Läppärihuijari Miika Honkanen keltaisessa pörsissä.

Pelastunut.,.,.,.,

Tuossa anniksen.myynti ilmoituksessa kerrotaan Miikka Honkanen nimisestä henkilöstä, joka huijaa myymällä olemattomia läppäreitä keltaisessa pörsissä.

Minäkin olin jo ostamassa edullista DELL INSPIRON kannettavaa 80 eurolla kyseiseltä henkilöltä, mutta onneksi mieheni sanoi, että vaikuttaa liian edulliselta. Tämä Miika oli jo antanut minulle sähköpostissa Nordean ja Osuuspankin tilinumerot.

Onneksi uskoin miestäni ja tein sitten Huutonetistä hakukaupan sopivan ajomatkan päähän. ja vaikka maksoinkin hieman enemmän niin olen tyytyväinen. Olkaa ihmiset varovaisia kun kohtaatte edullisen tarjouksen. Sellaista kauppaa ei kannata tehdä kuin hakukauppana.

Montaakohan tuokin huijari on jo huijannut? On aivan oikein, että täällä foorumilla varoitetaan noista.

49

3492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran huijattu

      Niinpä niin, sama kaveri huijasi minua 2011 kesällä. sillon oli kännystä kysymys ja Huutonetti paikka. Vai on Miika poika ilmestyny taas myymään varmaan monessa paikassa. Tää ei välitä varmasta kiinijäämisestä. Puhelin on 0509333.... alkunen ja tilit on Nordeassa ja OP:ssä. Jos on huijannu jotakuta ni tehkää ihmeessä ilmotus et pääsee tyyppi tiilenpäitä lukemaan. Kyseessä on limanuljaska, joka tehtailee näitä kusetuksia urakalla ja huijaa köyhiä opiskelijoita sun muita vähävarasia, joilla eio varaa uuteen. Eli halpaan ei kannata mennä kantsii tehä vaan hakukauppoja niin kuin pelastunut kirjoitti.

    • Ei etukäteismaksua !

      KIELTOTAULU !

      Älkää koskaan maksako nettiostoksia yksityishenkilöille etukäteen netissä jollette ole varma että saatte myös tavaran.

      Ja tietäkää myös että jos ostatte netistä tuntemattomalta henkilöltä esim kännykän niin OTTAKAA huomioon että tietyllä todennäköisyydellä ko kännykän IMEI-koodi on jo kloonattu jos myyjässä on rikollista "verta" , että siitä vaan sitten soittelemaan turvallisesti, hah ha haa !

    • yh

      Hei! Minuakin tyyppi huijari tori.fi:ssä viime kuussa. Aion mennä tekemään rikosilmoituksen ja suosittelen sitä kaikille muillekin.

      Ei tosiaan kannata uskoa, että joku hyvä olisi halpaa. Läppäriä kauppasi mullekin 125 eurolla ja maksoin vielä kympin päälle postikuluja.

      Olen vielä vähävarainen yh ja läppäri olisi tullut tosi tarpeeseen. Todella törkeää. Vieläköhän tuo porskuttaa?

      • Jimi+

    • Ei etukäteismaksua !

      Niin, tuolla maksamallasi 10 euron lisähinnallla olisit saanut esim
      www.turvalasku.fi -palvelusta tarvittavan suojan.

      ÄLKÄÄ KOSKAAN MAKSAKO ETUKÄTEEN JOLLETTE OLE VARMA ETTÄ SAATTE NYÖS OSTAMANNE , KIITOS !

      Olen pahoillani puolestasi yh, mutta tuo nyt ei auta !

    • huijattu 76

      Minua huijasi, rahoje laiton jälkeen äijästä ei kuulunut,ei vastaa puh,yms.puhelinnumero
      046-9038618 tilinumero 552107-269300 tai 115735-12870 asunee kurussa.

    • teme8711

      Sama tyyppi huijas muaki, "ostin" acer aspire d270 tietokoneen kyseiseltä tyypiltä joka oli tällä kertaa johannes honkanen. Rikosilmon tein tänään ja tilinumerolla katoin et se on huijannu monia muitaki. Vittu ku äijä pääsis tiilenpäitä lukee ja loppu elämäks!!!!

      • Honkanen000

        Tehkää kaikki honkasen uhriksi joutuneet rikosilmoitus, itse tein viime viikolla, ja tänään tuli puhelu että mies on vangittuna.Luojan kiitos, loppunee hetkeksi nämä huijaukset.


      • jihaa6660

      • Irppa87

        Nyt myy muumimukeja torissa Liisa Koski nimellä!


    • huijaus3
    • Vdun koijari

      Aktivoitunut jälleen. Marraskuun alussa huijasi Nettimarkkina.comissa ja
      sen jälkeen en ole saanut kiinni sähköpostilla enkä puhelimella...
      Varkokaa tätä...

      • fisu1

        Prkl! Olisi taas pitänyt googlata nimi ennen kauppoja. Onneksi ei tullut kuin 40e tappiota... Aika härski kaveri näköjään.


      • Miika Honkanen on homo
        fisu1 kirjoitti:

        Prkl! Olisi taas pitänyt googlata nimi ennen kauppoja. Onneksi ei tullut kuin 40e tappiota... Aika härski kaveri näköjään.

        Sama juttu


    • vattuuntunut

      prkl, oli ilmoitus torissa ssd kiintolevystä. 45e laitoin rahaa ja mies hävisi kuin tuhkatuuleen. Laitetaan rikosilmoitusta menemään.

      • Vdunkoijari

        Juu. Mulle moi kuukaus sitten saman levyn. Sen jälkeen ei ole saanut kiinni millään vehkeellä. Näyttää myyvän torissa ja keltaisessa pörssissä eri nimimerkeillä. Eiköhän laiteta hemmo vastuuseen. Ei ku ilmoitusta tekemään.


      • vdunkoijari
        Vdunkoijari kirjoitti:

        Juu. Mulle moi kuukaus sitten saman levyn. Sen jälkeen ei ole saanut kiinni millään vehkeellä. Näyttää myyvän torissa ja keltaisessa pörssissä eri nimimerkeillä. Eiköhän laiteta hemmo vastuuseen. Ei ku ilmoitusta tekemään.

        Ja ilmoittakaa toriin myös. On kyllä uskomaton pokka jätkällä. Vissiin joulu tulossa ja rahat pelattu. Sapettaa tuollaiset.


      • voihan k

        Hehe, ihan sama kävi minulle. Laitoin rikosilmoituksen netissä


    • Läksynsä oppinut

      Minulle myi sama Miika Honkanen viime viikonloppuna Samsungin Evo ssd:n. Varomattomasti menin ja ostin sen ilman mitään Googlettamista. 50 € meni enkä kyllä usko koskaan saavani levyä. Harmittaa kyllä kun eivät ihmiset ole luottamuksen arvoisia. Onneksi se oli vaan 50 €. Ensi kerralla ehkä osaan olla varovaisempi.

      • Dusky

        Sama. Tori.fissä olin ostamassa Samsungin SSD -levyä ja maksoin 50 euroa tälle tyypille. Ei oo levyä kuulunut, eikä vastaa meileihin. Rikosilmoitusta kehiin vaan... :/


    • Minulle kävi samalla lailla. Miika Honkanen myi Kingston 120GB HyperX 3K SSD-kiintolevyä ja maksoin OP tilille. Tein tänään sähköisen rikosilmoituksen kun huomasin että kyseessä todellinen huijari.

      • Ihmeporukkaaon

        Hyvä, niin minäkin eilen.


    • kädetirti

      Huijari sen kun huijaa. Kädet poikki tällasilta kusettajilta!!
      Miika Honkanen
      Sähköposti [email protected]
      Tilinumerot
      Op FI3455210720069300
      Nordea FI0411573500012870

      Sen siitä saa kun luottaa liikaa, eipä luottoa löydy enää.
      Rikosilmoitusta tekemään!

      Laittakaas kaikki tieto tänne ylös, mistä tätä huijaria vois etsiä?!?

    • säälittävää

      Kato jännä kaveri. Mäkin ostin ton saman Samsunging levyn. Varmaan päässy linnasta nyt kun uudestaan samoissa puuhissa taas. Pitää käydä heittää rikosilmoitus niin saa poliisi ton touhun poikki. Rahat tosin varmaan hakannu jo nettipokeriin tms..

      Ihan pikkuostoksiin ei viittis rakentaa kauheeta transaktiobyrokratiaa maksamiseen ja toimittamiseen. Luottamukseen perustuu moni muukin toiminta tässä yhteiskunnassa mut tää kaveri ei oo sitä oppinu.

    • Rahat takas!
    • Ihme keletappi

      No eipä pieni taputtelu tossa pärstässä varmaan tuntuis.
      Siperiaan opettelemaan tavoille!

    • toto
    • Saunaan taakse
    • ilmoittaja1

      nettimarkkina ilmotuksesta ilmottanu ainakin ylläpitoon.
      yritti kaupata tuota levyä, sama tilinumero mitä täällä ilmotettu.
      sähköposti oli [email protected]

      • äippä....

        Olipa hyvä että googletin miehen. Olisin tänään tehnyt hänen kanssaan puhelikaupat. Taidampa jättää suosiolla väliin ja marssia ihan kaupaan kuitenkin. Myy nyt tori.fi:sä Samsung trend puhellinta 50e.


    • LinssiinViilattu

      Miika Honkanen myy tällä hetkellä kalliita ATK-laitteita nimellä "ATK-Haka" ja etunimellä "Mikko" huuto.net :ssä ja Tori.fi :ssä. Menin itsekin lankaan ja ostin lähes tuhannen euron laitteen, jota ei kuitenkaan koskaan kuulunut.

    • EipaOnnistunutHuijaamaan

      Esiintyy Virroilta kotosin olevana Raijana Tori.fissä. Tilinumero yhdisti minut tähän keskusteluun.

      • Ilmoittaja007

        Huuto netissä tämä sama rosvo on aktiivinen edelleen


    • Suututtaa

      On myynyt olemattomia Muumimukeja tori.fissä viime aikoina.

    • Huijarit_kuriin

      Miika Honkanen myy nyt Tori.fi ja Huuto.net :ssä kunniamerkkejä ja vanhoja rahoja S-pankin tilinro FI773939 ..... Sama peli jatkuu edelleen.

      • anomyyninen

        onko Miikan puhelin numeroa?


      • anonym1

        Osoitekin kiinnostaa varmaan monia.


      • Huijauksenuhri

        Jos olette lähikuukausina joutuneet kyseisen henkilön huijaamaksi, suosittelen tekemään samantien rikosilmoitmtuksen jos ette vielä ole tehneet, suurempi tutkinta meneillään.


    • Huijauksenuhri

      Kyseinen huijari taas vauhdissa, rikosilmoitus menemään saman tien jos olet joutunut huijatuksi.

      Liikkuu myös sähköpostiosoitteella [email protected].

    • kjhswe

      Ei vittu miks te ootte noin saatanan tyhmiä, totta kai se jatkaa kun on huomannu että ihmiset ei tajua mitään .suomessa saa tehdä tollaset mulkut aika paljon että saa kiinteetä tuomioo ja jos saa niin sekin kohtuullistetaan ettei hörhölle tuu paha mieli.syyttäkää tyhmät ihan vaan omaa päätänne.

    • Kostonhimoinen

      laittakaa nyt joku osoitetta kehiin niin käydään puhuttelemassa miestä!

    • HuijariHonkanen

      Muutamia hänen käyttämiä tietoja, tilinumeroa ja sähköpostia.
      LT813500010003492418
      [email protected]

    • Hirttosilmukka

      Mistä löytyy miika honkanen? Vei multa 50 euroa ja oon valmis lähtemään sotaan! Ilmoittakaa jos tiedätte missä majailee!

      • Myöshuijattu

        Kunpa tietäisin, niin kävisin myös juttelemassa mukavia


    • Miika.Honkanen

      Kjähkjählällällää ottakaa kiinni jos saatte! Hähhähhää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe