Farkut joissa vetoketju takana

0+1

Missä myydään farkkuja, joissa on vetoketju takana? Olen nähnyt niitä kadulla mutta en liikkeissä. Mielellään farkunväriset tai mustat kiiltävät.

18

2949

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi!

      Minulla on Jim&Jill:istä ostetut mustat farkut joissa on vetoketju takana,ja ostin ne pari päivää sitten,joten Jim&Jillistä löytyy!=)

      • 0+1

        Kiitos tiedosta. Tulipa eteen ketju jota ei löydy pääkaupunkiseudulta. Näin ei usein käy. Onkohan joku ostanut pääkaupunkiseudulta?


      • ihan pellet pöxyt

        Sellaiset pöksyt on kerrassaan kammottavat!
        Suora vetoketju persvakoon. HYI!


      • khakihousut
        ihan pellet pöxyt kirjoitti:

        Sellaiset pöksyt on kerrassaan kammottavat!
        Suora vetoketju persvakoon. HYI!

        Mikä tarve sulla on toisten persettä katsoa? Useimmitenhän vetoketju, oli se edessä tai takana, jää paidan alle eikä se näy. Oletpas sinä rouva ahdasmielinen. Hyihyi.


    • Moi!

      Anteeksi,mutta en ymmäträny sun kysymystä??=DD

    • vastaan...

      ...vaikken tiedäkään. Mietin, että eikös tuo Forumista löydy vaan ei ainakaan sivujen mukaan Helsingistö eikö Espoostakaan. Itse olen joskus nähnyt joskus noita housuja esim. Vero Modassa tai Vilassa. Saattaisi löytyä myös Sisleyltä.

      • pieces

        http://pieces.com/

        Funky high waist leggins on ne joita varmaan etsit. Löytyy siis kaikista liikkeistä, jotka myyvät bestsellerin tavaraa. Only, Vila, Veromoda, Pieces. Värivalikoima on laaja.


    • hoho

      Pitäähän se tytöilläkin olla peräluukku :)

    • Juu Veromodasta ainakin löytyy :)

    • minkä vuoksi

      Miksi housuissa pitää olla vetskari takana? Joskus näkee jakkujen kanssa lyhyitä hameitakin joissa on vetskari takana. En itse koskaan sellaisia ole käyttänyt. Onko ne sitten jollain lailla käytännöllisemmät, helpommat vessassa käynnin kannalta vai mitä?

      • onnettomuus vaanii

        Siinä voi olla vahinko lähellä jos iskee armoton pissahätä ja takana oleva vetskari jää jumiin:D


      • rouvasihmiset.

        Kysymys kuuluu, että miksi ei? Onhan joissain hameissa esim. vetoketju sivussa. Tai mekoissa takana. Mikä estää laittamasta vetoketjua farkuissakin taakse tai sivulle tai jättää sen kokonaan pois? En ymmärrä näitä jotka vieroksuu kaikkea uutta ja hiukan erilaista. Aivan hirveän radikaalia, eikö niin?

        Ja aloittajalle, itse ostin ainakin farkku sortsit, joissa on vetoketju takana, micksistä. Todennäköisesti sieltä löytyy myös pitkälahkeisia.


      • ällöt ovat
        onnettomuus vaanii kirjoitti:

        Siinä voi olla vahinko lähellä jos iskee armoton pissahätä ja takana oleva vetskari jää jumiin:D

        Niin jos vaikka alkkarit jää vetoketjun väliin. Edessä olevasta vetoketjusta voi
        yrittää itse irrottaa mutta melko käärmenainen saa olla jos taipuu kattoon taakse.
        Eikö takavetoketju paina istuessa jos on tiukat farkut ja mihin uponnee pitempi
        vetskari.. Taas on tehty " jotain uutta " että saatais ostajia..


    • Yoloness

      Miks jotkut haluu semmuiset miettikää jos joku tulee ja aukasee sen vetskarin sillee "grrr"

    • Ninni28v

      yökerhon tungoksessa peppu vetoketju farkuista olisi esim. jonkun hyvä avata, jos toinen kävelee edessä. Onneksi itsellä on hyvä lukko farkuissa vetoketjussa takana pepulla, niin sen tuntee kyllä, jos joku koskettaa peppua siltä kohdalta. Sormille sais kyllä heti, jos yritttäisi vetää auki...

      • embarrassed

        Entä vahinko ? että vetokeju aukenee itsekseen vaikka istuessa tai kyykistyessä ? sitten kun nousee seisomaan tai lähtee kävelemään niin tippuu housut kinttuihin =/ kun takavetskareisissa ei ole nappia ja kyllä farkkujen vetoketjut aukeilee yksinään !


      • rea listi
        embarrassed kirjoitti:

        Entä vahinko ? että vetokeju aukenee itsekseen vaikka istuessa tai kyykistyessä ? sitten kun nousee seisomaan tai lähtee kävelemään niin tippuu housut kinttuihin =/ kun takavetskareisissa ei ole nappia ja kyllä farkkujen vetoketjut aukeilee yksinään !

        Ei sellaiset housut kyllä niin väljiltä näytä, että putoaisivat vaikka koko vetskari lähtisi irti :)


    • emmaluppis.

      siis en löytänyt ainuitakaan farkkui.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe