etsin virtuaali tallia>3

assew

Eli etsin siis virtuaali talleja johon kaivattais hoitajia.Tallin pitäis olla aktiivinen nettisivut pitäis olla selvät ja henkilökunnan olla kiltti.


Mä oon ite tosi aktiivinen, hyvä hoitaja ja hyvä tarinoitten kirjottaja eli kiva jos kerrotte mulle erilaisia paikkoja kaikki käy:)ois myös kiva että hevoset ois kilttejä nyt haastavii.kiitos nyt kummiski.

29

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lansu

      Tervetuloa hoitamaan meille! Tallini nimi on Virtuaalitalli Woodland ja sen sivujen osoite on http://woodland.omasivu.fi Hevosia on rodultaan suomenhevosia ja budjonnyinhevosia. Hevosia on kaikenluonteisia. Sinulle löytyisi varmasti sopiva.
      T. Lansu ja hepat

    • wenduliini

      on yksi paikka eli howrse T: wendu ja hepat

      • assew

        sie oonkin jo:)


    • 4kaviota omistaja

      Tervetuloa 4kaviota virtuaalitalliin. Siellä kaivataan hoitajia ja kaikki pääsevät hoitajiksi, ketkä vain haluavat. Käyn tallilla joka päivä. Olen kiltti ja ymmärtäväinen, ja huumorintajuinen. Toivomuksia saa esittää eri asioista. Hevosen rodusta, luonteesta jne.
      4kaviota.suntuubi.com
      Toivottaen Lumihiutale ja tallin hevoset

    • Emilie
    • lALLALLAA!!
    • gefjun
    • hempp0li

      honesty.suntuubi.com
      kauniit sivut, mutta keskeneräiset, kaikki hevoset ei oo saanu luonteitaan jne. mutta muuten sivusto on kai valmis

    • kkkaapprrjfs

      No, mulla ois Virtuaalitalli pomppu, sielä ei ole vielä yhtäkään hoitajaa, joten ois kiva jos kävisit sielä... aktiivistuu kun tulee hoitajia.

    • minäwaa

      Suklaaatallilla on monia eri rotuisia hevosia,joten sieltä löytyy kaikille hoidettava! voit myös tuoda yksärin tai käydä tunneilla!(:
      http://suklaatalli.suntuubi.com

      • Callie00

        Oon tekemässä tallia... Ei oo valmis mut ponit tulee olee enimmäksee risteytyksii... Osotteeks tulee: www.calemkujantalli.webs.com


    • --Minty
    • http://hipsunkopsin.nettisivu.org/
      On juuri auennnut virtuaalitalli missä olisi: 23hepoista odottamassa hoitajaa : )
      Yksäreitäkin otetaan 5 : ) Tervetuloa, otamme kaikki tulijat ilosylin vastaan :)

    • Vinkki
    • Ponski

      Tervetuloa Ratsutila Hattaraan!
      Siellä sinulla on mahdollisuus saada oma hoitsu oli se sitten kissa, koira tai hevonen. Kaipaamme aktiivisia ja ahkeria hoitajia. Tallilla on maneesi ja mahtavat maastot. Majoitamme myös yksityisiä.

      Tervetuola ihastumaan!

    • nella13
    • Henna

      minä haluan vielä mainostuksen laittaaa, toivottavasti nappaa sinut mukaan ! saa myös laittaa y-työ pyyntöjä! :)


      www.lucky.suntuubi.com

    • MeaYP

      www.talliwinnie.suntuubi.com

      Tossa aktiivinen talli, joka tarvitsee hoitajia :)

    • Ampez VRL-10758

      Diamanda kaipaa ihmisiä vuokraamaan & hoitamaan hevosia. montrealjaemma.blogspot.fi/ . Kaikki hevoset (ja talli) VRL:lään rekattu ja aktiivinenkin on (:

    • Neitiveksi

      Heips! Suomenhevosia kasvattava Kylmäkorva kaipaa uusia hoitajia. Vaikka talli itsessään melko uusi on ylläpitäjällä jo muutaman vuoden kokemus. Ylläpitö käy joka päivä (mahdollisuuksien mukaan) ainakin katsomassa vieraskirjat ja vastailemassa ja toki päivittelee aina kun vain voi.

      kylmakorva.suntuubi.com

    • ardaigh fiain
    • Sonja H

      Meillä on 7 tuntihevosta ja mahdollisuus tuoda yksityinen. Myös yp:n 3 yksärille otetaan hoitajia. Tunteja on.

      tallihaavisto.suntuubi.com

    • Virtuaalihullu

      Tässä olisi minun ehdotukseni, elikkäs vasta-aloittanut virtuaalitalli nimeltä Vogue. Voguessa ei ole vielä kovin paljoa hevosia, mutta ainakin kuusi. Hoitajia meillä on kaksi ja lisää niitä toivoisin kovasti. Tallissa hyvät tilat ja sivut ovat helposti käytettävät. SUOSITTELEN! virtuaalitallivogue.weebly.com

    • Sonja Haavisto

      Hei!

      Jos etsit tallia niin käyväise huviksesi Haavistollakin. Sivuja on jonkun verran rempattu joten ne oat nykyään melko selkeät eikä pitäisi olla hankalaa löytää mitään.

      Hevosia on nyt 15 tuntsaria ja 5 yksityistä. Tuntsareille otetaan ainakin hoitajia, hevoset on vaihtelevan tasoisia ja luonteisia.

      Tunteja on ja niille varsinkin kaivataan kipeästi porukkaa.

      • Sonja Haavisto

        talihaavisto.suntuubi.com


    • Marilyn, vt gambela

      vtgambela.suntuubi.com

      ^^ :-) ;-)

    • oathills
    • Krista-Melina

      Tavoitteet on tehty saavutettaviksi. Kaikki on mahdollista, kun uskoo itseensä ja on valmis tekemään töitä intohimoisesti unelmansa eteen! "

      Taikausko on harrastetalli kaikenlaisia ratsastajia varten. Meillä valmentaudutaan, kisataan ja harrastetaan mukavasti lajia, jonka eteen teemme kaikkemme. Meidän päätavoitteeme on aina ollut sama, jokainen hevonen ja ratsastaja on yhtätärkeä, eikä ketään ole ns. karvoihin katsominen! :)

      Talliamme pyörittää joukko kokeneita hevosalan ammattilaisia jotka kaikki toimivat tahollaan erinäisissä tehtävissä. Taikausko sijaitsee Kiirnonlaaksossa. Pääkaupunki seudulta noin 300 km luoteeseen. Tallille on hyvät kulkuyhteydet monesta lähikaupungista ja julkisillakin pääsee mukavasti lähelle tallia.
      Toivotamme sinut tervetulleeksi joukkoomme harrastamaan! :)

      Krista-Melina www.taikausko.weebly.com
      VRL-13715

    • mävaan

      www.tulppaanitila.suntuubi.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe