Moi!
Uudessa Avotakassa oli juttu Bungalow Oy:n ”Kuten haluatte” -taloista. Olisiko kenelläkään tietoa ko. taloista. Firman sivuilta ei paljon tietoa löytynyt. Seuraavasta linkistä sain perustietoa:
http://cgi2.inet.fi/jdpalvel/tiedote1/esit2.cgi?tnimi=453880707.tied00&thakemisto=/asuntomessut/tuusula/&font=ARIAL&fsize=2&esit=1
Löytyykö netistä valokuvia? Mitä talot maksavat keskimäärin? Mitä hyviä/huonoja puolia taloissa on?
Kiitos!
Maija
Bungalow
Maija
4
1925
Vastaukset
- punkalow
Mutta siinä linkin takana olevalla sivullahan oli sen edustajan yhteystiedot!
- Valoa ja tilaa
- B78
V. 1978 valmistunut 140 m2 Bungalow "Kuten haluatte" talo Helsingissä joudutaan purkamaan tontin tehokkaamman käytön takia. Kaikki osat ok. Onko joku halukas purkamaan sen itse ja ostamaan osat edullisesti? Pehr-Olof Lindh puh. 040 5466115
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1014230Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503020Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3082732Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622262- 721486
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761344- 951245
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121- 771108
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?621039