Nutrilett-kuuri, ei laihtumista.

Menni2000

Aloitin nyt tämän surullisen kuuluisan Nutrilett-kuurin kun painoa on aivan liikaa. Tarkoituksena olisi ollut pudottaa sellaiset 30kg. Mutta olen nyt ollut kuukauden tällä kuurilla ja painoa on tippunut 1.5kg. Senttejä lähti aluksi ihan kivasti, mutta nyt nekin ovat tulleet takaisin. Miten voi olla mahdollista, että syön alle 1000kcl päivittäin ja silti paino ei vain tipu?!?!? Hirveää rääkkiä muutenkin koko touhu, koko ajan nälkä ja vain ruoka ja syöminen mielessä. Silti olen onnistunut jatkamaan tähänkin asti, mutta nyt on kyllä naurut harvassa kun sitä painoa ei vain tipu. En harrasta mitään kummoista liikuntaa koiran ulkoiluttamisen lisäksi (eli n. 1h kävelyä yhteensä päivittäin).
Olen siis 165cm pitkä ja painan 110kg tällä hetkellä, alkupaino oli sellaiset 111.5kg. Onko kenelläkään muulla käynyt vastaavaa? Miten näin pienellä kalorimäärällä voi olla laihtumatta?

10

3368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisellakuurilla

      Oletko ollut pelkillä pusseilla ja juonut vähintään 2,5 litraa vettä päivässä?

      • Menni2000

        Ensimmäinen viikko oli pelkillä pusseilla, muttei fysiikka kestänyt joten nyt syön yhden normiaterian päivässä (rasvaton ja vhh) ja 3 kpl pusseja. Eli kuten sanoin, kalorit pysyy alle tuon 1000 päivässä, mutta eivät aina alle 700kcl mikä noissa pusseissa olisi se raja. Eikä ole tarkoituskaan koska en vain pysty elämään pelkillä pusseilla. Laihtumista pitäisi jokatapauksessa tapahtua, ei vain ehkä yhtä nopeasti kuin täysin pusseilla, mutta ainakin nyt se kilo per viikko.


    • Merkkari46

      Kyllähän noilla kalorimäärillä pitäis laihtua, mutta kroppa on sen verta ihmeellinen kapistus että välillä se paino ei vaan tipu. Tulee sellasia päiviä/ viikkoja että kroppa vaan ihmettelee et mitäs nyt kun ei sitä ruokaa tulekkaan entiseen tapaan, saattaa jopa ruveta keräämään nestettä niin et paino nousee. Joillakin se painon putoaminenkin kestää kauemmin vaikka mitä tekis, mutta kattele nyt pari viikkoa vielä. Jos ei ala putoamaan niin käyppä kilpirauhas kokeissa

      Mitä siihen nälän tunteeseen tulee niin, yritä keksiä jotain muuta tekemistä ja ajateltavaa. Ei mikään dietti onnistu jos koko aika ruoka pyörii mielessä. Ja popsi vaikka kurkkua ja porkkanaa jos nälkä käy ylivoimaseksi

    • Minä olen myös Nutrilett-kuuria aloitellut. Hiukka huonoin tuloksin. Aloituspaino oli reilu viikko sitten 97,4. Jostain syystä vaaka näytti tänään 99,5 kiloa! Mä olen 170 cm pitkä, mullakin sellaiset reilu 30 kiloa pudotettavaa. Alkuviikon siis söin duunissa lounaan ja korvasin neljä muuta ateriaa pirtelöllä tai patukoilla. Mutta nyt sitten on mielihalut iskeneet päälle ja irtokarkkia ja suklaata on iltaisin naposteltu. Illat ovat minulle kaikkein pahimmat. Aion kyllä jatkaa painonpudotusta, sen verran isot varastot on Nutrilett-juomia, pirtelöitä ja patukoita, kun sais itsensä vain psyykattua tähän hommaan.
      Sinulle sanoisin, että yritä vaan jatkaa samaan malliin, kyllä se paino lähtee alas. Ei sitä nälkää pitäisi tuntea, jos juot riittävästi vettä, teetä yms. kalorittomia nesteitä.

      • Merkkari46

        Johan tuossa itse kerrot miksi ei paino putoa.
        Pirtelöissä ja patukoissa on yli 200 kaloria eli saat niistä jo 900 kaloria päivässä, plus työpaikan lounas. Lisäksi vielä karkkia ja suklaata..

        Jos täysnutraat niin 5 jauhe pussia ja jos teet kovin ruumiillista työtä niin 6 vihanneksia.
        Jos osanutraat ja illat on ne pahimmat niin itselläni ainakin toimii parhaiten 2-3 pussia aamun ja päivän aikana, illalla ihan kotiruokaa ja reilusti salaattia, iltapalaksi yksi nutri pussi tai näkkäri päällisineen. Jos patukoita haluaa syödä niin vaikka puolikas kahvin kanssa ja sitten yksi pussi vähemmän.
        Ja syö tasasin väliajoin ettei nälkä pääse ylivoimaseks

        Vaikka se paino alkuun putookin reippaasti niin niitä päiviäkin tulee ettei putoa, jopa nousee. Kärsivällisyyttä vaan ja välillä on hyvä pitää sellanen päivä millon syö jotain hyvää ja palaa sitten ruotuun seuraavana päivänä, sitten taas jaksaa jatkaa


    • jkouinknkjoje

      VLCD-menetelmä perustuu siihen, että muuta ruokaa ei sinä aikana syödä. Kalorittomia juomia runsaasti sekä kasviksia toki, mutta ei muuta. Tavallinen ruoka sekoittaa systeemin. Kuurin aloitusvaihe vie muutaman päivän, sitten olo tasoittuu ja muutama viikko sujuu yleensä mukavasti. Mutta: paluuta entiseen ei sitten ole! Jokin menetelmän noudattamisessa on mennyt vikaan, jos tulosta ei tule.

    • läskikakku

      No jos vetää 1000kcal päivässä pitäisi laihtua vaikka söisi pelkkää sokerivoisulaa.

    • nainen-1976

      Itse olen nutrannut neljä päivää ja paino pudonnut 3,5 kiloa.5 pussia nautin päivässä.muuta ravintoa en nauti.paino tippunut hyvin,vaikka en harrasta yhtään liikuntaa.mittani ovat nyt 167/68.

    • eltsukka1

      Hei, aloitin itse nutraamisen 7.1. painolla 106,9 kg. Tänä aamuna kävin vaa'assa, se näytti 99,8 kg. Eli kyllä Nutrilett toimii. Viisi pirtelöä päivässä, lisäksi kurkkua, tomaattia ja parsaa. Silloin tällöin olen syönyt suolakurkkua, tulee tunne että tarvitsee suolaa. Juomina vettä, kahvia, light Colaa ja sokerittomia mehukeittoja. Toimii ja aion jatkaa muutaman viikon, välissä käyn lääkärissä, hyvä ehkä ottaa verikokeet että kaikki on kohillaan. Välillä on vaikeata ja päättäväisyyttä kysytään mutta vaaka ja "venyneet" vaatteet palkitsevat :)
      Tsemppiä!
      ps. pahimmilla hetkillä voi lähteä vaikka hetkeksi kävelemään

    • mika5

      Olen täysnutrannut 10 päivää ja kiloja on lähtenyt 3,7 kiloa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe