Youtube Partnership

Hei kaikki! Olemme 13 vuotiaita poikia jotka kuvaavat youtubeen pelejä ja haluaisimme partnershipin. Voisitteko kaikki siis käyttää 25 sekuntia elämästänne ja käydä katsomassa kanavamme ja esim. tilata.

63

4329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rolfnano

      ei niitä partnershippejä noin vaan jaeta, muuten kaikilla olisi sellainen.
      Mahdollisuudet ovat tosi pienet kun on, suomalainen commentary, eli tulee aika pieni yleisö ja olette niin nuoria ja kokemattomia commentaryjen tekemisessä.
      En näe teidän videoissanne mitään erikoista. 13-vuotiaat pojat pelaavat minecraftia...

      Pari juttua teidän videoitanne koskien, näitä siis kannattaa teidän parantaa.

      Äänen laatu on huono, sitä kannattaa ehdottomasti parantaa
      Videon laatu on huono, katsoin uusinta videotanne ja videon laatu ei ollut parhaintaan, ei se täysin huono ollut, mutta parantamisen varaa on.

      Peli valikoima:

      Te päätitte tehdä videoita tietenkin Minecraftista, niinkuin muutkin. Tietenkin sille on iso yleisö, mutta MIKSI juuri tämän tietyn henkilön täytyy katsoa teidän videoitanne kun on lukemattomia Minecraft kanavia.
      En tiedä on Minecraft ( ja Terraria) ainoa peli, mutta suosittelisin laajentamaan pelivalikoimaa

      Suuri este menestykseen on, että puhutte suomea. Sillä ei tule koskaan saamaan niin isoa yleisöä kun englanniksi. Tietenkin se on teidän kanavanne ja saatte tehdä sillä mitä haluatte. Mutta tuossa oli minun pari vinkkiä.

      Jotenkin minusta tuntuu vaan, että te olette vain pari lasta jotka haaveilevat liikaa olevansa seuraava Youtube hitti. Älkää ottako herneitä nenään tuosta, koska jos otatte, niin olette reputtaneet jo. Ette kestä kritiikkiä. Mikä on myös tärkeää.

      • jgx

        Kiitos rolfnano erittäin paljon! tästä oli paljon apua ja kuvanlaatu on full hd ja kuvaamme frapsilla mutta valitettavasti emme valaisseet peliä yhtään ollessamme pimeässä. Ja emme keksi hyvää tapaa äänittää ettei kaikuisi. Olemme olleet myös vasta alle vikkon youtubessa eli emme ole vielä jaksaneet laittaa paljoa eri pelejä. (tulossa: portal 2, team fortress 2 ainakin) ja voisimme myöhemmin vaihtaa englantiin. mutta tiedätkö TheExel80 n.5000000 viewiä ja monta tuhatta subscribeä, MrJallu101 noin puolet tuosta j on monia muitakin. löysin sivun josta saisi partnershipin jos on yli 100 viewiä päivässä ja kuvaa paljon. kiitos tietenkin paljon palautteesta!


      • Craftedi

        Nykyään Kyllä youtubessa annetaan partner vaikka olis alle 10 subaajaa, mut ne on semmosii "ei niin aitoi or tämmösii ::D"


      • Lauri H.

        Tiedän joitain Tyyppejä joilla on Partnership. Minullakin on sellainen ja minulla on 29 Tilaajaa ja 4000 katsojakertaa.
        Ja mistä tiedät ketä kestää kritiikkiä ja kuka ei? Kyllä noista vois hyvinkin tulla.


      • Lauri H.

        "Ette kestä Kritiikkiä" Niin mikä se sinun sanoma "Kritiikki" On? Suomessa se on Dissauksen kanssa sama asia.......


      • Strutsi fani
        jgx kirjoitti:

        Kiitos rolfnano erittäin paljon! tästä oli paljon apua ja kuvanlaatu on full hd ja kuvaamme frapsilla mutta valitettavasti emme valaisseet peliä yhtään ollessamme pimeässä. Ja emme keksi hyvää tapaa äänittää ettei kaikuisi. Olemme olleet myös vasta alle vikkon youtubessa eli emme ole vielä jaksaneet laittaa paljoa eri pelejä. (tulossa: portal 2, team fortress 2 ainakin) ja voisimme myöhemmin vaihtaa englantiin. mutta tiedätkö TheExel80 n.5000000 viewiä ja monta tuhatta subscribeä, MrJallu101 noin puolet tuosta j on monia muitakin. löysin sivun josta saisi partnershipin jos on yli 100 viewiä päivässä ja kuvaa paljon. kiitos tietenkin paljon palautteesta!

        Strutsi on äijä! Ite tykkään siitä tosi paljon ja se on varmaa yks hauskimmista suomitubaabista :D


      • SuomiCreeper

        Itse tienaan 50 dollaria kuukaudessa vaikken aluksi ajatellut ikinä youtubella tienaavani. Yleensä suurimmat youtube kanavat ovat aloittaneet aivan omasta halustaan tai halusta kokeilla vain. Niin tein itsekin nyt on jo yli 1 400 tilaajaa ja yli 600 000 näyttökertaa kanavallani. Nousu alkoi siitä kun keksin hyvän idean millä voisin saada katsojia. Se oli ensimmäinen video joka sai yli 10k viewsejä :D nykyään siinä on 265k. Kaikki voivat menestyä! Jos joku haluaa katsoa kanavani, nimi on "SuomiCreeper" enkä tiedä miksi tuollainen nimi :D kun ei löydy mitään minecraft videoita.


    • rolfnano

      En tietenkään ole mikään asiantuntija näissä partnershipeissä, kyllä siinä on mahdollisuus se saada, mutta esim. 1000 subbaajaa on jo aika iso tavoite. Siihenkin voi mennä vuosi/vuosia. Alku on hidasta, mutta kyllä niitä katsojia tulee kun panostaa

      • en jaksa kirjautuu

        Joo tiedän.... tosta kun äkkiseltään kattoo suomalaisia niin jos ei oo yli 50 videoo ni ei varmaa oo ees 100 subbaajaa. sit ku alkaa olee semmoset 150< videoo ni alkaa tulee myös semmoset 1000< subbaajaa et niit videoita pitäis vaan jaksaa tehä jos haluu suosituks...


      • NopeastiMenestynytt14v
        en jaksa kirjautuu kirjoitti:

        Joo tiedän.... tosta kun äkkiseltään kattoo suomalaisia niin jos ei oo yli 50 videoo ni ei varmaa oo ees 100 subbaajaa. sit ku alkaa olee semmoset 150< videoo ni alkaa tulee myös semmoset 1000< subbaajaa et niit videoita pitäis vaan jaksaa tehä jos haluu suosituks...

        Mää aloitin n. 2kk sitte vlogaamisen ja mulla on 15 videota. Subaajia on tullu siinä ajassa 720. Riippuu tietenkin kanavasta ja sisällöstä, kuinka hyvin menestyy. :)


    • rolfnano ei se suomenkieli mikään este oo. käypä kattoo smugglerwebin youtube-kanava: nimittäin vain ja ainoastaan suomeksi pelailua, ja niillä on tgn:n kanssa partneruus.

      • rolfnano

        Pahoittelen myöhää vastausta, mutta tämä kyseinen kanava jonka ehdotit, niin sillä on tällä hetkellä 2221 tilaajaa, eli en näe mitenkään että se olisi niin super suosittu.


    • aloittelija1

      Mikä toi partnership on? :O

    • .,,

      kaiketi kaks käyttäjää sopii keskenään että pistävät jokaiseen videoonsa suosituksen että menee katsomaan ja subbaamaan toisen kanavaa. jos väärässä ole en...

      • Lauri.H

        Eiks Partenista saa rahaa?


    • partnershippi

      Tosiaan partnershipin saaminen suomessa ei ole mahdotonta mutta kyllä se vaatii jonkin verran työtä. MYÖS sen jälkeen kun se partnership on joskus saatu.. silloin se työ vasta alkaa mikäli haluaa katsojia pysyvän mukana.

      • Mohiskaani

        Kyllähän jotku menestyy partnershipin avulla ja näillä suosituimmilla on katsojia niin paljon, että minuutissa voi tulla yli tuhatkin latausta videota kohden.
        Osa menestyy hyvin ja tekee vain muutaman videon kuukaudessa.
        Mitä nyt olen seuranut suomalaisia youtube kanavia, niin kyllä siellä on tubettajia, joilla videon ilmestymisestä on menny aikaa alle 3 tuntia ja katselukertoja on jo lähemmäs 500.
        Aika aktiivisiakin tubettajiakin on, jotka laittaa 1-5 videota joka päivä tubee, jokapäiväisestä elämästään.

        Eipä ole omalle youtube kanavalle tullut vielä laitettua yhtään videota.
        Ei ole ihan itsetunto niin hyvä, että omaa naama viitis videolla näyttää.
        Ja mikähän siinäkin on, että jos näkee oman itsensä videolta ja kuulee oman äänensä nauhalta, niin näyttää ja kuulostaa ääliöltä.


    • maanatain
      • Èrkkimerkki321131

        Yöh. MIks pitäs tilata..?


    • Prögamer
    • NolousProductions

      Kyllä sen partnershipin voi vähän kokemattomampikin saada! Minullakin RPM Partnership, jota suosittelen lämpimästi. Käytte vain nettisivuilla lähettämässä hakemuksen. Mulle tarjottiin youtube partnershippiäkin, mutta alaikäisyys ja adsense eivät sovi yhteen! Tsekatkaa minun kanavani niin saatte vähän esimakua siitä mitä partnership tarjoaa! [esim bannerit yms]

      http://www.youtube.com/user/NolousProductions

      • Jl0fficial

        Käykääs kattoo kanava JL0fficial ja mielellään tilatkaa myös


      • eikuulusulle

        Ite oon 13v. Ja mull on Adsense ja kyllhän siitä iha vähä rahaa saaki 600 subilla (25€ kuukaudes)


    • PelaamistaFin

      Hei! Olemme 13-14 poikia jotka yrittävät tehdä mahdollisimman viihdyttäviä videoita Youtubeen.Aattelimme hankkia Youtube partnershipin ja tarvitsisimme katsojia ja subbaajia.Jos voisit käydä katsomassa www.youtube.com/PelaamistaFin Kiitos

    • Hallo_man

      Käykääs kahtomassa www.youtube.com/FinnishGaimingGroup

    • FinTruePlayers
    • xZeppe

      Paskaa oli xDDD miten kehtaatte mainostaa jossain suoma24 sivuilla ??!? xDD ei sitä partner shippiä noi vaa saaha :D:D:D senki pikku jonnet :D:DOMGÅ

      • Grantus25

        Jep pikku jonnet mainostaa niitten paskoi kanavia


      • Lauri H.

        Saadaan XZeppe.............


    • w00t w00t

      xleinonen tekee SUOMEKSI ja 18 000 tilaajaa
      Raitzer1 tekee SUOMEKSI ja 20 000 tilaajaa
      jne.

    • lolgf

      Kummatkin on vitun kusipäitä

    • theCust0m

      sain ite just partnership viestin mutta en ole vielä hyväksynyt sitä koska. olen vain 13 vuotias enkä oikein tiedä mitä se meinaa.

    • shaiba3

      se on huijausta koska itelle tuli sama ja katoin vähä tietoo nii kerrottii et se o kusetusta

    • Vitun jonnet saatana

      Noniin, nyt jonnet selvennetään, voit kanavasi asetuksista valita, että otatko käyttöön googlen mainos ohjelman, eli sinulle maksetaan rahaa videoitten näyttökerroista jne, siihen ei tarvitse olla mikään tunnettu, katsotte vain kanavan asetukset.

    • Kivaa

      Oikeesti noist on mulle hyötyy älyttömästi . Ootte nii fiksui tyyppei kaikki

    • ramukka

      Nes-retku sai 100 subaajaa 2 peli arvostelul

    • REALISTINEN

      Oon kattonu noitten kaikkien kanavilta yhen videon ja sitäkää en loppuu koska niin älytöntä paskaa lopettakaa suosiolla ei teistä tuu mitään...

    • pientävinkkiä

      Ei niitä partnershippejä noin vaan jaella... ja muutenki säälittävää ku kerjäätte subaajia jossain suomi24 chatissä ;DDD annan teille pari hyvää vinkkiä jatkoa ajatellen:
      1. Oottakaa pari vuotta nii ootte vähä kypsempiä ja realistisempia noitten suunnitelmienne ja haaveidenne suhteen. Tämä myös sen takia että helariääniä ei kauhean kauan jaksa kuunnella.
      2. Erottukaa massasta älkää pelatko kaikkia yleisimpiä pelejä perus tavoilla. Tuollaisia minecraft videoita on youtube täynnä.
      3. Suomalaista yleisöä ei ole kauhean paljoa, eli subaajienkin ja katselukertojen saaminen on vaikeampaa.
      4. Hankkikaa parempi kuvausohjelma sekä mikrofoni.
      5. Älkää tehkö videoita partnershipin takia... Parhaat videot syntyvät kun sitä ei tehdä vain rahankiilto silmissä. Tehkää niitä ainakin alkuun ihan vain huvin vuoksi. Lähes kaikki kuuluisaksi ja suosituksi tulleet youtuberit ovat aloittaneet tekemään videoita ihan vain omaksi huvikseen.

      • MadG4mer

        partnershipin saa kukavain joka pyytää mutta siitä ei hyödy yhtään mitään ennenkuin sinulla on 10k tilaajia


      • MadG4mer
        MadG4mer kirjoitti:

        partnershipin saa kukavain joka pyytää mutta siitä ei hyödy yhtään mitään ennenkuin sinulla on 10k tilaajia

        Ja sitäpaitsi uskoisin että teidän ei kannata hyväksyä mitään muuta partnershippiä kuin YPP (youtube partnership program) joka on ainoa jonka avulla voitte edes tienata pari euroa


    • minä eli kloovni22
    • harmaakorva

      esimerkiks mun kanava on suosittu, mulla on partership ja teen hyviä rahoja sillä. ei mitään miljoonia, mut hyvät kaljarahat, menkää tilaamaan mun kanava ja kattokaaa videoita :) facebookissä myös harmaakorva, viihdetaiteilia. ;)

    • MrJuhis2
    • Joulupukki12

      Jos olette nyt tekemässä videoita youtubeen vain partnershipin ja rahan takia, niin suosittelisin tsekkaamaan seuraavan linkin
      https://www.g2a.com/r/g2amoney
      tuolla sivulla pitäisi olla osio nimeltä g2a goldmine ja sitä kautta sitä rahaa alkaa tulemaan, kun näkee vain hiukan vaivaa. Lyhyesti sanottuna tuon sivun idea on referral linkin jakamista esim. kavereille tai juuri tällaisille keskustelupalstoille, ja joka kerta kun joku klikkaa refu linkkiäsi ja tekee ostoksen tuolla sivustolla, saat pienen osan pelin hinnasta.

    • Elustaani

      Partnershipin saa nykyisin youtubelta vaikka olisi vasta aloittanut tubaamisen. en tosin muista mistä se aloitettiin. Ja jos haluaa tilaajia ja näyttökertoja ei kannata missään foorumeil levitellä. Vaan töitä kun tekee sen eteen kauan ja paljon niin ajan myötä niitä tilaajia & näyttökertoja alkaa tulemaan

    • L00kkino

      Pelataan pelejä, ajan myötä kaikenlaista tulee kanavalle. Melko uusi youtuben lets play/pelataan pelaaja ja katsojia on vaikea kalastaa, sekä kommentteja, joten jos pieni mainostus täällä auttaisi asiaan.


      http://www.youtube.com/L00kkino


      tilatkaa kanavaa, kommentoikaa ja yrittäkää nauttia :)

      T: L00kkino

    • Booi98
    • helariholari:3
    • Kuuppi

      itse viihdytyin lukiessani teidän kaikkien kommentteja, ja mielessäni pyöri se partner asia mistä kaikki kiistelee :3

      itse olen ollut todella epäaktiivinen youtube kanavalleni ja varmaankin lopetan sen lähiaikoina, sillä ei se mikään über kanava ole ja sinne on vähän turhaa nyt alkaa tekemään videoita. Aion kuitenkin tuossa kesälomalla kun pääsen koulusta (jez) aloittaa kaiken uudestaan ja yrittää kerätä sellaista hyvän kokoista yleisöä katsomaan viikottain videoitani.

      Siis kysyisin teiltä rakkaat Suomikaksikymmentäneljäläiset, mikä/mitkä olisivat hyviä partnereita silloin kun (jos) kanavani on menestynyt, tai ihan vaan vähällä yleisöllä pärjäävällä? Olisiko siis jotain johon ei tarvitsidi mitään 100000 katsojaa päivässä vaan ihan perus sellainen pieni partneri (ei youtuben omaa tietenkään). Itse en tiedä paljoa noista partnereista joten toivoisin teidän auttavan ja kertovan jotain vinkkejä :)

      Kiitoz

    • Huvikseenmielummin

      Käykää tsekkaa omaksi sekä muiden iloksi tekevä Pyro

      https://www.youtube.com/user/3790anssi

      Kyseinen jätkä nakkelee steampelejä katsojille ja tilaajille jatkuvasti, vlogaa tärkeistä aiheista sekä kerää porukkaa yhdessä pelailemaan. Ja kaikki tämä sen takia että voi jakaa kokemuksiaan heille jotka sitä tarvitsevat.

      Suosittelen!

    • KlapaVideos

      Käykääs tsekkaa! Teen videoita monista eri peleistä ja ehdotella saa.Videoita tulee 1-2 päivässä. Ikää löytyy 20v ja kalusto paranee jatkuvasti. Videot on 1080p laatusia ja keskimäärin reilut 15min pitkiä. Giveawaytä tulee sitä mukaa kun porukka löytää kanavalle. Parannuksia saa ehdottaa ja pelejä.

      https://www.youtube.com/user/KlapaVideos

    • Kriitikko-Herman

      Vittu mitä kerjäämistä tilatkaa, tilatkaa, tilatkaa huoh! Toi ärsyttävää kun nää minecraft jonnet haluaa tilaajia. Ei sitä mistään Suomi24 sivulta saa niitä saa kun tekee hyviä videoita, aktiivisesti, informoi jos ei oo paikalla, hommaa laadukkaat kuvaus tavarat. Ja joo en ole tehnyt itse Youtube videoita, mutta haluun vaan opastaa.

    • jooo1

      Onhan tubessa myös niitä tosi hyviä suomalaisia kanavia joilla ei ole kauheasti videoita ja tilaajia on yli 100 tuhatta. Esim. Laeppavika, Mrjallu101, Soikkuu, eeddspeaks, Justimusfilms ja muita!

    • Merito
    • MMZGames

      Partnershipin saaminen ei ole mahdotonta , mutta silti vaati paljon työtä. itse en pidä oikeastaan koko partnership ideasta , koska youtuben ei pitäisi olla sellainen paikka jonne ladataan videoita rahan takia. Mutta jos sitä haluatte niin se vaatii PALJON työtä.

      • Jokuplaysd

        JOKUPLAYSD


        Elikkäs olen 13.v poika joka tekee pelivideoita jokuplaysd nimiselle kanavalle. YouTube taustaa on vuodesta 2009 ja ensimmäiset videot aloitin 2012. Teen pää osin häröilyä, multiplayeria, pelitestauksia ja let's playta erillaista peleistä. Kanavani on nuori nyt 2015 aloitettu. Teen videoita koska pidän pelaamisesta ja enitenkin editoinnista. Teen videoita noin 1-4 videota viikossa (tietenkin poikkeukset jolloin teen vähemmän videoita, kuten poissa olot kotoa ja koulu/koeviikko) Pyrin saamaan mahdollisemman hyvää jälkeä videoissani.
        Nauhoituksessa toimii fraps ja editoinnista vastaa sony vegas 13.

        KANAVANI
        https://youtube.com/channel/UCOW-ocDxNvnzmlXb5vejySw

        Jos kävisit katsomassa kanavani arvostaisin suuresti sitä ja niin pääsisin alkuun.


    • Vihainen_isoisä
    • Ninjakamu

      Voitte käydä katsomassa mun kanavan Nimi : NINJAKAMUUZ YT

    • SKstudios

      Mä teen peli ja topvideoita youtubeen ja olisi kiva jos kävisitte kattoon sen ja ehkä jopa tilaamassa sen. Se merkitsisi mulle paljon :)
      Tossa on linkki kanavalleni :)

      https://m.youtube.com/channel/UCEyjQBkm2eXbmwU4umv_c6w

      Jos linkki ei toimi niin kanavan nimi on SK studios

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1806
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1386
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1309
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1303
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1237
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1028
    Aihe