AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / lahdessa synnytys?

lahdessa synnytys?

3 Vastausta 855 Lukukertaa
Elikkäs siis minkälainen on lahden synnytyssairaala?minkälaisia kokemuksia sieltä?ja tietääkös kukaan voiko mennä muualle synnyttämään halutessaan?meillä vuoden ikäinen taapero ja toinen aluillaan ni olisi helpompi mennä synnyttämään vanhempieni paikkakunnalle jotta joku pitäisi huolen tästä nykyisestä taaperosta sillä välin..

Lahdessa synnyttänyt

Minulla on kaksi lasta, molemmat syntyneet Lahdessa, Päijät-Hämeen keskussairaalassa.
Paikka on ihan ok, käy tutustumiskäynnillä!
Ensimmäinen kun syntyi kaikki meni ihan normaalisti, toisen kohdalla he eivä ottaneet vakavasti synnytyskipuja, onneksi menin yöllä niin eivät laittaneet pihalle.. Jättivät minut perhehuoneeseen, kävi parin tunnin päästä mittaamassa supisteluja, luottivat niiden epäsäännöllisyyteen, eikä synnytys ollut kuulema lähelläkään, olisko ollut puolituntia kun en enää kipua kestänyt ja soitin hoitajan paikalle, ja hän juoksutti minut synnytyssaliin ja parin minuutin päästä vauva syntyi =)
Ei ehtinyt edes muita hoitajia synnytykseen kutsua.. Tyly oli koko synnytyksen ajan..
Siellä on kätilöt vanhemmasta päästä, ja muiltakin kuullut ettei kovin mukavia..
Mutta ehtisitkö sitten toiselle paikkakunnalle synnyttämään..
Mut en kyl toivo vastaavaa muille, ja toivon et sulle jää positiivisemmat kokemukset!

minun synnytykseni

niin tämä olikin vaan teoria kysymys että onko mahdollista synnyttää muuaalla.
synnytin itse ensimmäisen niin nopeasti etteivät kätilöt uskoneet kun tulin ,kipujani,en saanut mitään kivunlievityksiä.avautuminen kesti tunnin ja ponnistusvaihe 12min.otettiin sisään sairaalaan asenteella et eihän tuo vielä paljoa satu ja menee vielä kuule monta tuntia ennenku mitään tapahtuu =)))

voi kai

olen kuullut että saman sairaanhoitopiirin sisällä voi valita minkä synnytyssairaalan haluaa.. sitä en kyl tiedä mitä muita sairaaloita teidän alueella on.. kannattaa kysellä neuvolasta, he varmasti tietävät miten toimia..

Oma serkkuni on synnyttänyt Lahdessa ja kehui paikkaa..
 /   /  / lahdessa synnytys?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta