Paljonko teille on tarjottu seksistä?

jennica,88

Olen 24 v aivan tavallisen näköinen nainen. Kuvallinen profiilini suomi24:n treffeillä ollut nyt 1,5 viikkoa. Suurin osa miehistä on asiallisia ja hakee parisuhdetta kuten minäkin. Sitten on näitä ilmaiseksi vonkaajia ja maksullista seksiä kinuvia hyypiöitä. Voi elämä mihin hintaan!

Normitapauksessa (näitä ehdotuksia tullut 7 kpl) on tarjottu hintahaarukassa 300-900 euroa. Sitten on nämä hurjat kaverit (3 tyyppiä) joista yksi kirjoitti suoraan, että hänen perus thaimaan reissu kustantaa kolme tonnia, hän maksaa minulle yhdestä yöstä saman niin ei tarvii lähteä thaikkuihin asti. Kehui olevansa joku raksafirman omistajan poika, vähän päälle kolmekymppinen. Se oli siis paras tarjous. Toiseksi paras oli 2400e ja kolmanneksi paras 2000e.

Ymmärtäisin jos olisin joku kaunis ja seksikkään näköinen friidu, mutta kun olen ihan tavis maijameikäläinen. Ja profiilitekstissäni en sanallakaan viittaa seksiin tai sinnepäinkään.

Fakta vain on se, että jos joskus pelkkää seksiä haluan, haen sitä ilmaiseksi baarista joltain kivan näköiseltä tyypiltä. Todennäköisyydet jostain thaimaasta tuotuihin tauteihin on meinaan selkeästi pienemmät. Silti on saletti että moni muija rikastuu noilla treffi-ilmoituksillaan... paljonko teille on tarjottu ja mistä hinnasta annoitte?

53

5863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elä naurata..

    • 6+13

      Jos tarjoittaisiin noin paljon (yli 2000), ottaisin heti vastaan.

      Joskus on tanssilavalla tullut tarjous 500 € mutta se oli liian järkky tyyppi.

      • kysymys.......

        "Jos tarjoittaisiin noin paljon (yli 2000), ottaisin heti vastaan."

        Mikä on todennäköisyys että saisit rahasi?


      • 6+13
        kysymys....... kirjoitti:

        "Jos tarjoittaisiin noin paljon (yli 2000), ottaisin heti vastaan."

        Mikä on todennäköisyys että saisit rahasi?

        No rahat ensin tietty.


      • GangOfFour
        6+13 kirjoitti:

        No rahat ensin tietty.

        Ottaisit ensin rahat, sen jälkeen olisi panohommat ja sitten saisit turpaasi sekä saamasi rahat otettaisiin takaisin.

        Voi juma**ta!

        Huomaa todellakin että olet 24-vuotias.

        Tyhmä kuin saapas ja kokematon.


    • ----

      Tuskin ottaisin tuollaisia puheita edes tosissani. En myöskään myisi itseäni mistään hinnasta.

    • Kirjoituksesi muuten paljasti että olet todennäköisesti mies.

      • ...

        Samaa mieltä. Varsinkin pari viimeistä lausetta...


      • niinon

        homo poika trolli ha


    • kustaa vilkkuu

      Vaikka tekstissä ei viitata seksiin, niin kuva voi olla tissivakoa tyrkyttävä
      ja siitä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä.

      Näitä ryntäitään esitteleviä löytyy 60 vuotiaistakin ja sitten on vieraskirjat
      täynnä kuolausviestejä ihan nuorilta kolleiltakin. Tämä taas johtaa siihen,
      että nuo muijat luulee olevansa ainutlaatuisia, kun niin kehutaan ja vaatimustaso
      nostetaan ylinpään rimaan. No mun puolesta nämä saa olla omissa oloissaan.

      Aloitushan voi olla tsoukkia, mutta näin voi oikeesti tapahtuakin.

    • adsasdas asd

      Piparin käyvä hinta Suomessa taitaa pyöriä välillä 100-200 euroa. Mikä on todennäköisyys että joku ihan oikeasti maksaisi 10x hinnan?

      Saako uutta E-sarjan Mersua kymppitonnilla jos semmoisesta siitä nettiautossa ilmoittelee?

      • voi saahakki

        Voi saadakkin..tosin myyjänä on joku venäläinen tai virolainen ja auto juuri maahan tuotu..kilvet saat viikon päästä... :D


    • Pena Mutteri

      Annan kaikille ilmaiseksi.

      t. Pena

      • neiti naiskentelija

        niin minäkin, enkä muista edes kuinka monelle.


    • mies-keski-suomi

      Tarjosin 4000 egee yhelle nuorelle naiselle yöstä. Sil oli kova rahapula ja velkoja joten tein suoran tarjouksen. Ei se sit suostunut. En mä rumalle tarjois. Kauniille naiselle mä voisin maksaa kunnon summia

      • Anonyymi

        Heips ja olen k - s, olisin valmis viikonloppuun ja 400e / yö.
        En ole missi mutta ruposammakolle pärjään .

        Nainen vielä 45v


    • Köyhä yh

      Hitsi! Olen ihan nätti nainen,kuva ja kaikki profiilissa,muttei mulle tuollaisia kukaan koskaan ole tullut ehdottelemaan! Tuliskin,kummasti helpottais arkea:D

    • vanha kanttura

      Mistä hinnasta annoitte... xD

      Joku sekopää muistaakseni julisti että iskee 3000 e käyttörahaa käteen kun lähden hänen kanssaan risteilylle jolta ei pidä juveleita ja seksikkäitä vaatteita kesken loppuman.

      Kuka tuollaisia tarjouksia uskoo? Vai vaikka uskoisikin, niin toisessa päässä on kumminkin joku ukonräähkä jommoisen kanssa ei voisi olla kuin silmät peitettynä ja pyykkipoika nenässä.

      Että EI ole tullut vielä rahasta annettua. Silkasta ilosta vaan. Paitsi että sekä otan että annan samaan aikaan.

    • vanha, ei kanttura

      Jos mies läväyttäs setelitukon tiskiin ja pelisäännöistä sovittais, niin kyllähän mä parista tonnista yhden yön pelehtisin :)

      • meitsi vaan

        Vanhat miehet tarjoo mitä vaan summia et pääsis panemaan. Ei ne muuten saa seksiä ikinä. jos on kauan yksinäinen niin kyllä siinä alkaa seksiä tehdä mieli joten ehdotuksia varmaan tekee ne yksinäiset eniten.


    • Pera Pervo

      Voihan vinetto. Olin kaksi viikkoa Thaimaassa ja nusuttelin koko ajan, useampaakin kerralla, ja rahaa meni vain jonkin verran yli 500 euroa noihin hommiin. Oli ainakin kassit tyhjänä.

      • meikä vaan

        Juu ja sait monia tauteja kaupan päälle.


    • 1+5on7

      Kaverini (erittäin isorintainen 23v) on joskus suostunut webcamilla esittelemään tissejään parille 50v miehelle, tienasi kuulemma 200e kerralta. Oli ensin vaatinut maksun tilille ja kun siirto näkyi, paita lähti. En tuomitse häntä kun tiedän hänen elämäntilanteensa, mutta en ikinä itse suostuisi moiseen vaikka menis kuinka huonosti...
      Mulle on tarjottu useaan otteeseen 100-300e pelkästään siitä että pääsis tissejä livenä katsomaan tai kähmimään. Nää ehdotelmat on tulleet alle kolmekymppisiltä, ihan semikomeilta (mun mielestä siis) miehiltä sekä baarissa että netissä. Netin kautta (aina kuvattomat) miehet ikäväliltä 25-60v on toki tarjonneet seksuaalipalvelujaan ilmaiseksi sekä yrittäneet ostaa niitä minulta milloin mihinkin hintaan - 400-900e väliltä on tullut ehdotuksia.
      Sit on ollut muutama sellainen jotka ei ole suoraan rahaa tarjonnut, vaan halunnut ostella kalliita merkkivaatteita yms. "mukavan seuran" vastineeksi. Myös yksi itseä nuorempi poika olisi maksanut jos olisin häntä vähän opettanut - oletti mun ilmeisesti olevan kovin kokenut kun olen vanhempi. Luulen että oli väärässä.
      En ole erikoisen näköinen, ihan perusnätti tyttö mut en mitenkään huomiota herättävä. Isot tissit mulla kyllä on, mutta en käytä vaatteita joissa rintavako näkyisi, koen sellaisen huomion epämiellyttävänä. Ehkä vähemmän näyttäviltä tytöiltä saa helpommin vaikka sitten rahallakin, kun ei meitä muuten niin paljon huomioida? Tiedä häntä, itseä ällöttää tämä et kaikilla oletetaan olevan joku rahallinen tai materiaalinen hinta.

    • pitäkäätunkkinne3

      Aha nyt alkaa paremmin hahmottua kenelle/mihin tarkoitukseen nämä 45-50 -vuotiaiden miesten "oudot" profiilit on kirjoiteltu. Ne nuorekkuudet, kovakuntoisuudet ja kielitaidot. Olenkin keski-ikäisenä naisena vihdoin ymmärtänyt häipyä nettitreffipalstoilta.

    • zupatuz

      Yksillä treffeillä kuuntelin sujuvasti hemmon omaisuus luettelointia jota tuntui joka lähtöön riittävän. Siinä rupatellessa se poltti mun röökit

    • kyllä kannatti

      Yks nainen halusi seksiä niin kovasti et maksoi taxin 200 km matkalle keskellä yötä. Meikä lähti suoraan baarista panemaan sitä naista. Viivyin sit 2 päivää sillä matkalla ja panin varmaan 8 kertaa sitä naista.

    • lesbo31

      Ompas teillä miehet kokemuksia, oletteko koskaan tuolla saiteilla tutustuneet noihin 19 vuotiaisiin tyttöihin tarjoavat vielä 70 kymmiselle takaapäin ihan ilmaiseksi kun saavat kokemusta.

    • ajattelin vaan.

      En ole koskaan thaimaassa käynyt ja voisin maksaa seksistä jollekkin naiselle 1500, yhestä yöstä tai 4 tunnista. Eihän sitä koko yötä pantais kuitenkaan. Suoraan sanoen olen puutteessa joten voisin maksaa,. Olen täysin terve mies joten mitään vaaraa ei ole, enkä ole koskaan maksanut ennen seksistä.

      • Anonyymi

        Hei! Vieläkö olet valmis yhden viikonlopun autioon ja yks yö 300e.
        Kokemusta löytyy. Nainen 54v.


    • Ei rahasta, kiitos

      500€ baaritiskillä ja tarjoaja oli noin 40-50 nainen ja minä olen mies. Kieltäydyin kohteliaasti

    • herra-47.

      Siihenhän tämä nettimaailma on mennyt niin naisilla kuin miehilläkin että seksiä haetaan sieltä eikä millään tositarkoituksella parisuhdetta.

      Itsekkin olen höylännyt useampaa yli 40 naista kylläkin ihan kaffekupin hinnalla kun en sen suuremmin halua edes maksaa kun ovat helppoja pokattavia.
      Se on sitten eri asia jos nuorempaa sais ja hakis mutta en maksais tummoisia summia kun venäläistä nuorta lihaa saa halvemmalla.

      Just viime viikonloppuna duunasin 28v peruskoulun opettajaa useampaan kertaan minkä kyllä olin pokannut raflasta mutta eipä maksanut kuin muutaman drinksun..

    • LUUSERI OLENKO

      Eipä ole tarjottu seksistä mitään eikä edes seksiä. Kukaan ei ole ottanut yhteyttä eikä vastannut viesteihini. Olisihan se mukava jos joku joskus edes jotenkin muistaisi minuakin. Kyllä minullakin on tunteet.

    • Mieti.

      Niin, voihan nämä rahaa tyrkyttävät olla vaikka jotain sun tuttuja, jotka testaavat missä mennään. Vaikka sun koulukiusaajia?

    • mies30.

      1000 euroa ja ja suostuin heti koska oli rahat vähissä silloin. Nainen oli 28 vuotias. En ymmärtänyt miksi niin nätti nainen tarjoo rahaa minulle seksistä mutta suostuin kuitenkin.

    • david choe

      ei ne siitä seksistä maksa vaan siitä että poistutte paikalta...

    • Trillallaa

      Itsee ottaisin per yö 300 euro ja asiakaita varmasti riittää tulevaisuudessakin.

    • Pelkkää puhetta

      Väittäisin näin alaa itsekin joskus nuorempana harjoittaneena että lähes kaikki yli 300e/h tarjoukset ovat pelkkää puhetta. Takana on vain joku runkkari joka haluaa "jutella ja suunnitella asiasta", mitään rahaa ei vaihdeta missään vaiheessa eikä itse tapaamista todennäköisesti edes tule. Sama koskee myös yli 1000e/yöltä tarjoavia. Toki joidenkin tarjousten takana voi olla esim. mielenterveys- tai erittäin pahoista ulkonäköongelmista kärsiviä miehiä, jotka ehkä voivat tarjoamansa summan maksaa, niihin ei vain aina suostu edes kaikki alan ammattilaisetkaan, puhumattakaan ns. taviksista.

    • Trillalla

      Pelkkää puhetta sinulle
      Itsee ei ole itsensä myynyt ja uskon sinun kirjoitusta täysiin.
      Samalla tavalla ajattellin kuin sitä edellistä kirjoitin

    • Artistialalla

      60€ otan suihin autossa. Siinä kuluu aikaa noim 20min.

    • Voikooll

      Mulle on tarjottu 10000€ Italiassa Milanon juna-asemalla. Olen mies.

    • ÄLÄusko

      yrittää huijata

    • Ei.valasta

      Tuskinpa ollut tosissaan..Thai hieroloista saa paljon halvemalla ja kauniinpia naisia,kuin Suomalaisia sidu valaita,mitä on jo nuoremissakin naisissa.

    • bbojojojojppj

      Tarjottiin omakotitalo, mersu, kesämökki ja vihkisormus. Ei hassumpi kauppa.

    • ole_erkki

      Joka kehtaa maksaa 3000 thaimaan matkasta ei välitä oikeasti maksaa 10 euroa enempää pillusta :D :D mut sääliksi käy tyttöjä näin pilaan keskustelu leikinhengen kun mafiasso maksaa mielellään siepatusta neitsyestä 3000 välittäjälle

    • epälahna

      Seksi ei ole koskaan ollut niin merkittävää, että lähtisin sitä maksua vastaan saamaan/antamaan. Suhteessa ollessa sitä ei ole puuttunut, onneksi nuo elämäni kaksi pitkää suhdetta oli seksin suhteen yhtä tulitusta. Näin sinkkuna odottelen sitä seuraavaa miestä, joka pitää seksistä oikeasti ja kykenee siihen muutenkin kuin puheen tasolla.

    • akti

      Tarjotahan voi vaikka kuun taivaalta, eri asia on sitten mitä saa.

    • Anonyymi

      Aviossa olevaa halutaan koska tuntuu hyvältä saada toisen miehen naista.
      Se on kuin valtauksen teko naapurin tontille ja yleensä saa panna paljaalla 19

    • Anonyymi

      Tarjotahan voi minkäsumman tahansa . Joten ethän ota sitä aivan vakavasti että ansaitsisit seksitä .

    • Anonyymi

      Njaa, joka ikinen nainen on ostettavissa, kysymys on vain hinnasta!

      Päätä pensaaseen vaan…🌳

      • Anonyymi

        Yök mitä paskaa. Suurin osa naisista ei todellakaan ole ostettavissa mistään hinnasta!


    • Anonyymi

      Tämähän paljasti millaista sakkia palstpojat ovat. Yllättävän moni olisi valmis maksulliseen seksiin jos olisi varaa. Sokoja taidatta enimmäkeen olla. Seksi teillä on mielessä eikä mikään muu. Eivät haukkumanne komeat miehet ole seksin perään vaan te itse.

      Kukaan nainen ei väitä että kaikki miehet haluavat vain seksi. . Minäkään en sellaista väitä.

      Sen sijaan totean tämän palstan tekstien perusteella että rumat ätmit haluavat vain seksiä.

      • Anonyymi

        Suomi24 treffeillä samat naiset vuodesta toiseen. Varmaan antavat kun mies avaa lompakon.


    • Anonyymi

      Nainen tarjosi 100€ että teen lapsen hänen kanssaan. Olen siis rokottamaton mies ja nainen ei halua koronarokotetun miehen spermaa sisäänsä.

      Tuhat euroa vähintään haluan ja vapautuksen elareista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3193
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3026
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2295
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1992
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1805
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1592
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      102
      1302
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe