Kysymyksiä kaksoisliekistä

flamee

Mistä tunnistaa kaksoisliekkinsä.. mistä tietää, että on sellaiseen törmännyt?
Mitä ovat reaktiot, tapahtumat ja seuraukset.. mahdolliset ongelmat yms.
Milloin henkilö on valmis yhdistymään kaksoisliekkiinsä ja mitä voi tehdä sen asian eteen, jos haluaa löytää liekkinsä.. tällainen liuta kysymyksiä.

Luulen löytäneeni kaksoisliekkini, mutta kaikki tuntuu tällä hetkellä kovin sekavalta ja todella hämmentävältä... kuuluvatko negatiiviset ja sekavat tuntemukset tähän asiaan. Tapa miten törmäsimme tuntui niin kohtalokkaalta ja taianomaiselta, että uskoisin sillä olevan jokin suurempi merkitys/tarkoitus. Uskon, että hän tunsi silloin samoin. Kaiken tämän jälkeen kuitenkin ilmassa on ollut paljon hämmenystä, pelkoa ja halua ainakin minun puoleltani. Yleinen olotilani tässä asiassa on hyvin hämmentynyt. En oikein tiedä miten olla ja mitä tehdä seuraavaksi. Olemme kyllä olleet yhteyksissä ja olemme yhä ..mutta hyvin vähän.

Onko teillä jotain omia kokemuksia kerrottavana tai mitä vain muutakin mielenkiintoista. :)

Onhan tuota asiaa kaksoisliekeistä enkuksi vaikka kuinka paljon, mutta enkuntaito on sen verran ruosteessa, että olisi kiva lukea suomeksi kaksoisliekkiasioista. :)

26

8891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopåå

      kaksoisliekki on eri asia kuin rakastuminen/pariutuminen?

    • löytynyt liekki

      vastaan tähän omasta puolestani.

      Kaksoisliekin kanssa ei välttämättä ole tarkoitus aloittaa suhdetta. Tällaisia voivat olla myös ystävyyssuhteet. Rakkaus on kaiken perimmäinen tarkoitus, ei niinkään minkään tuhoaminen.

      Omalla kohdallani minun tuli tuo asia oivaltaa kun kaksoisliekkini tapasin. Tapasin tämän henkilön hyvin erikoisesti, en siis fyysisesti ensialkujaan. Tunsin kovin suurta vetoa tähän ihmiseen. Hän oli juuri kuin minä, miespuolinen vaan. Tästä lähtien olen tuntenut todella hyvää oloa ja sähköisyyttä elimistössäni. Tämä oli jollain lailla energiaa antava ja kasvattava, todella erilainen kokemus kuin ns. normaali ihastuminen/rakastuminen.
      Olen myös omalla kohdallani kokenut hämmennystä jopa ahdistusta, ottanut askeleen eteen ja taakse. Tosiasia on kuitenkin se että kummallakin on perhe ja elämä, jota ei ole tarkoitus lähteä rikkomaan. Hänen kohtaaminen tosin auttoi minua prosessissa, jota käyn vieläkin läpi. Liittyen oman itseni tuntemiseen ja parisuhteeseen. Siihen että pystyn olemaan aina rehellinen ja kuuntelemaan sydäntäni. Minulla on kova kaipuu tuohon ihmiseen, tunnen suurta rakkautta ja iloitsen hänen olemassaolostaan, vaikken häntä tällä hetkellä fyyfisesti tunne. Tuntuu että aistin hänen olotilat tuhansien kilometrien päähän, samoin hän.

      Useimmat kaksoisliekit alkavat ilmeisesti yhdistyä tänä aikakautena, jos ovat syntyneet maapallolle yhtäaikaa?
      Haluatko kertoa kuinka tapasit tuon ihmisen, jota uskot kaksoisliekiksi?

      • flamee

        Minulla oli samoin, en tavannut häntä fyysisesti alkujaan. Siitä on muutama vuosi.. tunsin jotain sellaista, mitä en ollut koskaan ennen tuntenut ja kokenut. Yritin järkeillä, että kuvittelen kaiken, mutta vetovoima ja tuttuuden tunne oli niin voimakas ja tuntui jopa hieman pelottavalta/oudolta. Muistan miettineeni, että mitä tämä oikein on. Hän oli aivan kuin minä. Tuntui kuin olisimme kommunikoineet epäsuorasti toisillemme. Olin hyvin hämmentynyt, mutta positiivisesti. Vaikea selittää. Silloin en ollut vielä edes kuulutkaan kaksoisliekeistä, en sielunkumppaneista, enkä muista samantapaisista asioista, mutta nyt kun olen saanut tietää niistä ..se mahdollisuus kuulostaisi järkevältä.. olin silloin liian pelokas ottamaan häneen kunnolla kontaktia, vaikka syytä ehkä olisi ollutkin.

        Tässä parin vuoden aikana tapahtui kaikenlaista muuta.. Uusia tuulia ja parisuhde. Hän oli kyllä edelleen mielessäni, mutta paljon kaukaisemmin. Uskoin silloin poikaystäväni olevan se oikea minulle, mutta näin jälkeenpäin olen huomannut, kuinka sokea olinkaan ollut. Taisin jollain tavalla jopa tiedostaa sen.

        Tämä vuosi 2012 alkoi todella huonosti. Suhteeni päättyi ja kaikki muukin ympärillä tuntui romuttuvan.. paha oloni alkoi jo ennen suhteen päättymistä. Olin jonkinlaisessa shokissa jonkinaikaa. Toivuin kuitenkin pikkuhiljaa ja aloin löytämään itsestäni uusia puolia. Aloin tuntemaan itseni vapaaksi, eikä minulla ollut enää odotuksia/toiveita tulevaa ajatellen. Sitten.. aivan sattumalta.. kun en osannut mitenkään odottaa tai aavistaa.. törmäsin yllättäin tähän henkilöön, ketä en ollut ajatellut aikoihin. Kohtaamisemme oli niin ihmeellinen ja taianomainen.. sekin myös sellaista, mitä en ollut kokenut koskaan ennen. Hänkin tunsi sen jollain tavalla erilaiseksi.
        Muistan sen hetken, kun tunsin kaikkien palojen loksahtavan paikoilleen. Aloin ymmärtää, miksi kaikki mitä oli tapahtunut, oli tapahtunut. Ehkä siksi, että muutoin tätä kohtalokkaan tuntuista kohtaamista, ei olisi voinut tapahtua. Todella harvoja hetkiä elämässäni, kun tunsin olevan juuri oikeassa paikassa juuri oikeaan aikaan. Olin ollut niin kauan eksyksissä, mutta silloin tunsin olevani juuri okealla tiellä. :)

        Voi olla että tämä kuulostaa teistä aivan naurettavalta.. ja koitan kyllä järkeillä koko asiaa, mutta.. kaikki tuntuu silti niin käsittämättömältä.

        Juu.. kaksoisliekkihän ei aina tarkoita suhdetta, enkä oikein tiedä kehittyykö siitä koskaan sellaista, vaikka välillä toivoisin.

        Miltä tämä teistä kuulostaa?


      • AntinoosMerkurius

        Kaksoisliekit ja parisielut. Tuli mieleen semmoinen juttu, että kun olen tullut muualta kuin tästä aurinkokunnasta, aivan yksin, niin kaksoisliekkini on todennäköisesti parhaillaan jossain toisessa aurinkokunnassa.

        Kaksoisliekki on käsitteenä jotain todella syvälle käyvää. Parisieluksi muuttuu joku, jota kovasti rakastaa. Parisieluja voi olla siis useampia monellakin planeetalla. Parisielu on sielun sukulainen, voi olla vähän samankaltainen.


    • Lane1231

      Ainakin Elizabeth Claire Prophet ainakin kirjoissaan kirjoittaa kaksoisliekeistä. Kirjannimiä en nyt muista.

      • flamee

        Kiitos vinkistä :)


    • hän on täällä tänään

      Minä luulen että kyseessä on romanttinen kuvitelma vailla todellisuuspohjaa. Mikään vanhempi henkinen perinne ei ymmärtääkseni kerro kaksoisliekeistä tai jostain vastaavasta.

    • dfghj2122

      kaksoisliekki ja sielukumppanit ovat kaksi eri asiaa, jälkimmäisiin törmäät todennäköisimmin.

      • tietäjä

        Sama asia.


    • rakkauden voima

      Luulen tavanneeni kaksoisliekkini... Katsoimme suoraan silmiin ja jonnekkin sielujemme syvyyksiin.. Aika pysähtyi ja ikään kuin jouduin vetämään itseni pois tilasta, magneettinen vetovoima oli niin suuri. Tunne ei ollut seksuaalista vaan jotain paljon suurempaa.. En tiedä, mitä vastakkaista sukupuolta oleva asiasta ajatteli... Ainakin oli aivan punainen ja minä ihan ällikällä...

      Aikaa on kulunut nyt 4kk:ta tuosta hetkestä ja en saa häntä pois mielestäni. Alussa tämän tapaamisen jälkeen heräsin aamulla ja kuulostelin josko tuo tunne olisi jo häipynyt, mutta ei :-\ tunne seuraa minua päivästä toiseen.

      Emme ole missään tekemisissä. Aviopuolisoni luulee minulla olevan toinen, koska aina välillä minusta hehkuu käsittämätön rakkaus. Tunnen kuinka rakkaus virtaa minussa. Ja aviopuolisoni ihan tosiaan luule minulla olevan suhde :-D mutta ei minulla ole. Minulla vain on aivan älyttömän voimakas vastaanotto rakkaudelle! En voi tälle mitään.

      Hassuinta tässä on se, että olen ollut äärettömän kiinnostunut yhdestä maasta, sen kulttuurista ja opetellut kieltä. Ja tämä minun tunnistamani kaksoisliekkini on siitä maasta.
      Välillä tunnen suurta rakkautta ja välillä iskee aivan epätoivoinen ikävä tätä sielua kohtaan, vaikka huom. En tunne häntä tai ole hänen kanssaan missään tekemisissä, mutta hänen sielunsa tuntuu olevan lähelläni koko ajan.... Ja itse asiassa en edes tajunnut koko tätä asiaa. Pikkuhiljaa olen alkanut asiaa selvittämään netistä yms. Kun tämä tunne ei vaan häviä ja tälle pitää löytää selitys. Enkä oikein voi kellekkään tätä kerota fyysisesti...

    • kaipuu3

      minulla on juuri noin kun sinulla rakkauden voima.mieheni luulee että minulla on toinen mies kun tunnen niin suurta rakkauden tunnetta.kun minulla oli eräs nuori mies töissä ni en pahemmin sitä ajatellut ehkä tunsin että on aika jännä.jotain sähköä alkoi olemaan ku tein ensimmäisen työvuoron hänen kanssaan.

      kun oli tämän miehen lähtemis aika ja oli tarkoitus päästää hänet kassalta pois ni menin sanomaan että pitääkö sinun nyt lähteä ni hän katsoi minua silmiin ja hymyili ja sanoin että joo pitäisi minun lähteä.silloin katse kyllä syveni jonnekkin aivan kauvas.tunsin valtavan voiman menevän läpi.aivan uusi tunne minulle.en odottanut mitään tälläistä.kyllä suuri vaisto sanoi että joku tässä nyt oli.hymyilin vienosti takaisin ja menin hänen taakseen.tunnin sen voiman vähän erillaisena mutta vahvana.hän lähti enkä ole sen jälkeen tavannut häntä.

      odotan että hän tulisi eteeni.näen unia kun kovasti pyydän ennen nukkumaan menoa mutta unissa hän on neutraalisempi ja sanoo että emme voi tehdä mitään koska olen suhteessa

      • Edellinen kirjoittaja

        Hei, olen myös nähnyt unta kaksoisliekistäni. Kohtaaminen oli kuin olisimme etsineet toisiamme pitkään ja nyt löysimme toisemme.. Suutelimme, suudelma oli hyvin rakkaudellinen, onnellinen ja iloinen. Tilanne oli kuin olisimme tavanneet pitkän ajan jälkeen ja tapaaminen oli hyvin onnea täynnä oleva. Kysyin häneltä, voidaanko me tavata, johon hän vastasi hyvin painokkaasti että ei, emme voi tavata!


    • 2+3=

      Onko kaksoisliekkin näkeminen ensi kertaa kuin salama olisi lävitse kulkenut? Onko se suudelma joka saa kaiken katoamaan ympäriltä, ajan ja paikan? Onko se käsittämätön tieto siitä, että jonain päivänä olemme yhdessä ja jaamme elämämme? Onko se soutamista ja huopaamista vuosi toisensä jälkeen, sillä aika ei ole oikea? Onko se hetkiä jotka vietetään yhdessä taas huomatakseen, ettei vielä....? Onko tuntuuko se rakkaudelta joka ei halua omistaa, vaan toivoo sydämmensä pohjasta, että toinen olisi onnellinen vaikkei polut tässä elämässä yhdistyisi. Onko se sitä, että kun tietoiseti on onnistinut sulkemaan toisen mielestää tämä tulee uneesi ja kaikki kova työ unohtamisesta oli turhaa?

      Entisistä elämistä muutama viikko sitten kiinnostuttuani todenteolla olen törmännyt kaksoisliekki-käsitteeseen. Edellä kysymäni kysymykset ovat ajatuksia ja uskoja joita minulla on, nyt yllättäen tuntuu, että kyseessä on kaksoisliekki.

      • todellakin..

        Kylläpä se tuolta tuntuu. Nimenomaan että toivoo hänelle kaikkea hyvää, vaikka jonkun toisenkin kanssa. Mustasukkaisuus on pois siinä suhteessa. ;)


    • wtwrrygw

      Olemme Lähteestä murrettuja kipinöitä, kipinä jakautuu kaksoiliekeiksi, olemme siis saman polariteetin kaksi eri puolta jotka täydentävät toisiaan. Koska kuitenkin olemme Yksi, niin yhdessä olemme tuo kokonaisuus.
      Kaksoisliekit eivät välttämättä inkarnoidu samaan aikaan samalle planeetalle.
      Sen sijaan saatamme kohdata sielukumppanin, joka on samassa vaiheessa itsemme kanssa.
      Koska sielut inkarnoituvat ryhminä ja meillä on ollut useita elämiä, kaikki sielut voivat jotain kautta olla tuttuja keskenään.
      Nyt olemme täällä viedäksemme itsemme viidenteen ulottuvuuteen ollemmassa samaan aikaan fyysisissä kehoissa.


      http://www.adonai.fi/2294

    • löytynyt

      Mielenkiintoista, että useita kaksoisliekkejä on kohdannut Suomessa... onkohan kuinkakin yleistä?
      Itse kohtasin kaksoiliekkini kauan sitten. Olimme hetken yhdessä mutta tiet vei erilleen, kenties kasvutehtävien takia tai sitten valitsimme eri reitit "vahingossa" .. en tiedä. Kuitenkin hän on kulkenut elämän mukanani vaikka on ollut muita parisuhteita. Tunne on niin voimakas, että olen jopa pyytänyt päästä irti hänestä, mutta eihän kaksoisliekkejä voi erottaa :)
      Nyt olen hänestä kamalan iloinen ja toki toivon yhteistä elämääkin mutta aika sen näyttää.
      Sanoisin että oman kaksoisliekkinsä tunnistaa, vaikka ei tiedä henkisistä jutuista yhtään mitään, mutta tiedostaa kenties vasta paljon myöhemmin. Ainakin itselleni kävi niin. Ihmettelin sitä kohtaamista todella kauan ennenkun henkinen puoli kehittyi ja tuokin asia löytyi selkeästi. Yhteys on ihan erilainen kun muiden henkilöiden kanssa..

      • Ihmeellistäonelämä

        Just..mitä tähän enää sanoa..kerta toisensa perään samoilla linjoilla tunteet ja aatokset,jopa vertauskuvat ja sanakäänteet.


    • wregtqrewh

      Kaksoisliekit eivät yleensä ole samaan aikaan samalla planeetalla. ja vinkki: jos kohtaat kaksoisliekkisi ei sinun tosiaankaan silloin tarvitse kysellä asian todenperäisyydestä netistä...

    • aegj
      • Pöytäkynttilä.

        Mun kynttilässä on liekki mutta se on vaan ihan yksöisliekki.


    • pani.miettimään

      Jotkut mystikot sanovat että kaikilla ihmisillä on henkisessä universumissa kaksoisolentonsa. Kuka tietää tästä.
      Olen tavannut sellaisen unessa yli 10v. sitten. Pelästyin sitä hirveästi.
      Sillä oli minun koko, vaatteet, mutta ei kasvoja ollenkaan.
      Kokenut nainen unielämästä ikänsä ollut kiinnostunut sanoi; näit vaan itsesi, kasvoton mies.

    • nastajätkä

      Mä oon kaikkien mukavien ihmisten parisielu. Tulen mukavien ihmisten uniin ja pidetään hauskaa. Näkyillään!
      :)

    • Parivaljakko

      No niin. Kaksoisliekki on eri asia kuin sielunkumppani. Kaksoisliekki tarkoittaa sielua joka on jakautunut kahteen ruumiiseen. Tiesin lapsesta asti että minulla on tämmöinen, ja ikävä oli hirveä. Sitten näin pari kertaa aikuisena unta, että minulla on veli, vaikka ei oikeasti ole. Silloin muistin ikävöineeni aina lapsena olematonta veljeä. En tunnistanut häntä heti kun hänet näin, pikku hiljaa vasta. Mutta kyllä hän olemasssa on. Se rauhantunne, joka mut valtaa hänen lähellä, on valtaisa. Siitä ei voi erehtyä. Seksuaalisuuteen se ei liity. Kuten tuolla toisessa asiaa käsittelevässä ketjussa todettiin, "parisielun" ei olisi järkeä avioitua keskenään, koska heillä ei ole keskinäistä karmaa.

      • Liekinvartija

        Kaksoisliekkien kohtaamiseen nimenomaan kuuluu rakkaus ja seksuaalisuus. Se vaan on jotain ihan erilaista kuin ns. sielunkumppaneiden kanssa (joidenkan kanssa tunnetaan myös vahvasti ja muodostetaan hyviä ja kestäviä suhteita). Kaksoisliekkien kohtaaminen on harvinaista. Mutta kun sen kohtaa ei siitä voi erehtyä, asian ymmärtää hyvin nopeasti...tai maailmankaikkeus laittaa puolikkaan ymmärtämään asian nopeasti. Se että jos ja todennäköisesti kun toinen puolikas on (ensimmäisellä) kohtaamisella varattu, puolikkailla on vielä "tehtävät" hoidettavan toisaalla. Uskon kuinkin, että nämä kaksoisliekit eivät pääse eroon toisistaan ei varsinkaan henkisellä tasolla mutta ei myöskään lopullisesti fyysisellä tasolla vaan heidän tuodaan yhteen aina uudestaan ja uudestaan.


      • Chakrat.Turahtelevat

        Kun kaksi newagelaista kohtaa voi leimahtaa todella rajut kaksoisperäliekit ja ilman täyttää hengellinen tuoksu.


    • ennustaja777

      Harmi että ihmiset eivät tiedä asiasta totuutta. Parisielu kaksoisliekki tai sitten sielunkumppani sama asia. Parisielun kanssa on tehty sopimus jo ennen syntymää eivätkä parisielut synny samaan aikaan vaan noin 2 vuotta toisistaan numero 2 kertoo jo sen koska se symboloi kaksinaisuutta ja yhdistymistä. Parisielut yhdistyvät 11 hetkellä koska luvusta tulee yhteenlaskettuna 2. Parisielut myös tunnistavat toisensa tai sitten vain toinen osapuoli siitä että he ovat ulkonäöllisesti ja luonteeltansa hieman samanlaisia tämän voi nähdä vain erittäin tarkka aistinen. Sitten myös sellainen asia että heidän kuuluu sopimuksensa mukaisesti aloittaa suhde romanttinen meinaan täynnä rakkautta jos vain toinenkin osapuoli rikkoo tätä sopimusta niin molemmille koittaa uusi elämä tällä telluksella ja samalla tilaisuus yhdistymiseen. Tämän takia valitettavasti taivaassa ei ole kovin paljon oikeasti väkeä koska niin moni tämän rikkeen tekee se rike on siis valitettava. Ja parisielut tunnistavat toisensa ainakin toinen osapuoli tunnistaa siitä että on edes leikillä fantasioinut tappavansa parisielunsa se meinaan luo täysin vastakkaisen tunteen ja hyvin voimakkaan ainakin toisella osapuolella rakkauden meinaan. Toisin sanoen ensin täytyy olla vihaa ennen rakkautta parisieluaan kohtaan se on ensimmäinen askel kohti yhdistymistä ja se on jo itsessään paljon se. Mutta mitä minä yleistelemään asiaa muiden kohdalla ainakin meillä on näin asiat mitä olen tuohon listannut. Ja muistakaa... Parisieluista kun puhutaan niin karua totuutta ei ole olemassakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe