Kysymyksiä halloween juhlista!! auttakaa mua!

pliis auttakaa mua!

Eli oon 10v tyttö ja mä aion järjestää halloween juhlat ja mulla ois kysymyksii:
1.mitkä ois hyviä ruokia/karkkeja halloween juhliin?
2. onks noloo jos kutsuu POIKIA halloween juhliin? ( kutsun tietty myös tyttöjä! )
3. onks sellai murhaaja joka on vähän gootti tyylinen ni hyvä asu?
4. mitä pelejä/leikkejä juhlissa vois pelata/leikkiä?
5. miten saisin mun huoneesta pelottavan? ( huoneessani on vaalean punaiset tapetit. YÖK! )
6. jos ne kaks poikaa tulee mun halloween juhlii ni oisko juhliin hyvä tehdä angry birds muffinsseja? ( pojat tykkää angry birds linnuist esim. ne piirtää siit koulus ne pelaa sitä tietsikal yms.)
7. mitä leikkejä vois leikkii pihalla ( ajattelin semmost leikkii et yks menee piiloo ja muut ettii ja sit sen yhen pitää säikäyttää ne muut )



KIITOS TODELLA PALJON JOS JOKU VASTAIS MUN KYSYMYKSII! sori toi pitkä teksti ja sori jos on kirjotus virheitä!

2

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalatovatkauniita

      Hei:)
      Eli ite olen 15 vuotias nyt ja olen pitäny nyt sitte jo seittemät halloweenjuhlat. Kahdeksannet tänä vuonna:)) Mutta siis...
      1.Ruoaksi kelpaa mikä vain. Mielummin kuitenkin "sormisyötävää" eli ei mitään kymmenen lajin gourmee-ateriaa, vaan ihan yksinkertaisesti vaikka prinssinnakkeja, lihapullia ja kasvistikkuja(kurkusta, porkkanasta,kukkakaali, lanttu) ja tietty sipsejä ja joitakin dippikastikkeita. Sipseistä puheenollen, juustonaksut menee tosi hyvin, koska melkein jokainen tykkää niistä. Sitte jotai ihan perus suolattuja perunalastuja. Ei kannata ostaa mitään grilli/pitsa/hapankerma juttuja koska kaikki ei tykkää niistä. Myös popparit on hyviä ja jos oikeeta halloweenhenkeä haluaa ni jos tekee ite popparit kattilassa ni sinne voi sujauttaa jotain elintarvike väriä joukkoon. herkkusuille (krrhhmmm, esim. minä) voiki suolan sijaa laittaa sokeria. Ja karkit, noh mulla on aina ollu vaan iso kasa irtokarkkeja ja aina on kelvannut.
      2. Siinä ei o mitää noloo jos jätkät mukana meiningissä:)
      3. Se ON hyvä asu:) Niin kauan ku vaatteet on päällä ni kaikki on hyvin:)'
      4. No mulla ei ole itellä ollu ikinä mitää kauheeta tehtävälistaa, vaan ollaa tehty mitä millonki. Pienempänä pelattiin totuutta ja tehtävää, perushippaa ja kuunneltii smurffilevyjä ja hypitti seinillä. Nyt näis esim. mun viimevuotisissa halloween pippaloissa laulettii singstaria ja kuunneltii musiikkii koneelta (kaikkee ns. normaalii musiikkii ja sitte vähä niit smurffja myös :D) ja hypittii ja tanssittii ja myöhemmi katottii pari kauhuleffaa ja tietty syötii ja näi ja tänä vuonna varmaa aika sama meininki. Mut siis joo, takasin suhun:) Nii että siis toi hippa on kivaa (oli sitte minkä ikänen tahansa ja mikä tilaisuus tahansa) kunhan ette juokse tikkarit suussa(Tiiän , kuulostan joltai kammottavalt huumorintajuttomalt tädilt, mut se on oikeesti vaarallista) ja sit iha kunno halloween meininkii saa sil et pesuvatii vettä ja sinne omenoi mitä sit ongitaa sielt suul ilma käsii. (Se on hauskaaXD) ja sitte sillee et jos saat donitsei jostai ni sitoo donitsei nauhoil kattoo sillee et se roikkuu sillee taktisest ja niit pitää syöd sillee et ei käyt käsii lainkaa (voi ol yllättävän hankalaa varsinkin sokerihumalas:D)
      5. Kuule vaaleenpunaset tapetit on mullaki :D Eipä o tullu vaihdettuu. No siis mää pistän mustaoranssii serpentiinii ja mustii ja oranssei ilmapalloi ja näi. SIt mul on sellasii keraamisii kurpitsalyhtyi. en pistä niihi ikin kynttilää ko muute niist tulee tosi kuumii mut ne o tosi hianoi et niit voi koittaa ettii jostai kaupoist lähempänä halloweenia. Ja sitte mulla on sellasii huopakuviojuttui halloweentyyliin et haamui ja kurpitsoi ja lepakoi ja tämmasta ja nii. ja sitte mä tein semmosen haamunauhan: http://www.perhekerho.net/askartelu/halloween/p_haamupuu.htm
      eli tulostin noit PALJON ja sitte tungin niit haamui joka paikkaan. Niit oli verhois ja kaapinovis ja peileis ja noh... jokapaikassa:) Et eipä ihmeellistä tarvita halloween tunnelmaan. Sitte voi aina pistää valot pois ja tunkee muutaman taskulampun valokeilan osottamaa mistäki valasemaan. Sitte nyt viime vuon mä maalasin punasel veesiväril meiän vessan peiliin "I was here" eli niinku sillee jännäst ihan niinku se olis kirjotettu verellä. Se oli iha epäaito mut siks se oliki enemmä hauska ko pelottava:D
      Mut jos inhoot iha tosissaa niit tapettei halloweeniks ni jos saa pistää nastoi sun seinii ni päällystä ne seinät mustil jätesäkeil tai jotai:DD
      6. No siis angrybirdsithä (heh, kiukkutipu) ei o kauheen pelottavii tai halloweenmaisii et jos haluut niinku semmosen amerikkalaisen kaupallisen halloweenin ni joo jos teet niist halloweentyylisii kiukkutipukuppikakkuja:) Mut joo, siis mitä sust ittest tuntuu hyvält halloweeniks ni sitä sie teet okei?:)
      7. Mmm... Murhaaja toimii aina. siis se ristipoliisimurhaaja sählinki mitä me ainaki pelattii ala-asteel. Mut ulkon kannattaa ol sit varovaine ettei kompastu tai loukkaa tai mitää. Siin o aika äkkii juhlatunnelma pilalla jos joku loukkaa. ja toi piilosäikäytysjuttu, hyvä idea:)

      Mut siis joo, onnea bileisiin, kiitos ja onnea jos pystyit lukemaan mun vastauksen sekoamatta ja noh, miä lopetan nyt.

    • scaryhalloween

      Hei ! :) itse olen poika 13 kohta 14 ja olen itsekkin pitämässä halloween juhlat :) itse olen miettinyt tekemistä sinne ja jotain olen jo keksinytkin. aika vaan alkaa olla vähissä koska juhlapäivään on enään vain 2 viikkoa. Eli juhlissa on pelottavia koristeita, hyviä syötäviä mm. pizzaa, nakkeja (niistä tulee sormia ;), sipsejä yms :) ja karkkikulhoon sujautan pari muovihämistä :) ja ajattelin kokeilla -jääkäsi juttua. eli laitetaan boolimaljaan käsi joka on saanut kovettua pakkasessa jonku päivän. Minun mielestä parhaita koristeita (joilla oikeasti saa scaryn tunteen kotona pimeällä: tekoseitti, tuikut, luurangot, kallot, hämähäkkejä, ja jätesäkeistä saa pelottavan näköisiä hahmoja jos laittaa niitä roikkumaan kattoon. Ja esim. punanaamio nettikaupasta saa paljon halloweenrihkamaa, mutta jos ei jaksa alkaa tilailemaan netistä, on esim. br-lelut, paperikuu yms. ja ruokapöytää somistamaan karmiva pöytäliina..

      NIIN ja unohtamatta tekemistä.. pullonpyöritys, musiikin kuuntelu, joku random kummitushuone/rata..

      Toivottavasti näistä oli edes vähän apua ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe