenet yrittää vähänku peittää ittensä hiuksiin ja meikkiinsä, muuttaa persoonaa ulkonäköä muuttamalla...

    • calm down!

      Rauhottukaa hywät ihmiset?! :o mikä tarve tässäkin keskustelussa aloittaa hirveät riidat ja haukkumiset? kokoaja noilla provosoivilla vihaviesteillänne haluatte vain heittää vettä kiukaalle ja on suorastaan säälittävää katsoa kun tälla tavalla raivoatte... menkää hoitoon

    • Tomppa P. Stadista

      Hellou,

      Ihan sama onko scene tyttö vai ei. Kuhan on vaan perussöpö, tyylejä on monia ja jos ne pukee niin siinähän se on.

      Tykkään sekä tyylitellyistä, että taviksista. Tärkeintä on nimenomaisesti luonnollinen kauneus. Ihan sama kulkeeko sitten korsetissa, verkkareissa vai jossain muissa pissis-kleduissa.

      Mikä vielä hassuinta, jotkut todella söpöt, eivät ymmärrä edes oman kauneutensa päälle. Mutta ehkä joku joka arvostaa ja kohottaa itsetuntosi oikealle tasolle tulisi sitten tarpeeseen?

      Terkut,
      Tomppa P. Stadista
      Rupee mun frendiksi:
      tomppap (@) tempmail.eu

    • outolapsi97

      Siis onko sillä mitään vitun väliä jos kaikki pojat ei tykkääkkään sceneistä? Jos tavoitteena on määritellä itsensä ja tyylinsä vain sen perusteella mistä pojat tykkää niin en käsitä... Eikö muka nuorilla tytöillä oo muuta elämää kuin jatkuva poikaystävän etsiminen? Itse ainakin pukeudun sen mukaan mikä tuntuu itsestä hyvältä, vitut muista. (ja voihan joku scenetyttö tykätä tytöistäkin) :DDDd

    • Fyffeli.

      Olipa hemmetin hieno keskustelu ihmiset. Osa osoitti taas niin suurta kypsyyttä..

      Miksi ihmisiä ylipäätään pitää luokitella? Jokainen pukeutuu niinkuin pukeutuu, ei ihmisiä pidä ulkonäön perusteella alkaa jakamaan sceneihin, lissuihin, skeittareihin tai fruittareihin. Mitä väliä sillä on mitä väliä"tyyliä" edustaa? Mihin hittoon tuollaista luokittelua tarvitaan?

      Just be yourself. Nothing else.

    • Pikkuemokausi meni jo

      Yleensä jätkät just ei kiinnostu sceneistä :D enemmänkin toisin päin .

      • emotion

        äh oon ite emo ja mull on 5cm naamasa meikkii ja hiukset aekaai ja pystysä shokki väril pinkkimustasiniset jou snakebitesit ja bridge . oon silti tavallibe ihminw niiku te muutki ja jokaisella on oikeus olla sellaineb niinku haluaa , nii turha alotttaa tälläsii keskusteluir ja alkaa dissaan scenei neki on ihmisii mut erinlaisii ei pitäs sun.persettä kutittaa.


      • tytsy052
        emotion kirjoitti:

        äh oon ite emo ja mull on 5cm naamasa meikkii ja hiukset aekaai ja pystysä shokki väril pinkkimustasiniset jou snakebitesit ja bridge . oon silti tavallibe ihminw niiku te muutki ja jokaisella on oikeus olla sellaineb niinku haluaa , nii turha alotttaa tälläsii keskusteluir ja alkaa dissaan scenei neki on ihmisii mut erinlaisii ei pitäs sun.persettä kutittaa.

        ihs onko joku normi scene emo vai mikä ite oon normi ja haluun olla semmonen joku on emo ja haluu olla semmonen. keskustelun aloittaja tarkoitti varmaan sitä että ei se haittaa jos on joku erilainen hän vain kysyi että miksi.?? on todella lapsellista riidellä tuollaisesta asiasta kaikella hyvyydellä -mä-


    • botdfbvb

      Juu no mun kanta tuli jo selväks täs keskusteluu lukies mut haluun vaa sanoo et arvostan hirveest ihmisii jotka uskaltaa olla erilaisii(iha millä taval tahansa) eikä kulkee massan mukaan:) ite oon just siin massan mukaan ja haluisin tyylist vähä enemmä scenen mut en uskalla(joo kuulostaa tyhmält mut mite vaa). jos jotaa huonoo pitää sanoo sceneist ni se, et aina ku nään scenen aattelen: hitto, taas scene. nyt on taas vähemmän mahollisuutta saaha emo poikkis:D(oletan et omaa tyyliää edustavan kaa alkaa seurustelee, vaikkei tietty asia välttämättä oo nii..) eli ei sinäänsä mitää huonoo suoraa just siint henkilöst..

    • diamandah

      Antaa ihmisten "pilata" hiuksensa ja naamansa. SE EI VITTU TEILLE KUULU! Eläkää te täydelliset ihmiset omaa elämäänne ja pitäkää huolta täydellisistä hiuksistanne ja olkaa käyttämättä sitä vitun meikkiä.

    • ei helvetti.. :DD

      Jos värjää hiukset shokkivärillä tai hankkii pidennykset, onko se hiusten pilaamista? :D Yhtälailla nämä "massa teinit" värjäävät hiuksiaan ja pidennykset on yleistynyt aika paljonkin ainakin paikkakunnalla, jossa asun. :D Tuo liika meikki minua enemmänkin vituttaa näissä sceneissä.

    • lol :D

      Nonii kerranki joku hyvä tyyppi (; Mua oikeestaa ees liikuta puhuuko noi paskaa sceneistä vai ei. Oon ite scene ja Mua ei vittu vois vähempää kiinnostaa mitä jotku itserakkaat retardit musta aattelee. Iteppähän ne elämäänsä siihe tuhlaa ku ei muuta osaa.

    • emogirl12

      Hmm... Mä en ymmärrä miks teijän massalissujen on pqkko alkaa valittaa joka asiasta ?? Jotkut ihmiset eivät halua olla massaa, vaan erottua joukosta. Mun mielestä rohkeaa ja ihanaa, että ihmiset uskaltavat erottua. Nykyään se on aika harvinaista. Itse keräön aika paljon katseita kadulla menntessä, käytän yleensä sweet lolita mekkoja, ja hiukset monella värillä värjätty. Itse käytän suht. Vähän meikkiä, mutta en näe siinä pahaa vaikka joku käyttäisikin ns. 5cm puuteria naamassaan. Erilllaisuus on kaunista. Ja jos sua noin paljo häiritsee erillaiset ihmiset, jää kotiin nyyhöttämään, älä tule valittamaan.

    • rrraesta

      MITÄ MÄÄ NÄEN? Vihamielistä keskustelua siitä, miten ihmisiä luokitellaan. Oma mielipiteeni asiasta jokatapauksessa on se, että ihmisiä me vaan ollaan ja kerran me vaan eletään. Eikö jokanen saa laittautua ja pukeutua juuri niin kuin itsestään tuntuu? Minkä ihmeen takia pitää ruveta kategorioimaan ihmisiä sen mukaan, minkälainen ulkonäöltään on? Vaikuttaako se loppujen lopuksi ihmisen luonteeseen millään lailla, miten pukeutuu tai miten meikkaa? Käsitykseni oikeudesta olla oma itsensä on nykymaailmassa jollain tapaa vääristynyt. Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat, ei kukaan loppupeleissä pidä siitä että ulkopuolelta kohdistuva paine pilaa itsetunnon ja saattaa aiheuttaa vakavatkin seuraukset.

      • oöpa

        Massalissuista puhutaan seläntakana paskaa ja ajatellaan bitcheiksi. Ejejejejjjheehheh! : DD

        Mitä välii, että jotkut värjää hiuksia. (Rakastan kattoo värjättyjä shokkiväri hiuksii)Niitä blondei hiuksii on iha tarpeeks.. >=[

        Kaikki on kuitenki vaa ihmisii, yrittäkää sopeuutua. No en mäkää tyksii massalissuista, mutta liikaa niitä on. Mut en vois koskaa alentua sellatteeks..
        Thehe.


    • Lues tää

      Skenet tai emot eivät ole LISSUJA! He vain tykkäävät kyseisestä tyylistä mutta oikeatsi he ovat todella mukavia! On ihan oma päätös haluaako olla emo,scene tai joku muu! Heillä ei ole edes senttiä naamassa meikkiä. He saattavat käyttää enemmän meikkiä koska tykkäävät siitä. En mollaa niitä jotka eivät käytä meikkiä tai toisin päin mutta AJATTELE JOS OLET JOSKUS SCENE TAI EMO JA KAIKKI DISSAA KOSKA TYKKÄÄT SIITÄ TYYLISTÄ? MILTÄ TUNTUU? MILTÄ TUNTUU TIETÄÄ ETTÄ PALSTAN KIRJOITTAJAT HAUKKUU SINUA? AJATTELE JÄRJEN KANNSA! He eivät pilaa hiuksiaan vaan käyttävät usein enemmän aikaa niiden laittoon. Ja miksikö? Koska usein ovat ihastuneet siihen kohtaan omasta ulkonäöstä. Olet kyllä oikeassa luonnon kauneudesta mutta he vain vähän korostavat itseään. Ne jotka eivät uskalla toteuttaa itseään pelkäävät muiden mielipiteita! Varsinkin Scenet ja emot ovat vahvoja koska uskaltavat erottua massasta eivätkä välitä dissauksesta...

    • andyonvitukuuma <69

      siis OMG oon scene ja haluun erottuu massast menemällä mukaan sinne scene massaan omg siis oikeesti me kaikki olla yksilöit ja saman arvosii jo kuuntelee botdfäää tai bvbtä siiskoska dahvie ja andy on nii kuumii. jos et kuuntele noita oot joku vitun runkkari joka on forever alone.

      tajuuttekste et te kuulostatte tolta

      • Scene

        Jos tarkoitat että scenet kuulostaa tuolta niin se voi olla sinun mielipiteesi. Itse olen scene, koska haluan olla sitä mistä itse tykkään. En välitä vaikka joku kadulla tulee dissaa. Yleensä me scenet meikkaame VÄHÄN enemmän kuin tavallisesti, mutta kuka laittaisi 5cm meikkivoidetta yms.? Olemme kuitenkin ihmisiä. Joo tä on aika vanha keskustelu mut tulinpaha nyt jakamaan mielipiteeni.


    • vittu mieti

      no voi jumalauta tieks ku kaikki ei pukeudu niitä poikia varten vaan itteensä varten. jotkut haluaa pukeutuu niinku ITE haluaa mut jos sä meet muiden mielipiteiden mukaan ni mite vaa
      jos joku ei innostu mun ulkonäöstä niin mitä välii? kaikki ei oo niin kusipäitä että seurustelee jonkun kaa vaan ulkonäön takii, jos mun pitäis muuttaa ulkonäkööni jonkun pojan takii ni se jo kertois että ei se musta paljoo välitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe