Kokemuksia ennustaja Kristiinasta

Jana123

Soitin hänelle, olin erittäin yllättynyt siitä, että hän osasi mainita ihmisiä nimiltä. Muutenkin kaikki kuulosti uskottavalat. MITEN ONKO MUUT SOITTANU, MITEN ON TOTEUTUNUT?
Ei ole mikään 0700 ennustaja

216

21347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös soittanut

      Itse soitin hänelle hiukan ennen kesää. Erittäin sympaattinen ja lämmin ihminen, plussaa siitä että ei pahemmin utele, vaan kertoo asioita mitä näkee suoraan jolloin tulee fiilis että tässä ei nyt ongita mitään tietoja etukäteen. Ennustuksista sen verran, että pari isompaa asiaa on toteutunut juuri niinkun hän sanoi, yksi itseasiassa aika pelottavankin tarkasti. Pari asiaa taas sillä tavalla, että kuulosti epätodennäköiseltä että tapahtuu juurikin näin, mutta sitten näitä asioita tuli vastaan, mutta hiukan ehkä eri tavalla mutta kuitenkin tunnistettavissa. En osaa sanoa kyllä että mikään mitä hän sanoi olisi varsinaisesti mennyt pieleen, mutta ei ehkä tapahtunut ihan niinkuin sanoi. Sitten myös kaksi todella isoa asiaa, mitä ennusti, ja toiseen annettiin jopa mahdollisuus mutta itse kieltäydyin siitä. Toinen taas odottaa ainakin toistaiseksi, mutta katsotaan nyt. Ehdottomasti positiivinen kokemus.

    • Kiinnostunut

      Mistä Kristiinan löytäsi?

      • millaista oli.

        Voitteko kertoa kokemuksia ?


    • Maikki 19999

      Onko muilla kokemuksia hänestä? Ihana ihminen oli. Ja kun aloin kaivelemaan päätäni niin kaikkihan on mennyt oikein, ainakin minulle.
      Ennustaja kristiinana löytyy, kun googletat

      • 01100

        Paljonko hän veloittaa soitosta? Vai ottaako vain henkilökohtaisesti vastaan?


      • Myös soittanut
        01100 kirjoitti:

        Paljonko hän veloittaa soitosta? Vai ottaako vain henkilökohtaisesti vastaan?

        Taisi olla jotain 35 euron paikkeilla. Kannattaa myös olla muistiinpanoja valmiina, sillä yllättävän paljon sitä asiaa tulee ja välillä kun niitä nimiä tulee sieltä, niin ainakin itse meinasi unohtua jälkikäteen.


    • jana234

      Eläpä Kristiina mainostele täällä itseäsi.

    • Jana123

      Minä en kyllä ole Kristiina, vaan tyytyväinen asiakas!

      • Anonyymi

        juu, ja lehmät lentää!


    • Tyytyväinen

      Voin sanoa,et kyllä on aivan upea ihminen!Soitin eilen Kristiinalle ja hän todella sanoi nimiä ihmisistä,jotka ovat elämässäni.Esim. sanoi poikani nimen ja sen että näkee muuttolaatikoita.Nuorempi poikani muutti juuri.Hän näki koko ajan Helsingin ja risteilyn.No,tänään sain yllättäen lahjaksi risteilyn.Näki hän muutakin ja katsotaan mitä tuleman pitää.Voin kyllä suositella Kristiinaa.

      • Hämmästynyt

        Soitin tänään ja puhelu kesti 1.5 tuntia ! Olin myös hämilläni, kun nimiä alkoi tupsahdella ympärilläni olevista ihmisistä Paljon, paljon tapahtumia tulossa, sekä surua, että iloa. Tuntui kyllä ihan oikeasti näkevän asioita ja niin mahdottoman lämmin ja ihana ihminen. Paras kokeumukseni tähän mennessä. Kertoi lempeällä tavalla tulevista murheista. Ei kysellyt, alkoi vain kertomaan asioita, olin vain sanattomana toisessa päässä.

        Heti alussa kertoi tulevasta rakennusprojektista ja se näkyi selkeänä koko keskustelun ajan, ja olemme tosiaan harkinneet uutta kotia veden läheisyyteen, mistä hän jatkuvasti mainitsi, uskomaton ja niin miellyttävä persoona.


      • haluaisin soittaa
        Hämmästynyt kirjoitti:

        Soitin tänään ja puhelu kesti 1.5 tuntia ! Olin myös hämilläni, kun nimiä alkoi tupsahdella ympärilläni olevista ihmisistä Paljon, paljon tapahtumia tulossa, sekä surua, että iloa. Tuntui kyllä ihan oikeasti näkevän asioita ja niin mahdottoman lämmin ja ihana ihminen. Paras kokeumukseni tähän mennessä. Kertoi lempeällä tavalla tulevista murheista. Ei kysellyt, alkoi vain kertomaan asioita, olin vain sanattomana toisessa päässä.

        Heti alussa kertoi tulevasta rakennusprojektista ja se näkyi selkeänä koko keskustelun ajan, ja olemme tosiaan harkinneet uutta kotia veden läheisyyteen, mistä hän jatkuvasti mainitsi, uskomaton ja niin miellyttävä persoona.

        Haluaisin myös ottaa häneen yhteyttä ja katselin tuolta googlesta tietoja ja
        siellä oli monta Kristiina nimistä.
        Onkohan se tuo Kristiina K, jonka numero alkaa 045?
        Kiitos jos vastaatte tähän.


      • Tyytyväinen
        haluaisin soittaa kirjoitti:

        Haluaisin myös ottaa häneen yhteyttä ja katselin tuolta googlesta tietoja ja
        siellä oli monta Kristiina nimistä.
        Onkohan se tuo Kristiina K, jonka numero alkaa 045?
        Kiitos jos vastaatte tähän.

        On juuri Kristiina K ja nro alkaa 045......


      • haluaisin soittaa
        Tyytyväinen kirjoitti:

        On juuri Kristiina K ja nro alkaa 045......

        Kiitos sinulle kun vastasit ja sain näin varmistuksen asiaan.


      • Anonyymi

        Mitä hyötyä näistä ennustuksista oli? Anna nuokin rahasi mielummin köyhälle perheelle


      • Anonyymi
        Hämmästynyt kirjoitti:

        Soitin tänään ja puhelu kesti 1.5 tuntia ! Olin myös hämilläni, kun nimiä alkoi tupsahdella ympärilläni olevista ihmisistä Paljon, paljon tapahtumia tulossa, sekä surua, että iloa. Tuntui kyllä ihan oikeasti näkevän asioita ja niin mahdottoman lämmin ja ihana ihminen. Paras kokeumukseni tähän mennessä. Kertoi lempeällä tavalla tulevista murheista. Ei kysellyt, alkoi vain kertomaan asioita, olin vain sanattomana toisessa päässä.

        Heti alussa kertoi tulevasta rakennusprojektista ja se näkyi selkeänä koko keskustelun ajan, ja olemme tosiaan harkinneet uutta kotia veden läheisyyteen, mistä hän jatkuvasti mainitsi, uskomaton ja niin miellyttävä persoona.

        Miten voi puhelimessa tunnistaa millainen ihminen on. Ennustaja on näyttelijähuijari, joka kerää helppoa rahaa.


      • Anonyymi
        haluaisin soittaa kirjoitti:

        Kiitos sinulle kun vastasit ja sain näin varmistuksen asiaan.

        Joo kiitos Kristiinalle muistaa oman numeronsa alun.


    • Nimetön lukija

      Pitäisi auttaa poliisia kun näkee nimiä hahhahhahhhaaaaa

      • Anonyymi

        Juuri niin. Miksi ennustajat ei kerro missä kadonneet ihmiset ovat ja kuka tappoi O. Palmenin.


      • Anonyymi

        Poliisithan on käyttäny tän tyyppisiä lahjoja/kykyjä omaavia ihmisiä apuna.


    • kiinnostunut...

      onko tää kristiina lyhyen ajan näkijä? vai miten pian asioita on ruvenut tapahtumaan? kiinnostaisi kyllä kovasti kun omassa elämässä on niin paljon keskeneräisiä asioita että kaipaisi hieman selkiintyvää...

    • kiinnostunut...
      • Suosittelen

        Kyllä on.


    • huh huh

      soitinpa itsekkin kyseiselle näkijälle ja olipa tosiaan vaikuttava kokemus :) paljon tiesi ihmisiä nimeltä joita ympärilläni on ja näki asioita paljon kohdalleen :) toisaalta hieman hirvittääkin tietyt asiat mitä näki mutta paljon tuli hyvää kyllä minulle :) asiaa tuli kyllä tosiaan aivan älyttömästi ja ei kyllä kysellyt mitään tietoja etukäteen :) 1,5 tuntia puhuttiin :) mukava ja lämmin ihminen :)

    • ap

      Lisää kokemuksia

      • ringailin

        Paljon tuli kertomusta ja näkemyksiä, aika näyttää miten pitää paikkansa. Hyväpuoli on ainakin, ettei Kristiina kysele syntymäaikaa tms.kuten jotkut näkijät.


    • Morrisonson

      Kristiina on aito ja sydämmellinen ennustaja

    • Hyvä selvänäkijä

      Olen kokeillut useaa selvänäkijää ja voin sositella 0700 17130. Aikaisemmin olin todella päileväinen, mutta on ollut pakko uskoa; erittäin sydämellinen ja auttaavainen - ja siis tietää.

      • Hymy

        Kertoisiko joku miten pitkä aika suunnilleen on mennyt kun Kristiinan näkemiä asioita on alkanut tapahtumaan. Sain tulkinnan häneltä, mutta unohdin tohkeissani kysyä että onko hän pidemmän vai lyhyen ajan näkijä. Ihana ihminen hän oli


      • kärpässienen pilkku
        Hymy kirjoitti:

        Kertoisiko joku miten pitkä aika suunnilleen on mennyt kun Kristiinan näkemiä asioita on alkanut tapahtumaan. Sain tulkinnan häneltä, mutta unohdin tohkeissani kysyä että onko hän pidemmän vai lyhyen ajan näkijä. Ihana ihminen hän oli

        On Kristiina niin uusi näkijä ettei vielä kukaan osaa sanoa ajoista mitään ?


      • Kuukausi
        Hymy kirjoitti:

        Kertoisiko joku miten pitkä aika suunnilleen on mennyt kun Kristiinan näkemiä asioita on alkanut tapahtumaan. Sain tulkinnan häneltä, mutta unohdin tohkeissani kysyä että onko hän pidemmän vai lyhyen ajan näkijä. Ihana ihminen hän oli

        sitten katsoi minulle ja asiaa tuli aivan mahdottoman paljon ja oikeita nimiä myös. Onneksi kirjoitin samanaikaisesti ylös mitä kertoi ja tarkensin puhelun loputtua. Kertoi mieheni matkustavan työasioissa Oulun alapuolelle ja pari viikkoa puhelusta mies ilmoitti työreissustaan sinne suuntaan, ei ollut maininnut mitään ennen sitä. Eli yksii asia kymmenistä on jo toteutumassa. Varoiti minua lähtemästä johonkin juhlatilaisuuteen miehen kanssa, kysyin miksi, minua tultaisiin loukkaamaan syvästi. Odotellaan....


      • mummi
        Hymy kirjoitti:

        Kertoisiko joku miten pitkä aika suunnilleen on mennyt kun Kristiinan näkemiä asioita on alkanut tapahtumaan. Sain tulkinnan häneltä, mutta unohdin tohkeissani kysyä että onko hän pidemmän vai lyhyen ajan näkijä. Ihana ihminen hän oli

        Minulla meni n.3kk, sen jälkeen on toteutunut kaksi todella tärkeää asiaa ja jos Kristiina ei olisi varoittanut, olisin nyt aika liemessä. Nyt odottelen että loputkin toteutuu:) Ystäväni soitti myös ja hänelle toteutui surullinen asia parin viikon päästä, mutta perään tuli luvattu iloinen tapahtuma.
        Minä olin ainakin tyytyväinen ja aion kyllä soittaa vielä uudelleenkin.


      • minäonnekas

        Eikös vähän ihmeellisiä täällä nämä jotkin jutut, kun tarkkaan lukee. Uskokaa nyt, ei sellaista näkijää olekkaan, joka näkee kaikille yhtä hyvin. Kävimme kaverini kanssa näkijällä ja hänelle kertoi todella tarkkaan, eli tiesi asioita ja toteutunutkin muutama juttu. Minä menin heti kaverini jälkeen kuulemaan mitä tulee ja voi pettymys, EI tiennyt mitään. Kertoi esim. että eroan puolen vuoden sisällä miehestäni, ei siinä mitään, mut minä olen leski, eikä miestä ole.
        Toinenkin vastaavanlainen tapaus sattui eri näkijän kohdalla työkavereilleni, toiselle tiesi tämäkin näkijä, toisella ei.
        Toisille on varmaan vaikeampi katsoa, en kyllä tiedä miksi, mutta turha haukkua ketään näkijää ettei nää mitään, varmaan näkee, mutta ei kaikille. Turhaa myöskään ylistää jotain näkijää että näkisi kaikki oikein ja kaikille. Ei sellaista olekkaan. Eikähän näitä ennustuksia tarvitse niin haudanvakavasti ottaa, vai mitä?


    • Piks poks

      Minulle tuli esiin Kristiinan tulkinnassa eräs alue suomesta. Sanoin että minulla ei ole sinnepäin mitään suhteita. En edes oikeastaan käy koskaan sielläpäin suomea.
      Se alue tuli aina vaan kuulemma uudelleen näkyviin. Mielenkiintoista...mitä ihmettä sieltä paljastuu. Kristiina oli vakuuttunut että jotain minuun liittyvää siellä on.

      • Anonyymi

        Ennustajat opettelevat mukavan ja ihanan esiintymistavan. He ovat eräänlaisia näyttelijöitä, jotka näyttelevät jotain. Runsas puhe ja vakuuttava esiintymistyyli saavat useat uskomaan ennustuksiin. Ja jos ennustajaan uskoo voi alkaa tiedostamattaan toteuttamaan hänen ennustuksiansa ja vaikka häneen ei uskoisikaan voi toteuttaa ennustuksia. Ennustaja on rikollinen, joka haluaa että muut uskovat häneen, ylläpitävät hänen talouttaan, toteuttavat hänen sanojansa, toimivat hänen ohjeidensa mukaisesti, jopa muiden näkevän ja kuulevan niinkuin ennustaja ajattelee ja haluaa. Ennustaja on pahantahtoinen henkilö, joka tahtoo hallita elämääsi joka tavalla ja että itse et ole elämääsi hallitsemassa vaan hän. Ennustaja tahtoo, että hänestä kirjoitetaan vain positiivisesti ja koittaa hallita mm. pelolla ettei hänestä kirjoitettaisi negatiivisesti tai totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennustajat opettelevat mukavan ja ihanan esiintymistavan. He ovat eräänlaisia näyttelijöitä, jotka näyttelevät jotain. Runsas puhe ja vakuuttava esiintymistyyli saavat useat uskomaan ennustuksiin. Ja jos ennustajaan uskoo voi alkaa tiedostamattaan toteuttamaan hänen ennustuksiansa ja vaikka häneen ei uskoisikaan voi toteuttaa ennustuksia. Ennustaja on rikollinen, joka haluaa että muut uskovat häneen, ylläpitävät hänen talouttaan, toteuttavat hänen sanojansa, toimivat hänen ohjeidensa mukaisesti, jopa muiden näkevän ja kuulevan niinkuin ennustaja ajattelee ja haluaa. Ennustaja on pahantahtoinen henkilö, joka tahtoo hallita elämääsi joka tavalla ja että itse et ole elämääsi hallitsemassa vaan hän. Ennustaja tahtoo, että hänestä kirjoitetaan vain positiivisesti ja koittaa hallita mm. pelolla ettei hänestä kirjoitettaisi negatiivisesti tai totta.

        Täyttä totta. Ennystaminen on syntiä ja mitään hyvää ei siitä seuraa. Huijaavat rahaa ihmisiltä.


    • Lumilinna

      Kristiina luetteli myös minulle paljon nimiä, oikeastaan niistä ei ollut minulle tuttua nimeä kuin pari. Voisiko nimet mennä pieleen ? Muuten tulkinta oli monelta osin hyvin osuva. Tarkoitan että siinä tuli esiin sellaisia asoita jotka ovat jo elämässäni. Tuossa aiemmin jo kyseltiin aikoja. Olisi mukava jos joku kertoisi pidemmältä ajalta kokemuksiaan. Minulle tuli esiin sellainen juttu että olisi tärkeää tietää meneekö siihen vuosia vai tuleeko eteen nopeammin. Enkä nyt tarkoita mitään miesasioita.

    • mielenkiintoista,,,,

      mulla kans tuli tulkinnassa pari semmoista asiaa että pitäisi oikeastaan olla todellinen ihme että ne tapahttuisi..ja juuri tuo sama eräs alue suomesta...mulla ei ole mitään kontakteja sinne suuntaan enkä ihan varmasti koskaan tule itse ainakaan muuttamaan :) ihan muuten oli osuvia juttuja kyllä :) sitä mietin kans että voiko kristiinan tulkinnoissa mennä henkilöt jotenkin sekaisin?

    • hmm.

      Miten tapahtuu kristiinalle maksaminen?nettisivuilla ei oikein sanottu mitään.

    • ihan kokemusta

      Jaana 123

      Saitko heti yhteyden, vai jouduitko soittamaan uudestaan? Minua kiinnostaisi ennenkaikkea tuo nimien ilmoittaminen? Kuinka hän voi tietää?

      Itse soitin ja piti soittaa uudestaan, sillä oli vastaaja. Juttelin pitkään ja hän oli sairaana, eikä tehnyt ennustuksia? Nimiä hän ei kuitenkaan tiennyt, mutta jos on OIKEA ennustaja, niin olisi sanansa valinnut hieman toisin. Nimiä hän saa vain työpaikastaan.

      Älä usko Jaana 123 koskaan noihin ennustajiin. Itsekkin olisin voinut olla hyvä ennustaja (nimien tietäjä) silloin, kun minulla oli kaikiki pääsy työnipuolesta kaikkiin valtakunnan rekistereihin.

      Tosin nykyisin nettikin tarjoaa aivan uskomatonta tietoa tietämättäsi.

      Olisit edes Sinä, joka uskot itseesi. Miksi olet epävarma, että joltain "ennustajalta" kyselet tulevaisuuttasi??.

      Minun nuoruudessa ei ollut varaa kysellä edes mus...talaisilta, hui hiivatti, mitä ne nyt onkaan? mitään neuvoja.

      Siitä vain "tultapäin" lähdin minäkin maalaiskylästä elämään. Päädyin jopa Englantiin ummikkona, no joo, jokunen "jes" now", vai menikö nekään ihan mallilleen.

      Uskoisit Jaana 123 ja te kaikki toisetkin, että joku porukka on huomannut hyvän ansiomahdollisuuden ennustuksilla. Onhan se hyvä, että on yritteliäisyyttä muillakin, kuin romaneilla!!!

      • Rauni

        Ihanko tosissasi uskot että nämä ennustajat tai Kristiina tonkivat tietokoneelta ihmisten elämää, ennenkuin asiakas soittaa. Ajatuksenakin aivan naurettava ja mahdoton. Jos et itse usko tällaisiin asioihin niin ok, mutta kunnioita silti toisen uskoa ja mielipiteitä.


      • Anonyymi

        Vittu mikä ääliö olet


    • kristallisädetin

      Itse soitin kristiinalle muutama viikko sitten. Kertoi myös ihmisten nimiä ja asioita, jotka vaikuttivat uskomattomilta ollakseen totta. Nyt kuitenkin jo osa noista asioista on toteutunut ja ymmärrän paremmin hänen viestejään. Oli lämmin ihminen. Tuntuu että tuon soiton jälkeen olen saanut paljon voimaa ja energiaa ja asiat ovat järjestyneet omalla painollaan.

      • orange

        Miten ihmeessä olette saneet tämän Kristiinan kiinni, mulle tulee vastaaja aina vastaan


      • soita
        orange kirjoitti:

        Miten ihmeessä olette saneet tämän Kristiinan kiinni, mulle tulee vastaaja aina vastaan

        minä taisin jättää vastaajaan viestin :) laittoi tekstiviestillä parin pv:n päästä viestiä ja pyysi soittamaan. Jolloin soitin heti ja vastasi.


      • ***

        Oliko ne ihmiset joita kertoi sinulle niin omaa perhettä vai sukulaisia, mietin laitanko rahojani tuohon tulkintaan. Esim kun tässä epäilen että onko hän töissä sellaisessa paikassa missä näkee ihmisten tietoja


      • Kokeillut
        *** kirjoitti:

        Oliko ne ihmiset joita kertoi sinulle niin omaa perhettä vai sukulaisia, mietin laitanko rahojani tuohon tulkintaan. Esim kun tässä epäilen että onko hän töissä sellaisessa paikassa missä näkee ihmisten tietoja

        Ihmiset joita Kristiina minulle nimesi oli niin omaa perhettä kuin myös sellaisia ihmisiä joita ei voi tietää tuosta vain.


      • Soitin
        Kokeillut kirjoitti:

        Ihmiset joita Kristiina minulle nimesi oli niin omaa perhettä kuin myös sellaisia ihmisiä joita ei voi tietää tuosta vain.

        Kristiinalla pari kk sitten ja sanoi myös tuttavien nimiä, olin ihmeissäni ? Kaikki nimet kuuluivat jollakin tavalla lähipiiriini.

        Kertoi, että Helsingin suunnalta tulee hyviä uutisia,kuka läheinen asuu siellä. Kerroin, että vanhin tytär, sanoi hetken päästä, että muuttaa siellä toiseen asuntoon, tästä ei itsellä ollut mitään tietoa, tänään tytär ilmoitti muuttavansa isompaan asuntoo. Kristiina sanoi tämän tyttären tuovan näytille aivan ihanan persoonan ensi kesänä ? Sitä ootellessa En tiennyt työmatkastani suuntana Jyväskylä, senkin kertoi silloin ? Huomenna aamulla työmatka sinne.


      • Arttu T
        *** kirjoitti:

        Oliko ne ihmiset joita kertoi sinulle niin omaa perhettä vai sukulaisia, mietin laitanko rahojani tuohon tulkintaan. Esim kun tässä epäilen että onko hän töissä sellaisessa paikassa missä näkee ihmisten tietoja

        Ajattele nyt vähän, miten hän voi tutkia toisen tietoja, onpahan väite. Minä soitin tuntemattomalla numerolla ja kerroin vaan etunimeni kun varasin aikaa, eikä Kristiina edes kysynyt sukunimeä tai muutakaan. Silti kertoi omaisteni nimiä ja parin ystävän. Milläs hän nämä tiedot otti ja mistä????


      • Heli
        Arttu T kirjoitti:

        Ajattele nyt vähän, miten hän voi tutkia toisen tietoja, onpahan väite. Minä soitin tuntemattomalla numerolla ja kerroin vaan etunimeni kun varasin aikaa, eikä Kristiina edes kysynyt sukunimeä tai muutakaan. Silti kertoi omaisteni nimiä ja parin ystävän. Milläs hän nämä tiedot otti ja mistä????

        Kommentoinpa minäkin, niin oli ihmeellinen väite, En kanssa ymmärrä miten toisesta voi kaivaa tietoja pelkän etunimen perusteella. Samannimisiä kun on vaikka kuinka ja paljon. Minulle Kristiina kertoi Helinä mummistani. Hän kuoli puoli vuotta sitten. Oli läheinen ja kovasti rakas.


      • Bananamama
        orange kirjoitti:

        Miten ihmeessä olette saneet tämän Kristiinan kiinni, mulle tulee vastaaja aina vastaan

        Kysyn samaa kuin Orange,eli miten hänet saa kiinni? sähköpostiennustuksen tilasin juuri [email protected] osoitteesta kun ovat työkaverit ja siskoni(joka on myöskin työkaverini) kehuneet häntä kovasti ,tekee sähköpostilla ja katsoo korteista sekä luonneanalyysiä syntymäkartasta,Tämä sarijohanna oli käynyt työpaikallakin ennustamassa ennenkuin aloitin työt nykyisessä työpaikassani.Odottelen innolla ennustusta ja sillävälin halusisin pirauttaa tälle Kristiinalle kun tästäkin niin paljon on täällä kirjoitettu.kysymys kuuluukin miten saan yhteyden.?mahd.pian


      • Anonyymi
        Arttu T kirjoitti:

        Ajattele nyt vähän, miten hän voi tutkia toisen tietoja, onpahan väite. Minä soitin tuntemattomalla numerolla ja kerroin vaan etunimeni kun varasin aikaa, eikä Kristiina edes kysynyt sukunimeä tai muutakaan. Silti kertoi omaisteni nimiä ja parin ystävän. Milläs hän nämä tiedot otti ja mistä????

        Demooneilta. Vaarallista puuhaa.


    • mietinpä vaan....

      saahan sen nimen selville kun tulkinnan tilille maksaa...

    • miu4

      Itse maksoin ennustuksen jälkeen, salainen puh numero on, joten on ihan oikea näkijä

    • kokeilen onnea

      no kertokaa hänen puhelinnumeronsa,mulla ei ole nettiä kotona ja harvakseltaan käyn kirjastossa,1-2kertaa viikossa koneella.

    • mielenkiintoista 5

      Minä soitin myös Kristiinalle n. pari kuukautta sitten. Saas nähdä toteutuuko asiat ?
      Ihmisenä Kristiina oli miellyttävä ja pari tuttua nimeäkin tuli esiin tulkinnassa. Toki voi olla sattumaakin, mutta hyvin osuivat ainakin.
      Onko kenelläkään kaynyt niin ettei tulkinta olisi onnistunut laisinkaan ? Kysyn vaan kun minulle tuli esiin pari juttua joita en välttämättä haluaisi elämässäni tapahtuvan.Toivottavasti kukaan ei nyt sano että valinta on minun, nämä olivat sellaisia joihin en voi itse vaikuttaa. Ne tulevat jos tulevat kohdalle. Kiitos jos vastaatte :-)

    • minä myös

      Moikka.

      Kerron oman kokemukseni, soitin tosin vasta pari vkoa sitten että hyvinhän voi vielä käydä :)

      Noista nimistä, mulle sanoi aina ekan kirjaimen ja siltä pohjalta alkoi nimiä luettelemaan, yhtäkään nimeä joka minun tuttavapiirissäni on ei mennyt oikein eli ei tiennyt suoraan oikeaa nimeä.

      Paljon asiaa tuli ja katson kuinka käy, mutta yksi asia jota kysyin meni vikaan, virkakirjeestä oli kyse ja sanoi ettei ole sellainen kirje jota odotan...mutta olipahan vaan:)

      • soitellut

        Moi,

        Minulle kertoi myös nimiä, esim. erään piti ottaa yhteyttä, ja niin kävi vaikken ennalta hänen nimistään tuntenut. Samoin eräällä kertoi työ/ kaveri piirissä olevan vaikeaa, sitäkään en ensin tunnistanut. Eilen sitten se sen niminen eräs puuttui töistä, syynä henkilökohtaiset syyt, joista vain on arvailuja, mutta hankalaa kuuletti olevan. Soitostani on aikaa puolisentoista kuukautta.

        Ihmisenä vaikutti kyllä mukavalta jne. En oikeastaan kysellyt vaan annoin vapaasti kertoa mitä sieltä tulee.


    • minä

      ja mulle lateli kortteja pöytään eikö muka teille muille? Ei ole näkijä vaan tarot tulkitsija

      • edellinen

        Kyllä, korteilla katselee. Tavalliset pelikortit oli käytössä.


    • nii

      kumpaa siis uskoisitte? näkijää (nina kallio) vai tarot tulkitsijaa? (kristiina.k). Kertokaahan mielipiteitänne !

      • Aliisa:)

        Ei ole kokemuksia Nina Kalliosta, mutta Kristiina ei käytä tarot kortteja, vaan ihan tavalliset kortit on käytössä. Käy katsomassa auttaja.nettisivu.org.


      • orange
        Aliisa:) kirjoitti:

        Ei ole kokemuksia Nina Kalliosta, mutta Kristiina ei käytä tarot kortteja, vaan ihan tavalliset kortit on käytössä. Käy katsomassa auttaja.nettisivu.org.

        älä usko nina kallioon lukee pelkkää tarot kortteja. Kristiina sentään pysty sanomaan etukirirjaimen tai toisen nimen.... Ei voinu tietää etukäteen mun seurustelukumppani ei asuttu yhdessä...... Tietäää ja näkee.... Paljon on tapahtunu asioita vaikka soitin marraskuun alussa vasta.....


    • kortit

      ja mulle ei sano mitään noi kortit. on sitten tarot tai tavalliset...

    • utelias5

      haluaako joku kertoa yleisellä tasolla (tai niin tarkasti kun haluaa) millaisia asioita kristiina on nähnyt ja kuinka se on toteutunut?
      olisi helpompi saada käsitys hänestä :)

      • ei mitään

        Ei mitään ole tapahtunut, koska tämä on ihan selvä mainosketju, jolla houkutellaan uusia soittelijoita


    • lumikukkanen2

      itse halusin että kristiina kertoo kaiken mitä tulee. soitin lokakuun puolella ja nyt asioista paljon tapahtunut. kertoi ihmisiä nimillä, joista osa oli ihan outoja, mutta nyttemmin tulleet tutuksi. Kertoili mm. sairastapauksista ja kuolemastakin. Lapsen syntymän tiesi ja tarkasti kuvaili erään miehen ja hänen aikomukset. kertoi myös muutosta ja taloudesta, sekä asiasta joka siihen vaikuttaa. Antoi kattavam selvityksen joista paljon jo siis toteutunut. Ystävällinen ja lämmin ihminen.

    • kesällä

      Minä sotin Kristiinalle kesällä ja myös paljon pikkuaisioita tapahtunut; poikani asuu Jyväskylässä ja kertoi hänen muutostaan, en kesällä tietänyt siitä mitään, mutta nyt kk:n sisällä on tapahtumassa, kertoi myös mieheni työmuutoksista, jotka vaikuttavat koko perheeseen, nimesi jopa mieheni täysin oikein , en vahingossakaan kerennyt sitä mainitsemaan ja olin kovin yllättynyt kun nimesi ystäväni ja kertoi, että perheeseen tulee ongelmia ja käski minun olla tukena, ja nyt ongelia perheessä kovasti ja yllättäviäkin.

    • Mijji

      Aivan uskomaton ihminen

    • Aasin korvalla

      Minä soitin n 3kk sitten ja sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään. Ei menneisyyskään pitänyt paikkaansa. Voin sanoa vaikka sen, että isäni suku ei ole läheisissä tekemisissä kanssani, koska he ovat jo kaikki edesmenneitä. Ei ole häitä eikä ristiäisiä siinä perheessä siis. Mitä työhöni tulee, en ole työtön niinkuin mielestään kertoi. En korjannut asioita vaan kuuntelin lisää, annoin vain puhua. No ei mennyt nappiin niin mikään eli en soita enää toista kertaa. Allergiota ja ihosairauksia minulla ei ole, enkä matkustele työni puolesta. Olenhan kirjastossa töissä eikä sieltä käydä työmatkoilla lämpimissä maissa.
      Hyvää Joulua kanssasisarille.....

      • Kuulostaa oudolta

        Kenelle lie soittanu...


    • ihan ok :)

      soitin joskus kesällä kans..häitä ja ristijäisiä piti tulla ja mennä ja matkoja ja vaikka mitä :) ystävien nimet tuli aikalailla arvailemalla...sellaisia asioita mistä osasta tiedän ihan satavarmaksi ettei toteudu :) ehkä jotain pientä on tapahtunut mutta saa ny nähdä :) mukava ja positiivinen ihminen mutta ei säväyttänyt sen kummemmin kun kukaan muukaan näkijä .)

      • kalle

        minulla ennustus osui kohilleen. ymmäärtääkseni kaikille ei välttämättä ole niin helppoa katsoa.


      • Usko mennyttä

        samanlainen fiilis jäi, sain jokunen vuosi sitten ensimmäisen kerran hänen numeronsa. Luetteli nimiä ja tapahtumia, ei ole osunnut kohdalleen:(
        (Kirjoitin kaiken ylös joten on mustaa valkoisella)
        Nyt huhtikuussa hairahduin soittamaan, kun työssä niin vaikeita kuvioita.
        Olin jo unohtanut aiemman soittoni, että oli sama näkijä, nimien luetteloinnista aloin muistamaan.
        Sanoi että kaikki ratkeaa kesän aikana, paljon iloa tulossa kesällä ja iloisia asioita, työpaikkakin vaihtuu.
        No mitä on ollut? työkuviot vain muuttuneet kauheaan suuntaan, uudet työpaikat eivät ole tärpänneet vaikka olen hakenut, kesässä ei mitään entiseen poikkeavaan, sanoi että Juhannuksena tulee oikein kiva automatka, Juhannus remonttia täynnä, autoon tulossa iso korjaus ja senmukainen lasku, että sillätavalla:(
        On hän miellyttävä ja ystävällinen ihminen sitä ei voi kieltää.


      • kysymys teille ..
        kalle kirjoitti:

        minulla ennustus osui kohilleen. ymmäärtääkseni kaikille ei välttämättä ole niin helppoa katsoa.

        Kertokaapas minulle tämän ihmenaisen numero mistä saan hänet kiinni,sillä olen todella vaikeassa elämäntilanteessa! ja kysyinkin jo tältä sähköpostitse tekevältä sarijohanna4 ,et-,hotmail.com. osoitteessa ja hän vastasi että hänellä on n.kymmenen päivän jono,tilasin ennustuksen silti ,sillä kaikki hänestä puhuu meidän työpaikalla kampaamossa,en sitten tiedä mutta osaa kuulemma asiansa hyvin ja on mulle suositeltu jo pitkään mutten ole uskaltanut kokeilla,nyt tilanne on kotona niin paha että en osaa enää pelätä vaan haluaisin äkkiä jonku ihmisen langan päähän joka tietää oikeasti .!!!!!joten auttakee ihimeessä ja antakee immeiset se numero miulle.


    • fdsg

      1. Joh. 4
      1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
      2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
      3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.

      • Marsipaaninen

        Minulle on jotain Kristiinan kertomia asioita tapahtunut. Toivon että kaikki asiat eivät toteuisikaan, toisaalta eihän tämä elämä elämä voi murheitta mennä kenelläkään. Tulkinnasta aikaa n. 5 kuukautta. Onko hän mielestänne lyhyen vai pitkän aikavälin näkijä ?


    • Juissi

      Olisko tähän vielä lisää kokemuksia esim. niiltä ketkä on soittanu jo kesällä...Paljonko on asioita tapahtunu puolen vuoden sisällä.........

    • softis*

      Osaako kukaan tulkinnan ottanut sanoa osuuko kristiina ihmissuhteissa oikein. Miten muilla on menny nämä rakkaus asiat.......

    • light5

      Minulle ainakin on puolen vuoden aikana sattunut todella paljon asioita. Rakkaspuolelle näkee todella hyvin.

      • softis*

        Pystytkö tuota vielä tarkentaa tuota rakkauselämää. Kuvasiko sinulle millainen mies jne


    • cycy

      selvä mainosketju missä kalastellaan uusia rahastettavia.. Kristiina minä olen näkijä ja näen tämän, juttu kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

      • Jännäri

        No niin cycy, vihjaa omat yht.tietosi ni asiakkaat virtaa sulle :-D


    • pettynyt asiakas..

      Mulle tuli niin huono ennustus että kadun syvästi soittoa, onkohan tämänkin ketjun takana sama ihminen? Mitään ei tiennyt mulle vaan jaaritteli ummet ja lammet..

    • Lady 111111

      Kyllä Kristiina näkee, ainakin minulle on nähnyt. Eikä todellakaan jaaritellut umpia ja lampia. Olen nytkin parhaillaan erään tapahtuman keskellä, josta hän minulle kertoi.
      Minä lähetän omasta puolestani lämpimät kiitokset ja terveiset Kristiinalle.

    • 14+1

      olen myös soittanut marraskuun alussa. näki, että en saa kutsua pääsykokeisii ja näin ollen en siis pääse kouluun. Sain kutsun ja pääsin myös kouluun :) se siis väärin.
      Näki myöskin, että entisen miehen joku vanhempi sukulaisnainen kuolee. Eipä kuollut vaan oman äitini joku vanhempi sukulainen... muita, uutta miestä, arpajaisvoittoa ja asuntoa näki siis minulle. Entiselle ukolle haudan harmia ja muutakin ongelmaa mutta en sitten tiedä mitä ja ketä uskoa...tosin aikaa on mennyt kohta (vasta) 4 kk. Kauanko yleensä teille on kestänyt toteutumiset?

    • mukulaton

      Ei ole toteutunut minullekaan..

    • Jalat maassa

      Muistattehan rakkaat että aikaa saattaa vierähtää vuosia ennenkuin nähdyt asiat tapahtuvat, ja ikävä kyllä kaikille ei välttämättä osu lainkaan oikein.
      Sekin mahdollisuus aina on olemassa.
      Minä sain Kristiinalta tulkinnan jossa kerrotuista asioista osa on jo tapahtunut ja kun aikaa kuluu, saattaa tapahtua lisää, tai sitten ei.
      Ei se minun maailma kaada, kävi miten kävi.

    • hilla

      joopajoo, mun nähdäkseni kysyin ihan täsmäkysymyksiä, niistä ole toteutunut yhtään mitään.. Eipä se maailmaa kaada mutta ikävä kun ei näkijä näe mitään oikein..

      • Jalat maassa

        Minä en kysynyt mitään, annoin hänen kertoa mitä näkee ja kirjoitin asiat paperille,
        koska en kuitenkaan muista myöhemmin niitä.
        Mulla on semmoinen tunne ( tämä voi olla kuvittelua vaan) että näkijän pitää antaa kertoilla mitä hän näkee, ei välttämättä näe juuri niihin juttuihin mitä itse haluaisin nähtävän.
        Ymmärrän kyllä että harmittaa jos mikään ei ole pitänyt paikkaansa.


    • tyytyväinen

      Minusta tuntuu, että täällä nämä negatiivisen palautteen antajat ovat yksi ja sama henkilö. Minulle Kristiina on nähnyt todella hyvin. Perhesuhteet, työasia ja arpajaisvoittona 7500€ kenosta tälläviikolla, tapahtumia alkoi tapahtumaan muutaman kk jälkeen ennustuksesta.

      • se on varma se

        Tämä Kristiinahan tuntuu täällä mainostavan itseään eri asiakkaina muka sillä tuo tyytyväinen nimimerkki esimerkiksi sanoo muk voittaneensa kenosta 7500e!!huhuhuhuhuh empä usko moiseen lainkaan,hullu joka uskoo!! jokainen haluais kuulla kenovoitosta ja isoista rahoista,tuo selvästi paljasti tämän krristiinan omaksi mainokseksi.


    • fifi

      Minusta tuntuu että nämä positiivisen palautteen antajat ovat yksi ja sama henkilö, ei meinaan pitänyt mikään paikkaansa mulle, ja heti kun tulee jokin negatiivinen niin jo räpsyy saman päivän aikana kaksi positiivista kommenttia perään, mikä on jo mahdoton yhtälö tällä saralla..vaikuttaa todella oudolta tämä kehujen määrä ja ajoitus...

    • ville vallaton

      Älkää hyvät ihmiset ottako niin vakavasti asioita, ennustajalle soitto on aivan vapaa ehtoista. Sitäpaitsi negatiivisesti ajatteleva ihminen luo ympärilleen mustan läpipääsemättömän viitan, niin että heille voi olla todella vaikeaa ennustaa..oli ennustaja sit kuka tahansa. Hyvää kevättä kaikille:)

      • Anonyymi

        Ei kai kukaa oikeesti usko noihi ennustajii ne vaa lypsää rahaa hyväuskosilta


    • toivottavasti ei fif

      Fifi!

      Sinä olet varmaan luonut niin suuren muurin ympärillesi ja olet niin yltiö negatiivinen, ettei sinulle kukaan mitään voi nähdä.

    • kustikki

      Ei tää ketju ole mitään kun mainos.. täyttä shaibaa..

    • hanski1111

      Mielenkiinnosta varasin soittoajan Kristiinalle. Kovasti tuntuu kiire olevan hänellä, joudun odottaman noin kolme viikkoa. Onneksi olette kirjoittaneet kokemuksistanne nyt tänne, niin osaa olla vähän varuillaankin. Eniten kiinnostaa tuo nimien tietäminen, mitä kuitenkin hieman epäilen. Voin yllättyä myös positiivisesti :) Ihmisenä vaikutti lämpimältä ja sympaattiselta.

    • shaibaa..

      joopajoo ja lehmät lentää..

    • Hyvä on

      Nyt voisit jo pikkuhiljaa Kristiinasta huonoa puhuva lopettaa, kaikki tajuavat samasta IP osoitteesta tulevien viestiesi sisällön.
      Kristiina:
      - Tietää nimiä
      - On osannut rakkausjutut sanoa
      - Tiesi kuolemasta
      - Tiesi työstä
      Kaikki mitä sanoi on osunut todella hyvin, ei ehkä juuri samalla tavalla, kun kertoi mutta tilanteet olivat tunnistettavissa.

    • ipstä

      Kaikki tajuavat myös ettei kenenkään-siis kenenkään- IP osoitteet missään keskustelupalstoilla näy, eikä tule koskaan näkymäänkään, paitsi palvelun tarjoajalle.. Kaikkea sitä saakin kuulla.. Taidat itse lähetellä nuita tähän samaan ketjuun?

    • HYVÄ ON

      IPSTÄ,KUSTIIKKI,FIFI YMS OVAT YKSI JA SAMA HENKILÖ, AINOASTAAN NIMIMERKKI MUUTTUU.

    • hämmästelee

      Ei niitä ip osotteita kuule täällä kukaan näe mistään, toiseksi moni on tyytymätänkin tähän ennustajaan, eikö saisi ? Vai kristiina itsekkö puolustaa tässä???

    • Näkee

      Onko tuoreita kokemuksia?

      • up.

        up.


    • ringailin

      On kulunut yli puoli vuotta kun soitin. Mitään kuvailtuja tapahtumia ei ole tapahtunut, kirjasin niitä ylös, että muistaisin, mutta eipä osunut ainakaan minulle nuo näyt. Kannattaakohan enää odotellakaan.

    • USA-länsi

      Paljonko olette laittaneet rahaa tähän Kristiinaan? MInä 35 euroa...
      Enkä saanut mitään tietoa, en asu edes Suomessa, vaikka hän niin puheli ja kertoi muutamasta paikasta. Eikä ole lapsia, eikä tulekaan jo iän puolesta. Ihan harmittaa kun soitin....

      • tyytyväinen asiakas

        Soititko parantaja-ennustaja Kristiinalle joka asuu savon seudulla? ..vai Kristiinalle joka asuu oulussa? Voi mennä sekaisin kun on samannimiset henkilöt.


    • vaimoton_1

      Kristiina siis kertoo tulevaisuutta korteista. Osalle osuu kohdalle tietoa osalle ei.. Mitenhän minulle kävisi? Onko täällä näkijää, miten minulle kävisi?

    • unknownx

      Minäkin soitin pari kuukautta sitten ja pari asiaa on jo tapahtunut - uutisia ympärillä olevilta ihmisiltä - sellaisia mitä Kristiina kertoi.
      Kannattaa miettiä kun sanoo, näitä paikkakuntia, ettei välttämättä ole juuri se paikkakunta mitä tarkoittaa. Minulle näki koko ajan Turun - saan sieltä viestiä. En tunne ketään Turusta. Keskustelun edetessä Turkuun liittyvä asia tarkentui - liittyen naiseen, jolla tietyllä terveydenalueella ongelma. Kuvaus naisesta ja tilanteesta sopi siskooni, joka asuu Tukholmassa. Eli suunta kun keskisuomesta katsoo on Turku. Kuvaus terveydentilasta oli niin yksityiskohtainen, että ei voinut ketään muuta tarkoittaa - eikä ainkaan Turussa.

      • Jännäri

        Mihin on nyt kadonnut Kristiinan nettisivu ?


    • Kokeillut.

      Minulle ei näkemänsä ole toteutunut:

      Yhden nimen sanoi oikein, muita en tunnistanut, vaikka sanoi, että nämä ovat jo elämässäni

      Sanoi näkevänsä minulle n. puolen vuoden päähän; rahallisen tilanteen olisi pitänyt kohentua, kävi toisin päin, koska työt loppuivat. Näki jotakin reissua tiettyyn suuntaan, mutta ei minulla ole sinne päin mitään asiaa ollut eikä tule varmasti olemaankaan. Rakkautta lupasi pian tulevaksi, no ei ole näkynyt. Lisäksi muuttoa ym. mutta sellainen on vasta vuosien päästä edessä.

      Olen kuullut, että saman tyylisiä asioita heittää, lääkärireissua, matkaa, kuolemaa ym. Ei ihme, että osa osuu siten kohdalleen, minun kokemus tämä.

      • Määsevaan

        Minulle jäi erittäin positiivinen kuva Kristiinalle soitosta.
        Kertoi asioita hyvin konkreettisesti. Esim. sairauden jonka kanssa joudun lääkäriin. No minulla on ko. vaiva ja olen jo käynytkin sen vuoksi useamman kerran lääkärissä.
        Näki myös uuden kumppanin tulevan elämään ja matkan tämän kanssa.
        Vakuutti näkemisellään sikäli, että vakionäkijät (mandala, unil Veera, Iiris ja yksi ajanvarausnäkijä) ovat nähneet asiat aivan samalla tavalla.

        Se on varmaan totta kun sanotaan, että kaikki ei näe kaikille. Minullakin on todella huonoja kokemuksia sellaisista näkijöistä, joista muut täällä kertovat että näkevät hyvin ja on asiat toteutuneet.

        Ja aina pitää jättää ajalle mahdollisuus, sillä joskus elämässä asiat ottavat aikaa.


      • No niin, kokeilin minäkin ja soitin tänä aamuna. Tutulta kuulostaa - kertoili muutosta, matkasta, sairaudesta, kuolemasta, häistä ja ristiäisistä. No ko. juhlia (hautajaisista ei koskaan tiedä) ei kyllä ole ystäväpiirissä tai suvussa tulossa. En myöskään ole matkustamassa mihinkään lähiaikoina ihan puhtaasti rahatilanteen vuoksi. Maantieteellisesti osasi sijoittaa minut kartalle oikein.

        Nimistä en tunnistanut kuin mahdollisesti yhden työkaverin. Se mikä oli mielenkiintoista niin kovasti varoitteli eräästä miehestä jonka minulle näki - kyseessä on mies johon olen ollut pitkään tosi ihastunut. Pari näkijää on sanonut että meille tulisi suhde, mutta itsestä on alkanut realistisesti tuntua siltä että näin ei käy. Mutta tämä oli erikoista kun oikein varoitti tästä miehestä!

        Näki elämääni rakkautta 1-1,5 v:n sisään, mahdollisesti jo tämän vuoden puolella. Joku jota en vielä tunne. No, ei muuta kuin odotellaan :-) SItä olen tehnytkijn viimeiset 20 vuotta. Nyt kun näkijöitä on tullut koluttua läpi niin tosi jännää nähdä miten käy. Ekta tulkinnat otin marraskuussa 2012; eihän tässä kovin kauaa enää mene kun voi jo niitä tarkastella että mitä on esim. vuoden sisään toteutunut mikäli on.

        Jotenkin on kyllä alkanut tuntua siltä että tietyt näkijät näkevät tiettyihin elämän osa-alueisiin, eivät missään nimessä kaikkiin. Nähtäväksi jää mikä Kristiinan "tontti" minun kohdallani on


    • Ymmärretty on

      Mainostaa aina samaan aikaa joka palstalla, kirjottaa nää itte. Varokaa.

    • Kristiinaisthebest

      Itse soitin Oulun seudun kristiinalle semmosen aika lyhyen puhelun ja ennusti että kesän aikana tulisi mies vastaan. Hän kuvaili aika tarkkaan mimmonen mies se on; keskivaaleasta hiukan vaaleampi, ei hassumman näköinenkään, minua pari vuotta vanhempi (itse olen 18v.), tulee hyvästä perheestä, tykkää luonnosta, eikä ota alkoholia melkein lainkaan. Itselläni oli alkoholi ongelma vuosi sitten, ja Kristiina sanoi, että tämä mies on semmoinen joka tulee rauhoittavana tekijänä elämääni ja tämän miehen takia en myös minäkään ottaisi alkoholia. No, puhelusta ei ole kuin muutama päivä, mutta olen jo nyt melko varma kuka hän on. Eli tää jätkä on 19 täyttää ensi vuonna 4. KESÄKUUTA 20. Sillä on porukoitten auto ja ei mikään halpa, joten tulee varakkaasta perheestä. Hän myös moottorikelkkailee talvella eli pitää luonnosta. Hänellä on jäänsiniset silmät ja vaalean ruskeat hiukset. Tämän kyseisen miehen tiedän koska se on samassa koulussa. Koulu on hyvin pieni, joten en ihmettelisi yhtään vaikka ennustus pitäisikin paikkansa. Kristiina puhui nimenomaan kesästä joten se voi olla tämä kesä tai ensi kesä. Mutta jos se on tämä kyseinen mies niin ilmanmuuta suosittelen Kristiinaa kaikille, jotka haluavat tietää rakkauselämästään tulevaisuudessa . En ole kertonut kenellekkään etten ole ollut ikinä vakituisessa suhteessa ja Kristiina tiesi tämän heti puhelun alussa. Erittäin erittäin positiivinen kokemus. En tietenkään odota liikoja, mutta aika jännä sattuma oli että tismalleen samantyyppinen jätkä samassa koulussa kuin minä (eri linjalla). Minulla on laaja tuttavapiiri, mutta se on se joka erottuu kaikista selvemmin Kristiinan kertoman perusteella.

      • Kaikella ystävyydell

        nyt sinulle pari asiaa. On hyvä, että olet nuori ja innostunut ja voittanut vaikeuksia, isojakin, tarkoitan tällä sitä alkoholiongelmaa. Pidä into ja innostus elämästä johtotähtenäsi, se on sitä elämänvirtaa, joka kantaa. Mitä tulee tähän kertomaasi ennustukseen, niin nuoruutesi huomaa. "Mutta jos se on tämä kyseinen mies niin ilmanmuuta suosittelen Kristiinaa kaikille" Huomaatko itse, että on aika hauskasti sanottu :). Eli vain siinä tapauksessa, että on juuri tämä mies, voi tätä näkijää suositella. Eikö tässä nyt ole selvempää se, että olet itse ihastunut ja sydämesi näyttää hienosti tietä sinulle? Kulje ja valitse sydämesi mukaan äläkä soita näkijöille, koska olet nuori ja vaikutuksille altis. Ei sinun tarvinnutkaan kertoa Kristiinalle, ettet ole ollut vakituisessa suhteessa, sen tietää jokainen joka kuulee ikäsi. Nyt vähän perspektiiviä elämään, nauti polustasi, joka päivä opit jotain uutta myös vastakkaisesta sukupuolesta.


      • Anonyymi
        Kaikella ystävyydell kirjoitti:

        nyt sinulle pari asiaa. On hyvä, että olet nuori ja innostunut ja voittanut vaikeuksia, isojakin, tarkoitan tällä sitä alkoholiongelmaa. Pidä into ja innostus elämästä johtotähtenäsi, se on sitä elämänvirtaa, joka kantaa. Mitä tulee tähän kertomaasi ennustukseen, niin nuoruutesi huomaa. "Mutta jos se on tämä kyseinen mies niin ilmanmuuta suosittelen Kristiinaa kaikille" Huomaatko itse, että on aika hauskasti sanottu :). Eli vain siinä tapauksessa, että on juuri tämä mies, voi tätä näkijää suositella. Eikö tässä nyt ole selvempää se, että olet itse ihastunut ja sydämesi näyttää hienosti tietä sinulle? Kulje ja valitse sydämesi mukaan äläkä soita näkijöille, koska olet nuori ja vaikutuksille altis. Ei sinun tarvinnutkaan kertoa Kristiinalle, ettet ole ollut vakituisessa suhteessa, sen tietää jokainen joka kuulee ikäsi. Nyt vähän perspektiiviä elämään, nauti polustasi, joka päivä opit jotain uutta myös vastakkaisesta sukupuolesta.

        Voi teini-iässäkin olla vakotuinen auhde, se vain on harvinaista ja ei ilmeisestikään siis kysele sen kummemmin ikääkään tms.


    • Näin on

      Ite oon soittanu Kristiinalle,joka asuu Savossa.Hyvin on tiennyt asioita,jotka on toteutunutkin.Ainoo asia johon olen skeptinen on miesasiat.Onhan moni näkijä luvannu mulle miestä,mutta eipä oo näkyny tai kuulunu sellasta joka jäis viereen ja jonka kanssa normaalin parisuhteen muodostais.Että se niistä kihloista ja miehestä!!!

      • Jännäri

        Niin, se on jännä kun mullekin on nyt miestä lupailtu (Kristiinalta en ole kysynyt) monen näkijän voimin..saas nähä kui käy.
        Niin olen odottanut että joku sanoisi että mulle ei näy yhtikäs ketään. Mutta ei. Miestä näkyy..


    • argggggg

      Rakkautta luvataan ja se tuleekin kun on tullakseen. Henkilökohtaisesti minua ärsyttää, kun ihmiset luulevat että asiat tapahtvat heti seuraavana päivänä, kun on ennustajalle soittanut. Siinä menee pidemmänaikaa

      • Jännäri

        No mä oon yli 40 v.enkä oo koskaan ollu rakastunu. Kai se sit vanhainkodissa tapahtuu. Ja se on hassua jos puhutaan vielä lapsen saamisesta. Tässä iässä ei tod .näk.


      • Sipuli Sapuli
        Jännäri kirjoitti:

        No mä oon yli 40 v.enkä oo koskaan ollu rakastunu. Kai se sit vanhainkodissa tapahtuu. Ja se on hassua jos puhutaan vielä lapsen saamisesta. Tässä iässä ei tod .näk.

        Tottakai ennustajat lupaavat rakkautta. Ei varmaan kovin montaa ole jolle on sanottu että ikinä et rakkautta saa elämääsi. Joskus tuntuu kun lukee täällä näitä juttuja, niin tuntuu että pikemminkin päinvastoin. On luvattu sellaista mitä ei koskaan tule.Eihän se kaikille osu.


      • Sipuli Sapuli
        Sipuli Sapuli kirjoitti:

        Tottakai ennustajat lupaavat rakkautta. Ei varmaan kovin montaa ole jolle on sanottu että ikinä et rakkautta saa elämääsi. Joskus tuntuu kun lukee täällä näitä juttuja, niin tuntuu että pikemminkin päinvastoin. On luvattu sellaista mitä ei koskaan tule.Eihän se kaikille osu.

        Ai niin. Tämä ketjuhan koskee Kristiinaa. Eräs Kristiina niminen on nähnyt minulle asioita joista osa on tapahtunut, osa ei ainakaan vielä. Nähtäväksi jää kuinka käy.
        Positiivinen kokemus oli kaikenkaikkiaan puhelu hänen kanssaan♥


    • Pettynyt24

      Lopeta jo Kristiina tämä omiin viesteihin vastailu, on ihan läpinäkyvää. Hohhoijaa kun väsyttää ja naurattaa...

      Kuinka paljon te lukijat olette näistä puheluista maksaneet, saako kysyä?

      • Tilta 1234

        Miksi sinua väsyttää ja naurattaa ?


      • Pettynyt24
        Tilta 1234 kirjoitti:

        Miksi sinua väsyttää ja naurattaa ?

        Siksi kun Kristiina kirjottaa itse tätä ketjua.


      • Metukka 105
        Pettynyt24 kirjoitti:

        Siksi kun Kristiina kirjottaa itse tätä ketjua.

        Oletko varma ja jos olet, niin kuinka voit tietää että Kristiina itse kirjoittelee ?
        Ei kai nyt sentään.


      • Pettynyt24
        Metukka 105 kirjoitti:

        Oletko varma ja jos olet, niin kuinka voit tietää että Kristiina itse kirjoittelee ?
        Ei kai nyt sentään.

        Olen täysin varma, näen sen!


      • Metukka 105
        Pettynyt24 kirjoitti:

        Olen täysin varma, näen sen!

        OK =)


    • Mulle sanoi

      hinnaksi 40 e, kun soitin. Musta tämä on aivan liikaa maksettavaksi etukäteen, kun ei yhtään tiedä tietääkö mitään. En suosi 0700-linjojakaan, mutta niissä numeroissa voi aina laittaa luurin saman tien kiinni, jos toisessa päässä jaaritellaan. Tässä voi mennä rahat täysin hukkaan, koska maksu kokonaan etukäteen. Tunne Mäkipää otti 26 e, myös etukäteen, hänellä ollu sama taksa eurojen tulosta saakka, joten ei pyri vain rahastamaan.

      • Kolme kuuta

        Ihan kamala hinta yhdestä soitosta tuo 40 eukkua! Sitten vielä jaareittelua, tuo ei ainakaan ole AUTTAMISTA. Miettikää ihmiset minkä arvoinen yksi puhelu on?


      • tuikkula

        Voi jos saisi vielä Tunnen yht.tiedot olen soittanut n. 10 vuotta sitten???
        Hyvin näki silloin.


      • vaimitä?
        Kolme kuuta kirjoitti:

        Ihan kamala hinta yhdestä soitosta tuo 40 eukkua! Sitten vielä jaareittelua, tuo ei ainakaan ole AUTTAMISTA. Miettikää ihmiset minkä arvoinen yksi puhelu on?

        Kolme kuuta, mitä se sinulle kuuluu mihin ihmiset rahansa pistää???? Omaapa on rahat ja jokainen käyttää miten tahtoo rahansa, ei pitäisi sinun p...ttä kutkutaa tippaakaan!


    • Tyytyväinen

      Minun mielestäni Kristiina on joka euron arvoinen. Puhuttiin 1,5h ja asiaa todella tuli ja suurinosa niistä on jo toteutunut. Vielä 2 asiaa niin sitten on kaikki toteutunut. Osasi kuvata ystäviäni jopa nimeltä. Sanoi ikävät asiatkin lohdullisella tavalla. Soitostani on aikaa 1 vuosi. Vuoden sisään on mahtunut todella monta tunnistettavaa tapausta. Minulla on kokemusta 0700 Iriksestä, veerasta, agnyasta, hellestä, ursulasta, marjasta. Ja normaali ennustajista Kristiinasta, Mandalasta, Ritva Liposta, Kaija Pyörälästä, Kaarina Makkonen-Juntusesta, Päivi Alasesta ja Tyyne Komulaisesta. Kukaan muu, kuin Kristiina ei ole minulle niin selkeästi nähnyt. Ja minä en ole Kristiina, enkä usko että hän täällä itseään kehuu. Mielestäni kunnon ennustajalle kuuluu maksaa. Eihän kukaan ilmaiseksi työtä tee, en ainakaan minä.

    • retyhuy

      kaikkien aikojen itsekehuisin ketju keneltäkään ennustjalta on sitten tässä.. lopeta jo kristiina..

      • Anonyymi

        Ihan tiedoksi tyhmä taapero, että täällä Suomi24 ei voi tehdä tilejä iman puhelinnumeron rekisteröimistä ja olisi jo aika monta eri luurisopimusta tehnyt tuo Kristiina ja kalliimmaks tullu ite mainostus ku rahojen saanti maksavilta ja pääosin tyytyvöisiltä asiakkailta! Toki nykymaailmassa on mahdlllista venkoilla eribösiten väöiaikais ym. puhelinpalveluntarjoajien kanssa, mutta sekin maksaa, mikään (melkein) ei ole ilmaista tässä maailmassa. Ja mitä tuohon aiempaan IP-hommaan tulee, niin käsittääkseni samasta ip:stä ei voi luoda useita eri tilejä - toki tähänkin on omat kiertotaoansa, kuten VPN ym. mutta nekin rupevata aika pian maksamaan (ilmaisversioilla saa vain muutamia eri ip:itä parhaimmassa tapauksessa).


    • soitin 1

      Minä soitin Kristiinalle viimeviikolla..siis tälle joka ottaa 40e ...vaikutti vakuuttavalta,mutta soitosta niin vähän vaikea sanoa,että tiesikö tosiaan..!?

      • kerropliis

        Mutta mistä tämän Kristiinan numeron saa, kun nettisivut eivät enää ole toiminnassa?


      • kerropliis kirjoitti:

        Mutta mistä tämän Kristiinan numeron saa, kun nettisivut eivät enää ole toiminnassa?

        Googleta ennustaja parantaja Kristiina. On uusinut kotisivunsa, nyt sellaset vaaleanpunaisen ja liian sävyiset


    • höpöhöpöhöö

      kristiina etkö tajua lopettaa? ei tätä ketjua kukaan usko vaikka mitä kirjoittaisit.

    • voiiiiiii

      Kristiina ei täällä itseään mainosta, joten lopetappas tuo tyhjänpäiväinen valittaminen. Maailmassa on muitakin, kuin vain sinä. Idiootti

    • Hilla

      Soitin Kristiinalle pari kk:tta sitten. alkukirjaimia saneli ja ehdotteli nimiäkin. Osa jo käynyt toteen..

    • ihmetouhuuuu

      Kristiina saa sitten mainostaa täällä mutta kukaan muu ei?

    • Jajatar

      Joo, no mulle ei osunut hänen ennustuksensa sitten ollenkaan, empä voi suositella..

    • fANITTAAA

      Maailman paras ennustaja, näkee ja tietää. On oikeasti hyvä. Ihmettelen ihmisiä, joille ei ole nähnyt. Minulle näki todella hyvin.

    • huhhuhh...

      Ai että oikein "maailman paras"? Nyt ainakin on 100% varmaa että edellinen oli itse Kristiina :)

      • oli hämmentävä eräs

        Soitin yhden kerran elämässäni joskus nuorena henkilölle jonka nimi oli muistaakseni joku Tuhkalainen tai vastaava,

        Säikäytti kyllä kerrasta meikäläisen enkä ole sen jälkeen tohtinut pilkata saati soitella moisiin numeroihin. Tiesi ihan käsittämättömiä asioita tuosta noin vain.

        Joskus mielenkiinnolla sitten tykkään lueskella muiden kokemuksia, että onkohan kenellekään sattunut vastaavaa.


    • ristineito

      tänne ei kanssa osunut, pelkkää jaarittelua ja kyseli asioita, että auttaisin. en soita toista kertaa kun en saanut siitä mitään, ainoastaan lommon kukkaroon. noista kehuviesteistä sen verran,yksi ihminen kerto että ne on tämän kristiinan itse kirjottamia. tuntee tyylin kun on ollut monta kertaa tekemisissä, on halpaa täytyy sanoa,ihan vedättämistä ja ihmisten kanssa pelleilyä. tekisi töitä eikä huijausta.

    • hahhaaahhha

      Sinä puolikkaalla aivosolulla toimiva. Älä lue tätä! Jos sinulla on ihan kokonainen aivosolu, voit lukea tämän :) Voi jumpe, että minua ärsyttää tämä ainainen, näkijä kehuu itse itseään soopa. Kristiina ei tänne itseään tule kehumaan, koska joka kerta kun olen hänelle soittanut on aika mennyt viikon, josku 2 viikon päähän. Asiakkaita Kristiinalla riittää ja ei hänen tarvitse tulla tänne itseään kehumaan. Haukkuja on yks ja sama ihminen. Sehän on ihan selkeää. Kenenkään näkijän kohdalla ei ole näin suurta jakaumaa. Eli sinä puolikkaalla aivosolulla toimiva joka luet nyt tätä. Saatko jotakin kiksejä siitä, että haukut hyvää ennustajaa? Minä saan kiksejä siitä, että saan kirjoittaa sinulle yhdella aivosolulla varustetulle tämän, koska tiedän että sinua ärsyttää. Niin minuakin ärsyttää kun tuollaista p...skaa kirjoitat toisesta. Saan suunnatonta mielihyvää siitä kun sinä kihiset kiukusta. ja kohta kirjoitat että oli p...ska ennustaja ja ei tunnu missään, tiedän että tuntuu pus pus sinulle.

    • en minäkään usko että näkijät tällä palstalla kokopäivätoimisesti näihin ketjuihin kirjoittelisivat. Mutta eihän sinänsä kokopäivätyö tai monen viikon jonot soittoajan saamiseen netissä piipahtamista estä- ei siihen kovin kauan mene kun tällaiseen ketjuun viestin kirjoittaa :-). Tuskin kukaan ammatinharjoittaja työtään tekee 24/7, on sitten ennustaja tai minkä tahansa muun työn tekijä. Meinaan ettei ehtisi netissäkin käydä...

      Jokaiselle ennustajalle varmasti riittää tyytyväisiä ja tyytymättömiä asiakkaita. Itse soitin Kristiinalle ihan uteliaisuudesta vaikka täytyy sanoa että olen kyllä jo löytänyt oman luottonäkijäni, sellaisen jonka näkemä osuu mulle, eli siinä mielessä tarvetta ei olisi ollut. Kai se uteliaisuus vaan jostain syystä voitti...

      Se on myös mielenkiintoista mitä eri ihmiset haluavat ennustajalta / näkijältä tietää. Itse olen kiinnostunut aika filosofisista / henkevistä asioista - persoonallisuuden ja luonteenpiirteistä, sielun kehitysmahdollisuuksista, ammatillisista kehitysmahdollisuuksista nimenomaan työn mielekkyyden tähden eikä niinkään suurten tulojen tms. Tietty ihmissuhteista myös!

      Eli, ei ollut mua varten ennustaja joka luettelee ristiäisiä, häitä, juhannusautoilua ja Euroopan matkaa. En ole kiinnostunut sellaisista asioista. Ehkä korttiennustajilla on jokin tietty tulkintamenetelmä joilla korteista katsovat, joku muukin kertoili saaneensa samanlaisia asioita. mutta kun itse olen vähän spesiaali tapaus ja elämäni ei ole ihan sellaista sukurakasta kuin kai suurimmalla osalla.

      Esim.: en ole sukuni kanssa juuri tekemisissä iäkästä äitiäni lukuunottamatta. Kaikki muut vähänkin lähisukuun luettavat ovat jo vanhoja tai jo naimisissa tai lapsettomia (kuten serkkuni joilla perinnöllinen sairaus on estänyt saamasta lapsia). Myöskään kaveripiirissä tai työpaikalla ei ole ketään jolle voisi naimisiinmeno tai lapsen saanti osua! Eli turha ennustella mulle hää- ja ristiäiskutsuja. Juhannuksena en todellakaan automatkaillut koska ei ole autoa ja iskias vaivasi, eli en olisi muidenkaan kyytiin lähtenyt! Euroopanmatkaa en kesällä ole tekemässä - hyvä jos rahat riittävät siihen että käy kotimaassa jossain kääntymässä.

      Kristiina kysyi suoraan että onko sulla nyt se mies vai ei ? Kai tollainen olisi pitänyt nähdä, mielestäni. Sanoi myös että mulla on sisko. No totesin että ei ole. No joku läheinen ystävä jonka kanssa vietän paljon aikaa? No ei ole..Sitten hän kuulemma näki mun ympärillä toisaalta hirveän paljon ihmisiä ja toisaalta ei yhtään. Siihen en sitten kyllä enää osannut kommentoida mitään. Jutusteli jotain muutakin ja lopuksi LUPASI että kyllä sinä 1-1,5 v:n sisällä miehen löydät, hän LUPAA niin! :-) Aika hilpeä olo jäi sinänsä tuosta puhelusta. Eli tällainen kokemus, enpä taida soittaa uudelleen. Ei, enkä edelleenkään usko että hän itse täällä kirjoittelisi. Mulla on vieläpä aika monta aivosolua :-D

      • Päivääaurinkoista:)

        No mulle tuli mieleen, että hirveästi ihmisiä ympärillä ja toisaalta ei yhtään, tarkoitti tätä virtuaalimaailmaa ...
        Se suolakääre todella auttaa iskiakseen, laiton sen tonne jonnekkin keskusteluun
        tällä palstalla.


      • ...............:)
        Päivääaurinkoista:) kirjoitti:

        No mulle tuli mieleen, että hirveästi ihmisiä ympärillä ja toisaalta ei yhtään, tarkoitti tätä virtuaalimaailmaa ...
        Se suolakääre todella auttaa iskiakseen, laiton sen tonne jonnekkin keskusteluun
        tällä palstalla.

        Eikun tolla palstalla...

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11442579#comment-61318167


    • axaxa

      Täytyy tähän kommentoida että itse olen niitä joille Kristiina ei nähnyt, enkä ole aiemmin kommentoinut täällä tähän ketjuun mitään, vaan ihan ensimmäistä kertaa.. Uteliaisuudesta soitin minäkin, omalle kohdalleni ei voi oikein arvata ammattia eikä työtä eikä sukulaisuus-suhteitakaan lainkaan. Sattuneesta syystä myöskin minulle on vaikea siis ennustaa mitään "normaalin kaavan" mukaan. Kristiina ei nähnyt minulle, mutta se ei toki tarkoita sitä etteikö voisi nähdä jollekulle muulle..

      • Kaksi Kristiinaa

        Kummalle Kristiinalle soitit? Ouluun vai savoon?


      • yxyx..
        Kaksi Kristiinaa kirjoitti:

        Kummalle Kristiinalle soitit? Ouluun vai savoon?

        Oulun kristiinalle soitin, onkos se eri henkilö kun mitä täällä puhutaan?


    • Joonas1222

      Ensinäkää Kristiina ei aikoja todellakaan kerro.

    • Ninnani

      Harmonia!
      Kuka sinulle on nähnyt, jos haluaisit minua auttaa?

      • No mulle kyllä Kristiina sanoi aikavälin kun sitä kysyin. Sanoi etteivät hänen ennustuksensa ole tuota vuotta puoltatoista pitemmälle.

        Tähän taas joku kiekaisee että "ei nähnyt mulle mutta niin se taitaa olla parhaimpienkin näkijöiden kohdalla ettei aina osu. Mutta itse olen tykästynyt
        Keskiyöhön. Voisit kokeilla myös Kaisaa (Karoz, pyörii mainos tuossa Suomi24-sivulla. Enemmän kanavoija kuin ennustaja mutta osui kipeänkin oikeaan. Hyvä esim. masentuneelle. Sitten Auttaja Annele, löytyy googlaamalla. Ehkä vielä vois mainita Minna Susanna Koskelan (valonlaulu, googlaa). Hänkin kanavoija. Näistä ehkä vähän ympäripyöreä kyllä..Kaikille yhteistä etteivät luettele aikoja kuukauden tarkkuudella. Mutta kysy nyt ensin vaikka Keskiyöltä! Nämä on tietty minun kokemuksia. Jollain muulla nimet voi olla eri. Sen voin sanoa että Kristallikello ei nähnyt mulle yhtään mitään oikein vaikka monelle on kuulemma nähnyt hyvin.


    • eiiiiiieiiiii

      Voi hyvänen aika sentään. Keskiyö, koskela ja annele ovat kaikki ihan huijareita. Keskiyö näki minut 80 vuotiaana vaikka olen 30v. Koskela sanoi että olen siivooja, vaikka olen korkeastikoulutettu, en todellakaan mikään moppaaja. Annele näki että saan kissan, vaikka olen niille allerginen. Jos tämä on sinun käsityksesi laadukkaasta ennustajasta niin ei voi muuta, kuin ihmetellä!

      • Olet varmaankin tavallista laadukkaampi asiakas :-)


    • eiiiieeiiii

      Niin varmaan olenkin :) Minä haluan tietää asioita, enkä pohdiskella jotakin henkisiä lahjoja tai saada elämääni vinkkejä. Osaan ajatella ja pohdiskella itseksenikin

      • Taitaa aika moni meistä tuon ajattelun ja pohdiskelun hallita. Hyvä jos olet onnistunut löytämään näkijän joka kertoo asioita osuvasti. Perustin oman suositukseni siihen että nuo em.näkijät ovat nähneet minulle - en siihen että he eivät mahdollisesti ole nähneet jollekulle muulle. Kyseessä on siis minun kokemukseni osuvistä tulkinnoista.


    • eiiiieiiiii

      27.5.2013 14:49
      0
      Sulje
      No niin, kokeilin minäkin ja soitin tänä aamuna. Tutulta kuulostaa - kertoili muutosta, matkasta, sairaudesta, kuolemasta, häistä ja ristiäisistä. No ko. juhlia (hautajaisista ei koskaan tiedä) ei kyllä ole ystäväpiirissä tai suvussa tulossa. En myöskään ole matkustamassa mihinkään lähiaikoina ihan puhtaasti rahatilanteen vuoksi. Maantieteellisesti osasi sijoittaa minut kartalle oikein.

      Nimistä en tunnistanut kuin mahdollisesti yhden työkaverin. Se mikä oli mielenkiintoista niin kovasti varoitteli eräästä miehestä jonka minulle näki - kyseessä on mies johon olen ollut pitkään tosi ihastunut. Pari näkijää on sanonut että meille tulisi suhde, mutta itsestä on alkanut realistisesti tuntua siltä että näin ei käy. Mutta tämä oli erikoista kun oikein varoitti tästä miehestä!

      Näki elämääni rakkautta 1-1,5 v:n sisään, mahdollisesti jo tämän vuoden puolella. Joku jota en vielä tunne. No, ei muuta kuin odotellaan :-) SItä olen tehnytkijn viimeiset 20 vuotta. Nyt kun näkijöitä on tullut koluttua läpi niin tosi jännää nähdä miten käy. Ekta tulkinnat otin marraskuussa 2012; eihän tässä kovin kauaa enää mene kun voi jo niitä tarkastella että mitä on esim. vuoden sisään toteutunut mikäli on.

      Jotenkin on kyllä alkanut tuntua siltä että tietyt näkijät näkevät tiettyihin elämän osa-alueisiin, eivät missään nimessä kaikkiin. Nähtäväksi jää mikä Kristiinan "tontti" minun kohdallani on


      Aika erikoista, että olet soittanut vasta TOUKOKUUSSA 2013.
      Kristiinalla pöydät menevät 1-1,5 vuoden päähän. Joten odotteleppas ihan rauhassa ja ala sitten vasta kertoilemaan näitä tarinoita, kuinka ei nähnyt sinulle. Naurettava olet!

      • Häneltä tuli sen verran monta nykyhetkessä täysin osumatonta asiaa että jo se riittää perusteluksi näkemykselleni. Mutta annetaas asian olla, ymmärrän kyllä että Kristiina on nähnyt sinulle. Akateeminen koulutus näköjään myös valmentaa sietämään muiden poikkeavia mielipiteitä


      • harmonia71 kirjoitti:

        Häneltä tuli sen verran monta nykyhetkessä täysin osumatonta asiaa että jo se riittää perusteluksi näkemykselleni. Mutta annetaas asian olla, ymmärrän kyllä että Kristiina on nähnyt sinulle. Akateeminen koulutus näköjään myös valmentaa sietämään muiden poikkeavia mielipiteitä

        ..niitä kertoilin tuossa toisessa viestissä jota et varmaankaan lukenut. Mulla on ennustajista yleisesti ottaen kokemusta vähän pidemmältä ajalta kuin toukokuulta, 10-15 vuotta sitten ekat tulkinnat joten jonkinnäköistä suodatuskokemusta on. En aio vastailla tähän ketjuun enempää. Hyvää jatkoa sinulle ja mukavia kesäpäiviä muillekin keskustelupalstalaisille!


    • dingedonge

      Tämä ketju on aivan naurettava (parodia) alusta loppuun saakka.. Hyvin huvittava, mutta sanoisin että taso jää viihdearvoon.. :)

    • tulipahan kokeiltua.

      soitin kristiinalle vuosi sitten..mikään ei ole pitänyt paikkansa.ei ole häitä,hautajaisia eikä ristijäisiä tullut eikä mennyt..yksi nimi osu oikeaan mutta onkin hyvin yleinen naisten nimi..ei ole uutta komeaa prinssiä eikä luvattuja ulkomaan matkoja..toki ennustuksissa ajat heittää mutta sanoi myös semmoisia asioita ihan varmana mitkä tiedän ilman näkijääkin ettei ole mahdollisia edes toteutua :) jollekkin passaa jollekkin ei...

      • Ouluun..

        Minäkin soitin Kristiinalle Ouluun. Ei tiennyt yhtään mitään, lähinnä huvitti koko ennustus:). Pitäisikö soittaa savon Kristiinalle josko tietäisi paremmin:)


    • Epävarma oli

      Soitin Kristiinalle ja ei ole vielä ainakaan mitään ole toteutunut. Muutto, uusi työpaikka. Ihana mies pitäisi tulla vastaan viimeistään nyt heinäkuussa. No, odotellaan, joka päivähän nuita vastaan kävelee.

      Puhui kans paikkakunnasta jossa en eläissäni oo käynyt eikä oo tarkoitus mennäkään.

      Varoitti yhdestä miehestä ja sanoi miehen nimenkin, se piti paikkansa, vaan osasin jo varoakin tätä miestä, kun on narsistinen luonne ja sitä ei voi olla sokeakaan huomaamatta.

      En soita toista kertaa

      • princess3

        Minäkin soitin. Mies näkyi ensimmäisenä ja ensimmäisellä rivillä - eli pitäisi tapahtua piakkoin. Sitten kertoi millaisessa työssä olen (osui oikeaan), kertoi että työ on hyvä eikä sitä kannata vaihtaa (oikein). Kertoi sairauden, joka osui oikeaan.

        Kuvasi nuoren miehen ympärilläni joka todella surullinen ...no kuolema tuli nuorelle ihmiselle lähellä ja nuori mies jäi suremaan.

        Paljon on jo tullut osumia, miestä ei ole vielä löytynyt. Ehkä Kristiinan näkemät asiat eivät ole niitä kaikkein tärkeimpiä asioita itselle. Ei kuitenkaan kaikkein huonoinkaan näkijä.


    • eräs ihmettelijä

      Hei ettekit te ihan oikeesti usko tälläsiä höpöpö juttuja!!Täl saitil varmaan tän "parantaja ennustajan" sisaret sekä muut tutut ja sukulaiset käy vuorotelln kehumassa,että kuinka mahdottoman hyvin se kaikenlista näkeekään niistä korteistaan.Nykyään on niin monta eri saitii mistä voi lukea ihmisistä vaikka mitä ja sitten,kun joku soittaa tälle ennustajalle niin sieltä vaan muistiinpanoista kurkaan josko ko.ihminen on jollsi saitil kirjotellu omia asioitaan niin helppoahan sitä on ennustaa niin menneitä,kuin tuleviakin asioita!Älkää olko niin sinisilmäsii!

    • up.

      sun oli sit jollai tavalla pakko nostaa tää keskustelu taas ylös. että olet idiootti

      • näinikkäästi

        Kukas sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.


    • Asiakas1000

      Tietääkö kukaan milloin tuo Savon Kristiina palaa sairauslomalta?

      • nostan

        Kristiina näki hyvin että elämässä tulee juhlan aihetta. Sain kutsun naapurin 60vuotisjuhlaan.


      • nostan

        Kristiina näki hyvin että elämässä tulee juhlan aihetta. Sain kutsun naapurin 60vuotisjuhlaan.


    • Tavis66

      Petyin suuresti. Kyseli vain tietoja, ei ennustellut, eikä tulkinnut, totesi ja arveli ehkä käyvän näin tai noin.... Oli kuin olisi jonkun kriisipalvelun puhelimeen soittanut. En soita koskaan enää hänelle. Rahat meni aivan hukkaan. : (

      • Soittaakovaieikö

        Miten homma toimii? Soitit numeroon ja sitten hän vastasi/soitti sinulle paremmalla ajalla takaisin? Miten maksuhomma hoituu ja paljonko maksoit?

        Yleisesti, kuinka pitkälle ajalle hän "ennustaa"? Saako itse pyytää vaikka vuodelle eteenpäin vai?


      • jaaa..

        soititko savon vai oulun kristiinalle?


      • uppista..
        jaaa.. kirjoitti:

        soititko savon vai oulun kristiinalle?

        soittaako vaiko eikö, miten läpinäkyvää mainontaa miten maksuhomma hoituu ja mitä makso, miten pitkälle ennustaa. Oli taas pakko nostaa tämä ylös kysymyksillä joita tämä ketju on täynnä, pitääkin nostaa nuo muutkin ylös. jos on soittanut niin eikös nämä asiat kysytään ennustajalta? ei täältä. tääskin ketjussa on näitä vaikka kuinka , taida nostaa noi muittenkin ketjut ylös


    • veera4

      numero oli 0700-91718

    • iuiu1

      Mäkin haluaisin tietää, miten saa kiinni? Oon yrittänyt jo monen monta kertaa... Tarve konsultoinnille on huutava, näistä on ollut apua ennenkin. Virallisille tahoille en mene enää koskaan asioistani tai ongelmistani puhumaan, kokemukset ja seuraukset ovat sen verran karseita. Selvännäkijät ovat ihmisiä siinä missä muutkin, mutta useimmilla heistä on paljon enemmän myötätuntoa ja elämänkokemusta kuin koko Suomen ammattilaisilla yhteensä. Lisäksi keksustelu jää satavarmasti luottamuskelliseksi ja on ehdottoman objektiivista Selvännäkijä ei nimittäin voi tietää, kuka soittaa ja mitä hän kysyy? Tästä syyst n vaikea ymmärtää näitä epäileviä kommentteja. Kuuluvat osastoon lastentarha... Jokainen aikuinen ihminen osaa ottaa vastuun omasta elämästään ja tehdä johtopäätkset kuulemastaan. Toisin kuin esim. terveydenhuollossa nykyisin toimitaan.

    • santra1

      Loistavaa oikeaa ennustusta sain tälläisesta uudesta sivustosta, (siellä jopa tiedettiin mun menneestä elämästä kaikki) www.ennustaminen.fi

    • pilkes

      Savon Kristiinan ennustukset ovat minulle osittain toteutuneet. Soitin hänelle n. vuosi sitten. Mutta aika näyttää toteutuvatko miesasiat vielä? Näki opskelun aloituksen, matkat sekä terveysongelmat.

    • up...

      Yllättäen tämä taas nostettu ylös joten nostetaampa muitakin

    • up...

      upp

    • hmmmmmmm

      Milloin viimeksi joku on soittanut kristiinalle???? Olen yrittäny soittaa ja jättänyt soittopyyntöä mutta vastausta ei kuulu

    • upupupup

      soitappa jollekkin toiselle tai ota johonkin muuhun yhteyttä

    • Montamonta

      Pankaapa merkille käytetystä kielestä, sanapareista, sanavalinnoista yms. Tänne on moni kirjoittanut eri nimimerkillä useampaan kertaan.

    • typerää

      montamonta kristiinaa on joo kirjoitellut itsestään juttua, kun eivät siedä kilpailua ja koettavat haalia asiakkaat itselleen.. eikö ole varaa ostaa mainostilaa? tää on muutenkin ihan se paikka mistä ei aitoa asiakaskokemusta takuulla löydy, on vaan eri ennustajien eri mainoksia ja kilpailua.. niin läpinäkyvää

    • lahtelainen..,

      Tiedän vain yhden näkijän tai paremminkin meedion, jolla on todellista lahjakkuutta asiaan. Eli Marja Pennanen Lahdesta. Hänellä on kyllä paljon asiakkaita, mutta ainoa, joka jotain tietää.
      Kokemusta on paljonkin monista muka näkijöistä. Lahdessa on yksi ainoa oikea näkijä, eli juuri Marja.

    • nic1235

      ihan oikeasti. Kuka tahansa meistä voi saada ton universaalin energian avukseen "ennustamaan", jos mieli auki konkretisointitapa selvä.

      En ikinä maksais kelleen enkä tahaa itse ottaisi, että kyselen. Ja joskus on kysymyksiä, joihin ei ole lupaa "ylemmältä" taholta edes esittää.

      ennustusten kanssa sellainen juttu, että ne pohjautuu vallitsevaan nykyhetkeen ja kuinka siinä elää, siis että jos jatkaa samaan tapaan.

    • omg..?

      ja ihan pelkkää minosyta ja läpinäkyvää tämäkin.. lopettakaa jo!

    • chris,,

      Loistava ennustaja. Näki että menen naimisiin prinsessa Madelinen kanssa ja saamme lapsen. Tämä kaikki toteutui/massa.

      Viiden tähden suositus!

    • mamma908

      kertokaa mistä saan tämän kristiina k:n yhteystiedot?

      • eivaikeatajuta

        miten jaksatkin kaivaa 4 vuoden takaisen keskustelun esiin? voipi olla ettei tee enää tulkintoja. Monet on lopettaneet- täällä niitä haukutaan tullen,mennen ja palatessa. ei kukaan jaksa auttaa enää kun paskaa tulee jatkuvasti niskaan


    • Gyfuj

      Ennustus 24 oleva sofia ei osaa ennustaa. Meni ihan pieleen hänen ennustuksensa..

    • huonomaine

      mainosta kuule googlessa säkin, aika sukeeta menoo vittu.. tällä akalla tuskin ainootakaan asiakasta kun näin läpinäkyvää

    • Vjnnckmn

      Itse soitin oulussapomolle olevalle.... mies joka ei koskaan ostanut joululahjaa... koska eri uskonto.. mulleja sanoi ett tulee joululahjaksikylmä sydän korvakorut timanteilla.. nauroin päin pläsiä... tuli timanttikorvikset... paikkansa piti kun sanoi ett tulee yllättävä ero.. siihenkin mie nauroin.. meillä meni hyvin.. vuosi ja erottiin ... samoin näki ukkini kuoleman. Sanoi ett seuraava mies on vaaka... tulee tyttö ja poika... tyttö tuli ja vaakamies. Ja ero

    • älyäläjätä

      miksi te kaivatte jonkun 5 vuotta vanhan topicin esiin. järki hoi

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan toimiiko Kristiina K edelleen ennustajana?

      • Anonyymi

        Kristiina lopetti jo muutama vuosi sitten, ei toimi enää.


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan yhtä hyvin näkevää ennustajaa kuin mitä Kristiina k oli?

      • Anonyymi

        Ei kai kukaa oikeesti usko näihin ennustajiin


    • Anonyymi

      Muut ei ole soittanu Kristiinalle kun Kristiina itte.

      • Anonyymi

        Nii juur. Toi alotuski on omansa.


    • Anonyymi

      Ennustuksiin uskova alkaa huomaamattaan toimia, niin että ennustus vaikuttaa toteutuvalta. Todellisuudessa ennustajat ovat joko korttihuijareita tai niitä jotka ottavat yhteyttä demooneihin. Tämä on Raamatussa ehdottonadti kielletty, koska demoonit osaavat muuntaa äänensä esim. vainajan ääneksi. Monen elämä on suistunut raiteiltaan ennustajien toimesta. Parasta elää päivä kerrallaan ja elää sekin päivä. Jokaisella on kyky rauhoittua ja kuulla itse omaa sisintä ääntään. Ei tarvita huijareita.

      • Anonyymi

        Niin et raamattu, minkä kertomuksia ei ole voitu toteennäyttää on satavarmana totta?


      • Anonyymi

        Varmasti suurin osa ennsutajista on tuollaisia. mutta aina tässä elämässä on poikekuksia, eli vopi se Kristiinakin olla ihan asiallinen. Kuulemma noilla ennustajilla on yhteisesti jotkut eett7set säädökset, jotka kieltää puvunasta aina, vaikka näkisivätkin. Kerran esim. eräs näki asiakkaan jäävän junan alle, mutta oli siitä vaiti (elikkä ei siis kertonut tälle asiakkaalle) ja heti poistuttuaan talosta asiakas jäi junan alle, oli kai kohtaloon kirjattu?


    • Anonyymi

      Kysyin seuraavan viikon 7 oikein lottorivin. Ei kertonut, haluaa varmaan pitää voitot itsellään.

    • Anonyymi

      Mistä yhteystiedot

      • Anonyymi

        Savossa oleva Kristiina on lopettanut jo useita vuosia sitten.


    • Anonyymi

      ennustajat.fi sivuston jokaisen työntekijän nimi on muutettu, jokainen kuva on varastettu netistä. Kokeileppa käänteistä kuvanhakua vaikka

      https://ennustajat.fi/ennustaja-viesti?id=saija

      Näyttääkö tutulta:

      https://fi.depositphotos.com/86324178/stock-photo-attractive-woman-of-50-years.html

      Mielenkiintoista eikö totta. Oikeiden ennustajien luulisi uskaltavan esiintyvän ihan oikeilla nimillä tai kuvillaan. Mutta huijarit pakenevat maskien taakse. Onko tämä edes laillista?

      Saatanan amatöörit.

    • Anonyymi

      Hei ! Taitaa olla huijjausta!

      Olen yrittänyt lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]

      Eikä ole tullut vastausta kun se on Palautunut mulle!

      Niin tää Kristiina! En tiedä häntä, mutta eipä kukaan ennustaja , Shamaani ole tienneet mitään!

      Ottaneet vain rahat ja kaikki nuo ulkomaiset ovat samaa yritystä!

      Sveitsiläiä Aganta, jne joka kerta suuret voitot Pa..!! En ole saanut mitään voittoa Suurta!

      Sama Suomenkin ennustajat ovat huijareita Kristiinan ohella !

      Kuten tuokin Rajatieto.info ei ole sitten olemassakaan nettiiin kyllä laitetaan sähköposti osoite , sitten Se ei ole voimassakaan !

      Eli ei luottamista.

    • Anonyymi

      Minä soitin Savon Kristiinalle 2013. Näki sen hetken tilanteeseen liittyviä asioita joitakin.
      Asioita, joita nousi. Ensimmäiselle riville eli lähiajalle ei lle tapahtunut. Eli ei toteutunut minulle hänen näkemänsä. Muistiinpanot olen kirjannut, joten muistan kyllä mitä näki. Eli 10 vuotta on mennyt, eikä ole asiat ole muuttuneet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe