Leikkaako nuuska huulia ?

Että sellasta haluaisin kysyä että aloitin pussinuuskan käytön eilen ja sisältä mun huulia kirvelee / sattuu ja tuntuu että olisi tullut enemmän tilaa sinne huulen sisäpuolelle että pussi mahtuisi paremmin , kun kysyin kaveriltani hän sanoi että se leikkaa sieltä sisältä niitä ''ikeniä'' yläpuolelta että se pussi mahtuu siihen sisään , voisiko joku kokenut kertoa että onko tämä totta ?

13

10265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wekkiz

      Nuuskahan tekee niin sanotusti itselleen ''kuopan'' sinne huuleen mihin se sitten mahtuu hyvin parin päivän käytön jälkeen ja umpeutuu hyvin jos lopetat ajoissa.... Ja tosiaan kirvely on sitä sun leikkaamista tai miten sen nyt haluaa sanoa mutta suomeksi silloin se kuoppa suurenee...

    • snuus1

      Paskapuhetta, nuuska ei ihan parissa päivässä poraa tai "leikkaa" sitä kuoppaa. Susta vaan tuntuu siltä, mutta jos tarkistat asian huomaat, ettei siellä mitään kuoppaa näy. Siellä saattaa näkyä pieni valkoinen läntti ja se johtuu ikenen hapenpuutteesta, nikotiini kun supistaa verisuonia. Tämä kuuluu asiaan, kuten myös kirvely. Kirveleminen loppuu ajan myötä, kun huuli tottuu nuuskaan.

      • merirosvon hampaat

        nuuskannut (yölläki mmälli suussa) noin 5 vuoden ajan, ei mitään mainittavia vammoja suuhun tullut . ehkä jotai pientä vetäytymistä ikenissä yms hampaat mustat kuin merirosvoilla .


    • käyttäjä

      Itse olen käyttänyt noin 8 kuukautta nuuskaa noin 9-10 pussia päivässä puoli tuntia yhtä pussia ja meni se about 3kuukautta että ikeniin tuli semmone kuoppa ettei se pussi näkynyt enää ja ei mitää isoa ole tullu vieläkää että se on iha normaalia se kirvely alussa nii se mullaki teki

    • Joooooo

      Itse kait pidän tuosta nuuskan kirvelystä, nyt vähän harmittaa kun ei enää missään tunnu.

      • 15v

        Mulla alko kirvelee vasta puolen vuoden jälkeen onko se normaalia?


    • cancer fun

      Hyvin pian ikenet syöpyy, hampaat tipahtelee ja noin 2-3 kk käytön jälkeen syöpä on tosiasia.

    • svenskt_snusare

      Jatka vaan nuuskan vetämistä, niin kohta pystyt kaivamaan nenää suun kautta!

    • generalochettan

      Siinä menee hyvinkin pitkään (vuosia) ennenkuin kunnon kuopan nuuska sinne huuleen kaivaa, ei ihan missään päivissä tapahdu yhtään mitään. Kirvely johtuu limakalvon rikkoontumisesta ja nuuskan imeytymisestä. Viikko plusmiinus niin alkaa vedet tulemaan silmistä kun sattuu niin paljon. Vähän sama juttu jos teet haavan käteen ja laitat suolaa siihen.

    • Kekfjslskj

      Jos minulle on tullut huuleen sellainen kohta jossa iho on ryppyinen, samanlainen kun jos pistät sormet veteen, lähteekne rypyt pois vai pysyykö ne?

      • Anonyymi

        Ittelä tulee kans nykyään noin 2v käytön jälkeen noin aina kun pistän pussin huuleen niin ikenet ja limakalvot menee ihan rypylle se kyllä lähtee aina pois mutta inhottavaahan se on ja ite ainakin yritän lopettaa ku ikenissä semmonen kuoppa ja näyttää muutenki syöpyneiltä et kamnattaa lopettaa ajoissa .


    • 666satan

      Ite oon käyttäny 2v ja on ihan vähän vaan kuoppaa tullu. Ei se nuuska sitä kuoppaa siihe huulee kovin äkkiä kairaa.

    • Anonyymi

      oon ite käyttänh ehkä 2kk ja on kuoapr molemmilla puolilla vaihtelee selkeesri ihmisillä ja kyllä ne vitun kuopat myös näkee että niin😀

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe