Miten käräytän ex-miehen?

Paras-jälkiruoka

Joka saanut toimeentulotukea yms. ja samaan aikaan ostanut kaksi autoa, toisen siskonsa nimiin ja toisen omiin nimiinsä? Olisiko jotain käytännön vinkkiä?

25

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1122335544

      Hanki elämä ja osta muutama auto vaikka naapurisi nimiin.

      Kyllä toimeentulotuen saaja voi omistaa auton.
      Toimeentulotuen saajan lähisukulainenkin saa omistaa auton.

      • bisnes man

        Lisäksi auton ostolla/myynnillä voi ansaita muutaman satasen.

        Itse olen ostanut auton 400€:lla, korjasin sen, maalasin ruosteet piiloon ja myin sen 800€:lla. eli 350€ puhtaana käteen!


      • hanki ite k

        Hankittu jo ja kaikki mitä ostan, voin ostaa reilusti omiin nimiini. Vihaan yhteiskunnan loisia.


    • mä vaan

      Toimeentulontuen saajalla ei pitäis olla varaa ostaa kahta autoo. Nimetön kirje soskuun tai soitto vaan ja kerrot miehesi nimen niille ja sen et ostelee autoja. Exälläsi on kai jotain muita pimietä tuloja.

      • sori vaan

        Höpö höpö, itse saan toimeentulotukea jo 3 vuotta ja minulla on kaksi (noin tonnin arvoista) autoa. Joka kuukausi pystyn säästämän 200€, vuodessa se tekee 2400€.

        Ja alle 3000€ arvoista autoa ei tarvitse myydä jos saa toimeentulotukea.


      • paras jälkkäri

        Kiitti vinkistä, ex on ostanut "rahattomana" kaksi yli kolmentonnin autoa, huijannut kaikki mahdolliset tuet ja nyt on myymässä toista autoa 2000€.lla. Jos joku idiootti pitää oikeana sitä, että ihminen huijaa yhteiskunnalta rahaa, niin se on hänen ongelmansa, ihan varmaan käräytän sen niljakkee. Ja bisnesmiehelle tieoksi, että tää häiskä ei osaa kuin hajoittaa autoja.


      • heh heh
        paras jälkkäri kirjoitti:

        Kiitti vinkistä, ex on ostanut "rahattomana" kaksi yli kolmentonnin autoa, huijannut kaikki mahdolliset tuet ja nyt on myymässä toista autoa 2000€.lla. Jos joku idiootti pitää oikeana sitä, että ihminen huijaa yhteiskunnalta rahaa, niin se on hänen ongelmansa, ihan varmaan käräytän sen niljakkee. Ja bisnesmiehelle tieoksi, että tää häiskä ei osaa kuin hajoittaa autoja.

        Ja minä tiedän kymmeniä, joilla on yli 200 000€ asunto ja jotka saavat työttömyysrahaa ja toimeentulotukea. Ja sossu maksaa vielä yhtiövastikkeen ja sähkölaskun. Ja kaikki on 100% laillista. Ei sitä omaisuutta tarvitse myydä :D


      • fdsopdsplccås'a
        heh heh kirjoitti:

        Ja minä tiedän kymmeniä, joilla on yli 200 000€ asunto ja jotka saavat työttömyysrahaa ja toimeentulotukea. Ja sossu maksaa vielä yhtiövastikkeen ja sähkölaskun. Ja kaikki on 100% laillista. Ei sitä omaisuutta tarvitse myydä :D

        Tässähän on nyt pointtina se, että kaveri väittää olevansa varaton ja ostaa pamauttaa samaan aikaan yli 6000€n autot, Kun kyky huolehtia raha-asioista on nolla, niin sitten pitää myydä ilman minkäänlaista voittoa. Onkohan ulosotto kiinnostunut?


    • 12131415

      Ei sen auton arvolla ole väliä jos sen on säästänyt tt-tuen perusosista.

      Se 3000 euron raja ei ole lakiin kirjattu.

      • mkdoaåvjdasa

        Jos on säästänyt, mut kun ei ole säästänyt, vaan varastanut, sitäpaitsi on samaan aikaan , kun on alkanut saamaan tukea tehnyt nämä hankinnat, vaikka on esittänyt olevansa täysin varaton. Turha peloitella millään paloittelusurmilla.


    • byrybyry

      Taas näitä katkeria tyhmiä ämmiä! :D

    • akkisaV

      Saadaankohan Alibista lukea taas juttuja?

      Vähemmästäkin paloittelusurmia tehdään.
      Rikospostikamaa sanon minä.

    • Mieti vielä

      Joo käräytä vaan. Ex-miehesi kyllä tajuaa kuka hänet käräytti. Voi olla ettei tee mitään. Voi olla että hakkaa sinut sairaalakuntoon. Voi olla että innostuu pätkimään oikein kunnolla ja pääset puhaltelemaan koiranputkia. Kannattaisi ehkä miettiä ennen kuin tekee mitään typerää. Sitä on vähemmästäkin ihmisiä tapettu saati hakattu perinpohjaisesti.

      • Ja osivdsopv

        Just ja joo, ex on sellainen pelkuri, ettei ole pelkoa moisesta ja asia on toista kautta hoidossa.


      • Mieti vielä
        Ja osivdsopv kirjoitti:

        Just ja joo, ex on sellainen pelkuri, ettei ole pelkoa moisesta ja asia on toista kautta hoidossa.

        Jos on pelkuri niin luultavasti ei tee mitään. Tai sitten kännipäissään tekee jotain todella typerää. Sinuna miettisin vielä, mitään et tempullasi voita, joskus, jopa vuosiakin myöhemmin voi käydä aika ikävästi. Sitä ei ikinä tiedä mitä toisen päässä liikkuu. Hissukkana pidetty voikin tehdä jotain sellaista mitä ei ikinä uskoisi. Omapa on elämäsi, tee mitä lystäät.


      • sori vaan
        Ja osivdsopv kirjoitti:

        Just ja joo, ex on sellainen pelkuri, ettei ole pelkoa moisesta ja asia on toista kautta hoidossa.

        Meillä koulussa oli yksi nynny, joka ei uskaltanut edes puhua naisille ja kaikki kiusasivat sitä. Mutta sitten eränä päivänä, kun kiusasimme sitä ja yksi tyyppi heitti sen repun vessapönttöön, niin se otti tuolin ja alkoi hakkaamaan ympärillä olevia kuin raivohullu. Yhtä osui tuolilla päähän ja verta oli joka paikassa, ambulanssikin jouduttiin kutsumaan. Noi hiljaiset tyypit ovat kaikkein arvaamattomia, koskaan ei tiedä mitä niiden päässä liikkuu..

        PS: Mutta se että yrität kostaa eksälle, tarkoittaa ainoastaan sitä, että et ole päässyt erosta yli. Ja eksäsi teki oikein kun erosi susta, tuommoiset "kostohimoiset" ämmät ovat niitä ällöttävämpiä puolisoita mitä tiedän.


      • Turpiin vaan
        sori vaan kirjoitti:

        Meillä koulussa oli yksi nynny, joka ei uskaltanut edes puhua naisille ja kaikki kiusasivat sitä. Mutta sitten eränä päivänä, kun kiusasimme sitä ja yksi tyyppi heitti sen repun vessapönttöön, niin se otti tuolin ja alkoi hakkaamaan ympärillä olevia kuin raivohullu. Yhtä osui tuolilla päähän ja verta oli joka paikassa, ambulanssikin jouduttiin kutsumaan. Noi hiljaiset tyypit ovat kaikkein arvaamattomia, koskaan ei tiedä mitä niiden päässä liikkuu..

        PS: Mutta se että yrität kostaa eksälle, tarkoittaa ainoastaan sitä, että et ole päässyt erosta yli. Ja eksäsi teki oikein kun erosi susta, tuommoiset "kostohimoiset" ämmät ovat niitä ällöttävämpiä puolisoita mitä tiedän.

        Sehän oli ihan oikein että löi teitä tuolilla, olisi vielä iskenyt kallon paskaksi niin olisi kusipää saanut opetuksen.


      • lkfdjdjvod mlddld
        sori vaan kirjoitti:

        Meillä koulussa oli yksi nynny, joka ei uskaltanut edes puhua naisille ja kaikki kiusasivat sitä. Mutta sitten eränä päivänä, kun kiusasimme sitä ja yksi tyyppi heitti sen repun vessapönttöön, niin se otti tuolin ja alkoi hakkaamaan ympärillä olevia kuin raivohullu. Yhtä osui tuolilla päähän ja verta oli joka paikassa, ambulanssikin jouduttiin kutsumaan. Noi hiljaiset tyypit ovat kaikkein arvaamattomia, koskaan ei tiedä mitä niiden päässä liikkuu..

        PS: Mutta se että yrität kostaa eksälle, tarkoittaa ainoastaan sitä, että et ole päässyt erosta yli. Ja eksäsi teki oikein kun erosi susta, tuommoiset "kostohimoiset" ämmät ovat niitä ällöttävämpiä puolisoita mitä tiedän.

        Kyseessä ei ole hiljainen tyyppi, etkä sinä voi tietää, mitä minä olen joutunut kokemaan, joten älä lauo älyttömyyksiä. Minulla on uusi elämä ja kaikista paras olisi jos tuo ex.kin hankkisi sellaisen.


    • työtön ihminen.

      Itse olet pelkuri kun kostat entisellesi tuolla tavalla. Ja halpamainen. Onneksi pääsi sinusta eroon

    • nettisivulta viesti

      kela ja verovirasto

    • aikuinen.

      Eronneet eivät aina tajua mitä eroaminen on. Kaikenlaiset vihaamiset ja kostontunteet ovat sitä, ettei ole irtautunut. Noilla on vahva kytkentä ihmisen aikuisuuden asteeseen. Toiset eivät aikuistu kunnolla. Ensin roikutaan vanhemmissa ja sitten puolisoissa. Jopa omissa lapsissa voidaan roikkua tuossa samassa jatkumossa.

      Eli katse kohti aikuisuutta ja itsenäisyyttä. Terve suhtautuminen exään on lähellä neutraalia.

      • kypsä aikuinen

        Voi,kun se olisikin noin helppoa. Minä en roiku ex.ssä vaan kyseinen ääliö minussa. Keskittyisi sen oman elämän alkuun saamiseen ja jättäisi minut viimeinkin rauhaan. Ei ole minkäänlaista tarvetta olla ko. hyypiön kanssa missään tekemisissä, mutta jatkuva häirintä pakottaa jo miettimään, miten yhteiskunta voisi näyttää tälle paikkansa. Ja toivottavasti löytää mahdollisimman pian uuden seuralaisen ja keskittyy tähän.


      • ihmettelevä.
        kypsä aikuinen kirjoitti:

        Voi,kun se olisikin noin helppoa. Minä en roiku ex.ssä vaan kyseinen ääliö minussa. Keskittyisi sen oman elämän alkuun saamiseen ja jättäisi minut viimeinkin rauhaan. Ei ole minkäänlaista tarvetta olla ko. hyypiön kanssa missään tekemisissä, mutta jatkuva häirintä pakottaa jo miettimään, miten yhteiskunta voisi näyttää tälle paikkansa. Ja toivottavasti löytää mahdollisimman pian uuden seuralaisen ja keskittyy tähän.

        Mitä sitten todistelet? Se vastapuolihan on se roikkuja!


    • Salando

      Kannattaa ensin varmistua siitä, että onko esim. sen toisen auton maksanut se jonka nimissä se on. Muuten tulee varmasti syytettä takaisinpäin. Myös toisen auton osalta kannattaa varmistaa että kenen nimissä se oikeasti on. Voihan olla, että hän on siitä jollekin velkaa eikä varsinaisesti vielä omista sitä. Käytännössähän tällaisen järjestelyn pystyy yksityisetkin tekemään säilyttäen silti velallisen näennäisen omistussuhteen autoon. Ei siinä tarvita kuin toinen luovari allekirjoituksineen ja päivämäärä avoimeksi, niin velallisen omistus autoon on vähän niin ja näin käytännössä.
      Etkä voi tietää onko hän toimeentuloasiakas aivan varmasti ja onko hän mahdollisesti kertonut näistä autoista jopa sinnekin.

    • SaksaTuonti

      Onko siis varastanut sulta rahat näihin autoihin? Sehän on ensin poliisiasia ennenkuin voi alkaa sormella osoittelemaan. Niin tai muuten täytyy olla todella varma asiastaan.
      Miksi muuten kyttäät exääsi vielä, vaikka väität päässeesi eroon? Olet ilmeisesti esim. onkinut autojen hintatiedot jostakin ym.? Laitapa autojen rekkarit niin katotaan minkä arvoisia ovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe