Minkälaisia uroita Kajaanissa?

Sisko

Kertokaapas minkälaisia miehiä Kajaanista löytyy?
Onko komeita,kivoja,huumorintajuisia?
Sanavalmiita,eikä tuppisuisia murjottajia kuin on Helsingissä.
Olen katsellut pääkaupunkiseudun uroksia nyt ihan tarpeeksi!Vätyksiä eikä edes raavaan miehen näköisiä,kunnon suomalaisia miehiä!
Löytyykö ne vaan vanhempieni muistoista ja heidän ihailemistaan suomalaisista vanhoista leffoista?
Oli kuulemma ennen tosi miehiä.......

14

1833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIES

      Kajjaanista !

      Just kuvailemasi komistus, hikinen paita päällä
      reuhottaa, ja taatusti haisee.Pari ylintä nappia singahtanut jo pari vuotta sitten, kun karhun kanssa tappelin ohrapellon herruudesta.
      Rattorista justa hyppäsin ja heiniä kävin heittelemässä.Pinkeät lihakset hiestä kiiltelee.
      Raamia on ja ruista ranteessa.Sanaisa suu kohta viikon ajamattoman sängen keskellä.
      käet rasvassa kainaloita myöten ja lantalasta
      saappaisiin kuivunu ä`ää karisee pirtin lattialle.
      Sarkahousujeni kätköistä löysin suaven ja liippaan kourallisen sitä pälveeni ja kulaus kolinaa ja kajjaanin poikamies on valmis lauantai lavalle etsimään sua oi Hesan muija.

      saavuthan

      • Sisko

        Hui!Oikein hirvittää!Näin jo silmieni edessä tuollaisen Kaijjaanin uroon....Saunan kautta,kiitos!
        Nauroin,kun luin kuvauksesi!Tuollainen kai se "perin suomalainen mies"kai sitten on,mutta kun sieltä lannan alta pitäisi löytyä"rohkea ja rehti ja voimakas".Eikös meillä juuri sellaisia miehiä ennen ollut?Näin olen luullut ja kuullut.
        Kaikki muu uhoaminen kelpaa ja käy,mutta pesulla pitää käydä ensin.Saunan tuoksu käy...:)


      • MIES
        Sisko kirjoitti:

        Hui!Oikein hirvittää!Näin jo silmieni edessä tuollaisen Kaijjaanin uroon....Saunan kautta,kiitos!
        Nauroin,kun luin kuvauksesi!Tuollainen kai se "perin suomalainen mies"kai sitten on,mutta kun sieltä lannan alta pitäisi löytyä"rohkea ja rehti ja voimakas".Eikös meillä juuri sellaisia miehiä ennen ollut?Näin olen luullut ja kuullut.
        Kaikki muu uhoaminen kelpaa ja käy,mutta pesulla pitää käydä ensin.Saunan tuoksu käy...:)

        Moi,
        Eli mä oon se alkuperäinen `karhun kans painija`
        nuita vitun vääntäjiä valitettavasti riittää kyllä täällä.
        Mutta mitä haluaist vielä tietää kainuun ja erityisesti kajjaanin miehistä.No joo, täytyy kyllä myöntää, että kyllä mä savusaunan raikkaana sinne lavalle sitte kuiteski lähdin :)
        Mutta yks on tosi, että Hesaa ei olisi jos kainuun jätkiä ei olisi !!
        Kyllä se on meidän rakentama.
        Ja jatkuu edelleen.Siellä alan hommia vuosia tehneenä tiedän.
        Eli siellä jos missään voit bongata kainuun könsikkään.
        Surkeita ,tavattomia vätyksiä ne paikalliset hesalaiset ja lähialueen nösseröt.
        Ruumiillisesta työstä kun kyse ja puhe, niin ne tösseröt häviää ku .......

        no joo, mutta nyt ranka mettään ja kalat sitte pois verkosta..


      • Sisko
        MIES kirjoitti:

        Moi,
        Eli mä oon se alkuperäinen `karhun kans painija`
        nuita vitun vääntäjiä valitettavasti riittää kyllä täällä.
        Mutta mitä haluaist vielä tietää kainuun ja erityisesti kajjaanin miehistä.No joo, täytyy kyllä myöntää, että kyllä mä savusaunan raikkaana sinne lavalle sitte kuiteski lähdin :)
        Mutta yks on tosi, että Hesaa ei olisi jos kainuun jätkiä ei olisi !!
        Kyllä se on meidän rakentama.
        Ja jatkuu edelleen.Siellä alan hommia vuosia tehneenä tiedän.
        Eli siellä jos missään voit bongata kainuun könsikkään.
        Surkeita ,tavattomia vätyksiä ne paikalliset hesalaiset ja lähialueen nösseröt.
        Ruumiillisesta työstä kun kyse ja puhe, niin ne tösseröt häviää ku .......

        no joo, mutta nyt ranka mettään ja kalat sitte pois verkosta..

        Tuota kaikkea en tiennytkään?!Hyvä,kun valistat.
        Olen joskus ihmetellyt miten kurjalta pääkaupunkiseudulta kotoisin olevat armeijan kunditkin näyttävät.Eivät ne noin hengettömän näköisiä ennen olleet.Nyt ovat.Hiihtämäänkin pitää kuulemma opettaa.
        Itse en harrasta laskettelua,mutta tavallisilla suksilla olen hiihtänyt ja osaan myös.Nythän sekin on kuulemma muotia.
        Ikävää,kun joku heittää noin törkeätä tekstiä väliin.Jos mies todella suhtautuu naisiin noin,ei taatusti ansaitse ketään saadakaan.
        En oel tottunut kirjoittelemaan täällä millekään palstalle.Se,että asuu täällä,ei tarkoita että on aivan turmeltunut ja muuta.
        Meillä on pohjalaista ja karjalaista verta lähisuvussa ja itse olen tällainen muuten vaan suoraan ja liiankin avoimesti puhuva.
        En ole ikinä siellä päin käynytkään,mutta pitäisi joskus tulla.Tiedän,että Suomessa on hyviä ja hienoja miehiä vielä jossain jäljellä.Kohdalleni ei ole sellaista sattunut.Kehnot on nähty jo...
        Olen kuullut,ettei siellä ole tarpeeksi sopivia työpaikkoja.Kaikki tulevat tänne töihin.Onhan se surkeata ja väärin,että ihmisen pitää luopua rakkaasta kotiseudustaan ja jättää omaiset niin kauaksi.
        Itse en asu onneksi ihan kaupungissa.Luontoa on aina ollut ja paljon.Meri on vieressä ja paljon metsää.
        Minkälaista se seutu on missä "Mies"nimimerkki itse asuu?Ja meinaan tietysti sitä tavallista puhetta sisältävän viestin kirjoittajaa.:)


      • MIES
        Sisko kirjoitti:

        Tuota kaikkea en tiennytkään?!Hyvä,kun valistat.
        Olen joskus ihmetellyt miten kurjalta pääkaupunkiseudulta kotoisin olevat armeijan kunditkin näyttävät.Eivät ne noin hengettömän näköisiä ennen olleet.Nyt ovat.Hiihtämäänkin pitää kuulemma opettaa.
        Itse en harrasta laskettelua,mutta tavallisilla suksilla olen hiihtänyt ja osaan myös.Nythän sekin on kuulemma muotia.
        Ikävää,kun joku heittää noin törkeätä tekstiä väliin.Jos mies todella suhtautuu naisiin noin,ei taatusti ansaitse ketään saadakaan.
        En oel tottunut kirjoittelemaan täällä millekään palstalle.Se,että asuu täällä,ei tarkoita että on aivan turmeltunut ja muuta.
        Meillä on pohjalaista ja karjalaista verta lähisuvussa ja itse olen tällainen muuten vaan suoraan ja liiankin avoimesti puhuva.
        En ole ikinä siellä päin käynytkään,mutta pitäisi joskus tulla.Tiedän,että Suomessa on hyviä ja hienoja miehiä vielä jossain jäljellä.Kohdalleni ei ole sellaista sattunut.Kehnot on nähty jo...
        Olen kuullut,ettei siellä ole tarpeeksi sopivia työpaikkoja.Kaikki tulevat tänne töihin.Onhan se surkeata ja väärin,että ihmisen pitää luopua rakkaasta kotiseudustaan ja jättää omaiset niin kauaksi.
        Itse en asu onneksi ihan kaupungissa.Luontoa on aina ollut ja paljon.Meri on vieressä ja paljon metsää.
        Minkälaista se seutu on missä "Mies"nimimerkki itse asuu?Ja meinaan tietysti sitä tavallista puhetta sisältävän viestin kirjoittajaa.:)

        minä asustelen paskatunkijon kuppella,ja perkkaelen näetä kaloja.Eokko tuossa laettellee tulija muuripaan alle ja rupejaa kalakeiton tekkoon.Pennut tuossa jo näläkääsä huutaaki.


      • kjhgf
        MIES kirjoitti:

        Moi,
        Eli mä oon se alkuperäinen `karhun kans painija`
        nuita vitun vääntäjiä valitettavasti riittää kyllä täällä.
        Mutta mitä haluaist vielä tietää kainuun ja erityisesti kajjaanin miehistä.No joo, täytyy kyllä myöntää, että kyllä mä savusaunan raikkaana sinne lavalle sitte kuiteski lähdin :)
        Mutta yks on tosi, että Hesaa ei olisi jos kainuun jätkiä ei olisi !!
        Kyllä se on meidän rakentama.
        Ja jatkuu edelleen.Siellä alan hommia vuosia tehneenä tiedän.
        Eli siellä jos missään voit bongata kainuun könsikkään.
        Surkeita ,tavattomia vätyksiä ne paikalliset hesalaiset ja lähialueen nösseröt.
        Ruumiillisesta työstä kun kyse ja puhe, niin ne tösseröt häviää ku .......

        no joo, mutta nyt ranka mettään ja kalat sitte pois verkosta..

        Ilmankos ne on huonoja taloja kun landebaukut ovat tehneet humallassa niitä.


    • ari

      kyllä uroita löytyy sisko kulta mutta löytyykö laadukasta naarasta?

    • Viriili kolli

      Täältä löytyy.. on kauhee kova kanki.

    • alvar romppainen

      Täällä se miestenmies seikkailee just paskalta tulin taisi vähän lorahtaa houssuun . Mutta eihän sillä ole väliä ,eipähän tartte sitte tedoranttia terve tulloo vaan.

    • Elin ennen puutteess

      Kuule Sisko,unohda kainuun kankeat ja jos haluat itsellesi tosi Uroksen ota Pohjalainen Mies.Kun oppii ymmärtämään heidän ihmeellisen huumorintajun,elämä onkin yhtä juhlaa....

    • jormas
    • Mies ku Sus

      Moikka.
      Teen tulet mehtään ja lämmitän sauna.
      Munasillaa paistan nuotiolla makkarat, käyn saunas ja juon kossut.
      Juoksen alasti pitkin mehtä kangasta ja ulvon ku susi.
      Ooon mies.

    • Kainuunmiäs

      Naisen puutteessa ulvon, varsinkin täydenkuun aikaan.

    • Mies ku Sus

      Juoksen edelleen metsässä alasti ulvoen ja karjuen.
      Vielä väittävät että tunteita ei näytetä.
      Ei oo 10 km sätteellä yhtää elikkoo ku juoksivat pakkoo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe