Isabellan ihanuus....

Heppi-Einari

Ai, ai, että on tehnyt nannaa silmilleni Isabellan uusi pukeutumistyyli. Tällä viikolla Isabellan päällä on ollut sellaisia tiukkoja vaatekappaleita, jotka korostavat ihanasti Isabellan monumentaalisia meijereitä. Ja se täyteläinen peppu.... AArrghhhh - aivan meinaa työkalu räjähtää verentungoksesta!

Vaikka ei ole kyllä Heidikään paha... Viimeksi eilen oli meisseli aivan mustikanvärisenä kiitos sen kohdan, jossa Heidin reisienvälilihat vilahtivat hänen kömpiessään sänkyyn yöpaitulissaa. Huh huh.. Uskonkin, että Heidin jalkojen välissä lienee maailman ihanin tuoksu, sellainen lämmin ja kostea...

Teidän

Heppi-Einari

kankien kuraattori, klitorian kuvernööri

8

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain rajaa sentään

      No kyllähän pinkeä Heidi kelpais, mutta Isabellan ylipaksu ja leveä perse vie halut.

    • Heppi-Einari

      Moi taas kaikille!

      Olette varmaan innoissanne odottaneet paluutani palstalle.

      Huulillanne varmaan on yksi kysymys yli muiden: miten Heppi-Einari on toipunut Isabellan poistumisesta?

      En kovinkaan hyvin, itken itseni uneen melkein joka ilta. Tosin, jonkun verran lohtua olen saanut ihanista Mustavaaroista, Monisasta ja Zamillasta sekä hieman myös Kristiinan mehukkaista munkeista. Helenen ja Mariannan puoliksi lahonneen näädänraadon näköiset vulv4t sen sijaan eivät minua sytytä. Ai niin, aiheuttaa Evakin keskivertoista hattiwatin huojuntaa.

      teidän kaikkien ikioma

      Heppi-Einari

      karvahaitarien keisari, hattiwattien herra

    • Heppi-Timo

      Oi ihana Einari! Vihdoinki palasit. Olen ikävöinyt sua päivin öin. Haluaisin rakastella sun kanssa.

      • Heppi-Einari

        Liitos, kiitos!

        Voisin harkita tuota rakasteluhommaa USAn kiertueen jälkeen vuonna 2018. Siihen asti olen täyteen buukattu. Toivottavasti Jordan Carverilla ei ole satiaisia, hän on nimittäin viimeisenä Ameriikankiertueen buukkauslistalla, enkä haluaisi kuskata sinulle jonkun horon satiaisia tuliaisiksi Ameriikanmantereelta.

        teidän

        Heppi-Einari

        pachelor of pussies, Gigantomastian ystävät ry:n kunniapuheenjohtaja


    • ent. Heppi-Einari

      Valitettavasi kävin juuri äsken kusella, ja koko jortikka tipahti vessanpönttöön. Eli tästä lähtien olen Hepitön-Einari.....nyyh.....

    • Vääntelijänne

      Isabellan kanssa Hietsussa !
      Mä olin viime kesänä Hietsussa ja näin kun Isabella tuli sinne ottamaan sonea,se hakeutui aivan rannan laitamille ja sillä oli upeat punaiset pvc-bikinit päällä ,hiivin lähemmäs salaa ja Isabella riisuikin bikinien yläosan ja kävi heti kasiksi tisuleihinsa ja hieroi niitä rajusti,jonka jälkeen oli valtavien nännien vuoro,se laittoi nänneille aurinkoöljyä ja hieroi niitä aivan kiimoissaan kunnes sen huohotus oli aika kovaa,sitten se ujutti toisen kätensä pikku bikinien sisälle ja sen silmät muljahteliat kun se alkoi hieromaan häpyään kasvavalla nopeudella ja sitten se tapahtui Isabella sai rajun orgasmin ja se taipui kaarelle ja vapisi kuin haavan lehti ja sillä oli pyyhkeen kulma suussaan ,ettei sen huuto kuuluisi kauas.Minultakin tuli hurja lasti ja voihkin kuin horkassa ,Isabellakin näki minut ,mutta hymyili mule raukeana ja näytti sormillaan ,että aivan ok ,jatka vaan mä katselen ja jatkan omaa masturbointiani ja niin me tehtiin tuntitolkulla ,eikä muut nähneet lainkaan ?

    • jhbunlokä¨öå

      Ja sitten sä heräsit, taas lakanat märkänä.....

    • RajuIsbe44

      Jep ja tanakka seisiö päällänsä ja eikun taas mentiin Isabellan kanssa ja rajusti !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe