Äitiysvaatteet

-Odottaja-

Heiiii... Olisko kellään mitään vinkkiä mistä sais ostettua edullisia äitiysvaatteita?:)

18

1270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VauvaTulossa.

      Ainaki H&M:stä saa ja välillä ne on alennuksessakin ja sit tietty kirppareiltakin löytyy.

    • 26+5

      Minä olen ainakin suurimman osan äitiysvaatteista ostanut tuolta H&M:stä. Ovat aika edullisia ja kuitenkin siistejä. Huuto.netistä voi huutaa vaikka kokonaisia äitiysvaatepaketteja. Ne ovat yleensä todella edullisia ja sisältävät paljon vaatteita. Itse en vaan ole koskaan löytänyt sieltä sellaista pakettia minkä haluaisin huutaa kun niissä on usein kuitenkin sellaisiakin vaatteita mitä en käyttäisi lainkaan.

    • okkokokok

      Riippuu vähän sun koosta myös. Itselleni (L-koko) olen löytänyt tosi paljon vaatteita huuto.netistä ja kirpparilta. Muualla ihan älyttömän kalliita. H&M:n nettikaupasta tilasin myös ale-paitoja, normihintaiset ei ole ilmaisia sielläkään.

      Paitoja voi tietty käyttää normaalejakin, mutta äitiysfarkkuja olen saanut edullisesti (2-6euroa) juuri huuto.netistä ja kirpparilta.

    • ...

      H&M ei oo mun mielestä pahan hintanen.. Sieltä oon ostanu kaikki äitiyshousut. Gina Tricotin peruspaidat menee myös hyvin raskausajan :)

    • -Odottaja-

      Kiitos kaikille!:)

    • hoitaja22

      ei äitiysvaatteita niin kamalastio tarvii,kirppikseltä ja h&m saa hyviä.mulla oli myös normi housuja kokoa vaan isompia ja kolme imetyspaitaa sekä kahet imetysliivit...

    • odottava äiti

      Ehdottomasti Italiasta! Sieltä löytyy ihan tavallisista kaupoistakin äitiyshousuja muistuttavia vaatteita erityisesti housuja. Eli ala- ja yläosa ovat just sopivia odottaville äidille. Esimerkiksi Roomassa on Effitti -vaatekauppa, jossa kannattaa käydä! Siellä on aika eudllista! Yksi miinus: isoin koko on XL, mutta todellisuudessa se vastaa L-kokoa. Ostin itse sieltä aika edulliset housut 15 €:lla, 100 % pehmeä puuvilla, yläosa kuminauhalla samoin kuin alaosakin.

      http://www.effetti-moda.it/

    • -odottaja-

      Housuja sitä tässä on haettukkin, paidoissa mitään ongelmaa ole:) enään ei vaan mahdu 34 pillifarkut:D eiköhän sitä aina jotain löydä ja keksi!:)

      • kalliolainen

        Helsingissä on Lapsenpäästäjän puoti josta sain juhlaan kuin arkeenkin mekot ja farkut. Mekoissa oli upea valikoima ja tulen käyttämään puotia imetysvaatteissakin, oli niin upeita. Isabella Oliverin mekot on siellä aivan upeita! Queen mumilta löysin upeat ja mukavat farkut. Ihana palvelu ja kauppias tarjosi vielä kahvit!


      • ???
        kalliolainen kirjoitti:

        Helsingissä on Lapsenpäästäjän puoti josta sain juhlaan kuin arkeenkin mekot ja farkut. Mekoissa oli upea valikoima ja tulen käyttämään puotia imetysvaatteissakin, oli niin upeita. Isabella Oliverin mekot on siellä aivan upeita! Queen mumilta löysin upeat ja mukavat farkut. Ihana palvelu ja kauppias tarjosi vielä kahvit!

        Tämä ei taida täyttää kriteeriä EDULLISET vaatteet?


    • kiia79

      Kiitos paljon vinkistä!
      Kävin Lapsenpäästäjän Puodissa. Oli niin ihania vaatteita,että oli vaikea valita. Vaatteet oli laadukkaita, ja silti ihan kohtuuhinnoissa. Palvelu piste iin päälle.

    • Lökäpökä

      Kotoiluhousuina aivan ihanat (ja edulliset!) on Cubus'ilta löytämäni viskoosihousut. Eivät ole äitiyshousut, mutta niissä on leveä vyötärönauha joka menee mukavasti isonkin vatsan kanssa. Eivät ole liian paksua kangasta, kun nyt viimeisillä raskausviikoilla on muutenkin aika lämpöinen olo. Ostin yhtä kokoa isommat housut kuin normaalisti käytän ja sopivat tosiaan vielä nyt raskauden loppuvaiheessakin.

    • asddsaasd

      Kertokaas mistä löytyisi maastohousuja äitiusmallisena?

    • mamalicious.

      H&M:lta minäkin olen suurimman osan äitiysvaatteista ostanut, varsinkin alaosia ja pari mekkoa. Tavalliset trikoopuserot menee edelleen päälle ja sellaiset pikkarit, jotka jäävät vatsan alle. Ostin yhdet kalliit äitiyspikkarit, todella epämukavat päällä :( enpä taida sellaisiin enää satsata. En ole onnekseni "paisunut" raskauden aikana muualta kuin vatsasta, joten en ole joutunut uusia vaatteita kauheasti ostelemaankaan. Nyt olen viikolla 30. Talvitakin hankkimista suunnittelen ehkä vielä, vanhat takkini eivät oikein mene kiinni enää. Toisaalta eipä tässä enää kauaa sellaistakaan tarvitse, joten tuntuu vähän turhalta sellainen ostaa.

    • Jasminista

      Jasminissa on laaja valikoima äitiys- ja imetysvaatteita, merkkeinä mm. Mamalicious, Boob, Mama i Ja, Happymum. Oulun myymälässä nyt kesäale, lähes kaikki odotusajan vaatteet -20% Tervetuloa tutustumaan! www.jasmin.fi

    • www.9kk.fi

      9kk.fi-verkkokaupasta löytyy nuorekkaat, muodikkaat ja edulliset äitiysvaatteet ja imetysvaatteet ilman toimituskuluja.

      Osoite:
      www.9kk.fi

    • äityli.

      Espritissä on ihania äitiysvaatteita! Löysin sieltä ihanat farkkulegginsit ja tyylikkään toppatakin. Ja hienoja neuleita ym ym. Itse siis voin laittaa enemmän rahaa vatteisiin. Mutta H&M taitaa olla se mistä löytää edullisempia hyviä äitiysvaatteita. Sieltä löysin äitiyspikkuhousut ainakin. ja 9kk.fi tai joku sen tyylinen.

    • mammavaatteet.fi

      Myös www.mammavaatteet.fi -verkkokaupasta löytyy laaja valikoima äitiys- ja imetysvaatteita edulliseen hintaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2854
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      531
      2696
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1875
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1857
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1689
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1342
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      61
      1149
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1112
    Aihe