Isolle uimapuku

IsoTyty

Minkälainen uimapuku ois hyvä/hyvän näkönen kokoa 46-50 kokoselle nuorelle tytölle?

16

1846

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IsoTyty

      tai no.. naiselle (25v.)

    • olen 50-54

      Finwearin peruskokouimapuku on hyvä. Siinä on rintojen kohdalla ommeltu saumat niin että, puku on päällä ryhdikkään näköinen. Myös Delffi uimapuvuissa on hyvän mallisia ja näköisiä. Sellainen puku missä ei ole rintojen kohdalla oikein mitään niin isorintaisella se ei ole ryhdikäs jos rinnat vaan "pullottaa" minne sattuu siinä puvun alla. Finnwear pukuja on vaihtelevasti Prismoissa ja Tarjoustaloissa , N. 30€ ja Delffin pukuja on Prismoissa . 49,90€. Varmasti hintansa väärti, on hyvin klooria kestävä.

    • IsoTyty

      Ok, minulla tosin on pieni rintavarustus kyllä... No, eiköhän sen joskus löydä. Toivottavasti ainaki.

    • olen 50-54

      Delffi pukuja kannattaa ainakin katsoa, niitä on eri mallisia ja hintaisia. Ainakin minun mielestä ovat hyvän näköisiä..

    • vihanenuimari

      Tulinkii ettimää täältä tietoo et mistähä helvetistä löytyis trendikkäitä uimapukuja, mut ei niinku samperi MISTÄÄ. Hirveitä kaikki.

      • Valitettavaa

        Isossa koossa ei valmisteta trendikkäitä uimapukuja kun valmistaja / sisäänostaja luulee että lihavat naiset haluavat vain täysin peittävää perusuikkaria.


    • vieras3

      perusuikkari voi ollakin hyvin yksinkertainen, sillä se päällähän pitää voida uida ja harrastaa esim. vesijuoksua. uikkarin pitää pysyä päällä ja pitää tissit uikkarin sisällä.
      ns. näyttäymisuikkari on sit asia erikseen :)

    • Mummeli

      No, mistä saa kunnollisia silkkiyöpaitoja, sellaisia kuin "ennen tehtiin"? Maksaakin saa, vaan kun ei löydy!

      • Toinen mummeli

        Tämä ei oikein kuulu tähän ketjuun, mutta vastataan. Oikeasta silkistä tehtäviä silkkiyöpaitoja löytää jostain erikoisliikkeestä. Mutta niitä mummelin nuoruusajan "silkkiyöpaitoja" (sekoitemateriaalia) löytyy ainakin Tallinnasta halpismyymälöistä. Ovat yleensä jostain "eksoottisesta" maasta kotoisin, esimerkiksi Turkista tai kauempaa idästä. Käyttämäni pitkä "silkkiyöpaita" näyttää olevan kotoisin Koreasta eikä valmistusmateriaalia ole mainittu missään. Tuntuu juuri siltä wanhan ajan silkkiyöpaidalta ja on mukava nukkuessa.


    • kiva päällä

      Isolle tytölle on paras uimamekko! Peittää sopivasti ja on "huolettoman" oloinen yllä! Ellokselta saa ja isojakin kokoja.

    • vierasvieras2

      eiks se hiosta se ns. silkkiyöpaita, jos on jotain tekokuitua?

      • Toinen mummeli

        Riippuu kuidusta, omani ei ainakaan hiosta tuntuu mukavan ilmavalta.


    • 42-44

      Uimamekot on tosiaan hieno juttu. Monet isot ihmiset ahtautuu aivan liian pieniin uikkareihin ja se on todella vaikean näköistä. Uimamekko, päinvastoin kuin monet kuvittelevat, näyttää tosi hienolta isonkin ihmisen päällä.

      • 50-52

        On huomattu ja omistanikin muutaman erityyppisen. Ellokselta tuli ostettua sen mallinen jossa on sisällä täydellinen kokouimapuku joka on napakkaa muotoilevaa kangasta ja päällä kiinteästi erillinen lyhyt mekko. Pari mallia on pelkkä mekko johon voi yhdistää haluamansa alaosan. Uidessa käytän bikini- tai shortsimallia. Joskus noita on tullut käytettyä ihan kesäasuna yhdistämällä alaosaksi tiukat caprit tai fillarishortsit. Tämä erillinen mekko onkin paras kun minulla on nuo mittasuhteet "väärinpäin" eli yläosa vaatii isomman numeron mutta lantio ei olekaan "samaa paria" ja käytän pienempää numeroa ala-osassa.


    • 48D uimapuku

      Tilasin verkkokauppa feminellistä semmoisen 48D kokoisen Sunflair Bacic uimapuvun missä pehmustetut kupit ja leveät olkaimet, hintaa yli 80€ mutta laadukas ja rintoja tukeva malli.

      Uusivat mallistoaan isojen naisten uikkarimallistoaan ja keväällä tulossa lisää uikkareita muutama kesämekko samaa sarjaa..

      Lisää tällaisia firmoja, jos tiedätte lisää kotimaisia verkkokauppoja jotka myyyvät isojen naisten uima asuja niin linkkejä tänne kiitos =)

    • kesämekko kokoa 48

      Hei niitä kesämekkoja tuli sinne Feminellille.
      Ihania...toivottavasti tulee enemmän kuin nuo kaksi mallia.
      Ei ollut myöskään mekkouikkareita mutta muutama kiva uikkarimalli kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe