Miten joku mies voi painaa alle 80kg?

lihahasta lisää

Miten kukaan normaalipituinen mies voi painaa alle 80kg? Uskomattoman hinteliä ja lihaksettomia ovat miehet, jotka kertovat painavansa vain 70-75kg ja pahimmassa tapauksessa jopa alle 60kg. Pahin on seuraava BB-Tomi, joka ilmoittanut painavansa vain hirvittävät 58kg!

http://www.savonsanomat.fi/viihde/2012/08/27/bb_tomi_03.jpg/BINARY/w480/bb_tomi_03.jpg

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei moista lihaksetonta hintelää miestä huolisi.

Hankkikaa lihasta miehet!

241

20713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölynpölyä vaan!

      Mietitäänpä asiaa. Suomalaisten miesten keskimääräinen pituus on noin 180 cm. Jokainen voi laskea painoindeksin ja esimerkiksi keskimääräistä hiukan lyhyemmällä miehellä 80 kg on jo ylipainoa, jos siis ei ole todella hyvin treenattuja lihaksia. Ja tarkoitan tällä jotain bodarin vartaloa, mikä on kaukana normaalista.

      Hyväkuntoinen ja terveen näköinen suomalaismies painaa todennäköisesti n. 75 kg (jos hän on siis 175-180 cm pitkä)

      Veikkaanpa että et oikein tajua ihmisen painosta yhtään mitään. Jos vaikka 175 cm pitkä mies painaa yli 80 kg, on hän kaikilla mittareilla ylipainoinen. Ja hän myös näyttäisi siltä.

      Jos sen sijaan suomalaismiesten keskimääräinen pituus olisi 190 cm, niin silloin väitteesi ei olisi niin perusteeton.

      • tyurt767

        Sanottakoon että olen 35-vuotias nainen, jolla on myöhäis teini-iästä alkaen ollut neljä merkittävän pitkää parisuhdetta. Kolme miehistä ovat olleet n. 175cm tai alle ja 80-90 kiloisia, yksi miehistä 190 cm ja reilut 100km. Rasvaprosentti kaikilla kohtalaisen matala. Kaikki urheilullisia, vähintäänkin kohtuullisen lihaksikkaita miehiä. Heitä ei ole mitenkään ollut vaikea löytää!;)

        Sinkkuna laitoin profiilin nettiin ja ehdottomasti painon alarajaksi 76kg. Kerran olen pari kuukautta tapaillut miestä, joka painoi 70kg. Ahdisti. Olo ei tuntunut turvalliselta, eikä seksuaalista viehätystä ollut. En voisi kuvitella, että sellainen suhde etenisi mihinkään.

        Itse painan 58kg. Haluan että mies on huomattavasti minua kookkaampi. Ennemmin ottaisin vaikka ylipainoisen ja vähemmän lihaksikkaan, kuin laihan.

        Makuja on toki monia. Joku tykkää hintelästä.:) Mutta noita raamikkaita miehiä vahvalla niskalla ja yli 80kg painolla löytyy kyllä helposti.;)


      • 15+1

        Niiin,BMI - taulukkoa,johonkin toikin väite loppujen lopuksi pohjaa,on vain suuntaa antava.Tämän tiedän itsestäni;Olen 179cm ja painoin aikoinaan 76kg.Käytin S ja M-koon vaatteita.Olin melkeimpä laiha enkä normaalinpainoinen.Ja näin jälkikäteen,en enään edes tavoittele tuollaista painoa.Paras paino on jossain 85- 88kg paikkeilla,mikä ei ole minulle edes pyöreä vaan normaali.
        Itseäni huvittaa joskus naisten ajatus siitä,mikä on miehelle normaali paino.Sen näkee hyvin treffeissä kun ihanteeksi 190cm pitkälle miehelle on laitettu 85-90kg.
        Tosiasiassa,tuon pituinen mies on jo oikeasti laiha eikä normaali.
        Naisen ja miehen,kroppa kun eroaa tässäkin suhteessa.


      • Vau!
        tyurt767 kirjoitti:

        Sanottakoon että olen 35-vuotias nainen, jolla on myöhäis teini-iästä alkaen ollut neljä merkittävän pitkää parisuhdetta. Kolme miehistä ovat olleet n. 175cm tai alle ja 80-90 kiloisia, yksi miehistä 190 cm ja reilut 100km. Rasvaprosentti kaikilla kohtalaisen matala. Kaikki urheilullisia, vähintäänkin kohtuullisen lihaksikkaita miehiä. Heitä ei ole mitenkään ollut vaikea löytää!;)

        Sinkkuna laitoin profiilin nettiin ja ehdottomasti painon alarajaksi 76kg. Kerran olen pari kuukautta tapaillut miestä, joka painoi 70kg. Ahdisti. Olo ei tuntunut turvalliselta, eikä seksuaalista viehätystä ollut. En voisi kuvitella, että sellainen suhde etenisi mihinkään.

        Itse painan 58kg. Haluan että mies on huomattavasti minua kookkaampi. Ennemmin ottaisin vaikka ylipainoisen ja vähemmän lihaksikkaan, kuin laihan.

        Makuja on toki monia. Joku tykkää hintelästä.:) Mutta noita raamikkaita miehiä vahvalla niskalla ja yli 80kg painolla löytyy kyllä helposti.;)

        Onko tuo 100km siis peniksen pituus?


      • toinen riisitautinen
        15+1 kirjoitti:

        Niiin,BMI - taulukkoa,johonkin toikin väite loppujen lopuksi pohjaa,on vain suuntaa antava.Tämän tiedän itsestäni;Olen 179cm ja painoin aikoinaan 76kg.Käytin S ja M-koon vaatteita.Olin melkeimpä laiha enkä normaalinpainoinen.Ja näin jälkikäteen,en enään edes tavoittele tuollaista painoa.Paras paino on jossain 85- 88kg paikkeilla,mikä ei ole minulle edes pyöreä vaan normaali.
        Itseäni huvittaa joskus naisten ajatus siitä,mikä on miehelle normaali paino.Sen näkee hyvin treffeissä kun ihanteeksi 190cm pitkälle miehelle on laitettu 85-90kg.
        Tosiasiassa,tuon pituinen mies on jo oikeasti laiha eikä normaali.
        Naisen ja miehen,kroppa kun eroaa tässäkin suhteessa.

        "kun ihanteeksi 190cm pitkälle miehelle on laitettu 85-90kg.
        Tosiasiassa,tuon pituinen mies on jo oikeasti laiha eikä normaali."

        Aivan, tosi laiha on, suorastaan riisitautinen
        esim. 10-ottelija Roman Šebrle

        185cm, 85kg

        http://angloam.files.wordpress.com/2009/03/roman-sebrle-shirtless.jpg?w=500


      • toinen riisitautinen

      • pienimiesvaan
        tyurt767 kirjoitti:

        Sanottakoon että olen 35-vuotias nainen, jolla on myöhäis teini-iästä alkaen ollut neljä merkittävän pitkää parisuhdetta. Kolme miehistä ovat olleet n. 175cm tai alle ja 80-90 kiloisia, yksi miehistä 190 cm ja reilut 100km. Rasvaprosentti kaikilla kohtalaisen matala. Kaikki urheilullisia, vähintäänkin kohtuullisen lihaksikkaita miehiä. Heitä ei ole mitenkään ollut vaikea löytää!;)

        Sinkkuna laitoin profiilin nettiin ja ehdottomasti painon alarajaksi 76kg. Kerran olen pari kuukautta tapaillut miestä, joka painoi 70kg. Ahdisti. Olo ei tuntunut turvalliselta, eikä seksuaalista viehätystä ollut. En voisi kuvitella, että sellainen suhde etenisi mihinkään.

        Itse painan 58kg. Haluan että mies on huomattavasti minua kookkaampi. Ennemmin ottaisin vaikka ylipainoisen ja vähemmän lihaksikkaan, kuin laihan.

        Makuja on toki monia. Joku tykkää hintelästä.:) Mutta noita raamikkaita miehiä vahvalla niskalla ja yli 80kg painolla löytyy kyllä helposti.;)

        Niin, tuo turvallisuuden tunnetta, mutta ei turvaa aidosti.. :D
        naiset ja psykologia..houh.

        tiedän monia isoja körmyjä,jotka on ihan paskat housussa ja peukalo keskellä kämmentä kun pitäisi tositilanteessa luoda turvallinen tilanne..

        ja minä 175cm/70kg marjanpoimija voittanut suden tappelussa 8) ja peukalolla heittänyt ison miehen maihin.. ;D Pienellä miehellä olisi kyllä pitkä lista esimerkkejä elämästään.
        Ei se voima ja koko vaan tekniikka.


      • annemari-

        Kyllä,vanha sanonta on,että kaikki yli satakiloiset miehet on sikoja,ei kukaan normaali halua olla pystyyn nostettu sika. Eikä ole mikään ihme,kun juodaan kaljaa,syödään vaan pizzaa ja käydään macDonalssissa,kun katselee niiden asiakkaita,niin lähes kaikki on ylipainoisia ja pitäisi olla syömättä edes yhden kuukauden.


      • tyurt767 kirjoitti:

        Sanottakoon että olen 35-vuotias nainen, jolla on myöhäis teini-iästä alkaen ollut neljä merkittävän pitkää parisuhdetta. Kolme miehistä ovat olleet n. 175cm tai alle ja 80-90 kiloisia, yksi miehistä 190 cm ja reilut 100km. Rasvaprosentti kaikilla kohtalaisen matala. Kaikki urheilullisia, vähintäänkin kohtuullisen lihaksikkaita miehiä. Heitä ei ole mitenkään ollut vaikea löytää!;)

        Sinkkuna laitoin profiilin nettiin ja ehdottomasti painon alarajaksi 76kg. Kerran olen pari kuukautta tapaillut miestä, joka painoi 70kg. Ahdisti. Olo ei tuntunut turvalliselta, eikä seksuaalista viehätystä ollut. En voisi kuvitella, että sellainen suhde etenisi mihinkään.

        Itse painan 58kg. Haluan että mies on huomattavasti minua kookkaampi. Ennemmin ottaisin vaikka ylipainoisen ja vähemmän lihaksikkaan, kuin laihan.

        Makuja on toki monia. Joku tykkää hintelästä.:) Mutta noita raamikkaita miehiä vahvalla niskalla ja yli 80kg painolla löytyy kyllä helposti.;)

        millanes on vahva niska??


      • pienimiesvaan kirjoitti:

        Niin, tuo turvallisuuden tunnetta, mutta ei turvaa aidosti.. :D
        naiset ja psykologia..houh.

        tiedän monia isoja körmyjä,jotka on ihan paskat housussa ja peukalo keskellä kämmentä kun pitäisi tositilanteessa luoda turvallinen tilanne..

        ja minä 175cm/70kg marjanpoimija voittanut suden tappelussa 8) ja peukalolla heittänyt ison miehen maihin.. ;D Pienellä miehellä olisi kyllä pitkä lista esimerkkejä elämästään.
        Ei se voima ja koko vaan tekniikka.

        sit ei susi tainnu olla nälkänen??


      • Anonyymi
        Vau! kirjoitti:

        Onko tuo 100km siis peniksen pituus?

        Ei ku varpaanväli?


      • Anonyymi
        tyurt767 kirjoitti:

        Sanottakoon että olen 35-vuotias nainen, jolla on myöhäis teini-iästä alkaen ollut neljä merkittävän pitkää parisuhdetta. Kolme miehistä ovat olleet n. 175cm tai alle ja 80-90 kiloisia, yksi miehistä 190 cm ja reilut 100km. Rasvaprosentti kaikilla kohtalaisen matala. Kaikki urheilullisia, vähintäänkin kohtuullisen lihaksikkaita miehiä. Heitä ei ole mitenkään ollut vaikea löytää!;)

        Sinkkuna laitoin profiilin nettiin ja ehdottomasti painon alarajaksi 76kg. Kerran olen pari kuukautta tapaillut miestä, joka painoi 70kg. Ahdisti. Olo ei tuntunut turvalliselta, eikä seksuaalista viehätystä ollut. En voisi kuvitella, että sellainen suhde etenisi mihinkään.

        Itse painan 58kg. Haluan että mies on huomattavasti minua kookkaampi. Ennemmin ottaisin vaikka ylipainoisen ja vähemmän lihaksikkaan, kuin laihan.

        Makuja on toki monia. Joku tykkää hintelästä.:) Mutta noita raamikkaita miehiä vahvalla niskalla ja yli 80kg painolla löytyy kyllä helposti.;)

        Höpöhöpö juttuja oikein vitun asiantunyia, kyllä on slas vajinnut mieli polta ittes.


      • Anonyymi
        pienimiesvaan kirjoitti:

        Niin, tuo turvallisuuden tunnetta, mutta ei turvaa aidosti.. :D
        naiset ja psykologia..houh.

        tiedän monia isoja körmyjä,jotka on ihan paskat housussa ja peukalo keskellä kämmentä kun pitäisi tositilanteessa luoda turvallinen tilanne..

        ja minä 175cm/70kg marjanpoimija voittanut suden tappelussa 8) ja peukalolla heittänyt ison miehen maihin.. ;D Pienellä miehellä olisi kyllä pitkä lista esimerkkejä elämästään.
        Ei se voima ja koko vaan tekniikka.

        Voi nainen eihän niistä paksuista körmyniskoista ole mihinkään,kun haluaa oikei kunnon seksiä . Läski mahoja ja penis pieni kun pikkusormi.Hoikka mies paras sängyssä pituutta riittä peniksessä kyllä on ihana maata alla kun saan kunnon kalua joka jaksaa pitkään.körmyniskat sippaa alle kolmessa minuutissa ja orkasmiane ei nasille pysty antamaan. Täällä puhuu kokemus.


      • Anonyymi

        Vähän riippuu miyä on syönyt ja lapsuudessa ja nuoruudessa tehnyt. Mä olisin aliravittu ollut jos paino olisi ollut tuon75kg. Pituus ehkä kärsi työnteon myötä (176) mutta painoa oli selkeästi enemmän kun nuo paino-indeksit toivoisi.


    • Smauh

      Miksi kaikkien tarvisi näyttää samalta tai miksi muiden ulkonäkö edes kiinnostaa noin paljon? Moni nainen tykkää hintelistä ja normaalikokoiaiata miehistä. 80kg mies alkaa olemaan jo aika tuhti, suurin osa tutuista miespuolisista kavereistani painaa sen 65-75kg ja ovat ihan normaalikokoisia ja lihastakin löytyy (pituus 175-185cm).

      • Kommentti...

        Onko ystäväpiirisi nuorta ja urheilua välttelevää?


    • Nuori Suomalainen

      Haahha Hyvä aloitus.. Ja ihmeelisesti juuri nyt....

      Minun veljeni on 184cm ja painaa 75-79kg päivästä riippuen,... Hänellä on lihaksia.. Mutta hänen paino ei vain yksinkertaisesti nouse.. Vaikka hän syö epätervellisesti, kuin minä mutta silti hän ei liho.. Näitä onnekaita ihmisiä on maailmassa...

      Itse olen taas 193cm, ja painan 100kg on lihaksia mutta on myös vähän mahaa,. Ja arvaa ottaako pannuun veljeni joka on onnekas ettei voi lihota... Täytyy myöntää että on meillä myös kyll kokoeroa!! :D

      • Miehenmitoissa

        Omituinen kombinaatio. Itsellä pituus 190 ja paino 108kg, eikä mahaa. Lihakset olen hankkinut joskus 15v.sitten, enkä sen koommin treenannut.
        Miten noin pitkä jamppa voi painaa noin vähän ja valittaa mahaansa??


      • Testotero
        Miehenmitoissa kirjoitti:

        Omituinen kombinaatio. Itsellä pituus 190 ja paino 108kg, eikä mahaa. Lihakset olen hankkinut joskus 15v.sitten, enkä sen koommin treenannut.
        Miten noin pitkä jamppa voi painaa noin vähän ja valittaa mahaansa??

        Testosteronituotanto määrää aika paljon siitä, minkälainen oma kroppa on luomuna. Runsas testosteronituotanto johtaa "suuriin" lihaksiin ilman treenaamistakin, matala testosteronituotanto ei riitä lihaksia kasvattamaan, jolloin tyypistä tulee "laiha läski".


      • bababaaala
        Testotero kirjoitti:

        Testosteronituotanto määrää aika paljon siitä, minkälainen oma kroppa on luomuna. Runsas testosteronituotanto johtaa "suuriin" lihaksiin ilman treenaamistakin, matala testosteronituotanto ei riitä lihaksia kasvattamaan, jolloin tyypistä tulee "laiha läski".

        Eiköhän se johdu geeneistäkin, eikä pelkästä testosta, miten hyvin lihasta kehittyy?


      • G105

        Rupee treenaamaan kovaa. Tohon pituuteen saa aika paljon näyttävää lihasmassa.. Tosin se vie aikaa, mutta eihän kehonrakennus helppoa ole.


      • Audi mies
        G105 kirjoitti:

        Rupee treenaamaan kovaa. Tohon pituuteen saa aika paljon näyttävää lihasmassa.. Tosin se vie aikaa, mutta eihän kehonrakennus helppoa ole.

        Parempi on hankkia A U D I. Rinkelimosse kääntää typyjen päät.


      • Ehkäpä
        bababaaala kirjoitti:

        Eiköhän se johdu geeneistäkin, eikä pelkästä testosta, miten hyvin lihasta kehittyy?

        Oiskohan niillä geeneillä jotain tekemistä sen testo-tason kanssa?


      • leppoisa lihava
        Miehenmitoissa kirjoitti:

        Omituinen kombinaatio. Itsellä pituus 190 ja paino 108kg, eikä mahaa. Lihakset olen hankkinut joskus 15v.sitten, enkä sen koommin treenannut.
        Miten noin pitkä jamppa voi painaa noin vähän ja valittaa mahaansa??

        itse 192 ja armeija paino se 95 sit pitkään n 105(samal muunmuas 2 divari jalkapalloa/2/3 divari kiekkoa)pelaten.Täysin läski bmi indeksin mukaan.No olen nykyään 37v 135kg sit jo kyl mahamies,mut hartiat onneks leveät.


    • 72kg mies

      En todellakaa aio hankkia lihaksia vaan sen takia ku se miellyttää jotai ämmiä.
      Varsinkin, kun naiset kelpuuttaa minut tällaisenakin.

      • ja varsinkin....

        kun aloituksen oli todellakin kirjoittanut MIES (tai siis poika)

        Kun on paha olla, on niin helpottavaa löytää muista jokin "vika", jota minulla ei ainakaan ole. Vaikka sitten tuollainen numero, joka osoittaa painon.

        Aloittaja voisi tutustua itseensä (muutakin kuin yli 80 kiloa painavaan täydelliseen kroppaansa) ja yrittää miettiä, mikä oikeasti ahdistaa.


      • Shole

        Kyl sä oot sit kova jätkä.
        En minäkään naisten takia. Minusta on on ihan oman itseni takia kivaa olla fyysisesti hyvässä kunnossa.


    • Vähemmän kamaraa

      Miten kukaan normaalipituinen nainen voi painaa yli 70kg? Uskomattoman läskejä ja muodottomia ovat naiset, jotka kertovat painavansa 80-95kg ja pahimmassa tapauksessa jopa yli 100kg.

      Kukaan itseään kunnioittava mies ei moisia ihrakasoja huolisi.

      Hankkiutukaa talvivarastoista eroon naiset!

      • 80kg voi olla jo läski

        Oli nyt pakko tähänkin vastata. En ole aivan samaa mieltä. Jos nainen on yli 180cm pitkä ja painaa vaikka 80kg, niin ihan normaalipaino se on niin pitkällä naisella. No painoindeksi, peili ja vyötärönympärys mitta sen yhdessä kertoo kuka on lihava ja kuka ei. Koskee myös miehiä.


      • Hyi vittu
        80kg voi olla jo läski kirjoitti:

        Oli nyt pakko tähänkin vastata. En ole aivan samaa mieltä. Jos nainen on yli 180cm pitkä ja painaa vaikka 80kg, niin ihan normaalipaino se on niin pitkällä naisella. No painoindeksi, peili ja vyötärönympärys mitta sen yhdessä kertoo kuka on lihava ja kuka ei. Koskee myös miehiä.

        Taidat itse olla jotain 80 kg. Hyi vittu ei kiinnosta semmoset. Mieluummin hoikka ku joku läski ämmä


      • 80kg voi olla jo läski
        Hyi vittu kirjoitti:

        Taidat itse olla jotain 80 kg. Hyi vittu ei kiinnosta semmoset. Mieluummin hoikka ku joku läski ämmä

        Taidat olla itte joku helvetin läski jätkä joka ei kelpaa kellekään! Sanoin että yli 180cm voi olla 80kg. Kun semmoisiakin on. En ole 180cm enkä myöskään paina niin paljoa. Mulla on normaali painoindeksi, peili kertoo saman asian, samoin kuten mittanauha. ENTÄS SÄ ITSE?


      • hahaha_1
        80kg voi olla jo läski kirjoitti:

        Taidat olla itte joku helvetin läski jätkä joka ei kelpaa kellekään! Sanoin että yli 180cm voi olla 80kg. Kun semmoisiakin on. En ole 180cm enkä myöskään paina niin paljoa. Mulla on normaali painoindeksi, peili kertoo saman asian, samoin kuten mittanauha. ENTÄS SÄ ITSE?

        Minkäs ikästä porukkaa täällä käy? Kuulostaa 12 vuotiaan kirjoittamakta tekstiltä :'D


    • 172cm

      83kg ja pelkkää lihasta

      • 176cm

        84kg ja iso m...


      • 80kg voi olla jo läski

        Olet siis joko a)ammattiurheilija tai b)läski.


      • 80kg voi olla jo läski
        176cm kirjoitti:

        84kg ja iso m...

        Eli sun painoindeksi on 27 ja vähän päälle. Painoindeksi on kuitenkin vain suuntaa antava. Eli ei se välttämättä paha ole mutta voisin suositella ihan vaikka vaan muutaman kilon pudotusta. Mutta peili kertoo paljon ja mittaa vaikka vyötärön ympärys. Miehellä sen pitäisi olla alle 90cm.


      • 80kg voi olla jo läski
        80kg voi olla jo läski kirjoitti:

        Olet siis joko a)ammattiurheilija tai b)läski.

        Siis toi läski-kommentti oli tarkoitettu sille joka oli 172cm ja 83kg. Olen vain ihan varma siitä että olet ainakin vähän läski. Lihaksia voi olla ja ne tosiaan nostaa painoa ja ruumiinrakenne vaikuttaa. Siksi sanoinkin että n. 5kg ylipainoa on ihan ymmärrettävää. Mutta kyllä tossa määrässä on jo aika paljon, ellei ole ammattiurheilija. En mä halua haukkua tai arvostella ketään mutta ei kannata elää itsepetoksessa. Kun et sä sillä huijaa ketään muuta kuin itseäsi.


      • Voi olla
        80kg voi olla jo läski kirjoitti:

        Eli sun painoindeksi on 27 ja vähän päälle. Painoindeksi on kuitenkin vain suuntaa antava. Eli ei se välttämättä paha ole mutta voisin suositella ihan vaikka vaan muutaman kilon pudotusta. Mutta peili kertoo paljon ja mittaa vaikka vyötärön ympärys. Miehellä sen pitäisi olla alle 90cm.

        Jos on kovin treenatut vatsalihakset isolla miehellä, se 90cm ei välttämättä todellakaan riitä, vaikka läskiä ei olisi.

        Exälläni oli rasvaprosentti alle 10 ja vyötärön ympärys yli 90. Peili -se kertoo paljon.


    • Lyhkäne äijä

      Minä olen alimittainen reilut 160cm mies ja painan 82kg. Siltikin olen hintelän näköinen ja kapea vartaloinen, eikä kukaan usko että olen noin painava :)

    • 2+10
      • Urheilutietäjä

        Lätkäpelaajien painot valehdellaan yläkanttiin samalla tavalla kuin korispelaajien pituudet.


      • VEM

        Hah. otit sitten esimerkiksi miehiä, jotka urheilee TYÖKSEEN.

        Sama kun sanoisit, että kyllä keskivertomiehen pitää osata veivata ainakin kymmenen rokkisävelmää, koska pystyt luettelemaan 5 muusikkoa jotka osaa.


      • Anonyymi

        Kaikki näistä on riisitautisia jotka punnitaan neuvolassa.
        T:Mies 196cm 137kg painnon nostaja.


    • mininainen

      noh, jätetään pojat ja miehet laskureista erikseen. Itselleni on tärkeää että mies on sekä pitkä että lihaksikas, omani on sen 185/90 eikä mikään bodarin vartalo kyllä ole vaikka vatsa,selkä,käsi ja reisilihakset selvästi näkyvätkin.
      Tosin itselläni on vertailukohteena entinen poikaystäväni joka oli 195/115 ja harrasti voimannostoa.
      Itse olen 22v,159/55 ja sporttinen myöskin.

      omat kriteerini miehelle ovatkin että vähintään 20 cm pidempi kuin minä, lihaksia pitää olla ja mielellään kalju, ja sinisilmäinen.. luonne sitten vielä toki erikseen.

      • ...

        No nykyinen poikaystäväsi ei täytä kriteerejäsi,onko jääty matikassa laiskanläksylle kun ei tuo 20 cm kokoero täyty!!!!


      • Laskuoppia
        ... kirjoitti:

        No nykyinen poikaystäväsi ei täytä kriteerejäsi,onko jääty matikassa laiskanläksylle kun ei tuo 20 cm kokoero täyty!!!!

        Ei ollut tätä mulle osoitettu. Mutta vastaan nyt tämän toisen puolesta. Jos mies on 185cm ja nainen 159cm niin pituusero on 26cm. Taitaa olla sun matematiikka jäänyt laiskanläksyille.


    • ikävä totuus

      Paras koko miehelle on kylläkin seuraava:
      Tietysti suuren osan painosta tulee koostua lihaksesta :)
      175cm/80kg
      180cm/85kg
      185cm/90kg
      190cm/95kg
      2M 100kg

      Pituus miinus 100 5 kg LISÄÄ lihasta nam!

      Nykyään suomessa miehet vaan valitettavasti enemmässä määrin lihaksettomia ruipeloita tai ylipainoisia valaita.

      Miesten tulisi ryhdistäytyä.

    • 80kg voi olla jo läski

      No mä tykkään miehistä jotka ei ole paljoa mua pidempiä, eli tommonen 170-178cm pitkät on just hyviä. Ei mua vaan kiinnosta pitkät, en voi sille mitään, ne näyttää niin lipputangolta. Ja jos nyt mietitään miestä joka on 170cm pitkä ja painaa 80kg, niin on kyllä pakko olla jo hiukan läski. Ja läskit miehet on ehdottomasti ihan out, muutama, enintään 5kg ylipainoa menettelee, mutta ei muuta. Koska itsekin näen vaivaa sen eteen että olen normaalipainoinen. Ehkä 175cm pitkällä miehellä voisin ymmärtää juuri ja juuri ton 80kg.

      • lihas_painaa

        Nii, mun veli on 174cm pitkä ja painaa 95kg. Eikä oo muuten läskiä miehessä! Lihasta löytyy melkein muillekkin jakaa :P


      • 80kg voi olla jo läski
        lihas_painaa kirjoitti:

        Nii, mun veli on 174cm pitkä ja painaa 95kg. Eikä oo muuten läskiä miehessä! Lihasta löytyy melkein muillekkin jakaa :P

        Ahaa. Jos tuo pitää paikkansa, niin veljesi on varmasti sitte ihan Tony Halmeen näköinen. Hän kasvatti lihaksiaan syömällä jotain ihmeen pillereitä, aivot vähän kyllä kärsi. Ehkä veljesi syö pillereitä, siis jos nyt juttusi on edes totta.


      • tujuy
        80kg voi olla jo läski kirjoitti:

        Ahaa. Jos tuo pitää paikkansa, niin veljesi on varmasti sitte ihan Tony Halmeen näköinen. Hän kasvatti lihaksiaan syömällä jotain ihmeen pillereitä, aivot vähän kyllä kärsi. Ehkä veljesi syö pillereitä, siis jos nyt juttusi on edes totta.

        Sanottakoon että Halme painoi ennen 165 kiloa, nykyään n 140kg. Joten aika kaukana on edellisen kirjoittajan veljen painot siitä... Olette ihan hakoteillä ihmisten painoista. Kyllä siihen vajaaseen sataan normaalipituiset pääsee ihan tavallisella treenillä, ilman huippu-urheilua tai mömmöjä.


      • fsdfffd
        tujuy kirjoitti:

        Sanottakoon että Halme painoi ennen 165 kiloa, nykyään n 140kg. Joten aika kaukana on edellisen kirjoittajan veljen painot siitä... Olette ihan hakoteillä ihmisten painoista. Kyllä siihen vajaaseen sataan normaalipituiset pääsee ihan tavallisella treenillä, ilman huippu-urheilua tai mömmöjä.

        Ei taida painaa sitä 140:ääkään enää..


      • 34trew
        lihas_painaa kirjoitti:

        Nii, mun veli on 174cm pitkä ja painaa 95kg. Eikä oo muuten läskiä miehessä! Lihasta löytyy melkein muillekkin jakaa :P

        Läski ei ole lihasta vaikka moni niin luulee.


    • Ei ne lihakset yksinään tee miestä sen enempää kuin naistakaan. ;)

    • rumamies

      Painan 84 kg. Olen siis läski ja en kelpaa naisille

      • 80kg voi olla jo läski

        Nimimerkki Rumamies, sanoit että olet 84kg. Kuinka pitkä olet? Enkä ole sanonut että lihavat on rumia. Ja kyllä jotkut lihavista tykkää. Sanoin vain oman mielipiteeni, että en pidä lihavasta, koska itse näen vaivaa sen eteen että pysyn normaalipainossa ja odotan samaa mieheltä. Laihduttaminen kannattaa jos on ylipainoa, ihan jo oman terveydenkin takia. Laihduttaminen on vaativaa hommaa mutta palkitsevaa. Itse olen joutunut laihduttamaan todella paljon, että olen saavuttanut normaalipainon. Eli tiedän oikein hyvin mistä puhun.


    • dscvd

      oikein. ja muuten miksi naisten mielestä miehen pitää olla kalju ruma hifkin kannattaja

    • oppikaa

      Miesten kansainvälisissä classic bodybuilding –kilpailusarjat:
      Alle ja tasan 168 cm (maksimipaino: pituus – 100 0 kiloa)
      Alle ja tasan 171 cm (maksimipaino: pituus – 100 2 kiloa)
      Alle ja tasan 175 cm (maksimipaino: pituus – 100 4 kiloa)
      Alle ja tasan 180 cm (maksimipaino: pituus – 100 6 kiloa)
      Yli 180 cm (maksimipaino: pituus – 100 8 kiloa)

      HUOM: Kilpailijat, joiden pituus on yli 190 cm ja alle tai tasan 198 cm, käytetään seuraavaa kaavaa rajoissa; maksimipaino: pituus – 100 9 kg ja kilpailijat, jotka ovat yli 198 cm pitkiä, maksimipaino: pituus – 100 10 kg.

      Edellä erikseen mainitut pituusluokat kilpailevat kuitenkin samassa sarjassa eli yli 180 cm.

      Jos miehellä lihasta:

      165cm/65kg, bmi 23,9
      170cm/72kg, bmi 24,9
      175cm/79kg, bmi 25,8
      180cm/86kg, bmi 26,5
      185cm/93kg, bmi 27,2
      190cm/98kg, bmi 27,1
      195cm/104kg, bmi 27,4

      Ottakaa tuosta oppia miehet!

      • tavoite

        Jaa? Sitähän ollaan kohta mitoissa: 171/73.. vielä lihasta pari-kolme kiloa ja vastaava määrä läskiä pois.. ;) tiukkaa sen olla pitää, eikä mitään löysää..


      • ikuinen offseason

        "Ottakaa tuosta oppia miehet!"

        Siis mitä pitää oppia tuosta!

        Hirveellä dieetillä vedetään paino noihin lukemiin yhdeksi päiväksi ja muulloin näytetään pääsääntöisesti läskiltä syöttöporsaalta.


      • cbbbbc

        12 vuotta treenannut ja pdän kroppani kuosissa läpi vuoden. Lihasta löytyy sopivasti,on erottuvuutta ja ei mainittavasti rasvaa. oon 170cm. ja 72kg. eli osui tuohon taulukkoon just. pitäisköhaän jo miettiä cbb:tä


    • tsiiiiirppps

      Mun exä oli 53kg ja ite silloin 65kg.. Nykyinen mieheni on 114kg ja minä 70kg. Mulla on nyt ihana nallekarhu ! Enää mun ei tarvi olla se isompi !

    • Normipainoinen

      Läskin näkee päältä, eii siihen vaakaa tarvita

    • hoikka nainen olen

      Eikä ne lihakset auta jos hirveä yököttävä hyllyvä vatsa, roikkureisistä puhumatikaan.

    • huhumies

      Brad Pitt painoi Fight Clubin aikaan kuulemma n. 60 kg.

      • Hyvä ihminen

        Melkoinen rääpäle. Sorry tytöt.


      • 16+1

        Ehkä siksi juuri Brad Pittin vaimo Angelina Jolie 172-175cm on laihduttanut itsensä nykyisin n. 40-42kg painoon ja saanut anorexian.


    • .........

      Entä miten joku nainen voi painaa 80kg ?! HYI SAATANA.

      • Tosi pitkät voi olla

        Kuule kun on naisia jotka on yli 180cm pitkiä ja jopa 190cm pitkiä. Ihan normaali paino niin pitkälle naiselle. Itsekin tunnen yhden 185cm naisen, joka on hyvin kaunis, ihan normaalipainoisen oloinen. Eli ei tosiaan hän ole mikään "hyi saatana". Voi kun olisin itsekin yhtä kaunis.


      • .........
        Tosi pitkät voi olla kirjoitti:

        Kuule kun on naisia jotka on yli 180cm pitkiä ja jopa 190cm pitkiä. Ihan normaali paino niin pitkälle naiselle. Itsekin tunnen yhden 185cm naisen, joka on hyvin kaunis, ihan normaalipainoisen oloinen. Eli ei tosiaan hän ole mikään "hyi saatana". Voi kun olisin itsekin yhtä kaunis.

        185cm nainen ? No mahtuuhan sitä maailmaan kaikenlaista paskaa :)


      • Tosi pitkät voi olla
        ......... kirjoitti:

        185cm nainen ? No mahtuuhan sitä maailmaan kaikenlaista paskaa :)

        Ei kai se nyt mikään yllätys ollut? Joskus aikanaan televisiossa oli ohjelma nimeltä Kolmas kivi auringosta. Siinä oli naisnäyttelijä ja hänenkin pituutensa oli muistaakseni jotain 185cm vai olikohan lähempänä 190cm. En ihan tarkkaan nyt muista. Ehkä joku muu muistaa tän paremmin. Mutta tosi pitkä kuitenkin. Eli kyllä niitä on ihan julkkiksia. No olet varmaan oikeassa siinä ettei kaikki miehet tykkää ihan niin pitkästä.


      • ....................
        Tosi pitkät voi olla kirjoitti:

        Ei kai se nyt mikään yllätys ollut? Joskus aikanaan televisiossa oli ohjelma nimeltä Kolmas kivi auringosta. Siinä oli naisnäyttelijä ja hänenkin pituutensa oli muistaakseni jotain 185cm vai olikohan lähempänä 190cm. En ihan tarkkaan nyt muista. Ehkä joku muu muistaa tän paremmin. Mutta tosi pitkä kuitenkin. Eli kyllä niitä on ihan julkkiksia. No olet varmaan oikeassa siinä ettei kaikki miehet tykkää ihan niin pitkästä.

        Kristen Johnston on kyseinen mimmi ja melkoinen koikkis onkin.


    • hoikka mies 60kg

      Kiitos, että pönkitit teoriaani siitä, että tulen olemaan lopun elämääni yksin.
      Terveisin: 60 kg hoikka mies, ollut koko elämänsä laiha ja aina hävennyt sitä, ei liho, vaikka syö kunnolla.

      • Yhden naisen näkemys

        Hoikka on hyvä. Kunhan ei ole anorektisen laiha. Luulen että olet itse vain liian nirso naisten suhteen.


      • 8+6

        Jos et liho nimimerkki hoikka mies 60kg, hanki itsellesi lyhyt 150cm nainen. Sen pituisille naisille on täysin normaalipaino 40-45kg.


    • Korjaus

      ''Brad Pitt painoi Fight Clubin aikaan kuulemma n. 60 kg''

      Ei painanut 60 kg. Väärä huhu. Pitt oli Fight Clubin aikaan kyllä kevyimmillään ja painoi noin 70 kg. Pitt on kuitenkin noin 181 cm pitkä ja tällöin myös 70 kg näyttää aika hoikalta.

      • huhumies

        Joo, totta puhut. Nyt pääsi muisti vähän pettämään ja googlestakaan ei tullut tarkistettua. Pahoittelut kaikille kärsineille, mitään korvausta ei kuitenkaan makseta.


    • imekyrpääläskiköyhä

      kehari.. Jos ihannoit kaltaisias läskejä hinttejä niinku sinä, voit tappaa ittes ja mä nauran.

      • Hih hih

        Aika läpinäkyvää. Hauku sinä vain kateuttasi hoikempiasi. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoja.


    • 10+1

      Jos kroppa koostuu 70kg:sta pelkkää läskipaskaa ja lihakset nolla, on läskipaska. hihihihih

      • dsasdssdaffff

        Hyvä että edes joku tyytyväinen seksielämäänsä


      • Pienempi paha

        70kg läskipaska on kuitenkin miellyttävämpi kuin 100kg läskipaska.


      • Että näin

        Nimim. Mä tyksin Se on oikein hienoa että sulla on vilkas seksielämä. Olet normaalipainoinen. Lihaksia voi halutessaan vähän kehittää. Ei kannata kuitenkaan liikaa sillä liialliset lihakset näyttää naurettavilta. Ja hirveästä lihaskimpusta saa heti sen mielikuvan että tyyppi on tyhmä kuin saapas vaikka asia ei näin oikeasti olisikaan. Suurin osa naisista pitää normaalipainoisista ja sopivasti lihaksikkaista miehistä. Homo-miesten ihanteista en tiedä mitään.


    • Mulle on ihan

      sama, vaikka painat 200kg!! sinä mies mies. Mä rakastelen sua ja sä mua

      • Toisille kelpaa

        Ihan mikä vain näköjään. Porkkanasta hevoseen asti. Voi voi. No eihän kaikilla ole itsekunnioitusta.


    • Alipainoinen

      Eipä kiinnosta punttisalilla huhkiminen, kaikkein vähiten p*llun takia. Se on loppujen lopuksi ihan samanlainen riippumatta siitä, kenessä se on kiinni. Been there, done that.

      Läskiäkään ei ole, kun oon ns. läpipasko.

    • huaraaaaa

      alottaja o h u o r a

      • ehkä onkin...

        mutta mies hän on aivan varmasti.
        Huonolla itsetunnolla varustettu mies, joka tajusi, että voi sentään päteä edes sillä, että ei ole fyysisesti "hintelä."


    • vai silleen

      Minä tiedän yhden miehen, joka on jotain 170 cm tai ehkä hieman tuon yli pituudeltaan ja painaa 65 kg. Eikä todellakaan näytä mitenkään hoikalta vaan enneminkin jopa hieman rotevalta.

      Tiedän myös toisen miehen, joka on aika tavalla samanpituinen, mutta jotain 75kg painoinen. Hän sanoi tässä taannoin itseään jo läskiksi.

    • mies 171cm/59kg

      Kyllä meitä alle 60 kilosiakin miehiä on! Aikoinaan olin läski ja 75kg, mutta vaihdoin elämäntyylin ja ruokavalion terveellisempään ja eipä ole keho painetta maahan tuota kuuttakymmentä enempää tuottanut.

      Olen hoikka mutten mitenkään heiveröinen vaan urheilen paljon. Eipä siinä mitään sen kummempaa . Meitä on kaikenkokoisia ja näköisiä.

      • Näinhän se on

        Ja riippuu tosiaan hyvin paljon ruumiinrakenteesta että missä näyttää sopusuhtaiselta. Hyvin yksilöllistä.


      • heterokuninkas

        h0mo köyhä runkku sääää ooot tuuu tänne kemiin niin sAAt munnaapeppuus senkinhmo


      • Hilpeetä jengiä
        heterokuninkas kirjoitti:

        h0mo köyhä runkku sääää ooot tuuu tänne kemiin niin sAAt munnaapeppuus senkinhmo

        On näköjään Kemistä naiset loppu :D

        Ite en ehdi notkuu salilla joka päivä saati homostelemaan kun pitää käydä naisissa ja oikein töissäkin välillä :D

        Nimim. Läskitön 179/73 ja oikein tyytyväinen


    • Adele Mies

      Itse olen rubens mies ja tiedän että tämä on kaikkien naisten ihanne. Alle 80 kiloiset miehet ovat lapsia ja se on pedofiliaa tavallaan.

      • heterokuninkas

        h0mo köyhä runkku sääää ooot tuuu tänne kemiin niin sAAt munnaapeppuus senkinhmo


      • Ei vittu mikä vitsi

        Hih hih... Ei voi olla totta... Valasnaaraiden ihanne vai?


    • riippuu pituudesta

      painoa 65 pituutta 172 vuosia 20

    • minä olen

      188cm 80kg = kukkakeppi!!

    • hgjfry
      • tygghdf

        On kyllä hintelässä kunnossa. Kauhistus. Ennen tätä kuvaa olen jotenkin ajatellut, että Brad on hyvän näköinen.


    • Dino Rex

      Helppo vastata: jos mies ei ole ammattimainen kehonrakentaja tai steroidiheikki, on ihan normaalia painaa alle 80 kg.

      http://www.ifbb.fi/fitness/saannot_classic_bodybuilding_miehet

      Miesten kansainvälisissä classic bodybuilding –kilpailusarjat:
      Alle ja tasan 168 cm (maksimipaino: pituus – 100 0 kiloa)
      Alle ja tasan 171 cm (maksimipaino: pituus – 100 2 kiloa)
      Alle ja tasan 175 cm (maksimipaino: pituus – 100 4 kiloa)
      Alle ja tasan 180 cm (maksimipaino: pituus – 100 6 kiloa)
      Yli 180 cm (maksimipaino: pituus – 100 8 kiloa)

      Eli 175 cm kilpakehonrakentaja ei saa painaa edes 80 kiloa kilpailussa, 180 cm pitkä taas enintään 86 kg. Sitä voi miettiä että paljonko keskivertosalillakävijä painaa pienellä rasvaprosentilla, puhumattakaan miehistä jotka ei käy salilla.

      • hevoshuijari

        Kysymys onkin siitä, että aloittaja on joku bonzo, jolla ei ole mitään käsitystä miesten painoista.


      • hevoshuijari

        Kysymys onkin siitä, että aloittaja on joku bonzo, jolla ei ole mitään käsitystä miesten painoista.


    • 184cm75kg

      Kaikkien naisten unelma ja märkien unien kohde David Beckham on 180 cm pitkä ja painaa 71 kiloa. Ja takuulla näyttää naisten mielestä seksikkäämmältä kuin joku suomalainen 165 cm/85 kg kaljamahainen "lihasta se 85 kg varmaan on" perunanenä.

    • Painan n 82 kg. Olenko mä nyt sitten jonkun ihannemies vai? Tulkaa hakee omaksi sitten.

    • kdfsisjf

      Olen ihan tavallinen opiskeljamies. Treenaan monipuolisesti ja olen ilman vaatteita erittäin urheilullisen näköinen. 184cm ja 91kg ovat mittani. Minua pidetään yleisesti noin 80-85 kiloisena. En treenaa saadakseni naisia tai esitellekseni lihaksiani, vaan kuljen lähes aina normaali huppari tai paita päällä. Tosi harvoin T-paidassa ja näin. Luonteeni on vähä nörttimäinen ja tavallinen. Erityisen huvittavaa kun oli luokan ensimmäinen saunailta ekana vuonna, niin erityisesti tytöt olivat "wou, en tienny et oot tollasessa kunnossa". Että kyllä solakan oloinen mieskin voi oikeasti painaa.

    • HAAAHAHHHAAA

      hah haa!!! Anna mun nauraa :D Kysytkö aina miehiltä ennen treffejä että painathan yli 80kiloa :D “öö, no painan 76 kiloo ja käyn salilla? “No en voi sitten alkaa sun kaa,hyvästi!” Iha oikeesti mihin tää maailma on menossa..... No jos et pidä perinteisestäsuomalaisestamiehestä joka painaa noin 70-80 kiloo(tosin on poikkeuksia) joka ei loju punttisalilla päivät pitkät niin ei muuta ku korkeasaareen gorilla häkkiin,mars!! Ja älä ny veä mitää vesimeloneita nenääs :D

    • fsda3f

      Nico Rosberg
      Pituus: 178 cm
      Paino: 69 kg

      Kimi Räikkönen
      Pituus: 176 cm
      Paino: 62 kg

      Mika Häkkinen
      Pituus: 179 cm
      Paino: 70

      • dghj

        Heidän työssä onkin pakko olla kevyt. Eivätkä kovin miehekkäitä miehiä olekaan...


      • garughuarghaurgaigha
        dghj kirjoitti:

        Heidän työssä onkin pakko olla kevyt. Eivätkä kovin miehekkäitä miehiä olekaan...

        Mutta taitaapa jokaisella heillä silti naisystävä olla. Tai no Kimillä ei tällä hetkellä ole, mutta tulee kyllä aivan varmasti löytämään itselleen jonkin kauniin ja tasokkaan naisen. Naisia myös varmaan riittäisi noilla miehillä muutenkin jopa yli tarpeen.


      • Dino Rex
        garughuarghaurgaigha kirjoitti:

        Mutta taitaapa jokaisella heillä silti naisystävä olla. Tai no Kimillä ei tällä hetkellä ole, mutta tulee kyllä aivan varmasti löytämään itselleen jonkin kauniin ja tasokkaan naisen. Naisia myös varmaan riittäisi noilla miehillä muutenkin jopa yli tarpeen.

        Räikkönen 62 kg, näettekö kuvassa lihaksia?

        http://img246.imageshack.us/img246/5741/1yajk51ighf9syo3.png


      • ....................
        garughuarghaurgaigha kirjoitti:

        Mutta taitaapa jokaisella heillä silti naisystävä olla. Tai no Kimillä ei tällä hetkellä ole, mutta tulee kyllä aivan varmasti löytämään itselleen jonkin kauniin ja tasokkaan naisen. Naisia myös varmaan riittäisi noilla miehillä muutenkin jopa yli tarpeen.

        Ainahan julkisuus ja rahakkuus on saanut pimpat kastumaan.


    • Lisää kylmää
      • ftghf

        Heh... Näihin painoihin en ihan usko.;)


      • karpaattien karpaasi

        Tuossa vieressä olis hyvä olla joku normihemmo mittapuuna. Nuo kaverithan eivät välttämättä livenä ole mitään isoja, mutta kropan sopusuhtaisuus ja alhaiset rasvat hämäävät.
        Vaikka luulis kyllä, että tunkkireidet ja isohko yläkroppa jotain painaakin...


      • ....................
        ftghf kirjoitti:

        Heh... Näihin painoihin en ihan usko.;)

        Totuus on tarua ihmeellisempää.


      • Dino Rex
        karpaattien karpaasi kirjoitti:

        Tuossa vieressä olis hyvä olla joku normihemmo mittapuuna. Nuo kaverithan eivät välttämättä livenä ole mitään isoja, mutta kropan sopusuhtaisuus ja alhaiset rasvat hämäävät.
        Vaikka luulis kyllä, että tunkkireidet ja isohko yläkroppa jotain painaakin...

        Jari Lampi, dippipunnerruksen ja sotilasmaastavedon Suomen ennätysmies. Paino 72 kg, kun ennätykset syntyivät:

        http://www.bodylehti.fi/customfiles/Jari.jpg


      • Adonis1

        Jou. Kuten noissa muistakin kuvista voi päätellä painoindeksi on aika hyvä mittari, vaikka kyseessä olisi lihasmassaa omaava urheilija.

        Se nyt vaan on niin, että alle 180 senttinen mies on läski painaessaan yli 80 kiloa. Totuus ei ehkä näy vaatteiden kanssa, mutta käynti missä tahansa kylpylässä kertoo totuuden näistä "rotevista". Lähinnä näyttävät seitsemännellä kuulla olevilta odottavilta äideiltä.

        Kuntoa ei sitten löydy minkään vertaa, saati voimaa. Totuus näkyy heti, kun pitäisi tehdä raskasta ruumiillista työtä. Surkeita piipittäjiä, jotka jäävät jalkoihin läskeineen.


    • ...

      Ihan oikeastikin yllättävän monella tytöllä on vastaavanlaisia ajatuksia. Niitä ei vaan sanota ääneen.

      "Kyllä laihatkin pojat käy, ei ulkomuodolla ole väliä" - Tämä on usein paskapuhetta.

      Totta kai jokaisella saa olla omia mieltymyksiä, eikä kenenkään tarvitse seurustella tällaisen 201cm/73kg pojan kanssa.

      Pieleen meneekin siinä vaiheessa, kun toisesta ihmisestä tehdään ennakkopäätelmät ja arvostelut ulkonäön perusteella ja suljetaan sen perusteella toinen jo heti alkuunsa pois potentiaalisista seurustelukumppaneista.
      Valitettavasti oman ikäluokkani tyttöjen päätä on tämän päätöksen jälkeen hyvin vaikea kääntää. Toinen on liian laiha tai läski seurustelukumppaniksi, that's it. Ja mitähän ne kaveritkin ajattelisi luuviulun kanssa seurustelusta? Hyi.

      Itseänihän ei tällaiset pinnalliset teinihuorulit kiinnosta, oma aikani koittaa varmasti myöhemmin.

    • ahdistunut laiha

      Itse olen 19-vuotias nuori mies ja painan 53 kg. Pituutta 180 cm eli painoindeksi on 16. Tosin mulla todettiin vasta vilja-allergia, mikä saattaa olla keliakiaa ja meen kuukauden päästä tähystykseen. Sais sen jälkeen alkaa paino nousta tai muuten on oikeestaan sama vaikka kuolla. Ei kukaan näin laihasta voi kiinnostua ja en oo edes komea. Syömisessä ei oo mitään ongelmia. Äskenkin vedin makkaraa ja jäätelöä.

      • 2434132

        Itselläni oli paljonkin vientiä kun oli vielä 50 kiloinen "kukkakeppi". Nykyään 70 kiloisena olen suurimmalle osalle pelkkää ilmaa. Tosin olen muutaman sentin sinua lyhyempi.

        Vähän alakanttiinhan toi sun painos on mutta ei kannata antaa painon, pituuden tai muunkaan merkityksettömän numeron olla esteenä kenenkään kiinnostukselle.

        Suurin merkitys on sillä millaisena näet itsesi. Jos olet tyytyväinen itseesi niin muutkin sen kyllä huomaavat.


    • huihaui

      Mä 174cm ja painan 65kg.

      Paljon sä painat?

      Varmaan yli 100kg:n keijukainen olet... :=)

    • gurujenguru

      Ja kukaan itseään kunniottava mies ei oo susta kiinnostunut sen perusteella mitä kirjoitat :=)

      Ja kukaan itseään kunnioittava mies eikä nainen ei lue eikä kirjoittele tälle törkypalstalle jonka käyttäjistä 99% on avohoitopotilaita.

    • mitä pitäis

      Jos minä (n) painan 60kg niin siihen 20 kg lisää =80 kg mies on ainakin minulle erittäin riittävä.

      ap. sulla on mielipide, tuo ei ole mikään yleispätevä yksi universaali ehdottomuus kaikille.


      Mies samoilla kiloilla olisi silti melko varmasti vahvempi kuin minä.
      Koska me olemme eri rakenteisia.

    • 2 + 3

      Kukaan itseään kunnioittava mies ei huoli BB:tä tai vastaavaa roskaa seuraavaa naista.

      Hankkikaa aivot naiset!

    • vm61

      sanoo savolainenko tonnikeiju? kuules kultasella 70 luvulla kun naiset näytti naisille niin myös miehet olivat työllä kuntonsa hankkineet siellä ei muutama lihasryrmä korostunut. ei ollut pahemmin mömmönsyöjiä vaan voimaa oli paljon suhteessa kehonpainoon eli se kuupperikin kulki eri tavalla eikä joka toinen ollut ylipainoinen.

    • spjp

      jos on 180cm pitkä ja painaa 85kg, painoindeksi on 26,2 eli 'lievä lihavuus'.

      itse en ainakaan kauheasti syty ylipainoisista miehistä.

      oma aviomieheni on 184/63, eli täydellinen minulle, olen kuitenkin se laihempi.

      noh, ylipainoisia ylipainoisille.

      • kerpskdng

        Mies 184/63 ja sä laihempi? No huh huh, ootte kyllä molemmat sairaita anorektikkoja.


      • urheilija21

        Ei sua ainakaan järjellä ole pilattu. Olen n. 180cm ja painan 90 kiloa ja kaukana ylipainoisesta. Hyvin mahdollista että 63-kiloinen avokelasiimasi on läskempi kuin minä.


      • .................
        urheilija21 kirjoitti:

        Ei sua ainakaan järjellä ole pilattu. Olen n. 180cm ja painan 90 kiloa ja kaukana ylipainoisesta. Hyvin mahdollista että 63-kiloinen avokelasiimasi on läskempi kuin minä.

        Oletko kuulantyöntäjä? Joku läskilaji on oltava kyseessä, ei kukaan 180-senttinen, vähissä rasvoissa oleva urheilija paina noin paljon.


      • Dino Rex
        ................. kirjoitti:

        Oletko kuulantyöntäjä? Joku läskilaji on oltava kyseessä, ei kukaan 180-senttinen, vähissä rasvoissa oleva urheilija paina noin paljon.

        Esim. classic bodybuildingissa painoraja Suomessa on 180 cm miehelle 86 kg. Pistät siihen 4 kg lisää niin ei todellakaan mennä ylipainon puolelle vielä.


      • urheilija21
        ................. kirjoitti:

        Oletko kuulantyöntäjä? Joku läskilaji on oltava kyseessä, ei kukaan 180-senttinen, vähissä rasvoissa oleva urheilija paina noin paljon.

        Tarkalleen ottaen 182,5cm ja 90kg. Olen CrossFit/triathlon-henkinen monipuolisen urheilun harrastaja. Läskeillä esim. juoksu nopeus on usein huonoa. Huolimatta raskaasta painostani juoksen esim. cooperin testissä 3400m. Pääsääntöisesti minua luullaan 85-kiloiseksi. Kuulakin toki lentää ;).


      • lollddk
        ................. kirjoitti:

        Oletko kuulantyöntäjä? Joku läskilaji on oltava kyseessä, ei kukaan 180-senttinen, vähissä rasvoissa oleva urheilija paina noin paljon.

        "............" Tässä jääkiekon jälkilöyly tunnelmissa tuli mieleen, että esim. suosikki pelaajani sidney crosby on 180cm ja 91kiloa, että se siitä sinun kuulantyöntäjästäsi :DD Oletko kateellinen naru?


      • ............
        lollddk kirjoitti:

        "............" Tässä jääkiekon jälkilöyly tunnelmissa tuli mieleen, että esim. suosikki pelaajani sidney crosby on 180cm ja 91kiloa, että se siitä sinun kuulantyöntäjästäsi :DD Oletko kateellinen naru?

        No aika paljon läskiä taitaa löytyä, kun tyypin ylävartalo on mallia "vedin ehkä joskus leukoja": http://puckbuddys.files.wordpress.com/2011/04/sidney-crosby.jpeg

        Katso tuosta "Lisää kylmää" -nimimerkin kuvista, millaiselta 180-senttinen ja 75-kiloinen tosiurheilija näyttää.


      • ei hauis-rinta-jätkä
        ............ kirjoitti:

        No aika paljon läskiä taitaa löytyä, kun tyypin ylävartalo on mallia "vedin ehkä joskus leukoja": http://puckbuddys.files.wordpress.com/2011/04/sidney-crosby.jpeg

        Katso tuosta "Lisää kylmää" -nimimerkin kuvista, millaiselta 180-senttinen ja 75-kiloinen tosiurheilija näyttää.

        Tai sitten Crosbyn lihaksista iso osa on jaloissa. Koskaan nähny Crosbyn pelaavan, kuinka jumalattoman nopea, räjähtävä ja ketterä kaveri on kyseessä?


      • lollddk
        ............ kirjoitti:

        No aika paljon läskiä taitaa löytyä, kun tyypin ylävartalo on mallia "vedin ehkä joskus leukoja": http://puckbuddys.files.wordpress.com/2011/04/sidney-crosby.jpeg

        Katso tuosta "Lisää kylmää" -nimimerkin kuvista, millaiselta 180-senttinen ja 75-kiloinen tosiurheilija näyttää.

        No kun ei löydy.

        Onhan nämä juoksijat ehdottomasti kovia tosi urheilijoita, mutta et voi väittää etteikö 90 kiloinen voisi olla.


      • lajitietoinen
        lollddk kirjoitti:

        No kun ei löydy.

        Onhan nämä juoksijat ehdottomasti kovia tosi urheilijoita, mutta et voi väittää etteikö 90 kiloinen voisi olla.

        ei voi semmosia 10 ottelijoita ei ole saati triahtlonistia. ja muut on pelleillyä.


    • niin kyllä se

      Laihuus voi kulkea suvussakin ilman että on anoreksia.

    • Riippuu mistä roikku

      mieti tätä, 175cm pitkä painoa 65kg ja penkkaus 128kg, lihaksella ja läskillä on eroa, tosin tuo 65kg on ns. kisapaino, normipaino on siinä 73-75kg hujakoilla. Ja todennäköisesti minulla on noin 100x enemmän lihasta kuin ap:lla.

    • Dino Rex

      Miten joku nainen voi painaa yli 60 kg?

      • Miten ei? Pieni pyöreys on seksikästä ja on muutenkin terveellisempää olla vähän ylipainoinen, eipähän ole nälässä pidetty.


      • Dino Rex
        raato99 kirjoitti:

        Miten ei? Pieni pyöreys on seksikästä ja on muutenkin terveellisempää olla vähän ylipainoinen, eipähän ole nälässä pidetty.

        Paljon perustellumpaa miehelle painaa alle 80 kg (esim. Brad Pitt Fight Clubissa) kuin naiselle yli 60 kg. Siinä Eveliina Tistelgren, paino 62 kg: http://www.fast.fi/teamfast-eveliina-tistelgren

        Aika harvalla urheilevallakaan naisella on lähellekään tuota määrää lihasta.


      • Dino Rex
        raato99 kirjoitti:

        Miten ei? Pieni pyöreys on seksikästä ja on muutenkin terveellisempää olla vähän ylipainoinen, eipähän ole nälässä pidetty.

        Ja tuo heittoni oli tyhmään kysymykseen tyhmä kysymys vastaukseksi. Vain täysi idiootti kuvittelee, että mies kuin mies painaa yli 80 kg jos näyttää hyvältä.


    • Nbd

      173cm on pituutta ja paino on heitelly jossain 61-96kg välillä. Ei sillä kyllä oo ollu vaikutusta saantiin. Enempi on varmaan vaikuttanu se, onko parta ajettu.

    • 179/61

      Noh, onneksi löysin naisen, joka ei kunnioita itseään. Hehehehee.

    • laiha kuin tikku

      Itse olen 19-vuotias mies, tai voikohan näin laihaa edes mieheksi kutsua, painan 54-55 kg ja olen 180 cm pitkä. En kärsi anoreksiasta enkä bulimiasta vaan en yksinkertaisesti liho vaikka söisin hevosen joka päivä. Syön 7 kertaa päivässä, tänäänkin pyttipannua ja mansikkarahkaa yms mutta 55 näyttää olevan maksimi. Liikun 2-3 kertaa viikossa ja yleensä vain 20 minuutin lenkin. Käsistä ja jaloista en liho, vain mahasta ja satun omistamaankin pienen pömppömahan. Isälläni ja isoisälläni sama homma. Jaloista ja käsistä tikkuja mutta iso maha. Loppuelämä todennäköisesti ilman kumppania.

    • hnggggg

      Terve terve
      Olen siis 190cm pitkä ja painan tällä hetkellä 70.1kg. Ikää 30 hujakoilla, Jee jee. Cooperia en ole pitkään aikaan juossut mutta se on siinä 3500 hujakoilla. Maraton ois tarkotus juosta Espoon rantamaratonissa alle 3h 20min. Jalat ovat kivikovat, suonikkaat, tikut. Penkkipunnerruksessa 120kg puristus on oma ennätykseni, ei niin häävi mutta jos ottaa huomioon että toistomäärät jolla treenaan ovat erittäin isot niin ihan hyvällä mallilla tuo maksimisuoritus. Leukoja menee 23kpl, punnerruksia ja eteenkin vatsoja en jaksa edes laskea. Yläkroppa nyt ei silleen ole iso mutta verisuonien peittämä. Vauhtileikittelyn tai soutamisen jälkeen erityisesti suonet hyppää esiin. Rasvaprosenttia en tiedä mutta erittäin alhainen. Ravintoa syön oikein ja reilusti. Ruokaa NAUTIN perjantaisin ja lauantaisin.

      Pointtini tässä egoilussa on se että en voisi kuvitella itseäni 100kg. Tottakai 190cm ja 100kg karhut ovat kunniansa ansainneet mutta 30kg pelkkää lihasta omaan kroppaani tekisi minusta semmoisen hirviön että tuskin naiset yhtään sen enempää tykkäisi ulkomuodollisesti minusta. 30kg lihaksen hommaaminen veisi reilut 6 vuotta jos enemmänkin kovaa treeniä. Naurattaa tämä vaakaan tuijottelu yms. Jos tulokset ovat hyvät ja terveys ei ole vaarassa niin painakoot ja näyttäkööt ihan miltä haluaa.

      • sdggsgsggsd

        Vai että vuodessa keskimäärin 5 kg lihasta...Sanoisin, että hyvillä geeneillä aloittelija voisi tuohon kyetä sen ensimmäisen vuoden ajan, jonka jälkeen vauhti hidastuisi vuosi vuodelta. Sulla ei taida hyvät geenit lihasten suhteen olla jos ei ton enempää massaa ole treenistä ja syömisestä huolimatta. 6 vuodessa voisit saada vaikka 10 kiloa lihasta jos et roinaa vedä. Sen kakskyt kiloa siihen on mahdollista jos vedät roinaa aivan perkeleesti ja lisäksi syöt ja treenaat ku hullu.


      • hngggg
        sdggsgsggsd kirjoitti:

        Vai että vuodessa keskimäärin 5 kg lihasta...Sanoisin, että hyvillä geeneillä aloittelija voisi tuohon kyetä sen ensimmäisen vuoden ajan, jonka jälkeen vauhti hidastuisi vuosi vuodelta. Sulla ei taida hyvät geenit lihasten suhteen olla jos ei ton enempää massaa ole treenistä ja syömisestä huolimatta. 6 vuodessa voisit saada vaikka 10 kiloa lihasta jos et roinaa vedä. Sen kakskyt kiloa siihen on mahdollista jos vedät roinaa aivan perkeleesti ja lisäksi syöt ja treenaat ku hullu.

        Voima, jonka olennaisena tunnuksena on paljon isompi ja massaltaan korkeampi lihas. Sen 5kg/vuosi heitin rohkeasti kattoon opposition mieleksi koska tiesin että se ei ole argumentilleni oleellinen asia.

        Itsehän treenaan kestävyyttä, eikö se käynyt tekstissäni ilmi? Kestävyydellä eli paljon toistoja, pienet painot, ei kasvateta paljoa massaa ja se ei ole myöskään tavoiteltu sillä jalka nousee paljon raskaammin mitä painavampi on.


    • hemmynen

      minusta nainen, riittävän pitkä tosin, voi helposti paiinaa 80 kg. ne on ne muodot, jotka naisella on - läskiä

    • määään

      Olen 20-v mies ja olen 178cm pitkä. Painoni on heitellyt noin kahden vuoden aikana 75-80kg välillä. Painoin reilu 3vuotta sitten vielä 100kg ja olen erittäin tyytyväinen nykyiseen painooni, joka on minun kokoiselleni miehelle juuri normaali paino. Läskiä on vähän siellä täällä, mutta ei menoa haittaa, eikä niitä erotakaan mikäli on vaatteet päällä. Niinhän ne naiset sanoo, että "pitäähän miehessä olla jotain mistä tarttua kiinni".

      Mutta joo ei voi olettaa, että joka ukko painaa vähintään sen 80kg. Painokin riippuu niin monista eri asioista...

    • 164cm mies

      No itselläni ei tule ainakaan ulkonäköpaineita painon takia, kun en saisi naista missään tapauksessa pituuteni takia :D
      Oon 164cm ja paino on tällä hetkellä 71kg ja olen hoikka sekä vatsalihakseni näkyvät, koska treenaan salilla. Yhteen aikaan olin lihava kun painoin 85kg ja silloin alkoi hiukan jo ahdistamaan vaikka en mikään plussapallo vielä edes ollut.
      Naisiahan ei minun ulkonäköni kiinnosta mutta urheilullisessa ja lihaksikkaassa kropassa on huomattavasti mukavampaa viettää aikaa :)

    • HabaFanaatikko

      Mä olen 178cm pitkä ja painan noin 93kg. Treenaan mutta koska mulla on vähän ulkonäköön liittyviä ongelmia johtuen menneisyydestä niin en oikein näe itseäni sellaisena mikä oikeasti olen. Kävin työterveystarkastuksessa ja siellä oli punnitus ja sanoin sitten hoitajalle että mulla saattaa tuota ylimääräistä löysää olla jonkin verran. Siihen hoitaja sanoi, että hänestä kyllä näyttäis paremminkin siltä että ne on lihakset jotka tuon painon tuollaiseksi tekee. Sen kuuleminen kyllä miellytti suuresti. Mä olen treenannut vaihtelevalla aktiivisuudella nyt kohta 10 vuotta. En ole mikään bodarin näköinen mutta eilen kun otin huvikseni kuvan itsestäni treenin jälkeen niin kyllä siitä selvästi huomaa että on tullut nosteltua muutakin kuin persettä penkistä! En vaan ymmärrä miksen voi olla tyytyväinen itseeni. No, ehkä joskus sitten. Olen kolmekymppinen mies. Mitä mieltä olette noista mitoistani? Onko ne hyvät teidän mielestänne?

      • Fallboy

        Olen 190cm ja painan 120kg ja voin myöntää että häpeää olen tuntenut aina, vaikka
        omasta mielestäni olen aika skrode, eli siis voimaa ja läskiä sopivassa suhteessa.
        Nyt oma epävarmuuteni kuitenkin estää minua lähestymästä naisia. Haluaisin tavata
        naisen joka ymmärtää isouttani ja sitä että en voi olla mikään Bratt Bitt..vaikka sitä
        tietysti haluaisin.


    • milliemay-96

      Hyi HELVETTIIIIIIIIIIIIIH tollaset ruikut YÖKKK!!! Kyllä miehellä pitää olla lihasta, mitä ennemmän sitä parempi koska harvoin törmää ylitreenattuun... ;))
      Ja hyi vittu toi on vaalee pliis hankkikaa rusketus!!!!!!!!!

    • massa

      Se on jopa epäterveellistä olla tosi laiha. Ite oon joku 172 cm pitkä ja painan 95 ja suurin osa lihasta.

    • 127120

      Alle 180 pitkälle miehelle 80 kg on normaalipainon yläraja.

    • voi ei!

      Kyllä mulle toi Tomi ihan hyvin kelpais, en jotenkin osaa nähdä hänessä sitä "vikaa", mistä puhut.

    • Sayonaaras

      Määrä korvaa laadun? hyi helvata sellasia äijiä jotka ihailee omaa hikistä palleroaan peilistä... yäk.

      Hyvä kunto on eri asia kuin pumpatut kumipallot.

    • M27.

      On helppo painaa yli tai alle 80kg mutta se on sitten eri asia onko paino lihasta vai läskiä. Aloittaja hakee varmaan bodarityyppistä kumppania..

    • Suomi-Nainen

      Jokunen vuoksi taaksepäin Pekingin olympialaisten 100 metrin miesten finaalissa puolet juoksijoista painoivat alle 80 kg. Ihme riukuja, kenellekään heistä ei juurikaan lihaksia näkynyt ja muutenkin naurettavaa laiheliinimeininkiä. Tällaisten "miesten" kanssa tuntisin oloni vähintäänkin uhatuksi kadulla, koska en saisi kaipaamaltani isähahmolta tukea oman elämäni ja menneisyyden taistoissa. Lisäksi tuntuu ahdistavalta, että minä suht normaalina suomalaisena lyhythiuksisena (capri)housunaisena olisin painon ja ulkonäön osalta parisuhteen alfauros - kylläkin huonolla itsetunnolla ja alkoholiongemalla varustettuna. Tai jos en sentään aivan alfauros, niin ainakin näyttäisimme miehen kanssa homopariskunnalta.

      Onneksi tällaiset kauhukuvat eivät käy toteen ja löydän kaipaamaani itseni kaltaista "hieman" ylipainoista seuraa erityisesti suomalaisten maakuntamiesten keskuudesta. Tai no, en laske ylipainoksi esimerkiksi "pientä" lokinvalkoista vatsa-, käsi- ja kylkimakkaraa itseni tai miesten kohdalla. Mieheni kuitenkin treenaavat salilla muutaman kerran viikossa ja joutuvat istumaan työnsä puolesta mm. eri vempaimien ratissa, joten tämän vuoksi he pyrkivät syömään mahdollisimman paljon kaikkea kaapista löytyvää lihaskasvun maksimoimiseksi. Tämä konkretisoituu silmiä hivelevänä vartalon tasapaksuutena ja sopivan pyöreänä kuulantyöntäjäpeppuna.

      Lakkaa naiselliseen ohuenlyhyeen kampaukseen, caprit jalkaan ja maidonvalkeaa "siro"säärtä koreasti töksähtäen eteen, niin johan rupeaa isot miehet lakoamaan!

      • vientiä on

        "Jokunen vuoksi taaksepäin Pekingin olympialaisten 100 metrin miesten finaalissa puolet juoksijoista painoivat alle 80 kg. Ihme riukuja, kenellekään heistä ei juurikaan lihaksia näkynyt ja muutenkin naurettavaa laiheliinimeininkiä. Tällaisten "miesten" kanssa tuntisin oloni vähintäänkin uhatuksi kadulla, koska en saisi kaipaamaltani isähahmolta tukea oman elämäni ja menneisyyden taistoissa."

        Heillä tulee olemaan paljon enemmän vientiä naisten keskuudessa, kuin sinun mainostamillasi tavallisilla suomalaisilla miehillä. :)


    • sinkkumies 30+

      Oma BMI on tällä hetkellä n. 21,5 ja parhaimmillaan se on ollut n. 24,5 kun treenasin huomattavasti enemmän. Olen aina ollut hyvin hoikka, en kuitenkaan näe tärkeänä suurehkon lihasmassan hankintaa, koska olen myös muuten hyvin ulkonäkökompleksinen. Pysyttelen naisista mahd. kaukana ja tilanne olisi sama, vaikka pituus/painoni olisi esim. 185/90 pienillä rasvoilla.

      Hyvä ulkonäkö on mielestäni kriittinen vaatimus pariutumisessa nykyään, ilman sitä ei vaan yksinkertaisesti ole mitään asiaa parisuhdemarkkinoille. :)

      • jn6hbgvrfed

        Painoindeksi ollut 24,5 ja olet ollut hyvin hoikka?


      • paino indeksi
        jn6hbgvrfed kirjoitti:

        Painoindeksi ollut 24,5 ja olet ollut hyvin hoikka?

        Joo, ihmettelen myös tuota painoindeksi 24,5 ja hyvin hoikka. Yli 25 painoindeksi menee jo lievän lihavuuden puolelle.

        http://www.painoindeksi.org/laske.php


      • Anonyymi
        paino indeksi kirjoitti:

        Joo, ihmettelen myös tuota painoindeksi 24,5 ja hyvin hoikka. Yli 25 painoindeksi menee jo lievän lihavuuden puolelle.

        http://www.painoindeksi.org/laske.php

        Painoindeksit on huuhaata... Ei voi luokitella kaikkia ihmisiä noin.


    • mave1

      Hah! Juuri kävin puntarissa viisari pyhtäy 140kg, pituutta on 181cm. 20 kiloo pois niin on huippukunnossa :)

    • k7mjinh6u5yg4tfr

      Tän aloituksen saama miinusmäärä osoittaa sen, minkä ainakin itse olen tiennyt jo kauan: vähintään 70% näillä palstoilla kirjoittavista on miehiä

    • Mmitihmttä

      Miten muka joku nainen voi painaa yli 55 kg?

    • Barbie GirL

      Kyllä terve mies painaa vähintään 150 kg ja tuon painorajan alle ei ole edes mies. Tummilla miehillä on paljon suuremmat lihakset ja kunnon varustus naista varten. Vaaleilla pojilla on vain pienet prinssinakit, jotka eivät tunnu miltään sisällä. Tummat miehet osaavat tyydyttää naisen paljon paremmin, kuin hintelät vaaleat pojat.

      Kali Muscle
      http://www.youtube.com/watch?v=qjkasaXx9Ro

    • Barbie GirL

      Mikään ei ole niin ihanaa, kuin iso musta mies naimassa hentoa ja vaaleaa vartaloani. Mustilla miehillä on aina isot varusteet ja se tuntuu todella hyvältä, kun iso musta penis tulee sisälle tiukkaan vaginaani. Mustien miesten kanssa saan aina räjähtävät orgasmit ja on kuin kävelisi pilvissä monta päivää jälkeenpäin. Ajatelkaa sellainen iso musta ja sykkivä kalu sisäänne, kuinka hyvältä se voikaan tuntua. Mustat miehet jumaloivat meitä vaaleita naisia ja tekevät kaikkensa meidät saadakseen.

      The World's Largest Bodybuilder Takes on Mr.O
      http://www.youtube.com/watch?v=HZhW2EgwS1I

      • jättiaisuri

        Barbie GirL on karvainen trolli.


    • Pikkuriikkinen

      Kyllä, se pituus ja miehen paino on naiselle kaikki kaikessa ja pienillä miehillä ei ole mitään mahdollisuuksia.

    • 75456456456456456

      hmm 75kg, 182cm ja hyvässä kunnossa. Mitä ihmeen sisäelinrasvaa teillä kasvaa, kannattaisko mainosruokien syöntiä välttää.

    • mies83kg

      Vedin kerran turpaan miestä joka paino 110 kg ja oli 185 cm pitkä. Itse olen 83 kg ja 167cm eli paljon lyhyempi ja kevyempi.. Jotain se aukoi päästään baarin pihalla ja kävi päälle mutta iso ,mies on hidas ja kömpelö joten näytin sille ja pari iskua niin se tippui.. Sillä oli myös tyttöystävä joka kans aukoi päätään meidän seurueelle ja oli varmaan noloa saada turpaan näin pieneltä mieheltä koska oli kauhee uho päällä koko ajan että hakkaa minut pas.kaksi ja sitten sai itse turpaan.

      • hakkari

        sinullahan tuo uho on.

        olet muuten 20 kg ylipainoinen.


      • Nopea lyöjä

        No minä harrasta nyrkkeilyä, olen 165cm ja 70kg. Olen muutaman ns iso körilään vetänyt kanveesiin ja valitettavasti maksan siitäkin ilosta edelleen ulosottoon korvauksia :( Köriläät ovayt todella hitaita ja esim minä kerkeän lyödä n 3 kertaa nopeammin iskuja ja se tehoaa melko pian ja kaataa ison miehen. Minut on erotettu omasta joukkueesta juuri väkivaltaisuuden vuoksi.


      • Anonyymi
        Nopea lyöjä kirjoitti:

        No minä harrasta nyrkkeilyä, olen 165cm ja 70kg. Olen muutaman ns iso körilään vetänyt kanveesiin ja valitettavasti maksan siitäkin ilosta edelleen ulosottoon korvauksia :( Köriläät ovayt todella hitaita ja esim minä kerkeän lyödä n 3 kertaa nopeammin iskuja ja se tehoaa melko pian ja kaataa ison miehen. Minut on erotettu omasta joukkueesta juuri väkivaltaisuuden vuoksi.

        Mä olen kaltaisiasi hyttys sarjalaisia laittanut pinoon välillä kolmeakin kerrallaan kun pitää alkaa uhoamaan. Ei tarvi kun yhden pyyhkäisyn niin nukkumatti tulee. Kaikenlaisia karatekoita ym surkimuksia on nähty. Kamppailu lajit on pienille miehille tarkoitettuja egopuusteja jotka ovat niin surkeita muuten kukaan muu niihin ei osallistu koska ei tarvitse.


    • aseq

      En taida kelvata kenellekkään. Pituus 173 ja paino 56. Alipainoinen olen.

    • Valittajille

      Joo tota itte oon 171 cm käppänä ja painan 73 kg lihasta ei normaalia enempää ole ja ikää on 19 vuotta. Olen kihloissa ensimmäistä kertaa tyttöystäväni kanssa ja pannaan 2 kertaa viikossa että kyllä naista lyhyempiki saa. Onhan se totta että turpiin saa helpommin mutta minkäs teet. Tyttöystäväni on minua 3 cm pidempi ja hoikka. Seksiä meillä on merkittävän paljon jopa aamuisin herätessäni hänen vierestäni huomaan hänen tarttuneen munaani kiinni. Liikaa ehkä normiin verrattuna mutta ollaan liian koukussa seksiin. Että kyllä sitä p illua saa jos kemiat kohtaa.

      • toinen nainen

        Kuule 2 kertaa viikossa ei ole todellakaan ole paljon seksiä viikossa :) Suorastaan aika piene määrä ja ihmekkös että nainen on joskus munassa kiinni jo aamusta kun varmaan joutuu elämään puutteessa.


    • sköpö

      Joo itse asiassa pitää olla aikamoinen bodari jos on 180cm ja 80kg, eikä siis rasvaa kovin paljon.

      Itse pidän naisten painon ylärajana 52 kiloa.

      • Luuranko vai

        Mun painoindeksi olis tuolla painolla 16,5 eli merkittävästi alipainoinen. Tykkäät sitten lyhyistä tai luurangoista?


    • Eiherranjumala

      Miten jotkut naiset voi painaa YLI 70 kiloa?! Samalla logiikalla mennään..

    • 82kiloaLihasta

      Ei hitto te ootte älykköjä.

    • Tosiasia..

      Uskotaan vaa´an näyttävän oikean painon, mutta on muitakin mittayksiköitä kuin KILOGRAMMA: Esimerkiksi HEHTOGRAMMA, sellaisia vaakojakin on. Sitten on myös vanha mittayksikkö VAAKA joka tarkoittanee samaa kuin PAUNA. Englannin kielessä LIBRAS eli LBS. Netissä luki tietoa näistä painomitoista. Laskemalla saa oikean painon kiloina. Joissakin vaaoissa on myös paino kilogrammoina sekä LBS:nä. Eli suomalaisten paino on merkitty yläkanttiin ei suinkaan alakanttiin. Laihdutusohjelmissa laihduttajien paino on merkitty yhtä suureksi kuin hevosten paino. Eikö kukaan näe paljaalla silmällä katsoen voiko henkilö painaa sen verran kuin väittää? Käyttäkää silmiänne ja järkeänne sellaisten asioiden suhteen! Tavallisia kansalaisia huijataan painon suhteen. Joillekin on merkitty ylipainoa jopa 20 kg tai 30 kg.

    • slkgsk
    • Ai mixei vois painaa? Painanhan mäkin 52 kg

    • vierailija19

      Mitä ajatuksia herättää 76 kg ja 180 pitkä 36-v mies, jolle on 15 vuoden salitreenin aikana tullut pelkällä kaurapuurolla valtava yläkroppa ja silti on paskamahaakin jonkin verran. Kaverit vittuilee, että ilman lihaksia painaisin alle 50 kg. Ei voi muuta sanoa kuin että ominaispaino on kullakin jotain ihan muuta kuin BMI:n tuiotttamista. Jos paino nousisi 90 kg:hen ilman jotain ihmetreeniä, vaikuttaisin 120 kiloiselta. Kannattaa todellakin miettiä kokonaisuutta kuin pelkkiä kiloja. Huvittavia nuo kommentit hintelistä alle 80 kiloisista; meikäläistä veikkaillaan n. 95 kiloiseksi vähintään ja vaaka näyttää välillä 74kg.

      • Kukkakeppikö

        Mulle herää väkisin ajatus, olet ihan pihalla riittävästä ravinnosta ja varsinkin siitä mitä syöt. Jos olet treenannut lujaa 15v, syönnyt ja nukkunut/levännyt riittävästi, tulisi sinun painaa lähelle 90kg, vaikka olisit todella pienellä rasvalla.. Itse vuosien tauon jälkeen vuodessa massaa 8kg, joista osa kylläkin läskiä. Veljeni kävi kehon koostumus mittauksessa ja lihasmassa oli lisääntynyt n.3,5kg vuodessa. Jos lihasmassaa haluaa kasvattaa on hyväksyttävä myös läski. Itselläni ei motivaatio riitä diettiin ja olen hieman "pulska" vyötärö n.90cm hauis 40cm, rinnan ympärys 105cm, reisi 57cm. Pituutta 178 ja painoa 88kg ja ikäni 30v. Tiukassa kunnossa painaisin arviolta 77-79kg silloin lihakset erottuisivat kunnolla. Vatsalihasten näkyminen loppui kun paino nousi 84kg yläpuolelle..

        Kukin on ihan oma itsensä ja toivottavasti jokainen on sinut oman ulkonäkönsä kanssa. Mikäli oma koko ei miellytä ei auta kun ottaa itseään niskasta ja tehdä asialle jotain. Jos syöt energiaa enemmän kuin kulutat lihot ja jos kulutat enemmän kuin syöt seuraa siitä laihtuminen. Mikäli treenaat lujaa ja haluat lihasmassasi lisääntyvän, tulee kaloreiden olla plussalla ja proteiinia syödä riitävästi n.1,5-2g/painokilo.. Tuota ei arkiruuasta saa..


      • jokurotisentään

        Kehonkuvasi on varmaan melko vääristynyt. Ei 74 kiloinen näytä ikinä 95 kiloiselta. En millään usko että sinulla edes on mitään yläkroppaa ihmeemmin. Todellisuudessa sinulla on salibandiä harrastavan miehen ylävartalo.


    • 15+13

      Penis näyttää pienemmältä, jos koko muu keho on treenattu.

      Tosimies treenaa PC-lihasta enemmän kuin muuta kehonsa lihaksistoa. Sen näkee sitten sängyssä, kuka kykenee ja kuka ei. Sitä ei näe päältä!

    • järjen ääni

      Miten kukaan normaalipituinen nainen voi painaa yli 50kg? Uskomattoman ällöttäviä läskejä ovat naiset, jotka kertovat painavansa 55-60kg ja pahimmassa tapauksessa jopa yli 65kg.

      Kukaan itseään kunnioittava mies ei moista ihraista valasta naisekseen huolisi.

      Laihduttakaa vähän naiset!!

    • kyllä voi

      Olen terve 174 cm pitkä mies ja painan noin 58 kg. Ihan hyvin menee. Ja on ollut naisiakin!

      • 80kgja174cm28v

        Niin ja ikää oli kuinka paljon? 17 v?


    • twtwe

      Aloittaja, haista vittu huora!

    • Ihrainen opossumi

      Aloittaja on 100% varmuudella ylipainoinen, miestissit omaava paskamahainen poika.. Se, että suurella osalla "tosiäijistä" se ihana 100kg paino muodostuu pääosin silavasta, ei tarkoita että kaikkien tarvitsisi painaa yli 80kg. Jos ei lihasten kasvattimen kiinnosta, niin mieluummin sitten hoikka ja kiinteä kuin ns.laiha läski(joita suurin osa näistä huutelijoista on).

      • ojdhbf

        Totta. Suurin osa noista 100 kilon painoisista normijampoista on enemmän tai vähemmän lihavia. Eri asia sitten ne harvat raskaiden sarjojen bodarit.


    • Piiskansiima

      Yksi unohtui:

      Pituuteni on 182 ja painoni on aikuisiällä pyörinut 80 kilossa, nyt on ikävästi noussut 84 kiloon. Se rajoittaa selvästi omaa ketteryyttä ja notkeutta.

      Naisia on aina ollut tulossa, heitä olen hurmannut tavoilla ja älyllä, siihen en ole läskiä tarvinnut.

    • Kantapää

      Kai olet aloittajahyvä tietoinen, että jokainen 150-senttinen ja pidempi on käytännössä normaalipituinen..? Sen huomioiden tuo 80 kilon painovaatimuksesi on aika kohtuuton.. Ensimmäisen löytämäni painoindeksilaskurin mukaan tuo 80 kg ei periaatteessa ole normaali paino, kuin 180-senttisille (tai laskutavasta riippuen 178-senttisille) ja pidemmille. Kaikki sitä lyhyemmät jotka painavat tuon verran ovat laskurin mukaan enemmän tai vähemmän ylipainoisia.

    • BruceLee
    • uf0o

      180cm ja 79kg ja lihaksikas. Kaiken järjen mukaan ihannemies mutta ei mitään actionia oo ollut vuosiin.

    • Läpikuultava

      190/79 ja ikä 39. Askeltaminen kevyttä.

    • Tasapainossa

      Oon 185/78, en kyllä oo hintelä, löytyy käsivarret, rinta, yläselkä, pakarat, reidet ja pohkeet...

      • 523fd54df543

        Niin, löytyy omasta mielestäsi. Totuus on asia erikseen.


    • saramariella

      Mies ei saa olla pulkannaru, kukkakeppi tai heinäseiväs. Ihannemies painaa aina päälle 80 kg. Miehessä pitää olla jotain mistä ottaa kiinni.

    • IhmePullamössöjä

      Miten joku normaalipituinen mies voi painaa jopa yli 80 kg? Ettekö te huolehti ollenkaan kropastanne?

    • 38203892

      Miksikäs ei? Kyllä minulle ainakin kelpaisi.
      Mieluummin hintelä, kuin ylipainoinen.
      Liika massa on rumaa.

    • sdfjkjhgf

      Läskit yleensä väittää olevansa normaalipainoisia kyllä noita mukamas riskejä miehiä näkee mitkä ovat vaan ylipainoisia.

    • LäskiEiOleLihasta

      Olen 170/60, harrasta pyöräilyä ja muutenkin syön sen verran vaan, että nälkä just menee pois. Jos painaa 80 kiloa ja väittää olevansa lihaksikas, niin silloin penkistä pitää saada vähintään 80 kiloa ylös ja myös käsien päälle pitää nousta oman painon verran rautaa, ei muuten voi sanoa olevansa painonsa veroinen.
      Penkistä nousee 70 kiloa, vaikka ei hirveästi ole edes treenannut jalkaprässillä menee 300 kiloa, että yli 80 kiloinen täytyy saada paremmat tulokset.

      • kehonrakennus.eri.asia

        Itse treenaan paljon salilla ja olen saanut naisilta ja lääkäriltäkin kehuja. Mun mielestä oleellista ei ole painojen määrät mitä nostaa vaan miltä näyttää peilin edessä.


      • riski.raksaukko

        Makunsa kullakin. Minä taas paskat välitän siitä, miltä näytän peilin edessä. Pääasia on, että tavara liikkuu käsivoimin ja reippaasti, painoi se sitten 50kg tai 250 kg. Enkä puhu nyt mistään punttivehkeistä vaan ihan työhommista.


    • Ihankaljujaharmaahomo

      Jos minä tekisin langan missä kehottaisin naisia laihtumaan koska painavat liian paljon, se olisi poistettu aikoja sitten ja minua oltaisiin halveksittu kuin viimeistä päivää, miettikääpä sitä.

      • Tuollaisia lankojahan on täällä harvase päivä.


    • Heiluri19

      Kuinka kukaan voi olla noin vitun tyhmä?
      Miten kenelläkään naisella voi olla niin iso pillu että pystyy synnyttämään?
      Miten on mahdollista että 180cm äijä painaa 150kg?
      Sut on ehkä tiputettu lapsena jottet pysty käsittämään että jokaisella meistä on ollut jo syntyessään riski syntyä vammasena tai omata erilaisia geenejä jotka enimmäkseen ohjaa tuota ihmettelemääsi asiaa.
      Mitä jos synnyttäisit lapsen joka on epämuodostunut jollain tapaa, tivaisitko siitäkin että miten on mahdollista että sä oot noin ruma...mee hoitoon.
      Ja kyllä olen jonkun kaavan mukaan mies (heiluri ainakin löytyy jalkojen välistä) ja olen alipainoinen 180/63.
      Eikö sulla mahdollisesti ole ketään mies ystävää joka kuuluu skaalaan?
      Sanotko sillekkin että en voi olla ystäväsi kun oot tollanen.
      Tietysti kaikilla saa olla mielipiteensä mutta jos esittää asiansa noin niin taitaa olla karu totuus edessä kunhan hieman vanhenet.
      Ja kyllä, mielelläni ottaisin 10kg ihraa perseestäsi jotta voisit olla vähän pinnallisempi mutta kun se vaan ei toimi niin.
      Vittuako siitä itkemään ja jos oot ittees tyytyväinen niin valinta on sun eikä tarvii mitään tehdä mitä et halua.
      Joo olihan se pakko avautua vaikka oonkin tämmönen säälittävä klonkun peilikuva.
      -Ihguu kesää vaan teillekkin- 😂

    • Hmmmmmph

      Mun mies painoi alle 80 kg nuorempana. On 183cm pitkä. Kuitenkaan ei ole mikään lauta. Mä painoin meidän tavatessaan 42 kg. Mulla on myös kurvit. Ei me olla lautoja, mutta siroja ollaan. Yhdessä ollaan oltu 20vuotta ja ollaan nyt vasta normaalipainoisia. Hyvä näin.

    • LOLlahdus_

      Miten kukaan voi olla niin tyhmä että kysyy jotain tollasta? ;D

    • Tresembol

      Lisätään vaikka oli jo kerrottu, että 80 -kiloinen on läski. Tai oikeammin suomalaiset ovat ylipainoisia.
      178 cm pitkän miehen normaalipaino on 58,7-79,1 kiloa. Ja muillakin aina vartalon ympärys alle 90 cm. BMI 18,5-24,99. Nyt tämä keskiarvo painaa ylipainoisena 85,5 kiloa. BMI 27.

      • Anonyymi

        Ite oon 177cm ja 52kg mies.


    • Anonyymi

      Kun bodasin olin 169/92.En ollut riisitautinen. Lopettamisesta 8v massaa lähtenyt 12kg,en ole vieläkään riisitautinen.

    • Anonyymi

      Lihaksella ei nykyään tee mitään kun tulee 9mm päin näköä.🤭

    • Anonyymi

      Yli 100 kiloinen on SIKA, IHRAKASA, MITEN JOKU VOI OLLA POSSU

      • Anonyymi

        Yli 80kg on usein hyvä syömään, olen itsekin. Syöminen on ihanaa mutta vain kohtuudella terveellistä.


    • Anonyymi

      Olemalla urheilullinen ja riittävän kiestävyyskunnon omaava

    • Yli 80 kilonen mies, joka vielä varustettu lihaksilla alkaa olla jo melkonen kaappi puhumattakaan 100 kiloisesta, paitsi jos on tosi pitkä, pitkästi yli 180 centtiä tai jopa 190-200. Eikä kauheen bodattu oo hyvä yhtään. Tosin makunsa kullakin.

      Tässä muutama kuva, joiden tyyppinen mies on musta esimerkiks hyvä.

      https://fi.pinterest.com/15indiana/rory-gallagher/

      https://fi.pinterest.com/pin/512777107544888379/

      https://fi.pinterest.com/doliat/norman/

    • Anonyymi

      Huutista😂 itse olen noin 179cm ja painan vaan 58-60kg ja olen omasta mielestäni alipainoinen mutta pieksän silti 60-100kg jätkiä ihan millon vaan👍
      Että se siitä turvallisuuden tunteesta. Tuntuu että mitä isompi jätkä sitä enemmän sitä pelottaa kun hän huomaa että minä en pelkää🤨
      Ja oisko jollaki vinkkiä painon nostoon ihan sama mitä syö nii 60 kiloa en saa rikki

      • Anonyymi

        Olen itse 163cm nainen ja elopainoa on tällä hetkellä 92-93kg. Olen usein ajatellut, että minussa on enemmän miestä kuin monessa miehessä - siis massan suhteen. Valitettavasti oma elopainoni ei johdu lihaksikkuudesta vaan ihan siitä niin kuin useilla suomalaisilla naisilla ja miehillä, että ruoka on maistunut. Ei ollut tarkoitus tähän painoon jäädä vaan laihtua ainakin takaisin kymmenen vuoden takaisiin mittoihin, joka oli -30kg nykyisestä. Tulen silti aina rakastamaan ruokaa.


    • Anonyymi

      Miksei voi? Onhan paljon naisia joilla on alle DD-kupin tissit. Hankkikaan tissit, naiset, älkää olko pikkutyttöjä.

      • Anonyymi

        Suuret rinnat ei ole selälle hyvä. Suuriin rintoihin tulee raskausarpia helposti. Kyllä B-C kuppi on käsittääkseni ainakin se naisten mielestä kaikkein mielyttävin koko, mikä ei tuota ongelmia liikkuessa jne.


    • Anonyymi

      Kyllä 178-180cm mies voi jäntevänä painaa ihan hyvin 70-75kg ja olla ideaalipainossaan eikä todellakaan näytä tikulta ja hintelältä. Jos jäntevä tai hieman lihaksikas tuon pituinen mies mies painaa yli 75kg ja varsinkin yli 80kg eikä ole hyvin lihaksikas, voi naamassa jo olla pyöreyttä. Toisaalta aikuiset ja jo nuoret aikuiset miehet on enenevässä määrin vähintäänkin lievästi lihavia, usein merkittävästi lihavia ja osa myös vaikeasti ja sairaalloisesti lihavia. Enemmän minä ihan tilastojen valossa olisin huolissani miesten ja naisten lihavuudesta ja niistä sairauksista, jotka tulee lihavuuden seurauksena.

      Suomessa naiset on sen verran painavia, että usein alle 170cm naisetkin painaa keskimäärin kevyimmillään sen 70kg ja usein 75-95kg, koska suomalaiset naiset on vähintäänkin lievästi, usein merkittävästi ylipainoisia. Monella naisella on BMI ainakin 25 ja useilla 30:n molemmin puolin. Jos tuollainen, usein vähintäänkin merkittävästi lihava, miehen painoinen nainen, alkaa syyttelemään hinteläksi normaalipainoista miestä, kannattaa katsoa sitä omaa peilikuvaa ja miettiä, mitä pitäisi tehdä. Ihan yleisesti monelle suomalaiselle tekisi hyvää, jos laihduttaisivat ainakin sen 15-20kg, kun kerran toivovat lihaksikkuutta miehiltä. Sitten kun se oma BMI on max. 25, voi laittaa sen profiilin sinne nettipalstoille. Sitä ennen pitäisi pitäisi sen lenkkipolun ja kuntosalin vain kutsua.

      Tämän kommentin kirjoittaja on lihava nainen, tiedän todellakin, mistä puhun. Ei kannata tulla nillittämään aiheesta, josta on sekä tilastojen ja muun puolesta tietoa ja kokemusta.

    • Anonyymi

      Meinaatko että pituus on lihasta.

    • Anonyymi

      läski ei ole lihasta.

    • Anonyymi

      Tosiaan ! Nykynuoriso on tätä pullamössöporukkaa. Ylilihavia lössyköitä, kun katsoo kaupunkikuvaa. Painot alkaa kolminumeroisina. Hevi paino/lyhyt elämä.

    • Anonyymi

      Oli miten oli niin ruumiillista työtä tekevä mies on aina seksy..ne työllä hankitut lihakset, oli sitten isot tai pienet niin kyllä kolahtaa. Bodarit on ällöjä.

    • Anonyymi

      Taitaa olla itselläsi kiloja yli 80... mikset laihduta? Ei yhdenkään naisen pitäisi painaa yli 60 kg!

    • Anonyymi

      Oma mieheni on 186cm, painoi hädin tuskin 70kg kun tavattiin. Minusta hän näytti komealta silloinkin, hän itse piti aivan liian laihana ja sai itsevarmuutta vasta 80kg rajan ylitettyä.

    • Anonyymi

      Kun eivät jaksa ruokaa tehdä itsellensä eikä rahat riitä noutoon. Kyllä ne läskistyy sitten kun saa jonkun kokkaamaan niille.

    • Anonyymi

      Hyvä AP...syö läski syö!

    • Anonyymi

      Jep, ethän sinä liian painava voi olla...miehet on vaan liian kevyitä xD

    • Anonyymi

      Ihan sama mitä painaa, jos korvien välissä on tyhjää. Ulkomuodon suhteen ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, mutta fiksu, ystävällinen ja mukava kiinnostaa useimpia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe