Samsung galaxy S II ja näyttölukon poistaminen?

dfhs

Kokeilin tuota näyttölukkoa puhelimessani, mutta olen menettänyt hermoni siihen.
Eli se kun pitää piirtää kuvio saadakseen puhelin auki. Haluan pois tämän ominaisuuden siitä, mutta miten se onnistuu? En löydä mistään ohjeita siihen.

Apuaa!!!

44

8000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sen saa pois asetuksista: Valikko->Asetukset->Turvallisuus->Näyttölukko->Ei mitään


      Suosittelen silti laittamaan esimerkiksi suojakoodin.

      • Sain samsung galaxy s4:stä pois menemällä Asetukset > Lisää > Laitteen järjestelmävalvojat > ruksi pois järjestlmävalvojan kohdalta, jos näyttölukitusvaihtoehdot pyyhkäisy ja ei mitään on harmaan


    • dfhs

      Kiitos paljon.

    • rosa:)

      miten saa poistettua näyttölukituksen kun laitoin näyttöön pinkoodin enkä enää muista sitä?

      • rosa:)

        siis samsung galaxy gio -puhelimeen


      • en tiiä
        rosa:) kirjoitti:

        siis samsung galaxy gio -puhelimeen

        mulki on samsung gio lukittuna


    • Sen pitäisi saada pois, kun kirjoittaa montakertaa näytön koodin väärin. Kännykän pitäisi kysyä tämän jälkeen Google tilin tunnuksia.

      • en osaa.

        mitä sitten kun ei muista google tilin tunnuksia....


      • TimppaTT

        PS: miksi laittaa suojakoodia, tai piirtoaukaisua, jos hard-resetillä saa molemmat ohitettua?


    • Siksi että kukaan ei pääse käsiksi esimerkiksi omiin tiedostoihin tai Google tiliin. Hard resetin yhteydessähän nämä poistuvat puhelimesta. Esimerkiski minulla no paljon tärkeitä tiedostoja omalla Google tilillä.

      • TimppaTT

        Tuskinpa varkaat ovat niinkään kiinnistuneita sinun tuiki tärkeistä tiedostoistasi, kuin kalliista älypuhelimestasi! ;)
        Sama kun jättäisit autosi lukitsematta, mutta lukitsisit kyllä hanskalokeron?


      • TimppaTT kirjoitti:

        Tuskinpa varkaat ovat niinkään kiinnistuneita sinun tuiki tärkeistä tiedostoistasi, kuin kalliista älypuhelimestasi! ;)
        Sama kun jättäisit autosi lukitsematta, mutta lukitsisit kyllä hanskalokeron?

        Ovat kyllä kiinnostuineita, jos tiedostot voivat tuottaa rahaa. ( Esim käyttäjätunnuksia eri verkkokauppoihin, Facebook tilin tunnukset ym). Tietoturva asioiden kanssa ei kannata nimittäin leikkiä.


    • masa532

      VPN vaatii näyttölukituksen toimiakseen. En kuitenkaan halua mitään pin-koodia enkä piirtokoodia. Voiko kyseisen "turvaominaisuuden" ohittaa jollain keinolla.

    • minä

      kiitos paljon vapunen tästä linkistä

    • argh2

      Osaako joku kertoa, miksi puhelin ei pimene normaalisti kun laittaa näppäinlukon päälle? Puhelin alkaa pyörittämään samsung logoa, siirtyy sitten "avaa näppäinlukko" -kohtaan ja pitää ääniä, joka on todella häiritsevää, kun puhelin yksinään piipittää ja vilkkuu jatkuvasti? Mistä johtuu??? Ja ennen kaikkea: saako sen pois?

    • miten3

      miten saa sen samsung galaxy Gion auki siitä piirustus koodista

    • miten 112

      miten saa samsung galaxy Gion auki siitä piirustus koodista kertokaa

    • auttakaa1

      hei mulla on samsung galaxy s3 nii miten saa poistettua noita tyhjiä "näyttöjä" mulla on niitä 7 ja käytän kolmea. mutta mua häiritsee kun joutuu aina selaamaa

    • Painamalla työpöydällä "Valinnat" painiketta ja sen jälkeen "muokkaa sivua". Sieltä voi poistaa niitä aloitysnäyttöjä vetämällä ne sormen avulla alareunassa olevaan roskakorin kuvakkeeseen.

      • TallahPallah

        Tiiäks sää miten voin poistaa aloitus näyttöjä ku en ite osaa. Samsung galaxy core plus on puhelin.


      • TallahPallah kirjoitti:

        Tiiäks sää miten voin poistaa aloitus näyttöjä ku en ite osaa. Samsung galaxy core plus on puhelin.

        Sama juttu keiketi.


    • auttakee

      hei nyt mä oon vetäny kaikki aloitusnäytöt roskakoriin, näyttö on ihan
      pimee miten mä saan ne kaikki 7 takas ei tää oo hyvä näin.

    • Ei ole mahdollista poistaa kaikkia.

    • kisa jatkuu

      Sain jäniksen, yksi piste.

    • hevoshullu2

      Moi! Onks ainoa keino viedä huoltoon vai onks viel toivoa kotikeinoa? Kun unohdin piirtokuvion ja nyt se vaatii google-tiliä ja eikä mul oo sellaista oon kokeillut gmail ja luukku sähköposteja :( eikä näyttävän auttavan :(. Voisko joku neuvoa? HELP!
      puhelin on Samsung galaxy gio

      Auttakaa en haluis luovuttaaa puhelintani huoltoon ;(

      • Hevoshullu2

        Moi! Mie vien sen huomenna Huoltoon kokeiltiin jo sun sitä mitä ehdotit:) mut ei se auttannut, mutta paljon kiitokset sinulle! :)

        On varapuhelin onneksi käytös mut huono on. Mutta onneksi on puhelin. Kuukauden ehkä huolossa on. Tiiäksä muuten miten paljon se huolto maksaa?


    • Eli mihin kohtaan toi minun antama ohje "jämähtää". Eli saitko valittua tuon "Clear storage kohdan?

      • Hevoshullu2

        Sinne tuli vaan jotain muuta vaihto ehtoja ei tota mikä piti siun mukaan tulla :(

        En tajuuu:(


      • Hevoshullu2

        Siihen tuli just tollainen mut ei lukennut sitä yhtä juttuu mitä siin piti lukee äiti valitse jonkun muun eikä toiminnut :( voin kokeilla uudestaan :)

        jos tajusin tosta


      • Hevoshullu2

        pittäskö siel olla sim kortti?


      • Hevoshullu2
        Hevoshullu2 kirjoitti:

        pittäskö siel olla sim kortti?

        sain toimimaan mutta hävis kaikki numerot ja nimet :( kiitos tosi paljon!

        Teenkö mä nyt sen google-tilin?


    • Tuo minun ensimmäinen ohje oli sikäli väärä koska tuossa valikosta pitää valita "Wipe data and factory reset" ja tuon jälkeen painaa "reboot".

      • Sinun ei tarvitse tehdä Google tiliä jos sinulla on jo kerran Gmail.


      • Hevoshullu2
        vapunen kirjoitti:

        Sinun ei tarvitse tehdä Google tiliä jos sinulla on jo kerran Gmail.

        Mutta nyt se toimiii!!!! kiitos joudun vaan pyytää numerot kavereiltani:) (ooks tyttö vai poika)


    • Poika olen. Jatkossa kun laitat synkronoinnin päälle Androidin tiliasetuksista niin nimet menevät omalle Gmail tilille jossa niitä on helppo hallita ja palauttaa tarvittaessa.

      Näin ne saa aina takaisin jos joutuu joskus tekemään resetoinnin.

      • Hevoshullu2

        No hyvä onneksi ne oli sim kortissa ne kaikki :D kuis vanha oot ja onks facebookkia?


    • Ei ole naamakirjaa. Mutta pääasia että sait toimimaan tuon.

      • Hevoshullu2

        Niin on onks skypeä jos oot joku 13-15 V ?


    • Kun katsot profiiliani niin löydät vastauksen Skypeen. Tosin käyn siellä harvoin,

      • Hevoshullu2

        Okei...

        Mut en taida ihan kun... Mut kiitoksia siitä avusta kun autoit samaan puhelimeni toimimaan! KIIITOS! tosi paljon


    • kiitos, autoit myös mua :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe