"raskausarvet" pois

mävaan

moi! minulle on alkanut tulemaan "raskausarpia" reisiin ja haluaisin tietää että millä voiteilla ne saisi häivytettyä/pois! auttaako kiinteytysvoiteet kiinteyttämään ihoa?

25

11116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bella

      Ei niitä saa millään konsteilla pois, ei edes voiteilla. Sanotaan että reisien kiinteytys auttais vähän... Mutta totuus on ettei niitä saa muuten pois kun menemällä plastiikkakirurgille, niinkuin kaikki supertähdet tekevät. Ja kallista on varmasti! Ja älä missään ihmeessä osta niitä ihme voiteita niille arville! Ei auta, olen itse kokeillut ja pettynyt pahasti...

    • mie vaan

      ...että raskausarvet saa pois Fit Linen nestemäisellä hapella. ainaki pari mun tuttuu on saanu ja sillä lähtee kaikki muutki arvet. se tosin maksaa aika paljo mut sitä voi käyttää paljo muuhunki. yhellä tutullani lähti astma ku se otti sitä suunkautta. en tiiä oikeen uskonko sitä itekään mut näin puhutaan. kysele fit linen omasta liikkeestä tai luontaistuotekaupoista.
      (enkä oo muuten jälleenmyyjä)

      • mutta totta

        valitettava tosiasia on etteivät arvet lähde millään pois. saattavat iän myötä haalistua, mutta mitään ihmekonstia ei ole...tietysti jos haluaa saattaa itsensä vararikkoon voi kokeilla erinäisiä laserhoitoja, jotka eivät välttämättä auta mitään, maksavat vain omaisuuden(kymmeniä tuhansia euroja...)
        ihoa kannattaa rasvata säännöllisesti joka päivä ja veden juominen saattaa(!) ehkäistä uusien arpien syntymistä...
        itse kärsin samasta ongelmasta ja olen vasta 16...enkä todellakaan ole lihava vaan alipainoinen...kärsitään yhdessä...:)


      • Aniella233

        Voin suositella Cellinea
        verkkosivuilla tuottaja: cellinea.usa.cc


      • Anonyymi

    • Scar

      Kävin joskus kyselemässä sokkarilta onko mitään millä sais niitä hoidettua pois, esitteli mulle pari tuotetta joita myyjän ystävä oli käyttänyt mutta olivat niin kalliita että en raaskinut ostaa. Samainen myyjä kehotti käymään Body Shopissa jonka arpiin vaikuttavaa tuotetta óli kuulema kehuttu. Ostin tuotteen, joka mielestäni toimi kohtuu hyvin, hintakaan ei ollut nykyrahassa kun jotain kymmenen euron tietämillä. Nimeä en muista kun käytöstä on jo aikaa, mutta sellaisessa valkoisessa purkissa, roll on tyyppinen, joku kaakaojuttu se oli. Mutta kantsii rohkeasti vaan mennä kyselemään, muutkin naiset, jopa ne kiiltokuvan kauniit myyjättäret kärsivät samoista ongelmista kuin mekin ja auttavat mielellään.

      • cocoa

        ...kaakaovoi kosteuspuikko, maksaa 12 euroa. Itsekin ajattelin kokeilla sitä kun mulle on tän vuoden aikana ihan yllättäen tullut pakaroihin uusia raskausarpia, jotka on tällä hetkellä rumia punaisia viirumaisia laikkuja :/ Oon kuntoillut ja lihakset on kasvaneet, ja sen myötä paino noussut vähän, niin siksi ne on sitten tullut. Oon nyt 24, ja edelliset raskauarvet on semmosia valkosia hailakoita viiruja reisien sivussa, ja ne tuli mulle jo joskus varhasessa teini-iässä kun aloin pyöristyä lapsesta naisellisemmaksi, vaikka silti olin alipainoinen koko teini-iän (alle 50kiloa), nyt vasta normaalipainoinen (n.54kg, 165cm). Raskausarpia tulee yllättävän helposti.


    • jenna

      ei raskaus arpiin auta mitkään voiteet tiedän kokemuksesta

      • Raskausarpi

        Itselläni arvet haalenivat pepusta ja pakaroista ajan kanssa ja nykyään niitä tuskin näkee olleenkaan. Monilta kohdilta lähtenyt kokonaan pois! täytyy vain pitää huoli, etteivät tule takaisin...


      • tittelintuure

        no eipä auta juu.Jos on kerran tullut niin myös pysyy. Ei auta rasvat eikä lenkkeilyt. Niin totta kuin olla voi.


    • läyq

      sama ongelma minulla, ja olen 16-vuotias JÄTKÄ... vituttaa ja hävettää kun pallien molemmin puolin reisissä on armottomat raskausarvet... ja kun tietää että niitä voi tulla koko ajan lisää eivätkä ne lähde koskaan :'(

    • kokemusta on!

      Ceridal öljy auttaa!

      • alissaaasa

        eikä auta'!!!


    • hotmamma87

      Kyllä niitä saa nykään häivytettyä tosi hyvin.
      Itse olen kokeillut ensiksi AVONin raskausarpi voidetta,vaalensi kivasti heti arpia:)
      Ja olen myös käynyt Siluetissa hiomassa niitä 4 x ja ostin sieltä rasvat myös. Kyllä parani paljon ulkonäkö mutta ei vielä tarpeeksi omasta mielestäni. Ajattelin mennä kemialliseen kuorintaan jolla saa hyviä tuloksia,kuhan nyt ensin masun taas timmiksi uuden raskauden jälkeen:)

    • hotmamma87

      Niin ja piti sanoa vielä että tosiaan ihon kiinteytyminen todellakin auttaa raskasarpiin. Vihasin masuani ja arpiani kun masu oli vielä "löysempi" mutta kun oli timminä niin arvetkin silottuu ja pienenee:))

    • rolllaaja

      Kyllä ne vaalenee itsetään mutta a vitamiinivoide itse kotona tehtävä dermorollaus 1.5mm piikeillä saa ne mataloitumaan..ja arpia myös..hoito sattuu mutta kauneuden eteeen..nettiapteekista voit ostaa dermorollerin..1xvko niin kyllä alkaa lähteä..voi rollata myös sellua kasvoja mutat sitten tarvitset ainakin 2-3 rollia

    • help me !

      Hei nyt apua ! Minula on päättäjäiset 4 viikon kuluttua, ja raskausarpia on sääritaipeissa. Haluan ne pois, että voin päättäjäisissä käyttää huoletta mekkoa !!

    • sadmom

      Ei lähde pois millään..Itse olen ostellut 60€ voidetuubejakin mitkä ei edes riittänyt 2 viikkoa eikä auttanut yhtään mitään ja nyt kokeilen vielä kerran yhtä voidetta ja sen jälkeen annan olla.Masennun samantien kun ajattelenkin vain kuinka kauheaksi vartaloni meni raskauksien myötä :( Olin ennen raskauksia todella laiha painoindeksinikin oli 17 ja raskauksien myötä lihoin vaikka kävin joka päivä salilla ja uimassa ja voitelin säännöllisesti ihoa enkä syönyt mitään lihottavaa mutta siltikin painoa tuli n.20kg joka raskaudessa lisää ja reisitaipeet,rinnat,vatsa ja reidet ylhäältä repesivät täysin.Harkitsin jopa itsemurhaa näiden takia kauan koska olen niin itsekriittinen ihminen ja vihaan pieniä virheitä itselläni mutta ei voi mitään, eipähän tule enää ikinä käytyä rannalla tai uimahallissa kun en yksinkertaisesti kehtaa mennä mihinkään ihmisten ilmoille vaikka arvet ovatkin jo haalistuneet ja hamettakaan ei voi pitää koska sitten arvet loistavat reisitaipeista.Omaa vartaloani ei vain luoto lihoamaan joten se ei kestänyt sitä yhtään :( Vituttaa ihan suunnattomasti kun ei voi pukeutua kuten haluaa ja muutenkin koko elämääni on vaikuttanut näinkin pieni asia.

    • pakarat täynnä

      paskaa koko homma, teillä joilla ei vielä ole niin älkää perkele antako tullakaan, pitäkää siitä huoli !

    • epätoivoinen

      Mulla tuli tänä keväänä "jenkkakahvoihin" (joita minulla ei ole), sisäreisiin ja pakaroihin ja ulkoreisiin JA pohkeisiin raskausarpia. en ole ylipainoinen tai mitään. Mietin asiaa päivittäin ja olo on kokoajan kurja. voisin vaikka vetää itteni jojoon

      • Arvilla ei väliä!

        Nuo arvet eivät tee ihmisestä yhtään arvottomampaa. Ne ovat vain ulkoinen sivuseikka! Älkää, hyvät ihmiset, antako arpien vaikuttaa noin paljon itseenne ja elämäänne. Ihminen itsessään on tärkeä, ei ulkonäkö tai pienet tai suuretkaan kauneusvirheet. Ja jos kumppaninne kehtaa arvostella esim. ns. raskausarpia synnyttäneillä naisilla ja kasvavilla nuorilla tytöillä tai pojilla, niin semmoinen tyyppi kiertoon ja äkkiä! Ei ole arvoisenne. Kyllä normaali, järkevä ihminen osaa katsoa niitä paljon merkittävämpiä asioita ihmisessä kuin jotkut arvet. Kannattaa keskittyä oman kropan kauniisiin puoliin, niitä 100 % varmuudella löytyy jokaiselta. Ja vielä enemmän kannattaa keskittyä ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön: terveisiin elämäntapoihin, sopivaan urheiluun, omiin itselle tärkeisiin ihmisiin ympärillä, koulunkäyntiin ja vaikkapa uuteen harrastukseen!


    • kldjvz<k

      Laser saattaa auttaa arpiin. Jos ei ole varaa, voi kokeilla hoitaa ja ehkäistä arpia esim. ruusunsiemenöljyllä.

      • siru15

        Yää no mä oon vasta 15 ja mulla on niitä selässä,takamuksessa,mahassa,polvissa, kyljissä ja tisseissä oon 174cm ja 63kg ihan normaalikokoinen mutta voi kuulemma johtua huonosta ravinnon saannista ja vitamiinien puutteesta


    • piiac

      Jos haluatte tietää miten selluliitin tai raskausarvet saa pois, ja toimii todella voit laittaa spostia: [email protected]
      tai käydä facessa tykkäämässä sivusta WrapByPiia

    • Anonyymi

      Haluuko joku kertoo miten sais arvet pepusta pois tai edes vaaleemmiks ihan tulipunaiset/violetit ja niitä on molemmissa pakaroissa 20-30 nöyttää aika kamalalta ja nousee ihan selkään asti. Ikää vasta 14 ja harrastan kilpauintia niin vähän vituttaa mennä reenaamaan uikkareissa kun perseesrä punaisia juovia ja harkinnut lopettamistakin jo asian takia. Ei oo varaa mihinkään kalliiseen niin onko jotakin halpoja kotikonsteja?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe