Klaukkalan Diesel

Nonnii55

Hyvin yrittivät hemmot kusettaa naisimmeistä taas autokorjaamolla! Varasin puhelimitse ajan ohjauskulmien säätöön, seuraavana päivänä puhelin soi ja korjaamolta kerrottiin että takana toinen vetonivel on väljä no sen vielä ymmärrän ettei ohjauskulmia välttämättä kannata säätää ennen kuin vetonivelen on vaihtanut. MUTTA he olivat tehneet autolle ensimmäisen tunnin verran pelkän vikojen selvittelyn. Paljon oli väljyyttä autossa (auto on 10 vuotta vanha niin ihme jos ei väljyyttä hieman olisi) ja tankki kuulemma vuoti hieman ja se kannattaa ehdottomasti vaihtaa unohtamatta ohjaustehostinta. Muutenkin oli muutama suojakumi vaihdettava ja tietysti he voivat tehdä tämän kaiken mutta se kestää päiviä kun tilataan osia yms. Hain auton pois ja maksoin melkein 70 € tyhjästä, ei kun siis siitä että he ilman auton omistajan suostumusta ovat käyneet auton viat läpi ja tehneet siitä listan. Ja mikä parasta auto on vastikään katsastettu ilman huomautuksia.

24

5783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esko111111

      Vetonivelten väjyys ei vaikutu ohjauskulmiin mitenkään.Tuntuu että naisimmeinen kusettaa tässä itse itseään.

      • Nonnii55

        Joo helppo on kusettaa kun ei autoista mitään ymmärrä niin silloin luulisi että AU-TO-KOR-JAA-MO olisi luotettava!!!! Siinä se tilanne on valmis kun urpot vejättää korvat heiluen tietämätöntä!!!


      • as2
        Nonnii55 kirjoitti:

        Joo helppo on kusettaa kun ei autoista mitään ymmärrä niin silloin luulisi että AU-TO-KOR-JAA-MO olisi luotettava!!!! Siinä se tilanne on valmis kun urpot vejättää korvat heiluen tietämätöntä!!!

        Jos siellä autossa tosiaan on väljyyksiä niin niitä kulmia ei voi mitata.
        Se että jos autokorjaamo on havainnut autosta vikoja ja ilmoittavat siitä asiakkaalle ei mielestäni ole huijaamista.
        Jos et itse autoista ymmärrä mitään olisi ehkä ensin kannattanut selvittää että kuka sinua on nyt sitten huijannut. Autokorjaamo joka ilmoittaa sinulle auton vioista ja kysyy siihen asiakkaan suostumusta niin kuin asiaan kuuluu vai auton katsastaja joka ei ole havainnut autosta selkeitä vikoja?
        Ainiin.. Miten määritellään se että milloin on maksanut tyhjästä? Jos maksat 70e siitä että saat tietoa auton kunnosta vai se että maksat vähemmän työstä missä auton vikoja ei löydetä?


      • Utelijas Uuno
        as2 kirjoitti:

        Jos siellä autossa tosiaan on väljyyksiä niin niitä kulmia ei voi mitata.
        Se että jos autokorjaamo on havainnut autosta vikoja ja ilmoittavat siitä asiakkaalle ei mielestäni ole huijaamista.
        Jos et itse autoista ymmärrä mitään olisi ehkä ensin kannattanut selvittää että kuka sinua on nyt sitten huijannut. Autokorjaamo joka ilmoittaa sinulle auton vioista ja kysyy siihen asiakkaan suostumusta niin kuin asiaan kuuluu vai auton katsastaja joka ei ole havainnut autosta selkeitä vikoja?
        Ainiin.. Miten määritellään se että milloin on maksanut tyhjästä? Jos maksat 70e siitä että saat tietoa auton kunnosta vai se että maksat vähemmän työstä missä auton vikoja ei löydetä?

        Jospa nyt kerrot, ihan omin sanoin, kuinka vetoakselin väljyys vaikuttaa ohjauskulmiin.


      • as2
        Utelijas Uuno kirjoitti:

        Jospa nyt kerrot, ihan omin sanoin, kuinka vetoakselin väljyys vaikuttaa ohjauskulmiin.

        Ei mitenkään.
        Mutta niin kuin aloittaja ilmoitti " Paljon oli väljyyttä autossa (auto on 10 vuotta vanha niin ihme jos ei väljyyttä hieman olisi)...."


      • hju
        Utelijas Uuno kirjoitti:

        Jospa nyt kerrot, ihan omin sanoin, kuinka vetoakselin väljyys vaikuttaa ohjauskulmiin.

        Vaikuttaahan se... vähän riippuen minkä merkkinen auto kyseessä. Jos esim. alapallossa olisi ollut camperin säätö niin kulmat olisi pitänyt säätää murroksen vaihdon jälkeen...


    • esko111111

      Moni AU-TO-KOR-JAA-MO myy nykyisin autonomistajalle kaikkilaista tavaraa,jos
      ei osaa itse kieltää.Minullekin yritti KOR-JAAMO myydä pyörän nava juuri
      verukkeella ,että se on väljä akselile, laitettiin kuitekin vanha napa ja hyvin toimii.

    • esko111111

      ps. AU-TO-KOR-JAA-MO oli vaunula malmilla.En suosittele.

      • en.suosittele.minäkään

        Tuolla nyt taso on muutenkin vähän sitä sun tätä ja tuntiveloitus huima.


      • Anonyymi

        Pahin on mekonomen Viinikka Koivuhaka. Kusettavat niin huolella ettei mitään järkeä ja haukkuvat vielä asiakkaat kaupanpäälle.


    • golffari

      Joo, eihän se Klaukkalan D ole enää ees mikään merkkikorjaamo.
      Mikähän on henkilökunnan taso noin niiku ylipäänsä?

      • Vagimies

        Käytin muutaman kerran autojani ko firmassa kunnes kusettivat rajusti minua. Kustis ylitti 400,- ja eivät vaivautuneet edes ilmoittamaan asiasta. Korjaamon isäntä aivan liian kiireinen ja huolimaton. En suosittele Klaukkalan Dieseliä kenellekään


    • masa1

      Aivan turhaa naputusta. Paras autokorjaamo, mitä tiedän!!!

    • osssss

      Klaukkalan korjaamo kuuluu ns.Bosch korjaamoihin ja en ole missään nähnyt niin raakaa ryöstämistä kuin tähän ketjuun kuuluvissa korjaamoissa. ketjuun kuuluu
      myös Alppilan Autokorjaamo.

    • HAHHAA666

      TAAS ON JOKU TIETÄMÄTÖN NAINEN PÄÄSSYT VAUHTIIN

    • MakeN

      Omat kokemukseni Klaukkalan Dieselistä ovat ihan hyviä.Hintaeroa ei tosin esim Toyota -merkkikorjaamoon juuri ole, mutta sen verran, että kannattaa se valita.
      Ykkösvalinta kokemukseni mukaan esim Webasto/Eber -asennuksissa ja huolloissa.

    • Automiesmatti

      Ko. Pajalla kävin kerran. Palvelu nuivaa ja henksu kiireisen ylpeetä. Hinnoittelu normi bossilaista

    • einoinkuumana

      Kyllä vaan takapään nivelen vaihto vaikuttaa monessa autossa ohjauskulmiin. Aika monessa multilinkissä kulmat ihan pielessä kun takaa vaihdellaan niveliä. Auton takapään ohjauskulmat ovat yhtä tärkeät kuin etupäänkin. Kuulostaa vanhalta Bemulta jos takana on vetonivel. Siitä joutuu irroittamaan apurungon/kelkan ja takaisinasennuksessa on kyllä kulmat säädettävä jos haluaa ajaa suoraan. Tällä perusteella ei tiedä onko kyse nivelestä tai puslasta mutta samaa lopputulosta haetaan. Korjaamo on varmaan yrittänyt kertoa, että turha säätää kulmia kun risa nivel on vaihdettava ennen pitkää kuitenkin ja sen jälkeen on taas säädettävä???

    • korjaamopäälikkö

      Rahat pois naisautoilijoilta, ei ole pakko käydä

    • Home_Karake

      Harvassa rahvaanautossa on nelipyörä säädettävää alustassa.
      Edes raidetangon päiden vaihto ei vaadi moista.
      Auton pyörien kulmat ovat caster, camber ja tracking.
      Caster vastaa polkupyörän etupyörän asentoa, Camber kun pyörä linksottaa ylhäältä sisään ja Tracking on auraus (tai haritus), pyörän etupuoli on kapeammalla (leveämmällä) kuin takapuoli.

      Jos auto on kolaroitu voivat kulmat muuttua, tosin myös puslien väsyminen muuttaa kulmia, mutta sille ainoa korjaus on kaikkien puslien vaihto.
      Puslien vaihdon jälkeenkään kulmille ei juuri mitään ole tehtävissä ilman rakenteen muuttamista.

      • Anonyymi

        "Puslien vaihdon jälkeenkään kulmille ei juuri mitään ole tehtävissä ilman rakenteen muuttamista."
        Auton rakenteiden muuttaminen se vasta kalliiksi tulee. Minulle yritettiin muuttaa auton etupää takapääksi ja päin vastoin. Hain autoni pois ja vein korjattavaksi.


    • Vagmies

      Klaukkalan Diesel kallis ja palvelu kehnoa

    • Anonyymi

      Paska firma kiertäkää kaukaa

    • Anonyymi

      Naisimmeisen lootassa myös hieman väljyyttä. Oma mies testasi sen 12 vuotta sitten, eikä se silloin ollut väljä, hieman kuiva vain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe