mikkelin köyhät

tekoeko

Minkätakia mikkelissä saa ajaa vanhoilla saastuttavilla autoilla, vituttaa jonottaa valoissa ku joku 91vm sunny savuttaa sinistä savua, jota joutuu viattomat lapset haistelemaan! mikkeliin voi keskustasta voisi tehdä sellaisen alueen missä ei saa ajaa alle 2000 luvun autoilla kuin klo 7.00-9.00 ja 15.00- 17.00. Paranisi ilmanlaatu huomattavasti

67

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lghjk

      Asiaa, vaikka muutama kirjoitusvirhe!

    • lada 100

      Taisi olla oma ladasi, joka siellä savutti mustaa pierua.

    • näin o juu

      Asiallista asiaa aloittajalta siinä mielessä, että voisimme ajatella!!! Nimittäin autoveron laskemista keski-euroopan (ah niin ihanan EU:n) tasolle, samoin polttoaineen hinta. Näin ollen vähävaraisemmillakin olisi mahdollisuus turvalliseen ja ympäristöystävälliseen kulkuneuvoon.

      • sdfsfdhsjdf

        Suomessa Euroopan vanhin autokanta! Romaniassakin "kerjäläiset" ajelevat uusilla mersuilla. Suomessa on ollut väliaikainen autovero käytössä jo yli 40 vuotta. Toki Mikkelin vanhaan autokantaa vaikuttaa myös Suomen huonoin palkkataso...


    • dollarman

      näillä sivuilla poistetaan tekstit jos sanoo suoraan näistä vitun valittajista joilla ei oo ku tuulen huutoma perse ja velkane auto

    • odotan innolla

      Minäkin olen myös köyhä eikä minulla ole varaa kalliiseen autoon. Olen myös työtön joten te voisitte rahoittaa minulle uudemman auton, tietysti saisitte itse päättää merkin ja mallin. Innokkaat voivat ottaa minuun yhteyttä tämän sivun kautta.

      • Tankard

        Jos olet työtön niin mitä edes teet autolla, onhan sinulla koko päivä aikaa matkustaa julkisilla kulkuvälineillä.


      • Ole hiljaa!

        Aja pyörällä sitten tai kävele. Veronmaksajana kustannan menojanne jo tarpeeksi!


      • Autoihin kyllästynyt
        Ole hiljaa! kirjoitti:

        Aja pyörällä sitten tai kävele. Veronmaksajana kustannan menojanne jo tarpeeksi!

        Aivan! Tätähän minä olen yrittänyt "toitottaa" mutta kun ihmiset eivät ymmärrä pointiani. Eräs herrasmies puku päällä ajaa tästä aika usein pyörällä ohi, kyllä on tämä herra vetreässä ja sutjakassa kunnossa!
        En ole autoitua tai autolla ajamista vaastaan sinänsä, vaan toivoisin että luovuttuaisiin liiasta "tottumusajosta" ts autolla ajetaan vaan mukavuuden/tottumuksen vuoksi, eikä ajatella"onpa kaunis syyspäivä, taidanpa lähteä pyörällä ja jätän tuon auton kotiin." Mutta, EI. Autolla ajatetaan lyhyetkin matkat,auto on saatava oven eteen, (ja nyt ei puhuta invaluvallisista, vaan mukavuuden haluisista)kaikista hulluinta on kun auto pitää saada yhdestä parkkiruudusta muutaman metrin päässä olevaan vapaaseen ruutuun, vain koska ei muka jakseta kävellä!


      • Besswer&wisser
        Tankard kirjoitti:

        Jos olet työtön niin mitä edes teet autolla, onhan sinulla koko päivä aikaa matkustaa julkisilla kulkuvälineillä.

        Jos on tytötön hakija, niin pitää olla työmarkkinoiden käytettävissä ja valmis ottamaan vastaan työ vaikka matkojen päästä sekä valmis menemään
        työhaastatteluun.


    • jalankulkija...

      Kannattaisi teidän rikkaampienkin yrittää joskus kävellä tai pyöräillä jonnekkin. Valitatte autojen saastuttamisesta mutta silti kuljette joka paikkaan uusilla maastureillanne.

      • autoihin kyllästynyt

        Älytöntä kaksinaismoralismia. Valitetaan kun köyhän auto muka saastuttaa mutta samalla ajatetaan itse ökymaastureilla ja tila-autoilla jotka kuluttavat kaksinverroin enemmän suhteessa köyhän autoon ja saastuttavat aivan yhtä paljon kuin se köyhän auto. Silti pitää kulkea jokapaikkaan kun rahvaanomaista kulkea kävellen paitsi se 200m merkkiliiden paperikassit molemmissa käsissä että kaikki varmasti näkee että ollaan käyty Chrissä tai muussa "merkkivaateliikkeessä"


      • poletaan raivona
        autoihin kyllästynyt kirjoitti:

        Älytöntä kaksinaismoralismia. Valitetaan kun köyhän auto muka saastuttaa mutta samalla ajatetaan itse ökymaastureilla ja tila-autoilla jotka kuluttavat kaksinverroin enemmän suhteessa köyhän autoon ja saastuttavat aivan yhtä paljon kuin se köyhän auto. Silti pitää kulkea jokapaikkaan kun rahvaanomaista kulkea kävellen paitsi se 200m merkkiliiden paperikassit molemmissa käsissä että kaikki varmasti näkee että ollaan käyty Chrissä tai muussa "merkkivaateliikkeessä"

        Ihmisten mielenmaisema on aika hämärä, sanottakoon. Autoilu ei vähene. Se vaatisi isoja asennemuutoksia, infran muuttamisen ja lakien. Jokainen, jolla ei ole auto, käsittää kyllä mitä auton omistaminen tarkoittaa. Se olisi myös auton omistajien käsitettävä. Ihminen tottuu kaikkeen. Sen ymmärtää. Ei jokainen, läheskään, kykene näkemään kauaskantoisia seurauksia toiminnassaan. Tietysti taajama-alueilla olemassaolevilla liikenneyhteyksillä luulisi ihmisen tajuavan autolla ajon olevan joka asian toimittamisessa melko järjetöntä, kallista. Se ei ole kuitenkaan niin yksinkertaista. Nykypäivänä halutaan ja tarvitaan muutakin turhaa, mikä on yksi auto? Ihminen haluaa elää instant-todellisuudessa! Kun minun pitää saada jotain/päästä jonnekin, ei esteitä saa olla. Näin se on. Miksi täytyy tilata kesken päivän pizza, kuljettaa lapsensa hölmöilemään nk. harrastuksen pariin jo valmiiksi kyllästyneenä ja väsyneenä koko touhuun? Siksi, kun muutkin tekee niin ja nälkääkään ei kestä kuin hetken aikaa. Ja ruisleipä-juusto alkaa kyllästyttää nekin pidemmän päälle. Hyvää sen pitää olla ja miksi aikuistenkaan pitäisi odottaa, kun lapsetkaan ei jaksa. Kun tyhmää ihmistä ohjeistaa tai kyseenalaistaa, silloin toinen tekee "tahallaan" päivastoin, näyttääkseen tälle muka-viisaalle, että ´minä tiedän ja ole sinä hiljaa.'


      • pump up

        Minä luulen myös, että varmasti sinä harmitukseni ja sen syyt ymmärrät. Koska luulen myös, että sinä olet älykäs. Kun tulosi ovat kymmenkertaiset verrattuna keskivertoon, sekö sen oletuksen tekee, että kanssaolijoita pitää harmittaa? Sekositko ihan tuosta vain omahyväisyydestä tai sekosiko laskukone? Tiedätkö muutenkin miten kulutan, esim. ruokaa? Oletko ihan varma, etten käy ruokajonoissa? Tiedätkö varmuudella sen, mitä almuja saan ja mitä hyväntekeväisyyttä minua kohtaan ihmiset harjoittavat? Menitkö kyttäämään sossun liepeille ja peräti räkälän kulman taakse, olisiko siellä sosiaalitapauksia, jotka kehtaa tuhlata kymmenyksiä säälittävään ja köyhään elämään? Kiitos kaunis, kun kerroit senkin, että en ole älykäs. Minä en olisi muuten tiennyt sitä. Jaa toki sitä fiksuuttasi lähellä ja kaukana oleville menestyksellä. Muista vilkaista peräpeiliin aina välistä. Se on hyväksi sinun kaltaiselle älyköllekin.


      • kosketustuntumaa
        pump up kirjoitti:

        Minä luulen myös, että varmasti sinä harmitukseni ja sen syyt ymmärrät. Koska luulen myös, että sinä olet älykäs. Kun tulosi ovat kymmenkertaiset verrattuna keskivertoon, sekö sen oletuksen tekee, että kanssaolijoita pitää harmittaa? Sekositko ihan tuosta vain omahyväisyydestä tai sekosiko laskukone? Tiedätkö muutenkin miten kulutan, esim. ruokaa? Oletko ihan varma, etten käy ruokajonoissa? Tiedätkö varmuudella sen, mitä almuja saan ja mitä hyväntekeväisyyttä minua kohtaan ihmiset harjoittavat? Menitkö kyttäämään sossun liepeille ja peräti räkälän kulman taakse, olisiko siellä sosiaalitapauksia, jotka kehtaa tuhlata kymmenyksiä säälittävään ja köyhään elämään? Kiitos kaunis, kun kerroit senkin, että en ole älykäs. Minä en olisi muuten tiennyt sitä. Jaa toki sitä fiksuuttasi lähellä ja kaukana oleville menestyksellä. Muista vilkaista peräpeiliin aina välistä. Se on hyväksi sinun kaltaiselle älyköllekin.

        Ego pullistuu autot hienonee iän myötä. Näiden asioiden ja sortsien kätköissä pullistuvien pienten veitikoiden välillä on leukailtu vallitsevan selvä yhteys.


    • vihreät niityt

      Jos ollaan huolissaan ilman laadusta, niin puulämmitys pitäisi taloissa kieltää. Jo yksi tupruava piippu työntää enemmän savua kuin kymmenen väljää Nissania. Vain maalämpö tulisi hyväksyä lämmitysmuotona kun aurinkokennoilla ja tuulella se ei kuitenkaan onnistu ja kaukolämmöstä ei tiedä miten tuotettu.

      • Ruskeat niityt

        Ihanaa!!! Tiesitkö, että maalämpöjärjestelmä toimii SÄHKÖpumpulla!! Kyllä, se sähkö tulee turvevoimalasta, tai ydinvoimalasta. Ladattava sähköauto olisi kanssa hyvä. Sitäkin ladataan SÄHKÖLLÄ, eli turve- ja ydinvoimaloiden tuottamana. Jos puuta ei polteta takassa, niin maalämpö ym. pumput pyörivät miljoonaa ja sähköä kuluu. Vähäpäästöisten autojen verohelpotuksilla tulisi huomattavia ympäristösäästöjä. Maalämpö on kyllä hyvä, mutta ei sekään ilman sähköä toimi.


      • Toimii se
        Ruskeat niityt kirjoitti:

        Ihanaa!!! Tiesitkö, että maalämpöjärjestelmä toimii SÄHKÖpumpulla!! Kyllä, se sähkö tulee turvevoimalasta, tai ydinvoimalasta. Ladattava sähköauto olisi kanssa hyvä. Sitäkin ladataan SÄHKÖLLÄ, eli turve- ja ydinvoimaloiden tuottamana. Jos puuta ei polteta takassa, niin maalämpö ym. pumput pyörivät miljoonaa ja sähköä kuluu. Vähäpäästöisten autojen verohelpotuksilla tulisi huomattavia ympäristösäästöjä. Maalämpö on kyllä hyvä, mutta ei sekään ilman sähköä toimi.

        Ei toimi ilman sähköä ei, mutta kuluttaa kolmasosan siitä energiasta mikä muuten tarvitaan. Mikään energiahan ei tule tyhjästä.

        T. Vuoden malämmöllä lämmittänyt.


      • Pysytään autoissa
        Toimii se kirjoitti:

        Ei toimi ilman sähköä ei, mutta kuluttaa kolmasosan siitä energiasta mikä muuten tarvitaan. Mikään energiahan ei tule tyhjästä.

        T. Vuoden malämmöllä lämmittänyt.

        Voi ristus varjele, kun on taas fiksuutta... Jo ihan kokonaisen vuoden olet maalämmöllä lämmittänyt. Itse asun erittäin tyytyväisenä Suomen puhtaimman kaukolämmön asiakkaana ja käytän samaisen yrityksen puhdasta sähköä. Yritys tuottaa kaikesta energiasta yli 2/3-osaa puulla. Tosin hiukkaspäästöjä ei tule, kun on moninkertainen suodatus - näin kertovat kun kysytään. On se hienoa asua Mikkelissä, missä ESE pitää huolen energian tuotannosta. Taitaa vain "vihreät ja ruskeat niityt" olla Savonlinnasta, jossa hieman eri meno. Niin hinnoissa, kuin energian puhtaudessa.

        Mitä tulee sitten tähän "vuoden lämmittäjään" niin se maalämpö menee oikeasti näin: kun tarvitset 3/3 osaa lämpöä, tarvitset ko. lämmön tuottamiseen käyttää 1/3 osa sähköä. Eli kun tarvitset 24 000 kWh lämpöenergiaa, tarvitset sen tuottamiseen 8000 kWh sähköä.

        Mitä sitten tulee käyttökustannuksiin, investointeihin ja korjausinvestointeihin, on se täysin eri juttu.

        Mutta autoilusta sen verran, että autoverot kokonaan pois ladattavilta hybrideiltä ja sähköautoilta! Uusiutuu se autokanta äkkiä. Btw Huyndai aloittaa vetyautojen sarjatuotannon 2013 alusta...


      • Ruskeat niityt
        Pysytään autoissa kirjoitti:

        Voi ristus varjele, kun on taas fiksuutta... Jo ihan kokonaisen vuoden olet maalämmöllä lämmittänyt. Itse asun erittäin tyytyväisenä Suomen puhtaimman kaukolämmön asiakkaana ja käytän samaisen yrityksen puhdasta sähköä. Yritys tuottaa kaikesta energiasta yli 2/3-osaa puulla. Tosin hiukkaspäästöjä ei tule, kun on moninkertainen suodatus - näin kertovat kun kysytään. On se hienoa asua Mikkelissä, missä ESE pitää huolen energian tuotannosta. Taitaa vain "vihreät ja ruskeat niityt" olla Savonlinnasta, jossa hieman eri meno. Niin hinnoissa, kuin energian puhtaudessa.

        Mitä tulee sitten tähän "vuoden lämmittäjään" niin se maalämpö menee oikeasti näin: kun tarvitset 3/3 osaa lämpöä, tarvitset ko. lämmön tuottamiseen käyttää 1/3 osa sähköä. Eli kun tarvitset 24 000 kWh lämpöenergiaa, tarvitset sen tuottamiseen 8000 kWh sähköä.

        Mitä sitten tulee käyttökustannuksiin, investointeihin ja korjausinvestointeihin, on se täysin eri juttu.

        Mutta autoilusta sen verran, että autoverot kokonaan pois ladattavilta hybrideiltä ja sähköautoilta! Uusiutuu se autokanta äkkiä. Btw Huyndai aloittaa vetyautojen sarjatuotannon 2013 alusta...

        Ihan mikkeliläisiä tässä ollaan... Mutta lähin kaukolämpöputken pää on n. 5km päässä ja täällä "landella" on tuota puuta sen verran että sillä lämpiää taloni!! Maalämmölle muuttaminen toisi kustannuksia n. 15 000 €uroa ja nykyisin pitää olla kaikenmaailman luvatkin sen tekemiseen. Sitäpaitsi 5 miljoonainen kansa ei puunpoltolla tai saasteautolla ajelemalla tätä palloa pelasta tai tuhoa. Katseen kääntyessä esim itään voidaan ympäristökatastrofeja katsellakkin suoraansilmiin. Tosiaan tiputettaisiin noilta ympäristöystävällisiltä ajoneuvoilta verotusta ja uushankintahintaa, niin eiköhän puhdistu ilma. Valtiovarainministeriö tosin on jo käynyt neuvotteluja sähkön kovemmasta verottamisesta, kun puhutaan sähköautojen energiantarpeesta. Raha se menee siinäkin ympäristöarvojen edelle!!


    • Autoihin kyllästynyt

      Yhtään nyt väheksymättä lastesi kärsimystä, koko kirjoituksesi pisti ainakin minua naurattamaan. Mielessäni näen sinut närkästyneenä, jakkupuvussasi. Tarhasta haetut lapset turvaistuimissaan takapenkillä. Etupenkillä kallis laukku. Hyvin hoidetut kädet puristavat närkästyneinä Volvo citymaasturisi(näen mielessäni Volvon) rattia. Hiukset sitaistu trendikkään huolettomasti poninhännlle tsm.
      Anteeksi vaan mutta ilmeisen närkästynyt kirjoituksesi sai ainakin minut vain ainoastaan hyvälle tuulelle. Piti sitten syöksyä välittömästi kotiin päästyäsi koneelle, eikä vetää ensin henkeä ja kirjoittaa ajatuksella. Kaikesta huomaa asennoitumisesi elämään yleensä.

      • 22

        Minulle tuli taas alkuperäisestä kirjoituksesta mieleen että siinä kirjoitti joku parikymppinen jullikka joka halusi vain provota.


    • 2012

      Mikkelin kaupungin voi kokonaan lakkauttaa.Syy: Asukkaiden suunnaton typeryys!!

      • Tankard

        yksi tykkää


    • bmw is best

      tämänkin jutun alotti joku jolla on rahotuksen omistama velkane 20tonnin korealaine.aikuiset jauhaa paskaa vaikka ei oo vara ajaa kunnon saksalaisella käteisellä ostetulla.jos jonku auton savutus haittaaa nii ota loparit tukitöistäs.äläkkä pamlaa skeidaa.tässä juntti kylässä on muutaki tärkeempää kun sun nenäs

    • tottatotta

      bmw = 100% gay

    • tekoeko

      Samalla esim prisman katolle pitäisi saada sellainen säännös että alle 10000€ autolla ei saisi mennä ollenkaan, vituttaa parkkeerata paskaväen auton viereen, josta joku juoppo pois noustessaan kolhii maasturiani!! alle 10000€ autolle hyvä parkkipaikka on esim lidlin piha!!

      • *****************

        Eli sinä ett saa parkkeerata kuppasta 10 000 euron Kiaasi minun Lexus luxus maasturin viereen, mutta minä saan tunkea oman Leksuni vaikka sinun autoon kiinni.
        Oho! Nyt kolahti, ai sori. Jättää yhteystiedot? Miksi ihmeessä, onhan sulla varaa korjauttaa sun auton vahingot ja mulla varaa korjauttaa omani, miksi minun pitäisi maksaa kenenkään herrantertun auton lommoa, mutta sen köyhän auton korvaan mielelläni. Pitäisköshän tuota sun Rinalinlääkityksesi tasoa vähän laskea, kun Smartista loppu bensa, puhelimesta saldo ja pappa inte betala enää.
        Teet todellisen eko teon kun myyt autosi ja lakkaat käymästä vanhempiesi koneella.


    • köyhäpoikaoon

      Minusta parempi olisi vähintään 2011 mallit

    • Waltsu..........

      Vitun köyhät :P
      Mersu rules.

      • täysi ikäinen

        jos oot se valtsu ne paljo kirjottelis


    • huvittavaa

      Niinpä, vain velkaiset ajaisi kaupungilla uusilla autoillaan...

    • cash cash

      Voi teitä hölmöjä..tosirikas ajelee vaan pirssillä..oma auto on ihan turhake.

    • gasscay

      ite oot turhake vitun puli!!!

    • ekotekoja

      Jos kerta häiritsee vanhat autot noin paljon , niin pistäppä mongoloidi rahankeruukampanja pystyyn ja hanki vanhojen autojen omistajille uutta pirssiä alle.

      Joo ja todella hyvin ajateltu, alue missä ei saa ajaa kun 2000 luvun autoilla. Kyllä, minä voisin ajaa tuota asiaa eteenpäin........ Oletko sä tosissas?Tollanenki jos toteutuisi, niin voin kyllä kuvitella kun joku Nipokatti tokaisee, että: "Teme hei, me kyl päästään tällä super flash autollamme tonne kakstonnisten kaistalle. Mennään super prismaan! Onneks ei tarvi ajella tuolla saastuneella alempiarvosten kaistalla!" .
      Kaupan pihalle päästyään, ajaa vanha patu samaralla viereen ja nousee samaan aikaan autosta. No, nipokatti kävelee patun ohi vähän mulkasten, ihan juuri sen takia kun sillä on p aska auto. Patun ohi mentyään tokaisee nipokatti vielä Temelle : " Siis mä en kestä noitten alempiarvosten autoja! Onneks meillä on super flash auto, se ei savuta koskaan! Me ollaan ihmiskunnan eliittiä! Teme"

      Sit tuli kas mieleen tulevaisuuden Mikkeli, tiätkö vähän niinku leffoissa, missä rikkaat/ ylempiarvoiset ajaa taivaalla, köyhät pysyy maan pinnalla ja lämmittelee peltiämpärin ääressä. Maailma on hyvin saastunut, ja jos et asu yläilmoissa,niin sinulla köhii keuhkot ja on jättimäiset silmäpussit silmien alla. H elvetinmoinen saastepilvi ympäröi alamaailmaa, Sieltä kuuluu joka ilta tuskanhuutoja ja hirveää röhimistä. Sielläkin asuu yläilmoissa Nipokatti ja Teme... " Teme mä en kestä noita saastuneita alempiarvoisia! Onneks meillä on Hyper Flash auto ja Hyper Air-Condition Asunto! Mennään Teme huviajelulle kolmetonnisten kaistalle....me ollaan Teme ihmiskunnan eliittiä"

    • 2000-lukuistenKaista

      Ei vituta. En oo paskaväkeä. Ennemminkin huvittaa tollanen. 2000 luvun autojen kaista, Hei haloo!

    • twuöj

      ite jauhat omaa pikku piliäs ja unelmoit että ois joskus varaa muuhunkin ku pieneen kaljaan feliksissä

    • Komisario Freeman
    • 22 tuumaa

      Koppimopon renkaskoko tuo on?

    • Massimo Marone

      Kannattaa käydä lidlissä. Siellä näätte köyhiä paljon kerralla. Hiki vaan haisee, kun kuplauunot juoksee siellä tarjouksien perässä.

    • sanoeirahvaalle

      mä lähen lomailee mun faijan osakkeeseen madeiralle, tuun sit joulun aikaa takas moro köyhät (ps ikinä en oo töissä käyny ja auto on bmw x5)

    • Be My Woman

      Ai sä oot se leuhka spede..hyvää matkaa.

    • lada is best

      80% teitin uusista pilikoista on santanderin tai wahlroosin joten se siitä elvistelystä.ei teillä oo ku velkaa ja verenpainetta.

    • provo23

      hahaha tuli lumet maahan köyhät ajelee etuvetoautoillaan!! mä revittelen 4x4 maasturillani hahahah!!

    • DE DION BOUTON

      Ootko jo maksanut vekseli veturin.?

    • volga velka nälkä

      lapsellisia mamuja,jaksatte jauhaa paskaa.antaa savuta jos on varaa ostaa kirassia

    • provoako?

      miks kaikki nostaa tätä provopaskaa päivästä toiseen jättäkää nää omaan arvoon

      • provo?.

        Tää oli jo monta päivää poissa ja nyt itse nostit tämän?


    • verotilastoissa >200

      pitäis saaha sellainen laki, että vuoteen alle 50k tienaavat sais pakottaa kunnon ihmisille (meikäläisille) orjaks vaikka 100€ päiväkorvausta vastaan!!

    • safad

      ajelin tänään maasturillani, se on mukavaa ku ajella kun on korkeammalla kun muut autot, niinkuin itse olen korkeammalla kun tavalliset (köyhät) ihmiset!!! jotka voisi edelleen asioida lidlissä tai sitten oikeissa kaupoissa esim klo 20 jälkeen, vituttaa katsellä köyhiä jotka vikoja rahojaan laskee kassajonossa, menis oikeisiin töihin esim sijoittamaan asuntoihin niinku mä!!!

    • bmw 3

      Bmw menee mukavaa katella ku köyhät kateelisena kattelee mun bemmille

      • mieluummin konttaan

        Mullakii menee psyykkisesti kehnosti, mut ei mun silti tarttee bemmillä ajaa!


      • volvos80

        Joka on 316 vm,m5 lätkä persiissä paukkupullolla mustaks maalattu ja kuskilla lippahattu vinossa.


    • bmw 3

      aina se jättää sun homovolvos 100-0

    • bmw 3

      olikoha kirjoittaja eräs veijo, muistelen hänen ajelleen joskus volvolla!!!

      • volvo s80

        No kuuleppa nimeni ei ole Veijo.Auto on liikkumaväline en ole koskaan nähnyt autojen harrastavan seksiä,joten volvoni tuskin on homo.Eli sinun logiikallasi jos purkaamolla on kaksi volvoa päällekkäin ne homoilee,bmw:t lesboilee mutta mitka autot ovat bi-seksuaaleja.?


      • bemmit paaliin
        volvo s80 kirjoitti:

        No kuuleppa nimeni ei ole Veijo.Auto on liikkumaväline en ole koskaan nähnyt autojen harrastavan seksiä,joten volvoni tuskin on homo.Eli sinun logiikallasi jos purkaamolla on kaksi volvoa päällekkäin ne homoilee,bmw:t lesboilee mutta mitka autot ovat bi-seksuaaleja.?

        Bemmit Otavan metalliin ja kuskit moiskaan ni on ihmisten parempi elää.


    • fghjjhljkl

      12 vuotta vanha aloitus. Hei ettekö osaa aloittaa uusia viestiketjuja?

      • fhujj

        Elät vuotta 2024..
        Ketju joka tapauksessa uudempi kuin bemmit keskim Mikkelissä.f


    • persus tulessa

      sen takia että kaltaisesi urpot tukehtuvat pakokaasuun.

    • mopomies50cc

      Mä lopetin autoilun pari vuotta sitten. Alkujaan kun autoilun aloitin, niin ajattelin etten aja mitään turhia matkoja, mutta niin siinä vain kävi, että lyhyet kauppareissutkin tuli autoiltua ja ihan vain huvikseen ajelin.. niin, ihminen tottuu kaikkeen :D nyt olen tottunut taas pyöräilemään ja kävelemään kaikkialle. Seuraavaksi hankin mopon, tulee halvemmaksi ja yhtä nopea liikkua kaupunkialueella kuin autolla. Tulee halvemmaksikin .) Eipä sitä yksin kulkiessa tarvitse autoa.

    • bmw 3

      on mukavaa mennä ajelee bemmillä paskaväen asuinalueelle, katella ku siellä köyhät kulkee pää painuksissa!! Esim peitsarin s-market on muvava paikka käydä kattoo miltä köyhyys näyttää!!

    • oikeutta

      Köyhtä pitäis kaikki siirtää jonnekki leireille!! Köyhä on sellainen mikä ei elä omilla tuloillaan, eli siis tarvitsee jotain avustusta!!

    • totuuseipalatulessa

      asia tekstiä mutta oikeinkirjoitus hieman ontuu! XD

    • isi anna rahaa!

      BMW 3 kirjoittelee siellä isin kustantamalla älypuhelimella ja polkien karvanoppabemariaan, joka sekin on isukin ylläpitämä ja maksama.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe