POJAT!!!! TEIDÄN KUULUU TEHDÄ ALOITE!!!!

(;;;;

Takokaa se kalloihinne ! Koska kaikki tytöt odottaa niin :) vinkkinä vaan !

23

355

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      U DON'T SAY

      • joojoojoojuujii

        MIKS HELVETISSÄ AINA POIKIEN PITÄÄ EN YMMÄRRÄ !!!!


      • Ömmmmm
        joojoojoojuujii kirjoitti:

        MIKS HELVETISSÄ AINA POIKIEN PITÄÄ EN YMMÄRRÄ !!!!

        Oon ite tyttö ja oon tehny alotteen. Onko sillä nyt nii väliä kumpi sen tekee?


      • siinä sulle
        Ömmmmm kirjoitti:

        Oon ite tyttö ja oon tehny alotteen. Onko sillä nyt nii väliä kumpi sen tekee?

        Kolme yleistä faktaa pojista. (on olemassa myös poikkeuksia)
        1. Pojat eivät ole ajatusten lukioita, joten ei voida tietää milloin tyttö haluaa olla pojan kanssa ja varsinkin KENEN pojan.
        2. Tarvitsee olla varma itseluottamus mikä on nykyajan nuorisolla vähäistä.
        3. Jos poika ei yksinkertaisesti halua tehdä aloitetta


    • Rex Vulpes

      Monella on niin että pojan pitää tehdä aloite, mun mielestä ihan jees,MUTTA heti kun joku ei niin hyvän näköinen. etc ottaa yhteyttä ollaan heti haukkumassa kys. poikaa/tyttöä(kin) kavereille. P

    • nou.

      NO U!

    • janne .

      TYTÖT!!!! TEIDÄN KUULUU TEHDÄ ALOITE!!!!

      Takokaa se kalloihinne ! Koska kaikki pojat odottaa niin :) vinkkinä vaan !

      Mitäs väliä sillä on oikeesaa kumpi sen tekee...

      • Särkynyt sydän

        "Mitäs väliä sillä on oikeesaa kumpi sen tekee... "
        Jep, itekkin oisin tehny aloteen jos se jätkä ei ois häippässy siitä koulust jossa me oltiin kummatki ;( seki kuullemma tykkäs musta, ja kaikki luuli et vihasin sitä niiku muut meijä luokan tytöt....
        Nyt se on myöhästä... ku sil ei oo facee en tiiä osotetta tai lukujärjestystä, mut tiiän sen tän hetkisen koulun... laiha lohtu mut lohtu sekin ;,)


      • Htbfjch

        POJAT!!! TEIDÄN KUULUU TEHDÄ ALOITE!!!! Takokaa se kalloihinne ! Koska kaikki pojat odottaa niin :) vinkkinä vaan !


    • t31n1 H1tl3r1

      Tässähän teet sitten aloitteen, kun aina tulet torjutuksi...
      Ei kamalasti hölli tehdä aloitetta, kun tietää joutuvansa joka tapauksessa torjutuksi.......

      • No niinpä!

        Ja vaikka sä tekisitkin aina sen aloitteen lopulta saat pleijerin maineen.

        Mut, joo, eipä rohkase alotetta tekemään kun kaikki tytöt tähän mennessä kieltäytyneet. Tai kai mä sit vaan oon täys kusipää.


    • ajkdakdjasakdjdadas

      Niin aijai, pitää olla niin tasa-arvoa kaikessa. Ei sillä ole väliä jos pojat saavat aina pakit ja tytöt vain passiivisena odottelvat, että kaikki tuodaan kultalautasella nenäneteen.

      Miksi hitossa tämmösissä asioissa ei voida ajatella sitten yhtään modernimmin?

    • asdfthihi

      No eikä kuulu. Alotten voi tehdä tyttö tai poika. Oma poikakaveri teki aloitteen mutta olisin voinu itekki :D mut mä olin kyl ihan sulaa vahaa kunn se tuli sen tekeen.. :)

    • mitenniin kuuluu?

      • mrrrr... -.- -.- -.-

        ei pahalla, mut mua häiritsee ku sä pyörit kokoajan tällä NUORTEN palstalla -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-....


      • mrrrr... -.- -.- -.- kirjoitti:

        ei pahalla, mut mua häiritsee ku sä pyörit kokoajan tällä NUORTEN palstalla -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-....

        Sua häiritsee, kun nuori pyörii nuorten palstalla?


      • Derskutarallaa
        mulku kirjoitti:

        Sua häiritsee, kun nuori pyörii nuorten palstalla?

        Mulkukin on asiallinen koska me kaikki tykkäämmä kuulla narsistisen sarkastista kritiikkiä itsestämme.


      • Derskutarallaa kirjoitti:

        Mulkukin on asiallinen koska me kaikki tykkäämmä kuulla narsistisen sarkastista kritiikkiä itsestämme.

        Oliskos jotain perustelun tynkää, että millä tavalla mun jutut on narsistisen sarkastista kritiikkiä teistä? Kyllä mä ihan vaan mielipiteitä arvostelen ja kyseenalaistan ja näin kirvoitan keskustelua. Eikös se ole keskustelupalstan tarkoitus?


    • Humpla

      Tytöt eivät tee samalla tavalla aloitteita kuin pojat, vaan flirttailevat ja antavat pieniä merkkejä, joiden poikien pitäisi sitten huomata.

      Jos pidätte jostain tytöstä, niin menkää tekemään se aloite älkääkä odottako, että hän sitä tekee, sillä joku toinen jätkä on kyllä valmis toimimaan ja nappaa teidän naisenne edestänne.

      • Amen !

        Nimenomaan!


      • Mitenniin pitäisi?


    • huehue1

      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ________
      . . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~.,
      . . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-.,
      . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
      . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\,
      . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
      . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
      . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
      . . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
      . . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
      . . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
      . . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
      . . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
      . . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
      . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
      . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\
      . . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__
      ,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
      . .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\
      . . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\
      . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``

    • Niinsejoskusmenee

      "Koska kaikki tytöt odottaa niin". Eikä odota. Tiedän useampia tapauksia, joissa tyttö on tehnyt aloitteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe