Mistä voi hankkia äidinmaitoa

Maito tarvetta

Niin mistä voisi hankkia äidinmaitoa, tai löytyykö jo imettäjä jolta tulee paljon
kyseistä maitoa, ja haluaisi sitä myydä.

33

1898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihin tarviit?

      Jos ei tuu maitoa itseltään ei auta muu kuin tyytyä korvikkeeseen.
      Ihan yhtä hyvää se on kasvavalle vauvalle.

      • korvikekoodi

        Tämä ei pidä paikkaansa. Korvikkeeseen saattaa kyllä joutua tyytymään, mutta se ei ole läheskään yhtä hyvää ravintoa kasvavalle vauvalle-ikävä kyllä. Tämä mainitaan myös korvikepakkauksissa.

        ap: voit kysellä paikkakuntasi imetystukiryhmästä lisätietoa, tai esimerkiksi laittaa viestiketjua tuonne imetys. maitolaituri.fi:hin. Paikkallisen ryhmän löydät imetys.fi sivustolta.


      • Yöksssss
        korvikekoodi kirjoitti:

        Tämä ei pidä paikkaansa. Korvikkeeseen saattaa kyllä joutua tyytymään, mutta se ei ole läheskään yhtä hyvää ravintoa kasvavalle vauvalle-ikävä kyllä. Tämä mainitaan myös korvikepakkauksissa.

        ap: voit kysellä paikkakuntasi imetystukiryhmästä lisätietoa, tai esimerkiksi laittaa viestiketjua tuonne imetys. maitolaituri.fi:hin. Paikkallisen ryhmän löydät imetys.fi sivustolta.

        Mieluummin korviketta, kun vieraan naisen maitoa, jonka elämäntapoja ei tunneta.


    • viestin alkuun laitt

      Maitolaiturista tai imetys.fi ei ollut mitään apua. En saanut laittamaani kysymykseen yhtään vastausta, mutta kaikkea muuta potaskaa kylläkin tuli. Ps. Miksi siellä ei voida vastata esittämiin kysymyksiin asiallisesti. Onko Suomen kansa suomeksi sanoen niin perseestä, ettei tälläistä ymmärretä.

      • lvo

        Ota yhteyttä lähimpään synnytyssairaalaan ja kysy sieltä tai neuvolasta. Ominpäin ei kannata keneltäkään maitoa ostaa, maito tulisi tutkia ja todeta turvalliseksi.


      • Maito tarvetta
        lvo kirjoitti:

        Ota yhteyttä lähimpään synnytyssairaalaan ja kysy sieltä tai neuvolasta. Ominpäin ei kannata keneltäkään maitoa ostaa, maito tulisi tutkia ja todeta turvalliseksi.

        Lähimmässä synnytyssairaalan äidinmaito keskuksessa vastataan vaan, että meillä on tällä hetkellä äidinmaitoa niin vähän, että emme valitettavasti pysty myymään sitä ulos. Tällöin ei ole muuta, kuin kysellä suoraan luovuttajalta. Hinta ei ole mikään este ostaa sitä.


      • maitoasiaa
        Maito tarvetta kirjoitti:

        Lähimmässä synnytyssairaalan äidinmaito keskuksessa vastataan vaan, että meillä on tällä hetkellä äidinmaitoa niin vähän, että emme valitettavasti pysty myymään sitä ulos. Tällöin ei ole muuta, kuin kysellä suoraan luovuttajalta. Hinta ei ole mikään este ostaa sitä.

        Kuinka paljon tarvitsisit?


      • Maito tarvetta
        maitoasiaa kirjoitti:

        Kuinka paljon tarvitsisit?

        Hei. Kiitos vastauksesta näin etukäteen sinulle, olisiko aluksi tälläinen 1 - 1,5 litraa.
        Mutta tietenkin kaikki riippuu teistä itsestä, että mitenkä varanne antaa mahdollisuuden. Sitten miten voisimme asiasta jatkaa keskustelua kahden kesken.
        Tänne kun ei voi laittaa puhelin numeroa, tai sähköposti tietoja.


      • maitoasiaa
        Maito tarvetta kirjoitti:

        Hei. Kiitos vastauksesta näin etukäteen sinulle, olisiko aluksi tälläinen 1 - 1,5 litraa.
        Mutta tietenkin kaikki riippuu teistä itsestä, että mitenkä varanne antaa mahdollisuuden. Sitten miten voisimme asiasta jatkaa keskustelua kahden kesken.
        Tänne kun ei voi laittaa puhelin numeroa, tai sähköposti tietoja.

        Jos sovitaan joku aika millon mennään tuonne chattipuolelle jatkamaan juttua?


      • Maito tarvetta
        maitoasiaa kirjoitti:

        Jos sovitaan joku aika millon mennään tuonne chattipuolelle jatkamaan juttua?

        Hei. Kyllä me voidaan mennä chattipuolelle keskustelemaan tänään14.09.12 klo. 20.10, kun ensin olen katsonut tämän Salatut Elämät jakson.


      • Maito tarvetta
        maitoasiaa kirjoitti:

        Jos sovitaan joku aika millon mennään tuonne chattipuolelle jatkamaan juttua?

        Hei. Millai me tunnistamme toisemme siellä, ja millä osa - alueella siellä
        pitää olla, että keskustelu onnistuu.


      • Maito tarvetta
        maitoasiaa kirjoitti:

        Kuinka paljon tarvitsisit?

        Hei. Anteeksi että kysyn, mutta oletko sinä äidinmaidon luovuttaja vielä halukas
        luovuttaa. En vain ole kuullut sinusta viimeisen kirjoittelun jälkeen mitään, etkä
        ole myöskään chatin puolella vastaillut aloittamaani kirjoitteluun.


    • Pontikka Seppo

      PONTIKKAAAAAAAAAAAA!

      SEPPO TAHTOO LISÄÄ PONTIKKAAAAAAAAAA!

    • sonja1234

      Hei
      vieläko tarvitset maitoa? oma pakastin täynnä pumpattua maitoa, voisin myydä...

      • Maito tarvetta

        Hei. Mitenkä sitten voidaan suorittaa kaupan tekeminen, ja mitenkä saan sinuun yhteyden, sovitaanko sitten korvaus kahden keskisessa keskustelussa.


      • Maito tarvetta

        Hei. Mikä on teidän tilanne äidinmaito myymisen johdosta. Vieläkö kiinnostaa myyminen.Kysyjä on entinen ostaja.


      • maito tarvetta

        Hei sonja 1234.
        vieläkö pakkasessa on äidinmaitoa sinulla, voisin ostaa vähäsen.
        mutta olen vain hävittänyt sinun hotmail. com osoitteen. toivottavasti sinulla
        on minun tiedot tallella. minun nimimerkki oli tämä maito tarvetta.


      • Anonyymi

        Kyllä olisi ihan hyvä saada lisää äidinmaitoa


    • Keijo Kullinen

      Hei, haluaisin ostaa maitoa

    • ihraPupu

      hei täällä olisi äidin maitoa myynnissä.

    • Maito tarvetta

      Huomenta. Missä päin Suomea asutte, ja kuinka paljon teillä on äidinmaitoa, jota voisitte myydä. Mitä pidätte äidinmaidolle hintaa. Mitenkä teihin saa yhteyttä.

    • ihraPupu

      hei porissa asun ja äidin maitoa tulee noin vähän yli litra päivässä ylimäärästä ja kai se 17 euroa litralta olis hyvä saada, lähetä vaikka sähköpostia: [email protected] (toimiva sähköposti, on vaa vähä hassu nimi) :)

      • Maito tarvetta

        Hei. Oliko missään niitä henkilöitä, jotka haluavat luovuttaa äidinmaitoa korvausta vastaan ?


    • aidin maito mies
      • Maito tarvetta

        Hei. Oliko kellään äidillä mahdollisesti ylimääräistä äidinmaitoa myytäväksi.


      • Maitokaisa
        Maito tarvetta kirjoitti:

        Hei. Oliko kellään äidillä mahdollisesti ylimääräistä äidinmaitoa myytäväksi.

        Mitä teet sillä maidolla?


      • Maito tarvetta
        Maitokaisa kirjoitti:

        Mitä teet sillä maidolla?

        Hei !
        Kyllä se olisi tullut ihan syöttämistä varten maitopullosta itselle, koska on
        kyseessä virtsasairaudesta johtuva sairaus, vauvasta asti jäänyt äidinmaito
        tarve sairaus, nukkuminenkin nykyisin vain tutin kanssa. Näistä asioista olen
        kyllä käynyt monta kertaa lääkärien kanssa keskustelua, ja he ovat myös asiat kirjanneet muistiin. Tämän vuoksi ei kannata leimata mitenkään hulluksi. Itse ovat aikanaan käskeneet kysellä äidinmaito keskuksista sairaalasta, tai sitten yksityisiltä henkilöiltä, jotka olisivat halukkaita luovuttaa suoraan.


      • Tuhma olet
        Maito tarvetta kirjoitti:

        Hei !
        Kyllä se olisi tullut ihan syöttämistä varten maitopullosta itselle, koska on
        kyseessä virtsasairaudesta johtuva sairaus, vauvasta asti jäänyt äidinmaito
        tarve sairaus, nukkuminenkin nykyisin vain tutin kanssa. Näistä asioista olen
        kyllä käynyt monta kertaa lääkärien kanssa keskustelua, ja he ovat myös asiat kirjanneet muistiin. Tämän vuoksi ei kannata leimata mitenkään hulluksi. Itse ovat aikanaan käskeneet kysellä äidinmaito keskuksista sairaalasta, tai sitten yksityisiltä henkilöiltä, jotka olisivat halukkaita luovuttaa suoraan.

        Äidinmaitoa tarvitsevat kipeämmin keskoset kuin sinä, joten mitäs jos menisit nyt häpeämään. Kukaan lääkäri ei voi olla niin ammattitaidoton, että olisi neuvonut sinua kuluttamaan turhaan rajallisia äidinmaitovarastoja.


    • Hei,

      Olen TAYS:in (Tre) äidinmaidon luovuttajana vielä syyskuun 2014 puoleenväliin saakka. Tämän jälkeen voin jatkaa mielihyvin mikäli tarvitsevia on. Tällä hetkellä myyn 25€/litra. Oma poika on nyt 3 kk ja kasvanut hienosti pelkällä rintamaidolla.

      • Maito tarvetta

        HEI. Minulla ei ole mikään este tulla Tampereelle, ja tulla sieltä sovitusta paikasta hakemaan myytävääsi äidinmaitoa. Kuinka paljon pystyisit sitä myymään. Ja pyytämäsi litra hinta eikään ole mikään paha maksaa. Pystytkö jo tämän elokuun lopulla yhtään myymään.


    • Täällä olisi myynnissä rintamaitoa Helsingistä käsin. Synnytys 28.8 joten ainakin on tuoretta. En tupakoi, en edes muista koska viimeksi olisin juonut alkoholia,syön päivittäin äitiysvitamiinit eikä minulla ole mitään lääkitystä. Viestiä jos on kiinnostuneita.

      • Maito tarvetta

        Hei. Olisin kyllä mielellään halukas ostaa sinulta äidinmaitoa. Noutokin onnistuu ihan hienosti täältä Helsingistä, koska olen täällä päivisin töissä. Mitenkä sinulle sopii ensi viikolla perjantaina illalla minun päästyä töistä. Mitä pidät hintaa noin 4 tuttipullon määrästä, että yhdestä lämmityspullon määrästä. Ilmoittele jotenkin Yht.tieto, että mitenkä paremmin voidaan sopia kaupoista.


      • Maito tarvetta kirjoitti:

        Hei. Olisin kyllä mielellään halukas ostaa sinulta äidinmaitoa. Noutokin onnistuu ihan hienosti täältä Helsingistä, koska olen täällä päivisin töissä. Mitenkä sinulle sopii ensi viikolla perjantaina illalla minun päästyä töistä. Mitä pidät hintaa noin 4 tuttipullon määrästä, että yhdestä lämmityspullon määrästä. Ilmoittele jotenkin Yht.tieto, että mitenkä paremmin voidaan sopia kaupoista.

        Tässä olisi s-postini: [email protected].
        Keskustellaan siellä paremmin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe