Miehen turhat lupaukset :(

"Kisse"

Olen ollut kihlattuni kanssa 5-Vuotta yhdessä,siihen aikaan on mahtunut paljon iloja ja suruja.
Kun aloitin suhteen mieheni kanssa,tiesin että se ei helppoa tule olemaan.Hän petti minua entisen tyttöystävänsä kanssa minun ollessa töissä,ja oli salaa ihastunut parhaaseen ystävääni..No olen antanut nämä anteeksi ja niistä emme ole puhuneet enään..Aloin odottamaan esikoistamme v:2008,poikaystäväni oli koko odotus ajatani 3-viikonloppua selvinpäin ja lupasi muuttua kun lapsi syntyy,no näin ei käynyt,viikonloppu juominen vain jatkui kunnes menetin hermoni ja muutin lapsen kanssa pois.Parin kuukauden eron jälkeen päätimme yrittävämme uudestaan,tuolloin mieheni oli kuin uusi ihminen hän auttoi kotitöissä,lapsen hoidossa,vietti aikaa kanssamme josta nautin suuresti

40

1653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 111111111

      Älä ainakaan kolmatta lasta tuolle tee enää. Et muutenkaan vaikuta ihmiseltä joka tekee oikeita ratkaisuja elämässään.

      Eiköhän hän jo nykyään oleta että lopulta sinä aina annat periksi ja annat hänelle anteeksi. Olet jo antanut anteeksi pettämisen, eron ym... Joten hän kohtelee sinua sen mukaan, kun annat hänen kohdella.

      Ei tuollainen hyvää lapsille tee. Saavat ihan vääristyneen kuvan parisuhteesta kun kasvavat.

    • 22222222

      Kyllä sun pitäisi alkaa nyt lapsia ajattelemaan enemmän. Mies ei pidä lupauksiaan eikä anna teille toivottua perhe-elämää.

      Anna siis meihen mennä omia menojaan ja ole sinä hyvä vanhempi/äiti lapsillesi. He tarvitsevat nyt sinua enemmän.

    • Ei perhe-elämäää

      Miestäsi ei AIDOSTI kiinnosta perhe-elämä. Hän haluaa sinun rakkautesi, muttei sitä isän roolin taakkaa. Sen takia hän pakenee kun tuntuu pahalta...

    • yiturye

      Mielestäni sellainen suhde että nyt pitää erota. Et voi olla tuollaisessa suhteessa onnellinen. Olen pahoillani.

    • hajonnut äiti

      Kuulostaa todella tutulta tämä sinun tarinasi. Minulle on käynyt aikalailla samoin. Olemme olleet yhdessä viisi vuotta, ja meillä on kaksi pientä lasta. Mieheni on ryypänny ja kohdellu mua huonosti raskauksien aikana. Hän ei myöskään ole liioin osallistunu vauvojen hoitoon. Ei kuulemma tykkää vauvoista. Nyt lapset ovat vähän isompia, ja olen todella väsynyt tähän kaikkeen raatamiseen yksin. Harmittaa myös se, että olen antanut kohdella itseäni noin huonosti. Pettämistä ei ole ollut, mutta ryyppäystä, laiminlyöntiä ym. Tuntuu että olen suossa.

    • lifemocker

      no ei tätä aloittajaa voi ainakaan älykkyydestä syyttää

      • jenna761

        lifemocker:
        äläpä sinä ala arvosteleen,on ihmisiä jotka ovat valmiit tekemään kaikkensa että lapsilla olisi pysyvä rakastettu ja ehjä perhe..
        Ymmärrän toisaalta kisseä,emme me ole oikeutettuja häntä mollaamaan ja sanomaan että:et vaikuta ihmiseltä joka tekee oikeita ratkaisuja elämässä,me emme hänen elämästään tiedä mitään,hyvin vähän.

        Kisse:Nyt sinun on aika ajatella jo itseäsi ja miettiä että oletko sinä loppujen lopuksi onnellinen?olisitko lasten kanssa onnellisempi ilman miestä? Tiedän itse eronneena että helppoa sinulla ei tule olemaan,mutta muista että sinulla on varmasti jonkun näköinen tukiverkosto ympärilläsi johon voit turvautua :)
        Minäkin olin valmis tekemään kaikkeni jotta liittomme olisi pysynyt kasassa,kävimme terapiassa ja ym mutta,ne eivät auttaneet meitä,toivotaan että saat elämäsi järjestykseen.:)


      • lifemocker
        jenna761 kirjoitti:

        lifemocker:
        äläpä sinä ala arvosteleen,on ihmisiä jotka ovat valmiit tekemään kaikkensa että lapsilla olisi pysyvä rakastettu ja ehjä perhe..
        Ymmärrän toisaalta kisseä,emme me ole oikeutettuja häntä mollaamaan ja sanomaan että:et vaikuta ihmiseltä joka tekee oikeita ratkaisuja elämässä,me emme hänen elämästään tiedä mitään,hyvin vähän.

        Kisse:Nyt sinun on aika ajatella jo itseäsi ja miettiä että oletko sinä loppujen lopuksi onnellinen?olisitko lasten kanssa onnellisempi ilman miestä? Tiedän itse eronneena että helppoa sinulla ei tule olemaan,mutta muista että sinulla on varmasti jonkun näköinen tukiverkosto ympärilläsi johon voit turvautua :)
        Minäkin olin valmis tekemään kaikkeni jotta liittomme olisi pysynyt kasassa,kävimme terapiassa ja ym mutta,ne eivät auttaneet meitä,toivotaan että saat elämäsi järjestykseen.:)

        ehjää perhettä ei voi kasata typeryydellä, vaan siihen tarvitsee käyttää ihan järkeäkin ;)


      • tunneälyHoi!
        lifemocker kirjoitti:

        ehjää perhettä ei voi kasata typeryydellä, vaan siihen tarvitsee käyttää ihan järkeäkin ;)

        Saa myös käyttää hienotunteisuutta, lifemocker! Sinäkin! Sekin on eräänlaista älykkyyttä, tunneälyä ja empatiaa, jota me ihmiset aika ajoin tarvitsemme toisiltamme.


      • Kayttäydytään
        lifemocker kirjoitti:

        ehjää perhettä ei voi kasata typeryydellä, vaan siihen tarvitsee käyttää ihan järkeäkin ;)

        Voisitko lopettaa tuon muiden halventamisen ja alkaa keskutelemaan asiasta. Käyt keskusteluissa pilkaamassa ja ivaamassa mutta et pysyty rakentavaan keskusteluun. Mielipiteen voi kertoa ilman että halventaa muita.
        Kun annat parisuhde ohjeita niin toivoisi että myös kertoisit minkälaisia kokemuksia sinulla on.


      • lifemocker
        Kayttäydytään kirjoitti:

        Voisitko lopettaa tuon muiden halventamisen ja alkaa keskutelemaan asiasta. Käyt keskusteluissa pilkaamassa ja ivaamassa mutta et pysyty rakentavaan keskusteluun. Mielipiteen voi kertoa ilman että halventaa muita.
        Kun annat parisuhde ohjeita niin toivoisi että myös kertoisit minkälaisia kokemuksia sinulla on.

        tälläisessä tilanteessa vain pitäisi kaivaa se järki sieltä takataskusta ja kummastella sen kautta näitä asioita. jos tähän ei kykene, niin saa kyllä minun puolestani kuullakkin kunniansa (josko sitten edes siitä jotain oppisi?)!


      • -M-
        lifemocker kirjoitti:

        tälläisessä tilanteessa vain pitäisi kaivaa se järki sieltä takataskusta ja kummastella sen kautta näitä asioita. jos tähän ei kykene, niin saa kyllä minun puolestani kuullakkin kunniansa (josko sitten edes siitä jotain oppisi?)!

        No harvemmin kukaan oppii mitään siitä, jos häntä vain sanotaan typeräksi. Olen täysin samaa mieltä, että sinulta tuntuu puuttuvan tunneäly ja kyky asettua toisen asemaan. Ivallinen ja kaikkitietävä asenteesi on mielestäni todella huono lähtökohta keskustelulle.


      • lifemocker
        -M- kirjoitti:

        No harvemmin kukaan oppii mitään siitä, jos häntä vain sanotaan typeräksi. Olen täysin samaa mieltä, että sinulta tuntuu puuttuvan tunneäly ja kyky asettua toisen asemaan. Ivallinen ja kaikkitietävä asenteesi on mielestäni todella huono lähtökohta keskustelulle.

        ei faktojen kertaamisella ja tunneälyllä ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

        kuten sanoin tuossa alempana: totuus ei ole aina kaunis, mutta joskus se on välttämätöntä kuulla, vaikka se satuttaisikin


    • lol8

      lifemockerilla tuskin perhettä onkaan..

      • lifemocker

        niin en halua lapsia


    • homomocker

      ei sillä oo muutenkaan mitään ihmissuhteita

      • lifemocker

        voit toki kuvitella ahtaassa pääkopassasi mitä ikinä haluatkin. itsepetosta se kuitenkin vain on ;)


      • Voi hyvää päivää!
        lifemocker kirjoitti:

        voit toki kuvitella ahtaassa pääkopassasi mitä ikinä haluatkin. itsepetosta se kuitenkin vain on ;)

        miks sinä alat "neuvomaan" sellasissa asioissa missä sulla ei ole omaa kokemusta? Joo vastaat varmaan että "järjellä ja logiikalla blaablaa" mutta kun ihmisluonto ja ihmissuhteet eivät aina käy yks yhteen pelkän järjen ja logiikan kanssa. Tunteet vaikuttavat aika paljon ja sitten myös toina "ääripäänä" taloudelliset tilanteet. Joten voitko pitää turpas kiinni asioista mistä et mitään tiedä? Muutkin ovat sitä näillä palstoilla pyytäneet jo kauan!


      • lifemocker
        Voi hyvää päivää! kirjoitti:

        miks sinä alat "neuvomaan" sellasissa asioissa missä sulla ei ole omaa kokemusta? Joo vastaat varmaan että "järjellä ja logiikalla blaablaa" mutta kun ihmisluonto ja ihmissuhteet eivät aina käy yks yhteen pelkän järjen ja logiikan kanssa. Tunteet vaikuttavat aika paljon ja sitten myös toina "ääripäänä" taloudelliset tilanteet. Joten voitko pitää turpas kiinni asioista mistä et mitään tiedä? Muutkin ovat sitä näillä palstoilla pyytäneet jo kauan!

        siksihän ne suhteet vituiksi menevätkin kun ei ymmärretä järkeillä asioita ;)

        joten kannattaisi siellä päässä pitää se turpa kiinni jos ei näin yksinkertaisia asioita edes ymmärretä!


      • HILJAAAAAAA
        lifemocker kirjoitti:

        siksihän ne suhteet vituiksi menevätkin kun ei ymmärretä järkeillä asioita ;)

        joten kannattaisi siellä päässä pitää se turpa kiinni jos ei näin yksinkertaisia asioita edes ymmärretä!

        OLE NYT JO HILJAA LIFEMOCKER!! KETÄÄN EI KIINNOSTA SINUN TYPERÄT "NEUVOSI"!!! OLE HILJAAA JA LOPETA TÄNNE PALSTOILLE KIRJOITTELU!!


      • lifemocker
        HILJAAAAAAA kirjoitti:

        OLE NYT JO HILJAA LIFEMOCKER!! KETÄÄN EI KIINNOSTA SINUN TYPERÄT "NEUVOSI"!!! OLE HILJAAA JA LOPETA TÄNNE PALSTOILLE KIRJOITTELU!!

        ei muakaan kiinnosta sut itkemiset mulle :)


      • TunneÄly
        lifemocker kirjoitti:

        ei muakaan kiinnosta sut itkemiset mulle :)

        Tunneälykin on yksi tärkeä älykkyyden muoto, mitä tarvitaan ihmissuhteissa erityisesti. Empatiaa ihminen kaipaa eniten silloin, kun joutuu pettymään ihmissuhteissä tai kokee yllättäviä järkytyksiä. Täällä keskustelussakin ihminen voisi usein hyötyä enemmän empatiasta kuin älykkäistä neuvoista, jotka on annettu ylhäältä päin.

        Me ihmiset olemme sillä tavalla rakennettu, että toisen itkemisen pitäisi oikeastaan kiinnostaa meitä muita.

        Eipä täällä näissä ihmissuhdeasioissa kovin viisaita ja yleispäteviä patenttiratkaisuja ole antaa. Jokainen tekee ratkaisunsa itse. Joskus voi saada oman pohtimisensa tueksi näkökulmaa toisten kokemuksista ja näkemyksistä, jos ne on esitetty niin, että ei tule lisää vaurioita kysyjälle neuvoista.


      • simzalapim
        Voi hyvää päivää! kirjoitti:

        miks sinä alat "neuvomaan" sellasissa asioissa missä sulla ei ole omaa kokemusta? Joo vastaat varmaan että "järjellä ja logiikalla blaablaa" mutta kun ihmisluonto ja ihmissuhteet eivät aina käy yks yhteen pelkän järjen ja logiikan kanssa. Tunteet vaikuttavat aika paljon ja sitten myös toina "ääripäänä" taloudelliset tilanteet. Joten voitko pitää turpas kiinni asioista mistä et mitään tiedä? Muutkin ovat sitä näillä palstoilla pyytäneet jo kauan!

        Toi lifemockeri käy näköjään joka palstalla viisastelemassa ja ivaamassa... Eli toisin sanoen kun sillä on aikaa täällä päivät pitkät höntyillä sillä ei ole omaa elämää :D :D :D


      • TT-Juhana
        simzalapim kirjoitti:

        Toi lifemockeri käy näköjään joka palstalla viisastelemassa ja ivaamassa... Eli toisin sanoen kun sillä on aikaa täällä päivät pitkät höntyillä sillä ei ole omaa elämää :D :D :D

        Ei ole näkynyt pitkään aikaan ainakaan omalla profiililla. Ei taida olla aktiivinen, tunnistaisin tuon jänkkäjoonaksen anonyyminkin takaa :D


    • diibadaa3

      Tässä pohdin et miksi te hyvät ihmiset lähette väittelemään tuon lifemockerin kanssa. Oli palsta mikä hyvänsä, oli ongelma mikä hyvänsä, niin tuntuu että joka asiaan hän haluaa vain tulla aukomaan päätään. Hän todellakin tiedostaa sen että täällä ihmiset purkavat sydäntään ja ovat niin haavoittuvassa tilassa, että lisää sillä vettä myllyyn. Liekö sitten niin että saa siitä jonkin asteen tyydytystä.

      Oliskin niin että hältä tulis joskus jotain kannustavaa/rakentavaa, mutta aina hän vaan kääntää jo haavoitetun veistä lisää haavassa. Lukekaa joskus oikeasti muistakin ketjuista näitä hänen provoiluja ja päättäkää sitten itse kannattaako noihin pahemmin vastailla.

      • lifemocker

        ongelmiin on ratkaisuja. se on yleensä järjen käyttö, jota tällä palstalla avautuvat ihmiset eivät nähtävästi ymmärrä. aivojaan saa ja suorastaa pitäisikin välillä käyttää!

        mua ei taas kiinnosta teidän itkemiset jos mun mielipide ei jotakuta miellytä. mun mielipiteet tulevat vain ihan puhtaasta järjen käytöstä ja logiikasta. pelkästään tunteittesi varassa toimiminen kun alunperin sinut saa niihin ongelmiin niin tässä on ratkaisu - muuta toimintamallejasi!


      • Ota itse järki kätee
        lifemocker kirjoitti:

        ongelmiin on ratkaisuja. se on yleensä järjen käyttö, jota tällä palstalla avautuvat ihmiset eivät nähtävästi ymmärrä. aivojaan saa ja suorastaa pitäisikin välillä käyttää!

        mua ei taas kiinnosta teidän itkemiset jos mun mielipide ei jotakuta miellytä. mun mielipiteet tulevat vain ihan puhtaasta järjen käytöstä ja logiikasta. pelkästään tunteittesi varassa toimiminen kun alunperin sinut saa niihin ongelmiin niin tässä on ratkaisu - muuta toimintamallejasi!

        "mun mielipiteet tulevat vain ihan puhtaasta järjen käytöstä ja logiikasta."

        Kirjoituksesi kuullostaa hiukan autistiselta. Minunkaan mielestäni ei pidä tehdä niin kuin ap, mutta eri syistä joskus niin käy. Suurimmalla osa ihmisistä on tunteita. Jos sinulla on niin vaikeata ymmärtää sitä, niin ehkä ei kannata roikkua näillä sivuilla, tai sitten muutaman vuoden roikkumisen jälkeen ehkä olet oppinut jotain.


      • lifemocker
        Ota itse järki kätee kirjoitti:

        "mun mielipiteet tulevat vain ihan puhtaasta järjen käytöstä ja logiikasta."

        Kirjoituksesi kuullostaa hiukan autistiselta. Minunkaan mielestäni ei pidä tehdä niin kuin ap, mutta eri syistä joskus niin käy. Suurimmalla osa ihmisistä on tunteita. Jos sinulla on niin vaikeata ymmärtää sitä, niin ehkä ei kannata roikkua näillä sivuilla, tai sitten muutaman vuoden roikkumisen jälkeen ehkä olet oppinut jotain.

        jos on täysin tunteittensa vietävissä, eikä ymmärrä järkeään käyttää niin se on kyllä silkkaa typeryyttä ja täysin omaa aikaansaannosta.

        elämässä kun pärjäisi paljon paremmin ja helpommin kun AJATTELISI aina asioita järjelläkin!


      • käyttäydy
        lifemocker kirjoitti:

        jos on täysin tunteittensa vietävissä, eikä ymmärrä järkeään käyttää niin se on kyllä silkkaa typeryyttä ja täysin omaa aikaansaannosta.

        elämässä kun pärjäisi paljon paremmin ja helpommin kun AJATTELISI aina asioita järjelläkin!

        Tuntee ne vaikutta myös sinun elämässä kukaan ei pysty tunteitaan täysin sulkemaan pois.
        Sinullakin näyttää tuo viha olevan aika halitseva tunne.


      • lifemocker
        käyttäydy kirjoitti:

        Tuntee ne vaikutta myös sinun elämässä kukaan ei pysty tunteitaan täysin sulkemaan pois.
        Sinullakin näyttää tuo viha olevan aika halitseva tunne.

        sinun mielestäsi järjen käyttö on vihaa? ...seeeeelvä :D


      • -M-
        lifemocker kirjoitti:

        sinun mielestäsi järjen käyttö on vihaa? ...seeeeelvä :D

        Minä sanoisin, että sinua hallitseva tunne on ylemmyydentunne. Kaikki kommenttisi tulevat ikään kuin ylhäältä päin, ikään kuin olisit kaikkia muita suunnattomasti älykkäämpi. Kuitenkin ihmissuhdetaitosi tämän palstakäyttäytymisesi perusteella ovat jossain määrin rajalliset, mikä pistää epäilemään, että myös kokemuksesi ihmissuhteista on rajallista. Valaisisitko siis hieman, minkälaisen kokemuksen pohjalta neuvojasi jakelet?


      • lifemocker
        -M- kirjoitti:

        Minä sanoisin, että sinua hallitseva tunne on ylemmyydentunne. Kaikki kommenttisi tulevat ikään kuin ylhäältä päin, ikään kuin olisit kaikkia muita suunnattomasti älykkäämpi. Kuitenkin ihmissuhdetaitosi tämän palstakäyttäytymisesi perusteella ovat jossain määrin rajalliset, mikä pistää epäilemään, että myös kokemuksesi ihmissuhteista on rajallista. Valaisisitko siis hieman, minkälaisen kokemuksen pohjalta neuvojasi jakelet?

        ylhäältä on helppo katsoa alaspäin puolueettomasti asioita ja todeta faktat ;)

        totuus ei ole aina kaunista, mutta sen kuuleminen on välttämätöntä joskus, että osaa jatkossa toimia paremmin


      • täti-ihminen
        lifemocker kirjoitti:

        ylhäältä on helppo katsoa alaspäin puolueettomasti asioita ja todeta faktat ;)

        totuus ei ole aina kaunista, mutta sen kuuleminen on välttämätöntä joskus, että osaa jatkossa toimia paremmin

        Tän tilanteen totuus ei kyllä kenenkään normaalijärjellä varustetun mielestä ole ap:n älykkyyden puute. Pikemminkin hänen miehensä älykkyyden puute.

        Juuri tuo, että koet olevas ihmissuhteiden yläpuolella, kertoo siitä, että sulla tuskin on ihmissuhteista kokemusta. Tyypillistä nuoren ihmisen mustavalkoista ajattelua - alat vaan olla jo vähän vanha siihen.


    • hyvää päivää vaan

      Mitä ihmettä pykäätte kakaroita jos mies ei niitä halua? Sanomattakin selvää on ettei sellainen liitto tule kestämään.

    • -M-

      Olen itse kokenut vähän samanlaisen suhteen, josta sitten lähdin, kun en enää jaksanut miehen tyhjiä lupauksia siitä, että hän lopettaa juomisen. Meillä ongelma oli nimenomaan se alkoholi, se sai miehen unohtamaan lupauksensa minulle ja jättämään minut vauvamme kanssa yksin viikonloppuisin, kun hän kävi kavereiden kanssa juhlimassa. Hänellä tuntuu menevän lujaa viinan kanssa edelleen, ja olen todella pahoillani tyttäreni puolesta, ettei hänellä ole luotettavaa isää elämässään. Olen kuitenkin varma, että tyttärelleni on parempi, että hänen äitinsä ei enää ole huonossa suhteessa ja meidän kahden elämä on turvallista ja vakaata.

      Sinä et voi muuttaa miestäsi, jos hän ei itse halua muuttua. Omat valintasi voit kuitenkin tehdä itse. Tiedän, että ne vaikeat valinnat ja luopuminen sattuvat, mutta varmasti tuo nykytilannekin sattuu. Tsemppiä.

    • Sanat vai teot?

      Teot kertovat enemmän kuin sanat. Mies lupaa paljon, mutta ei pidä yhtään lupaustaan. Onko tyhjillä lupauksilla muka jotain merkitystä? Kyllähän mies on jo näyttänyt mitä asioita hän arvostaa. Kaverit ja viina ovat tärkeämpiä kuin sinä ja lapset.

      Olen samaa mieltä siitä, että älä ainakaan tee enempää lapsia tuollaiselle isälle.

    • omanarvontunto

      "Kun aloitin suhteen mieheni kanssa,tiesin että se ei helppoa tule olemaan"

      Vaistosi jo varoitti miehestä.
      Ei parisuhteen pitäisi tuottaa murhetta ja huolta, vaan iloa!

      Opettele arvostamaan itseäsi.

    • kadju_

      Mulla on vasta yks lapsi ja mies menee miten huvittaa. Toista en tuon kanssa tee, muuttu se minkälaiseks ihanne isäks tai mieheks tahansa.

      Ja on samanlainen noissa "lupauksissaan" sanoo tekevänsä jotain tai tulevansa tiettyyn aikaan ja ikinä, ei ikinä pidä lupaukset ja aikataulut paikkaansa.

    • Think about it

      Anna kun arvaan, olet about 20 vee.(Kirjoittaja). Silloin kun vaan ihastutaan ja tehtaillaan lapsia vaikkei tajuata asioista miten ne on, aikuismaisesti.

    • "kisse"

      Vastaanpas tänne piiiitkän ajan jälkeen.
      Elikkä mieheni on ollut kuivilla 2kuukautta,antabus lääkkeen avulla,
      lupauksia ei ole pettänyt,
      touhuaa lasten kanssa,hän on kuin uusi ihminen :)
      Kyllä ihminen voi muuttua jos todella sitä haluaa,käymme myös parisuhde terapiassa. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe