Star Stable 2 Kysymystä

annazone

1. Pelaan Star Stablea ja kun menin tallille näin hevosen joka laukkasi, mutta sillä ei ollut ratsastajaa selässään. Miten se on mahdollista?! Onks joku bugi vai jotain... Sitten löysin star stable tarinan youtubesta ja siinäkin hevonen liikkuu ilman ratsastajaa, joten ei ole varmaan ongelma koneesani... Monet ei ehkä tiedä mutta jos joku tietää pliis vastatkaa!!
2. Eli oon nähny hevosia omassa pelissäni ja videoissa missä hevosella ei ole satulaa tai suitsia. Miten ne otetaan pois edes satula? Hevosia ilman satulaa näkyy aika usein.

115

7540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neropattilikka

      Siis.. Puhutko nyt star stable onlinesta? Vai ihan stabbu pelistä?
      Jos onlinesta niin voin vastata:

      1. Ratsastajan voi heivata veks muokkaamalla datoja. (tai mitä ikinä ovatkaan)
      2. Noh, satulan ja suitset ja satulahuovan voi ottaa sillein pois, että otat tavaravalikon esille. Sitten otat sen lappusen esille missä näkyy hahmosi tiedot, level ja voi vaihtaa vaatteita yms. Vaihdat siitä osan "Horse" tai mitä siinä nyt näkyykään. Sitten siinä hevosen lapussa on se hevonen, ja sillä on satulahuovat jne. Niihin osoittaa nuolet. Vedät vaan ne satulahuovat suitset ja satulan ynnä muut sinne tavaravalikkoon ja TADAA!

      Sori jos sekavasti selitetty..

      • 8moug

        Ei toi toimi edes ja mikä on "ynnä" ?????


      • Anonyymi

        Ei se toimi, kaikki muut tavarat saa pois, mutta satulaa ei pysty ottaa pois. Osaisiko joku neuvoa miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toimi, kaikki muut tavarat saa pois, mutta satulaa ei pysty ottaa pois. Osaisiko joku neuvoa miksi?

        Kannattaa ottaa sähköpostilla niihin yhteyttä, taitaa olla bugi koska satulan pitäisi pystyä poistamaan samalla tavalla kuin kaikki muutkin kamat,eli että vetaa ne hevosen kamavalokosta omaan inventaarioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toimi, kaikki muut tavarat saa pois, mutta satulaa ei pysty ottaa pois. Osaisiko joku neuvoa miksi?

        tarvi apuasi en pääse pitkälle pela normalia reillu peli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toimi, kaikki muut tavarat saa pois, mutta satulaa ei pysty ottaa pois. Osaisiko joku neuvoa miksi?

        terve


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toimi, kaikki muut tavarat saa pois, mutta satulaa ei pysty ottaa pois. Osaisiko joku neuvoa miksi?

        terve tiedä mite voi ota varte pois hiiri pohja niin saat satula ja siirä reppu suit huopa.


      • Anonyymi

        Kiitos tää auttoi
        🥰


      • Anonyymi
        8moug kirjoitti:

        Ei toi toimi edes ja mikä on "ynnä" ?????

        Ynnä on plus


    • hepo3

      kun star stablessa ostaa uuden hevosen,niin kuinka kauan kestää että sillä voi ratsastaa?

      • Pony .

        Itse pääsin heti ratsastamaan :D (Jos puhut onlinesta)


      • emma shylund

        Voit heti.se menee koti talliin.


      • alisa764

        opettakaa ratsastaa ilman tyyppiä


      • Anonyymi

        miten voi luoda uuden käyttäjän kun mun vanha käyttis en pääse enään takas sille ja sit siinä samalla etin sellasta hommaa kun toi kun on se esim 3 kuukauden homma joka maksaa 11,99 ja viikossa 100sc olen ettinyt tätä jo pitkään mutta en löydä millään löysin tänään sen aamulla mutta hukkasin sen enkä löydä enään takas ja voisiko joku kertoo miten saisin sen ku en ite tiiä???


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        ihan heti voi ratsastaa


      • Anonyymi

        älä ihettely joku kysy oleko vihanen en on
        laita postilattiko en pysty puhu en kirjotama sori


      • Anonyymi

        voit ratsastaa sillä heti kun se menee sun talliin :)


      • Anonyymi
        emma shylund kirjoitti:

        Voit heti.se menee koti talliin.

        sen saa nykyään päättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan heti voi ratsastaa

        En pysty ratsastaa


    • ApuaTarvitseva

      Miten ihmeessa voin vaihtaa star stable onlinessa säköpostiosoitteen?! Minä en vaan yksinkertaisesti pysty chattailemaan tai ostamaan Star Rideriä, koska menin laittamaan sähköpostiin com vaikka minulla on fi D:

      • mulla on kanssa sama ongelma yritin pari kuukautta 2014 sitten sitä ostaa iskän tilillä mutta se lisää siihen vain sinisen puhekuplan, jossa lukee että sähköpostiisi on lähetetty viesti.
        No kävin tietysti vilkaisemassa ja hyväksyin sen. kun palasin takaisin katsomaan ei mulla mitään starrideriä ollut eikä iskän tililtä oo kadonnut mitään.
        johtuisisko tää siitä että käyttäjälläni on oma sähköposti ja iskän tilillä on iskän sähköposti.
        ajattelin kokeilla että tekisin uuden käyttäjän iskän sähköpostila, jos tossa kesäkuussa sais uuelleen koittaa :O


      • Ewsku

        pitää luoda uus käyttäjä


    • pricilla ponyweb

      Mitkä datat pitää siis poistaa??

    • lunaian
    • Redakan

      Datat ovat kansio koneesi kovalevyssä missä voit muokata (itseasiassa vain poistaa) datoja. Jos poistat kaikki ratsastajaa koskevat datat ja menet pelaamaan et nää omaa tai muiden hahmoa. Datoja ei kannata poistaa lopullisesti sillä muuten et enää koskaan saa hahmoja näkymään (ellet uudelleen lataa star stable onlinea) aukesiko?

    • emma shylund

      1.voi olla mahdollista että joku on muuttanut itsensä♥

    • omena1

      Voiko starstable 1-4 pelejä pelata vielä?

      En ole löytänyt yhtääkään niistä..

      Pelaan vain Star stable onlines...

      Haluaisin vastauksen

      • Starstable fani

        Tottakai voi, miksikäs ei :D. Mulla on Starstable ykkönen ja kakkonen ja pelaan niitä melko usein vieläkin. Kannattaa yrittää etsiä vaikka huuto netistä niitä muutaman kerran viikossa, silleen ostin omani.


      • omena1
        Starstable fani kirjoitti:

        Tottakai voi, miksikäs ei :D. Mulla on Starstable ykkönen ja kakkonen ja pelaan niitä melko usein vieläkin. Kannattaa yrittää etsiä vaikka huuto netistä niitä muutaman kerran viikossa, silleen ostin omani.

        Oko kiitti :D


      • omena1
        Starstable fani kirjoitti:

        Tottakai voi, miksikäs ei :D. Mulla on Starstable ykkönen ja kakkonen ja pelaan niitä melko usein vieläkin. Kannattaa yrittää etsiä vaikka huuto netistä niitä muutaman kerran viikossa, silleen ostin omani.

        Ääh...Millä haku-sanalla niit pitää ettii?

        Kun ite pistin:Starstable.

        Oon ehk pöhkö :D


    • geppuli

      Voisko joku ystävällisesti kertoa, miten pystyy vahvistamaan sähköpostin että pystyy chattaa? :p vai pitääkö siinäki olla joku star rider?! :o

      • dsafarfefa

        Kirjautumalal siihen sähköpostiin jota käytti star stable tiliä luodessa ja sieltä klikkaamalla star stablen lähettämästä sähköpostista linkkiä


      • lukuve

        pitää olla star rider. en ite kyl nää siinä järkee.


    • StarFani

      Siis miten saan laitettuu sähköpostin jos aion ostaa star riderin?

    • anna3

      Voiko star stablessa ostaa hevosia ilman star rideria??

      • margurite

        voi


      • Hymy2

        Voi


    • Toivoton:/

      Mulle ei ole lähetetty mitän viestiä star stablelta niin en voi vahvistaa tiliä. Miten saan sen viestin niiltä että voin vahvistaa tilini?

      • Auttakaa yhyy

        Sama ongelma :'( Oon vahvistanu sen jo kerran, mut nyt se väittää et en 0____ö
        Enkä voi jatkaa tasoja jos en osta Star Rideria.... Enkä voi ostaa sitä kun en voi vahvistaa s-postii ... Auttakaa


      • Apua(ko)
        Auttakaa yhyy kirjoitti:

        Sama ongelma :'( Oon vahvistanu sen jo kerran, mut nyt se väittää et en 0____ö
        Enkä voi jatkaa tasoja jos en osta Star Rideria.... Enkä voi ostaa sitä kun en voi vahvistaa s-postii ... Auttakaa

        Kannattaa laittaa sinne Star Stablen henkilöille viestiä kohdasta ''Contact Us'' ja kertoa että on ongelma sähköpostin vahvistuksen kanssa. Itsellänikin oli ongelmia sen vahvistuksen kanssa enkä voinut ollenkaan pelata, mutta kun laitoin sinne viestiä niin parin päivän päästä he lähettivät minulle uuden vahvistusviestin s-postiin ja sit ongelma oli ratkaistu. :)


    • iiduska3

      Moi! Olisiko jollakin life time puolta joka olis turha? haluisin :)?????

    • uhanalainen1

      Miten Star Stable Onlinessa voi kalastaa!? Ostin virvelin tai no ongen mikä nyt ikinä onkaan!? Kertokaa pliiiiiiduuuu

    • näkymätön ratsastaja

      Nyt en ymmärrä, kun poistin ne datat ja nyt mun ratsastaja eikä muutkaan ratsastajat näy mulla, mutta ne näkyy kaikille muille, esim mun klubilaiset näki mut, vaikka olin poistanut ne datat. Sitten olen nähnyt niitä pelaajia tai oikeastaan niiden hevosia laukkaamassa ilman ratsastajaa? miksi jonkun toisen ratsastaja ei näy mulle, mutta muille näkyy mun ratsastaja, silloin kun itselleni ei näy?

    • auttakaa2

      auttaakaa kun mä en nää mun kamuu ja sit kun yritän pyytää sitä kamuns niin se sanoo että sinun kaverisi ei ole pelissä mut kun se on?

      • Kissa1235678910

        Se pelaa ehkä eri servulla


    • Howrse

      Muistelisin että jossain tehtävässä vois taluttaa hevosta. En vielä ole sellaista tehtävää saanut, enkä ole nähnyt kenenkään taluttavan hevosta. Saatan tietenkin olla väärässä. Minulla yleensä se ratsastaja leijuu jossain 30 metrin korkeudessa ;) Oon vasta saanu Star Rideryyden. Pyytäkää Francesca Beestaria kaveriksi!

      • Sstpelaaja

        Tietääkseni taluttaa voi, ja olen nähnytkin hevosia talutettavan. Mutta talitiaisen voi opetella vasta tietyllä tasolla, jonne mahdollisesti ei pääse kuin star riderina.


      • stapupelaaja

        star riderinä 10 lvl pystyy ostaa niilt horse trainereilta 135 star koinssia maksaa itse olen ostanut talutus kyvyn'


    • sekavakirjoittja

      En tiiä..... Ei nyt valiotettavasti ole minkään sortij tietoa mut oisko sulla sit vastaus mistä sen Satrstablen saa?

    • BarbieB

      No kait ne itsekseen laukkaavat hevoset joilla ei oo varusteita, ne on sit kai villihevosia ja ne joilla on varusteet on sitte ehkä karannut jostain tallilta

    • Apuatähänpulmaan

      Tarviin apua!! Miten saan lopetettuu star riderin :'(((

    • hevose

      mullakin on ongelma entajuu miten pystyy ratsastamaan ilman ratsastajaa

    • joopsssskkksk

      1. MÄki oon nähny hevosen laukkaavan ilman ihmistä selässä mut en tiiä miten.

      2.silleen voi ottaa esim. Satulan pois ku ottaa siitä sen sun tavaravalikon ja samalla esiin sen jutun ku painat siitä vasemmassa yläreunassa olevasta jutusta jossa on hevosen xp:t ja ne nii painat siitä ja siinä näkyy mitä sun hevosel on pääl ni sit painat sitä satulaa ja kuletat sen tavaravalikkoon. Helppoa

      • Öööööp

        Entä jos ostaa Star riderin ja olis pelannu vaikka viikon. Sit saa uuden koneen, voiko vielä pelata, vai pitääkö ostaa uudelleen Star rider?

        Itse en Star rideriä osta jos pitää ostaa uudelle koneelle uudestaan. Toivottavasti joku tietäisi ja vastaisi, itse olen tätä aika pitkään pohdiskellut!


      • Öööööp
        Öööööp kirjoitti:

        Entä jos ostaa Star riderin ja olis pelannu vaikka viikon. Sit saa uuden koneen, voiko vielä pelata, vai pitääkö ostaa uudelleen Star rider?

        Itse en Star rideriä osta jos pitää ostaa uudelle koneelle uudestaan. Toivottavasti joku tietäisi ja vastaisi, itse olen tätä aika pitkään pohdiskellut!

        Nii tietääkö kukaan? Haluisin tietää, kiitän super paljon vastaajille!


    • Auttakaaniinpiankunvoi

      Voiko joku auttaa mä yritin ostaa eilen star riderii mut sit siihen tuli semmonen sininen kuola mis se sano et mun sähköposiin on lähetetty viesti mut siel ei ollu mitään :(

    • Auttakaapian

      Miten saan hevosen laukkaamaan suoraan? koska kun lähden laukkaan se menee eka käyntiinsit ravii ja sitten vasta laukkaa!!

      • eipystylaittaa

        Silleen se on peliin ohjelmoitu joten et pääse suoraan laukkaan, mut ei siin mene edes kauaa aikaa kun vaan nopeesti rämppää eteenpäi nappia/hiiren rullaa


      • Kittysparkle
        eipystylaittaa kirjoitti:

        Silleen se on peliin ohjelmoitu joten et pääse suoraan laukkaan, mut ei siin mene edes kauaa aikaa kun vaan nopeesti rämppää eteenpäi nappia/hiiren rullaa

        Kiitos


    • HeleneWeststar

      siihen voi tehä niin et poistaa datoi ja kirjaa sisää ja on villi mut se kuka teki villiks näkee kaikki muutki villinä ja satulan jne saa pois kun painat c ja avaat inventoryn ja hepan kohalt raahaat ne varusteet inventoryys :) saat ne takas klikuttamal hiirellä sitä varustetta

      • Pihliaana

        Kuule villibugi tehdään racesta että seon tieto sulle joka et tiedä ja millä levul oot mäoon 20


    • Kiiuska

      Miten voi katkaista star riderin koska en saa star riderä ennen kun saan tietää että pitääkö se katkaista ja miten vai loppuun se automaattisesti

      • Pihliaana

        Sitä eivoi katkasta seloppuu itsestään mulla oli 3 kuukauden seloppui itsestään nyt mulla on ikuinen


    • Pihliaana

      Seon villi bugi joten koneessasi eiole vikaa

    • TarvitsenApua123

      Hei kysyisin että miten/missä voi kalastaa? Kiitos jos joku vastaa

    • Alvaicehill

      Jos ostan lifetime star riderin niin pitääkö se olemassa oleva keskeyttää vai keskeytyykö se itestään?

    • wawl

      miten sso hahmo poistetaan? kiitti jos joku vastaa:)

      • tessuli2006

        miksi en saa lauantaisin 100 star coinssia kunmun pitäisi saada


      • lifevaiei

        Oletko lifetime? Lifetime pelaajat ei suomessa parissa muussa maassa saa lauantaisin enää kolikoita koska niin monet valitti että lifetime maksaa liikaa niin ne laski sen hintaa, mutta samalla poisti sen että saa kolikoita.


    • tessuli2006

      miksi en saa luvattuja star coiseja lauantaisin.odotatekko että otan yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen vai selvitättekö tämän muuten? ystävällisin terveisin tessuli2006

      • lifevaiei

        Niin ja vielä, ei ne suomi kaksnelosta lue, joten kuluttaja-asiamiehen mainitseminen ei auta, jos on kysyttävää niiltä niin sinne suoraan säpöä. Mutta tosiaan kuten jo sanoin tuossa ylempänä, niin muutamassa maassa ei lifetimet enää saa star coinseja koska ne laski sen hintaa.


    • Starstablehullu

      Miten voi vaihtaa muuten servua?

      • Anonyymi

        Mene puhelimella sso sivuille kirjaudu sisään, pana asetukset ja siellä on se servu juttu


    • jokustarstablepelaaja

      serkun voi vaihtaa netistä, kirjaudut sisään painat tili ja asetukset rullaat alas ja siellä lukee ( suomalainen servu on se carrot tai se!)

    • Tuntematon1234

      Ääää en tajuu kun oon ostamas sc puhelimel tulo viesti et pitää vastata yes jos haluun ostaa mistä se ottaa ne rahat?!

      • luulenet

        Puhelinlaskusta kai lisää sen siihen


    • Starstablee

      Mä latasin pelin just muutama päivä sit mut en saanu missään kohtaa valita hahmon ja hevosen ulkonäköä, mistä ne voi muuttaa??

    • Sso

      millä levelillä pitää olla että kultamäen laakson saa auki :3

      • Anonyymi

        12lvl


    • Jamiskeikka

      Paina ylä kulmasta jossa lukee sun hevosen nimi niin paina siitä😊

    • Anonyymi

      Tiedättekö miten poistaa star stable tilin?

      • Anonyymi

        En tiedä pystyykö sitä itse mistään poistamaan, oman accon tiedoista pystyy vaan katkaisemaan maksut.
        Kannatta lähettää heille sähköpostia(enkuksi tai ruotsiksi heillä ei oo suomeksi siellä ketään neuvomassa)


    • Anonyymi

      Miten voi ottaa satulan pois hepalta

    • Anonyymi

      Miten voi ottaa satulan pois hepalta

      • Anonyymi

        Paina C ja Sitten I ja Kun oot painanu C niin siirrä satula reppuun eli I:hin


    • Anonyymi

      Miten datoja voi muokata?? Taidan olla aika tyhäm.

    • Anonyymi

      1. Kun meet hevosenkenkä valikon radiopuhelimen ja painat asetukset, mee sieltä ”luova” ja” muutu villihevoseksi”
      2.npaina C kirjainta ja siihen pitäis tulla sun ja sun hevosen varusteet näkyviin ja siitä vaa vedät reppuun sun hevosen varusteet.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan miksi sso:ssa kuvat eivät tallennu tietokoneelle vaikka painan tallennus/kuvanotto nappia :/?

    • Anonyymi

      miten saan starstable horsesta hevosen itse starstableen. ja maksaako se?

      • Anonyymi

        Maksaa star coinseja.
        Tässä ohjeet https://help.starstable.com/hc/en-us/articles/360001348720-How-do-I-transfer-my-horse-to-SSO-

        You can transfer your horse from the Star Stable Horses app by launching the app and clicking on the Star Stable logo on the bottom left corner of the screen. You will then be asked to type in your account details to complete the purchase. You can only transfer your horse when it has reached level 10 and it will have that level in Star Stable Online as well after transferring. Nevertheless, it will cost the same price as a level 1 horse in Star Stable Online!


    • Anonyymi

      Auttakaa!! Voiko entesen kt/hahmon mitenkään poistaa??

    • Anonyymi

      Mene asetuksiin ja sieltä "luova" kohtaan ja sielä on "muutu villihevoseksi" nii paina sitä ja pystyt olee niinku villiheppa🥰

    • Anonyymi

      Mitä Star stable maksaa (kun haluaa Star stable onlinen) jos tahtoo maksaa vain kerran. En ole itse vielä rekisteröitynyt enkä tiedä jos vanhemmistani saan luvan mutta olen kyllä vähän kiinnostunut pelistä. Olisi kiva saada se, mutta se on vähän vaikeaa kun en tiedä pelistä niinkään paljoa.

      • Anonyymi

        Sitten vielä kun kaikkialla on Star stable-mainoksia.


    • Anonyymi

      Miten voin vaihtaa hiuksii???

    • Anonyymi

      Asetuksissa on kai semmonen juttu et muutu villihevoseksi niin tavallaan se sun hahmo muuttuu näkymättömäksi ja sitten sen tarkoitus on semmonen että kaikki ihmettelisi jne tosi sekalaisesti selitetty mut juu xd

    • Anonyymi

      satulan voi ottaa pois. Jos menee reppuun ja painaa c

    • Anonyymi

      Hevoselta saa satulan pois sillee et oot tallessa ja sitten kun siinä on sun hevosen nimi nii ku siihen päälle tulee E nii paina sitä nii ota sun reppu auki ja paina sitä ylintä siitä

    • Anonyymi

      Asetuksista voi muuttaa itsensä villihevoseksi eli se piilottaa sun hahmon ja muutkaan ei näe sua kun vaan sun hevosen👍

    • Anonyymi

      Ja hevosen varusteita voi vaihtaa ja siltä voi ottaa kaikki varusteet pois jos haluaa ja sillä voi ratsastaa ilman mitään varusteita👍

    • Anonyymi

      Ja sit vielä vasemmassa ylänurkassa on sun hahmon kuva ja sun hepan kuva niin painat sitä hepan kuvaa nii sit avautuu semmonen kuva siihen missä voi laittaa sille varusteita ja uudessa päivityksessä voi vaihtaa sukupuolen ja iän😊

    • Anonyymi

      Se toinen pelaaja on luiltavasti muuttunut villihevoseksi

    • Anonyymi

      tietääkö joku miten saa ne star riderin mukana tulevat sc kun pitäs joka viikko tulla 100 lisää mut mulla on ollu se jo 1vk ja 1pv eikä niitä 100sc oo tullu (puhun sso)

    • Anonyymi

      voiko star stable onlinessa vaihtaa hiustyyliä

    • Anonyymi

      ekaa kysymykseen vastaus on että ratsastajan saa selästä pois se pitää ottaa asetuksista pois toiseen kyymykseen vastaus on siellä ylä nurkassa on se hevosen level ja vaan joku heppa niin kun painaa siitä niin pääsee sella seen juttuun ja kun on siellä jutusssa pitää avata reppu niin sitten sun pitää vetää se satula pois repusta sittten kun sä haluut satulan takas niin vadä satula siihen satula paikkaan

    • Anonyymi

      Miten täs pelis voi ratsastaa:D

    • Anonyymi

      Mistä tähän peliin löytyisi kunnon ohjeet? Ongelma että lukee että paina o niin hyppää yli esteen. No ei toimi. O napista tulee vain joku laatikko näyttöön 🤦🏻‍♂️

    • Anonyymi

      Minä en saa satulaa sille yhdelle hepalle

    • Anonyymi

      Mitä pitää tehä et hevonen liikkuu ite pellavan tota peliin mut nii en osaa oikein liikuttaa silleen et hevonen liikkuu ite
      Mut joo olisi vastatkäa

    • Anonyymi

      Varusteet pystyy ottaa pois menemällä oman tallin kaapille ja siirtämällä varusteet pois, pelissä voi olla ilman ratsastajaa menemällä asetuksiin sieltä valikoima luovaan ja siellä on painike muutu villihevoseksi sitä painamalla voit mennä ilman ratsastajaa, sitten kun olet kyllästynyt siihen painat uudestaan siitä niin ratsastaja tulee takaisin.

    • Anonyymi

      Miten star stable tilin voi poistaa???

    • Anonyymi

      Mulla toimi😀

    • Anonyymi

      Miten vahvistaa sähköposti

    • Anonyymi

      Ihan vinkiksi ketjuun eksyville uusille pelaajille
      Että tästä pelistä löytyy paljon videoita muiden peleistä mistä oppii yhtä sun toista mitä ei tiedä .

      Myös suomeksi vaikka on iso etu jos osaa englantia ja voi kattoa videoita englanniksi.
      Ja lisää on tulossa keväällä joskus keväällä kun allekirjoittanut aikoo alata tekemään niitä .
      Tää anon tekstiselittäminen ja ohjestus on vähä semmoinen mennyttä aikaa homma.

      Googlettakaa starstable tai OSS

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe