Palstan paras ennustaja on Jarmo

Ennustettu on

Ennustaja Jarmo on mielestäni paras ennustaja , minkä täältä olen löytänyt.
En olisi edes uskonut miten todenmukainen ennustus voi olla.

57

1295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen23

      Toivon kyllä että jarmon minulle tekemä katsanta pitäisi paikkansa :-) tuleva siis..

    • Sade

      En voi kehua kun mulle ei ruvennut edes katsomaan. Millä perusteella mahtaa valita?

    • Vastaan aina kaikille, jotka ottavat yhteyden sähköpostilla!
      Näillä palstoilla vastaan vain harvoille, koska kysyjiä on niin paljon.
      Sähköpostit menevät joskus junkmail osastolle, enkä niitä näe.
      Silloin en tietenkään voi vastata, jos en viestiäsi saa.
      Ei ole mitään perustetta, etten voi vastata.
      Kaikkiin sähköposti visteihin olen aina vastannut ja vastaan myös jatkossakin.

      • tulkintasi saanut

        Hei Jarmo. Vieläkö teet tulkintoja?


      • LLN

    • työtön kysyjä

      se on raha joka aina ratkaisee...ensin kosiskellaan ilmaisena ja siten o aletaankin ennustamaan tarkkoja juttuja kun tilaat rahaa tilille periaatteella.valitettavan yleistä ilmaispalstoilla.jarmohan ei pahemmin vastaa,ilmaisella palstalla.ainakaan mukke kertaakaan.rasisitiko?

    • Sade

      Nyt sain ennustuksen, kun laitoin uudemman kerran, ei ollut entinen sitten mennyt perille. Kiitos Jarmo ja anteeksi epäilykseni.

      • ajatusta..

        Miksi kenenkään sitten pitäisi ilmaiseksi ennustaa toiselle? Sehän vaatii kykyä, harkintaa lahjoja ja taitoa sekä aikaa.. Ethän sinäkään ilmaiseksi jaa omaa aikaasi ja taitjasi kaikille tuntemattomille?


    • odotusta1

      onko teillä ennustuksen saaminen kestänyt kui kauan Jarmolta?

      • +++

        meni vaan pari päivää


    • Etsijä!

      Eipä ole tietoa hänen sähköpostiosoitetta.

      • Etsijä!

        Etsin googlella hänen sivunsa ja helposti löysinkin, joten lähetin hänelle postia. Nyt jääkäämme odottamaan.


    • Tallaaja.

      Jarmo on hyvä ja symppis!

    • Etsijä!

      Kyllä Jamo lähetti nopeasti vastaukset. Ei ollut mikään lyhyt, vaan pitkä viesti.

      Jarmo kertoi selvästi mitä kortit näkee. Ei antanut ympäri pyöreitä neuvoja, niin kuin yleensä "ennustajat" näillä palstoilla antaa.

      • Ei kahta kolmatta

        Ja mitä makso? Kerrothan meille?


      • Etsijä!
        Ei kahta kolmatta kirjoitti:

        Ja mitä makso? Kerrothan meille?

        Ota itse selvää googlella, sillä täällä palstoilla ei saa mainostaa hintoja.


    • Ollako vai eikö olla

      Miksi Jarmo eräällä sivulla kertoo maailmanlopusta2012 , mutta silti hän ennustaa vuoden 2013 tapahtumat, jotka näkee korteista. Menee hieman ristiin nuo enustukset.

    • ihan oikeest

      kokeilkaa Kristallikelloa, kotisivut ja sähköposti&kotisivut löytyy googlettamalla, vastaus kesti mulla puoli tuntia ja oli melkoisen tarkasti kuvattu ennustus ainakin ny tähän asti! Eikä tule mitään katastrofiennusteita vaan todella asiallista tekstiä.. tosin maksun ottaa kyll ennen kuin katsoo.

    • Hyvin sujuu..

      Samaa mieltä, näki menneisyydenkin tarkasti tuo kristallikello eikä tullut mitään maailmanloppu tms hämärää juttua.. asiallinen nainen!

    • tonttuilija1

      ympäripyöreitä kertoili.rahatuksen makua.

      • ilosanomat

        minä sain aika tarkan ennustuksen itselle tulevaan ja menneeseenkin Kristallikellolta!


      • Ilmoittaja!

        Sorry vaan, mutta sä et ole halvin! Olit jättänyt asiattoman viestisi tuonne Suhteet-palstalle, joten ilmoitin ylläpidolle ja se viesti poistettiin!


    • tonttuilija1

      hei

      puhuin jarmosta. sinulta kristallikello en ole koskaan pyytänyt tulkintaa. paha mieli jäi kun toiset eivät ota vastuuta.uskon kyllä että on näitäkin jotka tekevät tätä sydämellään, nyt vaan ei sellainen sattunut minun kohdalle.

    • Höpöppppkko

      Jarmo on surkea kertoi minulle, että marras-joulukuu tulee olemaan onnellista aikaa minulle. No kaveri kuoli, typaikka meni, rahaongelmat alkoi, koir kuoli, että se siitä sitten.

    • huuhaaata1

      minulle jarmo kertoi töistä jossa saan ylennyksen, en edes ole töissä eikä kyllä hetkees aikomustakaan mennä. Juu sepustus oli pitkä. lisäkysymyksiin ei näköjään vastaa vaikka siitä maksaisi. onneksi nina kallio on kyllä tiennyt tarkkaankin tulevat, eikä edes kallis. mielummin maksan parisymppiä enempi kuin kuuntelen sontaa. toiinen kristallisilta puhuu töistä. hitto olisikin täitä, mutta kun ei ole

    • humpuukia3

      Kristallikellon ennustus oli onneton, ensin kysellään hirveästi, sitten kirjoitetaan yleispäteviä juttuja, jotka tajuaa vaikkei ennustaja olekkaan. Mitään oikeaa ei ollut mihinkään ei vastattu. Surkeaa yleishömppää, puhui menneisyydestä ei nykyajasta.

      • humpuukia3

        Minulta kyselit 2 otteeseen ja ei tullut kyllä mitään tietoa ellei kysynyt jotain ja niihinkää mitä kysyin et osannut vastata kunnolla.Kerroin itsestäni aika paljon sinulle, niiden perusteella vaikka naapurini olisi osannut tehdä tulkinnan.
        Mustamaalaamista tämä ei ole, vaan tyytymätön asiakas.
        Sinä et nähnyt minulle mutta voit toki nähdä toiselle.
        En viitsinyt enään 3 kertaa kertoa itsestäni jotakin, vielä lisää, joten en antanut palautetta. No nyt sitä sait.


    • hiisi79

      voi kekki..ja ite juuri tilasin tuolta kristallikellolta tulkinnan :( en ole vielä sitä saanut mutta toivottavasti ei tarvi pettyä :( jarmolta sain hyvän tulkinnan kuukausia sitten :)

    • maaja2

      googlettakaa sieluntulkki

    • höpöhöpö..

      joopa-joo.. ensin haukutaan kristallikello, seuraava tyyppi (ellei sama) kehuu tunnin päästä tota jarmoa.. aika omituinen "sattumus" näin nopeesti..

    • mustasilmäsusannaa

      No mulle ainaki tuli kristallikellolta tosi tarkka tulkinta ja oon ollu häneen tosi tyytyväine.. Kaikille ei kai kemiat osu kohdilleen. Muutenki ystävällinen ja symppis tyyppi, mut kaikkia ei voi kai miellyttää..

    • hanka

      googlettakaa kristallikello, sain laajan tulkinnan edullisesti..

      • joskus myös ale

        googlettakaa höpönassun pesä, saa laaja tulkinnan edullisesti.


    • Häntä kokeillut.

      Jarmo ennusti että löydän ystävän tai kumppanin marraskuussa jonka kanssa jaan ilot ja surut ym. Mikään ennustuksista ei toteutunut

    • Huomannut

      vAROITUKSEN SANA Sieluntulkki ja kristallikello ovaat yksi ja samahenkilö.
      Kummankaan kohdalla ennustus ei toteutunut millään muotoa.

      • taas yksi...

        Höpöhöpö.. Eivät todellakaan ole, huono provo..


    • Nainen vain ♥

      Jarmo ennusti että saan maaliskuun ja huhtikuun välissä uuden miehen. Se jotenkin viittaa työpaikkaan, lähellä asuu minua tai minun työpaikan lähellä, tai hän on samassa työpaikassa kuin minä.

      Eräs mies antoi eilen minulle puhelinumeronsa. Pari viikkoa sitten hän kertoi minulle, että on ihastunut minuun. Hän on nimittäin samassa työpaikassa kuin minä. Yllättynyt minä tietty olin, mutta mutta, mies on varattu, joten pidän sormeni kaukana hänestä.

      Mies on jo pitemmän aikaa viihtynyt minun seurassani, mutta emme näe yleensä töiden jälkeen toisiamme eikä vapaa-ajalla.

      Saa nähdä mitä se kevät tosiaan tuo.

    • vaaleevilli

      Kristallikello ennusti että saan uuden työn jota hain, näin kävi.. ihanaa!

    • Näin on

      Minulle vastasi molemmat kristallikello, sekä sieluntulkki samanpituisen viestin ja suurinpiirtein samoilla sanoilla. Ei ole provo, vaan ihan tosi asia. Minulle ennustivat molemmat, että työtä saan vasta helmikuussa ja sitä tarjotaan helmikuussa, no kuinkas kävikään sain 3 työpaikkaa marraskuussa, en ollut työtön päivääkään ja sain valita mihin menen, että se siitä

    • ihan pskaa

      Kristalli asuu Forssassa, sieluntulkin asuinpaikka tästä todella kaukana. Lisäksi heillä on eri nimet..molemmilla omat kotisivut mistä huomaa että ovat ihan eri ihmisiä.. Mietippä vähän mitä kirjoittelet että on muka sama henkilö, tuohan on jo kunnianloukkausta! Meinaan molemmat ovat tulkinneet myös minulle eikä ole moittimista ollut..

    • UUUU

      Ei muuta kun syytettä vetämään, no ainiin suomessahan sattuu olemaan tuo sananvapaus! :) Sinä saat olla omaa mieltäsi, minä omaa mieltäni. Kuka tahansa voi väittää asuvansa, vaikka kuussa. Kunnianloukkausta tuskimpa. Hei kaveri nyt ei olla Amerikassa vaan Suomessa!
      Jos sinulla ei moittimista niin hyvä, minä puolestani en saanut rahoilleni yhtikäs mitään vastinetta.

    • kärpässieniä?..

      Toi on vetänyt liikaa aineita kun näkee jo salaliittoteoroitakin eri näkijöiden kohdalla.. Huvittava tapaus kerrassaan ;))

    • uuuuu

      Mukavaa, että olen huvittava, olen oikein otettu. Kiitos sinulle huumorintajuinen, voisi sanoa jopa vähän älyvapaaksikkin :)

    • hyvät on liksat

      Jarmo kirjoitti pitkän tulkinnan ja nyt odotellaanko että tapahtuuko. hieman kuitenkin ympäripyöreitä, puhui että töissä saan ylennyksen ja olen kyllä työttömänä, ellei kotihommia lasketa työksi.
      nina kallio on hyvä kesti kauemmin ennen kuin alkoi tapahtumaan mutta sitten tapahtui rytinällä. claudia puhuu ihan soopaa, tai puhuttaa asiakasta ja ihansairaan kallis, puoltuntia ja 70e

    • edelleen odottava...

      hyvät on liksat: miten kauan meni ennen kuin ninan tulkinnat rupesi tapahtumaan??

      • kaikkea kokeiltu

        kenen tulkintaa odotat tapahtuneeksi? Jarmon, jarmolta otin juuri hiljattain joten en osaa sanoa siitä muutakun että puhui että nykyisessä työssäni...hm.... mä en ole töissä eikä sellaista näköpiirissäkään ole. Claudian hinta oli kyllä suolainen ja kaksi kertaa olen käynyt kummallakin kerralla se tavallaan hienosti kyllä kyseli minulta asioita, ei kyllä tiennyt mitään, ystäväni meni hänen jälkeensä ja ystäväni mies petti ystävääni jatkuvasti, claudia ei kyllä tätä nähnyt. Ninan tulkinta meni lähelle puolta vuotta ja sitten alkoi asioita tapahtumaan


    • Odotan ;-)

      Minua myös kiinnostaa kauanko teillä yleensä on mennyt että Ninan tulkinnat toteutuu, jos ovat toteutuakseen ? Mulla mennyt n 10 kk, jotain pientä on toteutunut.

    • kauriskorppari

      minulle näki Kristallikello että mieheni ei tue minua, ja mm koko taloutemme on harteillani, samoin lastenhoito yms.. siis suurimman osan näki, joku alue jäi kuulema peittoon. ihan tyytyväinen olen että näki noinkin paljon. Sitten oli tämä Jarmo joka ei minulle nähnyt mitään kuten mulla on mennyt..

    • sinne meni

      Tilasin viimevuonna vuositulkinnan Jarmolta ja mik''n ei mennyt oikein.. vaikka kertoi todella paljon asioita. Tuli sellainen olo, ettei ollut se henkil; joka joskus antoi minulle tosi osuvan ilmaisen tulkinnan muutama vuosi takaperin.

    • Nainen ♥

      Jarmon ennustus ei toiminut mitenkään ja tästä on aikaa puolitoista vuotta kun sain Jarmolta sen ennustuksen.

    • ennustuskia

      Ennustaja Jarmo antoi ennustuksen yhteydessä onnennumerot Lottoon, jolla voitin kuus lisänumero tuloksella sellaisen summan rahaa, jolla maksoin velkani kokonaan pois ja vielä jäi ylikin.

    • koposenkuikka

      Jaahas, kahtelen tuota Jarmoa, porissa näkkyy palaveriaan pitävän puutalossa...nnnnn
      nnnn... jaahas rumakin on ukko...

    • eukon kutale

      Sanompahan vaan että Jarmon ennustus oli minua kohtaan sellainen etten tuntenut siitä itseäni lainkaan, onhan minulla jo elämänkokemusta vuosikymmenet ja ehkä tiedän tunteeni mitä ne ovat, vaikka tie on ollut kivikkoinen ja risuinen.
      Otaksuin että osa oli suoraan tai sitten muunteltua tekstiä psykologian kirjoista, on tullut luettua niitäkin jonkun verran.
      Ja sitten ne lotto-tai onnennrot, niillä ei ole tullut yhtään mitään, vaikka niin lupasi että ne tuottaa tuloksen, montakohan vuotta niitä pitää pitää 3 vuosi on tässä menossa, eikä kertaakaan voittoa.
      Mutta eipä mitään, ennuste on tallessa tietokoneella ja kun olen vilkaissut sitä niin huvittaa koko kirjoitus, ei millään pahalla mutta ne metodit joita hän esittää ei kyllä minulle realistille jalat maassa olevalle käy yhtään. En ole herkkä enkä tarvii lääkkeitä, enkä suggeroi itseäni, enkä tarvii hypnoosia.... ja ne vitamiinit sitten, jokainen tietää D- ja muut mitä tarvii.....

    • Ennnustaja Jarmo..

      Perustan pian uudet kotisivut ja alan taas ennustamaan kaikille halukkaille. Myös loton onnennumerot ovat mukana. (Jotkut ovat voittaneet niillä isojakin summia, olen saanut tästä paljon palautetta.)
      Terveisin Ennustaja Jarmo, Rovaniemi.

    • Pimpeli Pam

      Jarmo vastailee tuolla ennustukset sivulla ja etsii asiakkaita.
      Tästä mainoksesta on tehty ilmoitus.
      Osoitteen mainostaminen on kiellettyä.

      • Tyytyväinen Nainen

        Mitä väliä vaikka mainostaakin? Kaikkihan sitä tekevät. Turhaa nipottamista sinulta, ihme "ilmiantaja". Kuvitteletko että jokaista valitustasi kuunnellaan? Hankkisit jo elämän ja lakkaa kitisemästä. Olet kyllä typerä.


    • IsäMatteontutkimuksia

      kyllä kyllä ja eieiei ja ehkä

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe