Xcover GT-S5690 ruutu lukossa.

Galaxyt

Samppa ilmoittaa että on liian monta kuvioyritystä. Avaa lukitus kirjautumalla Google-tilille. Ei hyväksy Gmailin salasana, varmaan puuttuu jokin yhdistävä tekiä. Saakon tämän jotenkin resetoitua muuten kuin vasaralla....

40

7321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Galaxyt

        Kiitos avusta!


    • buuuuu

      neuvokaa mua kädestäpitäen...en osaa!!!

    • ktyktedy

      Volume Up Home button Power button. Paina noita yhtäaikaa niin pääset valikkoon, jossa pystyy resetoimaan

    • hooooooo

      noin tein ja nyt siinä on joku robottisysteemi....mikä lagaa....

    • xcover1

      mullaki on xcover ja unohin salasanan ja tein sen et painaa niitä kolmee nappii (volume kotinäppäin käynnistys) pohjaa mut mitä siihe kohtaa pitää pistää ku tulee se confirm password ???

    • Siihen tulee joko 1234,12345,0000 salasana. Jos nämä eivät toimi niin se vaatii todennäköisesti saman salasanan kuin alunperin laitoit puhelimeen.

    • xcover1

      Okei! Kiitti tiedosta!

    • xcover01

      mul se ei toimi

      • HKsininen2001

        sit ku sun xcover on kiinni paina volume up home button power button sitte ku siihe tulee se samsungin logo paina vaa home button ja volume up sit siihe tulee se ihme anroid robotti ja siin lukee kaikkee mut en itse pääse siitä eteenpäin voisiko joku auttaa.kiitos jo etukäteen


      • HKsininen2001 kirjoitti:

        sit ku sun xcover on kiinni paina volume up home button power button sitte ku siihe tulee se samsungin logo paina vaa home button ja volume up sit siihe tulee se ihme anroid robotti ja siin lukee kaikkee mut en itse pääse siitä eteenpäin voisiko joku auttaa.kiitos jo etukäteen

        Mitä siinä tarkalleen lukee?


    • x cover on perseest

      mulla ei ees tuuu sitä reset valikkooo

    • x cover on paska

      mul tää ei toimi niinku mitenkää yritän noit reset nappuloit ja kaikkii yhdistelmii mut
      tää vaa sammuu joka kerta eikä tapahdu mitäää......

    • Puhelin pitää olla siis sammuksissa kun painaa ktyktedy kirjoittajan mainitsemia painikkeita.

    • xcover3

      noku mulla tullee se resetointi valikko nii painan siitä factory reset ja sit yes -- delete all user data nii sit siinä tullee et confirm password!? et mistä ******* tiiän sen ***** koodin?!?!?!?!!?!?

    • Et mistään. Kokeile kuitenkin kirjoittaa siihen vaikkapa 1234.

    • eiaukee

      puhelimeni on samsung galaxy xcover mulla oli suojakoodi , jonka olen jo unohtanut jo kerran,mutta olen saanut sen auki tekemällä unohtuko salasanasi hässäkän . Nyt olen unohtan puhelimen suojakoodin enkä saa sitä auki.eikä siihen tule unohtuiko salasanasi linkkiä.kannataisiko puhelin resetoida tai jotain...

    • xcoveer

      voisko joku siis auttaa pääsemää siitä android kohasta läpi

    • Ai siis siitä missä on se vihreä Android hahmo? Kokeile painaa yhtäaikaa äänenvoimakkuus painikkeita sekä virtapainiketta.

    • cxover o paska

      mul on sama ongelma ku tolla eiaukee nii voitteko neuvoo mitä pitää tehdä

    • Tuo video kertoo että miten hard reset tehdään.

    • lulilii

      Minulla on sama vika !

      • m0i

        miten en voi tehdä hard resetin en voi katsoa videota


    • Miksi et voi katsoa?

      • m0i

        koska mulla on sellanen puhelin etten voi


    • vapunen

      Eli kirjoitat nämä viestit sillä puhelimella?

      Tuossa se painaa luultavasti äänenvoimakkuus alas virta menu näppäintä.

      • m0i

        mutta se tilttaa siihen android hahmon kohdalle


      • m0i
        m0i kirjoitti:

        mutta se tilttaa siihen android hahmon kohdalle

        siinä kun resetoi


    • Kokeile painaa yhtäaikaa äänenvoimakkuus painikkeita ja tai jompaa kumpaa ja virtapainiketta kun olet siinä valikossa.

      • m0i

        onko se valikko semmonen että siinä voi painaa joko ylös tai alas äänenvoimakkuutta


    • Se resetointivalikko on sellainen.

      Siellä lukee mm "Wipe data".

      • m0i

        siis pitää painaa alas mikä se menu näppäin? Ja lukko näppäin


      • m0i kirjoitti:

        siis pitää painaa alas mikä se menu näppäin? Ja lukko näppäin

        Eli oletko siis siinä valikossa jossa on noita kohtia vai siinä Androidin hahmon tilassa?


      • m0i
        vapunen kirjoitti:

        Eli oletko siis siinä valikossa jossa on noita kohtia vai siinä Androidin hahmon tilassa?

        android hahmon


      • m0i kirjoitti:

        android hahmon

        Tuo video auttaisi siinä eli et siis pääse katsomaan sinä millään?


      • m0i
        vapunen kirjoitti:

        Tuo video auttaisi siinä eli et siis pääse katsomaan sinä millään?

        kiitti toimii


    • Avuton233

      Onko keinoa jos ei missään tapauksessa halua menettää sisällä olevia kuvia ja muita tiedostoja... niitä on nimittäin paljon!! ja nyt näin jälkeenpäin olisin muistanutkin sen kuviokoodin

    • Ei ole. Ne eivät ole tärkeitä jos niitä ei ole varmuuskopioitu tietokoneelle ja pidetty siellä ajantasalla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe