Myydään kissanpentuja

Tepa

Suloiset kissanpentuystävämme nyt myynnissä eläinrakkaille á 40e. Kotikissan ja villikissan sekoituksia.
Soittele: puh. 040- 710 2243 Etelä-Suomessa

107

49185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Kyllä haisee rahastus.40 euroa??!!

      • pacu

        kiskontaa... jos ei ole rotukissa niin tommonen on naurettava hinta... tietty jos ne on madotettu yms, mut ei silloinkaa...


      • minäpä minä

        moikka! ei 40€ ole edes kallis! oikeasti kissan pennut ovat n.70 mutta siihen sisältyy myös rokotukset ja leikkaukset. ja ota huomioon nicillä no huh huh: niitä myydään myös alle 40 euron, ei kannata heti alkaa noin kovasti kommentoimaan annattaa ottaa hieman asioista selvile ja lukea tarkkaan :)


      • stebsu

        Uskoisin että tolla 40e taataan kissalle hyvä koti tai ainakin parempi..ja rotukissaa ei saa todellakaan 40e:lla,ainakin nolla vielä perään. itse olen juuri hankkimassa kissaa ja maksan mielelläni uudesta "perheen jäsenestä"...


      • wetrt

        Hei ootko miettiny että ehkäpä sen takia kissasta pyydetään 40e että omistaja tietää sen, Pentu saa hyvän kodin...se on valmis maksamaan 40e jos tahtoo kissan...Itse olisin ainakin oli hinta sit 40-70e Roduttomasta kissasta tälläkin hetkelle omistan kaksi persiljalais poika kisua ne makso 600E Että et mistään samaa rotukissaa halvalla!


      • huhhuh124

        Jos aiot hankkia kissan 10-20 vuodeksi niin minusta 100€ ei olisi liikaa. Hankintahinta toivottavasti karsii pahimmat heitteillejättäjät pois.


      • catpuppy
        minäpä minä kirjoitti:

        moikka! ei 40€ ole edes kallis! oikeasti kissan pennut ovat n.70 mutta siihen sisältyy myös rokotukset ja leikkaukset. ja ota huomioon nicillä no huh huh: niitä myydään myös alle 40 euron, ei kannata heti alkaa noin kovasti kommentoimaan annattaa ottaa hieman asioista selvile ja lukea tarkkaan :)

        moi niin saisko noit kisuja kun meillå on kaks kisu nuorkaista niin nyt sit pennut haluttais niin me katellaan et oisko sit mieluisii ja kysytää lupa sillä 40€ on hyvä hinta ja mul nimittäi jopa riittäis


      • Emilia1001

        Mut vaikka myisikin ihan tavallisen kissan kyllä siitäkin voi rahaa pyytää. Kyllähän kissoillakin on vähän arvoa. Typerää olisi antaa kissa ilmaiseksi jollekkin tuntemattomalle. Jos siitä kissasta joku maksaa, niin tietää, että kissa menee hyvään kotiin.


      • Halooooooooo!

        Voi juman kekka mä moisin enintään 15€ kpl haloo 10€ sopivasti


      • Halooooooooo!

        Voi juman kekka mä moisin enintään 15€ kpl haloo 10€ sopivasti


    • T Tj Lepa

      jos ois joku rotukissa niin silloin
      mut kun on sekasikiö ja kissa vielä enpähän maksaisi

      • jooh...

        yleensä sekasikiökissanpennut annetaan ihan ilmaseks.


      • romppis
        jooh... kirjoitti:

        yleensä sekasikiökissanpennut annetaan ihan ilmaseks.

        Ehkäpä ilmoittajan tarkoitus on löytää sellaiset kodit pennuillensa, joita oikeasti kiinnostaa kissansa hoitaa seuraavat 20 vuotta. Olisin valmis maksamaan hyvinhoidetuista "sekasikiöistä" paljon enemmänkin.. Kukin tyylillään..


      • kissa ihminen

        rotukissa maksaa samn verra ku koira et toi on kyl niin sanotuks ''sekasikiöks'' halpa. et jos rotukissaa haet joudut maksaa noin 800 e!!!!!


      • taiska
        kissa ihminen kirjoitti:

        rotukissa maksaa samn verra ku koira et toi on kyl niin sanotuks ''sekasikiöks'' halpa. et jos rotukissaa haet joudut maksaa noin 800 e!!!!!

        Jos haluaa kissan lemmikikseen, niin hinta ei todellakaan ole liikaa, sopiva summa karsii ne, jotka sitten kyllästyttyään, hylkäävät kissan, ja niitä riittää, löytöeläinkodit on hylättyjä eläimiä pullollaan.


      • santtu

        Kissanhenkivakuutus kissalle,
        ettei käi hätäset ryntää kun ilman annetaa ja hetkem mielijohteesta


      • Joku pöllöpää ja Miro

        Itse olen sitä mieltä että jo maatiaset maksavat yli 30 euroa. Ja jos kissaa ei haluta luovuttaa ilmaiseksi kenellekkään hörhölle jtn. kannattaa pistää pieni maksu siihenkin. Ja 40 euroa on PIKKU hinta kissanpennusta joka on madotettu & rokotettu.


      • GatoGod

        sä oot sekasikiö!!!ei sil oo välii onko rotukissa vai ei sen kissan luonne on tärkein!!!Ja tommoselle en ees antais mitä eläinta!!!Pelle osta ensin uudet aivot


      • GatoGod

        Ja jos sul ei oo hikistä vitun 40e maksa kissasta niin millä vitun rahalla sä sitä ruokkisit ja ostaisit sille hiekkaa ja muuta tarvittava!?


      • peppuliini

        aika sekasikiö taidat olla itse kun ei järki laukkaa.. kissojen arvosta tässä on kysymys, ..ei meitä ihmisiäkään jätetä heitteille vaikkei kaikki presidenttejä ollakkaan. taidat olla myös rasisti.. rotukissoja, mitä vitun väliä sillä on onko sillä kissalla minkälainen ulkonäkö jos omistaja sitä rakastaa.. homo eukko.


      • cats<3
        jooh... kirjoitti:

        yleensä sekasikiökissanpennut annetaan ihan ilmaseks.

        Totta!Mutta siitäkin ollaan erimieltä ja se riippuuu onko leikattu ja monestuikko rokotettu ja matokuuritettu.....


      • kissa kuu
        taiska kirjoitti:

        Jos haluaa kissan lemmikikseen, niin hinta ei todellakaan ole liikaa, sopiva summa karsii ne, jotka sitten kyllästyttyään, hylkäävät kissan, ja niitä riittää, löytöeläinkodit on hylättyjä eläimiä pullollaan.

        haluaisin kissan pennun koska mun oma katos jonnekin ois kivaa jos joku voios myydä


      • svdv
        kissa kuu kirjoitti:

        haluaisin kissan pennun koska mun oma katos jonnekin ois kivaa jos joku voios myydä

        Oletko sä vittu tyhmä sulle en kissan pentuja ainakaan myis


    • BumBa

      oiskohan ykskään kissoista punanen? eli siis oranssi? jos on ni vois kiinostaa.. ennestään löytyy kaks tyttökissaa eli kavereitakin olisi..:)

    • minä vaan

      kissa on lemmikki eikä mikään lelu.. se on elävä olento. 40 euroa on ihan sopiva hinta kissasta. mielestäni kissoja myydään muutenkin liian halvalla ja sitten ne saa huonon kodin jossa niistä ei edes välitetä, ja se johtuu juuri tästä hinta ongelmasta. Jos ei ole varaa maksaa vaivaista 40 euroa niin ei varmaan ole varaa elättää koko kissaa seuraavat 10-20 vuotta

      • Hmm.

        Mielestäni kissanpennuista saa ja voi pyytää rahaa vaikka miljoonan, mutta se, että joku maksaa sen miljoonan, ei todellakaan takaa hyvää kotia! 100(kin)€ on pieni raha todella monelle ihmiselle, joten kissa saatetaan ostaa kevyin mielin leikkikaluksi lapsille tai hetken päähänpistosta. Eli siis ihmiset, maksaminen tai ei maksaminen kissasta, ei ole hyvän tai huonon kodin tae. Monesti kissanpennuista pyydetään suuriakin summia "hoitokuluihin ja hyvän kodin varmistamiseksi", ikävä kyllä monesti kyseessä on vaan puhdas ahneus, eikä huoli hyvän kodin saamisesta.


      • Moneen kertaan nähty

        Kokemuksesta tiedän, että sekarotuisista kissanpennuista otettu "nimellinen" hinta ei mitenkään takaa niille hyvää kotia. Olen ollut mukana eläinsuojelutyössä, hoitanut kotonani ulkoa pelastettuja kissoja, ja nähnyt monesti kuinka esimerkiksi vanhemmat ostavat tällaisen kissan, lapset leikkivät sen kanssa kesän ja syksyllä kissa jää pihalle kuin nalli kalliolle. "Tottahan lasten kesän ilosta jonkun kympin maksaa", vastasi viimeisin, kun häneltä kysyin, miksi hän jätti ulos kissan, josta oli maksanut.
        Kannattaisi ennemmin keskittyä siihen, millaisen kodin kissa saa, kuin siihen, saako niistä satasen tai pari rahaa itselleen. Tosiasia on, että mitenkään et pysty takaamaan, saako kissa hyvän kodin, vaikka siitä olisi maksettu rotukissan hinta. Kaikille ei raha ole niin tärkeää, varsinkaan niille, joilla sitä paljon on. Toisaalta köyhemmät ihmiset ovat hoitaneet kissansa usein todella hienosti, ovat itse mieluummin syömättä, että lemmikki saa ruokansa.
        Vähän järkeä tähän "raha takaa hyvän kodin" -haihatteluun.


      • ihmettelijä123
        Moneen kertaan nähty kirjoitti:

        Kokemuksesta tiedän, että sekarotuisista kissanpennuista otettu "nimellinen" hinta ei mitenkään takaa niille hyvää kotia. Olen ollut mukana eläinsuojelutyössä, hoitanut kotonani ulkoa pelastettuja kissoja, ja nähnyt monesti kuinka esimerkiksi vanhemmat ostavat tällaisen kissan, lapset leikkivät sen kanssa kesän ja syksyllä kissa jää pihalle kuin nalli kalliolle. "Tottahan lasten kesän ilosta jonkun kympin maksaa", vastasi viimeisin, kun häneltä kysyin, miksi hän jätti ulos kissan, josta oli maksanut.
        Kannattaisi ennemmin keskittyä siihen, millaisen kodin kissa saa, kuin siihen, saako niistä satasen tai pari rahaa itselleen. Tosiasia on, että mitenkään et pysty takaamaan, saako kissa hyvän kodin, vaikka siitä olisi maksettu rotukissan hinta. Kaikille ei raha ole niin tärkeää, varsinkaan niille, joilla sitä paljon on. Toisaalta köyhemmät ihmiset ovat hoitaneet kissansa usein todella hienosti, ovat itse mieluummin syömättä, että lemmikki saa ruokansa.
        Vähän järkeä tähän "raha takaa hyvän kodin" -haihatteluun.

        Joo, olet varmaan oikeassa. Rahahan ei takaa hyvää kotia lapsellekaan.

        Käsittämättömältä tuntuu että on olemassa tuollaisia vanhempia.. hyvää esimerkkiä mukuloille. Joskus vanhempana kun tajuavat mihin ne kissat hävis.

        Ei raha todellakaan takaa hyvää kotia, mutta jospa se karsisi kuitenkin jonkin verran?


      • reddie
        Moneen kertaan nähty kirjoitti:

        Kokemuksesta tiedän, että sekarotuisista kissanpennuista otettu "nimellinen" hinta ei mitenkään takaa niille hyvää kotia. Olen ollut mukana eläinsuojelutyössä, hoitanut kotonani ulkoa pelastettuja kissoja, ja nähnyt monesti kuinka esimerkiksi vanhemmat ostavat tällaisen kissan, lapset leikkivät sen kanssa kesän ja syksyllä kissa jää pihalle kuin nalli kalliolle. "Tottahan lasten kesän ilosta jonkun kympin maksaa", vastasi viimeisin, kun häneltä kysyin, miksi hän jätti ulos kissan, josta oli maksanut.
        Kannattaisi ennemmin keskittyä siihen, millaisen kodin kissa saa, kuin siihen, saako niistä satasen tai pari rahaa itselleen. Tosiasia on, että mitenkään et pysty takaamaan, saako kissa hyvän kodin, vaikka siitä olisi maksettu rotukissan hinta. Kaikille ei raha ole niin tärkeää, varsinkaan niille, joilla sitä paljon on. Toisaalta köyhemmät ihmiset ovat hoitaneet kissansa usein todella hienosti, ovat itse mieluummin syömättä, että lemmikki saa ruokansa.
        Vähän järkeä tähän "raha takaa hyvän kodin" -haihatteluun.

        Hei!

        Se on varmasti totta ettei rahallakaan saa välttämättä hyvää kotia kissalle, mutta ainakin jokin hinta madaltaa kynnystä ottaa kissaa enemmän kuin se että saisi aivan ilmaiseksi. Sillä ainakin vähän pienennetään sitä mahdollisuutta että kissa otettaisiin "kun ilmaiseksi saa" ja siten ehkä huonoon kotiin. Pois sillä rahalla ei tietenkään voi kokonaan sulkea huonoja koteja. Joka tapauksessa varmasti useissa tapauksissa jokin edes nimellinen hinta on hyvä olla. Ja jos kasvattaja on vaikka madottanut ja rokottanut kissat, niin jokin korvaus kuulukin maksaa. Muutoin tottakai hyvä koti on paras ja tärkein asia, ei niinkään raha. Itse maksoin kahden hienon rodun risteytyksistä 250 eur (norjalaista puolet ja Maine Coonia puolet). Eli yhteensä 500 eur kahdesta pennusta ja vielä hain ne 600 km päästä. Että todella ne olivat mieleisiä ja haluttuja vaikka eivät puhdasrotuisia olleetkaan. Minulla tosin on aina ollut kissa että tiesin mitä olin tekemässä ja mitä olin hakemassa. Ja ovat ne kyllä olleet sen arvoisia! Oikein ihanat laatupennut!


      • catprinsess

        Samaa mieltä!Itselläni on Norjalainenmetsäkissa ja maatiainen ja ollut jo monta muutakin kissaa ja se Norjalainen maksoi yli 700 euroa....Kissoja pitäää kohdella HYVIN ja niille pitää antaa riittävästi huomiota rakkautta hyvä koti ja ruokaa! Eli jos teidänjoidenki ääliöiden mielestä 40 euroa on "isoraha" ja"paljon" kissasta joka on rokotettu (vaikka olisi maatiainen eli "roduton" kissa)nniii hankkikaa elämä ja menkäää kotio itkee...!Tässä kissani isttuu vierelläni sohvalla ja en voisi ikinä kaduta sitä että maksoin hänestä sen hinnan.....!


    • Immeinen

      Liian kalliita kissan pentuja! 40 euroa on ihan kiskontaa!!!! Sitä paitsi kissan pentuja ei pitäs edes myydä rahalla, ne pitäs antaa!! Kukaan ei osta varmasti sulta 40 euron hintaisia kissoja, oli sitte miten villejä kissoja tahansa! Vittu!!

      • V.B

        Voi voi...jos 40 E on kiskuri hinta pienestä suloisesta kissanpennusta, miksi kummassa lukea moisia ilmoituksia netissä. Ja luuletteko, että niiden pentujen odotusaikana, ja kehitysaikana ei ole pennuista tullut kuluja? Ja vaikkei olisikaan (mikä mahdotonta, äly hoi!) niin 40E on silti pieni hinta vielä. HESY:llä kissan hinta on muistaakseni 50E. Olen PIRUN iloinen, että se hinta sinne laitettiin, ennenkun kisuja sai noutaa ilmaiseksi. Karsiintuu heti kaikki otampakissankoskakaikillaonjaneonniinsöpöjäjailmaiseksisaaeikäpitokaanmaksakun1Eviikossa ihmiset.

        Itselläni on kaksi "normaalia" kissaa, eli lyhytkarvainen yksivärinen eurooppalainen ja yksi monivärinen lyhytkarvainen eurooppalainen. Kolmas tapaus on tuhti Siperian-Norjan metsäkisun ja eurooppalaisen tasapuolinen komistus.

        Ja rahaa palaa..Mutta ei sitä voi edes ajatella kun ne pienet kaivautuu kainaloon kuorsaamaan..Ja pienet ei tarkoita pentuja. Vanhimmaiseni on jo 19, toiseksi vanhin 8 ja nuorin 4. Pentua etsin parhaillani, nuorimmaiselle villikolleni kaveriksi ja elinkumppaniksi ja olen valmis maksamaan hyvin hoidetusta pennusta, joka tulee kissaRAKKAASTA perheestä, jossa kissa on saanut tottua sosiaalisesti omaan rotuunsa sekä ihmisiin, on saanut madotukset ja asiallista ruokaa ja kaikki muutenkin vaikuttaa asialliselle, niin 100E per kisu. Miniminä itse ottaisin pennuistani 50E. Karsiutuu todellakin ne, joille lemmikin pitää olla ILMAINEN. Jestas. Ei sen elättäminenkään ilmaista tule olemaan..Jo kissan tarvikkeisiin ja ruokiin ennenkuin kissa taloon edes muuttaa saa tuon 40E menemään, tuplanakin...ja vieläpä helposti.

        PITÄKÄÄ VAAN KIINNI HINNOISTANNE KUN MYYTTE KISSANPENTUJA. JA TEHKÄÄ LUOVUTUSSOPIMUS, jossa vaaditte kissan leikkausta/olette jo varhaisleikkauksen tehneet ja hinta lisätään kissanpennun hintaan. Niin vältytään edes pahimmilta ruuhkilta löytöeläintaloissa yksin jätettyjen mikkuloiden osalta..

        Peace ;)


      • aaaaaaaa

        40 euroo on sopiva hinta ei todellakaa pitäis antaa ilmaseks


      • fffg
        aaaaaaaa kirjoitti:

        40 euroo on sopiva hinta ei todellakaa pitäis antaa ilmaseks

        näin kissamaailmassa?? kissanomistajat taistelee siitä onko 40e kiskontaa vai ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! herätkää nyt ihmeessä. jokaisella on oma valmiutensa/halunsa maksaa lemmikistään.. (kertoo ehkä ihmisestä jtn?) ja pentujen kasvatit pistävät hinnan minkä katsovat parhaaksi, ei tämä 40e tässä tapauksessa nyt mikään ylilyönti todellakaan ole????! jos et raaski maksaa, jätä huomiotta, kyllä ne omistajat näillekkin löytyvät varmasti.. vituttaa ihmisten ahdasmelisyys


      • Katti

        Nimimerkille Immeinen, haista huilu! Kuulkaa 40 euroa on HYVIN pieni hinta kissasta! Se ei ole mikään arvoton lelu!!! Ja ihmiset haluavat pyytää rahaa kissoistaan, ettei tuollaset MIELENVIKAISET eksyisi ostamaan niitä. Jos et ole valmis maksamaan kissasta, niin et ole valmis huolehtimaan siitä, sillä kissat myös ovat aika kalliita elättää ja hoitaa. Joten suksi suolle täältä ihmisten seasta, jotka oikeasti ovat valmiita ehkä ottamaan ja MAKSAMAAN kissasta. Kaikki muutkin jotka sanovat että 40 euroa on liian tyyris hinta, menkää pois häiriköimästä ja ostakaa vaikka rotta!


      • laalaakatti
        Katti kirjoitti:

        Nimimerkille Immeinen, haista huilu! Kuulkaa 40 euroa on HYVIN pieni hinta kissasta! Se ei ole mikään arvoton lelu!!! Ja ihmiset haluavat pyytää rahaa kissoistaan, ettei tuollaset MIELENVIKAISET eksyisi ostamaan niitä. Jos et ole valmis maksamaan kissasta, niin et ole valmis huolehtimaan siitä, sillä kissat myös ovat aika kalliita elättää ja hoitaa. Joten suksi suolle täältä ihmisten seasta, jotka oikeasti ovat valmiita ehkä ottamaan ja MAKSAMAAN kissasta. Kaikki muutkin jotka sanovat että 40 euroa on liian tyyris hinta, menkää pois häiriköimästä ja ostakaa vaikka rotta!

        Aivan turhaa yleistystä sanon minä!
        Kuten yllä mainittiin, on jokaisella oma valmiutensa maksaa lemmikistään ja jokaisella on myös oma käsityksensä siitä mitä on pitää lemmikkiä.

        En ole onneksi törmännyt elämässäni vielä yhteenkään ihmiseen joka olisi laiminlyönyt kissaansa ja usko pois, yli puolella tuntemistani ihmisistä on kissa, 90% niistä otettu ilmaiseksi.

        On mielestäni aivan typerää yleistää ihmiset jotka eivät tahdo maksaa 40 euroa kissasta MIELENVIKAISIKSI, hei haloo! Mitä yleensä tapahtuu kissapentueelle joka ei menekkään kaupaksi? Ne tapetaan. Mitäpä sitten jos jossain olisi ollut suht köyhä perhe valmiina ottamaan kissanpennun ja rakastamaan sitä. Ottaen huomioon, että kissan kulut, kuten ruoka/leikkaus/lelut/rokotukset ym maksavat, miksi pyytää järkyttäviä summia kissanpennusta, jonka kuluihin on luultavasti mennyt alle 10 euroa! (emo ruokkii pentunsa ja pieni kissa ei yleensäkään syö mahdottomia määriä!)

        Kuten edellä mainittiin, ihmiset voivat aivan hyvin maksaa muutaman kympin "lastensa kesäilosta". So what, jos kukkarosta lähtee 40, 50, 60 tai vaikka sitten se 100 euroa. Naurettavaa, mutta sitä tapahtuu. Otetaanmpas huomioon, että esimerkiksi maataloissa syntyy kissapentueita tasaiseen tahtiin ja en oikein jaksa uskoa että tilanomistajat jaksavat ruveta pitämään kirjaa siitä onko kissan hakija valmis allekirjoittamaan SITOUMUKSEN LEIKATA KISSA (joka jo sinänsä on naurettavaa, kukaan ei voi tätä vaatia!). Pointtina tässä on, että ilmaisia kissoja löytyy joka kulman takaa. On sattuman kauppaa josko pikkuinen joutuu pahoihin käsiin vai löytää elämänsä kodin!!!

        Itse olin 16 kun kotiin hankittiin ensimmäinen kissimirri. Pikkuinen oli pelokas, sen silmät märkivät ja turkki oli oikukas. Hakiessamme pennun näimme sisällä noin tusinan kissoja, jotka näyttivät suht onnellisilta, mutta tuskin kovinkaan hyvin hoidetuilta. Veimme tärisevän pikkupennun kotiin ja hänestä kasvoi viisas ja itsenäinen kaunotar joka ei pelkää nukkua siskoni selän päällä. Arkuus kuitenkin jäi näkymään läpi vuosien, ja usein mietinkin, mitä kisulle on mahtanut tapahtua ensimmäisinä viikkoinaan. Ja arvatkaapa mitä? Emme pullittaneet hänestä SENTTIÄKÄÄN. Kohta 5 vuotta täyttävä valkoinen viirulaikukas neiti on leikattu ja onnellinen kodinhengetär.

        Sitten toinen tapaus, minun oma kissani. Muutin sitten pois kotoa opiskelemaan ja yksinasuminen ei tullut kuuloonkaan. Kuulin että serkkuni tutun maatilalla oli syntynyt kaksi kissanpentua ja kysyin tietenkin heti josko niistä voisi sen toisen luovutusiässä saada. Kävimme katsomassa kahta pentua, mustaa ja raidallista ja rakastuin ensisilmäyksellä pikkuruiseen raitapakkaukseen joka nukahti tuhisemaan kämmenelleni. Kun tyttö sitten saapui kotiin oli se jo erittäin sosiaalinen, rohkea ja suloinen tapaus. Tietäen, mistä hän on kotoisin, uskon hänen saaneen rakkautta ja pumpulikäsinein kohtelua ensitaipaleensa, vaikka emo karkasikin kotoa pentujen ollessa neljäviikkoisia. Tämäkin kissa tuli minulle täysin ILMAISENA. Kohta hän täyttää 2 vuotta ja ei, en ole häntä koskaan leikannut. Se aika tulee joskus, toivottavasti sitten kun kisu on saanut kokea äitiyden.

        Olen nyt hankkimassa toista kissaa, sillä mieheni ja minä kaipaisimme lisää meteliä asuntoomme ja lasta emme vielä ole valmiita hankkimaan. En ole todellakaan valmis maksamaan kisusta 40 euroa. Minun limiittini menee 10 eurossa. Olen valmis maksamaan kissasta, mutta 200 vanhaa markaa on järkyttävää kiskontaa, sanokaa mitä sanotte. Ihminen, joka tietää oman käsityksensä eläinkumppanista ja on varma siitä, että tulee kohtelemaan pikkumisua oikein voi myös valita, tietäkää se. Minä tiedän löytäväni jostakin ihanan pikku karvakerän, rakastavani häntä ja hänen saavan hyvän kodin, mutta ottaen huomioon, että emme todellakaan ole rikkaita, 40 euroa voisi mennä paremminkin kissan ruokaan, kuin siihen että vain saisin hänet.

        Otan mielummin kissani joltakin, joilla ei ole sitä varaa pitää, ja annan sille lämpimän kodin, kuin rupean miettimään, onko kasvattajan taka-ajatus todella löytää hyvä koti vai onko se ainoastaan siinä, että saisi omaan taskuun vähän voittoa.

        Kaikilla on omat tapansa ja jokainen on nähnyt erilaisia tilanteita. Yleistäminen on kuitenkin väärin. Rotukissat maksavat maltaita, ja siksi en koskaan voi ottaa rotukissaa. Ottaisin kuitenkin silmää räpäyttämättä "virheellisen" rotukissan joka muuten tapettaisiin, ja siitä voisin jopa maksaakin sen maksun, jotta kisu saisi hyvän kodin ja elämän!

        Totuus on että maatiaiskissa on maatiaiskissa. Se joko löytää kodin maan päältä tai sitten taivaasta. On naurettavaa, että kissojen puolella olevat ihmiset ottavat rahakiskureiden puolen. Tiedättekö, että köyhätkin ihmiset osaavat rakastaa, mutta joskus se 40 euroa saattaa kaataa koko talouden.


      • Jadeza
        laalaakatti kirjoitti:

        Aivan turhaa yleistystä sanon minä!
        Kuten yllä mainittiin, on jokaisella oma valmiutensa maksaa lemmikistään ja jokaisella on myös oma käsityksensä siitä mitä on pitää lemmikkiä.

        En ole onneksi törmännyt elämässäni vielä yhteenkään ihmiseen joka olisi laiminlyönyt kissaansa ja usko pois, yli puolella tuntemistani ihmisistä on kissa, 90% niistä otettu ilmaiseksi.

        On mielestäni aivan typerää yleistää ihmiset jotka eivät tahdo maksaa 40 euroa kissasta MIELENVIKAISIKSI, hei haloo! Mitä yleensä tapahtuu kissapentueelle joka ei menekkään kaupaksi? Ne tapetaan. Mitäpä sitten jos jossain olisi ollut suht köyhä perhe valmiina ottamaan kissanpennun ja rakastamaan sitä. Ottaen huomioon, että kissan kulut, kuten ruoka/leikkaus/lelut/rokotukset ym maksavat, miksi pyytää järkyttäviä summia kissanpennusta, jonka kuluihin on luultavasti mennyt alle 10 euroa! (emo ruokkii pentunsa ja pieni kissa ei yleensäkään syö mahdottomia määriä!)

        Kuten edellä mainittiin, ihmiset voivat aivan hyvin maksaa muutaman kympin "lastensa kesäilosta". So what, jos kukkarosta lähtee 40, 50, 60 tai vaikka sitten se 100 euroa. Naurettavaa, mutta sitä tapahtuu. Otetaanmpas huomioon, että esimerkiksi maataloissa syntyy kissapentueita tasaiseen tahtiin ja en oikein jaksa uskoa että tilanomistajat jaksavat ruveta pitämään kirjaa siitä onko kissan hakija valmis allekirjoittamaan SITOUMUKSEN LEIKATA KISSA (joka jo sinänsä on naurettavaa, kukaan ei voi tätä vaatia!). Pointtina tässä on, että ilmaisia kissoja löytyy joka kulman takaa. On sattuman kauppaa josko pikkuinen joutuu pahoihin käsiin vai löytää elämänsä kodin!!!

        Itse olin 16 kun kotiin hankittiin ensimmäinen kissimirri. Pikkuinen oli pelokas, sen silmät märkivät ja turkki oli oikukas. Hakiessamme pennun näimme sisällä noin tusinan kissoja, jotka näyttivät suht onnellisilta, mutta tuskin kovinkaan hyvin hoidetuilta. Veimme tärisevän pikkupennun kotiin ja hänestä kasvoi viisas ja itsenäinen kaunotar joka ei pelkää nukkua siskoni selän päällä. Arkuus kuitenkin jäi näkymään läpi vuosien, ja usein mietinkin, mitä kisulle on mahtanut tapahtua ensimmäisinä viikkoinaan. Ja arvatkaapa mitä? Emme pullittaneet hänestä SENTTIÄKÄÄN. Kohta 5 vuotta täyttävä valkoinen viirulaikukas neiti on leikattu ja onnellinen kodinhengetär.

        Sitten toinen tapaus, minun oma kissani. Muutin sitten pois kotoa opiskelemaan ja yksinasuminen ei tullut kuuloonkaan. Kuulin että serkkuni tutun maatilalla oli syntynyt kaksi kissanpentua ja kysyin tietenkin heti josko niistä voisi sen toisen luovutusiässä saada. Kävimme katsomassa kahta pentua, mustaa ja raidallista ja rakastuin ensisilmäyksellä pikkuruiseen raitapakkaukseen joka nukahti tuhisemaan kämmenelleni. Kun tyttö sitten saapui kotiin oli se jo erittäin sosiaalinen, rohkea ja suloinen tapaus. Tietäen, mistä hän on kotoisin, uskon hänen saaneen rakkautta ja pumpulikäsinein kohtelua ensitaipaleensa, vaikka emo karkasikin kotoa pentujen ollessa neljäviikkoisia. Tämäkin kissa tuli minulle täysin ILMAISENA. Kohta hän täyttää 2 vuotta ja ei, en ole häntä koskaan leikannut. Se aika tulee joskus, toivottavasti sitten kun kisu on saanut kokea äitiyden.

        Olen nyt hankkimassa toista kissaa, sillä mieheni ja minä kaipaisimme lisää meteliä asuntoomme ja lasta emme vielä ole valmiita hankkimaan. En ole todellakaan valmis maksamaan kisusta 40 euroa. Minun limiittini menee 10 eurossa. Olen valmis maksamaan kissasta, mutta 200 vanhaa markaa on järkyttävää kiskontaa, sanokaa mitä sanotte. Ihminen, joka tietää oman käsityksensä eläinkumppanista ja on varma siitä, että tulee kohtelemaan pikkumisua oikein voi myös valita, tietäkää se. Minä tiedän löytäväni jostakin ihanan pikku karvakerän, rakastavani häntä ja hänen saavan hyvän kodin, mutta ottaen huomioon, että emme todellakaan ole rikkaita, 40 euroa voisi mennä paremminkin kissan ruokaan, kuin siihen että vain saisin hänet.

        Otan mielummin kissani joltakin, joilla ei ole sitä varaa pitää, ja annan sille lämpimän kodin, kuin rupean miettimään, onko kasvattajan taka-ajatus todella löytää hyvä koti vai onko se ainoastaan siinä, että saisi omaan taskuun vähän voittoa.

        Kaikilla on omat tapansa ja jokainen on nähnyt erilaisia tilanteita. Yleistäminen on kuitenkin väärin. Rotukissat maksavat maltaita, ja siksi en koskaan voi ottaa rotukissaa. Ottaisin kuitenkin silmää räpäyttämättä "virheellisen" rotukissan joka muuten tapettaisiin, ja siitä voisin jopa maksaakin sen maksun, jotta kisu saisi hyvän kodin ja elämän!

        Totuus on että maatiaiskissa on maatiaiskissa. Se joko löytää kodin maan päältä tai sitten taivaasta. On naurettavaa, että kissojen puolella olevat ihmiset ottavat rahakiskureiden puolen. Tiedättekö, että köyhätkin ihmiset osaavat rakastaa, mutta joskus se 40 euroa saattaa kaataa koko talouden.

        Eihän se rahasta ole kiinni rakastaako kissaansa vai ei. Mutta "köyhät" ihmiset, joilla ei ole varaa maksaa suhteellisen pientä hintaa kissasta, miten heillä on vara maksaa laadukas kissanruoka, madotukset, rokotukset, kissan leikkaus, lelut, kantokori, hiekkalaatikko, hiekka, valjaat, lääkkeet yms. Lista on loputon. Ja rahaa saa palamaan niin paljon kun haluaa. Varsinkin jos kissan haluaa pysyvän terveenä. Minä miettisin kahteen kertaan, jos minulla ei ole varaa kissasta maksaa edes paria kymppiä, onko minulla varaa edes pitää kissaa. Ruoka maksaa, meillä menee vähintään 30e kuussa yhden kissan ruokaan/kuluihin, joskus enemmänkin. Itse en kissoistani maksanut, ovat maatiaiskissoja, mutta jos hinta olisi pyydetty, olisin sen ilomielin maksanut. Kyllä kahden kuukauden aikana kissanpennusta sen verran on kuluja tullut että ei pieni raha terveestä ja hyvinvoivasta pennusta ole paha hinta.


      • NiinaTiina123
        laalaakatti kirjoitti:

        Aivan turhaa yleistystä sanon minä!
        Kuten yllä mainittiin, on jokaisella oma valmiutensa maksaa lemmikistään ja jokaisella on myös oma käsityksensä siitä mitä on pitää lemmikkiä.

        En ole onneksi törmännyt elämässäni vielä yhteenkään ihmiseen joka olisi laiminlyönyt kissaansa ja usko pois, yli puolella tuntemistani ihmisistä on kissa, 90% niistä otettu ilmaiseksi.

        On mielestäni aivan typerää yleistää ihmiset jotka eivät tahdo maksaa 40 euroa kissasta MIELENVIKAISIKSI, hei haloo! Mitä yleensä tapahtuu kissapentueelle joka ei menekkään kaupaksi? Ne tapetaan. Mitäpä sitten jos jossain olisi ollut suht köyhä perhe valmiina ottamaan kissanpennun ja rakastamaan sitä. Ottaen huomioon, että kissan kulut, kuten ruoka/leikkaus/lelut/rokotukset ym maksavat, miksi pyytää järkyttäviä summia kissanpennusta, jonka kuluihin on luultavasti mennyt alle 10 euroa! (emo ruokkii pentunsa ja pieni kissa ei yleensäkään syö mahdottomia määriä!)

        Kuten edellä mainittiin, ihmiset voivat aivan hyvin maksaa muutaman kympin "lastensa kesäilosta". So what, jos kukkarosta lähtee 40, 50, 60 tai vaikka sitten se 100 euroa. Naurettavaa, mutta sitä tapahtuu. Otetaanmpas huomioon, että esimerkiksi maataloissa syntyy kissapentueita tasaiseen tahtiin ja en oikein jaksa uskoa että tilanomistajat jaksavat ruveta pitämään kirjaa siitä onko kissan hakija valmis allekirjoittamaan SITOUMUKSEN LEIKATA KISSA (joka jo sinänsä on naurettavaa, kukaan ei voi tätä vaatia!). Pointtina tässä on, että ilmaisia kissoja löytyy joka kulman takaa. On sattuman kauppaa josko pikkuinen joutuu pahoihin käsiin vai löytää elämänsä kodin!!!

        Itse olin 16 kun kotiin hankittiin ensimmäinen kissimirri. Pikkuinen oli pelokas, sen silmät märkivät ja turkki oli oikukas. Hakiessamme pennun näimme sisällä noin tusinan kissoja, jotka näyttivät suht onnellisilta, mutta tuskin kovinkaan hyvin hoidetuilta. Veimme tärisevän pikkupennun kotiin ja hänestä kasvoi viisas ja itsenäinen kaunotar joka ei pelkää nukkua siskoni selän päällä. Arkuus kuitenkin jäi näkymään läpi vuosien, ja usein mietinkin, mitä kisulle on mahtanut tapahtua ensimmäisinä viikkoinaan. Ja arvatkaapa mitä? Emme pullittaneet hänestä SENTTIÄKÄÄN. Kohta 5 vuotta täyttävä valkoinen viirulaikukas neiti on leikattu ja onnellinen kodinhengetär.

        Sitten toinen tapaus, minun oma kissani. Muutin sitten pois kotoa opiskelemaan ja yksinasuminen ei tullut kuuloonkaan. Kuulin että serkkuni tutun maatilalla oli syntynyt kaksi kissanpentua ja kysyin tietenkin heti josko niistä voisi sen toisen luovutusiässä saada. Kävimme katsomassa kahta pentua, mustaa ja raidallista ja rakastuin ensisilmäyksellä pikkuruiseen raitapakkaukseen joka nukahti tuhisemaan kämmenelleni. Kun tyttö sitten saapui kotiin oli se jo erittäin sosiaalinen, rohkea ja suloinen tapaus. Tietäen, mistä hän on kotoisin, uskon hänen saaneen rakkautta ja pumpulikäsinein kohtelua ensitaipaleensa, vaikka emo karkasikin kotoa pentujen ollessa neljäviikkoisia. Tämäkin kissa tuli minulle täysin ILMAISENA. Kohta hän täyttää 2 vuotta ja ei, en ole häntä koskaan leikannut. Se aika tulee joskus, toivottavasti sitten kun kisu on saanut kokea äitiyden.

        Olen nyt hankkimassa toista kissaa, sillä mieheni ja minä kaipaisimme lisää meteliä asuntoomme ja lasta emme vielä ole valmiita hankkimaan. En ole todellakaan valmis maksamaan kisusta 40 euroa. Minun limiittini menee 10 eurossa. Olen valmis maksamaan kissasta, mutta 200 vanhaa markaa on järkyttävää kiskontaa, sanokaa mitä sanotte. Ihminen, joka tietää oman käsityksensä eläinkumppanista ja on varma siitä, että tulee kohtelemaan pikkumisua oikein voi myös valita, tietäkää se. Minä tiedän löytäväni jostakin ihanan pikku karvakerän, rakastavani häntä ja hänen saavan hyvän kodin, mutta ottaen huomioon, että emme todellakaan ole rikkaita, 40 euroa voisi mennä paremminkin kissan ruokaan, kuin siihen että vain saisin hänet.

        Otan mielummin kissani joltakin, joilla ei ole sitä varaa pitää, ja annan sille lämpimän kodin, kuin rupean miettimään, onko kasvattajan taka-ajatus todella löytää hyvä koti vai onko se ainoastaan siinä, että saisi omaan taskuun vähän voittoa.

        Kaikilla on omat tapansa ja jokainen on nähnyt erilaisia tilanteita. Yleistäminen on kuitenkin väärin. Rotukissat maksavat maltaita, ja siksi en koskaan voi ottaa rotukissaa. Ottaisin kuitenkin silmää räpäyttämättä "virheellisen" rotukissan joka muuten tapettaisiin, ja siitä voisin jopa maksaakin sen maksun, jotta kisu saisi hyvän kodin ja elämän!

        Totuus on että maatiaiskissa on maatiaiskissa. Se joko löytää kodin maan päältä tai sitten taivaasta. On naurettavaa, että kissojen puolella olevat ihmiset ottavat rahakiskureiden puolen. Tiedättekö, että köyhätkin ihmiset osaavat rakastaa, mutta joskus se 40 euroa saattaa kaataa koko talouden.

        hyvät ihmiset kissanne!!!

        Suomen löytöeläintalot ovat ääriään myöten täynnä kissanpentuja ja aikuisia kissoja! Niissä joudutaan jatkuvasti lopettamaan kauniita ja kesyjä kotikissoja, koska niitä tulee sisään niin paljon, ettei mihinkään sellainen määrä mahdu!


      • no huhhuh huh
        laalaakatti kirjoitti:

        Aivan turhaa yleistystä sanon minä!
        Kuten yllä mainittiin, on jokaisella oma valmiutensa maksaa lemmikistään ja jokaisella on myös oma käsityksensä siitä mitä on pitää lemmikkiä.

        En ole onneksi törmännyt elämässäni vielä yhteenkään ihmiseen joka olisi laiminlyönyt kissaansa ja usko pois, yli puolella tuntemistani ihmisistä on kissa, 90% niistä otettu ilmaiseksi.

        On mielestäni aivan typerää yleistää ihmiset jotka eivät tahdo maksaa 40 euroa kissasta MIELENVIKAISIKSI, hei haloo! Mitä yleensä tapahtuu kissapentueelle joka ei menekkään kaupaksi? Ne tapetaan. Mitäpä sitten jos jossain olisi ollut suht köyhä perhe valmiina ottamaan kissanpennun ja rakastamaan sitä. Ottaen huomioon, että kissan kulut, kuten ruoka/leikkaus/lelut/rokotukset ym maksavat, miksi pyytää järkyttäviä summia kissanpennusta, jonka kuluihin on luultavasti mennyt alle 10 euroa! (emo ruokkii pentunsa ja pieni kissa ei yleensäkään syö mahdottomia määriä!)

        Kuten edellä mainittiin, ihmiset voivat aivan hyvin maksaa muutaman kympin "lastensa kesäilosta". So what, jos kukkarosta lähtee 40, 50, 60 tai vaikka sitten se 100 euroa. Naurettavaa, mutta sitä tapahtuu. Otetaanmpas huomioon, että esimerkiksi maataloissa syntyy kissapentueita tasaiseen tahtiin ja en oikein jaksa uskoa että tilanomistajat jaksavat ruveta pitämään kirjaa siitä onko kissan hakija valmis allekirjoittamaan SITOUMUKSEN LEIKATA KISSA (joka jo sinänsä on naurettavaa, kukaan ei voi tätä vaatia!). Pointtina tässä on, että ilmaisia kissoja löytyy joka kulman takaa. On sattuman kauppaa josko pikkuinen joutuu pahoihin käsiin vai löytää elämänsä kodin!!!

        Itse olin 16 kun kotiin hankittiin ensimmäinen kissimirri. Pikkuinen oli pelokas, sen silmät märkivät ja turkki oli oikukas. Hakiessamme pennun näimme sisällä noin tusinan kissoja, jotka näyttivät suht onnellisilta, mutta tuskin kovinkaan hyvin hoidetuilta. Veimme tärisevän pikkupennun kotiin ja hänestä kasvoi viisas ja itsenäinen kaunotar joka ei pelkää nukkua siskoni selän päällä. Arkuus kuitenkin jäi näkymään läpi vuosien, ja usein mietinkin, mitä kisulle on mahtanut tapahtua ensimmäisinä viikkoinaan. Ja arvatkaapa mitä? Emme pullittaneet hänestä SENTTIÄKÄÄN. Kohta 5 vuotta täyttävä valkoinen viirulaikukas neiti on leikattu ja onnellinen kodinhengetär.

        Sitten toinen tapaus, minun oma kissani. Muutin sitten pois kotoa opiskelemaan ja yksinasuminen ei tullut kuuloonkaan. Kuulin että serkkuni tutun maatilalla oli syntynyt kaksi kissanpentua ja kysyin tietenkin heti josko niistä voisi sen toisen luovutusiässä saada. Kävimme katsomassa kahta pentua, mustaa ja raidallista ja rakastuin ensisilmäyksellä pikkuruiseen raitapakkaukseen joka nukahti tuhisemaan kämmenelleni. Kun tyttö sitten saapui kotiin oli se jo erittäin sosiaalinen, rohkea ja suloinen tapaus. Tietäen, mistä hän on kotoisin, uskon hänen saaneen rakkautta ja pumpulikäsinein kohtelua ensitaipaleensa, vaikka emo karkasikin kotoa pentujen ollessa neljäviikkoisia. Tämäkin kissa tuli minulle täysin ILMAISENA. Kohta hän täyttää 2 vuotta ja ei, en ole häntä koskaan leikannut. Se aika tulee joskus, toivottavasti sitten kun kisu on saanut kokea äitiyden.

        Olen nyt hankkimassa toista kissaa, sillä mieheni ja minä kaipaisimme lisää meteliä asuntoomme ja lasta emme vielä ole valmiita hankkimaan. En ole todellakaan valmis maksamaan kisusta 40 euroa. Minun limiittini menee 10 eurossa. Olen valmis maksamaan kissasta, mutta 200 vanhaa markaa on järkyttävää kiskontaa, sanokaa mitä sanotte. Ihminen, joka tietää oman käsityksensä eläinkumppanista ja on varma siitä, että tulee kohtelemaan pikkumisua oikein voi myös valita, tietäkää se. Minä tiedän löytäväni jostakin ihanan pikku karvakerän, rakastavani häntä ja hänen saavan hyvän kodin, mutta ottaen huomioon, että emme todellakaan ole rikkaita, 40 euroa voisi mennä paremminkin kissan ruokaan, kuin siihen että vain saisin hänet.

        Otan mielummin kissani joltakin, joilla ei ole sitä varaa pitää, ja annan sille lämpimän kodin, kuin rupean miettimään, onko kasvattajan taka-ajatus todella löytää hyvä koti vai onko se ainoastaan siinä, että saisi omaan taskuun vähän voittoa.

        Kaikilla on omat tapansa ja jokainen on nähnyt erilaisia tilanteita. Yleistäminen on kuitenkin väärin. Rotukissat maksavat maltaita, ja siksi en koskaan voi ottaa rotukissaa. Ottaisin kuitenkin silmää räpäyttämättä "virheellisen" rotukissan joka muuten tapettaisiin, ja siitä voisin jopa maksaakin sen maksun, jotta kisu saisi hyvän kodin ja elämän!

        Totuus on että maatiaiskissa on maatiaiskissa. Se joko löytää kodin maan päältä tai sitten taivaasta. On naurettavaa, että kissojen puolella olevat ihmiset ottavat rahakiskureiden puolen. Tiedättekö, että köyhätkin ihmiset osaavat rakastaa, mutta joskus se 40 euroa saattaa kaataa koko talouden.

        Totta puhut. Tori.fi myyvät sekarotuisia kissanpentuja 50e hintaan. Madotetut. Eivät edes mainitse myynti.ilmoituksessaan että haluaisivat hyvään kotiin tai haastattelisivat. Myös heitäkin toki on. Ja sanovat että vain ja ainoastaan tositarkoituksella on ostaja joka maksaa juuri sen hinnan minkä kissatehtailijat pyytävät! En ikinä ottaisi kissaa kissoilla rahastavilta. Vaan tosissaan kissoja rakastavilta ja heidän myyntihinta onkin ihan eri luokkaa!


    • J-M-J

      Hei! Mistäpäin tarkemmin olet eteläsuomesta??

    • Hanna

      Aivan oikein.Kohtuullinen hinta! Hyvä hinta poistaa kaikki kesäkissaostajat.Hienoa,hyvä te!

      • on niille

        jotka eivät ole varmoja siitä että haluavat kissan, joten ostavat halpiksen ja heittävät minne heittävät jos ei kelpaa.

        ja joku sanoi ettei saa pyytää neljääkymppiä vaikka padotukset olis kunnossa? naurettavaa, semmoselle en kissaani myis.

        kissanko pitäs olla halvempi kun jotkut kalat? sairaita te.


      • pöyristyttävää
        on niille kirjoitti:

        jotka eivät ole varmoja siitä että haluavat kissan, joten ostavat halpiksen ja heittävät minne heittävät jos ei kelpaa.

        ja joku sanoi ettei saa pyytää neljääkymppiä vaikka padotukset olis kunnossa? naurettavaa, semmoselle en kissaani myis.

        kissanko pitäs olla halvempi kun jotkut kalat? sairaita te.

        Miten voit esineellistää kaloja - pöyristyttävää.


    • santtu

      JUURI NÄIN HINTA ON KISSAN HENKITURVA EI KAIKKI PERSAUKISET INNOSTU TURHAA YMMÄRTÄVÄT SIINÄ SAMALLA MIETTIä ETTÄ YLLÄPITOkIN MAKSAA.

    • Kisu96

      Hei!
      Tahtoisi kissanpennuista kuvia ja missä päin kisut asustaa?
      XD

      • adaliini

        hei. :)
        olisiko mahdollista saada pennuista kuvia ja tietoja s-postiin?

        voin toki kertoa s-postin kautta itsestäni :)

        s-postini: [email protected]


    • S44R4

      Onkos tämä ilmoitus vielä voimassa?
      Itse olemme pitkään etsineet kissanpentua Etelä-Suomesta, ehtona on ollut vain ettei se olisi rotukissa, maksaisi alle 50e ja löytyisi täältä läheltä. Isä ei osaa käyttää tietokonetta, joten on vain kertonut ehdot ja minä olen pistänyt ilmoituksia.

      Sähköpostia, jos tuntuu siltä! :-)

      • netissä

        yksi kehuu ostaneensa kaksi "persiljalais" -kissaa. Eiköhän se ole persialais.... ja rotukissaa ei ihan tuolla kehutulla 400 saa...

        Jos meillä olisi kissanpentuja, myisin ne kuluja vastaan, ehdottomasti yli tuon 40. Emon rokotukset, madotukset, pentujen vastaavat ja ruoka... ... Rotukissanpennusta tietty rekisteröinnit ja muut päälle..

        Hehe.. No enköhän mä sen kolmannen maatiaiseni löydä, jonka saan käydä leikkauttamassa...


      • dsdssdsd
        netissä kirjoitti:

        yksi kehuu ostaneensa kaksi "persiljalais" -kissaa. Eiköhän se ole persialais.... ja rotukissaa ei ihan tuolla kehutulla 400 saa...

        Jos meillä olisi kissanpentuja, myisin ne kuluja vastaan, ehdottomasti yli tuon 40. Emon rokotukset, madotukset, pentujen vastaavat ja ruoka... ... Rotukissanpennusta tietty rekisteröinnit ja muut päälle..

        Hehe.. No enköhän mä sen kolmannen maatiaiseni löydä, jonka saan käydä leikkauttamassa...

        "Liian kalliita kissan pentuja! 40 euroa on ihan kiskontaa!!!! Sitä paitsi kissan pentuja ei pitäs edes myydä rahalla, ne pitäs antaa!! Kukaan ei osta varmasti sulta 40 euron hintaisia kissoja, oli sitte miten villejä kissoja tahansa! Vittu!!"

        Se on hullu joka maksaa, ei se joka pyytää. Hohhoijaa tuota viestiäsi, naurettavaa.


      • ghfhbgfxbh

        Viesti on kirjoitettu 26.7.2004 joten tuskinpa on enää voimassa


      • NiinaTiina123

        Hesyltä!

        http://www.hesy.fi/lemmikkihesysta.htm

        Aikuinen kissa (leikattu) maksaa 50 euroa ja pentu 100 euroa, ja sekin hinta sisältää leikkauksen.

        Jos maksat pennusta 40 euroa, niin joudut itse maksamaan leikkauksen, joka maksaa yli 100 euroa.


    • ihmettelijä123

      Näillä meillä mennään ja eihän se ilmaista ole.

      Kissan "märkäruoat", purkki päivässä 1€.
      Hyvät kuivamuonat eläinkaupasta (mitä isompi pussi, sen edullisempi)
      Madotukset
      Kissan "leikkaus" > 100€
      Kiipeilytelineet, nukkumiskorit yms.

    • Cleo

      Ei 40 e ole pennusta paljon varsinkaan, jos pennut ovat madotettuja ja rokotettuja. Maksat lähes saman summan, jos menent eläinlääkäriin rokottamaan itse pennun. Ja onhan pennusta ollut kuukausien ajan huolta ja vaivaa.

    • Tolloja tuntuu riittävän

      Itsellä kissoja ollut läpi elämän, pian 60 vuotta. No, se ei takaa sitä, että niistä jotain tietäisin enemmän - mutta ehkä kuitenkin vähän.

      Eipä ole kummoinen hinta pennuista, muutama kymppi. Laskepa paljonko menee rahaa 3 kk:n aikana (kissojen luovutusikä on n. 3 kk) mitä heitä hoidat, ruoat, hiekat, matolääkkeet, ehkä ell.tarkastuskin.

      Minulla menee kissojen vuoksi päivittäin rahaa kymppejä, vaikken ole mielestäni tuhlari, mutta meillä kissat saa monipuolista ja tuoretta muonaa 2-3 krt päivässä, ja pennut useamminkin, eikä meillä avattua purkkia laiteta jääkaappiin happanemaan, vaan avataan uusi purkki kun taas ruoka-aika on. Ja puhtaille astioille joka kerta, ei entisten ruoan rippeiden päälle.

      Pentujen hinta on aina ostajan ja myyjän välinen sopimus. Jos olet hoitanut ja ruokkinut pentusi viimeisen päälle, ja ne ovat terveitä kaikinpuolin - ja kauniitakin, voit ihan hyvin pyytää maatiaisestakin 50-100 euroa ja jalorotumixeistä 150-350 euroa ja tietysti puhdasrotuisista, laadun mukaan, jopa 1000 euroa ja ylikin jos ovat näyttelytasoisia ja kaikinpuolin priimaa.

      Minua ällöttää ilmaisten pentujen jakelijat ja kärkkyjätkin... Kuinka moni ilmainen pentu meneekään esim. käärmeen ruoaksi tms. tai sitä ei hoidetakaan uudessa kodissa kun se on "vain ilmainen". Kyllä ostajankin pitää arvostaa kunnollista kasvattajaa. Erikseen on nämä diilerit, jotka tekevät kovaa bisnestä itärajan takaa tuomillaan talli-, navetta- ja löytökissoilla, jotka ovat villeinä eläneet kaduilla ja autiotaloissa, ja joille duunataan feikkipaprut ja myydään täällä Suomessa kalliilla. Lueskelkaapa päivittäin esim. kelt.pörssin kissanmyynti-ilmoituksia; siellä niitä riittää useitakin päivässä. Ne tunnistaa siitä, että hinta on vain 100e, mutta siihen muka saa kaiken: madotukset, rokotukset, eu-passit, sirutukset jne... Matemaattisesti mahdoton yhtälö: ei kellään kasvattajalla ole varaa myydä noin halvalla jos kaikki em. on kunnossa. Miettikääpä sitä, ja välttäkää näitä paria virolaismummelia, jotka ovat keksineet itselleen siitä rahasammon... Ja jos heitä menet huomauttelemaan, alkaa soittelu, meilailu yms. mustamaalaus sekä jopa uhkailut. Osoite Virossa mm. meileissä.

      No, nämä sivut ei tosiaan pitäisi olla kaupankäynti-sivuja, mutta näköjään kukaan ei valvo pahemmin mitä tänne kirjoitellaan, joten toivottavasti tämäkin vuodatukseni sallitaan. - Maksaa kissoistanne oikea hinta, muttei feikki heikeiltä ostetuista kannata.

      • höppänä

        Musta ihan ok.hinta tuo.mun mielestä mitään kissoja ei pitäis antaa ilmatteeks.se on niin helppo ottaa ajattelematta kissanpentu jos ei mitään maksa.kun joku hinta on niin edes on harkinnut kissan ottoa ja valmis siitä maksamaan.ja monesti tuo muutama kymmpi kuittaa mahdolliset eläinlääkärikulut jos kissa on rokotettu ja tarkistettu/madotettu.Lisäksi ilmaisia kissan poikia ottavat ihanat käärmeiden omistajat jotka syöttävät ne käärmeille!Että näin!


      • Gretchen
        höppänä kirjoitti:

        Musta ihan ok.hinta tuo.mun mielestä mitään kissoja ei pitäis antaa ilmatteeks.se on niin helppo ottaa ajattelematta kissanpentu jos ei mitään maksa.kun joku hinta on niin edes on harkinnut kissan ottoa ja valmis siitä maksamaan.ja monesti tuo muutama kymmpi kuittaa mahdolliset eläinlääkärikulut jos kissa on rokotettu ja tarkistettu/madotettu.Lisäksi ilmaisia kissan poikia ottavat ihanat käärmeiden omistajat jotka syöttävät ne käärmeille!Että näin!

        Meillä on sekarotuinen kissa (burman ja ocicatin risteytys), ja siitä maksettiin aikoinaan 200e. Ite oon kyl sitä mieltä että jos ei ole valmis maksamaan kissasta (tai mistä tahansa muusta eläimestä), niin kuinka sitten voi olla varaa maksaa sen kuluja? Mun mielestä lemmikkieläimiä ei pitäis antaa ilmatteeks.


      • 92
        höppänä kirjoitti:

        Musta ihan ok.hinta tuo.mun mielestä mitään kissoja ei pitäis antaa ilmatteeks.se on niin helppo ottaa ajattelematta kissanpentu jos ei mitään maksa.kun joku hinta on niin edes on harkinnut kissan ottoa ja valmis siitä maksamaan.ja monesti tuo muutama kymmpi kuittaa mahdolliset eläinlääkärikulut jos kissa on rokotettu ja tarkistettu/madotettu.Lisäksi ilmaisia kissan poikia ottavat ihanat käärmeiden omistajat jotka syöttävät ne käärmeille!Että näin!

        meillä on perheessä ollut aina kissoja.Olemme juuri näitä maatiais kissoja hakeneet ainoastakaan kissasta ei olla maksettu.Yksikin tuli meille pentu ajan jälkeen kun joku oli sen kesän jälkeen hylännyt ja pentuja ollut useita kun en juuri tullut näitä pentuja meitä ei ole haluttu pitää.Kaikki kissamme on sirutettu ja hoidettu oikeen viimisen päälle.Voin taata että kaikilla on ollut hyvät oltavat ja vaikka ilmaiseksi ovat kaikki tulleet niin aina on viety eläinlääkäriin ja hoidettu niinkuin kaikkia muitakin eläimiä.Tällä kaikella koitan nyt sanoa että eivät kaikki jotka ottavat/haluavat ilmaisia pentuja vaan syötä niitä käärmeille tai ota vain huviksi.Kissamme ovat myös leikattu kun saavat täällä maaseudulla kulkea vapaasti ja tulla kotiin koska tahtovat..Kaikilla on omat mielipiteensä ihmisistä ketkä haluavat ilmaisia pentuja..


      • 92
        92 kirjoitti:

        meillä on perheessä ollut aina kissoja.Olemme juuri näitä maatiais kissoja hakeneet ainoastakaan kissasta ei olla maksettu.Yksikin tuli meille pentu ajan jälkeen kun joku oli sen kesän jälkeen hylännyt ja pentuja ollut useita kun en juuri tullut näitä pentuja meitä ei ole haluttu pitää.Kaikki kissamme on sirutettu ja hoidettu oikeen viimisen päälle.Voin taata että kaikilla on ollut hyvät oltavat ja vaikka ilmaiseksi ovat kaikki tulleet niin aina on viety eläinlääkäriin ja hoidettu niinkuin kaikkia muitakin eläimiä.Tällä kaikella koitan nyt sanoa että eivät kaikki jotka ottavat/haluavat ilmaisia pentuja vaan syötä niitä käärmeille tai ota vain huviksi.Kissamme ovat myös leikattu kun saavat täällä maaseudulla kulkea vapaasti ja tulla kotiin koska tahtovat..Kaikilla on omat mielipiteensä ihmisistä ketkä haluavat ilmaisia pentuja..

        anteeksi kirjoitusvirheet tarkoitus oli kirjoittaa että pentuja ollut useita mitkä on otettu pentueista mitä on tullut vahingossa eikä ole haluttu pitää


    • 35w4teyjyg
      • jjulle

        Kyllä tuo hinta on kohdallaan.
        Kisujen omistaja haluaa löytää vain kunnolliset kodit, juurikin tuolla hinnalla.
        Jotkut antavat vain ''huvikseen'' ilmaiseksi pikkukisuja pois,
        ihan sama minne.

        Omasta maatiaiskissasta maksoin 35€.


      • t.d.
        jjulle kirjoitti:

        Kyllä tuo hinta on kohdallaan.
        Kisujen omistaja haluaa löytää vain kunnolliset kodit, juurikin tuolla hinnalla.
        Jotkut antavat vain ''huvikseen'' ilmaiseksi pikkukisuja pois,
        ihan sama minne.

        Omasta maatiaiskissasta maksoin 35€.

        Olen lukenut monissa lehdissä eläinsuojeluyhdistysten ja eläinsuojelurikosten asiantuntijoiden kehoittavan ihmisiä vaatimaan kissanpennusta ja kissasta aina vähintään 40 euroa.


      • Njau
        t.d. kirjoitti:

        Olen lukenut monissa lehdissä eläinsuojeluyhdistysten ja eläinsuojelurikosten asiantuntijoiden kehoittavan ihmisiä vaatimaan kissanpennusta ja kissasta aina vähintään 40 euroa.

        Mun mielestä hinta vois olla enemmänkin. Karsiipahan ainakin jonkun verran semmosia pölkkypäitä, jotka ottaa kissan pariks kuukaudeks ja sitten tyrkkää sen ulos kun ei enää välitä. Immeinen siellä ylhäällä, ooksä sellainen herneaivo, kun sanot "Kissanpentuja ei pitäis edes myydä rahalla, ne pitäis antaa!" "Sekasikiölläkin" on elämä, tunteet, sielu, mieli ja persoonallisuus se ei sisältä oo sen arvottomampi kuin joku persialainen! Mä olisin valmis maksaa maatiaisesta 100 e, sillä uusi perheenjäsenhän olis arvokas.


      • 13-vuotias
        Njau kirjoitti:

        Mun mielestä hinta vois olla enemmänkin. Karsiipahan ainakin jonkun verran semmosia pölkkypäitä, jotka ottaa kissan pariks kuukaudeks ja sitten tyrkkää sen ulos kun ei enää välitä. Immeinen siellä ylhäällä, ooksä sellainen herneaivo, kun sanot "Kissanpentuja ei pitäis edes myydä rahalla, ne pitäis antaa!" "Sekasikiölläkin" on elämä, tunteet, sielu, mieli ja persoonallisuus se ei sisältä oo sen arvottomampi kuin joku persialainen! Mä olisin valmis maksaa maatiaisesta 100 e, sillä uusi perheenjäsenhän olis arvokas.

        Minun mielestäni ei ole hullua tai mielipuolista jos on saanut kissan ihan ilmaiseksi.
        ymmärrän ihmisiä jotka välttämättä ajattelevat että kissasta on pakko maksaa ja että 40 euroa ei
        ole paha hinta kissanpennusta mutta itse olen oikeasti 13-vuotias ja aion omilla rahoilla hankkia
        kissanpennun ja ostaa sille tarvikkeet mitkä se tarvitseekin joten minulle ei kamalasti jää rahaa muuhun
        joten haluaisin kissan noin 10 eurolla koska muuten ei ole varaa... TIETÄISIKÖ KUKAAN HYVÄÄ PAIKKAA
        HYVINKÄÄN LÄHELTÄ JOSTA SAISI KAKSI KISSANPENTUA.....NOIN 10 EUROLLA TAI ILMAISEKSI???
        Me nimittäin siskoni kanssa etsimme kissanpentuja joiden tulisi olla tyttöjä.....


      • 13-vuotias
        13-vuotias kirjoitti:

        Minun mielestäni ei ole hullua tai mielipuolista jos on saanut kissan ihan ilmaiseksi.
        ymmärrän ihmisiä jotka välttämättä ajattelevat että kissasta on pakko maksaa ja että 40 euroa ei
        ole paha hinta kissanpennusta mutta itse olen oikeasti 13-vuotias ja aion omilla rahoilla hankkia
        kissanpennun ja ostaa sille tarvikkeet mitkä se tarvitseekin joten minulle ei kamalasti jää rahaa muuhun
        joten haluaisin kissan noin 10 eurolla koska muuten ei ole varaa... TIETÄISIKÖ KUKAAN HYVÄÄ PAIKKAA
        HYVINKÄÄN LÄHELTÄ JOSTA SAISI KAKSI KISSANPENTUA.....NOIN 10 EUROLLA TAI ILMAISEKSI???
        Me nimittäin siskoni kanssa etsimme kissanpentuja joiden tulisi olla tyttöjä.....

        ja muuten ei tosiaankaan ole kiinni rahasta saako kissa hyvän kodin koska vaikka minä haluaisin ilmaisen kissan ei se tarkoita etten hoitaisi sitä!! vaan tarkoitan sitä että kun olen kerran valmis uhraamaan rahat jotka piti itse käyttää kauan toivttuun kameraan, kissan ruokaan petiin leluihin yms... niin minusta se on jo aika tosi hyvää huolenpitoa kun aion käytän kaikki rahat jotka sain syntymäpäiviltäni (n.113 euroa (toivoin vain rahaa....kameraa varten ) kissan tarvikkeisiin..... että miettikääpä sitä!!


      • 13-vuotias
        13-vuotias kirjoitti:

        ja muuten ei tosiaankaan ole kiinni rahasta saako kissa hyvän kodin koska vaikka minä haluaisin ilmaisen kissan ei se tarkoita etten hoitaisi sitä!! vaan tarkoitan sitä että kun olen kerran valmis uhraamaan rahat jotka piti itse käyttää kauan toivttuun kameraan, kissan ruokaan petiin leluihin yms... niin minusta se on jo aika tosi hyvää huolenpitoa kun aion käytän kaikki rahat jotka sain syntymäpäiviltäni (n.113 euroa (toivoin vain rahaa....kameraa varten ) kissan tarvikkeisiin..... että miettikääpä sitä!!

        PS. jos oisi jotain paikkoja joista saisi 2 kissanpentua mahdollisimman halvalla ( max. 10 e/kpl)
        niin voi lähettää viestiä minulle emaililla osoitteeseen: [email protected]
        PITÄISI LÖYTYÄ SITTEN LÄHELTÄ HYVINKÄÄTÄ max. ajoaika noin.40 min.



        KIITOS!!!


      • kissanpentuja
        13-vuotias kirjoitti:

        PS. jos oisi jotain paikkoja joista saisi 2 kissanpentua mahdollisimman halvalla ( max. 10 e/kpl)
        niin voi lähettää viestiä minulle emaililla osoitteeseen: [email protected]
        PITÄISI LÖYTYÄ SITTEN LÄHELTÄ HYVINKÄÄTÄ max. ajoaika noin.40 min.



        KIITOS!!!

        Sinä 13-vuotias, asun hyvinkäällä ja olisi 4 kissanpentua vapaana, kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Hintaa en ole miettinyt, mutta käykö 15-20 euroa kahdesta pennusta yhteensä? Voin alentaa hintaa jos on liikaa. Yhdestä pennusta 5-10 euroa. Mukana voi saada valjaat ja hihnat (molemmille omat, ostin kahdet pentuvaljaat ja kahdet hihnat kun ajattelin että jos joku haluaa pentunsa mukana) Niin että sillälailla.

        Kirjoita tähän palstaan jos kiinnostuit ja anna vaikka sähköpostisi niin laitan kuvia ym. muuta tietoa.

        PS Muutkin voi laittaa tänne jos on kiinnostunut, pentujahan on neljä(:


      • kissanpentuja
        kissanpentuja kirjoitti:

        Sinä 13-vuotias, asun hyvinkäällä ja olisi 4 kissanpentua vapaana, kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Hintaa en ole miettinyt, mutta käykö 15-20 euroa kahdesta pennusta yhteensä? Voin alentaa hintaa jos on liikaa. Yhdestä pennusta 5-10 euroa. Mukana voi saada valjaat ja hihnat (molemmille omat, ostin kahdet pentuvaljaat ja kahdet hihnat kun ajattelin että jos joku haluaa pentunsa mukana) Niin että sillälailla.

        Kirjoita tähän palstaan jos kiinnostuit ja anna vaikka sähköpostisi niin laitan kuvia ym. muuta tietoa.

        PS Muutkin voi laittaa tänne jos on kiinnostunut, pentujahan on neljä(:

        kun ostin vaan kahdet valjaat ja hihnat, niin jos ne nyt vaikka menee niin voin ostaa muillekin jos on siitä kiinni(: Hinnasta voi neuvotella ja muistakin pentuja koskevista askarruttavista asioista.
        Sinun ei tarvitse asua lähellä hyvinkäätä jos haluat pennun, voin tuoda pennun minne vain, jos nyt pysytään kuitenkin Suomessa(=
        Tärkeintä on että pennut saa hyvän kodin. Ja on muuten tottunut pennut toiseen (aikuiseen) kissaan ja on meillä koirakin joten jos talossa on muita lemmikeitä, se ei ole este.


      • Masi-
        kissanpentuja kirjoitti:

        Sinä 13-vuotias, asun hyvinkäällä ja olisi 4 kissanpentua vapaana, kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Hintaa en ole miettinyt, mutta käykö 15-20 euroa kahdesta pennusta yhteensä? Voin alentaa hintaa jos on liikaa. Yhdestä pennusta 5-10 euroa. Mukana voi saada valjaat ja hihnat (molemmille omat, ostin kahdet pentuvaljaat ja kahdet hihnat kun ajattelin että jos joku haluaa pentunsa mukana) Niin että sillälailla.

        Kirjoita tähän palstaan jos kiinnostuit ja anna vaikka sähköpostisi niin laitan kuvia ym. muuta tietoa.

        PS Muutkin voi laittaa tänne jos on kiinnostunut, pentujahan on neljä(:

        Olisiko kissoja vielä jäljellä? Itseäni kiinnostais :)


      • masi-
        Masi- kirjoitti:

        Olisiko kissoja vielä jäljellä? Itseäni kiinnostais :)

        jos mahdollista, niin lähetä sähköpostitse tietoa, haluaisin todella kissan! e-mail: [email protected]


      • _Minna
        kissanpentuja kirjoitti:

        Sinä 13-vuotias, asun hyvinkäällä ja olisi 4 kissanpentua vapaana, kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Hintaa en ole miettinyt, mutta käykö 15-20 euroa kahdesta pennusta yhteensä? Voin alentaa hintaa jos on liikaa. Yhdestä pennusta 5-10 euroa. Mukana voi saada valjaat ja hihnat (molemmille omat, ostin kahdet pentuvaljaat ja kahdet hihnat kun ajattelin että jos joku haluaa pentunsa mukana) Niin että sillälailla.

        Kirjoita tähän palstaan jos kiinnostuit ja anna vaikka sähköpostisi niin laitan kuvia ym. muuta tietoa.

        PS Muutkin voi laittaa tänne jos on kiinnostunut, pentujahan on neljä(:

        Me olisimme ottamassa kissanpentua, vieläkö mahtaa olla vapaana? Voisitko laittaa sähköpostia [email protected]

        kiitos etukäteen!


      • kissanpentuja
        _Minna kirjoitti:

        Me olisimme ottamassa kissanpentua, vieläkö mahtaa olla vapaana? Voisitko laittaa sähköpostia [email protected]

        kiitos etukäteen!

        Hei! Antaaksi etten ole ehtinyt laittaa teille sähköpostia. Oma sähköpostini on [email protected]
        Pennut ovat vapaana.


      • Hups!
        kissanpentuja kirjoitti:

        Hei! Antaaksi etten ole ehtinyt laittaa teille sähköpostia. Oma sähköpostini on [email protected]
        Pennut ovat vapaana.

        Hei! Tietäisikö joku mistä voisin saada kissanpennun... sukupuolella ei ole väliä.
        Oho, tossahan on toi smileyey ilmotus, pitääpä laittaa sinne postia ennen kuin pennut menee(:


      • ostaja/ottaja
        kissanpentuja kirjoitti:

        Sinä 13-vuotias, asun hyvinkäällä ja olisi 4 kissanpentua vapaana, kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Hintaa en ole miettinyt, mutta käykö 15-20 euroa kahdesta pennusta yhteensä? Voin alentaa hintaa jos on liikaa. Yhdestä pennusta 5-10 euroa. Mukana voi saada valjaat ja hihnat (molemmille omat, ostin kahdet pentuvaljaat ja kahdet hihnat kun ajattelin että jos joku haluaa pentunsa mukana) Niin että sillälailla.

        Kirjoita tähän palstaan jos kiinnostuit ja anna vaikka sähköpostisi niin laitan kuvia ym. muuta tietoa.

        PS Muutkin voi laittaa tänne jos on kiinnostunut, pentujahan on neljä(:

        Hei! mistä päin mahtaisit olla? kun minä haluaisin kissan pennun! onko se rokotettu? ja onko niitä vielä vapaina? ilmoitatko minulle minun e mailiini jos on vielä vapaana edes yksi pentu?


    • kn

      kiinnostaisi kissanpennut, hinta ei ole liian kallis. onko pennut menneet jo? tai tietäisikö joku mistä löytäisi kissanpentuja halvalla uudenmaan ja varsinais-suomen välillä?

      • heh heh

        Eiköhän ne ole menneet kun ilmoituksestakin on pian kuusi vuotta aikaa. Jos eivät ole menneet, niin pennuiksi niitä on enää turha kutsua.


      • minävaan...
        heh heh kirjoitti:

        Eiköhän ne ole menneet kun ilmoituksestakin on pian kuusi vuotta aikaa. Jos eivät ole menneet, niin pennuiksi niitä on enää turha kutsua.

        Ilmaisia kissoja voidaan ottaa muille eläimille ruoaksi!! Siksi HINTAA KISSOILLE!!


    • ♥ Kissa ♥

      Ensinnäkin toivon että joku kommentoisi viestiäni. Toiseksi toivon ettei viestini putoaisi alimmaiseksi. Ja kolmanneksi toivon, että kaikki tajuavat etten ole puolueellinen, ja olen alakoulussa. Niin että:
      En ole todellakaan varma kumpi on oikeassa. Minulla ei ole kissaa, sillä se tuskin sopeutuisi jyrsijä- ja kanipopulaatioomme. Mummollani on ollut kauan sitten kissoja, ja pari viime vuosina. Ensimmäisen kissan hän sai jotain pellavalankakerää vastaan maatilalta, ja minä, serkkuni, siskoni ja veljeni saimme valita kissan. No me valitsimme ja kissasta tuli onnellinen ja vapaa ulkokissa, joka sai asua talossa, liikkua vapaasti, ruokaa, vettä ja leluja. Mutta kerran se ei enää palannut retkiltään. Se oli kamalaa. toinen kissa oli onnellisempi tapaus, ja se asuu vieläkin mummolassani. Eläinpuistossa oli kissa joka ei sopeutunut sinne, ja se oli ollut tappelussa. Häntä ja selkä olivat arkoja, samoin jalka, ja se ei antanut ottaa syliin. No, ostimme sen aika kalliilla hinnalla sen kuntoon nähden koska me pidimme siitä. Lisäksi varusteet. (Olin ennen katsonut mainosta puiston sisäänpääsyssä ja kysynyt voimmeko ostaa sen) Kuljetimme sen mumolaamme, ja siellä sillä on yhtä hyvät olot kuin edellisellä kissalla. Selkä ja jalka ovat parantuneet, samoin häntä. Se antaa silittää ja on koko talon kuningatar katsellessaan alamaisia uuninpangolta. Ja se on onnellinen, mummoni rakastaa sitä ja minä myös. Se olisi luultavasti lopetettu ellemme olisi ostaneet sitä. Eli minun mielipiteeni on sittenkin näin: Sekä halpa että kallis kissa voi saada hyvän kodin. Ja:

      Luultavasti halpa kissa menee helpommin huonolle omistajalle, koska silloin kuka tahansa voi saada sen ja se voi joutua vaikka kesäkissaksi, rääkättäväksi tai omistajalle joka ei kykene huolehtimaan siitä.

      ♥ sydämiä kissoille ja muillekkin eläimille! ♥

      • Kissatietäjä

        Minusta tuo on ihan sopusuhtainen hinta kissasta, mutta voihan se joistakin hieman rahastukselta tuntua. Tahdotteko todellakin että vedän esille erään perheen joiden kissanpennut tulivat vahinkoina ja olivat sekarotuisia, pyysivät pelkästään madotetusta kissasta 150 EUROA, joten se on jo kiskontaa, ja siihen verrattuna tuo hintahan käy ihan hyvin, jos joku todellakin kissaa halajaa.


    • Cat Love

      okei voiko mitenkää varata?ku aattelin vaa kysyy...eT JOS NYT TULIS 2 OSTETUKS... :D

      • janttu ;)

        Ei minusta mikään paha hinta ole ! tuon hinnan kautta taataan se että kissanpennut menee rakastettavaan perheeseen !


      • JasminJaÄiti
        janttu ;) kirjoitti:

        Ei minusta mikään paha hinta ole ! tuon hinnan kautta taataan se että kissanpennut menee rakastettavaan perheeseen !

        Hei olen tälläne 9 v tyttö ja haluisin kissan.. Mutta äitini tietty ostaa sen mulle ja me hoijetaa mutta sähk. on [email protected] tuo on minun joka ei syö hamstereita ku mul on yks ja RAKASTAN kissoja eli uros kissa joka sopeutuu jursiän kaa eikä saa häkkii auki :) ilmota jos saan varauksee T Jasmin ja äiti


      • köyhä kouvolasta
        JasminJaÄiti kirjoitti:

        Hei olen tälläne 9 v tyttö ja haluisin kissan.. Mutta äitini tietty ostaa sen mulle ja me hoijetaa mutta sähk. on [email protected] tuo on minun joka ei syö hamstereita ku mul on yks ja RAKASTAN kissoja eli uros kissa joka sopeutuu jursiän kaa eikä saa häkkii auki :) ilmota jos saan varauksee T Jasmin ja äiti

        Ei sulle, vaan kaikille, et rotukissa 100e sekarotuiset rotukissat 300-500e ja muista voi pyytää 0-500e
        Minusta kissa on kissa. (AIka outoa et kissa on kissa ja siitä voi pyytää o-1000e ja ylikin) Eikä se silti ookkun KISSA!!! Jokainen tehköön harkintansa mukaan omat päätöksensä.
        EI PUUTUTA SIIHEN; KUN I SE MEIDÄN RAHOISTA OO POIS!


      • Kissa-Päivi
        köyhä kouvolasta kirjoitti:

        Ei sulle, vaan kaikille, et rotukissa 100e sekarotuiset rotukissat 300-500e ja muista voi pyytää 0-500e
        Minusta kissa on kissa. (AIka outoa et kissa on kissa ja siitä voi pyytää o-1000e ja ylikin) Eikä se silti ookkun KISSA!!! Jokainen tehköön harkintansa mukaan omat päätöksensä.
        EI PUUTUTA SIIHEN; KUN I SE MEIDÄN RAHOISTA OO POIS!

        Nyt sitten kannattaa leikkauttaa kissa, jotta ei tule enempää pentuja, joille on vaikea löytää hyvää kotia. Lisäksi kissasi voi saada kulkukissoilta tappavan taudin niiden paritellessa eli oman kissasi terveyttä ajatellenkin leikkauttaminen on hyvin tärkeää.


    • rakastan kisuja !!!!

      Minulla on oma kissa nimeltä Neppi.Me saatiin se ilmaseks ,mut oisin ollu valmis maksaa siitä vaikka 9000€.SE on perheen jäsen ihan niin kuin muutkin.
      Jos sulla ei ole kissaa kannattaa hankkia, koska ne on tosi seurallisia( : XD!!!!

    • dg79ugdsg

      VILLIKISSAN ja kotikissan sekoutuksia?

      EI HELVETISSÄ VILLIKISSAN KANSSA PISTETÄ OMAA KATTIA PANEMAAN!!!

      HERRAN JUMALA!

      Taudit ja vammaisuus varmaa pennulla - kärsivät ja kuolevat.

      Huh pitäs ilmoittaa poliisille tuollainen eläinrääkkäys. :D

    • Vihti-kissanpennut:)

      Mitä vikaa siinä on että kissa on vähän villi? Oma kissani oli pienempänä villi, mutta oli upeaa kun sai lopulta sen luottamuksen :) ja kissaa on aina terveenä pidetty, ja äärimmäisen hyvä hiirikissa se on ^^ kaikki pennut on opettanut myös saalistamaan. Kissa kuitenkin on ulkona (talvella pääsee kyllä lämpimään tuulensuojaan vaikkei kodissa sisällä olekkaan) ja kun kissalla nyt on pentuja synnytti paikkaan mistä ei heti löydetty. Ninnpä pennut on taas vähän villejä, mikä tekee kodin löytämisestä hankalaa kun villikissoista ajatellaan noin. Kun niiden luottamuksen voittaa, se on tosiystävyyttä

    • eläintenhoitaja 2013

      varo vain kun ilmaiseksi annat ettei niistä tule vain kesäkissoja jokka heitätään syksyn tullen pois jaloista pyörimästä. Kannattaa pyytää pieni hinta, vaikka et haluaisikaan rikastua pennuilla, sillä voit taata sen että pennut saavat rakastavan ja hyvän kodin. Ja olet varmasti nähnyt vaivaakin niiden kanssa, joten onko pieni palkkio itsellesikään pahitteeksi.

      Tämä vain tiedoksi sinulle ja kaikille muille joka viestin lukee. Ei se tarkoita heti pentutehtailua tai kiskontaa jos pyydetään pieni summa. Sillä voi olla hyvä tarkoitus!

    • sanzi89

      hei olisin kiinostunnut ostamaan yhden kissanpennun jos viellä on pentuja pyytävänä =) ja saako kysyä missä päin näitä pyydän.. että onko kovinkin pitkä ajomatka sitten.

    • moizze

      Tiedoks teille, ettei 40 € oo paljoo jos vertaa, että mun kaverin äipän kissa maksoi 800 € ja se oli rotukissa.

    • jenny100

      oisko kissan pentuja halvalla harkitaan kuitenki kisaa jos kommentoisit ja kertoisit oisko jossain halvalla kissoja

    • I LOVE KISSA

      olisko alle 10 e kissoja!! .. asun TAMPEREELLA! tykään hirveesti kissoista !!! VASTAAA NIIN KERRON PUHELINUMERON!

    • sanzi89

      mie voisin ottaa 2 kissaa :) jos on vaan viiell :) t: sanna

    • Samira52

      Jaa, että oikein villikissan pentuja? :D :D Eihän Skandinaviassa edes ole villikissoja!!! Mistäs tämä otus löytyi?
      Tarkoitat ehkä villiintynyttä kesykissaa joka on jätetty heitteille? Se EI OLE sama asia kuin villikissa!

    • Totaah...

      Onks noi pennut tottunu koiriin?

    • emma12311

      todella halpoja kissanpentuja!!!!
      jos ois kuvakin nii se olisi kiva. etsin kissanpentua!

    • nauran

      Voi herra mun jee te saidat suomalaiset. jos sulla ei ole 40 e varaa laittaa kissan ostoon, niin tuskin sulla on varaa hoitaa sitä asianmukaisesti.

    • jossu

      mä haluun kissaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

    • 32

      Voi jösses, tämä ketju on 8 VUOTTA VANHA! Ei taida olla enää kissanpentuja

    • Cat Wolf Flame

      Maatiais kissat maksaa yleensä 10-30 euroa x_x

    • peikko

      Oisko kissat viel myynissä ku etitää kissoij mieluiten pentuja

      • Sedä

        Tuskinpa vaan, ja vaikka olisivatkin, ovat nyt jo 9-vuotiaita ;)


    • Joo-oo

      No mun mielestä 40 euroa voi olla aika paljon kissanpennuista,paitsi tietenkin jos ne ovat terveitä,madotettuja,eläinlääkärintarkistamia jne. Mutta jos eivät ole niin 40e on aika paljon kissasta joka voi kuolla jo pentuna (jos omistaja ei ole huomannut mitään) Itse annammee joka vuosi kissamme saamia pentuja,mutta pidämme huolen,että saavat hyvän kodin lähistöltä jotta voimme pentua silloin täällöin tulla katsomaan...Terveitä kissanpentuja saa halvemallakin ja ennen kun aikoo ostaa niin voi kysellä tutuilta onko heidän kissa saamassa pentuja,sillä ne saa varmaan ilmaiseksi tutulta ja ovat todennäköisemmin terveempiä kuin tuntemattomalta ostettu kissanpentu....

    • Vastaisitko?

      Missä päin olisi niitä myytävänä ja saisinko kuvan/linkin kissanpennuista..?

      • ---

        Tuskinpa saat. Ilmoitus on vuodelta 2004. Sokeitako te olette?


    • Musta Pantteri

      Meidän mamma 77v. Haluaisi Mustan Kissan Ilmaiseksi Mutta Antaisi n.20e Löytöpalkkiota .Asumme mikkelissä Puh:0408219068

    • sammy1

      Ite maksoin omasta kissasta 60euroo mielihyvin

    • haloo1

      en luots netissä myytäviin lemmikkeihin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe