Sportdate

sportdate

Onko kukaan käyttänyt tuota sivustoa? Se kuulosti varsin hyvältä jos etsii liikunnasta kiinnostunutta miestä/naista, mutta nopealla vilkaisulla minulle ei selvinnyt onko se maksuton.

11

2249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perustoiminnot

      näyttäis olevan ilmasia (profiilin laitto, ilmoitusten selailu, yhteydenotto). Sitten jos tahtoo käyttää ekstrapalveluja, pitää maksaa. Ekstraan sisältyy ainakin lisäkuvat ja chatti.

      Itse ainakin ajattelin tuonne ilmon laittaa ihan lähiaikoina, vaikuttaa ihan kivalta palvelulta. Oli nättejä tyttöjä :)

    • sporttimies__82

      Mulla oli profiili tuolla. Ainaki silloin se oli huijausta. Sain yhden viestin, jonka pystyi lukemaan kun maksoi jäsenyydestä. Maksoin, ja viesti oli vain joku ympäripyöreä koneella lähetetty. Sitten en saanutkaan enää viestejä paitsi sattumalta juuri sinä päivänä, kun jäsenyyteni loppui.

      • sporttimies__82

        Äh, kaikki viestithän ovat koneella kirjoitettu. Tuo viesti tuntui olevan kuitenkin jonkun automaattiskriptin generoima.


      • kusettajat
        sporttimies__82 kirjoitti:

        Äh, kaikki viestithän ovat koneella kirjoitettu. Tuo viesti tuntui olevan kuitenkin jonkun automaattiskriptin generoima.

        Joo, pelkkää rahastusta. Viestiä ja flirttiä tulee just sillon, kun maksullinen kultajäsenyys on päättynyt ja pitäis maksaa uudestaan voidakseen vastata. Muuten on ihan kuollut palsta...siis jotkut ammattilaiset sportdaten agentit näitä viestejä lähettelee ihan selvästi..mua ette enää jymäytä, tana. Älkää erehtykö sinne muutkaan meneen.


    • Nafilin Silde

      On tosi kuollutta... Vieläkin nirsompia naisia kuin S24:ssä. Älkää jätkät menkö tuhlaamaan rahojanne...

    • olematon/olemassa?

      Luulin pari vuotta sitten poistaneeni tilini. Minulla on paperilla tiedot kaikista(?) deittisaiteista joilla olen mukana, ja ko. paperista puuttuivat käyttäjätunnus ja salasana, joten oletin että poistunut olen.

      Tänään yhtäkkiä tulee postiin ilmoitus flirtistä. Klikkasin että salasana unohtunut ja siellähän ne oli kaikki tiedot mitä sinne ikinä olin laittanut, kuvat sentään puuttuivat. Jotain viestejäkin oli, mutta niitä en saanut lukea. Pariin vuoteen ei mitään aktiviteettia kylläkään ollut ollut, eli nyt tauon jälkeen yhtäkkiä profiilini aktivoituu?

      Klikkasin nyt että poista tili, en tiedä sitten auttoiko. Ainakaan en pääse enää sisään salasanallani. Ihme touhua.

    • sinkkummmmLothar

      Mulla kävi sama juttu. Luulin, että olin poistanut profiilini jo heinäkuussa, mutta tänään pamahti flirttiä sähköpostiin, klikkasin unohtuneen salasanan ja siellä oli monta flirttiä kauniilta naisilta.

      En aio maksaa sinne senttiäkään, koska tasan tarkkaan tiedän, että naiset eivät mitään flirttejä lähettele ja vielä sellaiselle jolla ei ole edes kuvaa profiilissa. Nyt kun maksais, niin ei varmasti tulis mitään vastauksia edes keneltäkään. Nin monta kertaa olen eri palveluissa mennyt tohon samaan halpaan.

    • älkää.menkö

      Tein tonne tilin ja viestien lähettäminen on maksullista......
      Sain naiselta flirtin ja kun yritän lähettää viestiä niin ei onnistu. Ehkä nainenkaan ei ole edes oikea ihminen vaan ylläpidon luoma hahmo..

    • harmistunut

      Minäkin menin harhaan. Maksoin 3 kk, kun minulle tuli muutama flirtti. Maksun jälkeen kukaan ei ole vastannut mitään. Laitoinkin sinne kahdelle flirtin lähettäneelle että olette "feikki" profiileja. Vipuun menin. No, onneksi ei ollut tuon kalliimpi.

    • Anselmutsi

      Vanha ketju, mutta kirjoitan silti. Keväällä 2014 kirjauduin tuolle palstalle. Maksoim muistaakseni 3kk jäsenyyden. Chattailin monen kivan miehen kanssa ja tapasin livenä heistä kolme. Olen pian ollut vuoden onnellisesti naimisissa yhden heistä kanssa 😊 On siellä siis aitojakin ihmisiä....

    • Anonyymi

      Onko tämä Sportdate sovellus enää edes olemassa? Koitin sitä etsiä mutta en löydä. Vai onko sivuston ulkonäkö vaan muuttunut niin paljon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe