KC-Clinic Tampere

väsähyänyt ilme

Olen menossa alakasvojen kohotukseen, maksaa aivan hirmuisesti .
Onko kukaan käynyt,kertokaa kokemuksia.Leikkaava lääkäri Kupi oli mielyttävä, oletteko tyytyväisiä tuloksiin.? Kiitos kaikille jotka vastaavat

9

279

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nightmareuni

      Kokemusta Kupista vain silkkareiden osalta. Lopputulos muuten ok, mutta rinnat jäi liian pieniksi. Kirurgi ei ollut yhtä miellyttävä enää sen jälkeen, kun asiasta huomautti hänelle. Todellinen trauma jäi paikallipuudutuksesta. Älä vaan anna tehdä leikkausta puudutuksessa. Puudutuspiikit sattui ihan kamalasti ja, kun valitin siitä niin hoitaja laittoi suu hymyssä rauhoittavaa suoneen,niin, että olin horroksen kaltaisessa tilassa. Oon nähnyt kamalia painjaisia tuosta kokemuksesta.

      • ???

        Kuulosta kummalliselta. Ootko oikeesti ollut tossa paikassa?


    • 041212

      Olen ollut paikassa.
      Paikan hoitaja juorusi toisesta potilaasta oikein "papatus" tyyliin. Oli kyse jostain maksuasioista. Minua ei noteerattu kuulevaksi korvapariksi lainkaan.
      Oli jotenkin niin epäammattimainen ote. Minua alkoi suorastaan pelottaa.

      • puudutuksessa

        Milloin olit? Itse juuri käynyt samoissa asioissa, tosin täysin eri kokemus. Lääkkeet sain tabletteina ennen leikkausta ja sen aikana osin torkahtelin. Puudutus ei kovin kummoiselta tuntunut kun vertasin sitä hammasremontteihin, joita on aiemmin tehty. Mukavinta oli että ei ollut toimenpiteen jälkeen keljua pahoinvointia, jota on aiemmin ollut nukutusten jälkeen. Tosin ei muuten nukutuksistakaan pahaa sanottavaa.


    • punatulkku-58

      Varmasti alakasvojen kohotuksia on erilaisia, itselleni tehty macs kohotus viime keväänä. Varasin sairaslomaa kaksi viikkoa mutta muistaakseni jo n. viikon kasvotuen pitämisen jälkeen ja toipumisen olisin ollut valmis palaamaan työhöni(toimisto). Mustelmaa ja turvotusta vähemmän mihin olin varautunut eli positiivinen yllätys oli. Lopputulos vastasi mitä lähdin hakemaan.

      • vv-55

        Kiva kuulla,olen itse menossa Tohtori Kupille,entiedä vielä mitä tehdään mutta toi macs on varmaan mullekki se paras vaihtoehto,pelottaa ihan sikana,mut ei auta,on mentävä jos vielä haluaa näyttää joltakin,en halua olla enää rupsahtaneen näköinen,jos sen kerran voi korjata.korjataan sitä vanhoja talojakin..........


      • Pohjautuu tietoon
        vv-55 kirjoitti:

        Kiva kuulla,olen itse menossa Tohtori Kupille,entiedä vielä mitä tehdään mutta toi macs on varmaan mullekki se paras vaihtoehto,pelottaa ihan sikana,mut ei auta,on mentävä jos vielä haluaa näyttää joltakin,en halua olla enää rupsahtaneen näköinen,jos sen kerran voi korjata.korjataan sitä vanhoja talojakin..........

        Tehnyt runsaasti epäonnistuneita leikkauksia. Muut kirurgit joutuvat jatkuvasti korjailemaan jälkiä.


      • kaakookaa
        vv-55 kirjoitti:

        Kiva kuulla,olen itse menossa Tohtori Kupille,entiedä vielä mitä tehdään mutta toi macs on varmaan mullekki se paras vaihtoehto,pelottaa ihan sikana,mut ei auta,on mentävä jos vielä haluaa näyttää joltakin,en halua olla enää rupsahtaneen näköinen,jos sen kerran voi korjata.korjataan sitä vanhoja talojakin..........

        Paikan face lifteistä ollut täälläkin ketjuja. Siivotaan melko heti pois.Useat asiakkaat olleet tosiaan tyytymättömiä.
        Lopputulos ilmeisesti liian vaatimaton.


      • faceliftistä
        kaakookaa kirjoitti:

        Paikan face lifteistä ollut täälläkin ketjuja. Siivotaan melko heti pois.Useat asiakkaat olleet tosiaan tyytymättömiä.
        Lopputulos ilmeisesti liian vaatimaton.

        No en nyt tietenkään näiden juttujen perusteella tee päätöksiä suuntaan tai toiseen, mutta kuka on hyvä faceliftin tekijä? Ja miten facelift nykyään tehdään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe